Sabtu, 20 Oktober 2012

Sharh Al-Fattah jméno Alláh, Alláh a má krásné jméno, takže se modlit k němu se jmény jeho jsou. A drž se dál od těch, kteří se odchylují v (porozumění) jeho jména. Budou odměněni za to, co dělají. [Al-A'raf / 07:180]


Sharh Al-Fattah jméno Alláh, Alláh a má krásné jméno, takže se modlit k němu se jmény jeho jsou. A drž se dál od těch, kteří se odchylují v (porozumění) jeho jména. Budou odměněni za to, co dělají. [Al-A'raf / 07:180]


Podle
DR Ustadz Ali Musri Semjan Son


SWT GOD má nádherný NAMES
Alláh Subhanahu wa Ta'ala mají názvy, které jsou velmi drahé a krásné. Sláva a krása jsou přezkoumávány ze dvou hledisek, a to lafazh i co se týče významu. Význam jmen Alláha Subhanahu wa Ta'ala ukázala povaha Alláha, Perfect. Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

ولله الأسماء الحسنى فادعوه بها وذروا الذين يلحدون في أسمائه سيجزون ما كانوا يعملون

A Bůh má krásné názvy, takže se modlit k němu se jmény jeho jsou. A drž se dál od těch, kteří se odchylují v (porozumění) jeho jména. Budou odměněni za to, co dělají. [Al-A'raf / 07:180]

Jména Alláha Subhanahu wa Ta'ala, tam jsou některé věci, které musíme pochopit, jak je uvedeno v předchozím odstavci.

První: Chcete-li přesvědčeni, že Alláh Subhanahu wa Ta'ala má jména velmi ušlechtilý krásná. Ti, kteří nevěří jména Alláh Subhanahu wa Ta'ala, pak to člověk nevěří v Boha Subhanahu wa Ta'ala úplně a správně. Když se podíváme na, tolik verše Koránu jsou pokryty jmény Alláha Subhanahu wa Ta'ala. A význam jména Alláh Subhanahu wa Ta'ala je velmi úzce souvisí s jeho poezie samotného.

Druhá: Jména Alláha Subhanahu wa Ta'ala je význam dokonalého menggandung tzv. přírodě. Lidé, kteří nevěří, o povaze terkandumg jména boha znamená, že by se dopustil nesrovnalosti ve víře v Boha.

Třetí: Modlete se a uctívání Alláha Subhanahu wa Ta'ala s ušlechtilými jmény. K dosažení vynikajících výsledků v uctívání Alláha Subhanahu wa Ta'ala, je pochopit význam jména, které Bůh. Takže přináší pocit pokory v uctívání, protože uctívání jako bychom vidět Alláha Subhanahu wa Ta'ala, nebo jsme se viděli jím.

Ctnost pamatovat 99 NAMA-NAMA GOD Subhanahu wa ta'ala krásná
S ohledem na výše uvedené téma, tím více se nám jasné, jak důležité je naučit se význam jmen Alláha Subhanahu wa Ta'ala. Náš prorok Muhammad, nechť 'alejhi wa salam rovněž obhajoval v jeho řka:

إن لله تسعة وتسعين اسما مائة إلا واحدا من أحصاها دخل الجنة (متفق عليه).

Amen Alláh má devětadevadesát jmén, sto kromě jednoho, ten, kdo nazpaměť vstoupí do ráje. [Bukhari, Muslim]

Slovo الإحصاء (zapamatování), lze vysvětlit tím, učenci, má několik úrovní. Za prvé, zapamatovat ústní. Za druhé, pochopit význam obsažený ve jménu Bůh je všude. Za třetí, platí význam jména Bohu v modlitbě a uctívání, nebo jinými slovy, uložených ve formě praxe. [1]

Výše hadith neuvádí celkový počet omezení na jména Alláh Subhanahu wa Ta'ala. Nicméně, omezení počtu jmen Alláha Subhanahu wa Ta'ala, které musí být uloženo do paměti pro prioritou, jak je uvedeno v hadíth, tj. jít do nebe. Z toho důvodu bylo popsáno v jiné hadith, celkový počet jména Alláh Subhanahu wa Ta'ala neví nikdo kromě Boha samotného. Prorok Muhammad, nechť 'alejhi wa salam nevěděl jistě, jak je uvedeno v modlitbě proroka, nechť' alejhi wa salam:

أسألك بكل اسم هو لك سميت به نفسك أو علمته أحدا من خلقك أو أنزلته في كتابك أو استأثرت به في علم الغيب عندك رواه أحمد وغيره.

Prosím o tobě každé jméno, které jste, že dáte si na její jméno, nebo ti jednu z tvých tvorů, nebo jsi odhalila v tvém knize, nebo jej udržovat v říši Thy neviditelné . [Hlásitel Ahmad a další, kvalifikována jako Saheeh by Ibn al-Qayyim a Shaykh al-Albani]. [2]

V této hadith uvedené tři části jmen Alláha Subhanahu wa Ta'ala.
1. První část, jméno boha říct mu částečně tvory, a to jak z andělů nebo jiné, ale žádná zmínka v Bibli Boží.

2. Druhá část, jméno zjevuje Boží, a zmiňuje ve své svaté knize.

3. Třetí oddíl, jméno boha ukryto v jeho boku v nadpřirozené sféře.

Z tohoto popisu, jména Alláh Subhanahu wa Ta'ala můžeme jen vědět přes knize Al-Koránu a hadísy jsou Saheeh. V tomto případě, podle názoru vědců, kteří udělali výzkum, uvedli, že jména boha obsažené v Koránu a hadith Saheeh více než devadesát devět jmen. [3]

Pak, jak rozumět jak výše hadith? Dva nejsou vzájemně odporují hadith. To lze chápat v následujícím příkladu.

Například, když někdo říká, že "já mám peníze na 99.000 dolarů pro mou infakkan". Samozřejmě, budou tato slova nelze chápat, že neměl peníze na další. Možná, že má 200.000 dolarů, ale diinfakkan pouze 99.000 rupiah. Tak, druhý hadith je velmi snadné najít. Co je důležité, je memorovat 99 jmen Alláha Subhanahu wa Ta'ala jako výkupné získat nebe. Tyto názvy mohou být odlišné lafazhnya paměti, ale čísla jsou stejná. Vzhledem k tomu, že jména Alláh Subhanahu wa Ta'ala více než 99.

POPIS význam významu AL-Fattah
Etymologie (jazyk) slovo znamená (الفتاح) v arabštině znamená "al-Hakim" (které se rozhodnou případ spravedlivě), obsažené ve slově Alláh Subhanahu wa Ta'ala:

ربنا افتح بيننا وبين قومنا بالحق وأنت خير الفاتحين

Náš Pán, vydat rozhodnutí mezi námi a našimi lidmi se správným (reálná) [4], a Thou umění dárce z nejlepších možných rozhodnutí. [Al-A'raf / 07: 89].

Slovo "al-Fath" (الفتح), také znamená vítězství nebo pomoc. Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

إن تستفتحوا فقد جاءكم الفتح

Zeptáte-li se o vítězství, vítězství, které má přijít k vám. [Al-Anfâl/08: 19]

Imam Tabari rahimahullah řekl: "Původ slova al-Fattah v arabštině znamená النصر (vítězství, reliéf), القضاء (rozhodnutí) a الحكم (zákon) Když někdo říká." Bože, otevři mezi mnou a tak a tak, " to znamená "vydat rozhodnutí mezi mnou a jím" [5].

Význam al-Fattah (الفتاح) v syar'i, je v souladu s podmínkami uvedenými v Koránu a hadísy je doprovázen vysvětlením učenců. Název je obsažen v dopise Saba verš 26:

وهو الفتاح العليم

A On je Dárcem rozhodnutí Knower.

Alláh Subhanahu wa Ta'ala Nastavení rozhodnutí
Učenci vysvětlil, že jméno Alláh Al-Fattah má smysl, že je ve všech směrech perfektní. Jistě Bůh je dárcem rozhodnutí spravedlivě ve všech věcech, které se vyskytují mezi tvorů, a to jak v tomto světě i na onom světě. Alláh Subhanahu wa Ta'ala nevyžaduje svědky, aby vytvořily právní rozhodnutí. Vzhledem k tomu, Alláh je vědom všech věcí, jak narozený (vypadá) a skryté. Proto, název "Al-Fattah" v odstavci výše spolu s jménu Alláha "al-'Alim" (All-Vědět).

Imam Tabari rahimahullah řekl při vysvětlování verš výše: "Řekni jim:.. Pán shromáždí nás na Soudný den před Ním Pak Alláh Subhanahu wa Ta'ala vydá spravedlivé rozhodnutí mezi námi tak bude zřejmé, kdy kdo má ponětí, a kdo z nás na scestí. Dárce She rozhodnutí a All-Vědět, All-vědět s rozhodnutím mezi jeho stvoření, které není skryto před ním sebemenší., a on Nepotřebuji svědky vyprávět kdo má pravdu a kdo se mýlí ". [6]

Je to Alláh, kdo dává rozhodnutí mezi Ahl-ul-Haq a Ahl-ul-marnost, mezi apoštoly a jejich nepřátelé, mezi těmi, kdo věří, a ti, kdož neuvěřili, a to jak v tomto světě i na onom světě.

Mezi Božím soudu proti Ahl-ul-Haq a Ahl-ul-marnost, mezi apoštoly a jejich nepřátel, lidi, kteří jsou věřící a nevěřící kdy ve světě, je hájit a pomoci Ahl-ul-Haq, apoštolů a Věřící tváří v tvář výzvám a opozice od svých nepřátel. Alláh Subhanahu wa Ta'ala otevřela líčí vítězství, které Alláh Subhanahu wa Ta'ala pro alejhi proroka, nechť "wa salam, a věřící, když Badr. [7]

إن تستفتحوا فقد جاءكم الفتح

Zeptáte-li se o vítězství, vítězství, které má přijít k vám. [Al-Anfâl/08: 19].

Alláh Subhanahu wa Ta'ala Pomáháme těm věřícím, kteří bojovali Conquer The nevěřících pro zahraniční věci
Pochopení al-Fattah ostatním, že Alláh Subhanahu wa Ta'ala pomoci věřící v boji proti otevřené (dobýt) na země nevěřících. Vzhledem k tomu, otevření země Khaibar prostřednictvím Ali chalífy 'ibn Abi Talib Radi anhu. Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

عن سهل بن سعد رضي الله عنه سمع النبي صلى الله عليه وسلم يقول يوم خيبر لأعطين الراية رجلا يفتح الله على يديه (متفق عليه)

Sahl ibn Sad Radi anhu, slyšel Proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl v době bitvy u Khaibar: ". dám pod vlajkou někoho válka Alláh Subhanahu wa Ta'ala se otevře vítězství procházela jeho rukama" [Bukhari a Muslim].

Podobně, Alláh Subhanahu wa Ta'ala přislíbil věřícím s dobytí Mekky v některé z jeho slov:

لقد رضي الله عن المؤمنين إذ يبايعونك تحت الشجرة فعلم ما في قلوبهم فأنزل السكينة عليهم وأثابهم فتحا قريبا

Alláh jest potěšení pro věřící, když sliboval poslušnost k vám pod stromečkem, pak Bůh ví, co je v jejich srdcích a seslal klid na ně a odměnil je s téměř vítězství (čas). [Al-Fath / 48: 18]

Pak Alláh Subhanahu wa Ta'ala dokazuje, že slib o vítězství v odstavci výše s otevřením Mekky. Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

إنا فتحنا لك فتحا مبينا

Vpravdě jsme udělil tobě zjevně vítězství. [Al-Fath/48: 1].

Podle názoru některých učenců výkladu, tento verš vypráví příběh dobytí Mekky [8], po Kurajšovců nevěřící vyhnat proroka, nechť 'alejhi wa salam a věřící z Mekky. Proto se proroci a apoštolové se modlil, aby Bůh Subhanahu wa Ta'ala, aby jim pomohla a vynést rozsudek proti těm, kteří jsou proti. Prorok Shoaib Alaiissallam Následující modlitba:

ربنا افتح بيننا وبين قومنا بالحق وأنت خير الفاتحين

Náš Pán, vydat rozhodnutí mezi námi a našimi lidmi se správným (spravedlivé) a ty jsi dárce z nejlepších možných rozhodnutí. [Al-A'raf / 07: 89]

Podobně Alaihissallam Noah modlil:

قال رب إن قومي كذبون فافتح بيني وبينهم فتحا ونجني ومن معي من المؤمنين

Řekl: "Ano Rabbku, opravdu moji lidé odmítli mi pak jsi se rozhodnout mezi mnou a jimi, a zachraň mě, a věřící se mnou [Ash-Syu'arâ` / 26: 116-118]..

Rozhodnutí vydaná Alláh proti alejhi proroka, nechť "wa sallamuh Alaihissallam, je otevřením dveří do jejich trápení z nebe obsažené v Božím slově:

ففتحنا أبواب السماء بماء منهمر

Takže jsme otevřeli brány nebe se (snížení) z tryskající vody. [Al-Qamar/54: 11].

Podobně, rozhodnutí ze dne Alláh Subhanahu wa Ta'ala pro každou skupinu, která se staví proti pravdě a zapomenout na varování Alláha Subhanahu wa Ta'ala, je přinést bolestivé trápení pro ně. Okamžitě, oni si zoufali. Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

فلما نسوا ما ذكروا به فتحنا عليهم أبواب كل شيء حتى إذا فرحوا بما أوتوا أخذناهم بغتة فإذا هم مبلسون

Takže když zapomněli varování byl dán k nim, museli jsme otevřít všechny dveře potěšení pro ně, takže pokud jsou potěšeni tím, co bylo jim dáno, jsme chytil je náhle, když se odmlčel zoufalství. [al-An'am / 06: 44].

Mezi rozhodnutí a za pomoci Alláha Subhanahu wa Ta'ala pro n Messenger a věřícími, Bůh Subhanahu wa Ta'ala je odhalit tajemství hlubokých pokrytectví pokrytci. Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

فترى الذين في قلوبهم مرض يسارعون فيهم يقولون نخشى أن تصيبنا دائرة فعسى الله أن يأتي بالفتح أو أمر من عنده فيصبحوا على ما أسروا في أنفسهم نادمين

Pak budete vidět lidi v jejich srdcích je choroba (pokrytci) uspíšit k nim (Židé a křesťané), říká: "Obáváme se, trochu smůlu". Možná Bůh může přinést vítězství (Jeho posel), nebo rozhodnutí z jeho strany. Pak budou činit pokání z myšlenek, které tajně kryl ve svých srdcích. [Al-Ma `idah/05: 52].

V slovo Alláh Subhanahu wa Ta'ala, že ostatní mají uvedeno (to znamená, že): (Je) lidé čekají (událost) se s vámi stane (O věřící). Takže pokud se to stane vám vítězství od Boha, říkají: "Copak jsme (bojovali) s tebou?" A v případě, že nevěřící štěstí (vítězství) řekli: "Copak jsme vyhrát, musíte zúčastnit a bránit vás od věřících?" Alláh bude soudit mezi vámi v den zmrtvýchvstání, a Bůh nikdy ustoupit k pohanům zničit ty, kdo věří. [-Nisa '/ 04:141]
.
Podobně, Alláh Subhanahu wa Ta'ala dát nejférovější rozsudek proti svým služebníkům argumentovali před ním na onom světě. Zmínil se o slovo Alláh Subhanahu wa Ta'ala:

قل يجمع بيننا ربنا ثم يفتح بيننا بالحق وهو الفتاح العليم

Rci: "Náš Pán shromáždí nás všechny, a dal nám správné rozhodnutí mezi (fair), a On je Dárcem rozhodnutí Knower.." [Saba/34: 26].

V slovo Alláha ostatních Subhanahu wa Ta'ala prohlásil, to znamená, že: Potom, v den zmrtvýchvstání jste se argumentovat v přední části svého Pána. [Az-Zumar/39: 31].

Ibn Kathir rahimahullah řekl: "Účelem tohoto odstavce, ve skutečnosti byste se pohybuje od tohoto světa Kluci by se shromažďovali před Alláha na Soudný den Pak se hádají před Alláha Subhanahu wa Ta'ala na oblek monoteistické.. a vyhýbají čas na světě. pak Bůh Subhanahu wa Ta'ala učiní rozhodnutí o Haq (reálná). Dárce On vševědoucí rozhodnutí. Takže, Bůh Subhanahu wa Ta'ala uložit věřící, kteří tauhid a lidé, kteří jsou upřímní., a mengadzab nevěřící, ti, kdo popírají (verše Alláha), a modláři, a ti, kteří popřel (pravda) "[9].

Alláh Subhanahu wa Ta'ala Všemohoucí Key otvírák všechny dobroty
Al Fattah (الفتاح), také znamenat Supreme otvírák klíče dobra nad všemi jeho služebníky. Ať už v podobě víry, znalostí a poradenství. Ti, kdo otevřel pro něj laskavost, pak nikdo nemůže zastavit ho. Podobně, každý, kdo je zavřel a zamkl za ním Alláhem Subhanahu wa Ta'ala, pak nikdo nemůže otevřít a menunjukinya. Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

ما يفتح الله للناس من رحمة فلا ممسك لها وما يمسك فلا مرسل له من بعده وهو العزيز الحكيم

Co se odehrává v podobě milosti Boží k člověku, pak nikdo nemůže pomoct, a to, co se koná od Boha pak nikdo není schopen, aby se uvolnila po tom. A On je mocný, moudrý. [Fâthir/35: 2].

Sheikh Hafiz al-Hakami rahimahullah řekl: "Al-Fattah, je ten, kdo otevře pro každého on chce, aby se jeho dary podle potřeby široké ho stejně někdo otevřel její jmění, zatímco jiní otevřel sílu.. . A ještě jedna znalosti a moudrost otevřela. Proto je dar Alláha Subhanahu wa Ta'ala věnována koho chce. Bůh Subhanahu wa Ta'ala má velký dar. (Alláh praví, což znamená, že), "to, co se odehrává Bůh k člověku milosrdenství, pak nikdo nemůže pomoct, a to, co se koná od Boha pak nikdo není schopen, aby se uvolnila po tom., a On mocný je i moudrý. "" [10]

Proto, Prorok Muhammad, nechť 'alejhi wa salam nás učil modlitbu, když vstoupí do mešity:

اللهم افتح لي أبواب رحمتك (رواه مسلم)

Ó Alláhu, otevřete mi dveře Tvého milosrdenství [Muslim].

Alláh Subhanahu wa Ta'ala Všemohoucí Door-Door Opener štěstí a milosrdenství svým služebníkům, kteří se obávají Alláha
Al-Fattah (الفتاح), také znamenat Supreme Otevření dveří štěstí a požehnání svým služebníkům, že se obávají Alláha. Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

ولو أن أهل القرى آمنوا واتقوا لفتحنا عليهم بركات من السماء والأرض ولكن كذبوا فأخذناهم بما كانوا يكسبون

Pokud to budou lidé v zemi chtějí věřit a bát Boha, určitě bychom otevřít pro ně požehnání z nebe a země, ale popíral (verše nás), pak jsme chytil je vzhledem k jeho činnosti [al-A'raf / 07:96 ].

Všechny klávesy jsou neviditelné pouze Alláh Subhanahu wa Ta'ala. Nikdo nemůže otevřít a ví, kromě Alláha Subhanahu wa Ta'ala. Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

وعنده مفاتح الغيب لا يعلمها إلا هو

A v něm jsou klíče Unseen a nikdo neví, kromě sebe ... [Al-`am / 6:59].

Alláh Subhanahu wa Ta'ala otevřít některé z věcí, neviditelných pro otroky své vůle z řad apoštolů. Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká, což znamená: A Bůh není ukážu ti věci, které jsou neviditelné, ale Alláh rozhodne koho chce mezi svými apoštoly. [Ali 'Imrân/03: 179].

Alláh Subhanahu wa Ta'ala naučí chválí-chvála Alláhovi velebit
V poli mahsyar, Alláh Subhanahu wa Ta'ala otevřít (učit) tresty chvály alejhi proroka, nechť "wa salam chválit Ho. Do otevření dveří přimlouvá se za celé lidstvo, zatímco prochází zúčtování (výpočet charita). Věty nebyly nikdy známo, chválí proroka, nechť 'alejhi wa salam předtím, když na světě. On nechť 'alejhi wa salam řekl, což znamená: ". Když soudný den nastal, (pak) lidé bojují navzájem Alaihissallam šli k Adamovi a řekl:". Mintakanlah přimlouvám se za nás k Pánu "Adam odpověděl:" Já ne nárok na něj Zkuste Přejít na Ibraahiim Opravdu byl Khaliilullah, "pak šli Ibraahiim (Dan) Ibraahiim odpověděl:.".. nejsem oprávněn k tomu Zkuste Přejít na Mojžíše, určitě je Kaliimullah, "a pak řekl:". nemám . nárok na něj Zkuste jít Isa, určitě Ruhullah, "a pak, Ježíš odpověděl:" Já nejsem oprávněn k tomu Zkuste Přejít na Mohameda,. "a pak přijď ke mně odpověděl jsem:." mám nárok na to, "a pak jsem se prosil povolení k Rabbku, pak jsem dostal idzin. Bůh mě inspiruje chválí jako můj chvály se mu, že nevím teď. pak jsem chválit s takovou chválu. " [Bukhari a Muslim].

Některé lekce mohou být převzaty z Boží jméno "AL Fattah"
Vlastně, to je skutečný účel muslim znát jména Alláh Subhanahu wa Ta'ala je. Zavedení jménu Alláha Al-Fattah a jejich významy, pozitivní vliv na víry a mravů o muslimské bohoslužby a v každodenním životě.
Tím, pochopení významu názvu Alláha al-Fattah, bude pěstovat ušlechtilé vlastnosti v sobě muslimské. je takto.

1. Rostoucí rezignaci přírodu v rámci věřícího, a to zejména pro kazatele čelit výzvám v oblasti da'wah. Jako první z proroků a apoštolů vložili svou důvěru v jejich propagandě. S vírou, že Bůh je dárcem rozhodnutí spravedlivé svým služebníkům. Ibn al-Qayyim t vysvětlit, postoj rezignace je úzce spjat se jmény Alláha Subhanahu wa Ta'ala je ušlechtilý, který název "Al-Fattah". [11]

2. Podpora upřímnost ptát se na cestu a štěstí, Bohu. Vzhledem k tomu, Alláh Subhanahu wa Ta'ala Všemohoucí otevření něčí srdce přijímat pokyny. Bůh je také rozhodnutí otevřel dveře pro štěstí pro zaměstnance. Jestliže toto může být vštípil v nás, určitě by se zeptat i na kněze, nebo opatrovník mrtvých. Nechceme požádat o kromě Boha samotného.

3. Kultivace postoj krále "(naděje naděje na milost a pomoc Boží) v sobě muslimské. Vzhledem k tomu, že klíče milosrdenství a laskavosti s Alláhem Subhanahu wa Ta'ala. Nikdo nebyl schopen otevřít dveře milosrdenství kromě Alláha Subhanahu wa Ta'ala. Dveře milosrdenství Alláha Subhanahu wa Ta'ala se otevřou v novém světě za spravedlivých služebníků. Milost zde v širokém slova smyslu, tj. může být víra, poznání, poradenství, hodně štěstí, zdraví, úspěch a tak dále. Milosrdenství Alláha Subhanahu wa Ta'ala v posmrtném životě, je jistě mnohem širší a větší, ve srovnání s těmi, na světě.

4. Kultivace vděčnost Alláhu Subhanahu wa Ta'ala. Vzhledem k tomu, Alláh Subhanahu wa Ta'ala otevřel naše srdce k víře, tauhid a uctívat. Podobně, Alláh Subhanahu wa Ta'ala otevřel další dveře pro naše laskavosti. Od prospěch, když jsme v matčině lůně, se narodil bezpečně a bez postižení, pak se dveře otevřely laskavost a milost Boží vždy před námi. Nejsou bychom měli děkovat Bohu? Jsme se nikdy odděleny od Boha upřednostňuje ani vteřinu.

5. Pěstovat smysl pro poslušnost a oddanost Alláhu Subhanahu wa Ta'ala. Vzhledem k tomu, dveře milosrdenství Alláha Subhanahu wa Ta'ala budou stále otevřené pro ty, kteří se bojí Boha. Problémy získání zaměstnání, cenu zboží, které vždy střílí, živelná pohroma neúprosná, vše, co nikdo nemohl dostat nás ven ze dveří směrem k obrovské obtíže štěstí a klid, s výjimkou Alláha al-Fattîh (Essence of otvíráku hardships nejvyšších ). Označme slovo Alláh Subhanahu wa Ta'ala níže.

Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká, což znamená: "Je-li země, pokud pouze lidé uvěří a bojí se Boha, určitě bychom otevřít pro ně požehnání z nebe a země, ale popíral (verše nás), pak jsme chytil je vzhledem k jeho skutků ". [Al-A'rîf / 07:96].

Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká, což znamená: "Ten, kdo se obávají Boha, On bude držet pro něj cestu ven, a dal mu štěstí samozřejmě nic neočekávaného, ​​ale myslel.". [Ath-Thalâq/65: 2-3].

Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká, což znamená: ". A ti, kteří se bojí Boha, Alláh, aby pro něj snadné v jeho podnikání" [Ath-Thalâq/65: 4].

Tak, naše diskuse týká jménu Alláha, al-Fattah. Kéž Bůh i nadále otevřít dveře našich srdcí skrze víru, vědy a charity, a otevřel dveře štěstí pro nás, naše děti a naši bratři a sestry. Alláh ví nejlépe.

[Zkopírováno ze sunny Edition časopisu 02/Tahun XI/1429H/2008M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]



Al-Jamil, Most Beautiful


Ustadz Abdullah bin al-Buthoni Taslim, MA

Al-Jamil, ALMIGHTY BEAUTIFUL

ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ
Jménu Alláha Všemohoucího je uvedeno v hadísu, který je autentický, od 'Abdulláha ibn Mas'ud Radi anhu, že Prorok, nechť' alejhi wa salam řekl:

لا يدخل الجنة من كان في قلبه مثقال ذرة من كبر قال رجل: إن الرجل يحب أن يكون ثوبه حسنا ونعله حسنة. قال: إن الله جميل يحب الجمال, الكبر بطر الحق وغمط الناس

To nepůjde do nebe těm, v jejichž srdcích je marnost vážení osiva prachu. Tam byl muž, který se zeptal: "Jistě všichni rádi (opotřebení) šaty byly krásné, a dobré obuvi, (to jsou arogantní?). Prorok řekl: "Alláh je krásná a miluje krásu, arogance odmítá pravdu a opovrhovali další [1].

AL-Jamil VÝZNAM v jazyce
Ibn Faris říká rahimahullah vysvětlil, že původ tohoto jména naznačuje dva významy, z nichž jeden je krásný / dobrý [2]. Pokud jde o al-Fairuz Abadi rahimahullah, vysvětlil, že původ slova je název napovídá krásu v chování a vzhled. [3] Mezitím další lingvista jmenoval Ibn al-Athir rahimahullah dále vysvětlil, že al-Jamil se rozumí nejkrásnější skutky Jeho akce a perfektní Jeho atributy [4].

NÁZEV VÝZNAM Překlad GOD AL-Jamil
Jménu Alláha Azza wa-Jamil Jallaal ukazuje estetické dokonalosti Alláha Všemohoucího na všech značek, vlastnosti, podstata a skutky. [5] Imam Nawawi rahimahullah vysvětluje význam výše uvedeného hadísu tím, "Všechny záležitosti Alláh Všemohoucí je krásná a dobré, a on Všemohoucí má jména Nejkrásnější a vlastnosti All dobrý a dokonalý ". [6]

Imám Ibn al-Qayyim rahimahullah vysvětluje podrobněji v následujícím popisu: "Krása Alláha Všemohoucího, tam jsou čtyři úrovně: První: Essence krásy, oba: krása přírody, těchto tří: krása aktu a čtvrtý: krása názvu. Na tomto základě, všechna jména Alláh Všemohoucí Nejkrásnější, celá povaha jeho nejdokonalejší, a všechny jeho činy moudrosti, přínos (dobrý) a spravedlnosti a milosrdenství (soucit). Podstata krásy a co je to, pak je to záležitost, která nemůže být dosaženo, a znám jiné než Alláh. Všichni tvorové nemají znalosti o tom kromě (malý) s vědomím, že Všemohoucí, který se představil na úctyhodných služebníky svého. Opravdu, Jeho krása byla vzhůru od (libovolný tvar) změny, která je chráněna záclonové šály a rukavice (sláva), jako n hadith Proroka Alláha Všemohoucího (Hadith Qudsi): "Velikost je můj šátek a velikost jsou pláště- Me ... "[7]. Tak jak to, co si myslíte o krásu, který byl zabalený s vlastnostmi dokonalosti, vznešenosti a slávě?

Z toho můžeme pochopit smysl některých smyslu pro krásu jeho esence, jako služebník bude nadále zvyšovat své znalosti Alláha, od znalosti jeho akce zvýší znát jeho povahu, a ze známých vlastností Jeho vzestup vědět své podstatě. Pokud něco viděl (což je dobrý vliv) o kráse svých skutků, udělá to tak (argument), která ukazuje krásu jeho povahy, a přírody krása učiniti (nadace), která ukazuje krásu jeho esence.
Odtud je nám jasné, že všechna chvála patří jen Alláh. Nikdo bytost je schopna omezit / počítat pro Jeho slávu. On k je určena jako chválit pro sebe. On je oprávněn diibadahi, miloval a vděčný za své podstatě, a On je láska, chvála a plošší sám. Vskutku, láska, chvála, lichocení a jeho pengesaan proti sobě, byl v podstatě kompliment, pochvala, láska a monoteismus (skutečná věc). Takže Alláh je určen jako doplněk k sobě a nad komplimenty tvorů v něm, a milovat ho všemohoucí Essence, atributy a jeho skutků. Všechny jeho práce jsou krásné a roztomilé, když mezi objekty jeho jednání byl nenáviděn a nesnášel ho. Nicméně, nic na jeho chování za ohavnost a hněv. Nikdo v tomto světě, kteří milovali, chválili za dzatnya kromě Boha Všemohoucího. Všechny milovaného člověka, ale Bůh všemohoucí, pokud láska je sledovat svou lásku Všemohoucího, že láska k Bohu všemohoucímu, pak tato láska je pravá láska. Pokud jde o jiné než to je láska marnosti (špatný).

To je podstata ilâhiyyah (nevolnictví k němu). Proto ten, kdo diibadahi s aktuálními, je milován on a chválil jeho podstata. Kromě toho, pokud vše, co je spojeno s (zapamatování a věřím) dobra, hojnosti z lahodné, jemností, odpuštění, odpuštění, milosti a milosrdenství.

Za to, že by mělo být služebníkem věřit, že není pravda, boha kromě Alláha Všemohoucího, a milovat a chválit ho za jeho esence a dokonalosti. Kromě toho by se věřit, že tam není nic, co vnitřně přínos v podobě různých druhů potěšení, a fyzicky i duchovně, ale Bůh všemohoucí. Protože to, že ho miluje, a a chválit za všechno, co. S tím, že miluje Alláha Všemohoucího, pokud jde o oba současně.

Jelikož nic podobat Alláha, pak ho milují jako žádný jiný než láska k Němu. Podání, která doprovázela lásky (příroda) otroctví k Němu, který je jeho účel stvoření. Vzhledem k tomu, ubudiyyah (self nevolnictví) je forma lásky je v pořádku, s dokonalou podání, které není vhodné, pokud směřuje k Bohu Všemohoucímu. Tak, je přidružování partnerů k Alláhovi Azza wa Jallatermasuk vyhýbat neodpustil Alláhem Všemohoucím a nepřijatelné činy viníkem "[8].

Jinde, t řekl, "láska, která má dvě příčiny, které generují to, že krása a velebení, a Alláh Azza wa Jallamemiliki absolutní dokonalost vůbec, protože je krásná a miluje krásu, dokonce všechny krása je Jeho, a všechny úcta (zdrojů) od Něho, že nic nemá právo být milován ze všech stran, protože dzatnya kromě Alláha "[9].

POZITIVNÍ VLIV A VÝHODY NÁZEV věřit Panovník AL-Jamil
Imám Ibn al-Qayyim rahimahullah vysvětlil, "Mezi nejvíce ušlechtilého formě znalostí je znát povahu Allah Azza wa Jallaal-Jamal (Most Beautiful). Jedná se o speciální znalosti vlastnil služebníky Alláha Všemohoucího. Všichni lidé mohou rozpoznat ho povaha všech jeho vlastností, ale nejvíce dokonalá znalost (z Alláha) je obeznámen s povahou jeho dokonalosti, Jeho Veličenstvo a krása. Není nic podobné jej ve všech jeho atributů. Pokud všechny bytosti mají nejkrásnější způsob, pak jejich vnitřní a vnější krásu ve srovnání s krásou Alláha, pak to (srovnání) je nižší než porovnávací lampy s šeru (jasné světlo) obíhá slunce. stačit (což znamená dokonalost ) Jeho krása, že všechny vnitřní a vnější krásy v tomto světě, a dále je součástí stopy svého stvoření, a pak, jak dělal ten, kdo pochází od Něho (vše) to krása? "[10].

Pak, pozitivní vliv víry ve jménu Všemohoucího Alláha Všemohoucího skutečně můžeme dostat přes vysvětlení smyslu hadith výše.

Slovo alejhi proroka, nechť "wa salam," Alláh je krásná a miluje krásu "obsahuje dva prvky velkého islámské nadace, tj. znalostí o povaze Alláh Azza wa následků praxi Jalladan znaku. První z nich, víme, že Alláh Všemohoucí Nejkrásnější Jalladengan vlastnosti, které nejsou diserupai pomocí bytost-one, pak druhý my uctíváme Alláha Azza wa Jalladengan nádhernou přírodou Jeho lásky, ve slově, skutku a charakteru.

Alláh Všemohoucí miluje otroka, který zdobí svá slova upřímně, zdobí ji s upřímností, láskou, vždy vrátit a jediným důvěra v něj, zdobené končetiny s poslušností k Němu, a ozdobit své tělo tím, že ukazuje přízeň věnoval ho, as v oblečení, nečisté a zbavit tělo nečistot, řezané nehty, a tak dále. Tak, milovaný služebník Alláha Všemohoucího je služebník Alláha Všemohoucího zná povahu jeho nejkrásnější, a pak mu sloužit s krásou, která je na jeho náboženství a šaríja.

Pochopení výše hadith, kromě krásy oblečení a obuvi byli dozatováni na úrovni Přátelé výše, obecně, také o kráse ve všem. Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

إن الله يحب أن يرى أثر نعمته على عبده

Vpravdě, Bůh rád vidí (zřejmě) upřednostňuje bývalý (kterou miloval), aby svého služebníka. [11]

Všemohoucí Alláh rád vidět bývalý neviditelnosti propůjčený Jeho požehnání Jeho otroky, protože obsahuje pro krásu jeho milované, a to i formou vděčnosti k Němu. Vděčná je forma vnitřní krásy. Proto Alláh rád viděl krásu narození ve formě zdánlivě podporuje svého bývalého já v jeho služebníka.

Proto Alláh Všemohoucí nižší oblečení a šperky, svým služebníkům, aby zkrášlit vzhled svého narození, a on Všemohoucí nařídil jim, aby byli opatrní, protože to bude zkrášlit své mysli. Alláh Všemohoucí praví:

يا بني آدم قد أنزلنا عليكم لباسا يواري سوآتكم وريشا ولباس التقوى ذلك خير

Ó synu Adama, skutečně jsme seslali oblečení na pokrytí "auratmu a krásné oblečení, aby šperky a oblečení, které jsou lépe zbožnost [al-A'raf / 07:26]

Všemohoucí Alláh také říká, že o stavu obyvatel ráje, které Alláh Všemohoucí anugerahi lahiriyah krásy a Baatinites:

ولقاهم نضرة وسرورا وجزاهم بما صبروا جنة وحريرا

A On propůjčuje jim jas (obličej) a vzrušení (srdce). A on bude jako odměna za jejich trpělivost (s) a Zahradní a (oděvy) hedvábí [al-Insân/76 :11-12]

Alláh Azza wa Jallamenghiasi jejich tváře jas, vnitřní ozdobte je s radostí, a zdobí jejich těla s hedvábnými šaty. [12]

Krytí
Skončili jsme tento papír modlit, aby Alláh Všemohoucí se jmény jeho nejkrásnější a jeho atributy jsou nekonečné dokonalé, tak s potěšením udělit nám všechny krásy fyzické a duchovní, v tomto světě, a dále, a umožňuje nám pochopit a praktikovat své pokyny správně. Vpravdě On je nejkrásnější a poskytnout modlitbu.

[Zkopírováno ze sunny Edition časopisu 10/Tahun XIII/1431H/2010M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]




Pravidlo-Rule Kč True Worship


Podle
Muslimský duchovní Abu Ismail Atsari



Hle, sláva služebníka, je uctívat pouze Alláha, bez menyekutukanNya s čímkoliv. Pokud zaměstnanec postupně zvyšovala a peribadahannya podřízení se Bohu, a zvyšující se míra dokonalosti stejně.

Uctívání je právo Božího služebníka, který se stane závazek. Laskavost vrátí na slave sám. Bůh nepotřebuje služebníky.

ومن جاهد فإنما يجاهد لنفسه إن الله لغني عن العالمين

A kdo džihád, džihád opravdu je to pro sebe. Amen Alláh je Rich opravdu (nevyžaduje nic) vesmíru (celá věc). [Al 'Ankabut/29: 6].

Imám Ibn Kathir rahimahullah řekl ve svém komentáři k tomuto verši: "To je ten, kdo se dobré skutky, pak opravdu shalihnya charitativní bude zpět do sebe, protože Alláh Vznešený Supreme Self (tj. nevyžaduje) otroků působí . Ačkoli jsou všichni v srdci nejvíce spravedlivých služebníků, to není nic na karajaanNya "[1].

Přestože lidské mysli může pochopit povinnost uctívat svého Pána, ale nemusí vědět, jak uctívat Boha správně pouze s opírá o rozum a pocity. Takže Bůh poslal své apoštoly a nižší kniha-aby jeho kniha jeho směr.

Alláh říká:

فإما يأتينكم مني هدى فمن اتبع هداي فلا يضل ولا يشقى

Takže ... když na to přijde k vám (člověka) poradenství ode mě, pak ten, kdo následuje petunjukKu, nebude se na scestí, a nebude nic nestane. [Thaha/20: 123].

Pre-poslal posly a bez naváděcích apoštolů, muž byl ve stavu nevědomosti. Alláh Všemohoucí praví:

هو الذي بعث في الأميين رسولا منهم يتلو عليهم آياته ويزكيهم ويعلمهم الكتاب والحكمة وإن كانوا من قبل لفي ضلال مبين

On byl ten, kdo poslal do negramotných lidí messenger mezi nimi, kdo recitoval své verše na ně, očistit je a učit je Knihu a moudrost (jako sunny). A opravdu před zřejmým omylem. [Al-Jumu'ah / 62: 2].

PRAVIDLA-PRAVIDLA uctívání
Uctívat pravého Boha je postaven na základech či pevných pravidel. To vše je vysvětleno Bohem v jeho knize, a alejhi proroka, nechť 'wa salam v Sunny, a učenců Ahlus sunna wal Jama'ah.

1. Uctívání je tauqifiyah.
Význam, je uctívání není děláno kromě tím, co je přikázáno, nebo dituntunkan zjevení Alláha Ta'ala. Vzhledem k tomu, skutečný důvod prostě nemůže dosáhnout podrobnosti o problému uctívání, jsou halal-Haram otázky a problémy nenávidí nebo milují Alláha Ta'ala.

Alláh říká:

فاستقم كما أمرت ومن تاب معك ولا تطغوا إنه بما تعملون بصير

Takže vás udrží na správné cestě, jak přikázal, a (i) ty, kteří činí pokání s vámi a ne hřešit limity. Vpravdě, On je All-Seer, co činíte. [Hud/11: 112].

Tento verš jasně říká, musí uctívat následovat přikázání Boží a neměl by být nad limit. Když modláři zakázat většinu dobytek a další odůvodňuje, Bůh popírala je svým slovem:

أم كنتم شهداء إذ وصاكم الله بهذا فمن أظلم ممن افترى على الله كذبا ليضل الناس بغير علم إن الله لا يهدي القوم الظالمين

"Byl jste přítomen, když Bůh nařídil pro vás? Ale kdo více nespravedlnost než ti, kteří vymýšlejí lež proti Bohu vést lidi na scestí bez znalosti? Amen Alláh nemá vést lidi, že nespravedlnost. [Al An'am / 6:144]

Imám Ibn Kathir rahimahullah řekl ve svém komentáři: "(Boží slovo: Líbí se vám představí, když Bůh nařídil pro vás?") Bůh zesměšňuje nevěřící o případu, že make-up a dali lež o (jménem) Alláh , zákaz dělají (Slovo Boží:? ale kdo více nespravedlnost než ti, kteří vymýšlejí lež proti Bohu vést lidi na scestí bez znalostí)., tj. nikdo udělal více nespravedlnost než jsou "[2].

Po vysvětlení verše o modloslužebníky tvrdí batilnya, který zakazuje většinu dobytek a další odůvodňuje bez důkazu, Sheikh Abdurrahman bin Násir jako Sa'di rahimahullah řekl: "To je ponecháno na vás, kromě poplatků pouze, neexistuje způsob, jak pro vás zjistit pravdu a platnost. Obvinění je, že říkáte: "Alláh přál nám o tom, a Bůh nám zjevil jako zjevil svým apoštolům. To dokonce nám bylo zjeveno zjevení, která jiná, než jakou byl vyzývali apoštolové a vyneseno Jaké knihy '. Ale tyto lži musí znát každou osobu. To je důvod, proč Alláh říká:? "A kdo je víc nespravedlnost než ti, kteří vymýšlejí lež proti Bohu vést lidi na scestí, aniž by vědomí" To, spolu kedustaannya a lži (ve jménu Alláha), měl v úmyslu klamat služebníky Alláha od cesty Boží, bez známek Boha, ne vysvětlení, není důvod, a bez historie (Proroka) ". [3]

Po uvedení verše 59 a 60 dopisů Junuse, také body 116 a 117 z Nahl dopisu, Shaykh Muhammad ibn Saalih al 'Uthaymeen rahimahullah řekl: Amen, včetně hlavních zločinů, a to:

1. Někdo řekl něco o tom halal, ale nevěděl, Boží zákon z věcí, o tom zmínil.

2. Nebo někdo říká o něco haram, ale nevěděl, Boží zákon z věcí, o tom zmínil.

3. Nebo někdo říká o něco je povinné, ale nevěděl, Boží zákon z věcí, o tom zmínil.

4. Nebo někdo řekl o něčem, co není povinné, ale nevěděl, Boží zákon z věcí, o tom zmínil.

Tak to je zločin a neslušné vůči Alláha Všemohoucího. O otroky Alláha, víte, že je Boží zákon, ale jak pak před něj? Říkáte, že o něčem víte o náboženství a syari'atNya? Bůh je vazba (ban) mluvil o Bohu bez znalosti s Shirk [súra al A'raf / 7, bod 33]. [4]

2. Uctívání by mělo být provedeno s upřímností, bez skvrny vyhýbat.
Ikhlas znamená očistit jazyk. By Osobnost ", který odkazoval očistit záměr je upřímný ve uctívání Boha, jen pro potěšení Alláha, touží Boží tvář, a očekávají, že milost, strach z siksaNya, a hledá odměnu (zisk) níže. Stejně jako čištění záměr vyhýbat záměry, Riya ", sum'ah, hledám chválí, odpověď, a díky člověka a dalších pozemských záměry.
Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

إن الله لا يقبل من العمل إلا ما كان له خالصا وابتغي به وجهه

Amen Alláh nepřijme z jakéhokoliv typu praxe, s výjimkou čistý pro Něho a hledat Jeho tvář. [HR Nasaa-i, no. 3140]. [5]

Prorok, nechť 'alejhi wa salam také řekl:

قال الله تبارك وتعالى أنا أغنى الشركاء عن الشرك من عمل عملا أشرك فيه معي غيري تركته وشركه

Tabaraka Alláh Všemohoucí praví: "Poslední věc, kterou potřebuji spojence. Každý, kdo s charitativní čin, on přidružování partnerů se mnou v praxi, než jsem byl, jsem ho opustila a jeho spojenci. [Hlásitel muslimy. 2985].

Pokud uctívání smíchané s mnohobožství, uctívání je ulejvat abort to, bez ohledu na to, kolik uctívání bylo provedeno. Alláh říká:

ولقد أوحي إليك وإلى الذين من قبلك لئن أشركت ليحبطن عملك ولتكونن من الخاسرين

A opravdu to bylo odhalila na vás a na (proroci) před vámi: Pokud jste připisovat (Alláh), bude mu odstraní amalmu a jistě se koli poražené. [Az Zumar/39: 65].

Šejch 'Abdurrahman ibn Nasir jako Sa'di rahimahullah, ve svém komentáři k tomuto verši, řekl:. "Ve nubuwah všichni proroci, že eliminují ulejvat skutky, jako Alláh řekl ve městě Surat al An'am" [6]

Šejch Abdul 'Aziz bin' Abdullah bin Baz rahimahullah řekl, "To bylo radí argumenty al syar'i jako kniha a sunny, že všechny skutky a rčení je legitimní a přijatelné, jestliže se vynořil z Aqeedah shahihah (vpravo). Pokud Aqeedah není shahihah, aby všechny skutky a rčení, které se objevují také zrušeno. "[7]

3. Uctívání by mutaba'ah, které emulují Prorok Muhammad, nechť alejhi wa salam.
Lidé, kteří mají bersyahadat, že Muhammad je Posel Alláha n, pak víra obsahuje obsah: Ženy věří, že on, poslouchají ho, zakázat ho, a uctívat Boha pouze jeho Shari'ah.

Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة لمن كان يرجو الله واليوم الآخر وذكر الله كثيرا

Opravdu, tam byl (self), že Posel Alláhův vynikající role model pro vás (muslimové, že je), pro ty, kteří očekávají (milost) boha a (odměna) v den zmrtvýchvstání, a Alláh hodně. [Al Ahzab/33: 21].

Tak, každý, kdo nedodržuje uctívání sunna (učení) proroka Muhammada Shallallahu'alaihi wa salam, pak jeho uctívání se zamítá. Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

من أحدث في أمرنا هذا ما ليس فيه فهو رد

Ten, kdo dělá novou věc v našich záležitostech (náboženství), cokoliv, co není on, pak záležitost byla zamítnuta. [Bukhari ne. 2697, muslimy. 1718]

4. Uctívání bylo zjištěno, pokrývající proč,, druh, úrovně, kroky, čas a místo musí být provedeno jako dituntunkan. Nesmí být v rozporu s těmito předpisy. Takže, kdo uctívají Boha, ale uctívání není v souladu s stanovenou Shari'ah, byla zamítnuta uctívání.
Příklad:

). Příčina. Lidé, kteří bertahajjud v noci ze dne 27. Rajab s předpokladem, že z důvodu, že noc byla noc Mi'raj Isra ".
Jak je již známo, včetně Tahajjud uctívání sunna, ale když se spojí s příčiny, která není pravda podle Shari'ah, pak uctívání stává kacířství.

b). Typy. Uctívání Qurban založena svého druhu se zvířaty, velblouda, krávu nebo kozu. Pokud někdo berqurban s králíky koně nebo slepice, pak Qurban byla zamítnuta.

c). Úrovně / velikost. Ranní modlitby nastavit dvě raka'at. Takže ten, kdo úmyslně přidat, jeho modlitba je neplatný, protože menyelisihi limity stanovené Shari'ah.

d). Way. Každý, kdo změna pořadí nebo způsoby Wudu "nebo modlitba, pak jeho uctívání není platný, protože má zavedenou menyelisihi Shari'ah.

f). Time. Pokud někdo porážku Qurban v měsíci Rajab, nebo půst ramadán v Shawwal, nebo před pobytem v "Arafat na 9. Dhul Qa'dah, pak je to všechno ilegální, protože menyelisihi uctívání je správná doba.

d). Místo. Lidé, kteří I'tikaf doma, nebo před pobytem Mudzalifah, pak to není platné, protože menyelisihi kostely, které byly stanoveny. [8]

5. Uctívání by mělo být provedeno na základě lásky, naděje Boží milost, a se strachem siksaNya a pengangungan předložení k Bohu.

Když Prorok Zachariáš chválil Boží rodinu, řekl:

إنهم كانوا يسارعون في الخيرات ويدعوننا رغبا ورهبا وكانوا لنا خاشعين

Opravdu se (proroka Zachariáš rodina) jsou ty, které se vždy pospíchají (dělat) dobrých skutků, a modlí se, aby nás s nadějí a strachem. A jsou ty, které pokoru nás. [Al-Anbiya '/ 21: 90].

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah řekl, "Uctívání, kombinující vynikající (vrchol) láska a dokonalost podání. Guy, že uctívání je milující a poslušný. (Je to) tatáž osoba, kterou miluje někoho, že se nevázal na něj, ale on ji miloval, protože dělat to jako zprostředkovatele ostatních případech, které měl rád., a (i) tatáž osoba podléhá osobě, koho nemiluje ji, jako člověk, který je předmětem nespravedlnosti. pak nejsou čisté uctívání. " [9]

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah také řekl: Worship, původní význam je pokora (předložení) stejně (jako smyslu DIN). Ale uctívání je nařízeno (Alláhem) znamená pokoru (předložení) a význam lásky. Takže uctívání jsou seřazeny (Alláhem), který obsahuje vrcholy charakteristické skromnost (předložení) k Bohu s láskou k němu vrcholu.

Každá osoba, která podléhá člověka s jeho nenávistí k němu, nebude se mu poklonit. A pokud má někdo rád něco, a on nepředložil k němu, nebude se mu poklonit. Jak někdo miluje svého syna, a jeho přátelé.

Proto je v uctívání Boha nestačí s některou z těchto dvou prvků samotných. Ale sluha, (on) se provádí od nejdražší Boží než cokoli jiného, ​​a aby Bůh nejvznešenější než cokoli jiného. Tam není ani nárok na lásku a poslušnost je perfektní, kromě Boha. Takže to, co je milován ne pro Boha, byl rozbit jeho láska. A to, co je ohlašován není příkazem Boha, pak pengagungannya marnost. [10]

Imám Ibn al-Qayyim rahimahullah řekl v sya'irnya, on popisuje náboženské milníky, takto:

A uctívání (Alláh) Milosrdného,
je vyvrcholením miluješ s dodržováním
z těch, kteří Ho uctívat.
To polární oběžné dráze uctívat vynikající u obou.
Orbit nebude obíhat, dokud oba póly ve vzpřímené poloze.
A oběh příkazu. To je Jeho Posel příkaz.
Ne s (příkaz) vášní, bude sám, a démon. [11]

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah řekl:. "Mezi Salaf řekl," Ten, kdo uctívají Boha pouze láskou, pak je to zindeeq (pokrytec) Kdo uctívá Alláha pouze s nadějí, pak je to Murji'ah [12] Ti, kteří slouží. Bůh se strachem, pak je to Haruri. [13] A kdož by koli uctívat Boha s láskou, strachem, a naděje, že on byl věřící, tauhid ". [14]

6. Odpovědnost nepadá z otroků uctívání, od zákonného věku k smrti.

Alláh Ta'ala říká:

يا أيها الذين آمنوا اتقوا الله حق تقاته ولا تموتن إلا وأنتم مسلمون

Vy, kteří věříte, Bůh bertaqwalah vlastně opravdu zbožný k Němu, a to nikdy zemřít, ale v muslimském státě. [Imran Ali '/ 3:102].

Člověk nejvyšší pozice v očích Alláha je proroka Mohameda, nechť 'alejhi wa salam, a on je povinen sloužit až do své smrti. Takže lidé, kteří řadí pod ním, rozhodně povinen uctívat Boha až do smrti.

Alláh Ta'ala říká:

واعبد ربك حتى يأتيك اليقين

A Worship na Pána svého (pán) do al Yaqin (smrt) přichází k vám. [Al Hijr/15: 99]

Učenci komentátorů souhlasil, což znamená, al Yaqin v tomto odstavci, je smrt. Je to, jak je uvedeno v Božím slově v jiném verši, které hlásají otázka, kterou lidé ráje do pekla:

ما سلككم في سقر قالوا لم نك من المصلين ولم نك نطعم المسكين وكنا نخوض مع الخائضين وكنا نكذب بيوم الدين حتى أتانا اليقين

"Co tě na Saqar (peklo)?" Oni (Hell) řekl: "Nebyli jsme si těch, kteří se modlí, a nemáme (i) nakrmit chudé, a jsme mluvit false, spolu s lidmi, kteří mluví o tom, a jsme popírat den odvetě, aby k nám přišel al Yaqin (smrt) ". [Al Muddatstsir/74: 42 - 47].

Jakmile budeme znát pravidla uctívání, pak víte, že někdo, kdo má představu, že "povinnost uctívat Alláha s šaría Proroka Muhammada zemřel na osobu, který dosáhl povahu nebo ma'rifat", je v rozporu s presumpcí al Koránu `, al Hadith a souhlas muslimů, protože první až nyní.

Tak šest důležitých pravidla týkající se problematiky uctívání, mohou být užitečné.

[Zkopírováno ze sunny Edition časopisu 10/Tahun X/1427H/2006M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]



Al 'Uluw, co chce Bůh Nejvyšší?



Podle
Ustadz Ahmas Faiz Asifuddin


Jeden z krásných jmen Božích je al 'Aliyy. Význam tohoto jména je obsažena v jeho povaze, že Nejvyšší. Povaha Nejvyššího Boha je jedním z jeho dokonalé povaze čísla na neurčitou dobu. Ale co je Bůh povolal al 'Aliyy a je Nejvyšší?

Před odhalení odpovědi na výše uvedené otázky, měli byste nejprve argumenty, jménem Aliyy Alláha al 'a povaze jeho Exalted.

Definice knize Boha
Zde jsou některé z argumentů:

Slovo Alláh Subhanahu wa Ta'ala:

وسع كرسيه السماوات والأرض ولا يئوده حفظهما وهو العلي العظيم

Jeho Throne kterýž se rozšíří přes nebe a země. A Bůh není cítit těžký udržovat je, a Alláh je Nejvyšší, Most Great. [Al-Baqarah / 2:255]

فالحكم لله العلي الكبير

Rozhodnutí (dnes), je k Alláhovi Nejvyššího, Most Great. [Ghafir/40: 12).

Tento verš jasně vysvětluje jménu Alláha "Aliyy," Azhim a Kabir, jejichž význam je Nejvyšší, Most velký a mocný. Význam je opět ukazuje svou povahu.

سبح اسم ربك الأعلى

Oslavuj jméno Pána svého, Nejvyššího. [Al A'la / 87:1]

ولله المثل الأعلى

A Bůh má povahu Nejvyššího. [An-Nahl/16: 60]

Z útržků čtyřech odstavcích výše, z nichž dvě ukazují povahu Nejvyššího Boha skrze tadhammun al ismi Laha (vysvětlení povahy, které se v jeho jménu). A další dva přes tashrih bish-shifah (přímé potvrzení od přírody). To znamená, že může povaha Nejvyššího Boha v prvních dvou verších fragmentu být viděny přes smyslu obsažené v jeho jménu. A v následujících dvou verších fragmentu lze stanovit přímým lafazh ukazuje jeho charakter.

Takže pár veršů nad popisují dva způsoby mezi tři metody al-Koránu a sunny v určení povahy Boha.

Podle Uthaymeen rahimahullah Shaykh Muhammad ibn Saalih al ', existují tři způsoby, jak al-Korán a Sunna, aby poskytla důkaz o určení povahy Boha všemohoucího, [1] se mění takto:

Za prvé, tashrih bish sfifah (přímé potvrzení lafazh uvede povahu boha). Například, povaha al-'Izzah (mocný), al Quwwah (silný), ar-Rahmah (soucit), al-Syu Bath (povaha mučení), al Wajhu (obličej), al Yadain (obě ruce) a dalších vlastností .

Za druhé, tadhammun al ismi Laha (povaha boha je obsažena v jeho jménu). Například, jméno Alláh al-Ghafur obsahují vlastnosti milosrdný, jako-Sami "má vlastnosti slyší a tak dále.

Zatřetí, tashrih bil fi'li AW al washfi Dallin "alaihima (potvrzení přírody prostřednictvím sloves nebo slova, která označují povahu). Například, Bůh přebývá v trůnu. Povaha tohoto bytu je uvedeno v odstavci formulář ficil (sloveso). Například, slovo istawa Slovo Alláh Subhanahu wa Ta'ala:

الرحمن على العرش استوى

Alláh milosrdný byl na trůn. [Thaha/20: 5]

Jako další příklad, povaha odměna přísný trest. Tyto vlastnosti jsou v Al Koránu tvořit slova, která označují povahu, forma isim fa'il. Například, slovo ve slově Alláh Ta'ala muntaqimun:

إنا من المجرمين منتقمون

Jistě Dáme trest pomstu těm, kteří zhřešili. [As-Sajdah/32: 22]

To byly některé argumenty, které vykazují vysokou Všemohoucí Alláh Subhanahu wa Ta'ala na jeho stvoření.

Ve skutečnosti, jak je uvedeno v "Uthaymeen rahimahullah, [2] Argument o povaze Nejvyššího Boha moc, od al Koránu, Sunny, idžmá" Shaykh Muhammad ibn al Saalih, rozumu a přírody jsou. Mezitím, Shaykh al-Islam Ibn Taymiyah rahimahullah v al 'Aqeedah al Wasithiyah [3] Třídit Dalal "argumenty, které samostatně, argumenty al-Koránu sám a argumenty Sunna Nabawiyah vlastní.

Pokud jde o argument al Koránu a sunny, lze jen těžko omezit. Kromě veršů, které byly popsány výše, stejně jako někteří z následující verš:

وهو القاهر فوق عباده

A On je mocný, je nad všemi jeho služebníky. [Al An'am / 06:18]

Řekl fauqa ukazuje, Alláh Nejvyšší je nad všechny tvory.

أأمنتم من في السماء أن يخسف بكم الأرض فإذا هي تمور أم أمنتم من في السماء أن يرسل عليكم حاصبا

Líbí se vám pocit bezpečí proti němu, který je v nebi, že On převrátit zemi s vámi, tak, že se najednou země začala třást. Nebo máte pocit, zabezpečený proti němu, který je v nebi, že on by Poslat skalní bouři. [Al Mulk/67 :16-17].

Slovo muž fis-sama "ve výše uvedeném odstavci mají význam Boží v nebi. Fis-sama ", který znamená" stejné "důvody (na obloze), je to stejné, jako když` (obloha) je nebe v podobě fyzického objektu. Ale pokud je to stejné "je vše, co je nad, a pak fi, znamená to, že se zobrazí na místo. Že Alláh je nad. [4]

Podobně, slovo Alláh Subhanahu wa Ta'ala:

إليه يصعد الكلم الطيب والعمل الصالح يرفعه

Pro něj vystoupí na dobré rčení a skutky jsou zvedl laskavé slovo k němu. [Fathir/35: 10].

Shaykh Saalih bin Fawzaan al Fawzaan vysvětluje v tomto verši je určení povahy Nejvyššího Boha v Jeho stvoření, protože název a odstraněny, ukazovat nahoru. [5]

Také slovo Alláh Subhanahu wa Ta'ala:

وقال فرعون يا هامان ابن لي صرحا لعلي أبلغ الأسبابأسباب السماوات فأطلع إلى إله موسى وإني لأظنه كاذبا

Farao řekl: "Ó Haman, být pro mne vysoká budova, takže jsem se dostal ke dveřím, (ie) se brány nebes, abych se mohl dívat na boha Mojžíše, a ve skutečnosti jsem se na něj podíval lhář". [Al-Mu'min / 40:36-37].

Shaykh Saalih bin Fawzaan al Fawzaan vysvětluje v tomto verši je určení povahy Nejvyššího Boha nad všemi tvory, protože Prorok Mojžíš Faraonovi Alaihissallam mít mengkhabarkan o tom, ale Pharaoh pokusil ho odmítla. [6] a je stále velmi Argumenty al Koránu, který demonstruje Nejvyššího Boha, ať už přímo nebo nepřímo.

V podstatě se argumenty al-Koránu má celou řadu důkazů. Někdy známé jako "uluw, fauqiyah, istiwa'' 'ala al Arsh nebo označení fis-sama", ukazuje Bůh Nejvyšší, všemohoucí výše, byly na trůn, a Maha na obloze.

Nebo někdy jako shu'ud al ash-ya "," uruj al ash-ya `a raf'uha Ilaihi, což znamená nárůst o různých věcech nebo bytosti k Bohu. Například, slovo Boží:

إليه يصعد الكلم الطيب

Pro něj vystoupí na dobré přísloví. -Fathir/35 Verš 10 - jako shu'ud (nahoru) jeho dobré výrocích Boha.

Také Boží slovo:

تعرج الملائكة والروح إليه

Andělé a Gabriel se (obklad) k Pánu. -Al Ma'arij / 70 Oddíl 4 - s názvem "uruj (nahoru), aby jeho andělé Boží.

Podobně slovo:

إذ قال الله يا عيسى إني متوفيك ورافعك إلي

(Nezapomeňte) když Alláh řekl: "O 'Isa, aj, já menidurkanmu a vytáhnout vás me.-Ali Imran / 3 verš 55 - jako raf'u (výtah) Ježíš vystoupil k Bohu.

A někdy jako nuzul al ash-ya `minhu (drop různé věci Boží) nebo označení jako. Věci, které ukazují, že Bůh je nahoře, protože slovo dostal z boku jen tak z výše. Například, slovo Alláh Ta'ala:

قل نزله روح القدس من ربك

Rci: "nejčistější Spirit (Gabriel) degradují al Korán přichází od Pána vašeho." -an-Nahl/16 bod 102 - jako snížení al koránu od Alláha.

Stejně tak jeho slovo:

يدبر الأمر من السماء إلى الأرض

Řídí celou záležitost z nebe na zem. [As-Sajdah/32: 5] [7].

Definice sunna NABAWIYAH
Pokud jde o argumentaci Sunny Nabawiyah, jumlahnyapun velmi hodně a dosáhl úrovně mutawatir, spolu s pendalilan jsou také rozmanité [8] Mezi slovy alejhi proroka, nechť "wa salam.:

ألا تأمنوني وأنا أمين من في السماء. متفق عليه

Nenašli jste mi důvěru, a já jsem byl víra Boží, ten, který je v nebi? [9]

Takže je hadith:

عن أبي هريرة قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم من تصدق بعدل تمرة من كسب طيب ولا يصعد إلى الله إلا الطيب فإن الله يتقبلها بيمينه ثم يربيها لصاحبه كما يربي أحدكم فلوه حتى تكون مثل الجبل. رواه البخاري

Od Abu Hurairah, řekl: Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl: "Kdo bersodaqoh stojí za palmového semene z dobrých obchodních výsledků (halal)-a nikdo se nikdy stoupat k Bohu, než jemně, Alláh ji přijmout s jeho pravou rukou, pak Bůh postará o jeho majiteli, jak někdo z vás udržet mladistvý hříbě. sodaqoh Takže to bude velký jako hora ". [10]

Přijmout také otrokyni vlastněný Mu'awiya ibn al-Hakam as-Sulami odůvodněno alejhi proroka, nechť "wa salam, když se ho ptali na to, kde otrok Boží. Řekl:

أين الله قالت في السماء قال من أنا قالت أنت رسول الله قال أعتقها فإنها مؤمنة. رواه مسلم

"Kde je Bůh?" Slave žena odpověděla: "V nebi," zeptal se znovu: "Kdo jsem já" On odpověděl: "Ty jsi Posel Boží," a pak Beliaupun řekl: "! Merdekakan to, protože ona je žena mu'minah" [11]

V této hadith, otrokyně z Mu'awiya ibn al-Hakam řekl, že Alláh je nad nebesa. A odpověď je odůvodněna alejhi proroka, nechť 'wa salam s jeho prohlášením, že je žena mu'minah.

Další hadís je slova alejhi proroka, nechť "wa salam vyčerpanost v modlitbě:

سبحان ربي الأعلى. رواه مسلم

Rabbku Sláva Nejvyššího. [12]

Podobně hadith vysvětluje, že když prorok, nechť 'alejhi wa salam kázání před jeho kamarády na den Arafata, když se zeptal svědka jim, a zda byl sdělování poselství Boha? A oni odpověděli: "Jsme svědky, že jste dovézt, splnil a dal radu," a pak zvedl ruku ukázal směrem nahoru, a pak předá slavné olupoval směřující svými společníky a řekl:

اللهم اشهد! اللهم اشهد! ثلاث مرات. رواه مسلم

Ó Alláhu svědčí (je), hodinky (je)! Řekl, že to třikrát. [13]

Tato hadith potvrzuje, že Alláh je nad Jeho stvořením, když Prorok zvedl ruce vzhůru, když žádají jejich svědectví pojednání, na které se snaží. A existuje mnoho jiných tradic, z nichž všechny naznačují, že Bůh je nad a Nejvyššího.

DŮVOD problém
Zdravý rozum napovídá, že jistota, že Bůh má povahu boha může být dokonalý a nemají vlastnosti méně. Povaha Nejvyššího a většina z výše uvedených je dokonalejší přírodou, zatímco spodní příroda je příroda a příroda je méně. Tak, důvod, jistě Aláh je Exalted a oslaven bude On je opakem přírody.

Propozice fithrah
Od přírody, nikdo se modlí k Bohu, nebo se k němu obrátil všeho, co děsivý, ale rozhodně ji nahoru. Je to nemožné, když prosil Boha, jeho srdce pevně na pravé straně nebo na levé straně, ale na vrchol.

Argumenty idžmá "
Šejch Mohamed ibn Saalih al 'Uthaymeen rahimahullah řekl, amen učenci se zmínili o idžmá "(smlouva) z Companions, a kněží tabi'in islámu, Alláh je nad nebesa patří k němu, on sedí na trůnu. Řekli o to už velmi slavný.

Imám al Auza'i řekl: "Byli jsme, jako počet tabi'in velmi mnoho, říká, že Alláh je Nejvyšší nad jeho trůnu Věříme, že v Božím slově o povaze toho, co má přijít v Sunny." [14. ]

Imám adh-Dzahabi (673-748 H) zajistíme i zvláštní knihu o povaze Nejvyššího Nejvyššího Boha s Aliyyi titulem Al 'Uluwwu Lil' al Ghaffar, který pak v-Mukhtasar (shrnutí) Shaykh al-Albani rahimahullah. To obsahovalo všechny expozice potvrzuje výše uvedené, včetně zmiňuje mnoho historie Salaf o tom.

V podstatě, to je jisté, že ve jménu Alláha je Al 'Aliyy, a mezi jeho povahy je Nejvyšší je nad jeho stvoření. Popírání těchto vlastností je kufr.

Ale co se jméno Boží, Al 'Aliyy A Nejvyšší Osobnost vysoká?
Každý Boží jméno musí ukázat svůj význam. Význam jednotlivých jménu Alláha je Jeho povaha. Tak, jména boha není jen prázdný jména bez významu jako názor těch, kteří jahmies. Odtud název al-'Aliyy je název pro Essence Alláha Všemohoucího, a to je také pensifatan pro něj. Pro všechny jeho jméno je a'lam wa aushaf (jména a pensifatan pro svou podstatu). [15]

Na rozdíl od lidí, každý člověk, kromě proroka jménem, ​​stejně jako pouhé jméno volá na něj, a neuvádí jeho povahu. Tak, název al-'Aliyy opravdu ukazuje povaha Nejvyššího Alláha Subhanahu wa Ta'ala je absolutní a zásadní. A povaha Nejvyššího Boha patří:

1. Podstata jeho Nejvyššího, neboť on je především jeho stvoření.
2. Jeho nejvyšší pozice, protože to jen patří k Jemu samotnému všechny atributy dokonale.
3. A Nejvyšší, Jeho moc, sesab Má moc nad všemi věcmi. [16]

Pak by mělo být rovněž zřejmé, že Nejvyšší a Všemohoucí nad to není v rozporu s nedalekým všemohoucího Boha, který vždy doprovází svoje stvoření. Bůh je blízko, ale on zůstal na trůnu Nejvyššího. Nejvyšší nad svým stvořením, ale on je v blízkosti. [17] A to není těžké pochopit selským rozumem.

Tak, aby pochopili pravou podstatu Boha, jak je to v al-Koránu a sunny založen na pochopení Salafush-Salih, jistě více lidí oslavovat Boha, z lásky k němu, tím více touží uctívat pouze Jeho a strach trápit. Protože ví, že Bůh je dokonalý ve všech jeho jménem a přírodou. Alláh Nejvyšší je absolutní, a on sedí na trůnu, ale je blízko a vždy doprovází každého tvora s dohledem, znalosti, jednání, vize, energie, a někdy s pomocí své milované služebníka. Alláh waliyyu at-Taufiq.

Maraji ":
1. Al Qowa'idul Mutsla wa fi Shifatillah Asma'ihil-Husna, práce Shaykh Muhammad ibn Salih al-Uthaymeen, ověření a Takhrij: Asyraf bin Abdul Maqshud bin Abdur-Rahim, vytiskne I - 1411 H/1990 M, Maktabah as-Sunna.
2. Fat-Hul Bari Sharh Sahih al-Bukhari, Muhammad Fu'ad Tarqim wa tabwib Abdul Baqi. Tash byl ještě tahqiq wa wa wa isyraf muqobalah Sheikh Abdul Aziz bin Abdillah bin Baz, Jami'atul Imam Muhammad bin Saúd al-Islamiyah, Riyadh
3. Mukhtashor Al 'Uluw Li al' Aliyyi al Ghoffar, Imam adh-Dzahabi, shrnul a ditahqiq Shaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin, reprodukce II (kopie), Rok 1412 H/1991 M, al-Maktab al-Islami,
4. Sharh Sahih Muslim, Nawawi, ověřování Khalil Ma'mun Syiha, Dar al ma'rifah.
5. Sharh al-'Aqidah al Wasithiyah, Shaykh Saalih bin Fawzaan al-Fawzaan, VI reprodukce, Rok 1413 H/1993 M, Maktabah al Ma'arif, Rijád.

[Zkopírováno ze sunny Edition časopisu 01/Tahun XI/1428H/2007M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]



zdroj: http://almanhaj.or.id/c

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar