Sabtu, 07 Juni 2014

Ramazan, mübarek bir ay. Oruç insanlar özel bir kapıdan cennete gitmek

Ramazan, mübarek bir ay. Oruç insanlar özel bir kapıdan cennete gitmek

Tarafından
Dr. Nasir bin 'Abdirrahman ibn Muhammed el-Juda'i

SORUMLULUK Ramazan
Allah Subhanahu wa Ta'ala diyor ki:

يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون

"Eğer O'na korku, açlık sizden önce o yukarıda belirtildiği gibi senin üzerine farz olan, Ey iman edenler." [Bakara: 183]

Allah diyor ki:

فمن شهد منكم الشهر فليصمه

"Ay (vatanına da) mevcut içinizden kim, o yüzden o ayda oruç isteyen biriydi." [Bakara: 185]

Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:

بني الإسلام على خمسين ...

"İslam beş (eklem) üzerine inşa edilmiştir."

Sonra sallallaahu 'alaihi sellem'in Ramazan ayında oruç, onlardan dedi. Müslümanlar da Ramazan ayında oruç gerekliliği üzerinde mutabık kalmışlardır.

Ancak, adıyla bu ay Ramazan adlandırma (temel) görüşüne (sapma) bir fark vardır. Bu Ramazan denir (anlamlı-pent açısından) öne sürülmüştür çünkü turmadhu (ترمض) Dzunuub fiihidz (yanmış insan günahlarını) ve الرمضاء شدة الحر (kırmızı-sıcak anlam ar-ramdhaa '). [1] Araplar antik dil ay adları aktarırken, onlar gerçekte ve durumuna göre bu ay çağırdığınızda çünkü diğerleri dönemi oluşur ki Ramazan sözde görüşünü dile getirdi. Sonra tesadüfen bu ay yanan sıcak havalarda kare düşüyor, bu Ramazan, bu ayın adıyla adlandırılır. [2]

Ramazan ve üstünlüğü Blessing ay
Ramazan ay pek çok nimetler, erdemleri ve diğer aylara ait olmayan çeşitli özelliklere sahiptir.

İlk nimet, Ramazan orucu neden terampuninya günahları ve çeşitli hataların giderilmesi olmasıdır.

Peygamber Ebu Hureyre'den hadis kül-Shahihain bu anhu, içerdiği gibi sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:

من صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.

"Kim (Allah itibaren) Çünkü inanç ve bekliyoruz ödül Ramazan'da oruç, Allah onun günahlarını geçmiş affedilir." [3]

Ve Ebu Hureyre Shahiih Müslüman Allah'ın Messenger anhu sallallaahu 'alaihi sellem'in söyledi

الصلوات الخمس والجمعة إلى الجمعة ورمضان إلى رمضان مكفرات لما بينهن إذا اجتنبت الكبائر.

"Zorunlu beş vakit namaz, sonraki Ramazan Önümüzdeki Cuma ve Ramazan Cuma namazı büyük günahları dijauhkannya yokluğunda geçmişte işlenen günahları silsin." [4]

İkinci nimet, bu ay, yani Lailatul Kadir gecesi bin aydan daha gece daha iyi. Ama bu konuda bir sonraki bölümde özellikle ve ayrı ayrı ele alınacaktır.

Üçüncü nimet, Ebu Hureyre'den gelen kül-Shahihain bulunan hadis olduğu anhu dahil erdemleri açıklamak ve çok mübarek bu ay keistimeaan diğer pek çok gelenek vardır, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in, dedi

إذا جاء رمضان فتحت أبواب الجنة وغلقت أبواب النار وصفدت الشياطين.

"Ramazan Cennetin kapıları açılır geldiğinde, Cehennem kapıları kapatılır ve şeytan-şeytan zincirlenmiş vardır." [5]

Bir-Nasa-i ve İmam Ahmed tarihinin ekstra olsa: ". Ramazan, bereket dolu bir ay sizin için geldi" [6]

Müslümanlar arasında bu ay nimet dördüncü nimet, birçok erdemleri ve dünyevi ve bundan sonra hem oruç faydaları ulaşabiliyorlar, bunlar:

Sıradan 1.. Erdemler
Birincisi: dindarlık.
Allah Subhanahu wa Ta'ala diyor ki:

يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون

"Allah'tan korkarsanız O, oruç sizden önce o yukarıda belirtildiği gibi senin üzerine farz olan, Ey iman edenler." [Bakara: 183]

Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in de el-Shahiihain kitabında rivayet Ebu Hureyre'den Radi anhu hadis söyledi:

والصيام جنة وإذا كان يوم صوم أحدكم فلا يرفث ولا يصخب فإن سابه أحد أو قاتله فليقل إني امرؤ صائم.

"Oruç bir gün oruç bir devlet sizden biri, o kirli ve çığlık söylemek gerekiyorsa, bir kalkandır. Birisi kınadı ve onu azarladı, o 'ben oruç ediyorum, Hani.' Demeli "[7]

Peygamber kelime sallallaahu 'alaihi sellem'in: "Oruç bir kalkandır," bunun anlamı, suçlu kıyamet günü, onun dünya hayatında şehvet ve münker açlık terbiye üzerine Hell gazabını oruç tutmak. [8] Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in ayrıca kirli ve aşağılık sözler, kötü amelleri terk ve öfke duygu terk etmek oruç kişiyi yönlendirmiştir. Ve karakter oyuncusu bu asil oruç dindarlık derecesini elde etmenize yardımcı olacaktır. Bu mizaç övgüye değerdir.

İkincisi: Pahala çokluğu.
Ebu Hureyre'den hadis kül-Shahiihain bu anhhu belirtilen hadis kitabından uyarlanmıştır:

قال الله عز وجل: كل عمل ابن آدم له إلا الصيام فإنه لي وأنا أجزي به ...

"Allah Teâlâ Âdem yapılan bir sadaka her oğlu oruç hariç, onun için 'diyor. Gerçekten de benim için oruç oldu. Ben ödüllendirecek ... '"

İmam Müslim tarihinin:

كل عمل ابن آدم يضاعف الحسنة عشر أمثالها إلى سبعمائة ضعف قال الله عز وجل إلا الصوم فإنه لي وأنا أجزي به يدع شهوته وطعامه من أجلي.

"Adem'in oğlu Her yapılan bir sadaka çarpılacaktır. Iyilik 10-700 kez içine çarpılır. Sonra Yüce Allah oruç dışında "diyor. Gerçekten de benim hızlı oldu ve ben ödül verdi biriydi. Hızlı yemek ve yalnız I olarak şehvet bırakın. "İnsanlar [9]

Bir-Nevevî rahimahullah "Allah teâlâ, Word, devletler, dedi İmam 'Ve ben mükafat verir biriyim,' Allah'ın lütuf ve bereket yanıtların büyüklüğünün gerçek bir açıklama gerçek kişiler için onu ödüllendirmek asil ve cömert zaman haber kendisinin dönüşünü taşıyacak, o yanıtlar seviyelerini takdis ve ne kadar geniş bir hediye verir O ne kadar gösteriyor. "[10]

Üçüncüsü: kötü nefes Gerçekten oruçlunun misk yağı kokusu daha Allah teâlâ katında daha iyidir.

Ebu Hureyre'den Radi anhudan bir hadis Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in kelime olarak:

والذي نفس محمد بيده لخلوف فم الصائم أطيب عند الله من ريح المسك.

"Rab Muhammed'in ruhu elinde (oldu), o misk yağı kokusu daha Allah katında daha kokulu bir oruç ağız kokusu oldu."

Al-khaluuf oruç bir sonucu olarak kötü nefes değiştirmek anlamına gelir. Ama bu Allah Subhanahu wa Ta'ala katında iyi çıkıyor ve hatta onu sevdim. Bu ne kadar büyük pu-asa durumda Allah teâlâ gösterir. İnsanlar tarafından algılanan şey nefret ve tiksinti, Allah'ın tarafında olduğu ortaya çıktı olduğu ölçüde tercih edilir bir şeydir. Tanrı'ya itaat etmektir oruç ortak uygulama üzerine kurulmuştur çünkü.

Dördüncüsü: Gerçekten, oruçlunun iki mutluluğu elde etmek için
Ebu Hureyre'den Radi anhudan bir hadis Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in kelime olarak:

للصائم فرحتان يفرحهما إذا أفطر فرح وإذا لقي ربه فرح بصومه.

"Açlık kişi için iki mutluluğu onun hızlı ve Rabbine araya zaman ile mutlu oldu, o kırılma zaman mutlu vardır." [11]

Beşinci: ar-Rayyaan denilen özel bir kapıdan Cennete girmelerine oruç tutanlar karşı ayrıcalık.

Kanıt Peygamber Sehl ibn Sa'd'ın Radi anhudan hadis sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:

إن في الجنة بابا يقال له الريان يدخل منه الصائمون يوم القيامة لا يدخل منه أحد غيرهم. "

"Şüphesiz Cennette ar-Rayyaan denilen bir kapı vardır. Kıyamet hızlı o kapıdan gibi cennete girecektir olanların günü. O kapıdan (Cennete girebilmek için) izin olanların dışında hiç kimse. "[12]

Eğitim ve Sosyal bulunmaktadır 2. Oruç Faydaları
İlk: Kendimi sabırlı olmayı ve zorluklar ve felaketler aşmak için izin veriliyor.
Bu nedenle, bu ay sabır (syahru kül-Shabri) ayıdır denir. Kül-shabru (sabır) anlam kökenli el-habsu (bordür, kısıtlama) 'dir. Böylece, (şehvet) gelen açlık veya perhizle kısıtlama yoktur ve kısmen (şehvet) incelik yemiş. [13] Bu oruç tutanlar arzusunu güçlendirecektir.

İkincisi: ahlak Gelişimi.
Peygamber den rivayet sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:

من لم يدع قول الزور والعمل به فليس له g حاجة في أن يدع طعامه وشرابه.

"Diye yeme ve içme sol rağmen yanlış konuşma ve eylemleri terk etmez Kim, o zaman Tanrı (oruç) gerek yoktur." [14]

Oruç özü, yasak bir şey, yasak bir şey duymaktan beruasanya kaybı bakarak kelime aşağılık konuşulan yalan ve yasak bir şey yapıyor gibi ve berpuasanya bütün vücudu açlık hem de gözleri berpuasanya olduğunu. Eğitimde fakir ve muhtaç iyi yapıyor, fakir ve zengin arasındaki benzerlikler her birey için açlık bir ritüel var.

3.. 'In Sağlık Faydaları
Birincisi: yağlar büyümeye devam ettiğinde lüks hangi yaşayan insanlar için biriken yağların-özellikle vücut serbest bırakılması genellikle hastalığın kaynağıdır.

Bu tür ağrı obezite hastalıktır. Böylece, açlık obezite mücadele için en iyi yoldur.

İkincisi: Vücudun kirleri atmak, toksinler vücut ve vücut sıvıları zarar birikir. Arterlerdeki kan akışını rahatlatmak ve kapanış kan damarlarını tutun.

Üçüncü olarak: Açlık mide ülseri, yüksek tansiyon, stres ve depresyon için aralarında bir çok hastalık, üzerinde olumlu bir etkiye sahiptir. [15] Bu nedenle, oruç sağlığını korumada inanılmaz bir olumlu etkisi vardır. Ayrıca, açlık şeriat göre (Afdhal) en temel zamanlarda doğru bir şekilde ele ve yönlendirilir. At-Thibbun Nabawi, kitabında İbn-i Kayyim rahimahullah tarafından ima gibi vücut kesinlikle oruç tutmak gibi bir süreç gerekiyor. [16] Batı dünyasında doktorlar medikal tedaviye çeşitli modellerinin etkili araçlardan biri olarak oruç fark etmişsinizdir. Bunların çoğu, bahsedilen ", tıbbi tedavi içinde Şüphesiz boşuna aç bir çok ilaç kullanım avantajına sahiptir. [17] Bir başka doktor Şüphesiz, bir yıl boyunca çeşitli enkaz vücut ortadan kaldırmak için bütün bir ay oruç ", dedi. [18] Bu Müslümanlar, bir yıl içinde tam bir ay Tanrı tarafından gerekli olan oruç olmuştur oruç ve barakahnya dünyada ve ahirette faydaları arasında en belirgin olanlarıdır. O Ramazan oruç nimetlerinden o dolu olduğunu.

Beşinci, bu ay yapılan iyi işler üstünlüğü büyüklüğünü ve motivasyon Peygamber miktarını nimet sallallaahu 'alaihi sellem'in bu ayda iyi işler yapmak için Müslümanları teşvik. Aşağıdaki gibi iyi işler arasında yer almaktadır:

Birincisi: Qiyaamul Lail
Ebu Hureyre'den o anhudan, dedi, "Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in motive edici (sahabenin) zoruyla bunları söylemeden qiyaam Ramadhaan (Ramazan gece namazı) kurmak. Sonra sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:

من قام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.

'(Allah'tan) inanç ve ödül bekliyor ile Ramazan ayında gece namazı kurulmuş herkes, elbette günahları geçmiş affedilir.' "

Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in rağmen öldükten sonra, bu hizmet devam ediyor. Ve-Sıddık Ebu Bekir'in hilafeti ve 'Ömer ibn el-Hattab Radi anhudan halifeliğin başlangıcında devam etmiştir. [19] Peygamber sallallaahu 'Radi anhum onun Arkadaşlar ile alaihi sellem'in dua asla teravih, o nedeniyle Müslümanların korkusu bıraktı dua zorunlu düşünün. Ardından 'Ömer ibn el-Hattab camide teravih namaz insanları toplamak için inisiyatifi ele aldı. [20] Ve Alhamdulillaah, ritüel (syi'ar) hala bu güne devam ediyor. Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in çok ciddi ve aktif bir ibadet ve son on gecesi (el-dua' Ramazan ayının asyrul awaakhir).

عن عائشة رضي الله عنها قالت كان رسول الله صلى الله عليه وسلم إذا دخل العشر أحيا الليل وأيقظ أهله وشد المئزر.

[21] [22] "Resulullah sallallaahu 'alaihi sellem'in, on gün (Ramazan ayında son) girerken, o gece açmak ailesini uyandırmak ve kumaş sıkın.' A'isha Radi anhuma dedi ki, 'Kimden"

İkincisi: Ash-sadaka.
İmam Buhari ve Müslim İbn 'çıkarma' Abbaas nahuma rivayet, şöyle dedi:

كان النبي صلى الله عليه وسلم ود الناس بالخير وكان أجود ما يكون في رمضان حين يلقاه جبريل فإذا لقيه جبريل كان أجود بالخير من الريح المرسلة.

"Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in onun lehine en cömert insandı. O Ramazan daha cömert olduğu zaman Ve yine Gabriel tanıştığımda. Yani Cebrail o sallallaahu 'alaihi sellem'in darbeler rüzgarın iyiliği daha cömert olduğu zaman olduğunu ona. "Tanıştığında

Bu hadisten öğrenilecek dersler daha çok Ramazan ayında bereket dolu olan, sadaka ve sadaka artırmak için önerilir.

Üçüncüsü: Tilaawah el-Kur'an-aanil Kareem.
Ramazan ayında el-Kur'an (el-Kur'an okumak) tilaawah çoğaltmak Disunnahkan. Bu al-Kuran'da bildirilmiştir. Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in her zaman Gabriel, her Ramazan ayında biri ile Kur'an'ın onu okuma hapalannya tekrarlayarak. İbn Abbaas anhuma hadis belirtildiği gibi. Bir hadiste de söz edilir:

وكان جبريل يلقاه كل ليلة في رمضان حتى ينسلخ يعرض عليه النبي صلى الله عليه وسلم القرآن.

"Gabriel lay Ramazan ayında her gece onu karşılamak. Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in Gabriel onun okuma al-Kur'an ezberlemeye gösterdi. "[23]

Radi anhum Salafush Salih el-Kur'an dua ve diğer vesilelerle onu yeniden okuma. [24]

Dördüncüsü: Al-i'tikaaf.
I'tikaaf Allah teâlâ için taqarrub (yakın) ibadet için camiye sessizdir. Ramazanın son on günü Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in hava-itikafın. Bir hadiste 'Ayşe anhuma Radhiyallahua bahsetti:

أن النبي صلى الله عليه وسلم كان يعتكف العشر الأواخر من رمضان حتى توفاه الله ثم اعتكف أزواجه من بعده.

"Bu Peygamber Ramazan'ın son on günü sallallaahu 'alaihi sellem'in hava itikafın, (bu uygulama-bastırılmış edersiniz ediyor) Allah mewafatkannya için. Sonra onu hava sadaka itikafın sonra onun eşlerini devam. "[25]

Itikafın ibadet ve Allah Jalla wa bertaqarrub 'Alaa üzerinde suçlu konsantre yardımcı olacaktır kuşkusuz. Ayrıca zaman zaman bu tür Ramazan Ramazan veya son on gün olarak, yüceltti.

Beşincisi: Al-'Umre
Yürüten erdemini gösteren Postülaları alaihi sellem'in Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in ile Hac gerçekleştiremedi Ensar kadına' Ramazan'da Umre Peygamber sallallaahu ait değil 'diyerek:

فإذا جاء رمضان فاعتمري فإن عمرة فيه تعدل حجة.

"Ramazan gelince, ardından 'seni Umre, gerçek' Ramazan'da Umre değer Hac eşdeğerdir teslim."

Bir başka rivayette: "('Umre zorunlu Hac yasal konumunu değiştirebilirsiniz yerine, Ensar kadınların umrahnya Hac hava ödül değeri eşit'. Ramazan'da Umre) benimle Hac Hac değiştirin veya yerini alabilir" [26] Bu ödül değeridir ' , zorunlu hac yasasını diskalifiye şekilde, böyle değildir. [27]

Altıncı nimet, Ramazan o nimet-nimet bu ay uzak şanlı meydana birçok önemli olaylar vardır. Ve gerçekten bu mübarek ayda meydana gelen çok önemli olaylara, en olağanüstü olaylar ve insanlık için çok yararlı düşüş olayları el-Kur'an-ı Kerim olduğunu.

Allah teâlâ gibi:

شهر رمضان الذي أنزل فيه القرآن هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان

"Ramazan ayı ay içinde insanlık için rehberlik ve ipuçları açıklamalar ve (sağ ve batılın arasında) fark olarak el-Kur'an (başlangıç) türetilmiştir ..." [Bakara: 185]

Bu arada, diğer olağanüstü olaylar arasında, faydaları dolu aşağıdaki gibidir:

Birincisi, Yaumul Furqaan (farklılaştırıcı) olarak adlandırılır Bedir Kübra,.

O gün Tanrı ayırır ve hak ile batılın ayırt. Böylece, asker ve malzeme miktarı bakımından çok üstün olan pagan grup üzerinde büyük bir zafer inanıyorum azınlık. Bu olay, ikinci yıl Hijriyyah oluştu.

İkincisi, Futuh Mekke
Gerçekten Allah tam nimetler Futuh (fethi) ile müminlere büyük bir iyilik olduğunu vermiştir. İnsanlar İslam'a akın, sonra şirk müşriklerden merkezi olarak görev yaptıktan sonra, İslam gibi Daarul Mekke (İslam ülkesi) olmak. Bu olay sekizinci yıl AH oluştu.

584 H. Üçüncü, Hiththin Savaş
Bu savaşta, Haçlılar ağır bir yenilgiye uğratıldı. Salahuddin el-Ayubi ve büyük zaferler kazandı ve Müslümanların haklarını geri ve Baitul Makdis geri.

Dördüncü, War 'Ain Jaluut
Bu Tatar birlikleri üzerinde Müslümanlar için bir zafer ile sona erdi şiddetli bir savaş olduğunu. Bu savaş 658 Hijriyyah gerçekleşti.

Biz Ramazan küresel bir özelliği, çeşitli erdemleri ve bu asil ay bulunan pek çok nimetler açıkladı sonra, o hiçbir çaba onlar çeşitli erdemleri yudumlarken devam böylece dost Müslüman kardeşlerimiz için dua, ve olabilir sürece nimetler Allah teâlâ siparişlerin uygulanması gibi onu yakaladı ve Peygamberinin sünneti takip etmek sallallaahu 'alaihi sellem'in, sahabeleri asil anhum Radi, ve bu ümmetin öncekilerden seçilir, hem de olan faydaları çeşitli kazanmak için çaba ukhrawi ve temporal, hem de iyilik geniş bir yelpazede.

[Endonezya uygulamada Tabaruk Anwaa'uhu wa Ahkaamuhu, Başlığı At kitaptan Kopyalanan mutlu oldu Ve Zaman, Yazar Dr Nasir bin 'Abdirrahman ibn Muhammed el-Juda'i, Publisher Okuyucu İbn Kesir]
_______
Dipnot
[1]. Fathul Baari (IV/113).
[2]. Ash-Shihhaah, bir kaç değişiklik ile el-Jauhari (III/1081) işi.
[3]. At-Targhiib FII Qiyaami Ramadhaan Sahih el-Buhari (II/228) Kitaabush Schaum Man Shaama Ramadhaana bölüm Ihtisaaban wa wa liman Niyyatan ve Sahih-i Müslim (I/524) Kitaabush Shalaah al-Musaafiriin bölüm.
[4]. Kül-Shala-Khamsi'nin vel sayısı Ilal KÜFÜR waatil Sahih-i Müslim (I/209) Kitaabuth Thahaarah bölüm.
[5]. Sahih el-Buhari (II/227) Kitaabush Schaum Bu bölüm Yuqaalu Ramadhaanu aw Syahru Ramadhaan.
[6]. Sünen, bir-Nasa-i (IV/129) Kitaabush Shiyaam Fadhlu bölüm Syahri Ramadhaan ve İmam Ahmed Müsned (II/230)
[7]. Sahih el-Buhari (II/228) Kitaabush Schaum Bu bölüm Yaquulu innii Shaa-im ve Sahih-i Müslim (II/807) Kitaabush Shiyaam Fadhlu kül-Shiyaam bölüm.
[8]. Yağ-hul Baari (IV/104).
[9]. Sahih-i Müslim (II/807) Kitaabush Shiyaam Fadhlush Shiyaam bölüm.
[10]. Syarhun Shahiih Müslüman Nevevî li (VIII/29).
[11]. Bu teklif daha önce ve ditakhrij sözü Ebu Hureyre'den hadis son parçasıdır.
[12]. Sahih el-Buhari (II/226) Kitaabush Schaum bölüm ar-çe Rayyaan Shaaimiin ve Sahih-i Müslim (II/808) Kitaabush Shiyaa-mi Shiyaam Fadhlish bölüm.
[13]. Syarhus Sünnet, el-Beğavî (VI/219) eseridir.
[14]. Shahihnya İmam el-Buhari (II / 228) Kitaabush Schaum Man lam bölüm YADA 'Qaula Zuur az-vel' Amala bihi Schaum balık tarafından seslendirilmiştir.
[15]. Tafsiir al-Manaar (II/138) ve Shuumuu Tashihhuu kitabında, Şeyh Said el-Ahmari (s. 16, 18) çalışmaları ve tıp kitap ve dergilerden referansların bir sürü (tıbbi) olduğunu sağlık yararları için oruç soyma var.
[16]. Ath-Thibbun i Nebevî, s 258.
[17]. Kitabın Shuumuu Tashihhuu, Şeyh Said el-Ahmari (s. 17) 'den uyarlanmıştır.
[18]. Tafsiir al-Manaar (II/148).
[19]. Hadis Shahihnya İmam Müslim (I/523) Musaafiriin Shalaatil kitap tarafından seslendirilmiştir.
[20]. Sahih el-Buhari (II/252) kitabında Shalaah davayı göstermek hadisleri gör-Taraawiih ve Sahih Müslüman (I/524) Sha-laatil Musaafiriin kitap.
[21]. Alimler (المئزر شد) anlamı olarak farklı, bazı anlam onun her zamanki (kalite ve bana-antitas) ibadet artırarak ibadet samimi olduğunu savundu. Başka bir öneri de-tasymiir ibadet (acele) olarak yorumlamak. Başkalarının görüşü sırayla ibadet kendini menyibuki uzakta onun eşleri iken. Syarhun Shahiih Müslüman Nevevî li (VIII/71) Bkz.
[22]. Bu Shahihnya el-Buhârî'nin (II/255) tarafından rivayet edilir Fadhlu kitap bölümü al-Kadir Lailatil A'mal fil 'Asyril Awaakhir dk Ramadhaan ve Shahihnya al-al-fil Ijtihaad arasında (II/832) i'tikaaf bölüm kitabın Müslümanlar 'Asyril Awaakhir, lafazhnya Müslümanlara aittir.
[23]. Bu Shahihnya el-Buhârî'nin (II/228) tarafından rivayet edilir kül-Shiyaam kitap bölümleri Ajwada Kaanan Nabiyyu maa sığınaklar ve Shahihnya Ramadhaan Müslümanlar (IV/1803) kitabı al-Fadhaa-il bölüm Kaanan Nabiyyu Ajwadan Naasi Khairi minar Riihil mursalah bil ve el-Buhârî lafazhnya ait.
[24]. Kitap Majaalis Syahri Ramadhaan, Şeyh İbn Ustaimin çalışmalarını (s. 24) Bkz.
[25]. Bu Shahihnya al-al-i'tikaaf i'tikaaf Fil 'Asyril Awaakhir ve İmam Müslim (II/831) el-i'tikaaf kitabının bölüm, kitabın onun Sahih (II/255) bölümde İmam el-Buhârî tarafından rivayet i'tikaaf al-Asyril Awaakhir min Ramadhaan.
[26]. Shahihnya el-Buhârî'nin (II/200) kitabı al-'Umre bölüm' Umre Ramadhaan FII ve Shahihnya el-Hac bölüm Fadhlil 'Umre Ramadhaan FII (II/918) kitap Müslümanlar tarafından seslendirilmiştir.
[27]. Syarhun Shahiih Müslüman Nevevî li (IX / 2) ve Yağ-hul Baari (III/604) Bkz.


http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar