Minggu, 25 November 2012

Pochopenie Aqidah Ahlus Sunna Wal Jama'ah


Pochopenie Aqidah Ahlus Sunna Wal Jama'ah



Podľa
Ustadz Al-Yazid bin Abdul Kadir Jawas



A. Definícia "Aqeedah
"Aqidah (العقيدة) podľa jazyka arabského (etymológia) je odvodený od slova al-'aqdu (العقد), ktorý znamená, že puto, na-tautsiiqu (التوثيق), ​​čo znamená vieru alebo silnú vieru, al-ihkaamu (الإحكام), čo znamená, potvrdzuje (nastavenie ), a ar-rabthu biquw-wah (الربط بقوة) sa silne viaže významné. [1]

Medzitým, v súlade s podmienkami (terminológia): "aqidah je viera a istota, čo bezpochyby pre tých, ktorí veria.

Tak, "islamská Aqeedah je neochvejná viera a určite Allah Subhanahu wa Ta'ala v každej exekučných povinnosti, tauhid [2], a počúvajú ho, veriť v jeho anjelmi, Jeho poslov, Book- Jeho kniha, koniec dňa, dobré a zlé osud a viera vo všetkom, čo nemá nič spoločné autentickej informácie o princípoch náboženstva (islamskej teológie), a nadprirodzené veciach, verí v to, čo idžmá "(konsenzus) zo Salafush Salih, a všetky novinky qath'i (určite), a to ako vedecky a amaliyah definované podľa Al-Qur'an a autentickej sunny a idžmá "Salafush Salih. [3]

B. Zaujímavosti: Prírodné vedy "Aqeedah [4]
"Aqidah pri pohľade z pohľadu sci-fit konceptu Ahlus Sunnah wal Jama'ah pokrývajúci témy: Jednota, Faith, islam, problém ghaibiyyaat (neviditeľné veci), proroctvá, osud, správy (o minulosť a budúcnosť), právny základ qath'i (pre istotu), všetky základy náboženstva a viery, vrátane popretie "wal bieda" na Ahl-ul-Ahwa (stúpenci vášňou a inovácií odborných) , všetky školy a sekty menyempal opäť zavádzajúce a postoje k nim.

Aqidah disciplín "má názov, ktorý bude zodpovedať, a mená sú rozdielne medzi Ahlus Sunny s firqah-firqah (frakcia) viac.

• Pomenovanie "Aqeedah z Ahlus Sunny povedal:
Medzi mien "Aqeedah z Ahlus Sunna podľa učencov je:

1. Al-Iman
"Aqeedah sa tiež nazýva al-Iman, ako je uvedené v Al-Qur'an a Hadith Proroka, nech 'alejhi wa salam, as" Aqeedah diskutovať šesť pilierov viery a záležitosti s ním súvisiace. Vzhľadom k tomu, zmienky o al-Iman v slávnej Hadise známej ako Hadith Jibril Alaihissallam. A učenci Ahlus Sunny často zmieňujú pojem "Aqeedah al-Iman vo svojich účtovných knihách. [5]

2. "Aqidah (I'tiqaad a" Aqaa-id)
Učenci Ahlus Sunna je často nazývaný veda "Aqeedah, pokiaľ ide o" Aqeedah Salaf:. "Aqidah Ahl al-I'tiqaad Atsar a vo svojich knihách [6]

3. Jednota boha
"Aqeedah z tawheed ako pomenovaný diskusia sa točí okolo tawheed alebo pengesaan k Bohu v Rububiyyah, Uluhiyyah a Asma 'wa Shifu. Tak, štúdium vedy Aqeedah tawheed "z najušľachtilejšie a hlavný cieľ. To je dôvod, prečo je veda nazývaná vedou tawheed všeobecne podľa Salaf učencov. [7]

4. As-Sunna
Sunna znamená cestu. "Aqeedah Salaf As-Sunna vyzval svojich stúpencov, aby sa cestou zhotovená proroka, nech 'alejhi wa salam, a jeho spoločníci v danej veci Radi Anhui" aqidah. A to je termín termín známy (populárne) v prvých troch generáciách. [8]

5. Islamská teológie a Ushuluddiyanah
Usul znamená Faith piliere, pilierov islamu a qath'i problémov a otázok, ktoré sa stali konsenzus učencov. [9]

6. Akbar Al-Fiqhul
To je ďalšie meno islamskej teológie a opak al-Fiqhul Ashghar, zbierka zákonov ijtihadi. [10]

7. Ash-Shariah
Ide o to, že všetko, čo bolo nastavené v Alaha a Jeho posol ulíc forma sprievodca, a to najmä a najzákladnejšie je Ushuluddin (otázky "Aqeedah). [11]

To je nejaký iný názov vedy "Aqeedah z najznámejších, a niekedy pridanie Ahlus Sunny názvom" Aqeedah je s názvami používaných Ahlus sunny, ako väčšina toku Asyaa'irah (Asha'ira), najmä odborníkov z Hadise medzi je.

• Pomenovanie "Aqidah Podľa firqah (sekta) Ostatné:
Tam sú niektoré ďalšie pojmy používané v firqah (sekta), ako Ahlus sunny ako názov aqidah veda ", a z ktorých najznámejší je:

1. Veda Kalam
Pomenovanie je známa po celom MU-takallimin teologickej prúdu (pengagung veda Kalam), ako je tok Mu'tazilites, Asyaa'irah [12], a skupina, ktorá ide ruka v ruke s nimi. Toto meno by nemalo byť použitý, pretože samotná veda Kalam merupa už nová vec a má diadém-INVENT princíp taqawwul (niečo povedať) meno boha nie je založená na vede.

A ban bolehnya názov na rozdiel od metodiky používanej Salaf bádateľom v definovaní aqidah problémy, ".

2. Filozofia
Tento termín je používaný filozofmi a ľudí v súlade s nimi. To je názov, ktorý by nemal byť používaný v "aqidah, pretože základná filozofia, ktorá je imaginárny, racionalita, beletrie a povery názory o veciach neviditeľných.

3. Tashawwuf
Tento termín je používaný niektorými z SHUF, filozof, orientalista a ľudia v súlade s nimi. Toto je názov, ktorý by nemal byť používaný v 'aqidah, pretože sa jedná o pe-namaan nové znovu diadém kováreň. Obsahuje SHUF delírium, pohľadávky a priznania ich povery používané ako odkaz na "aqidah.

Naming Tashawwuf a SHUF nie je známe na začiatku islamu. Pomenovanie je slávny (tam) po tom, alebo sa dostať do islamu od náboženských učení a viery ako islamu.

Dr Shabir Tha'imah komentoval vo svojej knihe, wa ash-Shuufiyyah Mu'taqadan Maslakan: "Je jasné, že Tashawwuf ovplyvnené života kresťanských duchovných, chcú nosiť oblečenie z vlny a býva v kláštoroch, a to je obrovský. Islam sa rozhodol tento zvyk, keď vydal všetky krajiny k monoteizmu. Islam dáva dobrý vplyv na životy a zlepšenie postupov uctievanie zlých ľudí pred islamom. "[13]

Shaykh Dr Ibsan Divine Zahir (. D. 1407 H) rahimahullah povedal Wal Mashaadir jeho na-Tashawwuful-Mansya ': "Ak sa pozrieme pozorne o učenie prvý a posledný SHUF (neskôr), ako aj stanoviská sú uvedené a uznané ich v knihách SHUF obaja starý a nový, budeme jasne vidieť, že veľký rozdiel medzi učením SHUF na Al-Koránu a Sunny. Tak aj my sme nikdy nevidel žiadne semená SHUF v spôsobe života alejhi proroka, nech "wa salam a jeho spoločníci Radi Anhui, sú (ako najlepšia) možnosť Alah zo služobníkov Svojich (po proroci a apoštoli). Namiesto toho, môžeme vidieť, že učenie Tashawwuf prevzaté z kresťanských kňazov, brahminov, hinduistické, židovské, budhistické a všetky zuhudan, popol-Syu'ubi koncept v Zoroastrianism v Iráne, ktorý je na začiatku obdobia SHUF, Ghanusiyah, gréckej, a myslel Neo -Platonism, ktorý bol robený ľuďmi SHUF neskôr. "[14]

Šejch 'Abdurrahman al-Vice rahimahullah povedal vo svojej knihe, Mashra'ut Tashawwuf: "Iste je to podvod Tashawwuf (zrada) najhroznejších a trestuhodné. Shaytan urobil služobníkom Alaha podvedení ho a bojovať proti Alaha a Jeho Posla, nech 'alejhi wa salam. Naozaj Tashawwuf je (ako) pod zámienkou, že on bol videný ako Zoroastrian expert uctievanie, dokonca zámienkou všetkých nepriateľov tohto náboženstva. Pri dôkladnejšie posúdenie, bude zistené, že v učení SHUF sú učenia Brahmanism, budhizmus, Zoroasterisme, Platoisme, judaizmus, kresťanstvo a pohanstvo. "[15]

4. Ilaahiyyat (teológia)
Illahiyat je štúdium "Aqeedah s metodikou filozofie. To je meno používané mutakallimin, filozofmi, orientalista a ich nasledovníkov. To je tiež pomenovanie je chyba, že tieto názvy by nemali byť používané, pretože znamenajú filozofmi a filozofické vysvetlenie o mutakallimin Alaha Subhanahu wa Ta'ala podľa ich vnímania.

5. Za sile prírody metafyzické
Termín je používaný filozofmi a západných spisovateľov, rovnako ako tie, ktoré sú v súlade s nimi. Tento názov by nemal byť používaný, pretože je založená len na ľudské myslenie sám a proti Al-Koránu a Sunny.

Mnoho ľudí, ktorí volajú, čo oni veria a zásadami či nápady, ktoré vyznávajú vieru, aj keď je to false (bathil) alebo nemajú žiadny základ (argumenty) "aqli a naqli. Naozaj "aqidah, ktorý má skutočný chápanie" Aqeedah z Ahlus Sunna wal Jama'ah sú vyrábané z Al-Qur'an a Hadith Proroka, nech 'alejhi wa salam Saheeh a idžmá "Salafush Salih.

[Skopírované z knihy Sharh Aqidah Ahlus Sunna Wal Jama'ah, autor Yazid bin Abdul Kadir Jawas, Vydavateľ Reader imáma aš-Shafi'i, Po Box 7803/JACC 13340 Jakarte, reprodukcie tretej 1427H/Juni 2006]


Definícia Salaf, Ahlus Sunnah wal Jama'ah Definition



Aqeedah definície "Ahlus Sunna Wal Jama'ah

Podľa
Ustadz Al-Yazid bin Abdul Kadir Jawas


C. Definícia Salaf (السلف)
Podľa jazyk (etymológia), Salaf (السلف) sa rozumie bývalý (predkov), starší a viac prúdu. [1] Salaf znamená jeho predchodcovia. Ak sa hovorí, (سلف الرجل) niekto Salaf, čo znamená, obaja rodičia, ktorí mu naznacil. [2]

V súlade s podmienkami (terminológie), slovo Salaf znamená prvej generácie a najlepšie z Ummah (Muslim), ktorý sa skladá z Šaháb, Tabi'in, tabi'ut Tabi'in a imámov dopravca pokyny na tri obdobia (generácia / budúce) prvý boli poctení Alahom Subhanahu wa Ta'ala, ako slová alejhi proroka, nech 'wa salam:

خير الناس قرني ثم الذين يلونهم ثم الذين يلونهم.

"Najlepší muž je v mojej dobe (tj doba spoločníkov), potom ďalšie (Tabi'in obdobie), potom ďalšie (obdobie tabi'ut Tabi'in)." [3]

Podľa al-Qalsyani: "Salafush Salih bola prvá generácia tohto ummy veľmi hlboké pochopenie pre prírodné vedy, ktoré nasledovať proroka, nech 'alejhi wa salam a udržať sunny. Boh vyvolil, aby sprevádzal svojho proroka, nech 'alejhi wa sallamdan narovnal svoje náboženstvo ... "[4]

Shaykh Mahmud Ahmad Khafaji povedal vo svojej knihe al-'Aqiidatul Islamiyyah Bainas Salafiyyah wal Mu'tazilah: "Stanovenie termínu Salaf nestačí len obmedzenú dobu, by mala aj odpovedať Al-Koránu a Sunny podľa chápania Salafush Salih (o "aqidah, manhaj, mravnosti a mystika-zadržovaný.). Každý, kto si myslí, že v súlade s Al-Qur'an a Sunna "aqidah, podľa chápania práva a suluknya Salaf, potom to je volané Salafi keď vzdialené miesto a iný čas. Namiesto toho, kto porušuje stanovisko Al-Koránu a Sunny, potom nie je Salafi, aj keď žil v dobe Priatelia, Ta-bi'in a tabi'ut Tabi'in. [5]

Penisbatan alebo slovo Salaf ako-Salafiyyuun nezahŕňa prípady kacírstva, ale je to penisbatan penisbatan syar'i ako osoba pripisuje sa do prvej generácie tohto ummy, totiž Šaháb, a tabi'ut Tabi'in Tabi'in.

Ahlus Sunnah wal Jama'ah povedal aj ako-Salafiyyuun, pretože sledovať manhaj z Priateľov a Salih Salafush tabi'ut Tabi'in. Potom sa všetci, ktorí šli v ich stopách a spustiť ich manhaj v všetkých čias, oni sú nazývaní Salafis, ako pripísaný k Salaf. Salaf nie je skupina alebo trieda, ako ju chápe väčšina ľudí, ale je to manhaj (žije v aqidah vzduch-systému ", uctievanie, rozsuzovat, morálne a iné), ktorá je povinná pre každého moslima. Tak, pochopenie Salaf pripísal ľudí, ktorí udržujú bezpečnostné "aqeedah a manhaj vykonané v súlade s tým, čo prorok, nech 'alejhi wa salam, a jeho spoločníci Radi Anhui pred nepokojmi a sváru. [6]

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyah rahimahullah (. D. 728 H) [7] povedal: "To nie je hanba ľudí, ktorí sa objavili manhaj Salaf a človek pripisuje sa na Salaf, alebo dokonca povinnosť ju prijať ako také manhaj Salaf nie je nič iné ako pravdu." [8 ]

D. Definícia Ahlus Sunna wal Jama'ah
Ahlus Sunnah wal Jama'ah sú:
Tí, ktorí sa to, čo vôbec zhotovená alejhi proroka, nech "wa salam, a jeho spoločníci Radi Anhui. Volal Ahlus Sunnah, pretože silné (oni) držať a berittiba "(nasledovať) Sunna Proroka, nech 'alejhi wa salam, a jeho spoločníci radi Anhui.

As-Sunna podľa jazyka (etymológia) je cesta / cesta, nech už je to dobré alebo zlé spôsobom. [9]

Zatiaľ, podľa vedcov, Aqeedah (terminológie), je-Sunna je sprievodca, ktorý bol vykonaný v proroka, nech 'alejhi wa salam, a jeho spoločníci, a to ako o vede, i'tiqad (viery), slovo a skutok. A to je Sunna je potrebné dodržať, tí, ktorí ho nasledovali byť chválený a kritizoval tých, ktorí by menyalahinya. [10]

Pochopenie As-Sunna Ibn Rajab al-Hanbali rahimahullah (d 795 H): "As-Sunna je zhotovená ceste, zahŕňa držať toho, čo je realizovaný proroka, nech 'alejhi wa salam a jeho nástupcom, ktorí vedení a rovné tvorí aj "tiqad (presvedčenie), slová a skutky. To je perfektné Sunna. Preto bola predchádzajúca generácia nie je menovaný Salaf As-Sunna, okrem toho, čo sa zaoberá tromi aspektmi. To je rozprávaný z imáma Hasana al-Basra (d. 110 H), Imam al-Auza'i (d. 157 H) a imáma Fudhail bin 'Iyadh (d. 187 H). "[11]

Volal al-Jama'ah, pretože sú spojení v pravde, nechcem berpecah-strany v náboženských záležitostiach, zhromaždené v rámci vedenia imámov (dodržiavanie) al-Haqq (pravda), nedostanete sa z ich zboru a sledovať, čo sa stalo Ummah Salaful dohoda. [12]

Jama'ah podľa Aqeedah učenci "(terminológia) je prvá generácia tohto ummy, teda spoločníci, tabi'ut Tabi'in rovnako ako tí, ktorí nasledujú v dobrote až do dňa vzkriesenia, ako je zhromaždili na pravde. [13]

Imám Abu Sammy rahimahullah Shafi'i (. D. 665 H) povedal: "Aby sa držať na zhromaždenie, zámerom je držať sa pravdy a sledovať ho. Hoci prenášanie bit a Sunna, že menyalahinya veľa. Vzhľadom k tomu, pravda je to, čo sa deje v zhromaždení prvý, ktorý niesol Proroka, nech 'alejhi wa salam, a jeho spoločníci bez predchádzajúceho upozornenia na osoby, ktoré sa odchyľujú (commit lož) po nich. "

Ako už bolo uvedené Ibn Mas'ud Radi Anhui: [14]

الجماعة ما وافق الحق وإن كنت وحدك.

"Al-Jama'ah je po pravde, aj keď ste sami." [15]

Takže, Ahlus Sunna wal Jama'ah sú tie, ktoré majú povahu a charakter nasledovať Sunna alejhi proroka, nech "wa salam a vyhnú nových veciach a inovácií v náboženstve.

Vzhľadom k tomu, že sú tí, ktorí ittiba "(nasledovať) k Sunny Proroka, nech 'alejhi wa salam a postupujte Atsar (trace Salaful Ummah), tak oni sú tiež nazývaní Ahlul Hadith, Ahlul Atsar a Ahlul Ittiba". Okrem toho sú tiež povedal, aby bol ath-Thaa-ifatul Manshuurah (trieda dostane za pomoci Alaha), al-Firqatun Naajiyah (Sect), Ghurabaa "(cudzinec).

O ath-Thaa-ifatul Manshuurah, proroka, nech 'alejhi wa salam air-slovo:

لاتزال من أمتي أمة قائمة بأمر الله لا يضرهم من خذلهم ولا من خالفهم حتى يأتيهم أمر الله وهم على ذلك.

"Tam bola vždy stranou môjho komunity, ktorý vždy presadzovať Božie prikázanie, neublíži ti, ktorí nemajú pomáhať im, a ľudia, ktoré menyelisihi až prišiel Božie prikázania a zostať na vrchole ceste." [16]

On al-Ghurabaa ", prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

بدأ الإسلام غريبا, وسيعود كما بدأ غريبا, فطوبى للغرباء.

"Islam pôvodne cudzie, a musí vrátiť ako cudzinci ako prvý, potom šťastie pre al-Ghurabaa" (cudzinci). "[17]

Kým význam al-Ghurabaa "je, ako je rozprávaný" Abdulláha ibn 'Amr ibn al-`Anhui radi, keď jeden deň proroka, nech' alejhi wa salam vysvetlil význam al-Ghurabaa", on nech 'alejhi wa salam povedal:

أناس صالحون في أناس سوء كثير من يعصيهم أكثر ممن يطيعهم.

"Ľudia, ktorí uctieva v strede mnohých ľudí, ktorí sú chudobní, tí, ktorí nepočúvajú je viac ako riadiť sa nimi." [18]

Prorok, nech 'alejhi wa salam tiež povedal o zmysle al-Ghurabaa ":

الذين يصلحون عند فساد الناس.

"To je, ľudia sú vždy zlepšiť (umma) uprostred ničenia ľudských bytostí." [19]

V inom rozprávanie uvedené:

... الذين يصلحون ما أفسد الناس من بعدي من سنتي.

"To, že ľudia, ktorí opraviť Sunna (Sunnah z alejhi proroka, nech 'wa salam) po zničenej človeka". [20]

Ahlus Sunnah, ath-Tha-IFAH al-Mansurah a al-Firqatun Najiyah všetci hovorili Ahlul Hadith. Zmienka o Ahlus Sunna, ath-Thaifah al-Mansurah a al-Firqatun Najiyah Ahlul hadíth niečo slávny a známy od generácie Salaf, pretože zmienka o nej je požiadavka textov a v súlade s podmienkami a realitou. To je rozprávaný s isnaad Saheeh z imámov, ako napríklad: "Abdullah Ibn al-Mubarak:" Ali Ibn Madina, Ahmad ibn Hanbal, al-Bukhara, Ahmad ibn Sinan a ďalšie, رحمهم الله [21].

Imam Shafi'i [22] (. D. 204 H) rahimahullah povedal: "Keď vidím odborníka Hadith, ako keby som videl jeden z spoločníkov alejhi proroka, nech" wa salam, dúfajme, že Alah odmení najlepšie na ne. Boli vedenie špecifiká náboženstvo pre nás a povinné na nás im poďakovať za ich úsilie. "[23]

Imám Ibn HAZMAT Azh-Zhahiri (. D. 456 H) rahimahullah vysvetľuje Ahlus Sunny: "Ahlus Sunny, že sme sa zmienili, že je Ahl-ul-Haqq, zatiaľ čo navyše sú Ahlul Bid'ah. Lebo to je Ahlus Sunnah z Šaháb Radi Anhui a každý, kto za nimi z Tabi'in manhaj zvolený, potom ashhaabul Hadith a kto je nasledovali od právnikov z každej generácie až do našej doby, rovnako ako laikov, ktorí nasledujú sú buď na východe alebo na západe. "[24]

E. História vzniku Ahlus Sunna wal obdobie Jama'ah
Pomenovanie termín Ahlus Sunna bol asi od prvej generácie islamu v období vznešeného Boha, generácie spoločníkov, Tabi'in a Tabiut Tabi'in.
"Abdulláha ibn 'Abbaas anhuma [25] povedal pri výklade slovo Boha Všemohúceho:

يوم تبيض وجوه وتسود وجوه فأما الذين اسودت وجوههم أكفرتم بعد إيمانكم فذوقوا العذاب بما كنتم تكفرون

"V deň, keď sa v tej dobe boli biele tváre žiara, a niektoré čierne tvár ponuro. Pokiaľ ide o ľudí, ktorí sa stretávajú ponuré čierne (kto povedal): "Prečo si neveriaci potom, čo svojej viere? Z tohto dôvodu sa cítil muky, spôsobila nedôveru, že "" [Ali 'Imran: 106].

"Biele ľudia čelia, sú Ahlus Sunnah wal Jama'ah, zatiaľ čo čierna tvár sú Ahlul Bid'ah a zavádzajúce." [26]
Potom termín Ahlus Sunna nasleduje väčšinou učencov Salaf رحمهم الله, medzi nimi:

1. Ayyub as-Sikhtiyani rahimahullah (. D. 131 H), povedal: "Keď som bol informovaný o smrti jedného z Ahlus sunny, ako keby chýba jeden z mojich končatín."

2. ATS-Tsaury rahimahullah Sufyan (. D. 161 H) povedal: "Ja wasiatkan vás držať Ahlus sunny dobre, pretože sú al-ghurabaa". Ako Ahlus Sunnah wal Jama'ah najmenej. "[27]

3. Fudhail bin 'Iyadh rahimahullah [28] (. D. 187 H) povedal: "... hovorí Ahlus Sunna: Viera je viera, slová a skutky."

4. Abu 'Ubaid al-Kásim ibn Sallam rahimahullah (. Živá th 157-224 H) povedal vo svojej knihe Muqaddimah al-Iimaan [29]: "... A skutočne, ak sa ma pýtate viere, spochybňuje ľudí dokonalosti viery, rast a strata viery, a hovoríte, ako ak chcete vedieť, vieru podľa Ahlus Sunny spôsobu ... "

5. Imám Ahmad bin Hanbal rahimahullah [30] (. Živá th 164-241 AH), povedal vo svojej knihe Muqaddimah, As-Sunna: "Tieto školy ahlul" ilmi, popol-haabul atsar a Ahlus Sunnah, oni sú známi ako stúpenci sunny nech "alejhi wa salam, a jeho spoločníci, od doby Šaháb Radi anhumg až v súčasnej dobe ..."

6. Imám Ibn Jarir Tabara rahimahullah (. D. 310 H) povedal: "... Pokiaľ ide o právo na slov presvedčenie, že veriaci budú vidieť Boha v deň zmŕtvychvstania, potom je to to, čo naša viera v Boha s ním, a vieme, že Ahlus Sunnah wal Jama'ah našiel obyvatelia nebies uvidia Boha v súlade s pôvodnou posolstvo alejhi proroka, nech "wa salam." [31]

7. Imám Abu Ahmad ibn Muhammad Ja'far ath-Thahawi rahimahullah (live th. 239-321 H). Hovorí, že v "aqidahnya slávny danej knihy Muqaddimah (al-'Aqiidatuth Thahaawiyyah):" ... To je vysvetlenie "Aqeedah z Ahlus Sunna wal Jama'ah."

S penukilan, potom je nám jasné, že Ahlus Sunna lafazh už známe medzi Salaf (čoskoro generácia tejto ummy) a učencov potom. Termín Ahlus Sunna je absolútna termín na rozdiel od slova Ahlul Bid'ah. Učenci Ahlus Sunny písomné vysvetlenie "Aqeedah z Ahlus Sunna, že Ummah ideológie" aqidah je správne a rozlišovať medzi nimi a Ahlul Bid'ah. Ako bolo vykonané Imam Ahmad bin Hanbala, Imam al-Barbahari, Imam ath-Thahawi a ďalšie.

A tiež ako vyvrátenie pre tých, ktorí tvrdia, že pojem Ahlus Sunna bol najprv používaný skupinou Asha'ira, zatiaľ čo Asha'ira vyskytuje v 3. storočí a 4. Hijriyyah. [32]

V podstate, nie je Asha'ira pripísať Ahlus sunny, pretože niektoré základné rozdiely v princípoch, vrátane:

1. Menta'wil Asha'ira atribúty Alaha Ta'ala, vzhľadom k tomu, Ahlus Sunna definovať atribúty Boha, ako sú definované v Boha a posla Jeho, ako istiwa "prírody", tvár, ručná, Al-Korán-an Kalamullah, a ďalšie.

2. Asha'ira sa zaoberal vedou o Kalam, učenci Ahlus Sunny kým odsúdil vedu Kalam, ako vysvetlenie Imam SHAFI'I rahimahullah keď odsúdi vedu Kalam.

3. Asha'ira odmietnuť autentickej správy o atribútoch Boha, odmietajú ju s rozumom a qiyas (analógia) je. [33]

[Skopírované z knihy Sharh Aqidah Ahlus Sunna Wal Jama'ah, autor Yazid bin Abdul Kadir Jawas, Vydavateľ Reader imáma aš-Shafi'i, Po Box 7803/JACC 13340 Jakarte, reprodukcie tretej 1427H/Juni 2006]


Pravidlá a princípy Ahlus Sunna Wal Jama'ah pri prijímaní a uplatňovaní dôkazov



Podľa
Ustadz Al-Yazid bin Abdul Kadir Jawas


1. Zdroj "Aqeedah je kniha Alaha (Al-Qur'an), Sunna Proroka, nech 'alejhi wa salam sú platné a idžmá" Salafush Salih.

2. Každý z Sahih Sunny z alejhi proroka, nech "wa salam, musia byť prijaté, hoci jeho Munday. [2]

Alah Všemohúci vraví:

وما آتاكم الرسول فخذوه وما نهاكم عنه فانتهوا

"A čo je dané jest apoštol, tak to prijmi. A čokoľvek, čo zakazuje vás, nechajte ju "[Al-Hashr: 7].

3. , Že odkaz v pochopenie Al-Koránu a Sunny sú texty (text Al-Korán, a Hadith), ktoré vysvetľujú, pochopenie Salafush Sálih a imámov, ktorá nasledovala v ich stopách a vidieť skutočný význam arabského jazyka . Ak je to správne, potom je nesporné už s vecami vo forme pravdepodobnosti podľa jazyka.

4. Hlavnými princípmi náboženstva (islamská teológia), všetko popísal alejhi proroka, nech "wa salam. Každý, kto nie je spôsobilý držať niečo nové, čo žiadne predchádzajúce príklady, nieto povedať, že to je súčasťou náboženstva. Alah zdokonalil svoje náboženstvo, je prorocké zjavenie bol odpojený a uzavrela, pretože slovo Alah Subhanahu wa Ta'ala:

اليوم أكملت لكم دينكم وأتممت عليكم نعمتي ورضيت لكم الإسلام دينا

"Tento deň som zdokonalil pre vás vaše náboženstvo, a majú Kucukupkan moju priazeň k vám, a majú byť Kuridhai islam náboženstvo pre teba." [Al-Maa-Idaho: 3]

Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

من أحدث في أمرنا هذا ما ليس منه فهو رد.

"Tí, kto vymyslel pomer (náboženstvo) naše, niečo, čo nie je jej súčasťou, potom skutky zamietnutý." [3]

5. Sa vzdal (taslim), submisívne a poslušný Boha a posla Jeho, duchovné a fyzické. Neodmietajú nič z Al-Qur'an a autentickej sunny, (buď odmietnuť ho) a qiyas (analógia), pocity, Kashef (osvetlenie alebo odhalenie tajného nadprirodzený závojom niečo), slová o šejka, alebo stanoviská kňazi a ďalšie.

Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

فلا وربك لا يؤمنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم ثم لا يجدوا في أنفسهم حرجا مما قضيت ويسلموا تسليما

"Ale nie, váš Pán, sú (v skutočnosti) neverí, kým vás sudca v prípade, že sa líšia, potom nemajú žiadne výhrady vo svojich srdciach proti rozhodnutiu, že ste dal, a dostávajú naplno." [-Nisa ": 65]

Tiež slovo Alah Subhanahu wa Ta'ala:

وما آتاكم الرسول فخذوه وما نهاكم عنه فانتهوا واتقوا الله إن الله شديد العقاب

"Čo je dané apoštola potom prijať. A to, čo on zakáže potom odísť, a bertaqwalah Bohu. Veru Alah je prísny v trestaní "[Al-Hashr: 7].

6. Proposition "aqli (zmysel) by zodpovedalo skutočnej Proposition naqli (Nash Saheeh). Niečo qath'i (konečný) z dvoch argumentov, nie je v rozpore ani večne. Ak sa zdá, že rozpory medzi nimi, potom argument naqli (verš alebo Hadith) by mala mať prednosť.

7. Prorok, nech 'alejhi wa salam bol Ma'shum (Boh zachovalé z chýb) a Šaháb radi Allah Anhui celkovej zbavená dohody o chybe, ako slová proroka, nech' alejhi wa salam:

إن الله تعالى قد أجار أمتي من أن تجتمع على ضلالة.

"Alah Všemohúci chránené môj Ummah montáže (dohode) na zlé vedenie." [4]

Ale osobne, žiadna z nich nie je Ma'shum. Ak existujú rozdiely medzi imáma alebo iné, než sú, a potom prípad sa vracia ku Knihe Alaha a Sunna alejhi proroka, nech "wa salam odpustiť tým, ktorí zle, a že on bol zaujatý ako ijtihad.

8. Argumentovať v náboženských záležitostiach je opovrhnutiahodné, ale mujadalah (argumentovať) s tým, ako dobre to masyru'ah (disyari'atkan). V prípade, že je jasné, (žiadne argumenty a svedectvo v Al-Koráne a Sunny) je zakázané vlečúcich dlhé rozhovory o tom, potom musia nasledovať stanovy a od jeho zákazu. A zabezpečí, aby preč dlhých rozhovorov, ktoré nie je veda moslimský o nich (napr. charakter boha, qadha "a Qadar, o duchu a iní, ktorý potvrdil, že súčasťou veci Alaha). Ďalej by malo dať záležitosť Alaha Všemohúceho.

Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

ما ضل قوم بعد هدى كانوا عليه إلا أوتوا الجدل, ثم تلا: ما ضربوه لك إلا جدلا

"Nejedná sa o ľudí na scestie potom, čo Boh dal tipy na ne, ak sa im páči, že argumentuje, potom nech 'alejhi wa salam recitoval verš:" ... Nedávajú to pre vás, ale podobenstvo poprel akýkoľvek zámer ... "" [Az -Zukhruf: 58] [5]

9. Moslimovia musia vždy nasledovať manhaj (metóda) Al-Koránu a Sunny odmietla niečo, čo sa týka "aqeedah a pri vysvetľovaní problému. Preto by človek nemal byť odmenený z kacírstva kacírstva znovu, by nemali byť odoprené nedostatok prehnané alebo inak. [6]

10. Každý nový prípad, ktorý tam predtým nebol, je inovácia v náboženstve. Každý inovácie je mylné a každý mylné jeho miesto v pekle.
Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

كل بدعة ضلالة وكل ضلالة فى النار.

"Každý inovácie je mylné a každý mylné jeho miesto v pekle." [7]

[Skopírované z knihy Sharh Aqidah Ahlus Sunna Wal Jama'ah, autor Yazid bin Abdul Kadir Jawas, Vydavateľ Reader imáma aš-Shafi'i, Po Box 7803/JACC 13340 Jakarte, reprodukcie tretej 1427H/Juni 2006]



Každý Ktoré Saheeh Sunnah pochádzajúce z Messenger byť prijaté, aj napriek jeho nedeľné



Podľa
Ustadz Al-Yazid bin Abdul Kadir Jawas


Ahad Hadith je Hadise, ktorý nespĺňa požiadavky mutawatir Hadith alebo nespĺňa niektoré z požiadaviek mutawatir. [1]

Učenci tohto Ummah v každej generácii, z ktorých obaja hovoria, že ahad Hadith ukazuje sa domnieva, vedu a tvrdí, že ahad Hadith ukazuje Zhanna, že berijma "(súhlasím), že je nevyhnutné cvičiť Ahad Hadith. Neexistuje žiadne pochýb medzi nimi, ale malá skupina, ktorá sa nepočíta, ako Mu'tazila a Rafidhah. [2]

Shaykh Muhammad al-Amin bin Muhammad Mukhtar Ash-Syinqithi rahimahullah (. D. 1393 AH) povedal: "Vedz, že výskum, ktorý by sme nemali odchyľovať od výsledkov, ktoré Hadith ahad Hadith musí byť uskutočnená na problémy Ushuluddin, keď bola zhotovená a praktizuje právnych problémov / fúru ". Takže, čo prichádza z alejhi proroka, nech 'wa salam s isnaad Saheeh z atribútov Boha, musí byť prijaté a veril v presvedčení, že vlastnosti v súlade s Najvyšším Mahasempurnaan a všetky jeho veľkosti ako jeho slovo :

ليس كمثله شيء وهو السميع البصير

"... Nie je nič podobného k Nemu. A On je All-vypočutie, Mahamelihat "[Ash-Syuura: 11].

Tak si uvedomiť, že použitie teológov a nasledovníkov, že ahad Hadise, že nie je prijateľné, ktoré majú byť použité ako argumenty vo veciach "aqeedah ako o atribúty Alaha, pretože Ahad Hadise nepreukázali istá vec ale Zhanna (údajné) ako záležitosť "aqeedah musí obsahovať presvedčenie. Ich reč je bathil a odmietol. A ako dôkaz nestačí tohto argumentu vyžaduje, aby kebathilannya odmietnuť autentickej rozprávanie pochádzajúce od alejhi proroka, nech "wa salam práva z dôvodu sám." [3]

Prorok, nech 'alejhi wa salam, je najlepší arabský jazyk užívateľa a terfasih, on bol obdarený jawaami'ul Kalim (schopnosť odhaliť význam vety, kde pevné, a význam vety) a pridelený k doručiť. Tak, to môže byť predstaviť, ako syar'i alebo "aqli-že, nech 'alejhi wa salam by nechal záležitosť" aqeedah stáva vágny a plný pochybné, pretože "Aqeedah je najdôležitejšia časť celého súboru náboženských učení. Takže keď mu vysvetlil problém fúru "v detaile, to je nemožné j neurobil to isté o vydávaní Usul (istiny). [4]

Prorok, nech 'alejhi wa salam vysvetlil problém Usul ("Aqeedah) a detaily (detail) veľmi jasne. Preto moslim musí prijať to, čo prichádza z alejhi proroka, nech "wa salam hoci miera Hadith je ahad, nedosahuje mutawatir. Imám Ahmad rahimahullah povedal: ". Tí, ktorí odmietajú Hadith o alejhi proroka, nech" wa salam, a on bol na pokraji skazy "[5]

FIVE PRAVIDLÁ VYSVETLENIE: odovzdáte (Taslim), dodržujte a riaďte sa len na Boha a posla Jeho V lLahir A Bathin. Nemôže odmietnuť niečo z Al-Korán, a Sunna Saheeh, (obaja odmietnuť It) S qiyas (analógia), Pocity, Kashef (Zjavenie Grooming tajomstvo osvetlenie alebo niečo Ghaib), Speech Shaikh, Or Názory kňazov a ostatné. "


Imám Muhammad Ibn Shihab az-Zuhri rahimahullah (. D. 124 H) povedal:

من الله الرسالة, وعلى الرسول البلاغ, وعلينا التسليم.

"Daj Boh, pojednanie (poslal apoštolov), povinnosť apoštola komunikuje správu, a našou povinnosťou je predložiť a počúvať." [6]

Povinnosť moslima je submisívny a taslim je perfektný, a podlieha jeho rozkazy, dostal správu, že vyšiel z jeho j s recepciou plného odôvodnenie, by nemali byť proti tomu, čo príde od Boha a posla Jeho, nech 'alejhi wa salam bathil slová, veci, ktoré sú pochybné a neisté, a tam môže tiež byť porovnaná so slovami jedného muža.

Surrender, odovzdanie a poslušnosť príkazu Alaha a Jeho Posla, nech 'alejhi wa salam, je povinnosťou moslima. Počúvajte Boha a posla Jeho, je absolútna. Poslušnosť alejhi proroka, nech "wa salam znamená poslušnosť Alah Všemohúci.
Alah Všemohúci vraví:

من يطع الرسول فقد أطاع الله ومن تولى فما أرسلناك عليهم حفيظا

"Ten, kto počúva Messenger, on skutočne poslúchol Alaha. A tí, ktorí odvrátili (z poslušnosti), potom nemáme vás poslal, aby ste sa ich brankárovi "[-Nisa": 80].

Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

فلا وربك لا يؤمنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم ثم لا يجدوا في أنفسهم حرجا مما قضيت ويسلموا تسليما

"Ale nie, váš Pán, že (takmer) žiadne vzduchové-vieru, kým vás súdiť v prípade, že sa líšia, potom nemajú žiadne výhrady vo svojich srdciach proti rozhodnutiu, že ste dal, a dostávajú naplno." [- Nisa ": 65]

إنما كان قول المؤمنين إذا دعوا إلى الله ورسوله ليحكم بينهم أن يقولوا سمعنا وأطعنا وأولئك هم المفلحون

"Reakcia veriacich, keď sú povolaní k Alláhovi a jeho poslovi, že apoštol rozhodnúť medzi nimi sú ostatné:." Počuli sme a poslúchli sme. "A sú tie šťastné" [-Nuur: 51 ]

Tiež slovo Alah Subhanahu wa Ta'ala:

وما كان لمؤمن ولا مؤمنة إذا قضى الله ورسوله أمرا أن يكون لهم الخيرة من أمرهم ومن يعص الله ورسوله فقد ضل ضلالا مبينا

"A to nie je vhodné pre veriaceho človeka a nie (aj) pre veriacich žena, keď Alah a Jeho posol stanovuje štatút, že je tam tých možností (ostatné) o ich záležitosti. A kto neposlúchne Boha a posla Jeho, potom naozaj on bol zavádzajúci, areál zjavne nesprávneho "[Al-Ahzaab: 36].

Sluha Ušetrili by sa od trestu Alaha Subhanahu wa Ta'ala keď mentauhidkan Alah s úprimnosťou a ittiba "na proroka, nech 'alejhi wa salam. Nesmie sa na niečo iné ako on, nech 'alejhi wa salam ako práva búracích a nemali by byť radi, že zákony iné ako zákony on nech' alejhi wa salam. Nech Alah a Jeho Posol, nech 'alejhi wa salam rozhodla, že nebude možné poprieť s názorom učiteľa, kňaza, qiyas a ďalšie.

V skutočnosti by moslim neprežil svet a ďalej, než sa predloží k Alláhovi a Jeho posol, nech 'alejhi wa salam, a dať to, čo nie je jasné, pre tých, ktorí ho poznajú. To znamená, že predloží znenie Al-Koránu a Sunny. Nie proti pena'wilan poškodených, pochybné, pochybnosti a názory ľudí.

Tam je história, to je, keď niektorí spoločníci Proroka, nech 'alejhi wa salam sedel pri dome proroka, nech' alejhi wa salam, náhle medzi nimi je zmienka o jednom z veršov Al-Qur'an, potom bojujú takže nahlas, potom prorok, nech 'alejhi wa salam v hnevlivými a červené v tvári, hádzanie prachu, ako povedal:

مهلا يا قوم, بهذا أهلكت الأمم من قبلكم, باختلافهم على أنبيائهم, وضربهم الكتب بعضها ببعض, إن القرآن لم ينزل يكذب بعضه بعضا, بل يصدق بعضه بعضا فما عرفتم منه, فاعملوا به, وما جهلتم منه فردوه إلى عالمه.

"Upokoj sa, ľud môj! Naozaj, ako boj takhle zdevastovala národy pred tebou, a síce ich menyelisihi svojich prorokov a tvrdia, že väčšina knihy je v rozpore s niektorými z ostatných. Pamätaj! Vskutku, Al-Korán-nie je až popierajú niektoré na strane druhej, dokonca aj verše Al-Qur'an ospravedlniť niektoré na strane druhej. Vzhľadom k tomu, že je to to, čo už viete, a potom amalkanlah a čo nepoznáte Commit vedieť. "[7]

Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

المراء في القرآن كفر.

"Dohadovanie o vydanie Al-Koránu-je kufor." [8]

Imam ath-Thahawi (d 321 H). Rahimahullah povedal: "Tí, ktorí sa snažia učiť zakázané vedomosti, nie obsah porozumenie ku kapitulácii (Al-Koránu a Sunny), znalosť naučil, že by zavrel cestu pre neho o čistote monoteizmu, čistoty vedy a právo viery ". [9]

Toto vysvetlenie je zmysluplné, prísne obmedzenia hovorí o náboženských záležitostiach bez vedomia.

Muž, ktorý hovorí bez znalostí, by nič iného nasledovať svoje túžby. Alah Všemohúci vraví:

ولا تقف ما ليس لك به علم إن السمع والبصر والفؤاد كل أولئك كان عنه مسئولا

"A nie sledovať, čo nemáte znalosti. . Naozaj, sluch, zrak a srdce, to všetko budú musieť accountabil-gungjawabannya "[Al-ISRA": 36]

ومن أضل ممن اتبع هواه بغير هدى من الله إن الله لا يهدي القوم الظالمين

"... A kto je viac blúdia ako ten, kto nasleduje svoje túžby nesmie prijímať žiadne pokyny od Boha. Boh nedáva kľúč k nespravodlivosti "[Al-Qasas: 50].

ومن الناس من يجادل في الله بغير علم ويتبع كل شيطان مريد كتب عليه أنه من تولاه فأنه يضله ويهديه إلى عذاب السعير

"A ľudstva je spor o Bohu bez vedomia, a nasleduje každý Shaytan je zlo, nastavte proti Shaytan je, že tí, ktorí si priateľov s ním, bude mu zavádzajúce, a priviedli ho k trápenie pekla." [Al-Hadždž : 3-4]

Alah Všemohúci vraví:

قل إنما حرم ربي الفواحش ما ظهر منها وما بطن والإثم والبغي بغير الحق وأن تشركوا بالله ما لم ينزل به سلطانا وأن تقولوا على الله ما لا تعلمون

"Povedz:" Rabbku iba zakázané akt obscénnosti, viditeľných aj skrytých, a za-made hriech, porušujú ľudské práva v rozpore s právom, (nedaj) Alláhu s niečím, čo Boh neprehral, ​​a dôkazom (zakázané) . voči Bohu čokoľvek INVENT, že nemusíte vedieť "" [al-A'raf: 33]

Keď Prorok, nech "bola alejhi wa salam pýtal detí v Musy-rikin, ktorý zomrel, keď nech 'alejhi wa salam odpovedal:

والله أعلم بما كانوا عاملين.

"Je to Alah, kto vie najlepšie, čo majú urobiť." [10]

Abu al-Bahili Umamah Radi Anhui, povedal, že Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

ما ضل قوم بعد هدى كانوا عليه إلا أوتوا الجدل.

"Nejedná sa o ľudí budú stratené potom, čo dostal pokyny, pokiaľ nie sú medzi tvrdením, zvyku."

Potom nech 'alejhi wa salam predniesol slová všemohúceho Boha:

ما ضربوه لك إلا جدلا بل هم قوم خصمون

"... Nedávajú to pre vás, ale podobenstvo poprel akýkoľvek úmysel, v skutočnosti sú len ľudia, ktorí milujú bojovať ..." [Az-Zukhruf: 58] [11]

Od "Aisha Radi anhuma, [12] povedal:" Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

إن أبغض الرجال إلى الله الألد الخصم.

"Naozaj Boh je najviac nenávidený muž najviac usilovne popieral." "[13]

Niet pochýb o tom, že ľudia, ktorí nemajú taslim na alejhi proroka, nech "wa salam, to bola znížená tauhidnya. Ľudia, ktorí hovoria, že ra'yunya (logika), túžby alebo taqlid s niekým, kto má ra'yu a dodržiavať túži, bez vedenia od Boha, potom znížil tauhidnya podľa úrovne ďaleko je od islamu podaná alejhi proroka, nech 'wa salam . Naozaj, on robil boha okrem Alaha Ta'ala.

Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

أفرأيت من اتخذ إلهه هواه وأضله الله على علم وختم على سمعه وقلبه وجعل على بصره غشاوة فمن يهديه من بعد الله أفلا تذكرون

"A už si niekedy videl ľudí, ktorí robia svoje túžby ako boh, a Boh nech zablúdiť na základe svojich vedomostí a Alahom stanovila tesnenie vypočutie a srdce a dať kryt na jeho pohľad. Takže, kto mu vodítko po Bohu (či na scestie). Tak, prečo si vziať poučenie "[Al-Jaatsiyah: 23]? [14]

[Skopírované z knihy Sharh Aqidah Ahlus Sunna Wal Jama'ah, autor Yazid bin Abdul Kadir Jawas, Vydavateľ Reader imáma aš-Shafi'i, Po Box 7803/JACC 13340 Jakarte, reprodukcie tretej 1427H/Juni 2006]


Proposition "aqli (Intellect) Pravá Bude hodiace sa k Vášmu argumentu Naqli / Nash Shahih



Podľa
Ustadz Al-Yazid bin Abdul Kadir Jawas


Slovo "AQL v arabčine (etymológia) má niekoľko významov, [1], vrátane: Ad-diyah (pokuty), al-hikmah (múdrosť), husnut tasharruf (dobré alebo vpravo). Z hľadiska (terminológia): "AQL (ďalej len písomná dôvod) sa používa pre dva zmysly:

1. Axiómy racionálne a znalostí vedomostí, ktoré je v každej ľudskej bytosti.

2. Pripravenosť je inštinktívna a vrodené schopnosti zrelé.
Dôvod je "ard alebo časť existujúcich zmysly človeka, ktoré môžu existovať a môže dôjsť k strate. Tieto vlastnosti sú popísané alejhi proroka, nech "wa salam v jednej z rečí jeho:

وعن المجنون حتى يعقل.

"... A medzi tie šialené kým sa nevráti racionálne." [2]

Intelekt je sila myšlienky vytvoril Alahom Subhanahu wa Ta'ala (pre človeka), a potom danú osobitný poplatok vo forme pripravenosti a schopnosti niesť plodnú činnosť ľudského života, ktorý bol poctený Alahom Všemohúcim.

Jeho slová:

ولقد كرمنا بني آدم وحملناهم في البر والبحر

"A naozaj sme poctení deti Adama, sme niesli je na zemi a na mori ...." [Al-ISRA ": 70]

Islamské právo dáva hodnotu a naliehavosť, ktorá je veľmi vysoko na ľudskú psychiku. To môže byť vidieť v niektorej z týchto bodov:

Prvý. Boh len dodať Jeho slovo na muža pochopenie, pretože iba tí, ktorí môžu porozumieť jeho náboženstvo a SARIO.

Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

وذكرى لأولي الألباب

".... A pripomenutie pre ľudí, ktorí majú zmysel pre" [Shaad: 43]

Druhý. Intelekt je požiadavkou, ktorá musí existovať v rámci ľudských bytostí, aby mohli prijímať taklif (poistenie právnej ochrany) Alaha Všemohúceho. Zákony Shari'ah sa nevzťahuje na tých, ktorí nedostali taklif. Medzi tými, ktorí nedostali taklif blázon, pretože prišiel o jeho rozum. [3]

Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

رفع القلم عن ثلاثة: عن النائم حتى يستيقظ, وعن الصبي حتى يحتلم, وعن المجنون حتى يعقل.

"Pena (poznámky zásluhy a sin) zvýšený (povolený) z troch skupín:. Ľudia, ktorí spia až do prebudenia, malé deti do sna (plnoletí), blázon, než on bol obnovený na vedomie (racionálne)" [4]

Tretí. [5] Alah odsudzujú tých, ktorí nepoužívajú ich myseľ. Napríklad vyčítať Božie Hell odborníkmi, ktorí nepoužívajú svoj intelekt.

Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

وقالوا لو كنا نسمع أو نعقل ما كنا في أصحاب السعير

"A hovoria:" Keby sme počúvali alebo si myslel, (varovanie), nie je nutné zahrnieme obyvateľov pekelného ohňa. "[Al-Mulk: 10]

Štvrtý. [6] spomenúť toľko myšlienkové procesy a návrhy v Al-Korán-, ako tadabbur, tafakkur, tá-aqqul a ďalšie. Takže frázy ako "la'allakum tatafakkaruun" (dúfajme, že ste premýšľal), alebo "afalaa ta'qiluun" (ak si nie ste inteligentný), alebo "afalaa yatadabbaruuna Al-Korán-ana" (v prípade, že nie sú mentadabburi / uvažuje obsah maternice Al-Korán-) a ďalšie.

Piaty. Moslimovia odsudzujú taqlid obmedzujúce a zakázanie funkcie a rozumné.

Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

وإذا قيل لهم اتبعوا ما أنزل الله قالوا بل نتبع ما ألفينا عليه آباءنا أولو كان آباؤهم لا يعقلون شيئا ولا يهتدون

"A keď je im povedal:" Sledujte, čo Boh zjavil, hovoria: "Nie! Ale my sme len sledovať, čo nájdeme z (akcia) našich predkov. ? (Chystajú sa po nej taky), aj keď ich otcovia nevedeli nič, a nedostal potuchy "[Al-Baqarah: 170]

Rozdiel medzi taqlid a ittiba "je ako už bolo povedané v Imam Ahmad bin Hanbala:" Ittiba "je niekto, postupujte nič, čo prišiel z alejhi proroka, nech" wa salam. "[7]

Ibn 'Abd al-Barr (d. 463 AH) vo svojej knihe, Jaami'u Bayaanil "ILMI wa Fadhlihi vysvetliť rozdiel medzi ittiba" (nasledujúce) a taqlid sa nachádza na argumenty qath'i jasné. To ittiba "histórie prijatie obdržaní dokladu pri taqlid je akceptácia čisto logické myslenie.

Hovorí Ibn al-Maliki Khuwaiz Mindad (jeho meno je Mohamed ibn Ahmad ibn 'Abdillah, zomrel th 390 H.): "Význam taqlid je syar'i mal na mysli slová, že žiadny dôkaz (propozície) osoby, že to hovorím. A ittiba význam "následná niečo založené na dôkazu (problém) je stanovený. Ittiba "povolené v náboženstve, ale taqlid je zakázané." [9]

Takže definícia taqlid je prijať názory druhých bez podložených argumentov. [10]
Šiesty, [11] Islam chválili ľudí, ktorí používajú svoj intelekt pochopiť a nasledovať pravdu.

Alah Všemohúci vraví:

فبشر عباد الذين يستمعون القول فيتبعون أحسنه أولئك الذين هداهم الله وأولئك هم أولو الألباب

"... Vzhľadom k tomu, že Conveo novinky (rád), že sa mojich služobníkov, ktorí počujú slovo a postupujte najlepšie z nich. Sú to ľudia, ktorí majú zmysel pre "[Az-Zumar: 17-18].

Siedmy, pracovná plocha obmedzenia rozumu a ľudskej mysle, ako Pán Boh všemohúci:

ويسألونك عن الروح قل الروح من أمر ربي وما أوتيتم من العلم إلا قليلا

"Pýtajú sa ťa o ducha. Povedz: "Duch, ktorý je obchodnou môjho Pána. A ty ani rovnako znalosti, ale trochu "[Al-ISRA": 85].

Slovo Alaha:

يعلم ما بين أيديهم وما خلفهم ولا يحيطون به علما

"On vie, čo je pred nimi, a to, čo je za nimi, zatiaľ čo oni nemôžu pokryť vedy poznanie." [Thaahaa: 110]

Salaf Ulema (Ahlus Sunna) vždy predchádzať naql (odhalenie) o "AQL (dôvod). Naql je syar'i argumenty obsiahnuté v Al-Koránu a Sunny. Kým definícia je rozumné podľa Mu'tazilites, aqli argumentov zo strany učencov Kalam a robia vedu ako náboženstvo rytmu (beat) syar'i argumenty.

Uvedenie argumenty naqli primeranú tvrdenie, že neznamená, nepoužívajte spoločné Ahlus sunny. Ale zámerom je vytvoriť "aqeedah neberú tak, ako on naháňal teológov, ktorí používajú dôvod sám pochopiť skutočné problémy, ktoré nemôžu byť dosiahnuté rozumom a odmietol argumenty naqli (syar'i argumenty), ktoré sú v rozpore s ich rozumu alebo pomer je.

Imám Abul-Sam'ani Muzhaffar ako rahimahullah (. D. 489 H) [12] povedal: "Vedzte, že školy Ahlus Sunny hovoria, že dôvod, prečo nevyžaduje niečo pre niekoho, a nezakazujú niečo od neho, a nie je správne, aby odôvodňujú alebo zakazuje niečo, rovnako ako neexistuje žiadny orgán, pre neho, kto ohodnotil dobré alebo zlé. Ak zjavenie nepríde k nám, potom nie je povinnosť pre osoby akéhokoľvek náboženstva a nie sú žiadna taká vec ako zásluhy a hriechu. "

V súhrnných výhľadom Ahlus Sunna o používaní rozumu, vrátane nasledujúcich: [13]

1. Shari'a prednosť nad rozumom, pretože šarí'a nie Ma'shum Ma'shum bolo rozumné.

2. Intelekt má schopnosť poznať a pochopiť globálne, non-detail.

3. Čo je pravdivé všeobecného práva nie je v rozpore ani s šaría.

4. Aká je jedna z spoločného myslenia je to, čo je v rozpore s Shari'ah.

5. Stanovenie zákony tafshiliyah (detail, ako je požadované, nečisté, a tak ďalej), je výsadou Shari'ah.

6. Dôvod nemôže určiť konkrétne právne na niečo pred nadchádzajúcim zjavenie, aj keď všeobecne to môže byť poznať a pochopiť dobré a zlé.

7. Reakcia na odmenu a hriechu je určená Shari'ah.
Alah Všemohúci vraví:

وما كنا معذبين حتى نبعث رسولا

"Nebudeme mengadzab tak sme poslali apoštol." [Al-ISRA ": 15]

8. Prísľub neba a hrozba pekla je kompletne určený Shari'ah.

9. Neexistuje žiadna konkrétna povinnosť všemohúceho Boha, ktorý je stanovený na základe nášho mysli k Nemu. Pretože Boh hovorí o sebe:

فعال لما يريد

"Všemohúci Boh robiť to, čo chce." [Al-Buruuj: 16]

Z toho sa dá povedať, že viera Ahlus Sunna je právo užívania rozumu v danej veci ako argument. Tak, ak rozumné argumenty byť podľa Al-Koránu a Sunny, alebo nie je v rozpore s nimi. Ak je to je na rozdiel od oboch, potom sa má za to na rozdiel od zdroja a esencie. Zrútenie tiež znamená kolaps založenie existujúcej budovy na ňom. Takže dôvodom je už dôkaz (argument, dôvod), ale ukázalo sa, že je nepravdivé tvrdenie. [14]

POLOHA OPIS Ahlus Sunna Wal Jama'ah vedy Kalam

Imam Abu Hanif (. D. 150 H) rahimahullah povedal: "Stretol som sa s Kalam Veda odborníkmi. Ich srdcia bola hlasný, hrubý duše, bez ohľadu na to, ak sú v rozpore s Al-Koránu a Sunny. Oni nemajú Wara 'a taqwa dobre. "[15]

Imám Abu Hanifah rahimahullah tiež povedal, keď pýtal sa na rokovaní vo vede Kalam postavy a formy, povedal: "Buď sa držať Sunny a cestu, ktorá bola zhotovená na Salaf Salih. Drž sa od teba nejaká vec nová, pretože je to novinka. "[16]

Al-Qadim Abu Yusuf (d 182 H). Rahimahullah, [17] študent Abu Hanifah rahimahullah, povedal Bishr bin al-Marisa Ghiyats [18]: "veda Kalam je hlúposť a nevedomia o vede Kalam je veda. Niekto, keď náboženský vodca alebo vodcovia Kalam veda, je to zindeeq alebo podozrenie zindeeq (tých, ktorí ukázal nepriateľstvo voči islamu) "A jeho slová:". Tí, ktorí študovať vedu Kalam, on bude zindeeq ... "[ 19]

Imam Ahmad (. D. 241 H) rahimahullah povedal: "Majiteľ vedy Kalam nie je šťastie navždy. Učenci Kalam je zindeeq ľudí (tých, kto ukázal, nepriateľstvo voči islamu). "[20]

Imám Ibn al-Jawzi (. D. 597 H) rahimahullah povedal: "Učenci a fuqaha (právnici) tejto ummy skôr mute (ignorovať) vedu Kalam nie je, pretože oni nie sú schopní, ale preto, že za vedu Kalam nebol schopný vyliečiť smäd , môže dokonca zvuk byť chorý. Preto nevenujú pozornosť na neho a zákazu, aby sa zapojili do neho. "[21]

Ibn 'Abd al-Barr (. D. 463 H) rahimahullah povedal: "Odborníci fiqhu a Hadith odborníkov, ktorí sa nachádzajú v okolí mesta sa dohodli, že moslimovia učenci a teológovia sú odborné manipulátory pravdy kacírstva. Ako ich dohodu, že teológovia nie sú pokladané za patriace do radov kléru. Roztriedil Hadise učenci sú odborníci a ľudia, ktorí pochopili, že aj tí, rozdelené podľa ich odbornosti pri kontrole, oddelenie (platná od Da'eef) a pochopiť Hadise. "[22]

Imam Malik ibn Anas (. D. 179 H) rahimahullah povedal:

لو كان الكلام علما لتكلم فيه الصحابة والتابعون كما تكلموا في الأحكام والشرائع ولكنه باطل يدل على باطل.

"Ak je veda je veda o Kalam, nepochybne Šaháb a Tabi'in'll diskusie, ako rozpráva s Shari'ah vied, ale veda Kalam je lož, ktorá ukázala bathilan." [23]

Imam Shafi'i rahimahullah povedal: "Tí, ktorí majú znalosti o Kalam, nebude prosperovať." On tiež povedal: "Legal Experts Kalam myšlienka je, že by mal byť bičovaný s palmovým midrib a sandále (topánky) a zdvihol na ťave, potom diiring okolo dediny. A to sa hovorí: "To je odmena za opustenie Knihe a Sunny a vziať túto vedomostí Kalam. '" [24]

On rahimahullah tiež hovoril: [25]

كل العلوم سوى القرآن مشغلة
إلا الحديث وإلا الفقه في الدين
العلم ما كان فيه قال حدثنا
وما سوى ذاك وسواس الشياطين

Celá veda stranou od Al-Korán-je obsadené,
s výnimkou vedy Hadith a fiqh preskúmať náboženstvo.

Veda je uvedený v ňom: "Qoola Haddatsana (Hadith je dopravená k nám)."

V iných je to "Shaytan šepká" sám.

[Skopírované z knihy Sharh Aqidah Ahlus Sunna Wal Jama'ah, autor Yazid bin Abdul Kadir Jawas, Vydavateľ Reader imáma aš-Shafi'i, Po Box 7803/JACC 13340 Jakarte, reprodukcie tretej 1427H/Juni 2006]


Každý nový rozsudok Absencia Predchádzajúci Vnútri Náboženstvo je Bid'ah


Podľa
Ustadz Al-Yazid bin Abdul Kadir Jawas


A. Definícia Bid'ah
Kacírstva je synonymom al-ikhtira "je niečo nové, vytvoril bez predchádzajúceho príkladu. [1]

.. Heréza v jazyku (etymológia) je nová vec v náboženstve po náboženstvo je ideálny [2] Alebo niečo zhotovené po smrti alejhi proroka, nech "wa forme sallam z vôle vášne a praxe [3] Ak sa hovorí:" Urobil som kacírstva, to znamená robiť jeden z nich povedal alebo urobil bez predchádzajúceho príkladu ... "Pôvod slova inovácia znamená vytvoriť žiadne predchádzajúce príklady. [4]

Medzi nimi je slovo Alaha Subhanahu wa Ta'ala:

بديع السماوات والأرض

"Boh je stvoriteľ neba a zeme ..." [Al-Baqarah: 117]

Konkrétne, že Boh stvoril bez predchádzajúceho príkladu. [5]

Bid'ah hľadiska (terminológie) má niekoľko doplnkových definícií podľa vysvetlenia učencov, medzi nimi:

Al-Imám Ibn Taymiyyah rahimahullah:
On rahimahullah povedal: ". Bid'ah v islame je všetko, čo nie je disyari'atkan Alahom a Jeho posla, ktoré neboli objednané buď vo forme povinného príkazu alebo inej formy poradenstva" [6]

Kacírstva sám tam sú dva druhy: Po prvé, inovácie v podobe reči alebo presvedčenie. Po druhé, inovácie v podobe skutkov a uctievania. Druhá forma obsahuje aj prvú formu, ako prvá forma môže viesť k forme druhej. [7] Inými slovami, sú právny pôvod uctievanie zakázané, s výnimkou tých, disyari'atkan. Kým právny pôvod svetských problémov prípustných ak to nie je zakázané Alláhovi a jeho poslovi.

Uctievanie pôvod nie je povolené, ak disyari'atkan Alahom Všemohúcim. A všetko (iné ako náboženské) pôvodu sú povolené, s výnimkou tých, zakázané Bohom. [8]

On (Ibn Taymiyyah rahimahullah) tiež povedal: "Bid'ah je proti Koránu a sunny proroka, nech 'alejhi wa salam, alebo idžmá" as-Salaf učenci forma uctievania a viery, ako je pohľad na al-Khawarij, Rafidhah, Qadariyyah a Jahmiyyah. Oni uctievajú spevom a tancom v mešite. Rovnako tak môžu uctievať spôsob, akým holenie, užívania kanabisu a rôznych iných inovácií, ktoré slúžia ako uctievanie niektorých skupín proti Koránu a sunny v alejhi proroka, nech "wa salam. Alah vie najlepšie. "[9]

Imám aš-Syathibi rahimahullah (d 790 H): [10]
On hovoril:

البدعة: طريقة في الدين مخترعة, تضاهي الشرعية يقصد بالسلوك عليها المبالغة في التعبد لله سبحانه.

"Kacírstvo je nový spôsob, akým je náboženstvo, že sa podobá Shari'ah pre účely zveličenia v uctievanie Alaha Subhanahu wa Ta'ala."

Veta: "Nové spôsoby náboženstvo", čo znamená, že tak, ako to robil podľa výrobcu sklon k náboženstvu. Ale v skutočnosti je to nový spôsob, ako to robilo žiadny základ v pokynoch šaría. Pretože existuje mnoho spôsobov, ako v náboženstve, ktorých je vodítkom v Shari'ah, ale tam je cesta, ktorá nemá žiadne pokyny v Shari'ah. To znamená, že spôsob, akým náboženstvo spadajú do tejto kategórie, ak je inovácia nový spôsob a to je žiadny základ v Sharee'ah.

To znamená, že inovácia je nový spôsob, ktorý bol vyrobený bez príkladov Shari'ah. Vzhľadom k tomu, inovácia je niečo z toho, čo bolo stanovené v Sharee'ah.

Fráza "ako šaría" ako potvrdenie, že niečo diadém-vynájsť náboženstvo bolo v skutočnosti nie je v Shari'ah, a dokonca v rozpore s Shari'ah niektorých aspektov, ako je požiadavka určité spôsoby a formy, ktoré neexistujú v Shari'ah . Tiež vyžaduje určité rituály, ktoré žiadne ustanovenie Shari'ah.

Fráza "preháňať v uctievanie Boha", dopĺňa zmysle herézy. Vzhľadom k tomu, že je to účel páchateľov takého kacírstva. To naznačuje, že sa usilovne modliť, pretože Boh stvoril človeka len, aby ho uctievali, ako je uvedené v jeho výrok: ". A ja si nevytvorili džínsy a človeka, aby sa klaňal mňa" (ADH-Dzariyaat: 56). Ako by ľudia, ktorí tvoria heretické názor, že zámer pri realizácii inovácií je, aby uctievali tak, že poézia. Mal pocit, že to, čo bolo stanovené v Shari'ah zákonov a zákonov doteraz schopné stačiť, že prehnané a pridávať a opakovanie. [11]

On rahimahullah tiež odhalil ďalšie definíciu: "Kacírstvo je spôsob, akým je náboženstvo zhotovené, sa podobá učenie Shari'ah, že je, cieľom je zavedenie SARIO ako účel" [12].

On rahimahullah definície druhá je, že tento zvyk pri pohľade ako púhy návyk kebid'ahan nebude obsahovať nič, ale ak sa vykonáva vo forme uctievania, alebo v pozícii, ako uctievanie, to môže byť zadané herézy. Týmto spôsobom, to znamená, že má korelovať rôzne definície, ktoré existujú. Dáva príklad návyky musí obsahovať hodnotu uctievania, ako je nákup a predaj, manželstvo, rozvod, prenájom, trestné právo, ... pretože sú viazané mnoho vecí, za-požiadavky a Shari'ah pravidiel, ktoré neposkytujú ďalšiu možnosť pre moslima ako surový určenia. [13]

Imám al-Hafiz Ibn Rajab al-Hanbali (d 795 H). Rahimahullah: [14]
On rahimahullah povedal: "Definícia inovácie je to, že nemá žiadny právny základ v učení Shari'ah, ktoré naznačujú jeho platnosť. Čo sa o to, kto má základ v Shari'ah, ktorý ukazuje pravdu, potom šarí'a nie je považované za kacírstvo, hoci jazyk je povedal, aby kacírstvo. Takže každý, kto vymyslí niečo a menisbatkannya náboženských učení, ale nemá žiadny základ náboženstva, ktoré môžu byť dovolávať, potom je to kacírstvo. Učenie islamu nemá nič do činenia s takou kacírstva. Nebol žiadny rozdiel medzi prípadmi vzťahujúce sa k presvedčeniu, činy alebo slová, alebo duchovné zrodenie.

Tam je nejaká história niektorých Salaf Ulema ktorí považujú buď čiastočne konať kacírstva, ale to neznamená, že ďalšie-je inovácia v jazyku, nie v závislosti na šaría.

Príkladom je pozdrav "Umar ibn al-Chattáb rahimahulla, keď zbieral moslimami vykonávať nočné modlitby v ramadánu (Taraweeh modlitba) podľa pokynov imáma v mešite. Keď rahimahullah von, a vidieť je sa modliť v kongregáciu. Tak on rahimahullah povedal: "Najlepšia inovácia je, že tento druh" [15].

B. Kacírstva divízie [16]
1. Bid'ah Haqiqiyyah
Haqiqiyyah herézy je kacírstvo, že nemá žiadny náznak sa na všetky syar'i ako z Koránu, Sunny alebo idžmá ". A žiadne argumenty boli použité učenci buď globálne, alebo podrobné. Z tohto dôvodu sa označuje ako kacírstvo, pretože to je zhotovený v prípade náboženstva bez predchádzajúceho príkladu. [17]

Medzi príklady je heretické hovorí, že popieranie Jahmiyyah atribúty Boha, Qadariyyah heretické, heretické Murji'ah a iní, ktorí hovoria niečo, čo nie je povedané ani alejhi proroka, nech "wa salam, a jeho spoločníci Radi Anhui .

Ďalším príkladom sa blíži k Bohu tým, že žije kňazstvo (ako pastor) a držal Mawlid oslavu proroka, nech 'alejhi wa salam, Isra' Mi'raj a ďalšie.

2. Bid'ah Idhafiyyah
Idhafiyyah herézy je kacírstvo, ktoré má dve strany. Po prvé, je tu vzťah s návrhom. Takže z tejto strany ním nie je kacírstvo. Po druhé, nemajú nič spoločného s argumentom, ale skôr to, čo sa nachádza v haqiqiyyah kacírstva. To je z pohľadu jednej strany, pretože on sa opieral do Sunny, Sunna, ale pri pohľade z druhej strany, že bol kacír za to, že len na základe pochybného tvrdenia.

Rozdiel medzi nimi je, že význam pôvodných podmienok argumentu, tam je to. Ale pri pohľade z boku tak, prírode, podmienka alebo implementačné detaily, nie je žiadny argument vôbec, ale keď vezme argument. Takéto kacírstva sa najčastejšie vyskytujú v uctievanie a nie obyčajný zvyk.

Na tomto základe je heréza haqiqi väčší hriech, pretože to je robené priamo páchateľa bez sprostredkovateľov, ako čistý priestupku a veľmi očividne nemal z Shari'ah, ako pozdrav Qadariyyah uvádza dobré a zlé podľa dôvodu, popierať Hadith Ahad ako dôkaz, [18] poprel existenciu idžmá ", popierať khamr nelegitímne, hovorí, že imámovia sú Ma'shum (uchránená hriechu) [19] ... a ďalšie podobné veci. [20]

Hovorí sa, že heréza kacírstvo Idhafiyyah znamená, že pri pohľade z jednej strany, ale z druhej strany disyari'atkan proste len názor. Vzhľadom k tomu, z ľudí, ktorí robia väčšinu podmienok herézy do kategórie osobný názor a nie je podporovaný ani argumenty oboch strán. [21]

Napríklad, je tu dhikr kacírstva jama'i. Niet pochýb o tom, že dhikr sa odporúča v islamskom práve, ale ak sa vykonáva s zhromaždení, veselý (bulk) a jedným hlasom, prax neexistuje napríklad v islamskom práve.

C. Kacírstvo v islamskom práve
Naozaj Islam je ideálne náboženstvo po smrti alejhi proroka, nech "wa salam. Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

اليوم أكملت لكم دينكم وأتممت عليكم نعمتي ورضيت لكم الإسلام دينا

"Tento deň som zdokonalil pre vás vaše náboženstvo, a majú Kucukupkan moju priazeň k vám, a majú byť Kuridhai islam náboženstvo pre teba." [Al-Maa-Idaho: 3]

Prorok, nech 'alejhi wa salam vydal všetky pojednanie, už nič nezostáva. On nech 'alejhi wa salam splnila mandát a radia svojim ľuďom. Povinnosť celého ľudstva postupujte podľa pokynov Proroka Muhammada, nech 'alejhi wa salam, rovnako ako všetky záchytné body sú stopy proroka Muhammada, nech' alejhi wa salam a škaredý-ugly-diadém prípad je kované. Povinná pre celé ľudstvo nasledovať ho, nech 'alejhi wa salam a neváhali za kacírov a nové veci, pretože každý z nového v náboženstve je inovácia a každá inovácia je mylné.

Niet pochýb o tom, že akákoľvek inovácia v náboženstve je kacírsky a nečisté, pretože Prorok, nech 'alejhi wa salam:

إياكم ومحدثات الأمور فإن كل محدثة بدعة وكل بدعة ضلالة.

"Dávajte pozor, aby ste nových veciach. Každý z týchto nových prípadov, ktoré sú kacírsky, a každý inovácie je mylné. "[22]

Podobne, slovo, nech 'alejhi wa salam:

من أحدث في أمرنا هذا ما ليس منه فهو رد.

"On vymyslel Ngada veci (náboženstvo) z nás, niečo, čo nie je jej súčasťou, potom odmietol" [23]

Oba vyššie uvedené Hadith ukazuje, že nové prípady sú zhotovené v tomto náboženstve je inovácia, a akákoľvek inovácia je kacírstva a odmietol. Bid'ah v náboženstve je zakázané. Ale keharamannya úrovne líšiť v závislosti od typu kacírstva samotného.

Tam sú inovácie, ktoré vedú k kufor (herézy Kufriyah), ako je napríklad mobilný hrobu berthawaf sa dostať bližšie k jeho obyvateľov, ponúka obete a sľub do hrobov, modliť sa k nim, žiadať o spasenie na ne, rovnako ako stanovisko Jahmiyyah, Mu'tazila a Rafidhah.

Tam sú tiež inovácie, ktoré sa stali prostriedkom polyteizmus, ako je stavebný nad hroby, modlil a modlil sa nad hrobom a špecializujú bohoslužby v hrobe.

K dispozícii je tiež kacírsky akt kemaksiyatan hodnotné, ako celibátu herézy, ktorá je, aby sa zabránilo manželstvo rýchlo, keď stál v horiace horúcom slnku, kastrovaný genitálie s úmyslom brániť chtíč a ďalšie. [24]

Ahlus Sunnah sa zhodli na nutnosti dodržiavať Al-Koránu a Sunny podľa porozumenie Salafush Salih, troch generácií najlepší (priateľ, Tabi'in, tabi'ut Tabi'in) dokazujú alejhi proroka, nech "wa sallambahwa ich je najlepší z mužov. Dohodli sa tiež na keharamannya bid'ah a každý bid'ah je mylné a ničenia, nie je heréza v islame Hasanah.

Ibn 'Umar Rdadhiyallahu anhuma povedal:

كل بدعة ضلالة وإن رآها الناس حسنة.

"Každý inovácie je mylné, aj keď ľudia vyzeral dobre." [25]

Imám Sufyan ATS-Tsaury rahimahullah (. D. 161 H) [26] povedal:

البدعة أحب إلى إبليس من المعصية والمعصية يتاب منها والبدعة لا يتاب منها.

"Akt kacírstva viac milovaný diablom skôr ako páchateľa kemaksiyatan kemaksiyatan a to je ešte možné, aby činili pokánie zo kemaksiyatannya kým kebid'ahan ťažké páchateľa pokánie zo kebid'ahannya." [27]

Imám Abu Muhammad al-Hasan ibn 'Ali ibn Khalaf al-Barbahari (on je imám Ahlus Sunna wal Jama'ah svojej doby, zomrel th 329 H..) Rahimahullah povedal: "Drž sa od žiadnom prípade sebemenší kacírstvo, pretože ponuka" ah, že to bude trochu veľký. Podobne kebid'ahan sa stalo tomuto národu pochádza z triviálne maličkosť, ako je pravda, a tak veľa ľudí omyl a podvedení, a zaväzovať svoje srdce tak ťažké sa dostať z jeho čistej a nakoniec hlboko zakorenený a veril, že je náboženstvo. Bez toho aby si to uvedomila, že pomaly menyelisihi rovno ceste a od islamu. "[28]

[Skopírované z knihy Sharh Aqidah Ahlus Sunna Wal Jama'ah, autor Yazid bin Abdul Kadir Jawas, Vydavateľ Reader imáma aš-Shafi'i, Po Box 7803/JACC 13340 Jakarte, reprodukcie tretej 1427H/Juni 2006]



zdroj: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar