Minggu, 18 November 2012

ATMOSPHERE nap Arafah emlékezteti Doomsday


ATMOSPHERE nap Arafah emlékezteti Doomsday

Által
Abdurrazaq Shaykh ibn Abdul Muhsin al-Abbad



Közül a legfontosabb tanulságokat és teljes értelmét zarándoklat Mekka perkumpulanbanyak áldott emberek a hely, amely tanúja volt az összes zarándokok előtti napokban tartózkodó Arafat Arafah.Mereka szavalt Talbiyah és könyörgött a Mindenható Allah, az Ő irgalmát és a remény A félelem a gyötrelem, könyörgött az Ő gazdag karnunia nap umatIslam sereg legnagyobb valaha látott.

Állandó (Arafat) kaumMuslimin emlékeztetett arra, hogy van egy hatalmas összejövetel később a nap folyamán. Abban az időben, minden ember az elsőtől az utolsó fog összegyűlni, hogy megvárja a határozat Mindenható Allah és aztán gyalog egymás felé helyen. Volt egy nyereség örökkévaló áldásokat, illetve amelyek ütött fájdalmas végzet. Május Allah mindenható, hogy nekünk az első tartozott.

Ibn al-Qayyim rahimahullah in sya'ir mimiyyahnya mondta:

Ez volt dicsőséges nap a társadalom
A társadalmak a nap, de nem volt erősebb világvége

Virulencia világvége nem volt kétséges, a muzulmánok. Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

وعرضوا على ربك صفا

És elé kerül az Úr előtt, a felvonulás. [Al-Kahfi/18: 48]

Mindenható Allah is mondja:

يومئذ تعرضون لا تخفى منكم خافية

Azon a napon, amikor szembe (a Lord), nincs semmi sincs elrejtve a helyzet (Allah). [Al-Haqqah/69: 18]

A Feltámadás Napján, Allah Almighty összegyűjtött minden ő szolgái, mert a szó:

ليجمعنكم إلى يوم القيامة لا ريب فيه

Valóban Ő fog összegyűlni Ön együtt a Feltámadás Napján, amely nem kétséges. [An-Nisa '/ 4:87]

És Allah Mindenható azt mondja:

يوم يجمعكم ليوم الجمع ذلك يوم التغابن

(Ne felejtsük el) a nap (ami abban az időben), Allah összegyűjti Önnek a gyűjtés napján (kell megítélni), egy nap (idő) feltárt hibákat. [At-Taghâbun/64: 9]

És Allah Mindenható azt mondja:

ذلك يوم مجموع له الناس وذلك يوم مشهود

Ítélet Napja egy olyan nap, hogy minden ember esetében begyűjtendő (ellen), és ez a nap a nap, hogy tanúja (minden lény). [Huud/11: 103]

Azon a napon az egység nem volt különbség az előbbi és az utóbbi emberiség. Minden összegyűjtött egy nagyon nagy része a következő:

قل إن الأولين والآخرين لمجموعون إلى ميقات يوم معلوم

Mondja: "Bizony, olyan korábbi és az utóbbiak is, valóban kell gyűjteni egy adott időpontban egy napon ismert. [Al-Waqi'a / 56:49-50]

Senki, aki nem vett részt a szerelvény, bár teste elpusztult az űrben, és elveszett a csupasz földön, és táplálja a madarak és állatok. Minden, ami kell gyűjteni, és nem lehet megszökni. Mindenható Allah azt mondja:

وحشرناهم فلم نغادر منهم أحدا

És mi össze minden embert, és ne hagyjon ki egyetlen közülük. [Al-Kahfi/18: 47]

Allah is mondja:

أين ما تكونوا يأت بكم الله جميعا إن الله على كل شيء قدير

Bárhol is biztosan Allah összegyűjti veled együtt (a Feltámadás Napján). Bizony Allah kinek hatalma minden dolgot. [Al-Baqarah / 2:148]

إن كل من في السماوات والأرض إلا آتي الرحمن عبد القد أحصاهم وعدهم عدا وكلهم آتيه يوم القيامة فردا

Senki sem a mennyben és a földön, kivéve, hogy jöjjön az Úr legkegyesebb, mint egy szolga. Bizony Allah meghatározta a számuk és a számolás őket gondos gróf, és mindegyikük eljön Allah a Feltámadás Napján saját. [Maryam/19 :93-95]

Ezeket kell gyűjteni egy másik világot a föld a világon. Mindenható Allah azt mondja:

يوم تبدل الأرض غير الأرض والسماوات وبرزوا لله الواحد القهار

(Ez) a nap (ha), a föld helyébe egy másik, és a Föld (valamint) az ég, és mindannyian (a paddock mahsyar) összejönnek érkező jelenléte Allah, a Mindenható, All-Mighty. [Ibrahim/14: 48]

Föld, amely vált találkozóhelye az emberek később a túlvilágon írta le Rasûlullâhn. A Sahih Bukhari és muzulmán honnan Sahl ibn Sa'd radi anhu, azt mondta: "Hallottam a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

يحشر الناس يوم القيامة على أرض بيضاء عفراء كقرصة النقي ليس فيها علم لأحد

Az Ítélet Napja jövőben, az emberek fognak gyűjteni egy nagyon fehér föld kerek és lapos jele nélkül (épület) tartozik valaki rajta. [HR. Bukhari, nem. 6521 és muszlim, nem. 2790]

Ez (ők összegyűltek) pontban a föld lapos, nincs nagy földi vagy alacsony, hegyek és sziklák, és nincs jele a lakás vagy épület.

Ezek összegyűjtött kadaan ne viseljen szandált, meztelen nem ruhák, olyan állapotban nem körülmetélt. In Sahih al-Bukhari és muzulmán származó Ibn 'Abbaas anhu, ő elmondja, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

إنكم محشورون حفاة عراة غرلا ثم قرأ: كما بدأنا أول خلق نعيده وعدا علينا إنا كنا فاعلين

Bizonyára lesz gyűjteni állapotban mezítlábas, meztelen és nem körülmetélt, és ő sallallaahu "alaihi wa sallam olvassa el a szavait Allah mindenható: Mivel kezdtük az első teremtést úgy fogjuk ismételni. Ez egy biztos ígéretét tartjuk, hogy csak íme, mi kell megtennie (al-Anbiya '/ 21:104). [HR. Bukhari, nem. 3349 és muszlim, nem. 2860]

Említett Sahih Bukhari és muzulmán, A'ishah radi anhuma, amikor hallgatta a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

يحشر الناسيوم القيامة حفاة عراة غرلا قالت عائشة فقلت يا رسول الله الرجال والنساء ينظر بعضهم إلى بعض فقال الأمر أشد من أن يهمهم ذاك

Az emberek összegyűjtése állapotban mezítlábas, meztelen és nem körülmetélt. Azt kérdeztem: "Ó Allah Küldötte, a nők és a férfiak mind látni egymást? Ő sallallaahu "alaihi wa sallam mondta," O 'Aisha feltétel legyőzték az óhajukat, hogy látjuk egymást. "[HR. Bukhari, no. 6527 és muszlim, nem. 2859]

Azon a napon, a nap közelebb fekszik az emberek úgy, hogy mindössze egy mérföldnyire Természetesen, míg nem volt menedék, kivéve az árnyékban a Throne (Throne of Allah). A férfiak, senki sem árnyékot trón és az, hogy terpangganng hő a nap. Itumenyengat napenergia és adjuk hozzá a nyomor és az ok kegilasahannya. Abban az időben, az emberek helyet könyököl egymást, és megegyeznek egymással, ami tolás és tolta egymást, lépett egymásra lábakon és torok száraz a szomjúságtól. Ez volt az az idő, az emberek három nagyon nehéz időben a hőt a nap, száraz torok és a test zsúfolt. Így nem kétséges, verejték csöpögött, és ömlött a földre, hogy nedves láb összhangban a helyzetét a lábuk és a közelség azok Úrnak. Férfiak körében volt egy verejték fel a váll és a derék, És köztük olyanok, akik izzadnak fel a fül, és ott teljesen elmerül a saját izzadság. [1] Május a Mindenható Allah megőrzése és megment minket.

Akár Abu Hurayrah radi anhu, mondta, a próféta Shallallahu'alaihi wa sallam mondta:

يعرق الناس يوم القيامة حتى يذهب عرقهم في الأرض سبعين ذراعا ويلجمهم حتى يبلغ آذانهم

A Feltámadás Napján, emberek izzad, így a verejték ömlött a földbe 70 sing, és megfulladt őket füle [HR. Bukhari, nem. 6532]

Kezdőár Miqdad ibn al-Aswad, azt mondta, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

تدنى الشمس يوم القيامة من الخلق حتى تكون منهم كمقدار ميل فيكون الناس على قدر أعمالهم في العرق فمنهم من يكون إلى كعبيه ومنهم من يكون إلى ركبتيه ومنهم من يكون إلى حقويه ومنهم من يلجمه العرق إلجاما قال وأشار رسول الله صلى الله عليه وسلم بيده إلى فيه

A Feltámadás Napján, a Nap közelében az emberek abban a mértékben, körülbelül egy mérföld. Ezután az emberi verejték megfeleljen a tetteket, köztük voltak izzadás up (áztatás) sarok, Köztük állítottuk izzadás up (fulladás), térd, Köztük állítottuk izzadás up (áztatás), derék, és ott valóban korlátozta a saját izzadság. (Al-Miqdad radi anhu, a társak, akik elbeszélt ezt hadíszt) azt mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam intett a kezével a száját ". [HR. Muszlim, nem. 2864]

A nap állnak (a paddock mahsyar) egyenlő 50 évben a világ.

Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

تعرج الملائكة والروح إليه في يوم كان مقداره خمسين ألف سنة

Az angyalok és Gabriel up (néző), hogy az Úrnak egy nap ez az intézkedés ötvenezer évvel. [Al-Ma'arij / 70:4]

Ez említi Sahih muzulmán, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

ما من صاحب ذهب ولا فضة لا يؤدي منها حقها إلا إذا كان يوم القيامة صفحت له صفائح من نار فأحمي عليها في نار جهنم فيكوى بها جنبه وجبينه وظهره كلما بردت أعيدت له في يوم كان مقداره خمسين ألف سنة حتى يقضى بين العباد فيرى سبيله إما إلى الجنة وإما إلى النار

Senki sem volt a tulajdonosa az arany és ezüst, hogy nem ad Zakat hanem a Feltámadás Napján lesz Ellenőrizze a fórumon a tűz, ami viszont a pokolban. Ezután disetrikakan a has, a homlok, és vissza, minden alkalommal a fórumon hűvös aztán főzött neki vissza a nap, amely azonos a 5000 évben (a világ), hogy az ő esetében a határozat, aztán látta a kiutat, ha megy a mennybe vagy a pokolba . [HR. Muszlim, nem. 987]

Azonban ez a feltétel akkor enyhíthető Mindenható Allah azok számára, akik hisznek. Kérjük az ajándékot a Mindenható Allah a Mindenható Pemurah.Dalam foglalásra al-Hakim Mustadrak Abu Hurayrah radi anhu mondta a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

يوم القيامة على المؤمنين كقدر ما بين الظهر والعصر

Idősebb világvége a hívők számára az idő közötti Dhuhr és ASR. [Al-Mustadrak, 1/84] És shahihkan al-Albani in Saheeh al-Jaami ", nem. 8193

Mindenható Allah is háttérbe szorítják a hívők az ő árnyékban a napon nincs árnyék, kivéve az Ő árnyékot. Allah azt mondja a Hadith Qudsi:

أين المتحابون بجلالي اليوم أظلهم في ظلي يوم لا ظل إلا ظلي

Ahol az emberek, akik szeretik egymást, mert az én felség? Ezen a napon fogom menedéket, amikor nincs árnyék ma kivéve Erre árnyékot. [HR. Muszlim, nem. 2566]

Ezen a napon minden ember segítséget kér a próféta. Azt kérték, hogy adható közbenjárását oldalán a Mindenható Allah azonnal eldönti, és dönt az ügy között a szolgák. De a próféta mondja el, miért nem tudja teljesíteni, ha közbenjárására a Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Ő sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Ez számomra. " Aztán sallallaahu "alaihi wa sallam tovább, és elterült alatt a trón Rabbil alamin, Allah Mindenható tette könnyű neki köszönetet mondani, és dicsérik a jó, hogy korábban nem volt megkönnyítette bárki számára, akkor Allah Almighty mondta ő sallallaahu "alaihi wa sallam" Emeld fel a fejed! Voltál kétségtelenül sor kerül! És add közbenjárására kétségtelenül syafa'atmu (a meghallgatáshoz)! És abban a pillanatban Allah Mindenható, hogy jöjjön a határozat az Ő szolgái.

Allah Subhanahu wa Ta'ala szerint:

وجاء ربك والملك صفا صفا وجيء يومئذ بجهنم يومئذ يتذكر الإنسان وأنى له الذكرى يقول يا ليتني قدمت لحياتي

És az Úr jön, míg az angyalok a sorokat, és azon a napon Pokol látható, és azon a napon ember emlékezni fog, de már nem emlékszem, hogy hasznos neki. Ő (az ember) azt mondta: "Bárcsak először dolgozni (jó cselekedetek) az életem." [Al-Fajr/89 :22-24]

Egy versszak vers említi:

تذكر یوم تأتي الله فردا وقد نصبت موازین القضاء
وھتكت الستور عن المعاصي وجاءالذنبمنكشفالغطاء

Emlékszel, amikor jött, hogy Allah egyedül
Bár a mérleg gyakorlat végrehajtását
Minden forduló erkölcstelen fedelet megsemmisült
Míg a bűn szó nélkül, fedél [2]

Szóval hadd tükrözik azon a napon, már leírták nekünk, mi tükrözi azokat a feltételeket, amelyek jelentettek számunkra; Térjünk elkészíti az összes szükséges és hendaklahkita mindig félelem Allah, mert bizony a legjobb rendelkezés jámborság. Mindenható Allah azt mondja a végső versekben a hajj:

واتقوا الله واعلموا أنكم إليه تحشرون

És a félelem Allah, és tudom, hogy ti majd össze neki. [Al-Baqarah / 2:203]

Május Allah Mindenható hogy mindannyiunkat termasukpara szolga, aki mindig félnek Allah, és a Mindenható Allah megvéd minket megaláztatás az Ítélet Napján, és könyörögni Allah kegyelme és irgalma, hogy mi vagyunk azok között, akik túlélték.

[Másolt a Sunnah Edition Magazine 06/Tahun XV/1432H/2011M, szerző Ustadz muzulmán Al-Atsari. Penebit Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km 8 Selokaton Gondangrejo - Solo 5


Szülési Arafat dolgozók Out Of Hell


Által
Anas Ustadz Burhanuddin, MA


Az folytán a Nap Arafah
Day of Arafah amely alá 9-én Dhu al-Hijjah évente az egyik legfontosabb nap az évben. Még a Shafi'i madhhab mondta, hogy ha vannak emberek, akik azt mondják: "A feleségem esett a legtöbb nagy válás", majd a válás esik napján Arafah. [1] A különlegessége ennek a napnak alapuló általános és konkrét érveket.

Általános javaslat, hogy a hadeeth Ibn Abbaas anhu, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

ما من أيام العمل الصالح فيهن أحب إلى الله من هذه الأيام العشر ». فقالوا: يا رسول الله ولا الجهاد فى سبيل الله? قال: "ولا الجهاد فى سبيل الله إلا رجل خرج بنفسه وماله فلم يرجع من ذلك بشىء".

Nincs nap, amely a jó cselekedetek látna szeretett ott Mindenható Allah, mint tíz nap. "Azt kérdezte:" Még dzsihád, ahogy Allah? A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam válaszolta:" Még dzsihád, ahogy Allah, kivéve azok számára, akik ki kockáztatja életét és vagyonát, és nem ad vissza semmit. " [Bukhari nem. 969 és a-Tirmidhi nincs. 757, és ez lafazh lafazh történelem at-Tirmidhi]

Ez az első tíz napjában Dhu al-Hijjah ami a legfontosabb sorozat az év ma. Ez azt mutatja, hadíszt disyariatkannya szaporodnak jó cselekedetek az első tíz napjában Dhu al-Hijjah, beleértve a nap Arafah. Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah azt mondta: "A nap folyamán az első tíz napjában Dhu al-Hijjah sokkal fontosabb, mint az elmúlt tíz éjszaka Ramadan, és az utolsó tíz éjszaka ramadán sokkal fontosabb, mint az első tíz napjában Dhu al-Hijjah éjszaka." [2]

Azzal az érvvel kapcsolatban, hogy a különleges napon Arafah különíteni őket a következők:

1. Ezen a napon a Mindenható Allah a legnagyobb felszabadító emberiséget a pokolból. Anyja hívők Aisha radi anhuma narrátora, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

ما من يوم أكثر من أن يعتق الله فيه عبدا من النار من يوم عرفة, وإنه ليدنو ثم يباهى بهم الملائكة فيقول: ما أراد هؤلاء?

Nincs olyan nap, amikor a Mindenható Allah felszabadított rabszolga a pokol több, mint a nap Arafah, és valóban jött és dicsekszik előtt az angyalok, és azt mondta: Mit akarnak? "[HR. Muszlimok nem. 1348]

Ez azt jelenti, senki sem ösztönzi őket, hogy elhagyják az országot, családjaikkal és élvezet (végrehajtani a zarándoklat-ed), kivéve, ha engedelmeskednek Allah mindenható és keresések jóváhagyásra. [3]

2. Ima napján Arafah a legjobb ima. Abdullah bin Amr radi anhu narrátora a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam szavakat, sallallaahu" alaihi wa sallam:

خير الدعاء دعاء يوم عرفة, وخير ما قلت أنا والنبيون من قبلي لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير

A legjobb ima az imát a nap Arafah, és a legjobb beszéd, hogy én és a próféták előttem mondott La ilaha illallah syarika wahdahu la lah, lahul mulku walahul hamdu wahuwa "ala Kulli syaiin Qadir". [HR. At-Tirmidhi no. 3585, megítélése hiteles al-Albani]

3. Állva Arafat a legalapvetőbb pillére hajj. Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam kértek egy csoport embert Nejed mintegy Hajj, aztán sallallaahu" alaihi wa sallam válaszolt:

الحج عرفة

Hajj van Arafah. [HR. at-Tirmidhi no. 889, egy-Nasa'i no. 3016 és Ibn Majah nem. 3015, megítélése hiteles al-Albani]

E hadíszt hogy a pólus előtt tartózkodik Arafat a legfontosabb zarándoklat és rukunnya. Aki hagyja, akkor a Hajj semmis, és aki csinálta, nem volt biztonságban Hajj. [4]

4. Böjt napján Arafah egy nagy erény. Éhgyomorra egy nap kiküszöbölése bűneit kétéves leírt hadeeth Abu Qatadah radi anhu, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

صيام يوم عرفة أحتسب على الله أن يكفر السنة التى قبله والسنة التى بعده

Böjt napján Arafah remélem Allah nem veheti el bűnöket az előző év és az év után. [HR. Muszlim nem. 1162]

5. Imam Malik rahimahullah meséli az al-Muwatha nemet. 944 egy gyenge isnaad a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam következő hadíszt:

ما رئي الشيطان يوما هو فيه أصغر ولا أدحر ولا أحقر ولا أغيظ منه في يوم عرفة وما ذاك إلا لما رأى من تنزل الرحمة وتجاوز الله عن الذنوب العظام إلا ما أري يوم بدر

Ez nem az ördög sosem nézett látna satnya, rászoruló, aljas és dühös, mint amikor a nap Arafah volt, és nem azért, mert látta, hogy a bukása a kegyelem és a bűnbocsánat Allah nagy, de amit látott, mint a Battle of Badr.

Így ezek az érvek elegendőek annak bizonyítására, a funkciók a nap Arafah. Nem csak a zarándokok, akik egy olyan menetrendet megelőző napon tartózkodik Arafat, a többi muszlimok is lehetősége van arra, hogy megszerezzék érdemei, kegyelme az Úr Megbocsátó. Május a Mindenható Allah adja az Ő ajándéka nekünk.

ISTENIMÁDAT ALATT Hajj előírt gyülekezet at Arafat
Minden évben vannak olyan emberek, akik úgy választjuk meg, végezze el a zarándoklatot. A mai világban, több millió muzulmán gyűlt össze Padang Arafah minden évben. Egy igazán fenséges öröm. A cselekmény hála Allah al-Mannan, helyénvaló, hogy a zarándokok töltött dicsőséges napokat, valamint a lehető iránymutatással összhangban a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Itt van egy magyarázata a gyakorlat napján Arafah és érveit.

1. Futtatása után Sunnah éjszakán Mina napján Tarwiyah (8-án kelt Hijjah), és végezze el a napi öt imát ott, zarándokok, hogy Arafat így disunnahkan a napkelte 9-Dhu al-Hijjah. Ez alapján a magyarázat Jabir bin Abdillah radi anhu:

فلما كان يوم التروية توجهوا إلى منى فأهلوا بالحج وركب رسول الله - صلى الله عليه وسلم - فصلى بها الظهر والعصر والمغرب والعشاء والفجر ثم مكث قليلا حتى طلعت الشمس

Így azon a napon mentek Mina Tarwiyah bertalbiyah zarándoklat, és a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam fel a jármű akkor és ott imádkozott Dhuhr, ASR, Maghrib, Isha és Shubuh, akkor várjon egy pillanatot, amíg a nap felkel. [HR. Muszlim nem. 1218]

2. Mikor Arafat disunnahkan reprodukálni Talbiyah és takbir. Ibn Umar elbeszélt anhuma:

غدونا مع رسول الله - صلى الله عليه وسلم - من منى إلى عرفات منا الملبى ومنا المكبر.

Elindultunk reggel a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam honnan Mina, hogy Arafat, köztünk voltak és vannak bertakbir bertalbiyah. [HR. Muszlim nem. 1284]

3. Megérkezett Arafat, a zarándokok azonnal elfoglalják a helyüket. Biztosítani kell, hogy az a hely fogják felhasználni előtt tartózkodó része Arafah, mert ha előtt tartózkodó külső Arafat, mi wukuf érvénytelen. Míg wukuf egyik pillére Hajj, és nem helyébe a gát vagy hasonló. Jubair bin Mut'im radi anhu narrátora a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam szavakat, sallallaahu" alaihi wa sallam:

كل عرفات موقف وارفعوا عن بطن عرنة

Az egész Arafah a hely előtt marad, és eltér a Central Valley "Uranah [HR. Ahmad nem. 16.797, megítélni hiteles al-Albani és az al-Arnauth Shu'aib]

"Uranah egy völgy (Wadi) közelében található Masjid Namirah felől Mecca és a hely nem volt része az Arafat. [5]

Ez azt jelzi, hogy hadeeth zarándokok biztosítaniuk kell, hogy tartalmazzák a területeken, ahol wukuf Arafat. Jelenleg, a határérték Arafat jelölt nagy táblák és magas, hogy látható messziről.

4. Az idő akkor kezdődik, amikor eljött az ideje wukuf Dhuhr és kész hajnalban a 10 Dhu al-Hijjah. Szóval, az emberek, akik nem megengedett wukuf a nap folyamán, továbbra is csinálni este, és törvényes wukufnya. [6]

A zarándokok kénytelenek voltak belépni Arafat 8-tól Dhu al-Hijjah, mint a legtöbb indonéz Hajj megérinti, akkor egyszerűen elkészíti wukuf előtt Dhuhr idő minden sátorban.

5. Tehát, amikor Dhuhr megérkezett, disunnahkan tenni végre a déli ima és Asr a JAMA "és qashar, a két rekaat délben, az ima elején az idő, egy Adhan és két iqamah mint a hadíszt a Jabir radi anhu az alábbiak szerint:

ثم أذن ثم أقام فصلى الظهر ثم أقام فصلى العصر ولم يصل بينهما شيئا

Ekkor (Bilal), majd iqamah adhan a (Próféta) ellátja a déli imát. Ekkor (Bilal) iqâmah harangzúgás, az Allah Küldötte Asr imák és bármit között. [HR. Muszlim nem. 1284]

A tanulság az, hogy azután, hogy mi lehet kiterjedt időt az imádságra és dhikr, mert ez a legjobb alkalom, hogy imádkozzon. [7]

6. Délelőtt, az imádság, az imám disunnahkan hogy szállít beszédek a vallásról általában és magyarázat tettek-tettek még zarándokok, ezt példázza a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a hadíszt az Jabir radi e anhu:

حتى إذا زاغت الشمس أمر بالقصواء فرحلت له فأتى بطن الوادى فخطب الناس

Szóval, amikor a nap csúszik, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam elrendelte, hogy a teve al-Qashwa" előkészített, így felszerelni a nyeregben, és ő sallallaahu "alaihi wa sallam jött a Central Valley (Wadi 'Uranah) és a prédikáció. [HR. Muszlim nem. 1284]

7. Az Arafat, zarándokok nem gyors, ezt példázza a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a hadeeth Umm al-Fadl radi anhuma az alábbiak szerint:

عن أم الفضل بنت الحارث أن ناسا تماروا عندها يوم عرفة في صوم النبي صلى الله عليه وسلم فقال بعضهم هو صائم وقال بعضهم ليس بصائم فأرسلت إليه بقدح لبن وهو واقف على بعيره فشربه

Of Ummul Fadl bula al-Harith radi anhuma, hogy az emberek nem értenek egyet éhgyomri Környékbeli próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Néhányan közülük azt mondta, hogy sallallaahu "alaihi wa sallam, a böjt, és egyesek szerint nem. Aztán Ummul Fadl radi anhuma elküldhet egy pohár tej, amikor sallallaahu "alaihi wa sallam egy teve, és ő sallallaahu" alaihi wa sallam italt. [HR. al-Bukhari no. 1887 és muszlim no. 1123]

Nem éheztetett at Arafat ezért több támogató az istentisztelet és a gyakorlat ott.

Állt Arafat egy nagy összejövetel a muszlimok azok imádják. Ez emlékeztet minket a nap köré a lény az egész korok és generációk Padang Mahsyar. Tekintettel erre, minden muszlim kell felkészülni a következő nap jámbor szeretet. [8]

8. Zarándokok hasznosítania kell értékes időt Arafah, ami csak néhány órát, hogy sok bertalbiyah, dhikr és komolyan imádkozzanak a jó a világ és a túlvilágon.

Amint azt a vitát az elsőbbség napjának Arafah, a nap az imádság a legjobb az imádság, és a legjobb imákat, amelyeket azt mondta ma:

لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير

Nincs isten csak Allah diibadahi a HAQ, csak ő nem partner neki, csak a hatalom és a dicséret, és Ő Sovereign egész dolog.

Mivel ez a legjobb imádság, zarándokok kell megjegyeznünk, aztán annyi, és sekhusyu "mondhatnánk közben wukuf.

Teladanilah súlyossága a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam imádkozni leírtak szerint Osama bin Zayd Umar radi amikor sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

كنت رديف النبي صلى الله عليه وسلم بعرفات, فرفع يديه يدعو, فمالت به ناقته, فسقط خطامها, فتناول الخطام بإحدى يديه وهو رافع يده الأخرى

Én dibonceng Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a Arafah, úgyhogy sallallaahu" alaihi wa sallam emelte mindkét kezét ő sallallaahu "alaihi wa sallam imádkozni. Teve ő oldalán, és leesett a póráz, és ő sallallaahu "alaihi wa sallam vette a gyeplőt az egyik kezével sallallaahu" alaihi wa sallam, míg a másik viszont még mindig felnézett imádkozni. [HR. an-Nasai no. 3011, megítélése hiteles al-Albani]

A fenti hadíszt azt mutatja, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam imádkozni, egyedül, és nem a barátok összegyűlnek együtt imádkoznak, akkor a legmegfelelőbb beliaulah utasításait követte. [9]

Nincs külön ima napján Arafah, és a zarándokok is imádkozni semmit a jó a továbbiakban és a világ. De prioritásként kell kezelnie az imái al-Korán és Sunnah hiteles, mert ezek az imák jawâmi'ul Kalim (rövid mondatokat lafazh de tág értelmében), és a garantált biztonságos a hibát. [10]

Azt tanácsolom, javaslatot dolgoz ki a távoli napon imáitokat! Gyűjtsd össze a legjobb imát mondanak ebben a drága időt, így optimalizálja a lehetőségeket, amelyek nem feltétlenül ismételjük meg, és nincs hiány a készletek imák ott. Ne felejtsd el a szülők, a család, süllyedés, és a nép szeretsz a legjobb imádság.

Ne pazarold az egy percet e rövid idő alatt a dolgokat, amelyek kevésbé hasznos! Ha fáradt vagy unatkozik, akkor lehet tarkított a dhikr és olvasási al-Korán, vagy egy kis szünetet, hogy frissen újra.

9. Zarándokok nem kap ki Arafat-ig naplemente után, mivel a hadíszt a Jabir utasításokat az alap, wukuf Prophet sallallaahu "alaihi wa sallam:

فلم يزل واقفا حتى غربت الشمس وذهبت الصفرة قليلا حتى غاب القرص

Még mindig folytatja wukuf napnyugtáig, a kis sárga labdát, és a nap nem volt látható újra. [HR. Muszlim nem. 1284]

10. Egyszer a nap ténylegesen meghatározza a zarándokok hagyja Arafat számára bemalam lehet Muzdalifah és befejezési tettek-tettek next zarándoklat.

Tehát egy sor olyan gyakorlat, hogy írják által végzendő zarándokok során Arafat. Ha ezt csináljuk őszintén és kövesse az utasításokat a mi Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam itt és egy másik sorozat cselekedetek, Hajj, Allah is úgy akarja, akkor eléri a Mabrur Hajj, bűneink meg vannak bocsátva, és imáinkat válaszol. Mi lesz az a személy, aki kapja áldott nap Arafah fel kell szabadítani a tűz a pokol.

HIBÁK Hajj gyülekezet at Arafat
Annak ellenére, hogy egy hatalmas kiváltság, sokan vannak muzulmánok, akik nem értékelik ezt a jogosultságot. Ironikus, hogy sok zarándok, aki ebbe végzetes hibákat vallását Arafat. Ezek a hibák hiánya okozza a tudás, a motiváció hiánya, hogy nem jó, vagy nem érdekli hozzáállás. A zarándokok tudnia kell ezeket a hibákat, hogy elkerüljék azt, és hálás az áldások a tudás és a szeretet az Sunnah hogy Allah Mindenható ajándékozott.

Közül a hibák gyakran előfordulnak során előtt tartózkodó Arafat a következő:

1. Állandó kívül Arafat. Amikor a járőr, a terjesztői Minisztérium Vallási Ügyek Szaúd-Arábia még mindig van sok zarándok előtt tartózkodó kívül Arafat. És ha nem korrigált hiba eredményezte a zarándoklat nem érvényes. [11]

2. Out of Arafah naplemente előtt. Állandó egyik pillére Hajj, eközben előtt maradni napnyugtáig egyik kötelezettség Hajj. Ha a zarándokok voltak-ből Arafah naplemente előtt, és nem jön vissza, akkor elhagyja a kötelezettségek és kötelezze zarándoklat meyembelih gát egy kecske. [12]

3. Foglalta magukat rózsa Jabal Rahmat, a séta, vagy írjon feliratokat ott. A Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam maga nem megmászni ezt a hegyet, miközben előtt tartózkodik. Tehát akárki túrázás és hiszem azt imádják, akkor az innováció. Ha lovagolni, mint üdítő, a törvény lehetővé tette, de vannak más dolgok, amelyek jobban tenni ezt a lehetőséget nem feltétlenül megismételni. [13] Az al-Haramain Imamul Juwayni azt mondta: "És nem vallási értéket hegymászás ezen a hegyen, bár az emberek szokta. " [14]

4. Néző Jabal Rahmat mint áhítat és az imádság, és öntött mekkája. Összhangban a Sunnah néznek a Kibla alatt ima idő, leírtak szerint a Hadith a Jabir radi anhu:

ثم ركب رسول الله - صلى الله عليه وسلم - حتى أتى الموقف فجعل بطن ناقته القصواء إلى الصخرات وجعل حبل المشاة بين يديه واستقبل القبلة

Aztán a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam állítva megérkezik a előtt tartózkodik, így tette tevék gyomra al-Qashwa a sziklákon (mögött Jabal Rahmat), így a gyalogos csoport előtte, és szemben a Qiblah. [HR. Muszlim nem. 1284]

Amikor wukuf a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam néző Jabal Rahmat, de ugyanakkor ő is szembesül a Qiblah. Ő teszi Jabal Rahmat és irányát a Kába előtte. Ha nem lehet kombinálni, a fő prioritás, hogy szembenézzen a qiblah, nem a hegyen.

5. Nem optimalizálása áhítat és az imádság, hanem egy csomó beszélgetni és viccel. Ez azért is sajnálatos, mivel a kiváltság a nap Arafah és az idő rövidsége előtt tartózkodik. Ha foglalnak el helyet wukuf neked, ne feledje, hogy több millió muzulmán, aki szeretné, hogy a hely, de nem tudtak, mert nincs töltés, nincs fizikai állapot, amely lehetővé teszi, vagy más okok miatt. És akkor a kiválasztott Allah, ezért ne vesztegessük az arany lehetőséget a fecsegést és nevetéssel!

6. Busying magukat szórakoztató készített képeket, míg Arafat. Függetlenül attól, hogy a tudósok vitatják a jogi kérdéseket animálja a lényt, ezek a képek is az ördög bejárata fejest akkor egy tócsa Riya "(jótékonysági kell tekinteni, és dicsérték mások), hogy az, hogy a zarándoklatot hiába. Amennyire lehetséges, zárja be ezt dicsőséges imádata az emberi terv, hogy csak Allah Mindenható tudja, mert csak tőle várunk jutalmat.

7. Dohányzás. Ezek a rossz szokások sajnos még mindig néha hajtjuk zarándokok teljesítése közben a legfontosabb pillére a Hajj.

8. Amuse magad, vagy törekszik kekhusyu'an a zenével.

9. Elegáns. A vallás tiltja a nők elegáns, ha a szabadban. A tilalom az, hogy magabiztosabb, ha történik közben zarándoklat, és volt a szent földet. Hasonlóan az előző két hiba. Ha így teszünk, hogy még mindig várjuk a zarándoklat Mabrur, míg az állapot marad gonoszság és az erkölcstelenség futása közben ez a szolgáltatás?

E néhány példa a hibák gyakran előfordulnak során Arafat. Sokkal több hibát, hogy ne a többi zarándokok, de mi van a fent említett olyan jeleket más hibákat. Végezetül, imádkozunk, Allah menunjukkah igazság az igazság, és mi követni. És Allah azt mutatják, a hiba, mint egy hiba, és mi hagyjuk. Valóban Ő az All-meghallgatás, Ő a mi reménységünk, és Ő is elegendő számunkra. Allah tudja a legjobban.

Reference:
1. Ash-Syarhul Mumti ", Muhammad ibn al-Saalih" Uthaymeen, Dar Ibnil Jauzi.
2. Al-Mughni, Ibn Qudama, Dar "Alamil Pole.
3. Nasik Tabshîrun bi Ahkâmil rituálék, Shaykh Abdul Muhsin al-'Abbad.
4. Sharh Sahih muszlim, egy-Nawawi, Darul Khair.
5. Nihâyatul mathlab fi Dirâyatil iskolák, al-Haramain Imamul Juwayni, Darul Minhaj.

[Másolt a Sunnah Edition Magazine 06/Tahun XV/1432H/2011M, szerző Ustadz muzulmán Al-Atsari. Penebit Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km 8 Selokaton Gondangrejo - Solo 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]


Növekvő és csökkenő tökéletes ember?



Által
Ustadz Kholid Syamhudi, Lc


Kérdései hit a legfontosabb kérdés egy muzulmán, mert a hit határozza meg a sorsát a világ és a túlvilágon. Még a jó a világ és a túlvilágon támaszkodva az igaz hitet. A hit, az egyik kap egy jó élet ezen a világon és a túlvilágon és biztonságát, minden gonosz és Allah Mindenható. Az a hit, egy lesz a jutalom volt az oka, hogy a mennybe és megmentette a pokolból. Több mint, hogy kap az öröm Mindenható Allah a Mindenható, így nem lesz mérges rá, és érezte, hogy a finomság és nézze meg az arcát Mindenható Allah a túlvilágon. Ezért ezeket a kérdéseket jóval több figyelmet érdemelne tőlünk minden. Imam Ibn al-Qayyim rahimahullah mondta: "Az erőfeszítések a legjobb lélek és a szív, ami a szolga nyereséget magasság (fok nemes), ebben a világban, és a továbbiakban a tudomány és a hit. Ezért a Mindenható Allah egyesíteni a két szavát

وقال الذين أوتوا العلم والإيمان لقد لبثتم في كتاب الله إلى يوم البعث

És azok, akik az adott tudás és hit mondani (azoknak, akik hisznek), "Ti lakott (a sírban) az Allah rendeletét, amíg a Feltámadás Napján." [Ar-Rûm/30: 56]

És Allah azt mondja:

يرفع الله الذين آمنوا منكم والذين أوتوا العلم درجات

Allah felemel, akik hisznek köztetek és azok, akik kapnak bizonyos fokú tudás. [Al-Mujâdilah/58: 11]

Ők a mag és a beállításokat, és ők azok az emberek, akik jogosultak a méltóságát. Azonban a legtöbb ember tévesen a (megértés) jellege a tudomány és a hit, hogy minden csoport úgy véli, hogy tudásuk és meggyőződésük szerint az egyetlen dolog, ami ahhoz vezethet, hogy a boldogságot, de ez nem így van. Legtöbbjük nem rendelkezik üdvözítő hit és a tudomány merülnek fel (a fok emelkedés), még az általuk bezárt magukat a tudomány és a hit által tanított a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam vált küldetését az embereknek. Bár ez fölött van a hit és a tudomány (ami igaz is), ő sallallaahu "alaihi wa sallam, és társai, és azok, akik követik őket a manhaj és megismerteti velük ...." [Al-FAWAID p. 191]

Hasonlóképpen, ha megnézzük a megértése a muzulmán hit, akkor kap egy csomó hibák és szabálytalanságok. Például sok a muzulmánok között, amikor vétkezett kijelentette: "A lényeg, a szív." Minden bizonnyal szükség összehangolás és a megvilágosodás, hogy valódi fogalmát igaz hitet.

NÖVELÉSE HIT és csökkent
Ez érthető, sok érv a szövegei al-Qur `egy és Sunnah ami megmagyarázza a növekedés és berkurangannya hit. Magyarázata a tulajdonos egy hit, ami rétegzett, részben semurna több hitet, mint mások, egyesek nevezik-Sabiq milliárd Khairat al-Muqtashid és igazságtalanság linafsihi. Van is al-Muhsin al-hívők és az al-muszlim. Mindez azt mutatja, hogy azok nem az emberi méltóság és a hit növelhető és csökkenthető.

Közül az érvek azt jelzik, hogy növelni és berkurangan hit:
1. Word of Allah Mindenható.

الذين قال لهم الناس إن الناس قد جمعوا لكم فاخشوهم فزادهم إيمانا وقالوا حسبنا الله ونعم الوكيل

(Ők) emberek (akik engedelmeskednek Allah és az apostol), aki azt mondta nekik, voltak olyanok, akik azt mondták: "Az emberek összegyűltek erők ellen, ezért félni őket", majd hozzáteszi, szavak hitüket, és azt mondta: "Allah elegendő a segítő vagyunk és Isten legjobb Protector". [Ali Imran / 3:173]

A pap Ahlussunnah, hogy ez a vers az alapját a növekedés és a berkurangan hit, ahogy azt kérték, hogy Imam Sufyan bin 'Uyainah rahimahullah, "Mi a hit növekszik vagy csökken? Azt rahimahullah mondta: "Nem hallod a szavát Allah, ami azt jelenti," És szót is hozzáteszi, hogy hitüket. " (Ali Imran / 3:173), és a szó Allah, ami azt jelenti, "És mi is hozzá az instrukciókat." (Al-Kahfi/19: 13), és több más versben? ". Valaki azt kérdezte: "Hogyan lehet csökkenteni?". Azt rahimahullah mondta: "Semmi sem tud nőni, ha ez is csökkenthető". [1]

2. Word of Allah Mindenható.

ويزيد الله الذين اهتدوا هدى والباقيات الصالحات خير عند ربك ثوابا وخير مردا

És Isten növeli útmutatást azoknak, akik már megvan a célzást. És jámbor tetteket örök jutalmat a jobbik az Úr és jobb vége. [Maryam/19: 76]

Shaykh "Abdurrahman as-Sa'di rahimahullah magyarázza ezt a verset, kommentár, kijelentve," Van egy tétel, amely megmutatja növekszik és berkurangannya hit, mivel az véleménye Salafush-Salih. Ezt megerősíti az is, Isten igéjét Mindenható.

ويزداد الذين آمنوا إيمانا

És, hogy a hívők a hitük növekszik [al-Mudatstsir/74: 31]

És a szó Allah Mindenható.

إنما المؤمنون الذين إذا ذكر الله وجلت قلوبهم وإذا تليت عليهم آياته زادتهم إيمانا

Sőt, azok, akik hisznek azok, akik, ha Allah megemlíti szívüket reszketett, és amikor szavalta verseit bertambahlah hitüket (ezért). [Al-Anfal / 08:02]

Szintén erősíti az a tény, hogy a hit a szív és a kimondott szó, közjegyzői okiratok, szív, orális és végtag. Szintén a hívők nagyon rétegzett ebben az ügyben. [2]

3. Word a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.

لا يزني الزاني حين يزني وهو مؤمن ولا يشرب الخمر حين يشرب وهو مؤمن ولا يسرق حين يسرق وهو مؤمن

Ez nem egy házasságtörő házasságtörés az állam a hívők és nem iszik alkoholt, ha ivás állapotban hívők és nem lopni, ha lopás állapotban hívők [muttafaq 'alaihi]

Ishaq bin Ibrahim an-Naisâburi rahimahullah mondta: "Abu` Abdillah (Imam Ahmad rahimahullah), azt kérdezték, a hit és a hit elvesztése. Azt rahimahullah mondta: "van szó a hit Kedvezményes próféta sallallaahu" alaihi wa sallam: "Ez nem egy házasságtörő házasságtörés az állam hívők és a hívők nem lopás az állam. [3]

4. Word a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.

الإيمان بضع وسبعون أو بضع وستون شعبة فأفضلها قول لا إله إلا الله وأدناها إماطة الأذى عن الطريق والحياء شعبة من الإ يمان

A hit több, mint 70 vagy 60 ágakat. A legfontosabb dolog, azt mondja, "la ilaha illallah", és a legalacsonyabb tisztítsa interferencia az utcákon. És szégyen ez egy ága a hit. [Muttafaq 'alaihi]

Ez a nemes hadíszt kifejti, hogy a hit vannak fióktelepei, vannak magasságra és vannak mélypontra került. Az ágak E hit rétegezni, és nem tartozik egy fokkal az erények, még ennél is fontosabb, mint a többi rész. Ezért Imam at-Tirmidhi tartalmaz fejezeteket kéri, "Fejezet lezárása Faith, növekednek és berkurangannya".

Shaykh "Abdurrahman as-Sa'di raimahullah magyarázzák e hadíszt kijelenti:" Ez egyértelműen azt mutatja, hogy a hit növekedését és csökkenését a növekvő saría szabályait és ágak a hit és gyakorlat alkalmazottja, vagy nem gyakorolják. Érthető, hogy az emberek a rétegzett ebben a tekintetben. Ki találta hitet nem emelkedett és csökkent, akkor egy igazi valóság menyelisihi mellett menyelisihi szövegeket nevei saría. [4]

Míg a vélemények és atsar Salafush-Salih nagyon sok minden meghatározásában a hitben, hogy a hit növekedését és csökkenését, többek között:

a. Közül a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, köztük:
Miután kalifa Umar ibn al-Rashid al-Khathâb radi anhu egyszer azt mondta a társainak:

هلموا نزداد إيمانا

Tegyük hozzá a hitünket. [5]

Companion Abu Ad-Darda 'Uwaimir al-Ansari radi anhu mondta:

الإيمان يزداد و ينقص

Ez a hit növekedését és csökkenését. [6]

b. Közül tabi'in, köztük:
Mujahid Abu al-Hajjaj bin Jabr al-Tani Makki († 104 AH) bekezdése kimondja:

الإيمان قول و عمل يزيد و ينقص

A hit szavai és tettei, nő és csökken. [7]

Abu Syibl "Alqamah bin Qais egy-Nakhâ'i (megh. után 60 h) azt mondta a társainak:

امشوا بنا نزدد إيمانا

Indulás adjuk hitet. [8]

c. Között tabi'ut tabi'in, köztük:
"Abdurrahman ibn 'Amr al-' Auzâ'i († 157 AH) bekezdése kimondja:

الإيمان قول و عمل يزيد و ينقص فمن زعم ​​أن الإيمان لا يزيد و لا ينقص فاحذروه فإنه مبتدع

A hit egy szóval és tettel, növekedését és csökkenését. Ki hinné, hogy a hit nem növekszik, és nem csökken, ezért legyünk óvatosak vele, mert ő a szakértő az innovációt. [9]

Azt is kérte a hitről, arról, hogy nő? Azt válaszolta: "Igen, olyan legyen, mint egy hegy." Azt kérdezte újra, "Van-e lesz csökkenteni?" Ő rahimahullah így válaszolt: "Igen, hogy nem pihenni belőle". [10]

d. Imam Jogtudomány, amely négy (Aimmah arba'ah), beleértve:
Muhammad ibn Idris ash-Shafi'i rahimahullah kijelentette:

الإيمان قول و عمل يزيد و ينقص

A hit szavai és tettei, növekedését és csökkenését [11]

Ahmad ibn Hanbal rahimahullah megállapítja: "A hit része kiváló másoknak, növekedését és csökkenését. Növeli a szeretet, és a szeretet csökken elhagyja, mert a szavak mind megtagadják. [12]

Az ilyen kijelentések és vélemények a Ulama Ahlussunnah teljesen, mivel Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah kifejtette rahimahullah az ő nyilatkozata: "A Salaf berijmâ tekintette, hogy" a hit szavai és tettei, növekedését és csökkenését. "

Innen egyértelmű hibák az emberek, akik azt hiszik a problémát nőtt és csökkent hit kérdése között Ulama Ahlussunnah khilafiyah. Allah tudja a legjobban.

OKOK növelése és hit csökken
Miután megállapította, hogy a hit növekedését és csökkenését, majd a jól ismert okok csökkenő és növekvő előnyök és a hit már nagyon fontos. Muszlimok helyesen tudja, majd alkalmazni kell és gyakorolni a mindennapi életben, hogy tökéletes és megerősödik a hitben. Továbbá, hogy tartsa távol ellenfelét, hogy az ok a veszteség a hit, hogy tartani magukat, és túlélni ebben a világban, és a túlvilágon.

Shaykh "Abdurrahman as-Sa'di rahimahullah kifejtette, hogy a szolga, aki kap taufik Mindenható Allah mindig megpróbál két dolgot:

a. Felismerve a hit és a fióktelepei és alkalmazni, mind a tudomány és a szeretet együtt.

b. Próbálok ellenállni minden kihívásnak, és kiküszöböljék vagy csökkentsék az ilyen hit rágalmaz a látható és a rejtett, a hiányosságokat az első kezelést és azt követően a nasuha bűnbánat és tudni, hogy az előtte folyó eljárásban elveszett. [13]

Hozta a hit és a dúsított őket tenni ismeretében az okok megnövelt hit, majd végrehajtani. Bár megtagadta, hogy távolítsa el, és ellenzi minden, ami történik megismerése káreseményként a hit, és legyen óvatos az áldozatul eső is.

Okai között a növekedés a hit tekintettel a tudósok a következők:
1. Vizsgált származó haszon al-Qur `egy és Sunnah. Ez fontos, mert egyre nagyobb hitet és hasznosnak bizonyult, mivel a tudomány vált eszközöket, hogy imádják Allah, és rájönnek, Tawheed és illeszkedik megfelelően. Fokozott hit származó közös tudás a különböző, többek között:
a. Mentesítés oldalán a tudósok a tudás keresése
b. Halaqah helyüket a tudomány
c. Mudzâkarah (viták) között kérdésekben a tudomány
d. A kiegészítés a tudás mindenható Isten és az Ő saría
e. Alkalmazása a tudás tanultak
f. További jutalom azoknak, akik tanulni tőlük

2. Az ezekre a verseket Mindenható Allah kauniyah. Tervez és kutatása a helyzetet, és hogy létezik a lények Allah mindenható sokszínű és csodálatos egy nagyon erős motiváló tényező a hit és a hit megerősítése.

Shaykh "Abdurrahman as-Sa'di rahimahullah szerint" között az okokat és tényezőket hit tükröződik, hogy az univerzum formájában a teremtés az ég és a föld, és a lakói érző lények, és az ember saját maga vizsgálja meg a tulajdonában lévő. Ezek mind erős motiváló tényező a hit ". [14]

3. Próbálok sunggug valóban végre igaz tetteket őszintén, terjeszteni és végre rendszeresen. Ez azért van, mert a jó cselekedetek végre őszintén saría majd hozzá a hit, mert a hit növekszik a növekvő számú okiratok engedelmesség és hódolat. Shaykh Muhammad ibn Salih al-Uthaymeen rahimahullah egyszer azt mondta, hogy ezek között az okok a növekedés a hitben csinál engedelmesség. Mert a hit növekedni fog, jó kivitelezés, és sokféle gyakorlat. Minél jobb gyakorlat, annál nagyobb a növekedés a hit, és egy jó megvalósítás kapjuk őszinte és mutâba'ah (mintájára a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam). Bár az ilyen típusú tettek, akkor azt meg kell haladnia a Sunnah és részben szeretet és az engedelmesség hangsúlyt kap, mint bármely más nagyobb. Minél nagyobb az engedelmesség, annál nagyobb a kiegészítés a hit. Mivel sok (mennyiség) gyakorlat, akkor hozzá a hitet, mert a gyakorlatot, beleértve a hit, hogy a hit minden bizonnyal növekszik practice "[15]

Az okok elvesztése hit jött maga az ember (belső) és valamilyen külső tényezők (külső).
Között a belső tényezők az ember magának, akinek nagy befolyása aláássa a hit:

1. Butaság. Ez a legnagyobb csökkenés, mivel a hit, a tudomány a legnagyobb oka nőtt hit.

2. Hanyagság, hozzáállást és elfelejtettem elfordulnak az igazságtól. Három ügy egyik fontos veszteséget okoz a hit.

3. Erkölcstelen cselekedetek és bűnöket. Nyilvánvaló, engedetlenség és a bűn nagyon káros, és rossz hatással van a hit. Mivel végrehajtásának megrendelések Mindenható Allah adhat a hit, valamint megsértésének tilalma Allah, csökkentheti a hit. De persze, a bűn és a gonoszság teraszos fok, kár és veszteség okozta, amint azt az Ibn al-Qayyim rahimahullah az ő mondat: "Bizonyos hitetlenség, gonoszság és engedetlenség osztályozni, mint bármely igaz hit és a szeretet fokozat-fok". [16 ]

4. Lust arra kéri a gonosz (egy-vágy ammarat bissu). Ez a vágy az ember és elítélendő. Lust felkérést kap, hogy a csúnya és nyomorúság, ahogy Allah le a feleség azt mondja al-Aziz.

وما أبرئ نفسي إن النفس لأمارة بالسوء إلا ما رحم ربي إن ربي غفور رحيم

És nem mentesíti magam (a felelősség), mert az a tény, hogy a vágy, hogy a gonosz, kivéve azokat az adott kegyelem által Rabbku. Valóban Rabbku Megbocsátó és Könyörületes. [Yûsuf/13: 53]

Passion hozza az embereket, hogy engedetlenség és megsemmisítése a hit, hogy mi kénytelenek keresni menedéket Allah tőle, és igyekezett bermuhasabah előtt, jótékonysági és azt követően.

Eközben között a külső tényezők:
1. Sátán, az örök ellenség az ember egy fontos külső okok befolyásolják a hitet és csökkenti kekokohannya.

2. Világ-és fitnahnya. Foglalta magukat a világ és annak okairól ékszerek, hogy csökkentse a hitet, mert minél nagyobb az emberi szellem keridhaannya világot, és a világ, annál terhelő saját maga csinál engedelmesség és keresni a boldogságot a továbbiakban, mint mondta, Imam Ibn al-Qayyim raimahullah.

3. Barátok lóg ki a csúnya. A barátok olyanok, csúnya és gonosz valami nagyon veszélyes a hit, az erkölcs és a vallás. Ezért a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam figyelmeztetett bennünket erre az ő szavaival:

الرجل على دين خليله فلينظر أحدكم من يخالل

A vallás, amely felett az ő szeretője, majd az egyik érdemes látni, aki a szeretője lesz. [17]

ügyekben figyelembe kell venni a hitben, remélhetőleg ez mozoghat bennünket, hogy tovább erősítse és finomítsa hit.
Wabillâhi Taufiq.

[Másolt a Sunnah Edition Magazine 11/Tahun XIII/1431H/2010M, szerző Ustadz muzulmán Al-Atsari. Penebit Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km 8 Selokaton Gondangrejo - Solo 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]



Figyelmeztet tisztítása, dhikr, Charity és a Patience



Által
Ustadz Al-Yazid bin Abdul Qadir Jawas


عن أبي مالك الحارث بن عاصم الأشعري رضي الله عنه, قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «الطهور شطر الإيمان, والحمد لله تملأ الميزان, وسبحان الله والحمد لله تملأن أو تملأ ما بين السماء والأرض, والصلاة نور, والصدقة برهان, والصبر ضياء, والقرآن حجة لك أو عليك, كل الناس يغدو: فبائع نفسه فمعتقها أو موبقها ». رواه مسلم

Abu Malik al-Harith bin "Asim al-Ash'ari radi anhu, azt mondta:" Allah Küldötte sallallaahu "alaihi wa sallam mondta," tisztítása része a hit, Alhamdulillah (dicséret legyen Allah) megfelel mérleg. Subhanallah (A legtöbb szent a mindenható Isten) és Alhamdulillah (dicséret legyen Allah) egyaránt megfelel ég és föld között, ima fény, szeretet egy nyom, beteg könnyű, és az al-Qur `egy bizonyítja az Ön számára. Minden emberi jogi aktusok: az egyik értékesítő neki aztán memerdekakannya vagy tönkretenni. "Narrátor muszlim.

TAKHRIJ Hadiths
Hadith jelentése Saheeh, narrátora:
1. Muzulmán (No. 223).
2. Abu "Awaanah (I/223.)
3. Ahmad (V/342, 343-344.)
4. Ad-Darimi (I/167.)
5. At-Tirmidhi (No. 3517).
6. An-Nasa-i (V/5-8) és a "Amalul Yaum wal Lailah (No. 168, 169).
7. Ibn Majah (No. 280).
8. Ath-Mu'jamul Tabaraani in al-Kabir (No. 3423, 3424).
9. Al-Bayhaqi in as-Sunanul Kubra (I/42) és Syu'abul hit (No. 2453, 2548).
10. Ibn Mandah a Kitab ul Iman (No. 211).
11. Ibn Hibban (No. 841-at-Ta'lîqâtul Hisan).
12. Ibn al-Nasr Marwazi in Ta'zhîm Qadrish Salah (No. 435, 436).
13. Al-Lalika in Sharh Usul-i I'tiqâd Ahlis Sunnah Wal Jama'ah (No. 1619).
14. Al-Baghawi in Syarhus Sunnah (No. 148).
Ez hadíszt Nashiruddin minősíthető saheeh által Shaykh Muhammad al-Albani in Sahih al-Jâmi'ish Sagheer (No. 925, 3957), és Takhrîj Musykilatil Faqr (No. 59).

Sharh Hadiths
1.BERSUCI része HIT
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam:" tisztítása fele a hit. "
A tudósok különbözött a szavak jelentését a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam" tisztítása fele a hit ", a következő részleteket:

1. Egyes tudósok értelmezik a szavát tisztítás a hadísz, hogy elhagyja bűneit, ahogyan Allah Mindenható mondja: إنهم أناس يتطهرون "... ők azok, akik úgy érzik, tiszta." (Al-A'raf / 7:82 ), His Word, وثيابك فطهر "És tisztítsa meg a ruhákat." (al-Muddatstsir/74: 4), és az Ő Word, إن الله يحب التوابين ويحب المتطهرين "Bizony, Allah szereti azokat, akik bűnbánatot tartanak, és szereti azokat, akik megtisztítják magukat. "(al-Baqarah / 2:222)

2. Vélemények jumhur Ulama a tisztítás a fenti hadíszt a tisztítására hadats vízzel vagy a Tayammum. Ezért a muszlim imám kezdete kiadásával ezt hadíszt fejezetben wudu ", az által végzett Imam egy-Nasa-i, Ibn Majah, és különben is mindkettőt. Vannak tudósok, akik azt mondják, hogy az mit jelent ez a hadíszt hit az imában, ahogyan Allah Mindenható azt mondja: وما كان الله ليضيع إيمانكم "És Allah nem pazarolja a ti hitetek ..." (al-Baqarah / 2:143). A meghatározás hit ima a versben látod Baitul Maqdis. Ha mit jelent a hit az imádság, ezért ima nem fogadják el, kivéve, tisztítás, így a tisztítási fele a hit ebben az összefüggésben. Ez az értelmezés idézett Muhammad ibn Nasr al-Marwazi in Kitâbush Salah (I/435, no. 442) származó Ishaq ibn Yahya ibn Rahawaih Ádám, hogy ő mondott értelmében saját szavai: "Bizony, tudom, hogy a tudomány, és nem tudom, helytelen az egyik fele a tudomány. "

Ibn Mas'ud Radi anhu azt mondta: "A türelem fele hit és hit hit teljesen." A hit magában foglalja hozzáállás dolgozó kötelezettségek és hagyja a dolgokat, hogy tilos, akkor nem lehet elérni, ha minden türelmesen, majd várjon egy fél hit. Ugyanezt mondják erről wudu ", hogy ő fél imádság. [1]

3. Ebben hadíszt említett wudu "része a hit, amint a történelem Imam Ahmad, a NASA-i, at-Tirmidhi, Abu 'Awaanah, Ibn Majah és Nasr Ibn al-Marwazi a lafazh:

إسباغ الوضوء شطر الإيمان ...

"Tökéletesítése a mosdás" része a hit. "

Szóval, wudu "része a hit, és azt mondta, az is, hogy wudu" része az ima, mert az ima törli a bűnöket és a hibákat a feltétellel wudu "történik tökéletesen. Ezért wudu "fele az ima ebben az összefüggésben, [2] említett Saheeh muzulmán a 'Uthman ibn' Affan radi anhu a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:
"Ez nem egy muszlim, majd szűkítheti tisztítás tisztítás szükséges, aztán imádkozik ötször, de az imákat van lét radír (hiba) között az imák". [3]

A történelemben ő sallallaahu "alaihi wa sallam is említett:
"Ő tökéletesítette wudu" a Mindenható Allah parancsolta Jallakepadanya, így a kötelező imák radír (hiba) között az imák ". [4]

Az ima is kulcsfontosságú az égre, és wudu "ima a kulcs. Minden ima és wudu "azért van, mert dibukakannya ajtók ég, [5] említett Saheeh muzulmán a" Uqbah ibn 'Amir Umar radi, akik hallották a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Ez nem egy muszlim wudoo ", és rögzíti wudu" A lány akkor imádkozzatok 2 raka'at szívvel és arcát a második raka'at, de ég kötelezővé válik a számára. "[6]

Ha wudu "és a két mondat hitvallás előírja nyitott meg az ég, akkor a wudoo 'fele a hit Allah Mindenható Jalladan His Messenger sallallaahu" alaihi wa sallam ebben az összefüggésben.

Ezen túlmenően a wudu ", beleértve a rejtett természetét a hitben, hogy nem őrzik, hanem a hívők, [7] szereplő a Hadith Tsauban radi anhu a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam azt mondta:
"... No, amely megőrzi wudoo" kivéve hívő ". [8]

2. Mert Isten a DOS dhikr Mindenható.
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam:" Alhamdulillah (dicséret legyen Allah) megfelel mérlegek, Subhan Allah (Mindenható Allah szent) és Alhamdulillah (dicséret legyen Allah) egyaránt megfelel ég és föld között .. . "

Ezek a tétovázás a lafazh hadíszt elbeszélők. A muszlim történelem, egy-Nasa-i, és Ibn Majah kijelentette:

«والتسبيح والتكبير ملء السموات والأرض».

"Tasbih és takbir az eget és a földet."

A hadiths négy mondat összefoglalja az erény, amely a legjobb kedves szavakat, azaz Subhanallah, Alhamdulillah, la ilaha illallah és Allahu akbar.

• Dicséret
A Dicséret akkor az egész hadíszt szakértők egyetértenek abban, hogy a szankció megfelel a mérleg. Egyesek azt mondják, hogy a mondat, mint permisalan, és a jelentése, ha Alhamdulillah alakos testek, meg kell felelnie a mérleg. Van egy másik azt mondja, hogy Allah mindenható megtestesítik a tettei és szavai az ember testébe látható és mérlegelni az ítélet napján, mint a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam:

اقرؤوا القرآن فإنه يأتي يوم القيامة شفيعا لأصحابه. اقرؤوا الزهراوين: البقرة وسورة آل عمران, فإنهما تأتيان يوم القيامة كأنهما غمامتان أو كأنهما غيايتان, أو كأنهما فرقان من طير صواف. تحاجان عن أصحابهما. اقرؤوا سورة البقرة فإن أخذ ها بركة, وتركها حسرة, ولا تستطيعها البطلة

Olvassa el az al-Qur `egy és valóban el fog jönni az a nap a feltámadás, mint az ajándékozó a közbenjárás, hogy az olvasót. Olvassa el az-zahrawain (két virág): [9] al-Baqarah betűk és Ali Imran, mert jön a Feltámadás Napján, mint két felhő vagy árnyékban vagy két két csoport a madarak elterjedt a szárnyait, hogy megvédje az olvasók. Olvassa el a levelet, al-Baqarah mert a pick volt megáldva, és így a veszteség, és a varázslók nem lehet legyőzni ". [10]

Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" A két mondat egy szeretett személy (Allah) A legtöbb Kegyelmes, a tömeg a skálán, és a fény a szájban (ie) subhânallâhi wa bihamdihi, subhânallâhil "azhîm". [11]

• Subhanallah
A Subhanallah, majd a jelentés narrátora muszlim,

«سبحان الله والحمد لله تملآن أو تملأ ما بين السماء والأرض».

"Subhanallah és Alhamdulillah találkoznak, vagy megfelelnek az eget és a földet ..."

Narrátor kétségei vannak arról, hogy mi tölti be az eget és a földet: ha két mondat vagy egy közülük? A történelem egy-NASA-i és Ibn Majah említettük,

«والتسبيح والتكبير ملء السموات والأرض».

Tasbih és Takbir töltötték be az eget és a földet

History hasonló története muszlimok, de mit jelent az, hogy a második mondat az ég és a föld, vagy hogy ezek közül bármelyik? Megtörténhet. A hadeeth Abu Hurayrah radi anhu és mások megjegyezte, hogy a nagyítás ég és föld között találkozik.

Világos azonban, gyöngyöt nagyítás nélkül is megvannak a maga előnyei, mint azt a hadeeth az "Ali ibn Abi Talib radi Umar, Abu Hurayrah radi anhu, Abdullah bin 'Amr radi anhu, és egy férfit évtől Bani Sulaym, hogy a rózsafüzért fele a tömeg-és Alhamdulillah találkozik mérleg.

Nos, hála Istennek Tahmid szavakat, hogy megerősítik a dicséret tartozik Mindenható Allah, beleértve az összes attribútum a tökéletesség megerősítés számára. Míg a rózsafüzér, hogy megtisztítja Allah minden hiányosság, szégyen, és a fogyatékosság. Az állítás volt tökéletes, mint a kitételeket. Ezért a gyöngyök nem jön egyedül, de párosulva valami, ami megmutatja, hogy a tökéletességet. Néha gyöngyök párosul al-hamdu (dicséret), azt mondta: "Subhânallâhi bihamdihi wa", vagy azt mondja, "Subhânallâhi wal Hamdulillâh." Előfordul, hogy a gyöngyöket együtt az egyik Asma Allah, amely bemutatja a fenségét és nagyságát, például: "Subhânallâhil" Azhîm. "Ha a hadeeth Abu Malik radi anhu azt mutatták, hogy ég és föld között találkozik a gyűjtemény gyöngyök Takbir, akkor a probléma nyilvánvaló. Azonban, ha ez azt jelenti, hogy minden a gyöngyök és az takbir megfelel az ég és a föld, akkor a mérleg szélesebb, mint az ég és a föld. Szóval, mi tölti be a mérleg nagyobb, mint amit találkozik az ég és a föld. [12]

• Takbeer (Allahu Akbar)
A Takbir, akkor azt a hadeeth Abu Hurayrah radi anhu és egy Bani Sulaym hogy takbeer az ég és a föld találkozik. Hogy a hadeeth az "Ali ibn Abi Talib radi anhu megállapította, hogy a takbir a tahlil (la ilaha illallah), töltse ki az eget és a földet, és mi a kettő között. [13

• tahlil (la ilaha illallah)
A tahlil kurzus ezután jött Allah Azza wa Jallatanpa akadályokat. [14] A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta,

ما قال عبد: لا إله إلا الله مخلصا إلا فتحت له أبواب السماء حتى تفضي إلى العرش ما اجتنبت الكبائر

A szolga nem azt La ilaha illallâ őszintén, de az ajtók a menny nyitva, amíg az ítéletet lejár Throne mint fő bűnök elkerült ". [15]

Van különbség a vélemény, amely az egyik legfontosabb mondat: a mondat vagy kifejezés Alhamdu tahlil? Különbségek vélemény által felvetett kérdés Ibn 'Abd al-Barr rahimahullah és még sok más.

An-Nakha'i rahimahullah azt mondta: "A tudósok találtak mondat Alhamdu a legfőbb kétszeresére (jutalom)."

ATS-t Tsauri azt mondja: "Nincs több szavakkal kétszeresére (jutalom), mint Alhamdulillah."

Alhamdu (dicséret) minden tökéletesség azt jelenti, megerősítés az Allah, beleértve a monoteizmus. [16]

3. Szükségessége hívők AL-Mizan (AMAL skálák a nap)
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam:" Ismerje meg a mérleg. "
Ahlus Sunnah úgy véli, a végrehajtásáról szóló al-Mizan (skála), és megkezdik a szeretet rekordok. Szerint Mizan nyelv olyan eszköz mérésére használt dolgok alapján nehéz és könnyű (egyensúly). Bár köztudott, Mizan van valami, hogy a mindenható Isten tedd a Feltámadás Napján méréshez tetteit az Ő szolgái, amint rámutatott al-Qur `an, a Sunnah és Ijma" Salaf. [17]

فمن ثقلت موازينه فأولئك هم المفلحون ومن خفت موازينه فأولئك الذين خسروا أنفسهم في جهنم خالدون

Bárki mérlegek (a jó cselekedetek), akkor ők azok, akik a szerencsés. Aki könnyű (jóság), akkor ők azok, akik bántani magát, alávetik magukat a pokolban ". [Al-Mukminûn/23 :102-103]

Mizan lényegében két levél mérleg. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
"Bizony Allah Azza wa Jallapada világvége megment valakit a közösség az egész teremtés. Aztán megállapított neki 99 jegyzetek (bűnökért), mind a nyilvántartás a távolság a szem ellát. Aztán Allah Mindenható azt mondja: "Van valami, amit deny from ezt a rekordot? Vannak az őrangyalok és a felvevő nem igazságtalanság veled? "Ő így válaszolt:" Nem, Uram! "Mindenható Allah azt mondja:" Van valami oka? "Azt válaszolta:" Nem, Uram! "Allah Azza wa Jalla azt mondta: "Igaz, valóban, van jóság a Us, és akkor nem lesz dizhalimi ma.", majd kiadott bithâqah (a csont) így szól: "أشهد أن لا إله إلا الله, وأشهد أن محمدا رسول الله" és az Isten Mindenható azt mondja: "Hozd mérleg szeretet." felelte, "Hogyan lehet ezt a kártyát megjegyzi lemért bűnt!" Mindenható Allah azt mondja: "Bizonyára nem fogsz dizhalimi." Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta: "Akkor rekordok (cselekedetek) került az egyik oldalon a mérleg és bithâqah levél (la ilaha illallah kártya irány) a mérleg elhagyja a másikat, akkor a jegyzetek elvesztek, és bithâqah nehezebb, akkor nincs semmi, szigorúbb neve Allah mindenható ". [18]

KÖVETKEZTETÉSEK felülről NASH-NASH is:
1. Mizan szükségességét hit, amelyben az egész jótékonysági alkalmazottak fogják mérlegelni a Feltámadás Napján. Mizan elengedhetetlen, és két levél mérleg. És a számát Mizan hogy sok minden személy a saját Mizan. Szövegek is mutatják, hogy az ember maga is kell mérni.

2. Nem kell mentakwîl szövegeket a szükségességét hit Mizan ésszerűtlen okokból néhány mentakwîlnya, és lesz igazság és ítélet.

3. Mizan után volt minden emberi tetteket kell megítélni, az Ítélet Napján. [19]

4. Az ima fény
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam: Imádság a fény
Fény van valami, hogy használják a fáklya a sötétben, hogy ki tudjuk különböztetni az előnyei és hátrányai, és így kap egy nyom, hogy mit akarunk. Hasonlóképpen, ha ima dolgozott szolgája Mindenható Allah parancsolt haladna fényében útmutatást a szív, és ez az al-Furqan (különbség), annak érdekében, hogy képes legyen különbséget tenni a jobb és a hazugság. [20] Allah mindenható mondja:

إن الصلاة تنهى عن الفحشاء والمنكر

"... Bizonyára imádság megtartja honnan szégyenletes és igazságtalan cselekedetek ..." [al-'Ankabût/29: 45]

Az ima az abszolút világosság. Ezért az ima feltétele szemében az igazak, [21] mint elfogadtam e beszédeket a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam:" ... És a levegőben tett a szemem az imában "[22]

Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
"Ó, Bilal! Iqamatlah az imák és vigasztalni bennünket vele "[23]

5. Alamizsna egyértelműen bizonyított
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam: jótékonyság a bizonyíték
Burhan a napfény. Ebből egy erős bizonyíték nevű Burhan, mert az érvelés nagyon világos. Hasonlóképpen alamizsnát, hogy bizonyíték az igazság a hit és készségét, és ez jelzi, édesség és íz alapján a hit.

Miért, kedves kincs fukar vele, lélek és a szellem. Tehát, ha az élet kizárták, mert Isten let ingatlan k, akkor ez azt mutatja, az igazság az ő hit Allah Mindenható, ígéret, és a fenyegetések. Ezért az arabok nem szívesen kötelezi a Zakat után a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, és harcoltak az Abu Bakr as-Siddiq Umar radi azt. Prayer valamint arra utaló bizonyíték az igazság egy személy az iszlám. [24]

6. A türelem a sugár
Mint a beteg, hogy Dhiya "(fény). Dhiya ", amely a fény forró és lángoló, mint a nap. Ezzel szemben a tiszta holdfényben csillogó fényt, de nem éget. Mindenható Allah azt mondja:

هو الذي جعل الشمس ضياء والقمر نورا

Ő az, aki a nap fényét és a hold fénye ... [Yûnus/10: 5]

Innen Allah kifejti, hogy a természet a saría van Dhiya Alaihissallam Mózes (könnyű), az ő szavaival: "És valóban, mi volna fordítani a Musa és Harun al-Furqan (a Tóra), és a világítás, valamint a tanulságok az igaz ". [al-Anbiya '/ 21:48]

Bár megemlíti, hogy a Tóra van Nur (fény), mint Allah Mindenható szólott: "Íme, mi csökkenti a Tóra, benne (bármilyen) útmutatás és fény ..." [al-Maida / 5:15]

De a legtöbb saría Izráel fiai az ADH-Dhiya "(könnyű), mert benne vannak bilincsek és nehéz terheket.

És Allah mensifati saría Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, hogy ő volt Nur (könnyű), mert benne van összehangolás és könnyű. Mindenható Allah azt mondja:

قد جاءكم من الله نور وكتاب مبين

... Valóban, eljött a fény az Isten, és a könyv leírja ". [Al-Maida / 5:15]

Mivel a beteg nagyon nehéz a lélek, a harcot a szenvedélyeket, és tartása minden vágyak, a beteg Dhiya "(fény). Eredetileg szó jelentését türelem a nyelv a fogva tartás.

A türelem dicséretes sokféle és változatos, köztük:
1. Patience teljesítése engedelmeskedve Allah Mindenható.
2. Türelem a távol bűn és a bűnösöket a mindenható Isten.
3. Beteg sorsát Allah mindenható fájdalmas.

Patience elvégzésében engedelmességet és türelmet származó tiltott dolgok jobb, mint a beteg fájdalmas sorsát. Ezt támasztja alá a Salaf generáció, akik közül Sa'id bin Jubair anhu radi, radi anhu Maimun bin Mihran, ráadásul őket. [25]

A legjobb típusú beteg böjt. Mivel a böjt összegyűjti háromféle türelmét. A böjt, hogy legyenek türelmesek teljesítése engedelmeskedve Allah és ne erkölcstelen türelem Mindenható Allah. A szolga elhagyta a teljes syahwatnya mert Allah mindenható vágyak vagy lehet hívni erkölcstelen cselekmények. Ezért az a említi a hadeeth. "Bizony, Allah Mindenható azt mondta:" Minden tetteit Ádám leszármazottai az ő gyermekei, kivéve a böjt, mert a böjt az enyém, és én vissza. Elhagyta vágy, az élelmiszer-, ital-és nekem ". [26]

Belül is van egy böjt beteg fájdalmas sors, mert a böjt személy szomjas és éhes. Ezért a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nevezett Ramadhan hónapban türelem, [27] azt mondta," böjt türelemmel és három napig minden hónapban böjtöt egész évben ". [28]

Emberek, akik a beteg kap egy hatalmas jutalmat. Mindenható Allah azt mondja: "... csak azok, akik a beteg fokozott jutalom, korlátozás nélkül." [Az-Zumar/39: 10]

7. Al-Qur `a is azt bizonyítja Allah Mindenható az Ő szolgái
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam: al-Qur` egy olyan bizonyíték Ön vagy Ön ellen

Mindenható Allah azt mondja:

وننزل من القرآن ما هو شفاء ورحمة للمؤمنين ولا يزيد الظالمين إلا خسارا

És küldjük le az al-Qur `egy (valami), hogy az ajánlattevő és a kegyelem azoknak, akik hisznek, míg az igazságtalanság (Al-Qur` olyan, hogy a) csak hozzá a veszteséget. [Al-Isrâ/17: 82]

Az egyik Salaf Ulema azt mondta: "Nem lehet leülni al-Qur` egy, aztán felállt tőle biztonságban vannak, de kell, hogy legyen szerencsés vagy vesztesek. "Aztán olvasd el a fenti bekezdésben. [29]

Aki tanul keveset al-Qur `egy és gyakorold a kötelezettségeket tartalmaznak, tartózkodnak attól, amit tilt, és megáll a határain al-Qur` egy lesz szószólója és a szolgáltató az ő közbenjárását a Feltámadás Napján. [30 ]

Aki nem gyakorol al-Qur `an, de ő olvasott csak keresni egy áldás, vagy olvassa el a halott, vagy nyitott bizonyos események vele, majd az al-Qur` egy lesz a büntetőeljárás neki az Ítélet Napján előtt Allah Azza wa Jalla. [31] Ibn Mas'ud radi anhu mondta: Al-Qur `a az adó a közbenjárás kaptak jogot, hogy indokolt közbenjárást és vitázó. Aki fel al-Qur `egy előtte, majd az al-Qur` egy vezet őt a mennybe. Bárki tegye a háta mögött, majd az al-Qur `egy lebontották a pokolba". [32]

Ibn Mas'ud Radi anhu is mondta: "A Feltámadás Napján al-Qur` behozott, majd az al-Qur `egy ad közbenjárását, akik olvasni, és vezet a mennybe, vagy a szemtanúi, majd vonszolni a pokolba." [ 33]

8. Ez számos emberi igyekezet
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam: minden emberi cselekedet: egy értékesítő neki aztán memerdekakannya vagy megsemmisíteni

Mindenható Allah azt mondja:

ونفس وما سواها فألهمها فجورها وتقواها قد أفلح من زكاها وقد خاب من دساها

Azáltal, a lélek és a tökéletesség (létrehozása), akkor Ő inspirálja őt (utca), a bűnözés és a jámborság, igazán szerencsés emberek, akik mensucikannya (lélek), és elvesztette a rendetlenség ". [Asy-Syams/91 :7-10]

Jelentése szerencsés emberek, akik megtisztítani lelküket az engedelmesség Allah, és valóban vesztesek, akik szennyezik a lelkét ezzel erkölcstelen tetteit. Szóval, engedelmesség tisztítja a lelket, és tisztítsa meg, így nagy lesz vele, hogy bűnös emberek és a szemetelés visszaszorítása érdekében, hogy nagyon alacsonnyá válik, amíg ő lesz, mint valami dipendamkan a földbe.

Ez a fejezet hadeeth azt jelzi, hogy minden embernek van egy kísérlet arra, hogy elpusztítsa őt, vagy engedje el őt. Aki próbált engedelmeskedni Allah, így adja magát, hogy Allah és az Ő Mindenható memerdekakannya az Allah, és aki megpróbált tenni erkölcstelen Allah, aztán eladta magát a megaláztatást és menjerumuskannya a bűn, ami miatt ez lesz Allah Mindenható haragja és büntetése. [34] Allah Almighty hozzászólás: (ami azt jelenti): "Bizony, Allah vásárolt a hívek, mind saját maguk és ingatlan azáltal, hogy menedéket számukra. Harcolnak az Allah módon; ezért ölni, vagy le kell ölni, (a) a valódi ígéret Isten a Tóra, az Evangélium és az al-Qur `an. Ki a jobb, mint Allah őt tartani ígéretét? Aztán örvendeznek az alku melyen tette, és ez így az, hogy a nagy győzelem ". [At-Tawbah / 9:111]

Mindenható Allah azt mondja: "És az emberiség vannak emberek, akik vásárolnak (ráfordítás) magát, hogy törekedjen az örömben, hogy Allah ..." [al-Baqarah / 2:207]

A hamu-Shahîhain Abu Hurayrah radi anhu, aki azt mondta: "Amikor Allah Almighty وأنذر عشيرتك الأقربين a vers" És figyelmezteti a rokonok-kin (Muhammad) a legközelebb. "(Ash-Syu'arâ / 26:14) Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

يا معشر قريش! اشتروا أنفسكم من الله, لا أغني عنكم من الله شيئا, يا بني عبد المطلب! اشتروا أنفسكم من الله, لا أغني عنكم من الله شيئا, يا عمة رسول الله! يا فاطمة بنت محمد! اشتريا أنفسكما من الله, لا أملك لكما من الله شيئا

Minden O Quraysh! Vásárolja meg magatokat a Mindenható Allah, mert én nem vagyok a legkevésbé képesek megvédeni mielőtt Allah Mindenható. O Banu "Abdul Muttalib! Nem vagyok a legkevésbé képesek megvédeni mielőtt Allah Mindenható. Kedves néném Rasullah sallallaahu "alaihi wa sallam! O Fatima Muhammad bula! Vegyél magadnak te két mindenható Isten, nem tudom megvédeni ha mind jelenlétében mindenható Isten ". [35]

A jelentés narrátora muszlim, hogy ő az úgynevezett Quraysh úgy, hogy azok össze, ő említi őket általános és konkrét, és azt mondta: O Banu Ka'b bin Lu-ai! Kérem, mentse magát a pokolból. O Banu Murrah! Kérem, mentse magát a pokolból. O Banu "Abdi Shams! Kérem, mentse magát a pokolból. O Banu "Abdi Manaf! Kérem, mentse magát a pokolból. O Banu Hashim! Kérem, mentse magát a pokolból. O Banu "Abil Muttalib! Kérem, mentse magát a pokolból. O Fatima! Mentse magát a pokol, mert nem tudja megvédeni magát a jelenlétében mindenható Isten ". [36]

Több generáció Salaf vásárolni őket Mindenható Allah azok vagyonát. Közülük azok, akik adnak karitatív az egész birtok, mint Muhammad ibn Abi Habib. Köztük van egy jótékonysági néhány darab ezüst, van egy jótékonysági egy dátumot. Köztük voltak komoly igazlelkı tettek, és azt mondja: "Igazából nem az én szabadulást."

Al-Hasan rahimahullah mondta: "A hívők a világ olyan, mint egy rab, aki megpróbálta kiszabadítani magát. Ő nem érzi magát biztonságban, ami akár az Istennel való találkozásra Mindenható ". [37]

Muhammad ibn al-Hanafiyyah rahimahullah azt mondta: "Bizony, Allah Mindenható az eget az ár magad. Szóval, mit eladni magad eltérő ég ". [38]

FAWAID Hadith
1. A hit egy szót, és cselekvés, ami növeli az engedelmesség és engedetlenség csökken.
2. Az alapján tisztaságú wudu ', fürdés vagy Tayammum.
3. Tisztítása fele hit.
4. Az értelmében wudu "állapotban jogos iszlám ima.
5. Felszólítások többszörösen dhikr.
6. Jótékonysági alkalmazottak fogják mérlegelni a Feltámadás Napján, senki mérlegek kedvesség és van fény.
7. Hit a Mizan kötelező és levelek Mizan két mérleg.
8. Virtue gyöngyök, Tahmid és tahlil.
9. Felszólítások szorzás imákat és folyamatosan imádkoznak naponta ötször a mintának megfelelően a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.
10. Az ima a fény számára, akik tenni, a fény a világon, és a túlvilágon.

Marâji "
1. Al-Qur `egy és terjemahnya.
2. Abu al-Musnad Ya'la Mushili.
3. Sharh Sahih muszlim Nawawi lin.
4. Faith Kitab ul li Ibni Mandah és a könyvek elején említett takhrîj hadíszt.
5. Jâmi'ish Saheeh al-Sagheer, a munka Imam Shaykh al-Albani.
6. Takhrîj Musykilatil Faqr képviseletében Imam Shaykh al-Albani.
7. Al-Wafi Arba'în egy-Fi Syarhil Nawawiyyah képviseletében dr. Mustafa al-Bugha és Muhyidin Mustha.
8. Syarhul Arba'în an-Nawawiyyah által Shaykh Muhammad ibn al-Saalih "Uthaymeen.
9. Bahjatun Nâzhirîn Sharh Riyâdhish Righteous, a Shaikh Salim bin 'Eid al-Hilali

[Másolt a Sunnah Edition magazin 03/Tahun XIII/1430H/2009M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]




forrás: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar