Kamis, 10 Juli 2014

'Şüphesiz ar-Rayyan adında bir kapı vardır cennettedir. Oruç insan kapıdan sonra kıyamet gününde girecek.

'Şüphesiz ar-Rayyan adında bir kapı vardır cennettedir. Oruç insan kapıdan sonra kıyamet gününde girecek.



Açlık erdemler ve sırları

Tarafından
Dr Abdullah bin Muhammed bin Ahmed Ath-Thayyar


GİRİŞ
Oruç hayatını geliştirmek için her çalışma uygulaması, övgüye değer şeyler almak ve uzak yıkıcı olan şeyleri tutmak için motive, yüceltmek olduğu, her Müslüman kendini kurmak için bir eğitim yerdir. Ayrıca iradesini güçlendirir, fiziksel, tedavi hastalıkları, hem de Rabbine bir hizmetçi getirmek artırılması, düzeltmek için irade. Onunla günahları ve hataları çeşitli çeşitli iyilik büyüyen olacak, affedilir, ve pozisyon daha yüksek olurdu.

Allah Ramazan ayında oruç için Müslümanlar için zorunlu kıldı, ay sayyidusy syuhuur (diğer aylarda prensi) olduğunu, onun düşüş el-Kur'an-an başladı. Ramazan ay itaat, kendi yaklaşımı, erdem, iyilik, hem de af, merhamet ve iyi zevk ay ayıdır. Lailatul Kadir ona bin aydan daha iyi zaten eserler o gece. Bu ayın üstünlüğü ve oruç ayına hakkında birçok hadiste söz edilmiştir, ve aralarında biz sayabiliriz ki:

'Peygamber sallallaahu anhudan, o' alaihi sellem'in söyledi 1. Ebu Hureyre Radi.:

"الصيام جنة فإذا كان أحدكم صائما فلا يرفث ولا يجهل وإن امرؤ قاتله أو شاتمه, فليقل: إني صائم (مرتين), والذي نفسي بيده, لخلوف فم الصائم أطيب عند الله تعالى من ريح المسك, يترك طعامه وشرابه وشهوته من أجلي, الصيام لي وأنا أجزي به, والحسنة بعشر أمثالها. "

"Oruç bir kalkandır o. Sizden biriniz oruç nedenle, o çok kirli ve aptal olmadığını konuşmak gerekir. Onunla kavga veya azarladı insanlar varsa, o zaman onu (iki kez) 'Elbette ben oruç ediyorum', diyelim. Ruhum elinde olan Rabbin aşkına, bir oruçlunun ağzının kokusu o yiyecek, içecek, ve I (Tanrı) için şehvet syahwatnya bırakan misk yağı kokusu, daha Allah teâlâ daha güzel kokuludur. Oruç Benim içindir ve ben buna göre ödüllendirecek ve nezaket kadar on kat ile ödüllendirildi. "[1]

. 2. Hadis Hudzaifah Radi rivayet 'anhudan, o ben Messenger duydum "dedi sallallaahu' alaihi sellem'in şöyle dedi:

"فتنة الرجل في أهله وماله وجاره تكفرها الصلاة والصيام والصدقة."

"Kişinin aile, mal ve komşulara hatalar oruç ve sadaka, dua ile ortadan kalkacaktır." [2]

. 3. Hadis Sehl Radi rivayet 'anhudan, dedi, "Peygamber sallallaahu' alaihi sellem'in şöyle dedi:

"إن في الجنة بابا يقال له الريان, يدخل منه الصائمون يوم القيامة, لا يدخل منه أحد غيرهم يقال: أين الصائمون فيقومون, لا يدخل منه أحد غيرهم, فإذا دخلوا أغلق, فلم يدخل منه أحد."

'Şüphesiz ar-Rayyan adında bir kapı vardır cennettedir. Oruç insan kapıdan sonra kıyamet gününde girecek. Bunların yanı sıra kapıdan gitti kimse yok. 'Nerede oruç tutanlar vardır?' Diye sordu Sonra da durdu. Bunların yanı sıra kapıdan gitti kimse yok. Onlar girdiyseniz kimse kapıdan geliyordu ki, o kapı kapalı olacaktır. '"[3]

. 4. Hadis Ebu Hureyre'den o anhudan rivayet, dedi, "Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:

"إذا جاء رمضان فتحت أبواب الجنة."

'Ramazan gelince, Cennet kapıları açılır.' "[4]

. 5. Hadis Ebu Hureyre'den o anhudan rivayet, dedi, "Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:

"إذا دخل شهر رمضان فتحت أبواب السماء وغلقت أبواب جهنم وسلسلت الشياطين."

'Ramazan ayı girildiyse, cennet kapıları açılır ve Jahannam kapıları kapatılır ve şeytan-şeytan kelepçelendi.' "[5]

. 6. Hadis Ebu Hureyre'den o anhudan rivayet, o Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in "dedi, şunları söyledi:

"من قام ليلة القدر إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه ومن صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه."

'O, iman ve tam ödül bekliyor ile gece Lailatul-Kadir uyandım, onun merhamet kendisine verilecektir geçmiş. Ve kim tam bir inanç ve bekliyoruz ödül ile Ramazan oruç merhameti için kendisine verilecektir geçmiş. '"[6]

BAZI GİZLİ FAST
Oruç, tutkular ve şehvet gibi ruhun saflaştırılması ve o, boşuna konuşmak onun dilini tutun eleştirmek, ve başkalarının onurunu saldıracak Allah, yüce, sınırları üzerinde işten aracı bastırmak mücadele yardımcı olmak için en güçlü araçtır Onların ortasında içine backbiting (çirkinlik veya rezil anlatmak için) ve namimah (çukur) yaymaya çalışırken, oruç da aldatma, ihanet, aldatma, aldatma bastırmak ve girişimleri iğrenç eylemleri önlemek, tefecilik, rüşvet yutmaya ve insan hazineleri alıcı olabilir bir yanlış ve çeşitli dolandırıcılığı yoluyla. Buna ek olarak, oruç da, kısa sürede iyi işler olarak çalışmak, doğru şekilde dua veya sadaka olması ve şeriat tarafından reçete edilmiş taraflara dağıtmak için bir Müslüman teşvik eder. O da bir sadaka vermeye çalışın ve iyi şans elde etmek zor yararlı şeyler yapmak koşer dilek ve günahı ve kötülüğü önlemek olacaktır. [7]

Böylece, çok büyük bir erdem bir sürü yer açlık içinde. Ayrıca diğerleri bilinmemektedir iken, birçok kişi tarafından bilinmektedir bazıları büyük sırlarından, bir çeşitlilik vardır.

Ve sırları ve oruç faydaları arasında en belirgin aşağıdaki olduğunu:

AÇLIK DEĞİŞİKLİK YAPMAK İÇİN SABİT YÖNTEM IS
Oruç büyük faydalar arasında kendisi değişiklik yapmak için onu mümkün kılan bir kuvvet ile bir Müslüman hazırlama aracı olarak. O beğendi ve sevdi herhangi bir şey imtina edesiniz diye oruç aracılığıyla günlük egzersizleri yapabilirsiniz. Ve tutku ve şehvet hükümdarı, o "Hayır" derdi

Ne büyük bir cevabı Allah'ın zevk ise. Müslüman olduğunu söylemek mümkün ise, o yüksek onur gerçekleştirmede başarılı ve bir çentik şehvet ve açgözlülük üzerinde demektir. Oruç olmayanlar zihinsel kargaşa kontrol etmek mümkün olmamıştı bir kişi iken bile her zaman şehvet ve arzu tabidir. Bunlar insan köleler daha kötü sefil köleler vardır. Bir penya'ir ortaya çıkmıştır: [9]

"Bu zorluk olmasaydı, elbette insanlığın
genel onur olacak,
Cömertlik giderek kıt
ve cesaret savaş demektir. "

NASIL HIZLI ARMY penggemblengan AS
O komutan direktifleri şiddet, kabalık, inatçılık, emirlerine teslim ve disiplin olsun her şey diharuskannya askeri hayat. Ve biz hızlı pratik gerçekleşme alabilirsiniz.

Açlık hayatında kendi manhaj (yöntem) almak, hangi kendini kontrol açlık ve susuzluk, ısı, fiziksel yorgunluk acı acı tadı fazla ilginçlik, yasaklama ve sabır şeklinde kirişler yanı sıra faili gerektirir fiziksel güç penggemblengan bir araçtır çünkü olduğunu perhiz ve bir Müslüman bunu oruç gibi, onun isteğini frenlemek duymak ve reddi veya itaatsizlik olmadan Rabbine itaat ve emir yürütmek için hazır bir asker.

Bir asker konu oldu ve komuta yapıştırılır ve komutanın gözetiminde çalıştırırsanız, oruçlunun koruma ve yatak kapalı olması asla, yine birinin gözetimi olmaksızın ama Tanrı'nın kendisi Mahaberdiri Mahahidup bir komutu çalıştıran (idi), Glory Allah'a yüce tekrar.

FAST GÜÇLENDİRME DESIRE
Bu arzu, istekli, teşvik sabır öğretmek, düşünce, zihin, dönüş temizlenmesine yardımcı ve birisi rahatlama hızlı fazı (rahatlatıcı) hızlandırmaya eğer akıllı görüş ilham ve serbest zaman ve bazen çaresizlik sonucu ortaya çıkan çeşitli engelleri unutmak güçlendirmek, ve olabilir Bir kişi o sapıklık failleri söylemek mümkün olduğunu güçlü bir istek olduğunda, "Bu kötülüktür." O da toplumda negatif şeyler her türlü çarptırılabilir. Yani bu nedenle, o kurmak değil, yok, ve iyileştirmeler yapmak ve yıkım yapmıyoruz verecek bir dinamik topluluğunun bir üyesi haline gelmiştir.

Bir milletin güçlü bir arzu ve büyük olduğunda, o saldırgan veya istilacı toprağa ayak basan ya da hayatının seyrini belirlemede karışmasına izin vermez. Bu güçler, o da şehvet karşı cehalet, geri kalmışlık, karşı savaşta zafer elde etmek mümkün olacak, geliştirme ve ilerleme engelleri nüfuz edebilir.

Şeyh reklam-Dausari rahimahullah "kendi içinde güçlü bir istek Bina kolay bir şey değildir, dedi. Çeşitli çevreler, hem dernekler (organizasyonlar) yanı sıra askeri bugün toplumda güçlü bir istek oluşturmak için çalışıyor. Aslında, İslam son 14 yüzyıllarda onları öncesinde vardı. Özellikle güçlü bir arzu ve güçlü bir iradeye sahip, bir Müslüman ihtiyaçlarını yeter. Bu nedenle, Allah oruç sırasında açlık ve susuzluktan ağrı karşı savaşmak için komuta.

Bu nedenle, bu akşam o öğlen kalkmak zorunda güçlü bir istek yok edecek, böylece kırma sonra bu gücünü zayıflatmak izole veya aşağılamak şeyleri yapmamak için oruç bir Müslüman için uygun değildir. [10]

NOBLE ŞEKİLLENDİRMEK Oruç Ahlakı
Oruç asil karakteri, ahlaki dindarlık, yardımseverlik, şefkat, sevecen, başkalarına yardım oluşturmak için çalışan insanlar için yer penggemblengan kendini, merhamet, sevgi, sabır, ve çalıştırmak insanlar açlık tarafından inşa edilen diğer asil bir karakter.

Açlık suçlu (tat Allah'ın gözünde her zaman) muraqabah oluşturabilir. Onun için ondan gelen bir şey şeriat aykırı olduğunu daima onu izlerken ortak bir bekçi vardır. O dışa doğru işler görünen ona membinanya bu incelemeye tabidir oydu.

Hiç başkalarına yalan Rabbine dürüstlük ve samimiyet ile oruç insanları gördünüz mü? Hiç hafif koymak için hızlı çalıştırmak ve daha sonra toplumun ikiyüzlülüğü ne gördün mü? Gerçekten de zirve Allah için samimi olduğu, mümkün dipisahpisahkan değil bütün parçanın samimiyettir. Onu dolandırıcılık, hile veya ihanet işlemek için Bu nedenle, Allah için samimi kim, o zaman mümkün değildir. Bu nedenle, açlık aynı anda tüm kitabında Allah tarafından uyarılınca oldukça açıktır meyve toplanmış bir amaliyah özellikleri (amel) almak için onun oluşumunu bina aynı zamanda, karakterin derinleşen temel faktörlerden biridir: ( لعلكم تتقون) "Senin için dikkatli olun."

İbn-i Kayyim rahimahullah Oruç dışa olan uzuv ve iç gücünü korumak yanı sıra bu zarar kirlilik etkenlerden korumak çok güçlü bir etkisi vardır "dedi. Kirlilik faktörleri, onu hakim varsa, o zaman zarar görür.

Böylece, açlık aynı bacaklarda da netlik ve sağlık başarılı bir şehvet tarafından gasp edilmiştir şeyi geri yüklemek olacaktır koruyacaktır. Oruç dindarlık gerçekleştirilmesinde büyük yardımcısıdır ... "[11]

YAŞAM Oruç YAPIMI BARIŞ
Ruh gönderilen iyi ruh yapmak için kötülük yapmak için söyledim arasında Upheaval sürekli olarak çalışacaktır. Bir Müslüman tarafından işlenen herhangi bir itaatsizlik ustalığı sonucu suç emretti ruh yok. Tanrı için her türlü çaba yaklaşım bir Müslüman tarafından yapılırken iyi yapmak için zihinsel komutu tarafından kullanılan güçlü bir silahtır.

Bu nedenle, açlık, ruhun gücünü inşa güçlendirmek ve onun mesajını taşımak için yasa kurmak ve bir kişi barış ve huzur içinde sürdürülmesinde rol işleyen olacaktır. Zihinsel güçlerin kritik rolü sert eleştiri brifing ve bir ruhsal bozukluk kötülüğü davet çalıştı her zaman azarlama, Kıpırdayamasın onu aldatıcı veya tuzak edildi. Böylece, ruh ve çeşitli güçlü iyilik gizlenen çeşitli savaşlar, diğer bölümü de güvenlik ve huzur duygusu zevk böylece daha sonra tüm vücuda geçmek, daha fazla barış ve güvenlik hayatında menyelimut, hangi geçerli olacaktır. Son olarak, tüm iyilik hızlı çalışan her Müslüman için gerçekleştirilmiştir.

Oruç MÜSLÜMANLARIN BİRLİK bir tezahürüdür
Oruç çeşitli görüntülerin Müslümanların birlik, zengin ve fakir arasındaki eşitlik, cetvel ve insanlar, yaşlılar ve küçük çocuklar, hem de erkek ve kadınların pratik görüldüğüne olduğunu. Bir anda yeme ve bir kez de kırılma kaçınarak O'ndan mağfiret yalvarıyor Onlar, Rablerinin için oruç. Her ikisi de deneyimli açlık ve onlar oruç konusunda diğer syi'ar kaldırma-syi'ar aynı konuma sahip olarak, gün içinde aynı yasağı vardır.

Böylece, amaç, bir anlamda, vicdan birliği bir tür hızlı gerçekleştirilmesi ve oruç toplumda geri yerleştirin.

Genel olarak, Müslümanlar insanlığın birinde belirli bir sezon her yıl bir çizgi ve bazı özel günde durmak. O da uzak olan ve ikamet görünüm ve beraberlik üzerinde bir etkiye sahip bir deneyim, önüne yerleştirilen bir bağ olsa bile, bir bütün olarak Müslümanların bileşenleri arasında güçlü ulusların sıraları arasında irtibat vardır.

Böylece, onların kalpleri ve zihinleri bir görünümü ile yaşam yol açar, kalp olur giderek yakın ve samimi olacak.

Bu bile, bu hayatta herhangi bir varlık için ideal bir rol model olarak, halkın çeşitli topluluklar arasındaki birlik için iyi bir örnektir. Bu nedenle, vicdan geliyor ve geleceği yaratmak ve geri yerleştirin ve dıştan görünür kendini zafer uyandırmak birlik böylece Allah'ın kelimenin gerçekleştirilmesi:

وإن هذه أمتكم أمة واحدة وأنا ربكم فاتقون

"Şüphesiz (tevhid dini) hepiniz din, tek din ve ben sizin Rabbiniz değilim, bu yüzden benden korkun." [Al-Mü'minûn / 23: 52]

Bu gerçek ibadet meyve çünkü birlik, üniter açlık başında somutlaşan.

Vicdan birliği, o insan hayatı planlamaya dayanan işler bir duygu geliyor çünkü.

Yine yerin Birlik, onu geri biter ve orada yaşamak bir yerde, Allah oruç bir sonucu olarak yapmış olduğu dindarlık için bir bütün olarak yarış oldu gibi.

Birlik duygusu, onu bir hedefe insanların tat ve duygu birleştiren ve bir şekilde koymak çünkü.

Unity 'akide, o iman ve inanç ve hava levrek dindarlık ve ibadet geliyor çünkü. [12]

Onun görünümünü oldukça etkileyici, bu birlik tipi, renk ve milliyet farklılıklar olmasına rağmen tüm üyelerini tedavi olan insanların büyük bir birlik gerçek resmini verir. Bunu kanıtlamak istiyorsanız, yüzlerce bir anda hızlı bir arada kırmak binlerce insan görmek, House, güvenli bir devlet kırma zamanda görüşlerini gidin lütfen. Hiç bu birlik daha net bir görünüm tanıklık ettiniz? Özünde, kör bir göz değil, kalp göğüs bulunmaktadır.

GENEL SAĞLIK İÇİN AÇLIK VE ETKİSİ VAR
Nitekim tüm anlamı ile geniş sağlık, iyi bir fiziksel sağlık, duygusal ve ruhsal içerdiği oruç.

Böylece, açlık hücrelerin yenilenmesi ve eski ve ölü ve diistirahatkannya mide ve sindirim organları hücrelerin kaldırılması ile kişinin hayatını yenileyebilirsiniz. Oruç da sindirilir ve aynı zamanda nem yiyecek ve içecek tarafından terk edilemez gıda artıkları mide temizlemek, vücut için koruma sağlayabilir.

Doktorların çoğu aralarında açlık nem korumak ve sağlıksız gıdalar nedeniyle toksinlerin tesadüfi sindirim temizler ve karın yağ azaltmak o eklemek mümkün olacaktır sürgün atı olarak aynı kalp için çok zararlı olduğunu, orucun çeşitli yararları söz taşımak ve çalıştırmak için güç.

Rehberlik hızlı formunda yarattığı ruhsal sağlık hızlı Allah Subhanahu wa Ta'ala için, kendi yaratılış amacını belirlemek kişilere verilir, onlar aşağılama, tevazu onu koruyacak kendine hakim tüm yollarla almaya hazırlamak, ve zararları Dünya ve ahiret. Sonunda onlar kalp hastalığı ve pek çok kişiyi etkileyen olmuştur hastalıkları şüpheli şehvet kurtulanlar oldu.

Şeyh 'Abdul' Aziz bin Baaz "demiştir, bunun içinde temizlik edilir oruç ve büyük bilgelik birçok faydası vardır cesaret ve bu açgözlü ve cimri, ve sonra familiarized açgözlülük, gibi aşağılık ahlak ve kötü alışkanlıklardan, gelen ruhun saflaştırılması kibar, cömert, cömert ve Tanrı onaylar ve O'na yakın çizebilirsiniz tüm şeyleri yapmak için ruhun dağıtım hasta gibi asil bir karaktere sahip.

Oruç diğer faydaları bir köle kendisini ve ihtiyaçlarını anlamak yapmaktır, zayıflıklar ve Rabbine kendisi ihtiyaçları da böylece onu gerektiren, kendisine verilen Tanrı'nın lehine heybet kendimi hatırlatmak ve yoksulluk içinde yaşayan kardeşlerimiz için ihtiyaç hatırlattı olacak bir zamanlar çok O'na itaat etmek ve onlara iyilik yapmak için onun yoksulluk içinde yaşayan kardeşlerini yanı sıra sevgi çeşitli zevk temsilci yardım için Allah SWT minnettar.

Buna ek olarak, orucun faydaları da kötü kirlilik vücuttan atılmasına ve sağlık ve güç verebilir. Bu birçok doktor tarafından kabul edilmiştir. Aslında pek çok bu hızlı kullanarak hastaları tedavi var. "[13]

[Dr kitap Ash-Shiyaam, Ahkaam wa Aa-Daab, çeviren mükemmel Oruç, sağlanması kitaptan Kopyalanan. Ahmed bin Muhammed bin Abdullah sporcudan-Thayyar, çevirmenler Ghoffar EM Abdul, İbn Kesir Yayıncı Okuyucu]
_______
Dipnot
[1]. Buhari ve Müslim rivayet. (Shahiih Buhari (III/22) ve Müslüman Shahiih (III/157))
[2]. Buhari ve Müslim rivayet. (Shahiih Buhari (III/22) ve Müslüman Shahiih (III/173))
[3]. Buhari ve Müslim rivayet. (Shahiih Buhari (III/23) ve Müslüman Shahiih (III/157))
[4]. Buhari ve Müslim rivayet. (Shahiih Buhari (III/23) ve Müslüman Shahiih (III/121))
[5]. Buhari ve Müslim rivayet. (Shahiih Buhari (III/23) ve Müslüman Shahiih (III/121))
[6]. Buhari ve Müslim rivayet. (Shahiih Buhari (III/23) ve Müslüman Shahiih (III/177))
[7]. Şeyh 'Abdurrahman reklam-Dausari, p kül-Schaum çalışma. 16.
[8]. Şeyh Abdurrahman reklam-Dausari uzunluğu t orucun faydalarını ortaya koyan olmuştur. Benzer Ustadz Sab'u Tevfik. İlgilenenler için, onlara bakın lütfen. Ash-Savm (s. 16) ve dava. 87.
[9]. Sya'ir al-Mutanabbi Hangi ortaya koymaktadır. Şerh Ebul Baqa 'al-' Ukbari (III/287) ile, Diiwaan Abi al-Mutanabbi Tayeb bakın.
[10]. Ash-Schaum, Şeyh reklam-Dausari, p eserleri. 23.
[11]. Zaadul Maad '(I/320).
[12]. Kitap Haakadzaa Nashuum, s. 161 vb.
[13]. Ma'ar Rasuul FII Ramadhaan, 'Athiyyah Muhammed Salim (kitap Prolegomena Rikan Şeyh tarafından, haklı' Abdul 'Aziz bin Baaz, s. 5).

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar