Belirlenen fenomen Tövbe Birbirine zina
Bazı kişilerde 'garip' bir olgu var. Zina edecek, o yaptığı kötü şeyleri sonra pişman implante edilmiştir. "Ben bu ahlaksız yaptım sonra tövbe eder, sonra" yüreğinde diye fısıldadı.
Güneş batıdan doğmadan önce Doğrudur, kapı açık tövbe kalacaktır. Herkes tevbe ile Allah'a tevbe şirk ve alt diğer işler onu dan (NASHUHA tövbe) gerçek, Yüce Allah onun tövbesini kabul eder.
NASHUHA tövbe günahtan durur çeşitli yönlerini kapsamaktadır tövbe olduğunu, günahın tövbe yapılır ve Yüce Allah için Yüce Allah, pengagungannya korkusunun gerçekleşmesi olarak ve O'nun mağfiret ve merhamet umut için tekrarlamak değil kararlı olduğunu .
Şartlar geçerlilik tövbe dörde zaman doğru bir komşusu (diğerleri) ile ilgili hatalar. Bu özellik (çalıntı), ya zalimleri tarafından alınan kişinin haklarını teslim etmek ya da ondan (yasal) serbest bırakılmasını istiyoruz. Bu Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in kelimeleri dayanmaktadır:
قال رسول الله صلى الله عليه وسلم من كانت له مظلمة لأخيه من عرضه أو شيء فليتحلله منه اليوم قبل أن لا يكون دينار ولا درهم إن كان له عمل صالح أخذ منه بقدر مظلمته وإن لم تكن له حسنات أخذ من سيئات صاحبه فحمل عليه
Days hiçbir dinar ve dirhem gelmeden önce bugün zulüm eylemleri hata haklı o kişiye sormak henadaknya, onuruna veya diğer kardeşine haksızlık asla olanlar. O bir iyilik varsa, o zaman bazı iyi (zulüm sunulmak üzere) kezhalimannya hareket ondan karşılaştırılabilir alınacaktır. Bu hak yoksa, o zaman günah almış ve kardeşi [HR transfer edilecektir. A-Buhari no. 2269]
Günah tövbe belirlenmesi şerefiye takdir hakkına sahiptir. Ama "tövbe" fısıltı aslında ahlaksız eylemleri ile bir plan tövbe başlatmak için onu istendiğinde zaman, izlemek için. Bu, şüphesiz olursa, bu o günahkar sonra tövbe eder daha sonra bahaneler ile günahkarı kolaylaştırmak için bir insanda hile şeytan içerir. Failin kendisi merak etmeyin? O Yüce Allah zor onu bir şekilde tövbe etmek için yapar olabilir, bu nedenle zaman artık yararlı ölçülemez pişmanlık hakkında hiçbir pişmanlık ve üzüntü olacaktır.
Bir Müslümanın yükümlülüğü şirk ve ona bir şeyler sürükleyerek ve tüm ahlaksız eylemleri kaçınarak kaçınmaktır. Bu nedenle, o sefahat içinde yaşamak için çalıştık, ama tövbe Taufik alamadım. Bu nedenle, o zaman Yüce Allah tarafından yasaklanmıştır uzak tüm dava uzak kalmak ve O'nun kurtuluş çağırmak, itaat iblisler İkna değil, bu yüzden önce tövbe kalbinde ekleme niyeti ile zina cesaret gerekir.
Her zaman onu korkulan için aşağıdaki komutu, çaresiz günahkar olan herkes için bir tehdit, şehvet ve baştan iblis telkinlerine aşağıdaki yasağını içeren Yüce Allah kelimeleri düşünün. Yüce Allah diyor ki:
وإياي فارهبون
ve sadece bana bir sen (konu) korkması gereken [el-Bakara / 2:40]
Başka bir ayette ise Yüce Allah diyor ki:
ويحذركم الله نفسه
Ve Allah onun [Ali İmran / 3:28] ve (ceza) kendine karşı sizi uyarır
Bir başka ayette ise, Yüce Allah demektir diyor ki:
يا أيها الناس إن وعد الله حق فلا تغرنكم الحياة الدنيا ولا يغرنكم بالله الغرور) 5 (إن الشيطان لكم عدو فاتخذوه عدوا إنما يدعو حزبه ليكونوا من أصحاب السعير
Ey insanlar, gerçekten Allah'ın vaadinin gerçek olduğunu, her zamankinden daha dünya hayatı sizi kandırırım izin ve tüm bu akıllı hüner değil şeytanlar izin, Allah hakkında sizi aldatmasın değil. Şüphesiz şeytan sizin için apaçık bir düşmandır, bu nedenle yanan cehennem sakinleri olacak şekilde tek parti davet Şüphesiz şeytanlar için onu düşmanı (mu), tedavi [Fâthir/35 :5-6]
(Fetava wa Majmu Makalat Mutanawwi'ah, Şeyh Bin Baz, 5/410-411 uyarlanmıştır)
[Sünnet Sürümü dergisinin 01/Tahun XIV/1429H/2008M Kopyalanan. Yayın Istiqomah Daimi Komitesi Vakfı Surakarta, Jl. Solo - Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]
Bilinçli Bersyari'at Doğru
Tarafından
Ustadz Zainal Abidin bin Syamsudin Lc
Aciliyet SHARIA ÜSTÜNLÜĞÜ
Genel olarak yaşam için geçerli değildir Yüce Allah bulanıklık ve defin yasalar hasar, zulüm ve dünya karşısında aşağılama çeşitli neden büyük bir felaket olduğuna hiç şüphe yoktur. Yüce Allah ve Resûlü, adalet, huzur, güvenlik ve büyüme ilerleme ve uyanış halkın istikrar kaynağı çağrısına hibe biçimi olarak yerine icra Yüce Allah. Yüce Allah diyor ki:
يا أيها الذين آمنوا استجيبوا لله وللرسول إذا دعاكم لما يحييكم
Elçi aramalar için aradığınızda Ey iman edenler, Allah ve Havariler çağrısı yerine, bir hayat veren sana. [Enfal / 08:24]
Bu (kadar hibe) tüm Yüce Allah'a ve Resûlü'ne çağrılarının sonuçlarının veya sonuçlarından bir bakış; Kalbi ve yalnız sadece Yüce Allah için manevi öz kulluk ile O'na sürekli itaat ve Resûlü'ne itaat ederler, çünkü o da, bir açıklama yarar ve bir ders olacaktır oluşturur. [1]
Biliyorum, kardeşlerim, O, Yüce Allah her zaman sadece saf Şeriat-ret dünyada sapkınlığı büyüme sonuçlandı ve ahirette azap üzerinde bir etkiye sahip tutkular aşağıdaki gelir bizi korusun. Yüce Allah diyor ki:
فإن لم يستجيبوا لك فاعلم أنما يتبعون أهواءهم ومن أضل ممن اتبع هواه بغير هدى من الله إن الله لا يهدي القوم الظالمين
Yani onlar (meydan) cevaplama yoksa ne sadece kendi heveslerine uydular (sadece) takip ettiğinizi biliyoruz. ve tüm Yüce Allah'tan talimat almak değil onun isteklerini şöyle olandan daha sapık kim. sesung neredeyse Yüce Allah haksız hidayet vermez idi. [Al-Qashash/28: 50]
İbn Kayyım rahimahullah bir adam Qur'aan ve Sünnet kurallarını uygulamak ve hatta Kur'an ve yalnız Sünnet yeterli olmadığını düşündükleri bir yasal referans (ya) olarak bunu yapmak istemiyorum istemiyor zaman "dedi, sonunda ra'yu ile yerine (görüş), kıyas, istihsan, ve karakter fikri, o zaman (böyle bir şey) kesinlikle kendi anlayış karanlık doğaları hasar, onların zihniyet anomalilere neden olur. [2]
Yüce Allah yasayı uygulama tevhid ve tevhid sonuçlarının en asil şube Allah'ı rububiyah olduğunu. Yani Yüce Allah hukukun uygulanması güç ve Yüce Allah normal ve mutlak yürümek ayarları, daha sonra dava yasal Yüce Allah ve Resulü ve dava Allah'ın yasak ne yasadışı olduğunu ve din ne helal olduğuna delil olması Yüce Allah ve Resûlüne disyareatkan, ve hiç kimse bile kesinlikle zorunlu onu izleyen çıkmak hangi. Yüce Allah diyor ki:
اتبعوا ما أنزل إليكم من ربكم ولا تتبعوا من دونه أولياء قليلا ما تذكرون
Rabbinizden size indirilene uyun ve ne O'ndan gelen liderleri takip etmiyorum. Çok az Eğer (ondan) bir ders alabilir. [Al-A'raf 7/3]
Yerine Yüce Allah hukukun çöküşü ve bir yoksunluk rububiyah Yüce Allah şeklinde ve hakları Rab evrenin taciz olarak hukuk ölümü. Tüm Yüce Allah kelime olarak, zarar, zulüm ve Kitap tutum yetiştirmek için bagaj kapağı kaynağı olur:
اتخذوا أحبارهم ورهبانهم أربابا من دون الله والمسيح ابن مريم وما أمروا إلا ليعبدوا إلها واحدا لا إله إلا هو سبحانه عما يشركون
İnsanları bir tanrı ancak Yüce Allah olarak alimnya ve rahipler yapmak ve hiçbir ilah (başlıklı diibadahi) var, onlar sadece Rabbinize ibadet için söylendi Meryem oğlu Mesih, biri (onlar da tapmak) ancak O'na. Onlar ilişkilendirmek ne Yüce Allah için zafer. [At-Tevbe / 9:31]
Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in Adi bin Hatim radi-bir anhu Sahabeler - Bu tapmak düşünce ya da adak, katlettiler, secde, rükû ve semisalnya çünkü öğrenilen erkek ve rahipler ibadet sadece dosyalama ile gerçekleştirilmiştir. Z yüzden "Biz onlara ibadet değildi.", Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in dedi Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in "Ayrıca mengharamkannya sonra, onlar helal Allah korusun değil mi ve onlar o zaman da mengharamkanya, Allah'ın yasak ne haklı?" Diye sordu O Radi anhu "Evet" dedi. Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in (rahipler) İşte onlara ibadet şekli var ", dedi. [3]
İbn Kayyim el-Jauziyah rahimahullah Şüphesiz Yüce Allah haberci toprak ve din gelmesi ile geliştirilmiş ve (sırayla yaratıklar) emretti Tauhid yasaklayan ve şirk ve O'nun Elçisinin sünnetine muhalefet ile yeryüzünde bozgunculuk yapmak oldu "dedi. Ana durumunu düşünmek herkes de onun yüzünden Yüce Allah'ın tevhid, ibadet kurulması yeryüzünde barış ve Peygamberine itaat o sonuca bulacağınıza eminiz; Sırasında iftira, kıtlık, düşman işgali ve Rasûlü'nün öğretilerine karşı ve Yüce Allah ve O'nun Elçisinin (öğretileri) dışında aldı gibi afetlerin çeşitli şeklinde yeryüzünde kaos. "[4]
GERÇEK UYGULAMA Şeriat
Terk, şekil bozukluğu ve İslam hukukunun aşağılama yavaş yavaş batıda ve doğuda hatta İslam hem de İslam dünyasının hemen hemen tüm parçaları oluştu parça-by-parça kuru bir ağaç çöküşü kuru dallar veya yaprak gibi kendini Müslümanların kaybı. Peygamber sallallaahu alaihi sellem'in 'alaihi sellem'in söyleyerek sallallaahu bu durumu göstermektedir':
لتنقضن عري الإسلام عروة عروة فكلما انتقضت عروة تشبث الناس بالتي تليها فأولهن نقضا الحكم و آخرهن الصلاة
Insan ırkının dışında bir sonraki kayışları ayrı kanun ve son dua durum ilk defa (Diyanet İşleri) tutun gönderilen Nitekim İslam kayışı, bir parça-by-parça ayırmak olacaktır. [5]
Bu olgu, insanlık lavabo sonuçlandı ve olumlu mevzuat karanlığında şaşkın adam yapımı, adalet objektif, adil yargılama ve ceza sadece bir retorik ki. Bu sadece bir fantezi gerçeğin adil ve uygar arayanlar için hukuki davanın tamamlanmasında, oldu. Kolluk görevlileri sürece bir yağlayıcı olduğu gibi bir durumda ihaneti yapmak için tereddüt etmedi. Bunlar, gerçeği devrilme birlikte iyi bir oyun yasalar ve mühendislik ile dolu yargı kararları böylece. İronik olarak, kelime işlem zeka ve Yüce Allah gerçeği değiştirmek için değil sadece ihsan, ancak Yüce Allah ve cehennem yangınları gazabı neden insan hazineleri makyaj almak, böylece Yüce Allah yasaları değiştirmek için kullanılır iddia, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:
إنكم تختصمون إلي ولعل بعضكم ألحن بحجته من بعض فأقضي له بنحو مما أسمع منه فمن قضيت له بشيء من حق أخيه فلا يأخذ منه شيئا فإنما أقطع له قطعة من النار
Elbette benim için (yasal sorunlar) şikayet, o dereden diğerlerinden daha akıllı kim herhangi olabilir, yani ben onun gerçek adet almıştı çünkü ben öyle yapmayız, kardeşinin sağ onu alırsınız sonra kim ne duydum göre karar (hazine) cehennem ateşi. [6]
Yasal kararlar kandırdın ve ticaretine böylece Böylece, yaşam koşulları, uygulayıcılara, güç ve zenginlik karşısında güçsüz değildir. Sadece para ve güç ile insanlar için adalet. Çok keskin kılıç zayıf insanlar için yasa ancak varlıklı suçlular ve tahtta için mat, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in kelimeler gibi:
أيها الناس! إنما أهلك الذين قبلكم أنهم كانوا, إذا سرق فيهم الشريف تركوه, وإذا سرق فيهم الضعيف أقاموا عليه الحد; وايم الله لو أن فاطمة ابنة محمد سرقت, لقطعت يدها
Saygın arasında bir hırsız varsa, o zaman bırakın ve zayıf arasında bir hırsız olduğunda, o zaman Yüce Allah uğruna Fatıma bint Muhammed elini keserdi çaldı herhalde, yargılar uygulamak çünkü Ey insanlar, gerçek insanlar, yok önce. [7]
Sevgili ülkede, suç işlemek, küçük insanlar, kılıç yasa gerçekten keskin olan bu olgu yaygın. Onların Devlet malı tüketme veya suçu dünyayı sarsan bile bu holdingleri, seçkin yetkilileri veya zengin eğer Ama sonra onlar cezasız bile kaçabilir, çok hafif cezalandırılır.
YASAL UYARI şüpheli Şeriat
Yüce Allah düşmanları iş çeşitli girişti ve tüm gücünü sarf ve her Müslüman ülkede Yüce Allah yasasını gömmeye düşündü. Onlar dışarı haddelenmiş ve İslam hukukuna, özellikle eğimli qishas hukuk, falaka, amputasyon, recm konusunda yanlış görüş yayılmış ve onlar vahşi ve insanlık dışı görüyoruz. Onlar kadın benlik saygısı, kadın haklarının ihlali, bir kadının kişilik cinsiyet eşitliği ve hakaret tanımıyor taciz biçimi olarak çok eşliliği iddia. İslam'da miras bölümü onların zayıf yargı ayrılmış değildi. Onlar, toplumsal cinsiyet eşitliği oy için saygı eksikliği din adına ve kadın haklarının ihmal zorbalığı oluştururlar. Tüm bu görüşler, onlar Yüce boyunca Allah'ın nurunu söndürmek için yayıldı. Ama çabaları asla başarılı olamazlar. Yüce Allah diyor ki:
يريدون أن يطفئوا نور الله بأفواههم ويأبى الله إلا أن يتم نوره ولو كره الكافرون
Onlar ağız (sözler) tarafından Yüce Allah ışığı (din) söndürmek diledi, ve kâfirler sevmediğim olsa Yüce Allah, nurunu tamamlamaktan başkasını istemiyor. [At-Tevbe / 9:32]
Onlar İslam hukuku sadece, adli, siyasi ve cezai Muamalat, ayarlamak için değil manevi ihtiyaçlarını karşılamak için olduğunu iddia etmiştir. Onlar yapay Yasası ile dünya hayatını düzenleyen yasa manipüle. Aslında, Kur'an hükümet ve ticaretle ilgili konularda, savaş, savaş ganimetleri ve miras hukuku, Kısas, amputasyon, recm ve kırbaç gibi diğer yasal tartışmak savaş bile çok net metinlerin mahkumların kurallar ve düzenlemeler içermektedir insanlık yararına ilgili.
İslam hukuku sadece ibadet mahdhah (saf), evlilik, boşanma, ayrılma hacıları ve o Yüce Allah adına getirilen büyük bir yalan ve hareket vardı tabii vücut bakım ele düşündüm kim. Hayatın bütün yönleriyle Yüce Allah yasası ile hakemlik olmayan insanlar, aslında ölümcül bir tehlike içinde olduğu için. O Yüce Allah yasal yollarla taghout için hakemlik olması dışında bir hakemlik taghout kişi olmaktan inkar önce kişinin inanç doğru kabul edilmez çünkü. Yüce Allah diyor ki:
ألم تر إلى الذين يزعمون أنهم آمنوا بما أنزل إليك وما أنزل من قبلك يريدون أن يتحاكموا إلى الطاغوت وقد أمروا أن يكفروا به ويريد الشيطان أن يضلهم ضلالا بعيدا
Size vahyolundu ve senden önce indirilene ne oldu ne sadık olduğunu iddia edenlere görmedin mi? onlar Evil berhakim istiyorum, Ve onlar bunu inkar taghout hüküm var. ve şeytan (ile), onları yanıltmak için niyetinde olduğunu kadarıyla yanlış yönlendirme gibi. [Nisa / 4:60]
Şeyh Bin Baz rahimahullah var ki insan yapımı hukuk ve Yüce Allah ve Resulü hukuku, eşit ya da, ya da bunun gibi daha iyi olma fikrini inananlar için hiçbir inanç, ya da Yüce Allah kanunu kanunla yerine izin ver ", dedi inandığı halde, olumlu ya da insan yapımı yasalar daha iyi Yüce Allah'ın kanunu, daha mükemmel ve daha adil. [8]
YASAL RİSK SUNİ
Hiç şüphesiz küfür olduğunu düşünen insanlar kanun veya Yüce Allah hukuku daha insan yaşamı için daha uygun ya da daha bilge insan yapımı kanunları. Onu komşu belirli bir konuda Allah'ın kanunu k söyledim bile aralarında öfkeli vardı. Bu tutum kör ve gerçeği onu işitme sağır bazı insanlar bulunabilir.
O Yüce Allah kelime olarak Peygamberimiz tarafından öğretilen şeriatın bütününü aldığı kadar Yüce Allah bir kişinin inancını inkar:
فلا وربك لا يؤمنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم ثم لا يجدوا في أنفسهم حرجا مما قضيت ويسلموا تسليما
Sonra, Rabbiniz tarafından, onlar onlar kabul edemez durumda yargıç yapana kadar sonra da verdiğin bir karar kalpleri şey meydan hissetmiyorum, inanmıyorum (aslında) ve bunlar tam alırsınız. [Nisa / 4:65]
Rahimaahullah Şeyhülislam Bu onlar için Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in herhangi bir anlaşmazlık yasal referans olarak, din ve dünya işlerinde, din veya şube konu hem hem. Zorunlu yapmak için gerekli olan Müslümanlar ile bir anlaşmaya dayalı anlaşılabilir ", deyince sallallaahu 'alaihi sellem'in bir yumru hissi yoktur ve onlar bütün kalbiyle kabul gereken bir yasa karar. "[9]
Takip ve yasayı ya adamın yasalarına itaat Bir Müslüman, Allah'ın şeriat aykırı bu Yüce Allah kelime olarak şirk içine düşmüş, yani iyi ya da menghalalkannya baktı:
وإن أطعتموهم إنكم لمشركون
Ve onları itaat ederseniz, Sen elbette müşrik olur. [Al-En'am / 6:121]
O anlayış insanları, entelektüeller oh, eşdeğer ya da sizden daha düşük veya daha çok olasılıkla bunu yaparken, insan yapımı yasalar ile ayarlayabilirsiniz nasıl yanlış. Hatta tüm bunlar doğrudan veya ictihad yoluyla, uzak Kur'an ve Sünnetten almak istediğinizde dışında bir büyük ya da hiç gerçek olasılığı. Seni takipsizlik kararı yasa, ya kan, hazine, onur, aile ve onlar tarafından yapılan yasa tüm hakları ile ilişkilidir. Eğer onlar hatalar içeren hiçbir zaman Yüce Allah'ın ve O'nun Elçisinin yasasını reddetti ve kötü çarptı asla iken yasalar onlarla mengadilimu yapılan hazırız. [10]
Insan yapımı bir yasa ile hakemlik Yüce Allah ve Resûlüne bir ihlal ve itaatsizlik olduğunu. Yüce Allah diyor ki:
ومن يعص الله ورسوله ويتعد حدوده يدخله نارا خالدا فيها وله عذاب مهين
Ve kim Yüce Allah ve Peygamberine isyan ve onun şartlarını ihlal, hiç şüphesiz Yüce Allah olmanın ebedî cehennem ateşin içine koydu; ve onun aşağılayıcı azap. [Nisa / 04:14]
Şeyh Muhammed bin Abdul Vahhab rahimahullah Allâhk taghout hukukun üstünde hukuk arasında daha lehine olan hukuk başka türlü daha mükemmel ya da iyi Peygamber talimatlarına ek olarak o kâfir olduğuna inanıyor kim ", dedi. [11]
Hatta yasa Evil Şeriatın karşı taciz şeklidir ve Yüce Allah kelime olarak küfür neden olabilir öncelik:
إنما النسيء زيادة في الكفر يضل به الذين كفروا يحلونه عاما ويحرمونه عاما ليواطئوا عدة ما حرم الله فيحلوا ما حرم الله زين لهم سوء أعمالهم والله لا يهدي القوم الكافرين
Nitekim erteleme-gecikme bu dinsizliği ekliyor kutsal ay. Onlar Yüce Allah korusun numaraları ile mempersesuaikan böylece neden-geciktirmek bunun ertelenmesini inkâr insanlar, onlar, bir yıl ve bir yıl mengharamkannya menghalalkannya yanlış bilgilendirildiklerinden, Allah'ın haram kıldığı ne haklı. (Şeytan) onlar kötü bakmak onların amellerini yapılmış ve Yüce Allah, inkarcı hidayet vermez. [At-Tevbe / 9:37]
.
Nitekim suni yasalar yerine güzel şeriatı empoze yeni bir din oluştururlar. Bunlar atölye veya eğitim oluşturmak, Ilmiyah eser yazma, seminer ve konferanslar düzenlemek, ve bir sevgi ve hukuka bağlılığını aşılamak amacıyla kurum gerçekleştirme ve sosyalleşme kurulması; Sabyektif insan zayıf, dolandırıcılık ve sınırlamalar tarafından yapılan çünkü tesbih ve takdis Aslında mevzuat çok kusurları ve kerancauan içerir. Sözde Yüce Allah şeriat yasal ve insan hayatını kontrol tek bir yasa olacak.
AFET Şeriat REDDET
Endonezya ulus başına gelen afetler ve felaketler oldukça çok hayatımızın yüzbinlerce, ardışık sel, terörist saldırıları, ve kayıp ve satılan milyarlarca dolar maddi değer hayatımızda sonuçlandı neredeyse tüm vatan sarsan deprem iddia Aceh GCC Tsunami başladı. Bu bersyariat ve Allah'a daha yakın olabilmek için farkındalık uyandırmak tefekkür konusu olmalıydı. Adam adam etkilenen sonra yeni salak bir ders alabilir iken, başkalarının trajediden bir ders alabilir çok zeki bir adam çünkü.
Hiçbir büyük zulümdür varken, cehalet ve yaptıkları zulüm sonucu dışında bir felaket ve işkence, bir kişi veya ülke isabet olmadıkça ihlali ve İslam hukukunun saygısızlık. Yüce Allah diyor ki:
ومن لم يحكم بما أنزل الله فأولئك هم الظالمون
Allah'ın indirdiği ile hükmetmezse etmez Kim, o zaman yanlış yapmak olanlardır. [Al-Maidah / 05:45]
Da dahil olmak üzere herhangi bir biçimde kedzliman, saygısızlık ve Yüce Allah yasanın reddi gibi elbette Yüce Allah kelimesi gibi felaket ve azap getirmek ise:
وكذلك أخذ ربك إذا أخذ القرى وهي ظالمة إن أخذه أليم شديد
Ve Rabbinin O azap, o yanlış yapmak ülkenin insanları cezalandırır. Onun azap çok dokunaklı ve güçlü. [Hud/11: 102].
O Yüce Allah onun sözleriyle uyarı verdi ve böylece yeryüzünde ekilir iyi şirk, küfür, Kebid'ahan, kötülük ve ahlaksızlık zalim formu çalışır çünkü doğal afetler herkesin başına gelebilir:
أفأمن أهل القرى أن يأتيهم بأسنا بياتا وهم نائمون) 97 (أوأمن أهل القرى أن يأتيهم بأسنا ضحى وهم يلعبون) 98 (أفأمنوا مكر الله فلا يأمن مكر الله إلا القوم الخاسرون) 99 (أولم يهد للذين يرثون الأرض من بعد أهلها أن لو نشاء أصبناهم بذنوبهم ونطبع على قلوبهم فهم لا يسمعون
Yani onlar uyurken bu ülkelerin nüfusu geceleri onlara bizim gazap gelen güvenli hissediyorum? Veya bu ülkelerin nüfusu onlar oynarken güneş sepenggalahan gül zaman onlara bizim gazap gelen güvenli hissetmek ister? Onlar daha sonra Yüce Allah (beklenmeyen) azabından güvenli hissediyor musunuz? Hiç kimse kaybetmek dışındaki Yüce Allah gazabından güvenli. Ve Biz dilerse Biz onların günahlarından dolayı onlara azap ki, (kayıp) popülasyon sonra arazi miras olanlara açık değildir; Biz bu yüzden (bir ders) duyamıyorum kilitlemek ve onların kalplerine mühür? [Al'Arâf / 7:97-100]
Bu nedenle, tüm insanlar cehalet, tiranlık, sapıklık, itaatsizlik, Şeriatın saygısızlık, Tanrı'nın hukukun kötüye ortadan kaldırmak için gelmek zorunda. Değilse, o zaman Yüce Allah, kötü anlamına gelir ve Allah'ın, kelime olarak zalim "ile birlikte salih yok Ve içinizden zalimleri insanları etkiler sadece azabından kendinizi koruyacak. ve o Yüce Allah Amat sert ceza biliyorum. [el-Enfal / 08:25]
Abdullah bin Ömer anhuma yüzümüze "Never Messenger, dedi Orada ve size isabet edecek beş felaket olabilir ve ben bunu bulmuyorum umut Yüce Allah'a sığınırım edecek 'dedi, bir ülkede bir pisliktir (zina) yayılmış değil ama Yüce Allah hastalık salgınları ve önceki yarışta hiç olmamış thaun vermek olacaktır, hayvanlar yağmur küme olmayacaktır için 's (ihracı) geri sadaka yaya tutan değil ama Yüce Allah gökten yağmur kesintisi olacak, bu değildi onlara, onlar doz ve ölçekler azaltılması düşkün değildir, ama onlar felaket kuraklık, ekonomik sıkıntı ve kötülük cetveller üzerine yazılır, onlar Yüce Allah ve Resûlünü ihlal 'nin değil bir söz, ama Yüce Allah sözünü işgalciler yetki ve en çok ele geçirilen üzerlerine olsun kendi zenginlik ve onların liderlerinin Allah'ın Kitabı ile hakemlik yok ve onun hukuk iyi seçmeyin, ama onun insanlar sürekli çatışma inatçı. [12]
Yüce Allah, o cehaletyasalarına hakemlik ve geri döndürülemezafet ve Yüce Allahgazapnedenidir uzak Yüce Allahyasasından dönüş açıkladı. Yüce Allah , demek ki , diyor "Ve Allah'ın indirdiği ne ile aralarındakidavayı karar değil, onların arzularına uyarsan . Ve onlar ne sebahagian sizi açamıyorum ki , onlara karşı dikkatli olmalıdır Yüce Allah şöyle türetilmiştir . onlar ( Allah'ın yasasına elde edilmiştir ) yüz çevirirlerse , o zaman . Yüce Allah günahları nedeniyle onları sebahagian gerektirir talihsizlik getirecek biliyorum , ve aslında çoğu kişiolanlar kim kötü . eminizinsanlar için Yüce Allah istedikleri hukuk Cehalet mi , ve( hukuk ) daha iyi kim ( yasal) ? [el - Maidah / 5:49-50 ]
Nedeniylemaddi ve İslam hukuku karşı aptal kamaştırdıdünyanındurumu ile kibirli gururbüyüyen zenginlik , karşı zalim tutum ve ötesinde . Onlar Yüce Allah'ınkanunu ihmal ve dini normları ihlal . Yüce Allah , demek ki , diyor, " Ve onlar kendilerine verilen olmuştuuyarıları unutmak zaman , biz o zaman onlara zevk tümkapılarını açtı , bu yüzden onlar verilmiş ne ile mutlu iseniz , biz aniden onları yakaladı onlar sessiz umutsuzluğa düştü . , daha sonra yanlış yapmakinsanlarınkökleri tarafından tahrip edildi . Allah'a hamd , bb dünyalar . [ el- En'am / 6:44-45 ] olmak .
Böylece , şeriat uygulamak hayatınortasında Yüce Allahhukuku uygulamak ,PeygamberSünneti canlandırmak ve Yüce Allahkelime olarak Yüce Allah tevbe dışında çoğu yerde dışarı hiçbir çözüm ve bir yol vardır :
وما كان الله ليعذبهم وأنت فيهم وما كان الله معذبهم وهم يستغفرون
Eğer aralarında iken Ve Yüce Allah , onları cezalandırmak asla. merhamet dilenmek ise değil ( de), Yüce Allah onları cezalandıracaktır. [ Enfal : 8/ 33 ]
Bu nedenle, insan günah ile depremler arasındaki bağlantı İmam İbn Kayyım rahimahullah açıklamasını düşünün , "Rüzgar sert esti veyerinboşluğuna zaman neden olacaksıcak gaz hava basıncını üretir amarüzgar Allah Azza bazen sonra bloke değil çünkü Yüce büyük bir deprem oldu sonra nefes verir. Böyle içlerinde Yüce Allah korkusukulları büyümek , Inabah ( pişmanlık ) , günahtan kendini ayırmak , bu nedenle . O'na teslim ve günahlarından tövbe Selef alimleri Rabbin seni azarlama olan önemli bir depremdurumunda " , kısmen dedi . Bir deprem ardından Ömer Radi bir deprem daha olursa " , anhu 'anhudan vaaz ve sözleri Radi ileMüslümanlara tavsiye ' o zaman ben bu yere ( Medine ) sizinle kalmak istemiyorum . [13 ]
[Sünnet Sürümü dergisi 03-04/Tahun XVI/1433H/2012 Kopyalanan. Yayın Istiqomah Daimi Komitesi Vakfı Surakarta , Jl . Solo - Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel . 0271-761016 ]
_______
dipnot
[1]. Gibi - Sa'di , s Tefsir bakın. 318 .
[2]. el- fevaid , İbn Kayyım , 75 .
[3]. At- Tirmizi onun Sünen ( 3095 ) ve Şeyh el - Bani İmam rivayet sahih Ghâyatul Maram içinde dihasankan ( 6 ) .
[4]. Tefsir Al - Kayyim , İbn Kayyım Halm . 255 .
[5]. ' Musnadnya İmam Ahmed (5/ 251) , Shahihnya İmam Hibbaan (8 /253) ve Mustadraknya İmam el- Hakim ( 7022 ) ve Sahih el - Jami dishahihkan Şeyh el - Albani tarafından rivayet ( 5076 ) sahih .
[6]. İmam Buhari , Sahih Shahihnya ( 2680 ) yılında Shahihnya İmam Müslüman ( 1713) , onun Sünen İmam Ebu Davud ( 3583 ) , onun Sünen ( 1339 ) , en - Tirmizi İmam ve Musnadnya İmam Ahmed ( 26497 ) rivayet .
[7]. İmam el-Buhârî'nin Sahih , Shahihnya ( 3475 ) yılında Shahihnya İmam Müslüman ( 1688 ) , onun Sünen İmam Ebu Davud ( 4373 ) , İmam -Tirmizî onun Sünen ( 1430 ) yılında , ve onun Sünen ( 4917 ) İmam Nese'î rivayet
[8]. Afa Hukmal Yabghuun Cehalet , Şeyh Bin Baz , s. 13 .
[9]. Majmu Fetâvâ İbn Teymiyye , 7/37-38 bakın.
[10]. Fetava wa Rasâil Şeyh Muhammed bin İbrahim Shaikh havan , 12/290 bkz .
[11]. Şerh Nawaqidul İslam'ı , Şeyh Salih Fauzan , s. 96 .
[12]. Onun Sünen ( 4019 ) ve Şeyh el - Bani dishahihkan İmam İbn Mâce tarafından rivayet sahih
[13]. Miftah Saadah darus , 1/265 bkz .
http://almanhaj.or.id/
Tidak ada komentar:
Posting Komentar