Senin, 14 Juli 2014

Üzerinden tüm dünyada Müslümanlar için Fetva (Cinayet, kuşatma ve Gazze Şeridi'ndeki Filistinlilerin bombalama)

Üzerinden tüm dünyada Müslümanlar için Fetva (Cinayet, kuşatma ve Gazze Şeridi'ndeki Filistinlilerin bombalama)


Fetva FİLİSTİN

Tarafından
Daimi Komite Imah Lilbuhuts Da `ve'l-Ilmiyah al-Ifta '



Araştırma ve Fetva Ilmiyah için Daimi Komitesi (Daimi Komitesi Imah Lilbuhuts Da `'al-Ilmiyah al-Ifta wa) cinayet, kuşatma ve Gazze Şeridi'nde meydana gelen bombalı bir açıklama yayınladı.

Aşağıdaki açıklama metni:

الحمد لله رب العالمين, والصلاة والسلام على أشرف الأنبياء والمرسلين نبينا محمد وعلى آله وصحبه, ومن تبعهم بإحسان إلى يوم الدين. وبعد:

Araştırma ve Fetva Daimi Komitesi Ilmiyah için Suudi Arabistan keder hissediyorum ve formu kezhaliman, cinayet özellikle Gazze'deki Filistin'deki kardeşlerimizin, Başına gelenleri ne için üzgün duygu (Daimi Komite Imah Da `ve'l-Ilmiyah el-Ifta 'lilbuhûts) çocukların, kadınların ve yaşlıların, onur zarar ve evlerin ve stratejik yerlerin yıkımına karşı ve korku yaymak. Bu açıkça Filistin halkına ve kezhaliman karşı bir suçtur.

Bu üzücü olay Müslümanların onlarla başkalarına yardım, Filistin Müslümanlar ile birleşmiş ve çeşitli nedenlerle ve yapılabilir aracı için onları bu kezhaliman ortadan kaldırmak için çaba yapmalıdır. İslam kardeşliği ve iman bağının bir biçimi olarak.

Yüce Allah diyor ki:

إنما المؤمنون إخوة

"Şüphesiz müminler kardeştir". [Al-Khujurât/49: 10]

Allah da diyor ki:

والمؤمنون والمؤمنات بعضهم أولياء بعض

"Ve inananlar, erkekler ve kadınlar, çoğu (olan) birbirinden kurtarmaya geliyor". [At-Tevbe / 9:71]

Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:

المؤمن للمؤمن كالبنيان يشد بعضه بعضا وشبك بين أصابعه

"Başka bir mümin için bir mümin. Karşılıklı onaylayan bir bina gibidir" Ve o parmaklarıyla "[muttafaq 'alaihi] arasında kurulan.

O sallallaahu 'alaihi sellem'in da dedi ki:

مثل المؤمنين في توادهم وتراحمهم وتعاطفهم مثل الجسد إذا اشتكى منه عضو تداعى له سائر الجسد بالسهر والحمى

"Aşık müminlerin benzerlik, aşk ve sevgi onlar tek vücut gibidir. Aa ağrı ile sonuçlanan vücudun bir üyesi daha sonra bütün bir ateş içine vücut ve uyuyamadım" Eğer. [Muttafaq 'alaihi].

Ayrıca o sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:

المسلم أخو المسلم لا يظلمه ولا يخذله ولايسلمه ولا يحقره رواه مسلم

"Bir Müslüman bir başka Müslümanın kardeşidir, o teslim sodyum absorpsiyon oranı (düşman) ve değil aşağılamak, hiç şımarıklık menzhaliminya değildir" [Müslim tarafından rapor]

Bu yardım da somut maddi destek veya anlamlı (ruh) olup olmadığını, kendi yetenek ve koşullara göre bir çok şey içerir; mülkiyet şeklinde Müslümanların bireylerden elde edilen, hem gıda, ilaç, giysi, vb, ya da Arap ülkeleri ve İslam herhangi bir yardıma ihtiyaç Müslümanlara yardım dağıtımını kolaylaştırmak ve bir tavır almak Doğru ve çeşitli etkinlikler, toplantılar ve ulusal veya uluslararası düzeyde toplantılarda yardım ihtiyacı olan Müslümanların çıkarlarını savunmak. Bu hakikat ve takva başkalarını Allah'ın kelime talimat yardımcı şunlardır:

وتعاونوا على البر والتقوى
 
"-Eğer Lütfen iyilik ve takva üzerinde menolonglah". [Al-Maidah / 05:02].

Ayrıca dahil yardım tavsiye vermek ve onlar için iyilik ve fayda getiren bir şey göstermektir. Büyük yardımı arasında herhangi bir zamanda onlar için dua etmek, Allah bu büyük deneme ve trajedi kaldırır olabilir, kendi koşullarını iyileştirmek ve onların amelleri ve kelimeleri düzeltin.

Böylece. Ve biz de parçalara ve hakaret düşmanları için bir şans vermek mücadele ve değil kırık değil gerçeği, bu yüzden birleşik onlara vasiyet ve yapmak gibi, Tanrı'ya adamış kalır ve O'na tövbe Filistin Müslümanlar bizim kardeşlerimiz söyleyerek olacak Daha zhalim tekrar.

Biz Allah, Allah rızası için sadaka içtenlikle devam sabır ve dua ile Allah'a (yardım istemek) isti'anah beklerken kendi alanında kezhaliman ortadan kaldırmak için tedbirler almak bizim kardeşlerimizi teşvik ve hala tüm işlerine din adamları danışın. Tanrı'dan rehberlik almanın bir işaretidir çünkü.

Biz de iyi ve adil insanlara vermek için bu trajediyi görmek için genel olarak alimler internasiobnal dünyayı ve toplumu davet olarak ne Filistinlilerin haklarını ve ortadan kezhaliman. Onlar asil yaşamak böylece.

Ve bu vesileyle, biz savunan ve Filistin Müslümanları yardımcı vesile olmuştur tüm ulusların ve bireylerin minnettarız.

نسأل الله بأسمائه الحسنى وصفاته العلا أن يكشف الغمة عن هذه الأمة, وأن يعز دينه, ويعلي كلمته وأن ينصر أولياءه, وأن يخذل أعداءه, وأن يجعل كيدهم في نحورهم, وأن يكفي المسلمين شرهم, إنه ولي ذلك والقادر عليه

Biz din muzaffer kılmak için, bu insanların acılarını yok, bu yüzden onun cezasını yüceltmek ve Allah'ın mütevelli yardımcı olmak için O'nun isimleri ve onun en yüksek iyi nitelikleri Allah sormak, böylece kendilerine bu düşmanların hilekârlığından ters ve O'nun düşman şerrinden Müslümanları korumak için, düşmanlarını aşağılayıcı. Allah bunu güce sahiptir.

وصلى الله وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه ومن تبعهم بإحسان إلى يوم الدين

Suudi Arabistan ve Meclis Ulema Büyük Başkanı Krallığı Müftüsü
Şeyh 'Abdul' Aziz bin 'Abd Allah Şeyh Alu
Riyad, Muharrem 1430 H / 31 Aralık 2008 AD 3.
Source: www.saaid.net. Kholid Syamhudi Çeviren.

[Sünnet Sürümü Dergi 11/Tahun XII/1430H/2009M Kopyalanan. Yayıncı Vakfı Daimi Komitesi Istiqomah Surakarta, Almat Jl. Solo - Purwodadi Km. 8 Selokaton Gondangrejo Yalnız 57 183. Tel. 0271-5891016]

Kamis, 10 Juli 2014

'Şüphesiz ar-Rayyan adında bir kapı vardır cennettedir. Oruç insan kapıdan sonra kıyamet gününde girecek.

'Şüphesiz ar-Rayyan adında bir kapı vardır cennettedir. Oruç insan kapıdan sonra kıyamet gününde girecek.



Açlık erdemler ve sırları

Tarafından
Dr Abdullah bin Muhammed bin Ahmed Ath-Thayyar


GİRİŞ
Oruç hayatını geliştirmek için her çalışma uygulaması, övgüye değer şeyler almak ve uzak yıkıcı olan şeyleri tutmak için motive, yüceltmek olduğu, her Müslüman kendini kurmak için bir eğitim yerdir. Ayrıca iradesini güçlendirir, fiziksel, tedavi hastalıkları, hem de Rabbine bir hizmetçi getirmek artırılması, düzeltmek için irade. Onunla günahları ve hataları çeşitli çeşitli iyilik büyüyen olacak, affedilir, ve pozisyon daha yüksek olurdu.

Allah Ramazan ayında oruç için Müslümanlar için zorunlu kıldı, ay sayyidusy syuhuur (diğer aylarda prensi) olduğunu, onun düşüş el-Kur'an-an başladı. Ramazan ay itaat, kendi yaklaşımı, erdem, iyilik, hem de af, merhamet ve iyi zevk ay ayıdır. Lailatul Kadir ona bin aydan daha iyi zaten eserler o gece. Bu ayın üstünlüğü ve oruç ayına hakkında birçok hadiste söz edilmiştir, ve aralarında biz sayabiliriz ki:

'Peygamber sallallaahu anhudan, o' alaihi sellem'in söyledi 1. Ebu Hureyre Radi.:

"الصيام جنة فإذا كان أحدكم صائما فلا يرفث ولا يجهل وإن امرؤ قاتله أو شاتمه, فليقل: إني صائم (مرتين), والذي نفسي بيده, لخلوف فم الصائم أطيب عند الله تعالى من ريح المسك, يترك طعامه وشرابه وشهوته من أجلي, الصيام لي وأنا أجزي به, والحسنة بعشر أمثالها. "

"Oruç bir kalkandır o. Sizden biriniz oruç nedenle, o çok kirli ve aptal olmadığını konuşmak gerekir. Onunla kavga veya azarladı insanlar varsa, o zaman onu (iki kez) 'Elbette ben oruç ediyorum', diyelim. Ruhum elinde olan Rabbin aşkına, bir oruçlunun ağzının kokusu o yiyecek, içecek, ve I (Tanrı) için şehvet syahwatnya bırakan misk yağı kokusu, daha Allah teâlâ daha güzel kokuludur. Oruç Benim içindir ve ben buna göre ödüllendirecek ve nezaket kadar on kat ile ödüllendirildi. "[1]

. 2. Hadis Hudzaifah Radi rivayet 'anhudan, o ben Messenger duydum "dedi sallallaahu' alaihi sellem'in şöyle dedi:

"فتنة الرجل في أهله وماله وجاره تكفرها الصلاة والصيام والصدقة."

"Kişinin aile, mal ve komşulara hatalar oruç ve sadaka, dua ile ortadan kalkacaktır." [2]

. 3. Hadis Sehl Radi rivayet 'anhudan, dedi, "Peygamber sallallaahu' alaihi sellem'in şöyle dedi:

"إن في الجنة بابا يقال له الريان, يدخل منه الصائمون يوم القيامة, لا يدخل منه أحد غيرهم يقال: أين الصائمون فيقومون, لا يدخل منه أحد غيرهم, فإذا دخلوا أغلق, فلم يدخل منه أحد."

'Şüphesiz ar-Rayyan adında bir kapı vardır cennettedir. Oruç insan kapıdan sonra kıyamet gününde girecek. Bunların yanı sıra kapıdan gitti kimse yok. 'Nerede oruç tutanlar vardır?' Diye sordu Sonra da durdu. Bunların yanı sıra kapıdan gitti kimse yok. Onlar girdiyseniz kimse kapıdan geliyordu ki, o kapı kapalı olacaktır. '"[3]

. 4. Hadis Ebu Hureyre'den o anhudan rivayet, dedi, "Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:

"إذا جاء رمضان فتحت أبواب الجنة."

'Ramazan gelince, Cennet kapıları açılır.' "[4]

. 5. Hadis Ebu Hureyre'den o anhudan rivayet, dedi, "Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:

"إذا دخل شهر رمضان فتحت أبواب السماء وغلقت أبواب جهنم وسلسلت الشياطين."

'Ramazan ayı girildiyse, cennet kapıları açılır ve Jahannam kapıları kapatılır ve şeytan-şeytan kelepçelendi.' "[5]

. 6. Hadis Ebu Hureyre'den o anhudan rivayet, o Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in "dedi, şunları söyledi:

"من قام ليلة القدر إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه ومن صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه."

'O, iman ve tam ödül bekliyor ile gece Lailatul-Kadir uyandım, onun merhamet kendisine verilecektir geçmiş. Ve kim tam bir inanç ve bekliyoruz ödül ile Ramazan oruç merhameti için kendisine verilecektir geçmiş. '"[6]

BAZI GİZLİ FAST
Oruç, tutkular ve şehvet gibi ruhun saflaştırılması ve o, boşuna konuşmak onun dilini tutun eleştirmek, ve başkalarının onurunu saldıracak Allah, yüce, sınırları üzerinde işten aracı bastırmak mücadele yardımcı olmak için en güçlü araçtır Onların ortasında içine backbiting (çirkinlik veya rezil anlatmak için) ve namimah (çukur) yaymaya çalışırken, oruç da aldatma, ihanet, aldatma, aldatma bastırmak ve girişimleri iğrenç eylemleri önlemek, tefecilik, rüşvet yutmaya ve insan hazineleri alıcı olabilir bir yanlış ve çeşitli dolandırıcılığı yoluyla. Buna ek olarak, oruç da, kısa sürede iyi işler olarak çalışmak, doğru şekilde dua veya sadaka olması ve şeriat tarafından reçete edilmiş taraflara dağıtmak için bir Müslüman teşvik eder. O da bir sadaka vermeye çalışın ve iyi şans elde etmek zor yararlı şeyler yapmak koşer dilek ve günahı ve kötülüğü önlemek olacaktır. [7]

Böylece, çok büyük bir erdem bir sürü yer açlık içinde. Ayrıca diğerleri bilinmemektedir iken, birçok kişi tarafından bilinmektedir bazıları büyük sırlarından, bir çeşitlilik vardır.

Ve sırları ve oruç faydaları arasında en belirgin aşağıdaki olduğunu:

AÇLIK DEĞİŞİKLİK YAPMAK İÇİN SABİT YÖNTEM IS
Oruç büyük faydalar arasında kendisi değişiklik yapmak için onu mümkün kılan bir kuvvet ile bir Müslüman hazırlama aracı olarak. O beğendi ve sevdi herhangi bir şey imtina edesiniz diye oruç aracılığıyla günlük egzersizleri yapabilirsiniz. Ve tutku ve şehvet hükümdarı, o "Hayır" derdi

Ne büyük bir cevabı Allah'ın zevk ise. Müslüman olduğunu söylemek mümkün ise, o yüksek onur gerçekleştirmede başarılı ve bir çentik şehvet ve açgözlülük üzerinde demektir. Oruç olmayanlar zihinsel kargaşa kontrol etmek mümkün olmamıştı bir kişi iken bile her zaman şehvet ve arzu tabidir. Bunlar insan köleler daha kötü sefil köleler vardır. Bir penya'ir ortaya çıkmıştır: [9]

"Bu zorluk olmasaydı, elbette insanlığın
genel onur olacak,
Cömertlik giderek kıt
ve cesaret savaş demektir. "

NASIL HIZLI ARMY penggemblengan AS
O komutan direktifleri şiddet, kabalık, inatçılık, emirlerine teslim ve disiplin olsun her şey diharuskannya askeri hayat. Ve biz hızlı pratik gerçekleşme alabilirsiniz.

Açlık hayatında kendi manhaj (yöntem) almak, hangi kendini kontrol açlık ve susuzluk, ısı, fiziksel yorgunluk acı acı tadı fazla ilginçlik, yasaklama ve sabır şeklinde kirişler yanı sıra faili gerektirir fiziksel güç penggemblengan bir araçtır çünkü olduğunu perhiz ve bir Müslüman bunu oruç gibi, onun isteğini frenlemek duymak ve reddi veya itaatsizlik olmadan Rabbine itaat ve emir yürütmek için hazır bir asker.

Bir asker konu oldu ve komuta yapıştırılır ve komutanın gözetiminde çalıştırırsanız, oruçlunun koruma ve yatak kapalı olması asla, yine birinin gözetimi olmaksızın ama Tanrı'nın kendisi Mahaberdiri Mahahidup bir komutu çalıştıran (idi), Glory Allah'a yüce tekrar.

FAST GÜÇLENDİRME DESIRE
Bu arzu, istekli, teşvik sabır öğretmek, düşünce, zihin, dönüş temizlenmesine yardımcı ve birisi rahatlama hızlı fazı (rahatlatıcı) hızlandırmaya eğer akıllı görüş ilham ve serbest zaman ve bazen çaresizlik sonucu ortaya çıkan çeşitli engelleri unutmak güçlendirmek, ve olabilir Bir kişi o sapıklık failleri söylemek mümkün olduğunu güçlü bir istek olduğunda, "Bu kötülüktür." O da toplumda negatif şeyler her türlü çarptırılabilir. Yani bu nedenle, o kurmak değil, yok, ve iyileştirmeler yapmak ve yıkım yapmıyoruz verecek bir dinamik topluluğunun bir üyesi haline gelmiştir.

Bir milletin güçlü bir arzu ve büyük olduğunda, o saldırgan veya istilacı toprağa ayak basan ya da hayatının seyrini belirlemede karışmasına izin vermez. Bu güçler, o da şehvet karşı cehalet, geri kalmışlık, karşı savaşta zafer elde etmek mümkün olacak, geliştirme ve ilerleme engelleri nüfuz edebilir.

Şeyh reklam-Dausari rahimahullah "kendi içinde güçlü bir istek Bina kolay bir şey değildir, dedi. Çeşitli çevreler, hem dernekler (organizasyonlar) yanı sıra askeri bugün toplumda güçlü bir istek oluşturmak için çalışıyor. Aslında, İslam son 14 yüzyıllarda onları öncesinde vardı. Özellikle güçlü bir arzu ve güçlü bir iradeye sahip, bir Müslüman ihtiyaçlarını yeter. Bu nedenle, Allah oruç sırasında açlık ve susuzluktan ağrı karşı savaşmak için komuta.

Bu nedenle, bu akşam o öğlen kalkmak zorunda güçlü bir istek yok edecek, böylece kırma sonra bu gücünü zayıflatmak izole veya aşağılamak şeyleri yapmamak için oruç bir Müslüman için uygun değildir. [10]

NOBLE ŞEKİLLENDİRMEK Oruç Ahlakı
Oruç asil karakteri, ahlaki dindarlık, yardımseverlik, şefkat, sevecen, başkalarına yardım oluşturmak için çalışan insanlar için yer penggemblengan kendini, merhamet, sevgi, sabır, ve çalıştırmak insanlar açlık tarafından inşa edilen diğer asil bir karakter.

Açlık suçlu (tat Allah'ın gözünde her zaman) muraqabah oluşturabilir. Onun için ondan gelen bir şey şeriat aykırı olduğunu daima onu izlerken ortak bir bekçi vardır. O dışa doğru işler görünen ona membinanya bu incelemeye tabidir oydu.

Hiç başkalarına yalan Rabbine dürüstlük ve samimiyet ile oruç insanları gördünüz mü? Hiç hafif koymak için hızlı çalıştırmak ve daha sonra toplumun ikiyüzlülüğü ne gördün mü? Gerçekten de zirve Allah için samimi olduğu, mümkün dipisahpisahkan değil bütün parçanın samimiyettir. Onu dolandırıcılık, hile veya ihanet işlemek için Bu nedenle, Allah için samimi kim, o zaman mümkün değildir. Bu nedenle, açlık aynı anda tüm kitabında Allah tarafından uyarılınca oldukça açıktır meyve toplanmış bir amaliyah özellikleri (amel) almak için onun oluşumunu bina aynı zamanda, karakterin derinleşen temel faktörlerden biridir: ( لعلكم تتقون) "Senin için dikkatli olun."

İbn-i Kayyim rahimahullah Oruç dışa olan uzuv ve iç gücünü korumak yanı sıra bu zarar kirlilik etkenlerden korumak çok güçlü bir etkisi vardır "dedi. Kirlilik faktörleri, onu hakim varsa, o zaman zarar görür.

Böylece, açlık aynı bacaklarda da netlik ve sağlık başarılı bir şehvet tarafından gasp edilmiştir şeyi geri yüklemek olacaktır koruyacaktır. Oruç dindarlık gerçekleştirilmesinde büyük yardımcısıdır ... "[11]

YAŞAM Oruç YAPIMI BARIŞ
Ruh gönderilen iyi ruh yapmak için kötülük yapmak için söyledim arasında Upheaval sürekli olarak çalışacaktır. Bir Müslüman tarafından işlenen herhangi bir itaatsizlik ustalığı sonucu suç emretti ruh yok. Tanrı için her türlü çaba yaklaşım bir Müslüman tarafından yapılırken iyi yapmak için zihinsel komutu tarafından kullanılan güçlü bir silahtır.

Bu nedenle, açlık, ruhun gücünü inşa güçlendirmek ve onun mesajını taşımak için yasa kurmak ve bir kişi barış ve huzur içinde sürdürülmesinde rol işleyen olacaktır. Zihinsel güçlerin kritik rolü sert eleştiri brifing ve bir ruhsal bozukluk kötülüğü davet çalıştı her zaman azarlama, Kıpırdayamasın onu aldatıcı veya tuzak edildi. Böylece, ruh ve çeşitli güçlü iyilik gizlenen çeşitli savaşlar, diğer bölümü de güvenlik ve huzur duygusu zevk böylece daha sonra tüm vücuda geçmek, daha fazla barış ve güvenlik hayatında menyelimut, hangi geçerli olacaktır. Son olarak, tüm iyilik hızlı çalışan her Müslüman için gerçekleştirilmiştir.

Oruç MÜSLÜMANLARIN BİRLİK bir tezahürüdür
Oruç çeşitli görüntülerin Müslümanların birlik, zengin ve fakir arasındaki eşitlik, cetvel ve insanlar, yaşlılar ve küçük çocuklar, hem de erkek ve kadınların pratik görüldüğüne olduğunu. Bir anda yeme ve bir kez de kırılma kaçınarak O'ndan mağfiret yalvarıyor Onlar, Rablerinin için oruç. Her ikisi de deneyimli açlık ve onlar oruç konusunda diğer syi'ar kaldırma-syi'ar aynı konuma sahip olarak, gün içinde aynı yasağı vardır.

Böylece, amaç, bir anlamda, vicdan birliği bir tür hızlı gerçekleştirilmesi ve oruç toplumda geri yerleştirin.

Genel olarak, Müslümanlar insanlığın birinde belirli bir sezon her yıl bir çizgi ve bazı özel günde durmak. O da uzak olan ve ikamet görünüm ve beraberlik üzerinde bir etkiye sahip bir deneyim, önüne yerleştirilen bir bağ olsa bile, bir bütün olarak Müslümanların bileşenleri arasında güçlü ulusların sıraları arasında irtibat vardır.

Böylece, onların kalpleri ve zihinleri bir görünümü ile yaşam yol açar, kalp olur giderek yakın ve samimi olacak.

Bu bile, bu hayatta herhangi bir varlık için ideal bir rol model olarak, halkın çeşitli topluluklar arasındaki birlik için iyi bir örnektir. Bu nedenle, vicdan geliyor ve geleceği yaratmak ve geri yerleştirin ve dıştan görünür kendini zafer uyandırmak birlik böylece Allah'ın kelimenin gerçekleştirilmesi:

وإن هذه أمتكم أمة واحدة وأنا ربكم فاتقون

"Şüphesiz (tevhid dini) hepiniz din, tek din ve ben sizin Rabbiniz değilim, bu yüzden benden korkun." [Al-Mü'minûn / 23: 52]

Bu gerçek ibadet meyve çünkü birlik, üniter açlık başında somutlaşan.

Vicdan birliği, o insan hayatı planlamaya dayanan işler bir duygu geliyor çünkü.

Yine yerin Birlik, onu geri biter ve orada yaşamak bir yerde, Allah oruç bir sonucu olarak yapmış olduğu dindarlık için bir bütün olarak yarış oldu gibi.

Birlik duygusu, onu bir hedefe insanların tat ve duygu birleştiren ve bir şekilde koymak çünkü.

Unity 'akide, o iman ve inanç ve hava levrek dindarlık ve ibadet geliyor çünkü. [12]

Onun görünümünü oldukça etkileyici, bu birlik tipi, renk ve milliyet farklılıklar olmasına rağmen tüm üyelerini tedavi olan insanların büyük bir birlik gerçek resmini verir. Bunu kanıtlamak istiyorsanız, yüzlerce bir anda hızlı bir arada kırmak binlerce insan görmek, House, güvenli bir devlet kırma zamanda görüşlerini gidin lütfen. Hiç bu birlik daha net bir görünüm tanıklık ettiniz? Özünde, kör bir göz değil, kalp göğüs bulunmaktadır.

GENEL SAĞLIK İÇİN AÇLIK VE ETKİSİ VAR
Nitekim tüm anlamı ile geniş sağlık, iyi bir fiziksel sağlık, duygusal ve ruhsal içerdiği oruç.

Böylece, açlık hücrelerin yenilenmesi ve eski ve ölü ve diistirahatkannya mide ve sindirim organları hücrelerin kaldırılması ile kişinin hayatını yenileyebilirsiniz. Oruç da sindirilir ve aynı zamanda nem yiyecek ve içecek tarafından terk edilemez gıda artıkları mide temizlemek, vücut için koruma sağlayabilir.

Doktorların çoğu aralarında açlık nem korumak ve sağlıksız gıdalar nedeniyle toksinlerin tesadüfi sindirim temizler ve karın yağ azaltmak o eklemek mümkün olacaktır sürgün atı olarak aynı kalp için çok zararlı olduğunu, orucun çeşitli yararları söz taşımak ve çalıştırmak için güç.

Rehberlik hızlı formunda yarattığı ruhsal sağlık hızlı Allah Subhanahu wa Ta'ala için, kendi yaratılış amacını belirlemek kişilere verilir, onlar aşağılama, tevazu onu koruyacak kendine hakim tüm yollarla almaya hazırlamak, ve zararları Dünya ve ahiret. Sonunda onlar kalp hastalığı ve pek çok kişiyi etkileyen olmuştur hastalıkları şüpheli şehvet kurtulanlar oldu.

Şeyh 'Abdul' Aziz bin Baaz "demiştir, bunun içinde temizlik edilir oruç ve büyük bilgelik birçok faydası vardır cesaret ve bu açgözlü ve cimri, ve sonra familiarized açgözlülük, gibi aşağılık ahlak ve kötü alışkanlıklardan, gelen ruhun saflaştırılması kibar, cömert, cömert ve Tanrı onaylar ve O'na yakın çizebilirsiniz tüm şeyleri yapmak için ruhun dağıtım hasta gibi asil bir karaktere sahip.

Oruç diğer faydaları bir köle kendisini ve ihtiyaçlarını anlamak yapmaktır, zayıflıklar ve Rabbine kendisi ihtiyaçları da böylece onu gerektiren, kendisine verilen Tanrı'nın lehine heybet kendimi hatırlatmak ve yoksulluk içinde yaşayan kardeşlerimiz için ihtiyaç hatırlattı olacak bir zamanlar çok O'na itaat etmek ve onlara iyilik yapmak için onun yoksulluk içinde yaşayan kardeşlerini yanı sıra sevgi çeşitli zevk temsilci yardım için Allah SWT minnettar.

Buna ek olarak, orucun faydaları da kötü kirlilik vücuttan atılmasına ve sağlık ve güç verebilir. Bu birçok doktor tarafından kabul edilmiştir. Aslında pek çok bu hızlı kullanarak hastaları tedavi var. "[13]

[Dr kitap Ash-Shiyaam, Ahkaam wa Aa-Daab, çeviren mükemmel Oruç, sağlanması kitaptan Kopyalanan. Ahmed bin Muhammed bin Abdullah sporcudan-Thayyar, çevirmenler Ghoffar EM Abdul, İbn Kesir Yayıncı Okuyucu]
_______
Dipnot
[1]. Buhari ve Müslim rivayet. (Shahiih Buhari (III/22) ve Müslüman Shahiih (III/157))
[2]. Buhari ve Müslim rivayet. (Shahiih Buhari (III/22) ve Müslüman Shahiih (III/173))
[3]. Buhari ve Müslim rivayet. (Shahiih Buhari (III/23) ve Müslüman Shahiih (III/157))
[4]. Buhari ve Müslim rivayet. (Shahiih Buhari (III/23) ve Müslüman Shahiih (III/121))
[5]. Buhari ve Müslim rivayet. (Shahiih Buhari (III/23) ve Müslüman Shahiih (III/121))
[6]. Buhari ve Müslim rivayet. (Shahiih Buhari (III/23) ve Müslüman Shahiih (III/177))
[7]. Şeyh 'Abdurrahman reklam-Dausari, p kül-Schaum çalışma. 16.
[8]. Şeyh Abdurrahman reklam-Dausari uzunluğu t orucun faydalarını ortaya koyan olmuştur. Benzer Ustadz Sab'u Tevfik. İlgilenenler için, onlara bakın lütfen. Ash-Savm (s. 16) ve dava. 87.
[9]. Sya'ir al-Mutanabbi Hangi ortaya koymaktadır. Şerh Ebul Baqa 'al-' Ukbari (III/287) ile, Diiwaan Abi al-Mutanabbi Tayeb bakın.
[10]. Ash-Schaum, Şeyh reklam-Dausari, p eserleri. 23.
[11]. Zaadul Maad '(I/320).
[12]. Kitap Haakadzaa Nashuum, s. 161 vb.
[13]. Ma'ar Rasuul FII Ramadhaan, 'Athiyyah Muhammed Salim (kitap Prolegomena Rikan Şeyh tarafından, haklı' Abdul 'Aziz bin Baaz, s. 5).

Kamis, 03 Juli 2014

Ramazan Ayı Pray. Kimin dualar reddedilen olmayan üç kişi vardır; ezilen bir adam, adil bir cetvel, hızlı kırmak için oruç birisidir. [32]

Ramazan Ayı Pray. Kimin dualar reddedilen olmayan üç kişi vardır; ezilen bir adam, adil bir cetvel, hızlı kırmak için oruç birisidir. [32]



Tarafından
Ustadz Rijal Yuliar Lc


Allah befirman:

وإذا سألك عبادي عني فإني قريب أجيب دعوة الداع إذا دعان فليستجيبوا لي وليؤمنوا بي لعلهم يرشدون

Kullarım şüphesiz ben yakınım sonra Me ilişkin (Ey Muhammed), (yayabilirsiniz) sorduğunuzda, ben üzerinden bana dedi dua taleplerini yanıtlamak. Onlar her zaman "bir ipucu olsun ki sonra onları benim emir karşılamak ve bana iman edelim [el-Bakara / 2:186]

Sonbahar AYETLERİ Neden
Alimler, bu ayetin nedenleri kronolojik vahiy konusunda hemfikir.

. 1. Çoğunluk sahâbe sallallaahu 'alaihi sellem'in: "Ey Allah'ın Messenger sallallaahu' Peygamber sorulduğunda bu ayet olduğunu belirtiyor alaihi sellem'in, Rabbimiz yakın, bu yüzden namazda sesini kısın, yoksa O cc kadar ki biz dua kaldırdı sesler? ", sonra Allah bu ayet ortaya çıkardı. [1]

2.. Arada böyle 'Ata'nın' ibn Ebi Rabah diğerleri gibi bu ayet Allah Subhanahu wa Ta'ala dua savunan süreleri hakkında Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in sorulan bir kişiye tepki olarak ortaya çıktı belirtiyor. Düştü paragraf (Ghâfir/40: 60) iken, yani "Ve Rabbin dedi," sen "ben kesinlikle sana vereceğini söyledi dua. Onlar sordu: "(biz yaptık) ne zaman [2] ardından yukarıdaki ayet sonra geldi [3]?.

AYETLERDEN AÇIKLAMASI
1.. Kuluna ile Allah Yüce kapatın.
Yani Allah bütün toplumu Allah Maha yakın anlatmak için Peygamber Muhammed sallallaahu 'alaihi sellem'in emretti. O'nun Öz Subhanahu wa teâlâ bir ihtişam ve mükemmellik doğrultusunda Allah'ın yakınlığı uygun şan ve kudretini,. Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:

يا أيها الناس اربعوا على أنفسكم فإنكم لاتدعون أصم ولا غائبا إنه معكم إنه سميع قريب

O bütün erkekler, kendine merhamet var, sağır ya da eksik olduğu One dua yoktur, aslında "yakın Maha tekrar duymak Yüce Essence dua ediyorum. [4]

Her Müslümanın üzerine farz Allah Subhanahu wa teâlâ yakın Maha Maha duyar inanıyoruz. Allah, dua duymak ve Allah dilediği onu vermek hizmetçi yakındır. Allah Teâlâ'ya hiçbir şey için doğanın mükemmellik göre, onun bilgi ve denetim yakınlık yakınlık O'na gibi bir şey değildir. [5]

Şeyh 'Abd gibi-Sa'di rahimahullah söyledi: İki türü vardır yakınlık "Allah" doğası "; Bilgi (bilerek) O'nun tüm yaratıklar ve ibadet ve Allah duyar ve onun yardım ve Taufik verdiği dua hizmetçi yakınlığı ile yaptığı yakınlık. Kim kalpleri ve dua ile Allah Subhanahu wa Ta'ala dua konsantrasyon reçete edilir ve dua terkabulnya için herhangi bir engel tarafından engellendiği değildir; Allah Subhanahu wa teâlâ onu vermek için söz verdi ki, yasadışı alıcı olarak ya da başka. Diye dua verilmesi (olan) O'nun emir ve itaat uzak kelime ve (elbette) iman ile senet hem de O'nun tüm yasaklarından itaat Allah Subhanahu wa teâlâ çağrıyı cevaplamak için herhangi bir sebep aranır Özellikle "dua terkabulnya yol açacaktır [6].

2.. Allah Subhanahu Wa teâlâ O'nun kulunun duasını hibe.
Yukarıdaki ayette Allah heybet, lütuf ve O'nun kullarına yakınlığı hakkında Peygamberine sallallaahu 'alaihi sellem'in söyler. Olarak başka bir ayette "ve Rabbin dedi:" ... Ben kesinlikle size vermek bana dua فليستجيبوا لي ", yani," (Onları bana itaat yürütmek izin "[7] Mücahid ve İbn-Mübarek [8] anlam açıkladı." Allah) ". "وليؤمنوا بي" anlam "ve onları bana iman (let)" Onlar Allah itaat eğer sadık olması gerektiğini, gerçekten Allah onlara nedeniyle itaat ödül ve zafer ihsan edecek gibi. Diğerleri dedi:

"فليستجيبوا لي" anlamı "Bana dua" dır
"وليؤمنوا بي" anlam "ve ben onların dualarını vermek gerektiğine inanıyoruz". [9]

İbn Teymiyye rahimahullah hem bu nedenler ile, dua Allah uluhiyah itaat değeri ve iman gücü ile bir mükemmellik Allah rububiyah bu, verilecek "belirtti. Kim O'nun emir ve yasaklarına Tanrı Subhanahahu Wa teâlâ itaat, sonra nokta dua ulaştı ve onun namazını verildi, Allah Subhanahu wa teâlâ [10] "Allah Teâlâ hibe inanan insanlara diyor ve "iyi işler yapmak ve lütfundan onlara ekleyin. [11]

Sonra Allah O'nun sözleriyle bu ayetin son verdi: ". Onlar doğru yol almak istiyoruz" "لعلهم يرشدون", yani, Onlar itaat ve bana iman varsa bu hayatta iyi olsun ve ahirette onlara ". [12] yanı sıra talimatları her zaman iman ve onların kötülüklerinden kaybolur iyi işler yapmak." Olacaktır [13]

3.. Neden Namaz Verilen değil mi?
Birisi diyor: "Çoğu zaman dua, ama verilmeyen birisi olsun. Allah çağırıyor ". Benim için (dua)" "Şüphesiz bu ifadeler, iki açıklamalara yönelik olabilir" Birinden bir hibe edecek "Sözüne söz verdi değil mi; İlk: Burada Allah ve O'nun anjurananjuran Subhanahu wa teâlâ bütün komutları uygulamaya demektir "arama", yani anlamı ben yakın zaman komutunu çalıştırın kulu ve benim öneri duyuyorum "dir, ben cevap verecektir "ödül. Peygamber kelime olarak sallallaahu 'alaihi sellem'in: ". Gerçek dua ibadettir" Sonra sallallaahu' alaihi sellem'in okuyun:

وقال ربكم اذعوبي أستجب لكم إن الذين يستكبرون عن عبادتي سيدخلون جهنم داخرين

Şüphesiz Rabbin emretti: ". Ben kesinlikle dua verecektir bana dua, insanlar aslında Beni sefil cehennem bir devlet Cehenneme girecek ibadet övünmek" [14]

Ve ikinci:. Anlamı "Ben istersem bana dua birini vermek" [15]

Şeyh Abdurrahman gibi-Sa'di rahimahullah iki çeşit ayrılır (namaz) çağırarak "dedi; ibadet ve şefaat dua ". [16] Ulema dua dilekçeler anlamı ibadet, dua ve ibadet içerdiğini açıklamak dua dilekçe sonuçlarını da içerir. Allah için bir şey yalvardım yani sonra o Allah ibadet edilir. İbadet amacı bu dualar kabul ve ödül verilmesi, böylece o zaman Allah için bir talep içeren, dua biri olarak dua dilekçeleri sonuçlarını içerir. Yani bu nedenle dua dilekçeleri sonuçlarını içerir ibadet ve dua ibadet (anlam) bir dua isteği içerir. [17]

Pray 4. Çeşitli Etiği.
Bu önemi göz önüne alındığında, alimler Kuran ve Hadis rehberlik gibi, hafife dua durumu yanı sıra etik hakkında açıklama.

Al-Baghawi rahimahullah söyledi: "Orada etik ve namaz verilen çünkü namaz syaratsyarat hangi. Eviniz Kim, o sordu ne alırsınız ve merhamet kim, o dua transgresses biriydi; yani dua verilmesi hakkına sahip değildir "[18] İbn-i Kayyim rahimahullah söyledi:." aşağıdaki iki paragraf, ikinci tür (ibadet ve dua istek dua) ile adab-adab dua şunlardır; Hangi Allah Subhanahu wa Ta'ala kelime:

ادعوا ربكم تضرعا وخفية إنه لا يحب المعتدين ولا تفسدوا في الأرض بعد إصلاحها وادعوه خوفا وطمعا إن رحمت الله قريب من المحسنين

Kendini ve yumuşak bir ses tevazu ile Rabbine dua et. Allah sınırlarını aşan olanların sevmez. O (Tanrı) bunu düzeltmek ve korku (kabul edilmez) ve (verilecek) beklentileri ile O'na dua etmek sonra yeryüzünde bozgunculuk yapmayın. Şüphesiz Allah'ın rahmeti iyilik yapmak insanlara çok yakın olduğunu. [Al-A'raf / 7:55-56] [19]

Ve İbn Kesir rahimahullah bu tartışmanın başında paragraf yorumlama uygar görgü ile ilgili hadislerin bir dizi getirdi. Diye kinayeli aralarında ki: [20]

• Salman al-Farisi Radi rivayet hadis gibi, iki ellerini Raising 'anhudan Peygamber sallallaahu olduğunu' alaihi sellem'in şöyle dedi:

قال إن الله حيي كريم يستحيي إذا رفع الرجل إليه يديه أن يردهما صفرا خائبتين

Gerçekten Allah, en merhametli Yüce ellerini kaldırdı kulu (dua) utangaç, o (verilmeyen). [21] elleri boş ve boşluk ile döndü

• Allah için övgü bir dua ile başlayan, daha sonra Salawat ve Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in salam, sonra Tawasul ile Allah için bertawasul, böyle Allah Subhanahu wa Ta'ala tevhide gibi, reçete edilir astım ve Allah, iyi işler doğa ile ve diğerleri. [22] alçak sesle yapılan ve önceden Ebu Musa el-Eş'arî Radi 'anhudan hadis olarak aşırı değil gerektiğini Hepsi.

• Allah'ın karşı iyi Önyargılı. Bu alaihi sellem'in dedi 'Peygamber sallallaahu olduğunu, anhudan' Anas Radi bir hadis Kudsi rivayet edilmiştir:

يقول الله عزوجل: يقول أنا عند ظن عبدي بي وأنا معه إذا دعاني

Allah Subhanahu wa Ta'ala diyor ki: "Benim hizmetkarı olarak I (irade) Me düşünüyor, ve o Bana dua zaman onunla birlikte olacağım" [23]

İbn Hacer rahimahullah söyledi: O da onun anlamı ", tövbe kabul dua verilmesini Düşünme olduğunu Kurtubi rahimahullah sözlerini getirdi" Ben bunu başardı kulum tarafından iddia ne yapmak mümkün I (Allah) Maha. " , bağışlama yoluyla rahmet verilmiş ve ibadet için bir ödül ile ödüllendirilir düşünce Allah'ın .24 sözünün gerçeği inanç olarak terimler çerçevesinde yapılır

• dua bekliyoruz terkabulnya aceleci tutum sakınmak; acele o artık dua ediyorum umutsuzluk tutum ile sona erecek çünkü. Na'ûdzubillâh.

عن أبي هريرة أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال يستجاب لأحدكم مالم يعجل يقول دعوت فلم يتجب لي

Peygamber dedi ki Ebu Hureyre'den: ". Sürece o 'Bana dua ettim ancak henüz verilmiş değil' dedi acelesi olmadığı gibi sizin (namaz) kimse yoktur verilecek" [25]

Diğer lafadz yılında, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:

قال لايزال يستجاب للعبد مالميدع بإثم أو قطيعة رحم مالم يستعجل قيل يا رسول الله ما الاستعجال قال يقول قد دعوت وقد دعوت فلم أر يستجيب لي فيستحسر عند ذلك ويدع الدعاء

Her zaman günah köle sırasında (namaz) verilen veya sürece o bir acelesi yok gibi, akrabalık istemez karar olacaktır. Peygamber sordu sallallaahu 'alaihi sellem'in: "Ey Allah'ın Elçisi, acele nedir?" Peygamber sallallaahu' alaihi sellem'in yanıtladı: "O, 'Ben dua, dua ettim, ama benim dua verilir asla' dedi, sonra onun umutsuzluk ve duayı terk. [26]

Temizleyin • Bir kötülük çeşitli ve günah beden ve ruh ihmal edilebilir bir şeydir. Kalpler yasağının çeşitli ahlaksız veya kirli vücut ile kirli dua terkabulnya engel olur

عن أبي هريرة قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم أيهاالناس إن الله طيب لا يقبل إلا طيبا وإن الله أمر المؤمنين بما أمر به المرسلين فقال يا أيها الريسل كلوا من الطيبات واعملوا صالحا إني بما تعملون عليم وقال ياأيهاالذنين آمنوا كلوا من طيبات ما رزقنا كم ثم دكر الرجل يطيل السفر أشعث أغبر يمد يديه إلى السماء يارب يارب ومطعمه حرام ومشربه حرام وملبسه حرام وغذي بالحرام فأنى يستجاب لذلك

Ebu Hureyre'den dedi ki: "Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:" Şüphesiz, Allah iyi kabul etmiyor ve bu iyi, Allah Subhanahu wa teâlâ emrettiği ne ile emretmiştir havariler. Allah Subhanahu wa Ta'ala diyor: ". Ey iyi ve hayırsever shalihlah arasında elçiler yemek, Maha andolsun ki ne yaptığını biliyorum" Allah da diyor ki: "Rızkı yemek Ey iman "... Ey Rabbku, O Rabbku: ... Size verilen ne daha iyi", daha sonra Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in saçları rumpled böylece o çağıran dua gibi, perişan ve tozlu, o cennete doğru ellerini kaldırdı uzaklaşır bir gezgin söz " ama yemek de onun giyim kanunsuz ve onun namazını hafife nasıl olabilir, yasak, onun içki yasadışı, hukuka aykırı mı? ". [27]

• Allah engelledi hiçbir şey için Yüce duyar inanarak. 'Peygamber sallallaahu anhudan, o' alaihi sellem'in dedi 'Abdullah ibn Amr Radi:

ادعوا الله وانتم موقنون باللإجابة واعلمواأن الله لايستجيب دعاء من قلب غافل لاه

Allah için dua ve kalbi gaflet ve ihmalkar "Tanrı dua cevap vermez, (bir köle) verilebilir (olacak) emin olun. [28]

'Peygamber sallallaahu anhudan, o' alaihi sellem'in söyledi Ebu el-Hudri Sa'eed Radi başka hadis: [29]

ما من مسلم يدعو بدعوة ليس فيها إثم ولاقطيعة رحم إلاأعطاهالله بهاإحدى ثلاث إما أن تعجل له دعوته وإما أن يد خرها له في الآخرة وإما ان يصرف عنه من السوء مثلها قالوا إذا نكثر قال الله أكثر

Orada ona hiçbir günah veya aile bağları kırılma, ama Allah üç durumda ona bir tane verecek bir dua ile Allah Subhanahu wa Ta'ala bir Müslüman duaları değildir; . Eğer öyleyse, biz çarpma olacaktır: 1) Allah Teâlâ hemen, 2) ya da ahirette onun için bir tasarruf olarak kaydetmek, 3) ya da kötü eşdeğer dipanjatkannya dua onu kurtarmak "arkadaşım" dedi duyar olabilir . (dua) "Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:" Allah Teâlâ çok daha fazla [30] ".

İbn Kesir rahimahullah dedi: "ne demektir Allah Teâlâ kişinin namaz israf etmeyelim ve Allah hiçbir şey ile meşgul olmasıdır. O Subhanahu wa teâlâ Yüce duymak dua. Bu durumda [31] Üstelik, şu anda biz Ramazan ayında oruç aracılığıyla Allah'ın Subhanahu wa Ta'ala yakın olduğundan Subhanahu wa teâlâ onun kaçış yok. "Dua, bir öneri (çarpma) vardır. Biz dünyanın iyiliği ve ahiret için dualarımızı çarpmak için bu özel fırsatı almalıdır. Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:

ثلا ث لا ترد دعو تهم: الصائم حتى يفطر, والإمام العادل, ودعوة المظلوم

Kimin dualar reddedilen olmayan üç kişi vardır; ezilen bir adam, adil bir cetvel, hızlı kırmak için oruç birisidir. [32]

Yani shiyam (açlık) ve Ramazan ayının yüceliği hakkında ayetler sonra, Allah bir mümin, her zaman birlikte Yüce Allah kendini getirmek gerektiğinin bir göstergesi olarak bu ayet (el-Bakara / 2:186) ana tartışma söz dua etmek ibadet tüm formları da dahil olmak üzere. İbn Kesir rahimahullah söyledi: "açıklama shiyam yasalara ortasında Bu ayet Disisipkannya kurallar yanı sıra bir motivasyon vardır (pek çok) hatta yukarıdaki hadis gibi hızlı kırmak için her an, hızlı numaraları tamamladıktan sonra dua etti. Bize namaz çarpalım; Allah için O'nun kelime olarak O'na dua etmeyiz insanlarla kızgın:

وقال ربكم ادعوني أستجب لكم إن الذين يستكبرون عن عبادتي سيدخلون جهنم داخرين

ve Rabmu dedi: ". Aslında Me dua övünme insanların devlet Cehennem sefil girecek, benim için dua et" [33]

'Anlamına gelen "من لم يدع الله يغضب عليه": "Allah Subhanahu wa Ta'ala sonra Allah Subhanahu wa Ta dua etmez Kim alaihi sellem'in dedi Benzer Peygamber sallallaahu Ebu Hureyre'den bir hadis açıklanan . ala "Ona kızgın [34] İbnü'l-Mübarek Radi 'anhudan dedi:

الرحمن إذا سئل أعطى, والرحيمإذا لم يسأل يغضب

Ar-Rahman (Allah Subhanahu wa teâlâ) diye vermek istendi, ve Ar-Rahim (Allah) o kızgın olması istendi değilse. [35]

Allah Ya, ben, 'tevazu olmayan bir kalpten, fayda vermez bilgiden sana sığınırım ruhun yan memnun değil, ve namazdan alıkoymak "verilmemiştir. [36]

[Sünnet Sürümü dergisi 06-07/Tahun XIII/1430/2009M Kopyalanan. Yayıncı Vakfı Daimi Komitesi Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858197]
_______