Minden ember Kötelező jótékonysági
Által
Ustadz Al-Yazid bin Abdul Qadir Jawas
عن أبي هريرة رضي الله عنه, قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: كل سلامى من الناس عليه صدقة كل يوم تطلع فيه الشمس: تعدل بين اثنين صدقة, وتعين الرجل في دابته فتحمله عليها, أو ترفع له عليها متاعه صدقة, والكلمة الطيبة صدقة, وبكل خطوة تمشيها إلى الصلاة صدقة, وتميط الأذى عن الطريق صدقة. (رواه البخاري ومسلم)
Akár Abu Hurayrah radi anhu, azt mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam azt mondta: "Minden ember ad jótékonysági ízületek minden napján, amikor a nap felkel benne: te tisztességes legyen a két ember (a konfliktus / vita) egy jótékonysági, akkor megemeléséről, hogy segítsen valaki felmászik, vagy emelünk az állat poggyász után fenevad paripa a szeretet, a jó beszéd a szeretet, minden lépés befut (a mecset) az imádság a szeretet, és megszabadulni a kellemetlen közúti szeretet. " "[HR. Al-Bukhari és Muslim]
TAKHRIJ Hadiths:
Hadith jelentése Saheeh, narrátora:
1. Al-Bukhari no. 2707, 2891, 2989
2. Muszlim nem. 1009 (56)
3. Ahmad 2/312, 316, 374
4. Ibn Hibban nem. 3372-at-Ta'lîqâtul Hisan
5. Al-Bayhaqi 4/187-188
6. Al-Sunnah Baghawi in Syarhus no. 1645
Sharh Hadiths:
1. Greatness CREATION mindenható Isten
Mindenható Allah teremtette az embert a lehető legjobb formáját. Mindenható Allah azt mondja:
لقد خلقنا الإنسان في أحسن تقويم
Sőt, mi teremtette az embert a lehető legjobb formáját. [At-Tîn/95: 4]
A hadíszt a "radi anhuma Aisha, a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:
إنه خلق كل إنسان من بنى آدم على ستين وثلاث مئة مفصل: فمن كبر الله, وحمد الله, وهلل الله, وسبح الله, واستغفر الله, وعزل حجرا عن طريق الناس, أو شوكة, أو عظما عن طريق الناس, وأمر بمعروف, أو نهى عن منكر, عدد تلك الستين والثلاث مئة السلامى, فإنه يمسي يومئذ وقد زحزح نفسه عن النار.
Valóban, a leszármazottai Ádám jött létre a 360 ízületeket. Aki bertakbir Istennek, hála Istennek, bertahlil Istennek, dicsőíteni Istent, hogy megszabaduljon a kövek az utcán a muszlimok, vagy megszabadulni a tövis, vagy megszabadulni a csont, vagy a jó, ments honnan Munkar, vagy egyenlő a szám 360 ízületek, akkor az délután, ő elhatárolódott a pokolból. [1]
Abu 'Ubaid rahimahullah azt mondta: "A származási sulâma (ízületek) csont csúcsán a köröm a teve. Úgy tűnik, mintha a jelentését a hadísz, hogy minden gyermeke Adam csont kötelező szeretet ". [2]
Abu 'Ubaid rahimahullah azt sugallja, hogy az egyik sulâma a kis csontok teve, aztán kifejezésre az egész emberi ízületek és mások. Tehát mit jelent ez hadíszt azt mondja, hogy minden gyermek Ádám ízületek kötelező szeretet.
A hadeeth A "Aisha radi anhuma említettük, hogy a számos emberi ízületek 360 darab. [3]
2. KELL hálát Istennek Támogatja Almighty
Word a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam:" Minden embernek ad jótékonysági ízületek. "
Az mit jelent ez a hadíszt, hogy a kialakulása a csontok és a tökéletesség, beleértve a szívességet a Mindenható Allah a legnagyobb az Ő szolgái. Ezért, minden csont legyen szeretet, és a szeretet tulajdonosok képviselő minden csont benne, hogy hálás az ilyen szívességet. [4]
Mindenható Allah azt mondja:
يا أيها الإنسان ما غرك بربك الكريم الذي خلقك فسواك فعدلك في أي صورة ما شاء ركبك
Ó, emberek! Mi becsapni (engedetlenség) az Urad a legtöbb Noble? Ki hozta létre, és tökéletesítette kejadianmu, és (testösszetétel) a mérleg, bármilyen formában kívánt állított össze testét. "[Al-Infithâr/82 :6-8]
Mindenható Allah azt mondja:
قل هو الذي أنشأكم وجعل لكم السمع والأبصار والأفئدة قليلا ما تشكرون
Mondd: "Ő az, aki teremtett téged és tett hallás, látás, és a lelkiismeret az Ön számára. (But) egy kicsit, ha már hálás. "[Al-Mulk/67: 23]
Mindenható Allah azt mondja:
ألم نجعل له عينين ولسانا وشفتين
Még mi nem tett neki egy pár szem és egy nyelv és egy pár ajkak? [Al-Balad/90 :8-9]
Mujahid Radi anhu mondta, "szívesség-kedvez a Mindenható Allah jól látható és Mindenható Allah az Ön megerősíti, hogy lehet, hogy hálás". [5]
Egy éjszaka Fudhail bin "Iyâdh olvastam, hogy fenti (al-Balad/90 :8-9), majd sírni. Azt kérdezte: "Miért sírsz?" Ő így válaszolt: "Előfordult már töltötte az éjszakát egy éjszaka állapotban hála a mindenható Isten, aki teremtett két szem az Ön számára, és akkor látod őket? Előfordult már töltötte az éjszakát egy éjszaka állapotban hála a mindenható Isten, aki létrehozott egy nyelvet Önnek így beszélni vele? ... "Al-Fudhail ismétlődő ilyen példa. [6]
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
نعمتان مغبون فيهما كثير من الناس: الصحة والفراغ
Két szívesség, ahol a legtöbb ember tévesszen meg őket: az egészségügyi és a szabad időt. [7]
Ez mind benne a szívességet a Mindenható Allah és az emberek fogják kérdezni a Feltámadás Napján hála neki, és kérte az elszámoltathatóság, [8], mint az Úr, a mindenható Isten "
ثم لتسألن يومئذ عن النعيم
Akkor tényleg kell adnia napján öröm (ami csodálatos a világ.) [At-Takâtsur/102: 8]
Ez azt jelenti, Mindenható Allah felruházni az Ő szolgái, a szívességet, hogy nem számít, mert a szavak mindenható Isten:
وآتاكم من كل ما سألتموه وإن تعدوا نعمت الله لا تحصوها إن الإنسان لظلوم كفار
És Ő adott neked, amire könyörögni neki. És ha ti számolni a szívességet az Isten, ti nem számíthat rájuk. Valóban, az ember igazságtalanság, és így tagadja (javára Isten) ". [Ibrâhîm/14: 34]
Sőt, a Mindenható Allah követelte, hogy legyen hálás és elégedett hálájukat. Egyesek azt állítják, hogy ha a mindenható Isten ad szívességet, hogy egy szolga, miután Allah dicsérte Mindenható az áldást, majd a dicséret, hogy a mindenható Isten jobb, mint az Ő áldásait.
A pap megerősítette, hogy a bók jobb, mint a finom, mint a kedvez ezeknek a kedvezmények a világ, mint a gyógyítás, fenntartás, az egészségügy, őrizni a dolgokat, hogy kényelmetlen, és így tovább, míg a dicsérő szavakat az egyik élvezetek vallás. Mindkét kedvezmények: finom és remek világvallások támogatjuk a Mindenható Isten, hanem a vallási szívességeket az Ő szolgái formájában nyújtott iránymutatást hálás az Ő szívességet és bounties dicsérjük rá, hogy ez jobb, mint a kedvezmények világot, hogy ő adta az Ő szolgái. Mert ha a kedvezmények, a világ nem foglalkozik hálával, a finom világot katasztrófa, ahogyan azt Ibn Hazim rahimahullah:
كل نعمة لا تقرب من الله; فهي بلية
Minden amellett szól, hogy nem rendelkeznek a tulajdonosok, hogy Isten szerencsétlenség. [9]
Tehát, ha a mindenható Isten, hogy irányítsák az Ő szolgái, hogy hálás a szívességet a világnak adott neki a dicséret és a hálaadás más típusú, olyan finom ez jobb, mint a kedvezmények, és több szeretett Allah, mert Allah Azza wa Jalla szereti a dicséret, elégedett az ő szolgáinak, hogy ha enni, és dicsérik Allah a Mindenható áldása ételt. Azoknak a nagylelkű embereknek, dicséretet a szívességet, dicséret, és hálás, hogy ők szeretik mint a kincset, hogy azok, mert adnak egy kincs csak azért, hogy a bókokat. Allah az egyik legnagyvonalúbb. Ő ad Ő kedvez az Ő szolgái által kérve őket, ezek a szívességek laposabb, említette, dicséret, és ő elégedett volt vele mindenki hálájukat. Annak ellenére, hogy minden jön Allah őket, Nem kell hálájukat: de úgy tetszett, hogy dolgozott a rabszolgák, mert jóság, szerencse, és a tökéletesség a szolgák van hálával.
Között bounty Allah mindenható, hogy Ő a név a dicséret és hálaadás az Ő szolgái, annak ellenére, hogy kedvez neki a legnagyobb közülük. Ez olyan, mint a mindenható Isten adjon tulajdon nekik, aztán kölcsönvett részben és dicsérni őket tetteikért, de minden, ami létezik tartozik, a Mindenható Isten, és egy ajándék Tőle. Azonban az ő ajándéka szeretnék ezt a dolgot. [10]
Zahir hadíszt azt mutatja, hogy köszönhetően a jótékonysági kötelező a muzulmán minden nap, de hála a két szintre oszlik:
Első: Köszönöm Kötelező.
Ez a hála a munka formájában kötelezettségeket és tilalmakat elkerülni. Hála a kötelező és az elégséges jeleként hála minden szívességet.
Az egyik generációja Salaf azt mondta: "A hála balra engedetlenség engedetlenség." Az egyik Salaf generáció Egy másik azt mondta: "A hála nem használ semmilyen szívességet engedetlenség". [11]
Abu Hazim az-Zahid rahimahullah azt mondta, hogy hála az, hogy az egész testet, tartózkodás engedetlenség-satu, és használni az összes szervek, a test elvégzésére engedelmesség engedelmesség. Ezután azt mondta: "Az emberek hálásak a verbális, de nem hálásak minden szerv, a példázatok, mint az emberek, akik ruhákat, és ő tartotta a végén, de nem viseli. Ruházat ilyen nem segítenek neki a hő, hideg és eső ". [12]
Másodszor: Köszönöm Sunnah.
Ez egy szolga működő Sunnah istentisztelet után csinálás kötelező cselekmények istentisztelet és elkerüljék azokat a dolgokat, amelyeket tilos.
Ez a szint az as-sâbiqûn (akik korábban az ő javára), amelyek nyomán közel mindenható Isten. Fenn, amit már említettem a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a hadíszt már korábban említettem. [13]
A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam komolyan az imában és qiyâmul Lail (éjszakai imádság), amíg a lábai voltak dagadva. Amikor megkérdezték tőle: "Miért csinálod ezt, de Allah Mindenható megbocsátotta bűneidet a múlt és a jövő?" A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta,
أفلا أكون عبدا شكورا?
Nem tehetek, hogy egy hálás szolga? [14]
Tahajjud ima Sunnah, de n még képesek egyfajta hála a mindenható Isten. Vannak jótékonysági említette a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam kötelező, akár Fard 'ain, mint a séta a kötelező imákat gyülekezetben, vagy Fard kifaya, mint jót, és elkerülve a gonosz, így az éhes, és igazságos az emberek összeegyeztetni, vagy megítélni őket. [15]
3. PARTY összeegyeztetni a két konfliktus (vita)
Word a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam," Te méltán két ember között (a konfliktus / vita) a szeretet. "
Ez azt jelenti, hogy tisztességes az olyan határozat vagy a tisztességes összeegyeztetni a két ember, akik ellenségesek voltak. Ez magában foglalja, amelynek értelmében a jótékonysági szervezet, amelynek nagy érzékelt kedvességét mások, és megsebesítette őt a közösségben kell gyűjteni úgy, hogy olyan lesz, mint egy egészséges test és túlélte.
Az a javaslat, hogy nem a tettek, mint ahány sok Nash (az állítás), hogy meg kell említeni itt, mert néhány muszlimok alábecsülték a problémát összeegyeztetni között muzulmánok esetén az ellenségeskedés. [16] Valójában Ishlah (összeegyeztetését) meg az esélye, beleértve seutama-main szeretet. Összeegyeztetni a két ember, akik voltak összeszólalkozikvkivel hatalmas jutalmat, ha végeztem őszinteséggel. Mindenható Allah azt mondja:
لا خير في كثير من نجواهم إلا من أمر بصدقة أو معروف أو إصلاح بين الناس ومن يفعل ذلك ابتغاء مرضات الله فسوف نؤتيه أجرا عظيما
Nincs jóság sok titkos tárgyalások, titkos tárgyalások kivéve azok, akik (fő) jótékonysági, vagy jót, vagy hogy a békét az emberek között. Aki nem azt kéri az örömben, Allah, mi kell neki lesz egy nagy jutalom. "[An-Nisa '/ 4:114]
Ez azt jelenti, kivéve a titkos tárgyalások, hogy ezt mondja. [17]
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
ألا أخبركم بأفضل من درجة الصيام, والصلاة, والصدقة? قالوا: بلى, قال: صلاح ذات البين, فإن فساد ذات البين هي الحالقة, لا أقول تحلق الشعر, ولكن تحلق الدين
Már csak megmondom, valami jobb, mint a foka böjt, az ima és a szeretet? A társak azt felelte: "Igen." Azt mondta, "Hogyan egyeztethető össze a kapcsolat (két ember harcol), mert a kárt vágás kapcsolatokat. Nem azt mondom, hogy csökkentsék haj, de cut vallást. [18]
Tehát, hogy a béke között emberiség istentisztelet és jótékonysági taqarrub azok, akik félnek Allah.
Mindenható Allah azt mondja:
وإن امرأة خافت من بعلها نشوزا أو إعراضا فلا جناح عليهما أن يصلحا بينهما صلحا والصلح خير
Ha egy nő attól tart, a férje lesz nushuz vagy közömbös, akkor tudja tartani a valódi béke, és a béke jobb (nekik) ... "[al-Nisa '/ 4:128]
Ez a vers azt jelzi, hogy a békét a férj és a feleség is jobb, mint a szétválasztás (válás). Ezért a házasság felbontása okozott sok kárt. Ezért lehet, hogy a felesége abort jogaikat vagy részleges jogai vagy a férj vagy egyéb bevétel, ha félt férje lehet elválasztani (válás), a lány, vagy elfordulnak tőle.
Mindenható Allah azt mondja:
فاتقوا الله وأصلحوا ذات بينكم
Tehát félnek Allah és módosítja közötti kapcsolatok szomszéd [al-Anfal / 08:01]
Ez a vers azt mutatja, a béke-és elrendelte sor menzhalimi illetve megtiltják kölcsönösen ellenséges.
Mindenható Allah azt mondja:
وإن طائفتان من المؤمنين اقتتلوا فأصلحوا بينهما فإن بغت إحداهما على الأخرى فقاتلوا التي تبغي حتى تفيء إلى أمر الله فإن فاءت فأصلحوا بينهما بالعدل وأقسطوا إن الله يحب المقسطين
És ha két osztálya van a hívőknek harc, majd a béke közöttük. Ha az egyikük tesz az igazságtalanság, hogy (egy másik osztályba, majd a harc (csoportok), akik igazságtalanság annyira class vissza Isten parancsait. Amennyiben a csoport jött vissza (a parancs az Allah), majd békét köztük az igazságosság, és alkalmazza igazságos. Valóban, Allah szereti azokat, akik cselekedni igazságosan ". [al-Hujurât/49: 9]
Ez a vers elrendelte, hogy tartsa a béke, ha nincs viszály és a háború között a hívőknek. [19]
Akár Abu Bakrah radi anhu, hogy egy nap a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam prédikál a szószéken, mint az al-Hasan ibn 'Ali radi anhuma. Ő néha ránézett, és néha néz az ember, mint ő mondta:
إن ابني هذا سيد, ولعل الله أن يصلح به بين فئتين عظيمتين من المسلمين
Valójában az unokám volt a vezetője. Remélhetőleg a közbenjárását Mindenható Allah összeegyeztetni két nagy csoportja a muszlimok. [20]
Amit sabdakan következett, így Allah közötti béke "Irak és a Levante után elhúzódó háború (War of Siffin).
Ebben hadíszt van egy csipetnyi a nagy javaslatokat közötti béke muszlimok, bár ahogy a személy adja fel bizonyos jogaikról. Ezért a Mindenható Allah dicsérte az al-Hasan ibn 'Ali radi anhuma, ahogy átadta posztját a Mu'awiya bin Abi Sufyan a kalifa, így mindkét csoport egyesült vezetése alatt Mu'awiya. [21]
Kezdőár Umm Kulthum bula "Uqbah bin Abi Mu'aith radi anhuma, azt mondta:" Hallottam a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
ليس الكذاب الذي يصلح بين الناس فينمي خيرا أو يقول خيرا
Kivéve a hazugság, aki egyezteti az emberek között, ő hozta meg a jó (azzal a szándékkal összeegyeztetett), vagy elmondja a jó. [22]
A pap azt mondta: "Mit jelent az e hadíszt, nem közvetíti a megalapozottságát a konfliktus / vita és a csend (borító), a gonosz ember. Ez nem azt mondta, hogy egy hazugság. "
Ez azt mutatja, hadíszt disyari'atkannya közötti béke az emberek és a megengedhetőségét fekvő összeegyeztetése érdekében a háborúzó felek vagy a jogvita. [23]
Imam Tabari rahimahullah mondta: "Néhány tudós bolehnya talált feküdt azzal a szándékkal, hogy a békét. Azt mondta: "hazugság rejlik elítélendő, hogy hozza kárt vagy maslahatnya nem hazudnak egyáltalán". [24]
Imam al-Bukhari rahimahullah mondta, "beleértve azokat is, akik hazudnak, aki egyezteti az emberek között". [25]
4. HELP és hozzájárul más MUSLIM
Word a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam:" Te Segítse valaki feltöltsék az állatok akkor emelje fel a szerelvény vagy poggyász-ig tartó állat a szeretet. "
Ezek közé tartozik a kötelezettség a szeretet disyari'atkan hálátlanság adott együttes. Annak érdekében, hogy segít egy muszlim emelkedik a tetején a jármű vagy segít felemelni a csomagmegőrzőt fel a járművet, beleértve a szeretet. Hasonlóképpen, a muszlim kell jutalmazni minden segítséget ő az ő más muszlim testvérét. Allah parancsolta nekünk, hogy segítsünk egymásnak a szavát:
وتعاونوا على البر والتقوى
És kérlek, menolonglah Ön (csinál), a jóság és a jámborság. [Al-Maida / 05:02]
Ismeretes, hogy a kölcsönös segítségnyújtás lehet megoldani sok nehézség és szorongást. Egy ember nem lenne képes megtenni az összes ügyeit segítsége nélkül testvére. És kölcsönös segítséget nyújtanak egymásnak, hogy elterjedt a szerelem között a muszlimok, mivel Allah Almighty parancsolta nekünk, hogy szeressük egymást szeretetben. [26]
Közül a példák mások segítése egyik formája a szeretet, hogy teljesítik a jogokat egy muzulmán a másik felett muszlim. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
حق المسلم على المسلم خمس: رد السلام, وعيادة المريض, واتباع الجنازة, وإجابة الدعوة, وتشميت العاطس
Jogai egy muzulmán a másik felett muszlim öt: válasz köszönés, meglátogatta a betegeket, kíséri a test, a meghívást, és imádkozunk, aki tüsszent.
A jelentés narrátora muszlim:
حق المسلم على المسلم ست: قيل: ما هن يا رسول الله? قال: إذا لقيته فسلم عليه, وإذا دعاك فأجبه, وإذا استنصحك فانصح له, وإذا عطس فحمد الله فشمته, وإذا مرض فعده, وإذا مات فاتبعه
Jog muszlimok más muszlimok hat. "Ismételt" Mik a hatodik jogot, O Messenger Allah? "Ő így válaszolt:" Ha látod őt, akkor egyszerűen csak köszönni neki, ha meghívott, akkor felel meg, ha a kért tanácsot, hogy akkor majd buzdíthat neki, ha tüsszent, majd dicséri Allah, majd imádkozzanak érte (ezekkel a szavakkal: yarhamukallâh), ha beteg, akkor jenguklah, és ha meghal, akkor kísérte (a test) a ". [27]
Között egyéb jótékonysági fut végrehajtása az emberi jogok kötelező. Ibn 'Abbaas anhu azt mondta: "Aki megy bátyja elvégzésére jogosult az imát, minden lépés egy jótékonysági". [28]
Írja Segítse más muszlimok, amely magában foglalja alamizsnát annak köszönhető, hogy az a személy, aki tartásra kötelezett, az adósság baj. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
من أنظر معسرا; فله بكل يوم صدقة قبل أن يحل الدين, فإذا حل الدين, فأنظره بعد ذلك; فله بكل يوم مثله صدقة
Aki ad kellő időt az a személy, aki tartásra kötelezett, akik bajban fizetni adósságait, ezért kapta a Dole minden nap az érkezés előtt a kifizetés időpontjában. Ha a fizetés megérkezett, majd ő ad a tempó után ismét ezt vele, aztán kap napi rendszerességgel semisalnya szeretet. [29]
5. JÓ-beszélt
Word a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam:" Valami ilyen jó a szeretet. "
Bejelentkezés beszéd egy jó válasz és elutasítja üdvözlő emberek könyörögni egy kedves szót. Ezután a dhikr Allah mindenható, mondván, a megfelelő szavakat, jót és elkerülve a gonosz, így közbenjárás (támogatás) az emberek, akiknek szükségük van a hatóságoknak, tanácsot és útmutatást, és minden szavak és mondások, lehet, hogy másokat boldoggá és egyesítése szívek felett minden kedvességet és iránymutatást. [30]
Mindenható Allah azt mondja:
قول معروف ومغفرة خير من صدقة يتبعها أذى
Egy kedves szó és a megbocsátás jobb, mint a jótékonysági akciók majd bántani [al-Baqarah / 2:263]
Mindenható Allah azt mondja:
إليه يصعد الكلم الطيب والعمل الصالح يرفعه
Hozzá fog lovagolni jó mondásai és tettei fog emelni [Fâthir/35: 10]
Mindenható Allah azt mondja:
من يشفع شفاعة حسنة يكن له نصيب منها
Aki ad jó segély, biztosan ő lesz része a (számla) [An-Nisa '/ 4:85]
És még sok más verset, hogy ösztönözze, hogy elmondja a jó, és tartsa a szóbeli maradnak al-Haq, az igazságosság, és az igazság.
6. Séta a mecset alapján imádkozni gyülekezet
Word a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam:" Minden lépés futtatásakor felé imádság sadaqah. "
Ez hadeeth ösztönöz bennünket, hogy menjen a mecsetek Mindenható Allah és a gyülekezet összegyűjtésére, tanulni a tudomány, a tanácsadás és a I'tikaf. [31] A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
من غدا إلى المسجد أو راح أعد الله له في الجنة نزلا كلما غدا أو راح
Aki megy a reggel vagy délután felé mecset, Allah ad neki egy tartózkodási helye a mennyben minden alkalommal, amikor elment reggel vagy délután (a mecset). [32]
Jabir ibn 'Abdillah radi anhu, azt mondta, "Bani Salimah szeretné helyezni a közeli mecset, míg a hely üres. Amikor eljött a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, aztán azt mondta:
يا بني سلمة! دياركم تكتب آثاركم
O Bani Salimah! Maradjon a településen, mert a lépések lesz. [33]
Imam an-Nawawi rahimahullah azt mondta: "Ez azt jelenti, marad a települést! Mert ha továbbra is a településen, majd követi a lépéseket, hogy sok lesz pont a mecsetbe ". [34]
7. Megszabadulni megszakítása ÚT
Word a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam:" És megszabadulni a beavatkozás az út a szeretet. "
Öld meg semmit, ami befolyásolja, ahogy a muszlimok, akár a formájában tövis, törött üveg, nagy kövek, fatörzsek blokkolja az utat, így is, tisztátalan, piszok, szemét, és még sok más, majd megszabadulni az egészet, beleértve a jótékonysági és konkrét értelemben hálát a Mindenható Allah áldása és magában része a hit. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
الإيمان بضع وسبعون أو بضع وستون شعبة, فأفضلها قول لا إله إلا الله, وأدناها إماطة الأذى عن الطريق, والحياء شعبة من الإيمان
Faith több mint 70 ágak vagy több mint 60 ágakat, a fióktelep, a legtöbb high azt mondja: "la ilaha illallah", az olcsó, hogy megszabaduljon a tövis (elzáródás), az út és a szégyen az egyik ága a hit. [35]
8. Duha ima kereslet kielégítése érdekében a tökéletességre KÖSZÖNJÜK az igazgatósági tagok
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
يصبح على كل سلامى من أحدكم صدقة: فكل تسبيحة صدقة, وكل تحميدة صدقة, وكل تهليلة صدقة, وكل تكبيرة صدقة, وأمر بالمعروف صدقة, ونهي عن المنكر صدقة, ويجزء من ذلك ركعتان يركعهما من الضحى
Reggel mindegyikőtök ízületek kötelező alamizsnát, minden rózsafüzér egy jótékonysági szervezet, minden tahmid egy jótékonysági szervezet, minden Takbir a szeretet, azt mondta, hogy nem jó egy olyan jótékonysági szervezet, amely megtiltotta az igazságtalan egy jótékonysági, és ez mind szép, két raka'at Duha imádság, amit tett. [36]
Két elegendő raka'at Duha ima gyöngyök, tahlil, stb, mert az ima az, hogy az egész szerv engedelmesség és istentisztelet. Szóval, elég Duha ima jeleként hála a tökéletesség az egész szerv, míg a formája alamizsnát előtt: gyöngyök, tahlil és mások, legtöbbjük csak az egyik használható a szervek tehát szeretet nem tökéletes vele amíg valaki csinál jótékonysági szám kötések a test, amely 360 amint a hadeeth a "Aisha radi anhuma. [37]
9. Mengikhlaskan szándékát ALL alamizsna [38]
Őszinte szándékait Mindenható Isten minden jót, és alamizsnát említi e hadíszt vagy a másik az a követelmény, hogy a jutalmat. Mindenható Allah azt mondja:
لا خير في كثير من نجواهم إلا من أمر بصدقة أو معروف أو إصلاح بين الناس ومن يفعل ذلك ابتغاء مرضات الله فسوف نؤتيه أجرا عظيما
Nincs jóság sok titkos tárgyalások, titkos tárgyalások kivéve azok, akik (fő) jótékonysági, vagy jót, vagy hogy a békét az emberek között. Aki nem azt kéri az örömben, Allah, mi kell neki lesz egy nagy jutalom. "[An-Nisa '/ 4:114]
Fawâ-id hadíszt:
1. Greatness Allah Mindenható teremtés, a teremtett ember a lehető legjobb formáját.
2. Minden nap az emberek ad szeretet, minden emberi lény a reggel, a kegyelem Allah Mindenható.
3. Kell adni hála a mindenható Isten minden Ő áldása, hogy végezze el a parancsokat, és ne rosszat.
4. A Nap forog a Föld körül, ahogy emelkedik a keleti és a nyugati készletek, azzal a nappal és éjszaka is.
5. Az erény az igazságszolgáltatás két ember között, mind a tisztességes és tisztességtelen, amely ítéletben a magatartás a béke. A méltányosság ez a végrehajtás az eget és a földet.
6. Rákérdez a békét az emberek és bermuamalah igazságosan velük nemes szellem.
7. A muszlim arra ösztönzi, hogy segítsen más muszlim testvérét, segítségért társait muzulmánok, ez a szeretet.
8. Figyelmeztet kell mondani a szavakat is.
9. A szó jótékonysági abszolutizált minden jó munka.
10. Az ajtók a jóság közelebb állnak Allah nagy, és ez azt mutatja, milyen mértékben a kegyelem Allah Mindenható.
11. Ez hadeeth ösztönöz minket, hogy tetteket, tetteket, amelyek kötelező és Sunnah mert ez a szeretet Allah mindenható, és közelíteni hozzá.
12. Érdemes felhívni a közel Allah az engedelmesség különböző jótékonysági szervezetek.
13. Virtue sétált a mecsetbe az imákat.
14. Kötelező imákat gyülekezetben a mecsetben a férfiak.
15. Megszabadulni a beavatkozás az út a szeretet.
16. Forgalomba vagy dobta zavar az utcán a bűn és vétek.
17. Törvénytelennek, hogy bajt a földön.
18. Számának meghatározása az emberi ízületek, ami 360 ízületek.
MARAJI "
1. Al-Qur `egy és terjemahnya.
2. Ibni Kathir Tafsir.
3. Sahih al-Bukhari.
4. Saheeh muszlim
5. Musnad Imam Ahmad
6. Sunan Abu Dawud
7. Sunan at-Tirmidhi
8. Sunan an-Nasai
9. Sunan Ibn Majah
10. Saheeh Ibn Hibban (at-Ta'lîqâtul Hisan).
11. Sunan al-Bayhaqi.
12. Syarhus Sunnah lil Baghawi.
13. Fathul Bari Sharh Sahih al-Bukhari.
14. Sharh Sahih muszlim Nawawi lin.
15. Jâmi'ul "Uloom wal Hikam, munkái Rajab Ibn al-Hanbali. Ellenőrzés: Shoaib Ibrahim al-Arnauth és Bajis.
16. Genealógia al-al-ahadith Shahîhah által Shaykh al-Albani.
17. Qawa'id Fawâ-id wa minal "Arba'în egy-Nawawiyyah, Mohammed Sulthan Nâzhim munkát.
18. Al-Wafi Arba'în egy-Fi Syarhil Nawawiyyah képviseletében dr. Mustafa al-Bugha és Muhyidin Mustha.
19. Syarhul Arba'în an-Nawawiyyah által Shaykh Muhammad ibn al-Saalih "Uthaymeen.
20. Bahjatun Nâzhirîn Sharh Riyâdhish Righteous alkotások Shaikh Salim bin 'Eid al-Hilâly
[Másolt a Sunnah Edition magazin 08/Tahun XIII/1430H/2009M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]
Adab Oldalról Intentions
Által
Muzulmán pap Abu Isma'il al-Atsari
Két ember végző imákat, az első elérése a jó szerencsém Mindenható Allah úgy, hogy bűnei tartoznak, míg a második volt egy baleset, és a harag, mert Allah nifak és riyâ'nya.
Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam kifejtette a értelmében az ima, ami miatt bűn, mert ez történik, őszinteséggel és tökéletes. Ő sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
ما من امرئ مسلم تحضره صلاة مكتوبة فيحسن وضوءها وخشوعها وركوعها إلا كانت كفارة لما قبلها من الذنوب ما لم يؤت كبيرة وذلك الدهر كله
Nem muszlim, akiknek az érkezését (idő) kötelező ima, akkor ő a kötelező ima, finomításával wudhu'nya, khusyu'nya és ruku'nya, de az ima a bűn a bűnök előtt, mindaddig, amíg nem követ el súlyos bűnt. És ez az egész idő alatt. [HR. Muszlim, nem. 228]
Ezzel ő is figyelmeztette az emberek imádkoznak Riya ", mivel ez kizárja a szeretet, az alábbi hadíszt:
عن أبي سعيد قال خرج علينا رسول الله صلى الله عليه وسلم ونحن نتذاكر المسيح الدجال فقال ألا أخبركم بما هو أخوف عليكم عندي من المسيح الدجال قال قلنا بلى فقال الشرك الخفي أن يقوم الرجل يصلي فيزين صلاته لما يرى من نظر رجل
Akár Abu Sa'id, azt mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam eljött hozzánk, amikor beszéltünk Al-Dajjal Masîhud. Később azt mondta: "Már csak megmondom, amit azt hiszem, félek többet neked, mint ellen Al-Masîhud Antikrisztus? "Így mondta:" Igen, ó, Allah Küldötte. "Aztán azt mondta:" rejtett Shirk. Hogy valaki imádkozott, és ő felélénkül imádság, mert látja a nézeteit mások ". [Hadith Hasan Ibn Majah történelem, nem; 4204]
Ez világos példája annak fontosságát, hogy a szándékok és szándékok mengikhlaskan minden tetteit. Ezért sok a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam vigyázz, ez az ő hadiths. Többek között a szavak, amiket sallallaahu "alaihi wa sallam:
إنما الأعمال بالنيات وإنما لكل امرئ ما نوى
Valóban, a tetteket, amelyek akkor jelentkeznek a szándék, és mindenki megkapja, amit akart. [HR. Bukhari, nem. 1, muzulmán, nem. 1907-ben, a "Umar ibn al-Khattab radi anhu]
Valóban cselekmény el kell fogadnia Allah, ha megfelel két feltételnek, azaz őszinte szándék, és kövesse az Sunnah. Ezért a Mindenható Allah látni fogja az emberi szívet, hogy ő őszinte, és látni az ő tetteit, akár útmutatással összhangban a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Ő sallallaahu alaihi wa sallam mondta:
إن الله لا ينظر إلى صوركم وأموالكم ولكن ينظر إلى قلوبكم وأعمالكم
Bizony Allah nem nézd meg a formáját és a tulajdonunkat, de lát a szíved és a tetteket. [HR. Muszlim, nem. 2564]
Ezért mengikhlaskan szándék Mindenható Allah parancsokat minden ember számára, mert a szó:
وما أمروا إلا ليعبدوا الله مخلصين له الدين حنفاء ويقيموا الصلاة ويؤتوا الزكاة وذلك دين القيمة
Bár nem mondták, kivéve, hogy imádják Allah az engedelmesség Neki tisztítja a (run) egyenes vallás, és hogy létrehozza az ima és a Zakat meunaikan, és ez az egyenes vallás. [Al-Bayyinah/98: 5]
SZÁNDÉK a kedvesség
Között irgalma és kegyelme Mindenható Allah az, hogy ő írta a jósága az Ő szolgái csak azért, mert a vágy, hogy jót, míg a vágy, hogy rosszat tenni még el kell készíteni. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam magyarázta ezt a következő hadíszt:
إن الله كتب الحسنات والسيئات ثم بين ذلك فمن هم بحسنة فلم يعملها كتبها الله له عنده حسنة كاملة فإن هو هم بها فعملها كتبها الله له عنده عشر حسنات إلى سبع مائة ضعف إلى أضعاف كثيرة ومن هم بسيئة فلم يعملها كتبها الله له عنده حسنة كاملة فإن هو هم بها فعملها كتبها الله له سيئة واحدة
Bizony Allah Mindenható levelet a jóság és a rosszaság. Bárki, aki akar jót, és ő nem tette meg, Allah írja az ő oldalán a jutalom jóság tökéletes neki. Ha azt akarja, hogy jót tegyenek, és ő csinálta, Allah írja a jutalom jóság tíz 700-szor annyi, hogy sok. Aki akar rosszat, és ő nem tette meg, Allah írja az ő oldalán a jutalom jóság tökéletes neki. Ha ő akar rosszat, és ő csinálta, egyedül a Mindenható Allah levelet egy gonosz. [HR. Bukhari, nem. 6491, muszlim, nem. 131]
Szándék szégyen
Átadás vágy a szívemben rosszat tenni a bűn nem írta mindenható Isten. Azonban, ha a vágy már meghatározása és szándék, nem is beszélve próbáltak, de nem történik meg, akkor az elkövetők ütött választ tőle. Ebben a tekintetben a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
إذا التقى المسلمان بسيفيهما فالقاتل والمقتول في النار فقلت يا رسول الله هذا القاتل فما بال المقتول قال إنه كان حريصا على قتل صاحبه
Ha két muszlimok találkozik kardjukat (harc, háború), a gyilkos, és a megölt emberek a pokolban. I (Abu Bakrah) megkérdezte: "Ó Allah Küldötte, a gyilkos (megértjük-pent), de mi a helyzet az emberek, akik megölték. Azt válaszolta: "Bizony, ő szívesen megöli barátját." [HR. Bukhari, nem. 31, 7083, muzulmán, nem. 2888, Abu Bakrah]
Egy másik hadíszt, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam figyelmeztetett rosszhiszeműség közötti kapcsolat szolga. Ő sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
أيما رجل يدين دينا وهو مجمع أن لا يوفيه إياه لقي الله سارقا
Bárki, aki az adósság nem áll szándékában fizetni az adósságot a tulajdonos, akkor találkozik Allah, mint a tolvaj. [HR. Ibn Majah, nem. 2410, Shaykh al-Albani mondta: "Hasan Sahih"]
Pahala és kínzást szándékok FOR
Helyzete nagyon fontos szándék is látható következményei az eredményt. Nevezetesen, hogy a puszta szándék, valakinek, hogy kap egy jutalom vagy büntetés. Úgy tűnik, a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam az alábbi hadíszt:
عن أبي كبشة الأنماري أنه سمع رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول: إنما الدنيا لأربعة نفر: عبد رزقه الله مالا وعلما فهو يتقي فيه ربه ويصل فيه رحمه ويعلم لله فيه حقا فهذا بأفضل المنازل وعبد رزقه الله علما ولم يرزقه مالا فهو صادق النية يقول لو أن لي مالا لعملت بعمل فلان فهو بنيته فأجرهما سواء وعبد رزقه الله مالا ولم يرزقه علما فهو يخبط في ماله بغير علم لا يتقي فيه ربه ولا يصل فيه رحمه ولا يعلم لله فيه حقا فهذا بأخبث المنازل وعبد لم يرزقه الله مالا ولا علما فهو يقول لو أن لي مالا لعملت فيه بعمل فلان فهو بنيته فوزرهما سواء
Akár Abu al-Anmari Kabsyah radi anhu, hogy hallotta a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Valóban, a világ 4 fő részére: Servant of Allah Mindenható adjon neki egy ilyen kincset rizqi (a közúti halal) és tudás (az iszlám ), akkor ő szentelte az ő Úrnak rizqi, hogy a (vagyon és tudás), csinál jó rokonai a rizqinya, és ő ismeri a jogait Mindenható Allah neki. Akkor a szolga a legfontosabb pozíció (Allah Mindenható). Szolgája Mindenható Allah adjon neki rizqi forma tudomány, de nem ad rizqi forma kincs volt jó szándékkal. Azt mondta: "Ha van ingatlan szeretném tettre így és így (az első, hogy nem jó ez)." Szóval (visszafizetik) a szándék (jó), jutalmazása mindkét (első és második), ugyanaz. Szolgája Mindenható Allah adjon neki rizqi forma kincset, de nem ad neki rizqi forma tudás, akkor csinál a pénzével gondatlanul ismerete nélkül. Nem volt szentelt az Úrhoz, hogy neki, nem tesz jót rokonai az ő tulajdonát, és nem tudta jogait Mindenható Allah neki. Akkor a szolga a legrosszabb helyzetben (a Mindenható Allah). Szolgája Mindenható Allah nem ad neki egy ilyen kincset rizqi és a tudomány, majd azt mondta: "Ha van ingatlan tennék ilyen tetteket Így és így (egy harmadik személy, aki ezt tette, hogy a gonosz)." Szóval (válasz) a szándékát, hogy a bűn ugyanaz. [1]
Shaikh Salim al-Hilali mondta, kifejtve Hafizhahullah között joggyakorlata ezen hadíszt: "Valaki meg fog jutalmazni vagy büntetni akar egy rögzített / strong (inside-toll), bár ő nem volt képes végrehajtani. Mert annak ellenére, hogy nem volt képes rá, de tudta számíthat, és azt szeretnék ". [2]
Jó szándék nem változtatják meg megfeleljenek engedetlenség
Mindez mutatja, mennyire fontos az állásfoglalás szándék. Ezért egy jó muszlim mindig építeni a tetteit jóhiszeműen, az őszinteség az Allah Mindenható. Hasonlóképpen, a muszlim mindig megpróbál jót a Sunnah a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, mert teljességének goodwill.
Mivel a puszta jó szándék nem lehet megváltoztatni engedetlenségre való engedelmesség. Ahogy valaki bershadaqah a lopott pénzt, vagy a korrupció. A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
لا تقبل صلاة بغير طهور ولا صدقة من غلول
Ez nem fogadható el, tisztítás nélkül és imádság nem fogadható el a Sadaqah (eredmény) ghulul (áruló). [HR. Muszlim, nem. 224]
Így, bár a gyakorlat volt a kedvességet lahiriyah, és kész jóhiszeműen, mint ima vagy Sadaqah, de ha ez nem felel meg a követelményeknek a vallás, a jó szándék nem lehet változtatni a gyakorlat engedelmesség.
Ezért a nemes társak, Abdullah bin Mas'ud radi "anhu soha nem jött jama'ah dhikr csoportokban birtok kavics. Minden csoport vezette egy személy. A vezető parancsolt: "Bertakbir 100-szor", akkor igen. Azt is elrendelte, hogy a gyülekezet himnuszt bertahlil 100-szor, 100-szor, ők is erre. Majd `Abdullah bin Mas'ud radi anhu ezt mondta nekik:" Ez, látom te-? "Azt mondta:" Ó, Abu Abdurrahman, ezek kavics. Mi kiszámításához takbir, tahlil, valamint a rózsafüzér vele. Azt mondta: "Számolja meg satu! Biztosíthatom Önöket, a jóság nem pazarolja egyáltalán (így kell számítani.) Kár, Ó emberek Muhammad sallallaahu "alaihi wa sallam, milyen gyors a megsemmisítés! Ez volt a Próféta társai, ha sok. Nem kopott ruháit, és a hajók még nem tört. Annak érdekében, hogy a Mindenható Allah az én lelkem a kezében, valójában te vagy a jobb, a vallás, mint a vallás Muhammad, vagy azok, akik kinyitotta az ajtót, a félrevezetés. " Azt mondták: "Az Allah, O Abu Abdurrahman, nem akarjuk, de jóság." Azt válaszolta: "Hány jóakarói nem értem." Valóban Rasululluh sallallaahu "alaihi wa sallam került prédikált nekünk:
أن قوما يقرءون القرآن لا يجاوز تراقيهم
"Ez van egy csoport ember, akkor olvassa el al-Korán, de al-Korán nem felelt meg a torkukat."
Annak érdekében, Allah, nem is tudom, jó esélye van a legtöbb van tőled. " Aztán hagyta őket. [3]
Nézzük a fenti válaszokat tőle: "Hány jóakarói nem értem." Ez egy csomó ember szeretné, hogy a jó, volt jó szándék, hanem azért, mert nem megy át az út, akkor nem kapja meg, amit akart.
És kérjük, vegye figyelembe, hogy a szándék nem ejtik a mondat, de a meghatározás szívében idézi gyakorlatban.
Végezetül, hadd mindig jó szándék, őszinte az egész gyakorlat, kifelé és befelé. Hasonlóképpen, a gyakorlatban kell alapulnia irányításával a Mohamed próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Május Allah Mindenható mindig mentességet ad nekünk, hogy elérje a jó öröm. Alhamdulillâhi rabbil "Alamin.
HIVATKOZÁS:
1. Sahih Bukhari
2. Saheeh muszlim
3. A könyvek Sunan
4. Minhâjul muszlim által Shaykh Abu Bakr al-Jabir Jazairi
5. Bahjatun Nâzhirîn Sharh Riyadhus Righteous, a Shaikh Salim al-Hilali
6. Tudomány Usul Bida "képviseletében Shaykh 'Ali al-Halabi
7. Stb.
[Másolt a Sunnah Edition magazin 04/Tahun XIII/1430H/2009M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]
Nővér, ez a dicsőség!
Által
Ustadz Abdullah bin al-Taslim Buthoni
Mindenható Allah hozott létre az iszlám teljes és tökéletes, és biztosította az igazságosság és az igazság. Mindenható Allah azt mondja:
وتمت كلمت ربك صدقا وعدلا لا مبدل لكلماته وهو السميع العليم
Befejezte a mondatot az Úr (al-Korán) a megbízható és valós mondat. Senki sem tudja megváltoztatni a szavait, és Ő az All-meghallgatás, All-Knowing [al-An'am / 6:115]
Ez azt jelenti, al-Korán az a szó, a Mindenható Allah volt a hírekben benne foglalt, valamint a tisztességes megrendelések és tilalmakat. Így semmi sem igazabb, mint a hírekben szereplő e dicsőséges könyvet, és nincs több valós, mint a parancsok és tilalmak. [1]
Között formái iszlám igazság, hogy nem tesznek különbséget a nemzetek / törzsek nemzetek / törzsek. Hasonlóképpen az egyik fajta (férfi vagy nő) más típus, kivéve a hit és áhítat Allah Mindenható.
Mindenható Allah azt mondja:
يا أيها الناس إنا خلقناكم من ذكر وأنثى وجعلناكم شعوبا وقبائل لتعارفوا إن أكرمكم عند الله أتقاكم إن الله عليم خبير
O emberiség Létrehoztunk Önnek egy férfi és egy nő, és tett téged a népek és törzsek nemzet hogy ti is ismerjük egymást, tudta. Bizony, a legtöbb tisztelt szemében Allah a leginkább igaz rád. Bizonyára Allah ismerője, Aware. [Al-Hujurât/49: 13]
Egy másik versben Allah mindenható szerint:
من عمل صالحا من ذكر أو أنثى وهو مؤمن فلنحيينه حياة طيبة ولنجزينهم أجرهم بأحسن ما كانوا يعملون
Aki dolgozik, az igazságot, hogy férfi vagy nő állapotban hit, bizony neki is adunk egy jó élet (a világon), és valójában mi ad választ, hogy őket (a túlvilágon) egy jobb jutalom, mint amit tettek. [An-Nahl/16: 97]
Szintén az ő szavaival:
فاستجاب لهم ربهم أني لا أضيع عمل عامل منكم من ذكر أو أنثى بعضكم من بعض
Így Isten megengedte, hogy alkalmazás (azzal, hogy): "Én nem pazarolja jótékonysági akik munkaerő köztetek, hogy férfi vagy nő, (mert) néhány van a legtöbb a többi" [Ali Imran / 3:195]
Értékelés of Women Against iszlám
Az iszlám igazán értékelni, és tisztelje a nők létrehozására saría jog jellemző rájuk, és magyarázd jogaikat és kötelezettségeiket az iszlámban. Minden, ami a célja, hogy megőrizze és megvédje a becsület és a dicsőség őket. [2]
Shaykh Salih al-Fawzaan hafidzahullâh azt mondta: "a muszlim nők egy nagy helyzete az iszlámban, így sok nemes megállapított feladatok vele. Ezért a Próféta n mindig szállít egy speciális tanácsolja a nők számára [3], mint a prédikáció közvetíteni az Arafat (amikor a Búcsú Zarándoklat). [4] Ez azt sugallja, hogy szükség kifizető figyelmet a nők mindenkor .... [5]
Között felértékelődése az iszlám a nők, hogy egyenlőségjelet tesznek őket a férfiak a legtöbb saría jog azt a kötelezettséget tauhid Isten Mindenható, tökéletes hit, a jutalom és büntetés, valamint a általánossága bátorítást és a tiltás az iszlámban. [ 6]
A különbség a férfiak és a nők bizonyos iszlám döntéshozatal, ez jelzi a tökéletesség az iszlám. Mivel a vallás valóban figyelembe véve a különböző feltételek a férfiak és nők, a törvényeket, amelyek nagyon megfelelnek a körülményeknek és feltételeknek mindkettő.
Ez a bizonyíték arra, hogy az iszlám jog ténylegesen elrendelte a mindenható Isten, aki az Igazságügyi és Wise, az ismerője mindent a jó és jóléte az Ő szolgái. Mindenható Allah azt mondja:
ألا يعلم من خلق وهو اللطيف الخبير
Nem Isten, aki teremtett (a világegyetem és annak tartalma) mindentudás (mindent)? És ő az ismerője Smooth [al-Mulk/67: 14]
Mindez azt sugallja, hogy az iszlám szeretné dicsőíteni nők, mert az iszlám intézet törvények valóban illik a feltétel és a jellemek. A gyakorlatban az összes, hogy lesz a dicsőség az igazság.
Amikor megmagyarázza ezt a nagy bölcsességet, Shaykh Bakr Abu Zaid hafidzahullâh azt mondta: "Ez a mindenható Isten, aki létrehoz és elrendel, hogy a férfiak nem ugyanaz, mint a nők jellemzők, alak, és a fizikai erő. Hímek egy nagyobb fizikai és karakter erősebb, míg a gyengébb nők (feltétel) fizikai vagy karakter ...
Kétféle különbség van hátul a nagyszámú saría jogot. Az ő nagy bölcsessége Mindenható Allah ismerik mindent részletesen, már megállapította, hogy a különbségek és egyenlőtlenségek a férfiak és a nők bizonyos saría törvényeket, azaz a feladatok feltételekkel összhangban és fizikai formában, és hogy az egyes A két típus (hím és nőstény) teljesítette. Hasonlóképpen szerint a sajátosságait mindegyikük területén az emberi élet, annak érdekében, hogy tökéletes a rend az élet, és hogy mindegyikük a feladataik elvégzéséhez.
Tehát Allah szakosodott férfi részleges sharia jog feltételekkel összhangban, alakja, összetétele és fizikai jellemzőik (és megfelelően) az erő, a türelem és kitartás elvégzése e jogszabályok és összhangban a az összes feladatot kívül otthonok és vállalkozások megélni a család számára.
Hasonlóképpen Mindenható Allah nők részleges sharia jog feltételekkel összhangban, alakja, összetétele és fizikai jellemzőik (és aszerint, hogy) a korlátozott képességeit és gyengeségeit a terheket, szintén összhangban az összes feladatot és kötelezettséget vannak a házban, szabályozásában belügyeibe, valamint családtagjaik, akik oktatása a következő generáció az emberek a jövőben.
Az al-Korán, Allah Almighty mondja feleség azt mondja 'Imran:
وليس الذكر كالأنثى
És az emberek nem azonos a nők [Ali Imran / 3:36]
A szent Isten mindenható, a tulajdonos minden teremtés és parancsolatot az iszlám jogot, a törvényeket, és pensyariatan tulajdonosok.
ألا له الخلق والأمر تبارك الله رب العالمين
Tudd meg, létrehozása és megrendelés csak a megfelelő Isten. A szent Isten, az Úr of the Worlds [al-A'raf / 7:54]
Ez az Isten akarata (akarata) Allah mindenható amely kauniyyah qadariyyah (összhangban a sors és a természet, hogy Allah Mindenható elrendelt minden lény a teremtésben, a kialakulását a megjelenés és a tehetség. És ez az Ő akarata, isten ez diniyyah syar'iyyah (megfelelő kifejezések vallás és saría szeretett és megáldotta őt.), majd 2 terkumpullah Isten akarata mindenható Allah javára Ő szolgái, a jólét az univerzum, és szabályszerűsége magán élet megállapodások, a háztartások, csoportok és egész közösségek. [7 ]
Néhány példa az iszlám saría törvények amely leírja tiszteletet és megbecsülést a nők elleni iszlám
1. Az a kötelezettség, hogy viseljen hidzsáb (ruhát, hogy valamennyi ivarszervek teljesen [8]), a nők, ha a házon kívül.
Mindenható Allah azt mondja:
يا أيها النبي قل لأزواجك وبناتك ونساء المؤمنين يدنين عليهن من جلابيبهن ذلك أدنى أن يعرفن فلا يؤذين وكان الله غفورا رحيما
Ó Próféta, mondjuk, hogy a felesége, lányai, és a feleségek a hívőknek, hadd kiterjeszteni sál a test körül. Ez olyan, hogy azok könnyebben ismert, így nem zavarja / fáj. És Allah Megbocsátó és Könyörületes. [Al-Ahzâb/33: 59]
Ebben a versben Allah mindenható ismerteti a kötelezettséget, hogy viselni a fátylat, a nők és a bölcsesség a saría jog, azaz: "Tehát azok könnyebben ismert, így nem zavarják / fáj."
Shaykh "Abdurrahman as-Sa'di rahimahullah mondta:" Ez arra utal, hogy zavar a nők e züllött merülne fel, ha a nő nem viselt hidzsáb összhangban saría. Mert ha ő nem viselnek hidzsáb, talán az emberek úgy gondolta, hogy ő nem az a nő, aki "Afifah (ébren becsület), így ez a betegség (a vágy) a hatiya zavarja, és fájt neki, sőt megalázó / visszaélni. majd viselni a hidzsáb összhangban saría, megakadályozza a kialakulását vágy rossz ember vágya az önálló nő ". [9]
2. Felelősség install Hidzsáb / fényvédő, hogy megvédje a nők véleménye a férfiak, akik nem mahram.
Mindenható Allah azt mondta, kifejtve, legfőbb bölcsesség disyariatkannya hidzsáb / fátyol nők és férfiak között:
وإذا سألتموهن متاعا فاسألوهن من وراء حجاب ذلكم أطهر لقلوبكم وقلوبهن
És ha kér valamit (szükségletek) hova őket (feleségei a Próféta), majd kérje mögül a fátyol. Ilyen módon, hogy tisztább a szív és a szívüket. [Al-Ahzâb/33: 53]
Shaykh Muhammad bin Ibrahim Shaikh Alu rahimahullah azt mondta: "Ebben a versben Allah mindenható minősíti Hidzsáb / fátyol, mint a szentségét a szívét a hívők, férfiak és nők egyaránt. Mert ha az emberi szem nem lát semmit, hogy felkéri a vágy, mert a gátolt hidzsáb / fátyol, akkor a szíve nem vágy rossz. ezért ilyen körülmények között az emberi szív lenne tiszta, így a lehetőség nem rágalmazás kártérítési előfordulása nagyobb volt. Due hidzsáb / fátyol ténylegesen megakadályozzák a rossz szándékok az emberek, hogy van egy betegség a szíve "[10].
3. Felelősség a nők, hogy rendezze az otthon és csak akkor kell a házból, ha van egy jogos érdeke a vallás. [11]
Mindenható Allah azt mondja:
وقرن في بيوتكن ولا تبرجن تبرج الجاهلية الأولى وأقمن الصلاة وآتين الزكاة وأطعن الله ورسوله إنما يريد الله ليذهب عنكم الرجس أهل البيت ويطهركم تطهيرا
És hagyom, hogy (O feleségei a Próféta) telepedett a ház, és nem te bertabarruj (gyakran ki a ház díszes és viselkednek) hasonló (egyéni) tudatlanság a nők voltak az elsők, és rendszeres imák, a fizetés Zakat és engedelmeskednek Allah és az Ő Messenger. Bizony Allah szándékozik fog, hogy megszüntesse a bűn tőled, O Ahl-ul-vers (feleségei a Próféta), és tisztítsa meg Ön, mint a tiszta-net. [Al-Ahzâb/33: 33]
A saheeh hadeeth, a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Valóban, a nők awrah, így ha kijön, az ördög fogja kísérni (menghiasainya hogy rágalmazási a férfiak), és a helyzet legközelebb Urát, amikor ő a házban ". [12]
Shaykh Bakr Abu Zayd hafidzahullâh amikor elmagyarázza legfőbb bölcsesség tabarruj tilalma az iszlám azt mondja: Ami az iszlám, tilos cselekedni tabarruj miatt ösztönzése a hit és a vágy tomboló szívében a muzulmánok megvalósítása érdekében az engedelmesség Allah és a Messenger Őt, és azért, hogy díszítik magukat a szentség és a dicsőség, ne megalázás, annak érdekében is, hogy elkerüljék a bűn, jutalom vár és jutalmazási Tőle, és a félelem egy fájdalmas büntetés. Ez kötelező a muszlim nő, hogy a félelem és a Mindenható Allah távol cselekmények által tiltott Allah és az Ő Messenger sallallaahu "alaihi wa sallam, hogy nem vesz részt a beszűrődő a kár a test által okozott terjedésének muszlim fellépések tettei gonosz, erkölcsileg korrupt család és a háztartás tagjai, valamint a féktelen paráznaság. Azt is, hogy lehet, hogy nem kell kérni, egy szemet és egy áruló szív betegség, ami tárolja őket rossz vágyakat, így vétkeztek, és másokat a bűn ". [13]
4. Feladatai és felelőssége, hogy az oktatás és a nők vezetnek gyerekek a házban.
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:
ألا كلكم راع وكلكم مسؤول عن رعيته, ... والمرأة راعية على بيت بعلها وولده وهي مسؤولة عنهم
Tudja, hogy mindannyian vezetők és az összes akkor megkérdőjelezhető, hogy mi vezetett ... egy nő (feleség) vezető szerepet tölt be a házban a férje az ő gyermekei, és ő lesz kérdezték (cselekedetek) őket. [14]
A feladatai és felelősségei ez azt mutatja, hatalmas helyzete és a nők szerepe az iszlámban. Mert ők az első és legfontosabb nevelők az iszlám fiatalok. Azáltal, hogy a jó iránymutatást ad nekik, eszközöket keresték javítását a közösség és a muzulmánok.
Shaykh Muhammad ibn Salih al-Uthaymeen rahimahullah azt mondta: "Bizony, a nő egy nagy és fontos szerepet javításában közösségben feltételekkel. Karenakan Ez egy erőfeszítés állapotának javítása az emberek vették két oldala van:
Először: az állapot javítása a házon kívül, ami történt a piacon, mecsetek és más helyeken az otthonon kívül. Ezek a fejlesztések a férfiak uralják, mert ők azok, akik tevékenysége az otthonon kívül.
Másodszor: Fejlesztések a fal mögött (a házban). Ez a nemes feladat általában támaszkodva a nőket, mert vezető / nevelők a lakásban.
Ezért nem baj, ha azt mondjuk, hogy ha csak a fele igaz, a jóság, vagy még inkább, mint az embereknek a száma vonzalom a nők. Ennek oka, hogy két dolgot:
Először is: A nők száma egyenlő a férfiak száma, még jobban, mint a férfiak. Ez azt jelenti, hogy a legtöbb ember a nő, amint az a hadeeth a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Az ennek alapján, hogy a nők nagyon nagy szerepet javításában közösségben feltételeket.
Másodszor: A kezdete egy új generációs növekedés az ellátás a nők. Mindez azt mutatja, nemes feladatot a nők jobb közösségben [15].
Mint büszke Muszlim Nők
A fenti példák csak egy kis része a saría törvényeket, amelyek leírják a tisztelete és fejlődése az iszlám nők ellen. Így egy muszlim nő, aki megkapta a kegyelmet iránymutatást Allah Almighty, hogy tartsák be ezt a vallást, akkor úgy érzi, büszke a futás a saría törvényeket Őt. Mert, hogy ő el fogja érni a végső dicsőség ebben a világban, és a túlvilágon. Minden, ami sokkal több, mint az összes dicsőséges és világi örömöket összegyűjtjük emberek.
Mindenható Allah azt mondja:
قل بفضل الله وبرحمته فبذلك فليفرحوا هو خير مما يجمعون
Mondja: "Az Isten kegyelme és irgalma, azzal hadd (a hívők) örülnek, Isten kegyelme és irgalma jobb, mint amit (világi luxuskiadások) gyűjtött (az emberek). [Jonah / 10:58]
"Az Isten ajándéka" ebben a versben értelmezi a kommentátorok, a tudósok "hit benne", míg az "Isten kegyelme" értelmezi "a Korán". [16]
Egy másik versben Allah mindenható szerint:
ولله العزة ولرسوله وللمؤمنين ولكن المنافقين لا يعلمون
És a dicsőség a (tényleges) tartozó csak Allah, az Ő Messenger és az ingatlan tartozik a hívők, de a képmutatók nem tudom. [Al-Munâfiqûn/63: 8]
A híres szavakkal z Umar azt mondta: "Akkor mi vagyunk a legaljasabb, akkor Allah felemel minket, hogy az iszlám vallás, akkor ha igyekszünk dicsőséget a vallás nem az iszlám, bizonyosan Allah tesz bennünket megvetendő és az alacsony ". [17]
Cover
Az al-Korán Allah a legigazságosabb és Wise már kifejtettem, miért elérni végső dicsőség ebben a világban, és a továbbiakban mind a férfiak és a nők, összhangban azokkal a feltételekkel és a természet minden.
Elmélkedj a következő nemes vers:
الرجال قوامون على النساء بما فضل الله بعضهم على بعض وبما أنفقوا من أموالهم
A férfi a vezető nők számára, mert Allah előnyben egyesek (férfi) a részben a másik (nő), és mert (férfi) töltenek telepedett azok egyes ingatlan. Így az isteni nő egy nő, aki nem engedelmeskednek Istennek újra fenntartani magukat, ha a férje nem volt ott, mert Isten megtartotta (taufik ad neki) "[al-Nisa '/ 4:34]
Május Allah mindenható, hogy ez a cikk hasznos tanácsokat és a muszlim nők, hogy visszatérjen az igazi dicsőség végrehajtó utasításainak Mindenható Allah az iszlámban.
وصلى الله وسلم وبارك على نبينا محمد وآله وصحبه أجمعين, وآخر دعوانا أن الحمد لله رب العالمين
Város a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, 25 Shawwal 1430 H
[Másolt a Sunnah Edition magazin 09/Tahun XIII/1430H/2009M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]
Rossz hit Fetish
Által
Ustadz Rizal Yuliar
A sok formája kibújik amely még mindig széles körben elterjedt a társadalomban általában használata amulettek. Ezeket úgy vélik, hogy a védő talizmán (kivéve Allah), a különböző katasztrófa, beteg és nyomorult. Vagy úgy, hogy bizonyos ellátásokra, mint hozza a jó szerencse, pellet csali, egyszerű szerencse, bizalom promóciós és így tovább. Vannak amulettek formájában egy gyűrű / ali-ali, karkötők, nyakláncok, fémes anyagok különböző formájú, kötelet kötött egy bizonyos végtag, vagy egyéb fétis. Rosszindulatú daganatok nem csak megüt a köznép, de nem is kevés tudósok és oktatók, akik részt mossuk jelenség szomorú és félrevezető. Ironikus, hogy ha valaki egy fétis rabszolgák és rabszolgává a Sátán csapdákat kibújik, ő nem habozott, hogy tanítsa még meghívni másokat nem ugyanaz a dolog, és így tovább. Mint hívő azt megérdemlik, hogy tudják ezt, annak érdekében, hogy elkerüljék, és megakadályozzák magad és mások tartoznak még megmentésére, akik beleesett a sárba pusztulástól. Nas'alullâha assalâmata wal `âfiyah mindannyian csak kérni mindenható Isten biztonságot és védelmet.
SZEREPLŐK megsemmisítés kibújik
Tauhid (Egység) a Mindenható Allah minden formája imádat jog Mindenható Allah a legmagasztosabb. És kibújik a legnagyobb kezhaliman jogainak Isten a Mindenható. Fenyegetések és az Isten haragja a Mindenható ellen Shirk és nagyon határozott bűnös sok a verset. Mindenható Allah nem fog megbocsátani Shirk; gyakorlat tettes fog esni, és belépett tiltott Jannah Allah Mindenható. Mindenható Allah azt mondja:
إن الله لا يغفر أن يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء ومن يشرك بالله فقد افترى إثما عظيما
Bizony, Allah nem fog megbocsátani Shirk, és ő megbocsátja bűneit kivételével (kibújik) a mindenki számára Ő akarja. Aki Allah (véglegesítés Shirk), akkor valóban van egy nagy bűn. [An-Nisa `/ 4: 48]
ولو أشركوا لحبط عنهم ما كانوا يعملون
Ha elkövetni kibújik Allah, eltűnt tetteik tettek. [Al-An `am / 6: 88]
إنه من يشرك بالله فقد حرم الله عليه الجنة ومأواه النار وما للظالمين من أنصار
Sőt, azok, akik kibújik Allah akkor biztosan Allah megtiltotta neki Paradise, és a hely a pokol, nincs ott az emberek, hogy zhalim segítők. [Al-Maida / 5: 72]
Az egységes egész értekezést prédikáció monoteizmus fenntartására Prófétája Allah mindenható földön hangsúlyozta értéke monoteizmus és nagyságát nistanya kibújik. Mindenható Allah azt mondja:
ولقد أوحي إليك وإلى الذين من قبلك لئن أشركت ليحبطن عملك ولتكونن من الخاسرين
És ez már kiderült, hogy Ön és a (próféták) előtt: "Ha Allah (by kibújik) kétségtelenül gugurlah amalmu, és akkor kell, akik elveszítik (diadzab)". [Az-Zumar/39: 65]
Kesyirikan a talizmán
Amulet általában kötés vasból készült, aranyból, ezüstből vagy más fémből vagy bármi hasonló, hogy úgy véljük, hogy kivédjék a szerencsétlenség és csapás és jaj megszüntetésére vagy úgy vélik, hogy a haszon. Vannak, akik viselni az egyik végtag vagy családja, lógott az ajtó fölött a ház, tárolása, szállítása, vagy más módon. [1] viselése varázsa van egy másfajta kibújik. Ha a viselője úgy gondoljuk, hogy az amulett, amely befolyásolhatja közvetlenül, anélkül, hogy a Mindenható Allah akarata, ez lesz bálványimádó típusa szerint jelentős Shirk Al Rububiyyah esetben, mert azt hitte egy isten eltérő Allah Mindenható. Azonban, ha azt hiszi, hogy az ilyen amulettek mint ok (közvetítők) és nincs közvetlen befolyása, akkor viszonylag kis kibújik. Mert ha azt hiszi, valami olyan okot, még akkor is, ha nem így van, akkor valóban ő vezette a Mindenható Allah meghatározásához, mint egy ok ", de Allah nem teszi okaként. [2]
A `Imran bin Hushain radi anhu, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam láttam egy ember visel nyakkendőt réz amulett a kezében. Ő sallallaahu "alaihi wa sallam megkérdezte:" Mi ez? ". A férfi így válaszolt: "(hordok) Mivel (zúzott) wahînah betegség". Aztán a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Engedd el! Lo (amulett), hogy nem fogja menambahkanmu mint a betegség. Ha meghalsz és amulettek voltak még magad, akkor nem lesz boldog és sikeres évig bármikor! ". [3] Ha a fenyegető boldogtalanság nyújtottak be a nemes társak radi anhu mert viselt amulettek, majd mi lesz, ha a felhasználó bekapcsolja rendes amulett, amely nem dicsőség, hiszen a dicsőség a Sahaba radi anhu?! Nyilvánvalóan nem lenne messze boldogság! . Ezért legyünk óvatosak ebben a tekintetben! Magabiztosság hozzáállása a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam a kibújik harci és felhasználásának amulettek efféle kell megvizsgálni megfelelően és példa a társak Ő sallallaahu" alaihi wa sallam és salaf tudósok általában, mert ez az a hozzáállás, hogy megtagadja Munkar és védelmi jogainak Allah Azza wa Jalla.
Egy nap Umar radi Hudzaifah meglátogat egy beteg ember, aki a karjában van egy kötél fétis láz ellenszert. Hudzaifah Radi anhu azonnal vágja, majd elolvasni a szót az Allah [Yûsuf/12: 106]:
وما يؤمن أكثرهم بالله إلا وهم مشركون
"Ez nem a többség hisz Istenben, de olyan állapotban, hogy Allah (a többi istenek)". [6] Sa `id ibn Jubair radi anhu mondta:" Bárki, aki vágott egy amulettet (tamîmah) egy személy, ha ő felszabadította a kifizetődő slave ". [7]
Ezekkel amulettek vannak kibújik (ami lehet nagyobb vagy kisebb), attól függően, hogy a viselő bizalom. Mert aki létrehozott egy közvetítő, ha nem is a Mindenható Allah teszi közre shar `i és qadari, akkor valóban ő tette partner Allah Mindenható. Reading a levél al-Fatihah mert közvetítők shar `i (ami előírt) a gyógyulás (az Allah). Vagy ahogy élelmiszer fogyasztásának (szál) egy oka annak, hogy bizonyítottan a folyamat megkönnyítése érdekében a szennyvíz, és ez qadari mert ismert a különféle tapasztalatokat. [8] Ezért utálom a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam felhasználásának amulettek, úgy, hogy egy olyan időszakban, amikor egy csoport ember jött el a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam (a berbaiat hogy ő sallallaahu" alaihi wa sallam), a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam adta hűséget kilenc embert, és hagyja az egyiket. Aztán megkérdezte: "Ó Allah Küldötte, te esküszöm kilenc embert, és kiment egy (köztünk)?" A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam válaszolt:" Bizony visel tamîmah ". Kezét és vágott talizmán, majd a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta, így baiatnya mondta:" viselt amulettek (tamîmah) akkor elkötelezte kibújik ". [9]
Tamîmah amulett viselése egy személy, és úgy vélik, hogy kivédjék a veszélyt, ain `betegség vagy konkrét haszon és a jóság. [10] Tamîmah általában két részre tagolható.
Először: készült kívüli al-Qur `egy a csontok, kagylók, csigák, kötél zsineg, körmök, nevek a démonok és más, akkor ez kétségtelenül nem kibújik, mert valaki felakasztotta valami más, mint Allah Mindenható.
Másodszor: hogy jön al-Qur `an, Asztma és jellege mindenható Isten, ott van eltérő véleményének pembolehannya. És erős vélemények nem megengedhetőségét ilyen dolgokat.
Van legalább három dolog, amelyek erősítik a tilalom vélemény:
1. Általánossága érveinek tilalom fárasztó tamîmah és nem érvek jelenetek.
2. Záró minden ajtó vagy hiányosságokat meg kell húzni kibújik is lógott, mint a nem megengedett.
3. Ha valaki visel tamîmah tartalmazó al-Qur `egy vagy asztma és jellege, mindenható Isten, akkor természetesen ez lesz bárhol, beleértve a WC rendelkezhet saját üzleti, és ez magában foglalja a megalázó magatartása al-Qur` an. [11 ]
Ibrahim an-Nakha `i rahimahullah mondta:" A salaf gyűlölet (Tilt) minden formája tamîmah mindkét készült al-Qur `egy vagy bármely más" [12] A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Valóban ruqyah (amulett ráolvasások) tamîmah és pelleteket kibújik ". [13] Al-Khathabi mondta:" tilos Ruqyah akik nem beszélnek arabul, mert tartalmazza mágia május vagy hűtlenség. Mintha megértette a jelentését, és van dhikr a Mindenható Allah benne, akkor az ilyen ösztönzik és várható barakahnya, wallahu A `lam. [14]
Shaykh al-Albani mondta: "Ruqyah említeni ebben hadíszt van bennük kérni védelme vagy ruqyah szellemet, akik nem értik a jelentését ...". [15] Ne feledje, hogy nem minden ruqyah is kibújik. Van néhány általános kifejezések, hogy ruqyah tenni. `Auf bin Malik al-'Asyjâ` iz azt mondta: "A múltban csináltunk egy olvasat során ruqyah tudatlanság. Aztán megkérdezte: "Ó Allah Küldötte sallallaahu" alaihi wa sallam hogyan van? "Ő sallallaahu" alaihi wa sallam mondta: "Mutasd meg nekem ruqyah te, nem, hogy miért (nem) ruqyah hogy nem kibújik" [16]. Messenger sallallaahu "alaihi wa sallam Soha nem volt, ő is volt diruqyah Gabriel Alaihissallam [17] Hasonlóképpen, a `Aisha radi anhuma. [18]
A pap rahimahumullâh magyarázó kifejezések ruqyah engedélyezettek a következők:
Először: Ruqyah jelent a recitálása a Korán, al-hadísz vagy asztma és jellege, mindenható Isten,
Másodszor: Beszélj arab, vagy hogy lehet érteni,
Harmadszor: Ne hidd, hogy ruqyah előnyös lehet önmagában csak a hatalom és engedélyével Allah Mindenható egyedül. [19] A Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:" Bárki, aki hivatkozik Allah tamîmah nem lehet megvalósítása a cél, aki támaszkodnak talizmán nyaklánc Isten nem ad neki békét és nyugalmat ". [20]
Testament Próféta sallallaahu alaihi wa sallam elleni küzdelem talizmán.
Amikor Abu Bashir Al-Ansari radi anhu a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam legtöbb safarnya, ő sallallaahu" alaihi wa sallam küldött egy üzenetet, és azt mondta: "Ne hagyd, hogy bárki amulett (lógó) a nyakán egy teve, de le kell vágni". [21 ] Ő sallallaahu "alaihi wa sallam ártatlan minden formájának kibújik közé perverz fétis. Kezdőár Ruwaifi Radi `anhu, hogy a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam ezt mondta neki: "Ó Ruwaifi`, valójában fogsz sokáig élni. Ekkor hirdeti az embereknek, hogy aki kötelező szakállt, vagy támaszkodnak talizmán, vagy tisztítás szennyvíz és az állati csontok, akkor valóban Muhammad elhatárolódtak tőle ". [22] Még a mindenható Isten hagyja bízva, hogy valaki valami más, mint Allah Mindenható Allah Mindenható az fog kiderülni, a gyengeség, mert semmi sem folyik, de a hatalom és a kegyelem Allah mindenható, Lord of the Worlds. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam is mondta:
من تعلق شيئا وكل إليه
Aki épít valamit (Allah mellett), akkor ő maradt neki. [23] Ez hagytam függ valamit és Allah mindenható figyelmen kívül hagyja azt. [24]
MEMOHONLAH csak Istennek WA Jalla
Az iszlám azt tanítja minden szolgája, hogy mindig tauhid Egység Allah Mindenható minden jótékonysági aktus közelebb hozzá, és könyörgött menedéket és megőrzése az egyetlen. Nem kevesebb, mint 17-szer minden imádságban a muszlim olvasni, de nem ritkák azok körében, akik nem értik majd a gyakorlatban kiemelkedő, azt olvasva:
إياك نعبد وإياك نستعين
Csak imádunk Téged, és Téged csak kérünk segítséget. [Al-Fatihah / 01:05]
Legcsekélyebb nehézség vagy csapás szembe egy szolga, hadd fordul építenek, és mindenható Isten, Most mindent. Mert tisztában van azzal, hogy az élet és a halál kezében Allah Mindenható.
قل إن صلاتي ونسكي ومحياي ومماتي لله رب العالمين
Mondja el, bizony imámat, áhítat, az élet és a halál az Allah, az Úr a világot. [Al-An `am / 6:162]
Egy napon a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam tanított Umar Ibn Abbaas, hogy még mindig nagyon fiatal, és oktatási, valamint a végrendelet, hogy az irányt az egész közösség. Ő sallallaahu "alaihi wa sallam azt mondta:" Ó, fiam, bizony azt kell tanítani néhány szót: (("Vigyázz, Isten, Isten vigyáz rád. Karbantartás Allah, akkor lesz Isten előtted (segít). Valahányszor hivatkozhat az Isten memohonlah , és ha segítséget kérnek majd memintalah segítséget Istentől. azzal, hogy ha az egész emberiség együtt, hogy egy előny az Ön számára, akkor nem ad semmit, de amit Isten szánt neked., és amikor jönnek össze, hogy bántani akkor nem fogja tudni, hogy csinálni, de amit Isten felvázolta az Ön számára. Pena (Qalam) már kijelölt és shuhuf (lap sors) elapadtak ")). [25]
Ima és WIWIRD-WIWIRD syar'i DICONOTHKAN
Törvények ítéletet kibújik az amulett nem mentes megoldást keresnek védelmet a különféle mala katasztrófa és jaj. Különböző imája védelem kár és veszély már tökéletesen tanított az iszlámban. Ez az egész, hogy az emberek csak a Mindenható Allah Egységét minden megnyilatkozás és mozog tettek, úgy is, így fosztva bármilyen kibújik. Mivel a muszlim felébredt, úgyhogy aludni fog megint, még ha ő kapja lidérces álmában. Minden hely és helyzet, életkörülmények és Safar, amikor szorongás neki, ima és dhikr reggel és petangnya. Hasonlóképpen, a várakozások neki jóság, az egészet már finomították, mind az iszlám tanítások megtestesülő al-Qur `a és az al-hadísz, 's rendelkezéseit példa a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam. De nem a "kényszeríteni" a verseket, vagy szövegrészeket biztos lehet abban, hogy az ima nyilvánvalóan eltért az útmutatást a tanítás a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam. Bárki, aki gyakorló ami sohasem példaként a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam akkor a szeretet, el kell utasítani, mint hiábavaló.
TANULSÁGOK VEENDŐ:
1.Kewajiban tauhid Mindenható Isten minden körülmények között, és nem kibújik kibújik bármilyen formában és bármilyen körülmények között.
2. Iszlám lezárta az összes kiskapuk, amelyek biztosították a muszlimok kibújik.
3. Kibújik a legnagyobb kezhaliman jogainak Allah, Most Remek. Az elkövetők fenyegetett nyomorúság a világon, és súlyos gyötrelem a túlvilágon.
4. Viselése amulettek különböző hiedelmek egyaránt úgy vélik, hogy kibújik, valamint a legfőbb közvetítők, kivéve Allah Mindenható.
5. Kötelező tagadja Munkar kibújik és más bűnök, hanem összhangban iszlám jog.
6. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam megállapította, hogy az amulett tamîmah van kibújik, és ő sallallaahu" alaihi wa sallam kellett küzdenie, és megszünteti Törvényes.
7. Nincs más módja, hogy megtalálják a boldogságot, és távol szenvedés, de futtatni minden részén az iszlám saría.
8. Egyszerűen hivatkozva védelme mindenható Isten egyedül. Referrals iszlám hivatkozva a védelmét a veszélyek és a károsodás már tökéletesen tanították al-Qur `egy és Sunnah.
May mindenható Isten továbbra is vezessen minket, hogy képes legyen járni az igazság fényét az iszlám nevében, ámen.
Reference:
1. Al-Mustadrak, Dar Pole `Ilmiyah Libanon. Cet II th.1422 H/2002 M. Muhammad `Abdullah al-Hakim egy-Naisâburi.
2. Al-Mushannaf, Al-Maktabah at-Tijâriyah Dar Al-Fikr Bejrút Libanon. Th ed. 1414 H / 1994 AD `Abdullah ibn Muhammad ibn Abi al-Kufi Syaibah
3. Qaulul-Mufid al-`ala foglalásra at-Tawheed, Dar Ibn al-Jawzi KSA. Cet II th.1424 H. Muhammad Salih al-Uthaymeen
4. At-Tamhîd li Syarhi Book at-Tawheed, Dar at-Tawheed KSA. Én cet 1424 H/2003 M. Salih `Abdul-` Azizi Alu Shaikh.
5. Aunul Sharh Sunan Abi Dawud Ma'bûd, Dar al-Fikr Bejrút Libanon. Cet III th.1399 H/1979 M. Muhammad Arifin Haqqil "Azhîm Eternal.
6. Fathul-Madzsid foglalásra Sharh at-Tawheed, Dar al-al-Kitab Islami Medina KSA. Alu `Abdurrahman ibn Hasan ash-Shaykh.
7. Musnad Ahmad, Mu'assasah ar-Risala Bejrút Libanon. CET th.1420 H/1999 M - Baitul-Aqthar Ad-Dauliyyah, th.1419 H/1998 M. Ahmad ibn Hanbal ash-Syaibani.
8. Genealógia al-al-ahadith Shahîhah, Maktabah al-Ma `arif Riyadh KSA. Cet th.1415 H/1995 M. Nashiruddin Muhammad al-Albani.
9. Saheeh Sunan Abi Dawud, Al-Maktab al-Islami Bejrút Libanon. CET th.1409 H/1989 M. Szulejmán al-Ash'ath as-Sijistâni - Muhammad al-Albani Nashiruddin.
10. Saheeh Sunan an-Nasa'i, Al-Maktab al-Islami Bejrút Libanon. CET th.1408 H/1988 M. Shoaib Ahmad ibn an-Nasa'i - Muhammad al-Albani Nashiruddin.
11. Saheeh Sunan Ibn Majah, Al-Maktab al-Islami Bejrút Libanon. Cet III th.1408 H/1988 M. Muhammad ibn al-Yazid Qazwini - Muhammad al-Albani Nashiruddin.
12. Saheeh Sunan at-Tirmidhi, Al-Maktab al-Islami Bejrút Libanon. Én cet 1409 H/1989 M. Muhammad bin Isa `at-Tirmidhi - Muhammad al-Albani Nashiruddin.
13. Saheeh muszlim, Dar As-Salam Riyadh KSA. CET th.1419 H/1998 M. Muszlim bin Hajjaj an-Naisâburi.
14. Sahih al-Bukhari, Dar As-Salam Riyadh KSA. Cet II th.1419 H/1999 M. Muhammad ibn Isma'il al-Bukhari.
15. Ah-wadzi Tuhfatul Sharh Jami 'at-Tirmidhi, Ibn Taymiyyah Maktabah. Cet III th.1407 H/1987 M. Muhammad `Abdurrahman al-Mubârakfury.
16. Tafsîrul-Qur `egy al-` Azhîm, Ar-Rayyan Muassasah Libanon. Isma `il ibn Kathir ad-Dimasyqi
[Másolt a Sunnah Edition magazin 08/Tahun XIII/1430/2009M. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 fax 0271-858196]
forrás: http://almanhaj.or.id/
Tidak ada komentar:
Posting Komentar