Jumat, 05 Oktober 2012

Mená Pochopenie cnosti a atribúty Boha Azza Wa Jalla


Mená Pochopenie cnosti a atribúty Boha Azza Wa Jalla



Podľa
Ustadz Abdullah bin al-Taslim Buthoni



Pochopenie mena Alah Všemohúci Najkrajšie a prisudzuje jeho diskusiu o vznešené dokonalosti, je veľmi dôležité v islame, aj vrátane najdôležitejšie a hlavnú úlohu v realizácii úplnú dôveru v Boha Všemohúceho. Vzhľadom k tomu, monoteizmu je jedným z dvoch druhov monoteizmu, ktoré sa stali základom viery v Alláha Všemohúceho.

Imám Ibn al-Qayyim rahimahullah povedal: "veľkých kĺbov (klávesa hlavný) šťastie, bezpečnosti a šťastie je realizovať dva druhov monoteizmu, ktorý je základom vzniku viery v Boha všemohúceho, bude Všemohúci Boh, aby sa stalo tým, že pošle svojich apoštolov tu. Jadro odvolanie z apoštolov z prvej posledný.

Prvá: tawheed al-'ilmi al-khabari al-I'tiqâdi (monoteizmus spojené so znalosťou / pochopenie, ktorý je pochádzal z noviniek / odhalenia Alah Všemohúci sám, a o viere v pečeni), ktorý obsahuje vlastnosti určenie maha-perfektné povaha Boha všemohúceho, a posvätenie jeho atribútov podobnosti (s ohľadom na povahu bytia), a negácie vlastností, ktoré ukazujú nedostatky jeho.

Druhá: Otroctvo Alláhu Všemohúcemu iba a bez partnera jemu, čistenie lásku, úprimnosť, strach, nádej a sebadôveru v Alaha Všemohúceho, rovnako ako postoj k potešenie Všemohúci Alah Rabbi (tvorca), bohovia a chránič iba, a nerobia zápas pre neho všetkým.

Alah Všemohúci spojila dva typy tawheed je v dvoch listoch al-Ikhlash [1] (al-Qur'an), že je list:

قل يا أيها الكافرون

Povedz: neveriaci [al-Kâfirun/109: 1]

Tento list obsahuje tawheed al-'Amal al-Irád (monoteizmus o skutky a túžby / zámery).

A list:

قل هو الله أحد

Povedz: On je Všemohúci Alah mocný [al-Ikhlâsh/112: 1]

Tento list obsahuje tawheed al-'ilmi al-khabari.

A každý z monoteizmu nemôže samostatne bez druhého (obaja sú doplnené). Preto, proroka, nech 'alejhi wa salam vždy prečítajte dva listy, v dobrovoľnej modlitbe pred svitaním a po modlitbe západu slnka, a posledné dva cykly Witr modlitba. Ranná modlitba a večerná modlitba je otváracia a zatváracie skutky (modlitba), ktoré si kladie za cieľ, aby sa monoteizmus ako predjedlá a dezerty počas dňa "[2].

Preto, Shaykh Muhammad ibn Saalih al-'Uthaymeen rahimahullah pri vysvetľovaní významu viery v Alaha Všemohúceho, povedal: "Viera v Boha všemohúceho obsahuje štyri prípady:

• Prvá: viera / veria v existenciu Alaha Všemohúceho.
• Po druhé: viera v jednote Alah v ar-Rubûbiyyah (tvorca, regulátor a ochranca vesmíru).
• Tretia: viera v jednote Alah v al-Uluhiyyah (právo byť uctievaný a diibadahi).
• Po štvrté: veriť všetky mená a atribúty Alaha Všemohúceho v súlade s vševedúcnosti dokonalosti a veľkosti jeho vševedúcnosti, bez presmerovania význam, odmietnuť, vizualizovať, a prirovnáva (Him vlastnosti s vlastnosťami zvieraťa). Ten, kto narušujú význam veršov a hadiths o povahe Alaha Všemohúceho, to znamená, že je to ešte neuvedomila úplnú dôveru v Alaha Všemohúceho "[3].

Pochopenie významu astmy znaku Tawhid Wa `
Pre objasnenie vyššie uvedenému popisu, nasledujúce povieme niekoľko dôležitých vecí, ktoré ukazujú veľkosť prvenstvo porozumenie tawheed toto:

1. Pochopenie tawheed Asma 'wa Shifu je veda o najväčšie a najvýznamnejšie v absolútnom vyjadrení, ako oni sa vzťahujú priamo k Bohu všemohúcemu, všetko perfektné látky.
Imám Ibn al-Qayyim rahimahullah povedal: ... "Veru, cnosť vedy nasledovať cnosť objekty študoval Pretože viera v argumentov a dôkazov o jeho existencii aj veľkú potrebu a prínos k pochopeniu Potom nie je pochýb o tom, že veda Alaha , mená, atribúty a jeho činy sú najväčšie veda a predovšetkým. Porovnanie tejto vedy s ostatnými vedami je to ako porovnávať (kemahasempurnaan) Alah Všemohúci so všetkými objekty študoval (v) ostatné vedy "[4].

2. Pochopenie tawheed Asma 'wa Shifu Alah je hlavným základom všetkých ostatných vied.
Ibn al-Qayyim al-Jauziyyah rahimahullah povedal: "Veda mená, povaha a akcie Alaha je základom všetky vedy Všetky ostatné vedy a náuky sledovať túto vedu, bolo tiež potrebné si uvedomiť existenciu ďalších vied Takže veda je pôvod a základ .. .. pre iné vedy Kto vie, Boha Všemohúceho, že by vedel, s výnimkou ním, a ten, kto ho nepoznali potom nebude známejší ako jeho Alah Všemohúci vraví:

ولا تكونوا كالذين نسوا الله فأنساهم أنفسهم أولئك هم الفاسقون

A nebuďte ako tí, ktorí zabudli (z nedbanlivosti) Alláhu, Alah im zabudnúť na seba, sú přestupníci "[al-Hasyr/59: 19]

Meditujte o tomto verši, potom nájdete v nich zmysel pre veľký a skvelý, že je: každý, kto zabudol Alaha, potom Alah sa postará sám pre seba, takže nevedel, povahu a dobrotu na sám. Dokonca aj on zabudol cestu dobra a šťastia pre seba v tomto svete a na onom. Vzhľadom k tomu, že bol sa odvrátil od prírody, že Alah Všemohúci robil pre neho, a on zabudol všemohúceho Boha. Potom Alah na seba a uistite sa, že ich vlastné správanie, tiež k dokonalosti, svätosti a šťastia v tomto svete a na onom. Alah hovorí

ولا تطع من أغفلنا قلبه عن ذكرنا واتبع هواه وكان أمره فرطا

A nie počúvať niekoho, kto sme zanedbali ho pamätať si nás, a dopriať (chtíč), a situácia bola nad limit "[al-Kahfi/18: 28]

Vzhľadom k tomu, že zabudol spomenúť Alaha, okolnosti a jeho srdce bolo nad limit (sú zlomené), takže si nevšimol sebemenší dobrotu, dokonalosť, a posvätnosť života a srdca, a dokonca aj stav jeho srdca sa stáva nepravidelným a rozostrený, okolnosti mimo limit, zmätený, a nedostal kľúč k pravej ceste.

Tak, znalosť Alah Všemohúci je základom všetkých vied, rovnako ako nadácia porozumenie otroka šťastie, dokonalosti a dobroty (sám) v tomto svete a na onom. Nedostatok pochopenie vo vede povedie k nedostatku dobra, dokonalosť, svätosti a šťastia sami. Takže to pochopiť veda (kľúč) šťastie služobníka, a nedostatok toho je zdroj (primárne) doom "[5].

3. Pochopenie tawheed Asma 'wa Shifu Alah správne, je len dvere k poznaniu Boha Všemohúceho (ma'rifatullah) sa zavedením práva, ktoré je základom uctievania Boha všemohúceho. Keďže je jedným z hlavnej dráhy je al-mahabbah uctievanie (oddanosť) na všemohúceho Boha, a to nie je možné, s výnimkou poznať Alah sa zavedením práva prostredníctvom pochopenia jednoty mená a atribúty jeho. Takže ľudia, ktorí nemajú ma'rifatullah (poznanie Boha Všemohúceho) správne, nemusí byť schopný uctievať správne. [6]

Ibn al-Qayyim rahimahullah povedal: "Kto vie, Boha Všemohúceho s atribútmi mena, a jeho činy, potom sa určite milovať" [7]

Preto Alah Všemohúci popisuje vzťah medzi uctievať a pochopenie mená a atribúty jeho v dvoch veršoch al-Qur'an:

Prvý verš:

وما خلقت الجن والإنس إلا ليعبدون

A som vytvoril nie džínsy a ľudstvo s výnimkou, že môžu uctievať mňa [adz-Dzâriyât/51: 56]

Druhá sloha:

الله الذي خلق سبع سماوات ومن الأرض مثلهن يتنزل الأمر بينهن لتعلموا أن الله على كل شيء قدير وأن الله قد أحاط بكل شيء علما

Boh je ten, ktorý stvoril sedem nebies a krajine ako takej. Prikázanie je aplikovať, že viete (rozumieť), že Alah Všemohúci nado všetko, a že Boha, Jeho vedomosti naozaj zahŕňa všetko. [Ath-Thalâq/65: 12]

Tieto dva verše ukazujú, že uctievanie Alláha Všemohúceho by pravdepodobne byť realizovaná sluhom správne, ale akonáhle poznal mená a atribúty Alaha Všemohúceho s naozajstným pochopením. [8]

4. Strach a pravdivé oddanosť Bohu všemohúcemu môže byť dosiahnuté iba ma'rifatullah (Alah Všemohúci vie správnu cestu), cez pochopenie mená a atribúty jeho.

Alah Všemohúci vraví:

إنما يخشى الله من عباده العلماء

Iste strach z Boha medzi jeho služobníkmi, len ľudia z poznania (poznanie Boha) "[Fâthir/35: 28]

V Saheeh hadíth alejhi proroka, nech 'wa salam: "Bol som najviac strach z Alaha Všemohúceho a jeho najznámejšie patrí vám všetkým" [9].

Imám Ibn Kathir rahimahullah povedal: "Význam (bod vyššie): Je to len ľudia, ktorí sú dobre informovaný a vie, že Alah Všemohúci má skutočný strach z Alaha Všemohúceho, pretože dokonalejšie porozumenie a znalosť (sluha) Alaha Azza wa Jalla, látka, ktorá je najviac ušľachtilý, všemocný a vševedúci, ktorý má vlastnosti bezchybné Všemohúceho a mená z mnohých farieb, strach (sluha) k nemu, tým väčší "[10].

Imám Ibn al-Qayyim rahimahullah povedal: "prehĺbenie vedomostí služobníka (mená a atribúty) Alaha Všemohúceho, potom zvýšenie strach a pengagungannya neho, potom toto poznanie zdedí plachosť, oslávenie, pemuliaaan, sú vždy sledoval, láska, dal svoju dôveru, vždy sa vracať, rovnako ako potešenie a predloží príkazy Alaha Všemohúceho. "[11]

Šejch 'Abdurrahman as-Sa'di rahimahullah povedal: "Čím viac vedomostí osoba (mená a atribúty) Alaha Všemohúceho, potom jeho strach ho ešte väčšie, čo z nej robí strach (vždy ) sa dištancoval od nemorálnych činov a (vždy) pripraviť sa na splnenie bál látka (Všemohúci Boh). "[12]

5. Pochopenie tawheed Asma 'wa Shifu Alah správne, je jediný spôsob, ako vyhrať potešenie a slávu najvyššie na svete a posmrtným životom.
V Saheeh hadíth prorok, nech 'alejhi wa salam povedal: "Ak je hostiteľ zadal neba, Alah Všemohúci vraví:"? Páči sa vám (O obyvatelia raja) chce niečo naviac (z potešenie z neba) "A oni odpovedali:" Nemáte bielenie naše tváre? Nenašli ste nás dal do neba a zachrániť nás od (trest), pekla? "Potom (v tej dobe) Alah Všemohúci otvorí hidžáb (ktorý pokrýva jeho tvár mocný šľachtic), a hostitelia nebies nikdy dostať (potešenie ) viac sa im páči vzhľad (tvár) z Alaha Všemohúceho "a potom proroka, nech 'alejhi wa salam čítať nasledujúce verš.:

للذين أحسنوا الحسنى وزيادة

Pre ľudí, ktorí robia dobre, je najlepšou odmenou (nebo) a vylepšení (pozri tvár Alaha) "[Yûnus/10: 26] [13]

Imám Ibn al-Qayyim rahimahullah vo svojej knihe "Ighâtsatul lahafân" [14] vysvetlil, že najvyšší potešenie na onom svete je (pozri tvár Alah) je odmena, že Alah Všemohúci dal tým, ktorí cítia, že najvyššie potešenie na svete, dokonalosť a sladkosť viera, dokonalá láska a túžba sa s ním stretnúť, a pocit pokoja a šťastný, keď sa naklonil nad a spomienky na neho [15], že toto všetko je výsledkom správne pochopenie mená a atribúty Alaha Všemohúceho Jalla.

Vysvetlil to tým, alejhi lafazh modlitby proroka, nech 'wa salam v Hadith Saheeh: "Pýtam sa ťa (Ó Bože všemohúci) sa pozrel na tváre potešenie Thy (na onom svete) a spýtal som sa na vás túžbu po rovnakú Thy (ako vo svete) ... "[16].

Krytie
Niektoré z bodov, ktoré sme spomenuli vyššie popísať nám jeho skvelú polohu Shifu tawheed Asma 'wa Alah Všemohúci a rozsahu prednosti učenia a porozumenia. Existuje mnoho ďalších bodov, ktoré rozhodne nespomína ich všetky tu.

Dúfajme, že tento článok užitočný a motivácia pre nás, aby sa viac aktívny, a vážne o štúdiu náboženstva, najmä na vedu monoteizmu, ktorá je základom tohto náboženstva.

O Alah, pýtam sa Thee potešenie pri pohľade na svoju tvár (na onom svete), a žiadam Ťa túži stretnúť sa s vami (ako vo svete), bez nebezpečenstva pre poškodenia a ohováranie sú zavádzajúce.

وصلى الله وسلم وبارك على نبينا محمد وأله و صحبه أجمعين, وأخر دعوانا أن الحمد لله رب العا لمين

Mesto alejhi proroka, nech "wa salam, 7 Jumadal End 1430 H

[Skopírované zo sunny Edition časopisu 04/Tahun XIII/1430H/2009M. Vydavatelia Nadácia Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]


Hudud Jurisprudencia


Podľa
Ustadz Kholid Syamhudi Lc


Alah Subhanahu wa Ta'ala al-Hakim (Most Wise) chráni ľudské práva a udržiavať svoje životy od kezhaliman a poškodenia. Islamské právo bola zriadená na udržanie a zachovanie náboženstvo, život, počet riadkov, intelekt a nehnuteľnosťami, ktoré sú adh-Dharûriyât al-Khamsu (päť prípadov trvajú na ľudský život). Takže každý, kto poruší niektorú z týchto problémov by mal dostať trest nastavenia sarija a upravené tak, aby trestný čin.

Jedným z nich je presadzovanie Hudud privilégium byť jeden z učenia islamu a tvorí dokonalosť milosť a milosrdenstvo Alaha Subhanahu wa Ta'ala do stvorenia.

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah uviedol: Hudud pochádza z milosti a láskavosti k stvorenia. Preto je vhodné, aby trestá ľudí za ich hriechy, si kladie za cieľ urobiť pre dobro a milosrdenstvo k nim, s ohľadom na účel rodičov vychovávať svoje deti a lekárom v liečbe chorých. [1]

1. DEFINÍCIA Hudud
Hudud je arabské slovník, ktorý je forma Jama "(množné) bol pôvod slova znamená bariéru medzi dvoma objektmi. Menovaný, pretože to bráni únie musela niečo iné. [2] K dispozícii je tiež štát, ktorý mal slovo znamená al-man'u (prevencia), tak to je povedal, Hudud Alah Azza wa Jallaadalah záleží, že Alah Azza wa Jallalarang zlomiť, alebo [3 ].

Podľa syar'i, Hudud dlhodobé tresty sú stanovené Osobnosť ", aby sa zabránilo niekto terjerumusnya rovnakého trestného činu a páchateľovi Blot. [4]

2. Zločiny trestný čin trest (jarimah al-Hudud)
Korán a Sunna Jeho Pošlite si stanovili špecifické sankcie za rad konkrétnych trestných činov s názvom al-Hudud jarâimu (trestný postih čin), ktorý zahŕňa prípad; smilstvo, cudzoložstvo obvinenia bez dôkazov sú presné, krádež, opilstvo, muhârabah ( povstanie v islamskom štáte a vandali bezpečnosti), Apostata, a akčné presahuje ostatné [5]

Tak Hudud zahŕňa sedem typov:
1. Keby cudzoložstvo (Zina trest) je založený udržiavať zostup a počet riadkov.
2. Keby al-Qadzf (trest ľudí obvinených z cudzoložstva bez dôkazu) udržiavať česť a dôstojnosť.
3. Keby al-víno (trest khamer nápoj (opojný nápoj)) udržiavať primerané.
4. Mal ako-Sariqah (trest zlodej), aby poklad.
5. Keby al-hirabah (trest z lupičov) chrániť životy, majetok a dôstojnosť cti.
6. Keby al-Baghiho (trest disidentov), ​​aby vieru a ducha.
7. Keby ar-riddah (trest odpadlíci), aby vieru.
8. Ta'zir. [6]

3. HIKMAH PENSYARIATAN Hudud.
Hudud disyaria'tkan v prospech sluhu a má ušľachtilý účel. Medzi ne patria:

. Trest pre tých, ktorí sa dopustili mučenia pre tých, ktorí robia zlo, a aby to odstrašujúci. Keď zacítil bolesť tohto trestu a zlé dôsledky, ktoré z nich plynú, potom to bude odstrašujúci pre opakovanie a povzbudil ho, aby istiqamah a vždy poslušný Alláhu Subhanahu wa Ta'ala. Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

والسارق والسارقة فاقطعوا أيديهما جزاء بما كسبا نكالا من الله والله عزيز حكيم

Muž, ktorý kradne a žena, ktorá kradne, odrezal ruky ako (a) odmenu za to, čo robia, a ako trest od Boha. a Boh je mocný, múdry. [Al-Maida / 05:38]

b Zabrániť ostatným, aby sa dostal do neposlušnosti. Preto Alah prikázal oznámiť a to pred ľuďmi.

وليشهد عذابهما طائفة من المؤمنين

A nech (implementácia), ich trest bude svedkom skupinou ľudí, ktorí sa domnievajú,. (An-Nûr/24: 2). Shaykh Ibn Uthaymeen rahimahullah uviedol, že medzi výučbe Hudud nie je odstrašujúci pre opakované páchateľa a zabrániť ostatným, že podľahne jej, rovnako ako čistenie a odstránenie hriechu. [7]

c Hudud je hriech a duše pensuci páchatelia. To je indikované hadíth Ibn Samit Ubadah Radi Anhui, povedal:

أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال وحوله عصابة من أصحابه بايعوني على أن لا تشركوا بالله شيئا ولا تسرقوا ولا تزنوا ولا تقتلوا أولادكم ولا تأتوا ببهتان تفترونه بين أيديكم وأرجلكم ولا تعصوا في معروف فمن وفى منكم فأجره على الله ومن أصاب من ذلك شيئا فعوقب في الدنيا فهو كفارة له ومن أصاب من ذلك شيئا ثم ستره الله فهو إلى الله إن شاء عفا عنه وإن شاء عاقبه فبايعناه على ذلك

Keď všetci okolo neho skupina priateľov, proroka, nech 'alejhi wa salam povedal, "Sľúb mi, že byť verný ku mne, aby nemalo byť Alah s ničím, nebude kradnúť, nebudú cudzoložiť Nezabiješ svoje deti a neklamú vôbec, a nebudú sa angažovať v nemorálne robiť dobré veci. Kto z vás, ktorí dodržal svoj sľub, Alah Azza wa Jallaakan dať odmenu. Ale každý, kto poruší niečo od neho, a potom daný pokutu vo svete, potom trest kafarah (guma sin). A kto je porušujú niečo a potom sa na neho vzťahuje poruchy Alah (nebola odsúdená), potom je na Alaha: ak on menghendak, aj odpustil svoje chyby, a ak chce, mučili ho "[Schválené. "alaih: Fat-Hul Bari I / 64 nie: 18, Moslim 3/1333 č: 1709 a-Nasa'i 7/148]

d Vytvorenie atmosféry v spoločnosti a udržať ju v bezpečí.

e Brániť zlo, hriech a chorobu v komunite, pretože ak neposlušnosť bol rozptýlený v komunite potom Alah bude ho nahradiť škodu a nehody, ako aj zrušenie potešenie a pokoja. Ak chcete zachovať to najlepšie riešenie, je vykonávanie a vymáhanie Hudud. Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

ظهر الفساد في البر والبحر بما كسبت أيدي الناس ليذيقهم بعض الذي عملوا لعلهم يرجعون

Videli poškodenia na súši i na mori, spôsobené činnosťou ľudských rúk, že Boh Všemohúci pocit k nim čiastočne z (kvôli) svojej činnosti tak, aby sa vráti (vpravo) [Ar-Rûm/30: 41].

Tak Prorok povedal:

لحد يقام في الأرض أحب إلى أهلها من أن يمطروا ثلاثين صباحا

Od Abu Hurayrah Radi Anhui, že Prorok povedal: "A tresty uplatňované na Zemi viac milovanej ľudí než ich dažďa po dobu tridsiatich dní." [Hasan, Saheeh Ibn Majah nie, 2057, Ibn Majah 2/848 no: 2538 ,-Nasa'i 8/76). [8]

4. POUŽITIE POŽIADAVKY AL-Hudud. [9]
Použitie Hudud sa nezaobíde bez štyroch podmienok:

1. Dravec je mukallaf sú plnoletí a porozumenie.
2. Páchatelia nie sú nútení a nútené.
3. Dravec pozná zákaz.
4. Jeho zločiny boli preukázané, a že tak robia bez akejkoľvek pochybnosti. To možno preukázať jeho vlastným prístupom, alebo dôkaz, svedectvo druhých.

5. Zákon o zriadení HAD
Povinné život strážca (vládca) obhájiť a vzťahujú sa na všetkých ľudí Keby fúzy al-Qur'an, Sunna a idžmá "a qiyas vyžadoval Saheeh. [10]

Dalila al-Korán, ktorý je slovo Alaha Subhanahu wa Ta'ala:

والسارق والسارقة فاقطعوا أيديهما جزاء بما كسبا نكالا من الله والله عزيز حكيم

Muž, ktorý kradne a žena, ktorá kradne, odrezal ruky ako (a) odmenu za to, čo robia, a ako trest od Boha. a Boh je mocný, múdry. [Al-Maida / 05:38]

Propozície, ktoré sú Hadith Sunnah Ubadah bin Samit povedal, že Prorok povedal:

أقيموا حدود الله في القريب والبعيد ولا تأخذكم في الله لومة لائم

"Tegakkanlah tresty (z) Alah Azza wa Jallakepada a ďalší príbuzní, ani kritickí kritika vplyv na vás (v presadzovaní zákonov), pretože Alah Všemohúci." [Hasan: Saheeh Ibn Majah číslo. A Ibn Majah č 2058. 2540]

Podobne, moslimskí učenci dohodnú na to.

6.TIDAK odôvodnené príhovornej (DOPORUČENÉ) ODPUSTENIE TREST, ak už dimeja Greening
Ak sa jeho prípad bol vstúpil do vlády, alebo boli na stole šetrnejšie k životnému prostrediu, v zápätí na príhovor (na) oslobodenie od dane alebo zníženie trestu. Tiež vláda nemôže prijať príhovor v tejto veci. To je popísané v hadíth Prorokova "Aisha Radi anhuma ktorý znie:

عن عائشة رضي الله عنها أن قريشا أهمهم شأن المرأة المخزومية التي سرقت فقالوا ومن يكلم فيها رسول الله صلى الله عليه وسلم فقالوا ومن يجترئ عليه إلا أسامة بن زيد حب رسول الله صلى الله عليه وسلم فكلمه أسامة فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم أتشفع في حد من حدود الله ثم قام فاختطب ثم قال إنما أهلك الذين قبلكم أنهم كانوا إذا سرق فيهم الشريف تركوه وإذا سرق فيهم الضعيف أقاموا عليه الحد وايم الله لو أن فاطمة بنت محمد سرقت لقطعت يدها

Z Aisha radi anhuma hovorí, že Kurajšovcami veľmi problémové záležitosti ženy, ktorá sa dopustila krádeže Makhzum kmeň. Povedali: "Kto môže hovoriť proroka, nech 'alejhi wa salam (tj formálnu žiadosť, že bude prepustený)?" Nikto nechce hovoriť o tom, s výnimkou Usámu milovaný prorok, nech' alejhi wa salam. Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal, "Chceš pomôcť tomu, aby ľuďom zadarmo od trestu Alaha Všemohúceho?" Potom prorok, nech' alejhi wa salam vstal a poskytovanie kázeň, "Ahoj všetci ľudia, sa ľudia skôr, než ste blúdili spôsobené, keď šľachtic ukradol, nechajú (nie popraviť), a keď chudobní kradnú, oni potvrdil ho. V záujme Alaha, ak u Fatima Bint Muhammad ukradol, určite Muhammad [11] odrezal ruku. "[Schválené alaih] [12],

V tejto vznešenej Hadith Prorok popierajú ľudí prosí vo trestu sa prišli do vlády. Ako v prípade, že je to až do tej doby je dovolené.

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah povedal: Nesmie byť zmarený (trest bol) s cenami príhovor a ďalšie. Kto vyhodil, pretože je to, ale on bol schopný aplikovať ju-potom môže hnev Alaha Všemohúceho, anjelov a všetci muži sa stalo [13].

7. Vykonávacími orgánmi Hudud
Neexistuje žiadny orgán vymáhať Hudud, okrem kňazov, hláv štátov alebo ich zástupcov (miestna samospráva má na starosti nej). Vzhľadom k tomu, v apoštolátu, ona, kto ho uskutočňujú. . Podobne, kalif po smrti svojho Shallalahu alalaihi wa salam. Prorok mu tiež poslal Unais Radi Anhui vykonať kameňovanie, rovnako ako v jeho riekol:

واغد يا أنيس إلى امرأة هذا فإن اعترفت فارجمها

O Unais, vyrazil vidieť tohto muža ženu, keď priznala (cudzoložstvo), potom rajamlah! "[Bukhara nie. 2147]. Takže on nech 'alejhi wa salam tiež nariadil jeho spoločníkmi kamenné Mâ'iz, hovoriť:

اذهبوا به فارجموه

"Vezmi si ho a rajamlah!" [Bukhara nie. 6815].

Podobne, pretože trest si nie je potreba idžtihád a bezpečné z kezhaliman, musí byť vykonané kňazom alebo jeho zástupcu. [14]

8. MUŽI A ŽENY Spoločne v Hudud
Pri uplatňovaní sankcií mala rovnaké ženy ako muži, pretože pôvod všetkých týchto šaría definované pre mužov platí aj pre ženy, pokiaľ nie je dôkaz, že scény. To je všeobecne pravda, v uctievanie, alebo v treste mu'amalah. Avšak, učenci dali tri výnimky, a to:

. Žena odsúdený sedieť s ním, zatiaľ čo stál.
b Tied dámske oblečenie, zatiaľ čo muži nie.
c Držte ruky (viazané) sa nesmú otvárať svoje intímne partie, zatiaľ čo muži nie. [15]

Shaykh Ibn Uthaymeen rahimahullah uviedol: To je to, čo odlišuje ženy s mužmi v mala nutne požadoval. Ak tomu tak nie je, potom rodení ženy ako s mužmi. [16]

Tak stručne Hudud problémy v islame. Môže snáď dať osvietenie na moslimov o kráse a úplnosť islamského práva. Wabillâhi Taufiq.

Skopírované z časopisov Sunna XIII/1430H/2009M 01/Tahun Edition. Vydavatelia Nadácia Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]


Ocenenie sa zámerom


Podľa
Ustadz Kholid Syamhudi, Lc



عن أبي عبد الله جابر قال كنا مع النبي صلى الله عليه وسلم في غزاة فقال إن بالمدينة لرجالا ما سرتم مسيرا ولا قطعتم واديا إلا كانوا معكم حبسهم المرض وفي رواية إلا شركوكم في الأجر (رواه مسلم (ورواه البخاري عن أنس رضي الله عنه قال رجعنا من غزوة تبوك مع النبي صلى الله عليه وسلم فقال إن أقواما خلفنا بالمدينة ما سلكنا شعبا ولا واديا إلا وهم معنا فيه حبسهم العذر

Od Abu Abdillah Jabiru, povedal: sme zdieľali proroka, nech 'alejhi wa salam v jedinej bitke, a potom povedal: "Skutočne niektorí ľudia v meste Medina nie ste na ceste a vy ste prejsť vádí (údolia), ak sú s vami, že zadržaný choroby.

(A v inom rozprávanie): ak sú s vami v odmenu. [Muslim]

A Imám al-Bukhara rozprávaný z Anas Radi Anhui, povedal: "Prišli sme domov z bitky Tabuk s prorokov, nech 'alejhi wa salam a on nech' alejhi wa salam povedal," Sesunggunya málo ľudí zostali v Medine nie je míňame ulici a ani údolia, pokiaľ nie sú s nami, boli obmedzovaní udzur ".

TAKHRIJ Hadise
Prvý Hadith rozprávaný imámov moslimov v Shahîhnya nie. 1911 a druhý Hadise rozpráva Imam al-Bukhara, v žiadnom Shahîhnya. 2838, 2839 a 4423.

Sharh SLOVNÍK.
في غزاة: V jednej bitke. V histórii al-Bukhara jasne vyhlásil, že bitka Tabuk.

واديا: prietok vody. A údolí medzi dvoma horami alebo kopci ako miesto bol povolaný Wadi do toku vody. [Pozri al-Mufradaat prácu al-Ashfahani, s. 862]

حبسهم المرض: zajatý choroby, tak nemôžu ísť džihád. To nie je zámerom Hadise je udzur typ obmedzenie len na bolesť, ak nie za bolesť a potom odmenou nie je tam. To je zlé, pretože zdravý rozum tejto Hadith sa vzťahuje na všetky ostatné syar'i udzur, ako je popísané v histórii imáma al-Bukhara s lafazh حبسهم العذر.

Sharh GENERAL
Pri vysvetľovaní tejto Hadith, Shaykh Muhammad ibn al-Saalih Uthaymeen povedal, že tento ušľachtilý Hadith vysvetľuje, že jeden, ak mal v úmysle robiť spravodlivé skutky, potom blokované niečo, tak on ešte dostať odmenu skutkov.

Rovnako tak, ak určitá náboženská používa praxe robí, keď nie udzur, potom z dôvodu choroby alebo určitého udzur, že nemôže robiť to, potom dostane odmenu dobrých skutkov zostáva dokonale. Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

إذا مرض العبد أو سافر كتب له مثل ما كان يعمل مقيما صحيحا

Ak zamestnanec ochorie alebo cesty potom napísal svoju odmenu ako to, čo diamalkannya keď zdravý a mukim (nejazdí) [1]

Napríklad, niekto, kto sa modlili s kongregáciu v mešite, a jeden, keď sa dostane prekážky, ako sú zaspávanie alebo chorý alebo niečo také stále dostať odmenu spoločne sa modliť v mešite, úplne bez akýchkoľvek chýb.

Rovnako tak, ak býval, ale modlitba Sunny, keď zablokoval a nebol schopný realizovať vzhľadom odmena zostal dokonale hoci nie cvičiť.

Ako keď to nie je zvykom odmenil svoje zámery len nie je odmenený skutky. Dôkazom je Hadise, ktorý znie: chudobný ľud spoločníkov povedal:

يارسول الله سبقنا أهل الدثور بالأجور والنعيم المقيم - يعني إن أهل الأموال سبقهم بالصدقة والعتق - فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم ألا أخبركم بشيىء إذا فعلتموه أدركتم من سبقكم ولم يدرككم أحد إلا من عمل مثل ما عملتم! فقال تسبحون وتكبرون وتحمدون دبر كل صلاة ثلاثا ففعلوا فعلم الأغنياء ففعلوا مثل ما فعلوا فجاء الفقراء إلى رسول الله صلى الله عليه وسلم وقالوا: يارسول الله سمع إخواننا أهل الأموال بما فعلنا ففعلوا مثله فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم ذلك فضل الله يؤته من يشاء

Posle Alaha! Ahlu dutsur (bohatí ľudia) predchádzať nás večnú odmenu a potešenie, ktoré pred nimi v bershadaqah a vyslobodiť otrokmi a Rasûlulullâh nech 'alejhi wa salam povedal, "Poviete mi niečo, keď si potom môžete sledovať predchádzala vy a bude nasledovať vás nikoho okrem tých, ktorí dobro, ako si vštepiť to! " Potom nech 'alejhi wa salam povedal znovu, "chválospev, a bertahmidlah bertakbîr po každej modlitbe tridsať-tri časy." Potom sa mangamalkannya a bohaté ľudia vedia o tom a praktizovať ju ako to, čo, kedy obnoví cvičiť! Kemnudian chudobný ľud sa vrátil k prorokovi, nech 'alejhi wa salam a povedal, "Ó pošli Alláhův naši bratia bohatí ľudia počuli, čo sme vštepiť a oni cvičili ako my," Potom prorok, nech' alejhi wa salam povedal, " Tak cnosť Alah udelil k tým kto favorizoval ho ". [2] [ihat, Sharh Riyâdhush Spravodlivý, Ibn Uthaymeen, 1 /]

V tejto Hadith Proroka, nech 'alejhi wa salam im nepovedal, že ľudia, ktorí sa nezúčastnili sa odmenil za svoje činy (ktorý sa zúčastnil vojny), ale nie je pochýb, že si vyslúžili odmenu charitatívnych zámerov. Preto prorok, nech 'alejhi wa salam popísané Alah Subhanahu wa Ta'ala dať poklad a menginfaqkannya na ceste dobra, a tam bol fakír povedal, "Keby som vlastný majetok (ako je) Tak, a tak, naozaj by som pokračovať cvičiť všade praxi Fulani, v jeho povediac:

فهو بنيته فهما في الأجر سواء

Takže on sa svojimi zámermi a obaja sú si rovní v zásluh. [3]

V tejto Hadith je tiež známkou toho, že ľudia sú v ceste Alaha v džihádu vojny a potom sa dostane odmenu prijatom cesty. Preto prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

ما سرتم مسيرا ولا قطعتم واديا إلا وهم معكم

Nie je to budete chodiť na ulici a neprešla vádí, ak sú s vami

a ukazuje aj slovom Alah Subhanahu wa Ta'ala:

ما كان لأهل المدينة ومن حولهم من الأعراب أن يتخلفوا عن رسول الله ولا يرغبوا بأنفسهم عن نفسه ذلك بأنهم لا يصيبهم ظمأ ولا نصب ولا مخمصة في سبيل الله ولا يطئون موطئا يغيظ الكفار ولا ينالون من عدو نيلا إلا كتب لهم به عمل صالح إن الله لا يضيع أجر المحسنين ولا ينفقون نفقة صغيرة ولا كبيرة ولا يقطعون واديا إلا كتب لهم ليجزيهم الله أحسن ما كانوا يعملون

To nie je vhodné pre ľudí Medíny a tých, ktorí žijú Badwi okolo nich, nesprevádzal Proroka (ísť do vojny) a nevhodné (príliš) pre ich lásku seba viac, ako oni milujú sami apoštolom. To je preto, že nie sú prepísané smäd, vyčerpania a hladovania na ceste Alaha. A nie je (i) posilnenie na mieste, ktorá zvyšuje zlobu neveriacim, a nebudú pripisovať katastrofe na nepriateľa, ale dituliskanlah pre tých, ktorí s takým zbožným charitu. Iste Boh nestráca odmenu tých, ktorí dobro, a že netrávi malý obývacia izba a nie (príliš) veľký a nie prejsť údolia, ale je napísaný pre nich (dobré skutky rovnako), pretože Alah odmení na ne (deti) sú lepšie ako to, čo urobili. [At-Tawbah 9:120-121]

Podobne, ak umytím v jeho dome a zdokonaľovanie wudhunya potom ísť do mešity, keď vyšiel von len modliť, potom sa (ak je to ten prípad), že to nie je jeden krok, ale Alah Všemohúci zdvihol o jeden stupeň a eliminuje chyby. To je cnosť, ktorá robí wasilah Alah (intermediate jednej praxe) dostanete odmenu, ako je popísané v alejhi proroka, nech "wa salam. wallahul muwaffiq.

Využite Hadise
1. Jeho vášeň k džihádu a jeho spoločníci sa snažil, aby ujsť, ak nemajú udzur

2. Dobré úmysly môžu dosiahnuť odmenu praxe

3. Naliehavosť pre moslimskej viery, ktorí očakávajú, že potešenie Alaha Všemohúceho

4. Kazatelia by využiť príležitosť kázať, pretože Prorok, nech 'alejhi wa salam a jeho spoločníci mendakwahi motivovať k zlepšeniu zámer pri návrate z vojny Madinah Tabuk

5. Náboženstvo islam je náboženstvo, ktoré je jednoduché a nie je zaťažujúce, pretože umožňuje ľuďom, ktorí nemôžu džihád, pretože tam udzur.

6. Ľudia, ktorí majú udzur, ale má správny úmysel môže vyhrať odmeny mudžahedínov

7. Rozsah milosti Alaha svojim sluhom.

Wabillahittaufiq.

Skopírované z časopisov Sunna XVI/1427/2006M 01/Tahun Edition. Vydavatelia Nadácia Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]




Chyby sa objavia, keď odvrátil sa od orientačné Zjavenie



ياأيها الذين ءامنوا إن جآءكم فاسق بنبإ فتبينوا أن تصيبوا قوما بجهالة فتصبحوا على مافعلتم نادمين {6} واعلموا أن فيكم رسول الله لو يطيعكم في كثير من الأمر لعنتم ولكن الله حبب إليكم الإيمان وزينه في قلوبكم وكره إليكم الكفر والفسوق والعصيان أولئك هم الراشدون {7} فضلا من الله ونعمة والله عليم حكيم {8}


Vy, ktorí veríte, ak zlý človek príde k vám prináša správu, skontrolujte starostlivo, takže nemusíte ukladať nešťastia do domu bez toho, aby vedel okolnosti, ktoré spôsobili ti ľúto za to, čo si urobil, že. A vedzte, že tam kalanganmu Proroka. Ak poslúchol (bude) s vami všetkými v niektorých záležitostiach, je to pravda, že ste sa dostane problémy, ale Boh ťa milujem viere vieru a robiť to krásne vo vašich srdciach a aby ste nenávidí nedôvery, bezbožnosti a neprávosti. Oni sú tí, ktorí nasledujú priamu cestu. Ako darčeky a láskavosti od Boha. A Boh je vševediaci, múdry. [Al Hujurat/49: 6-8]

Príčina prvého odseku poklesu
Imám Ahmad rozprávaný v Hadith tak dlho, medzi obsahom: proroka, nech 'alejhi wa salam odoslaný al-Walid bin' Uqbah Radi Anhui stretnúť sa s al-Harith (ibn Abi al Khuza'i Dhirar Bani Musthaliq), aby charitu, ktorá boli zhromaždené. Keď al-Walid prišiel nejaký spôsob, bál sa a išiel domov, potom sa stretol s prorok a povedal: "Ó poslať Alláhův, nech 'alejhi wa salam, al Harith môj spôsob, ako sa zakát a pokúsil sa ma zabiť," proroka, nech' alejhi wa salam pripraviť vojakov do al Harith. Al-Harith prišiel so svojimi priateľmi (do Mediny). Delegáti (Prorok), sa s ním stretol a viem: "Bolo to al-Harith". Keď al-Harith blížil delegáciu, spýtal sa: "Tie sú zoradené ísť tam, kde" Povedali: "Čo pre" "Pre teba (O al-Harith)," spýtal sa, povedali: "Veru Alah poslal al-Walid bin" Uqbah vás. Podľa neho ho zastaviť užívanie charitu a chcel ho zabiť, "on (al-Harith) zamietol:" Nie, ten, kto poslal Mohameda s al HAQ, nikdy som to videl, nikdy prišiel ". Keď al-Harith potom ten posol, nech 'alejhi wa salam, povedal: "Ty odmietol platiť zakát a chcú zabiť posla" On odpovedal: "Nie, ten, kto poslal Mohameda s al HAQ, nikdy som to videl, nikdy prišiel . Ani som prišiel (dnes), ale preto, že posol Prorok neobjavil. Bojím sa, že je to (jeho vyslanca absencia aby zakát, Pen), pretože hnev Boží Subhanahu wa Ta'ala a posla Jeho, "potom tento verš zostúpil. [1]

VYSVETLENIE veršov
Ako vysvetlenie prvého verša, sme došli k záveru s vysvetlením Shaykh Sa'di ako hovoriť:

"Je to tiež (a) niektoré spôsoby, ktoré musia byť splnené, a využiť ľudia, ktorí majú zmysel. To znamená, že v prípade, že je zlý človek, ktorý prišiel, aby správy, ktoré im (moslimovia), mali by to urobiť tatsabbut (objasnenie) v správach, nemusí brať za samozrejmosť. Vzhľadom k tomu, z týchto akcií by mohli spôsobiť podstatné škody, a ktoré spadajú do hriechu. Ak je správa považovaná za novinky priniesol spravodlivé čestného človeka znovu, a odniesol jej lono, potom tam bude strata života a majetku bez opodstatnených dôvodov, pretože obsah správy (čo nie je pravda), ktorá v konečnom dôsledku viesť k ľútosti.

To musí byť vykonané na správy o bezbožných tatsabbut a tabayyun (objasnenie a potvrdenie). Ak sa preukáže, že ukazuje, poctivosť a podmienky, môže byť vykonaná a odôvodnené. Ale keď naznačuje absolútnu lož, potom to musí byť napadnutá a nemusí byť dodržaný, ". [2]

Tento verš, aj keď sa s ohľadom na určité dôvody, iba znamená spoločné a dôležité základné princípy. Povinnosť osoba, obec, štát, nesmie dostať správu, že sa k nim, a nevykonávala látku, s výnimkou po tatsabbut a tabayyun vpravo. Vzhľadom k tomu, že sa bál prinesie dobrú povesť na osoby či osôb bez dôvodu. (So) drží a tabayyun tatsabbut zásadu pri výbere správy o osobe nie je požadované, čo je užitočné pre zachovanie česť jednotlivcov a údržbu svojich životoch a majetku. [3]

واعلموا أن فيكم رسول الله

(A vedzte, že tam kalanganmu Prophet)

Slovo Boha všemohúceho vyššie, jeho význam, ako Imam Ibn Kathir rahimahullah povedal: "Vedz, že medzi vami je Posol Alláha, nech alejhi 'wa salam. Oslavovať a vzdali slávu jemu. Buďte na plný úväzok etika s ním. Môžete odoslať príkaz. Vzhľadom k tomu, že je človek najviac zbehlý v závažných výhod pre vás a drahšie pre vás ako vy. Power úvahy o chlapcov, že je lepší, než ste si mysleli, ako zmysle slova všemohúceho Boha:

النبي أولى بالمؤمنين من أنفسهم

Prorokova (mal by byť) oveľa dôležitejšie pre veriacich sami. [Al-Ahzab: 6]

Shaykh Abu Bakr al Jazairi v komentári uvádza, Boh chce presmerovať pohľad moslimov (spoločníci, Pen) na dôležité látky, ktoré zanedbávajú. Konkrétne, existencie Proroka v ich strede, s odhalením zostúpil na neho. Tieto podmienky vyžadujú, aby vždy úprimný a akt-hovorené elegancie. Ak tomu tak nie je, bude odhalenie nepochybne odhaliť (error) priamo, ak leží. [4]

لو يطيعكم في كثير من الأمر لعنتم (Ak poslúchol (bude) s vami všetkými v niektorých záležitostiach, je to pravda, že ste sa chystáte dostať ťažkosti).

Na verši, Imam Tirmidhi rahimahullah rozpráva na isnaad z Abu Nadhrah rahimahullah, z Abú Sa'eed al-Khudri spoločníci radi Anhui. Keď tento ušľachtilý priateľ čítanie vyššie uvedený odsek, poznamenal:

هذا نبيكم صلى الله عليه وسلم يوحى إليه وخيار أئمتكم لو أطاعهم في كثير من الأمر لعنتوا فكيف بكم اليوم

Toto je váš prorok, zjavenie zjavené. A oni (spoločníci) boli tí, ktorí () bol vybraný (z radov) vás. Keby za nimi v mnohých veciach, budú spadať do problémov. A čo vy teraz? [5]

To znamená, že v prípade, že poslúchajú ho v každom prípade vidí (dobrý) a sú navrhuje, by spadať do rozsahu otázok pretiahnite rôzne ťažkosti, ktoré nie sú život ležal, alebo dokonca nevylúčil na hlavných hriechov. [6]

Je to ako lone Slovo Boha všemohúceho: [7]

ولو اتبع الحق أهوآءهم لفسدت السماوات والأرض ومن فيهن بل أتيناهم بذكرهم فهم عن ذكرهم معرضون

Ak pravda je ich žiadostivosť, určite nebies a zeme zahynie, a všetko, čo je v ňom. Vlastne, sme priniesli im ich hrdosť, ale odvráti od pýchy. [Al Mukminun: 71].

Človek, napriek jeho povahe rovno, on potreboval vedenie al Knihe a Sunny vedieť dobrý. Preto, tam jednoducho nie sú známe mu, aby niečo dobrého je považovaná za zlo a naopak. Konečne rozsudok bol v poriadku.

V Shahihain, z jeho Huzhaifah Radi Anhui, proroka, nech 'alejhi wa salam povedať budúci stav:

فيصبح الناس يتبايعون فلا يكاد أحد يؤدي الأمانة فيقال إن في بني فلان رجلا أمينا ويقال للرجل ما أعقله وما أظرفه وما أجلده وما في قلبه مثقال حبة خردل من إيمان

Ľudia budú vzájomne vykonávať transakcie. Takmer nikto nie je dôveryhodný. Tak to by sa opakoval "medzi Bani Fulani nikomu dôverovať," on je chválený:. "Bolo by múdre, šťastie a silné sám," ale on nemá váhu horčičného semienka viery obsahu hoci [8]

Avšak výška vedy a keshalihan niekto, je tam len dobro nevedela. Neznalosť tohto druhu sa tiež objaviť v najlepšom generácie, generácie najlepšieho priateľa. Čo o ďalším generáciám? Samozrejme, že je dosť dobre možné. Preto, s odkazom na knihy a sunny al nutnosťou pre každého moslima.

Shaykh Abdul Malik Ramdhani hovorí [9]: "Slovo Božie (druhý) vyššie, formulácia vedie k najlepšie druh ľudí k uctievaniu Boha a rozumieť šaría (Companions, Pen). Ak sú o samote, bez toho by dala vysvetlenie al knihy a sunny, určite ich výber v mnohých prípadoch skutočne obsahujú problémy pre seba. Aká je kvalita ľudí pod nimi? "

Napríklad, tam sú niektorí priatelia, ktorí si mysleli, že ju opustil absolútne, ktoré popisujú povahu "Iffah a vynikajúce výsledky v uctievania. Takže proroka, nech 'alejhi wa salam bol zakázaný, pretože tam sú prvky ťažkostí, okrem toho, že v rozpore s prírodou.

Sad ibn Abi Waqqas z Radi Anhui, povedal:

رد رسول الله صلى الله عليه وسلم على عثمان بن مظعون التبتل ولو أذن له لاختصينا

Prorok odmietol tabattul [10] o "Uthman bin Mazh'un. Ak to dovolí, určite budeme kastrovať sami. [Schválené alaih]

Alebo histórie druhej Radi Mu'adh Anhui líči to, keď sa vrátil z Sham, padol pred ním. Potom prorok, nech 'alejhi wa salam povedal:

ما هذا يا معاذ قال أتيت الشام فوافقتهم يسجدون لأساقفتهم وبطارقتهم فوددت في نفسي أن نفعل ذلك بك فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم فلا تفعلوا فإني لو كنت آمرا أحدا أن يسجد لغير الله لأمرت المرأة أن تسجد لزوجها
"Čo je to, O Mu'adh?" On odpovedal, "Práve som prišiel z Sham. Majte, že sa blíži (ľudia tam) bol vyčerpaný pre biskupov a ich kňazi. Tak som chcel urobiť s vami, "povedal, nech 'alejhi wa salam povedal," Myslíte si, chlapi robia. Ak som ju objednal, kľačať, potom ja porúčam ženu, aby sa poklonili so svojím manželom. "[11]

Vo vyššie uvedenom Hadith, Umar radi Mu'adh chcú pokloniť alejhi proroka, nech "wa salam ako forma úcty. Avšak, proroka, nech 'alejhi wa salam zakázal ho a vysvetliť akcie sa považuje ako protichodný k najdôležitejšie zásady v islame je monoteizmus. Takže proroka, nech 'alejhi wa salam bol zrušený.

Takže, nie je pochýb, hold ľuďom ľahol do prvku veľké problémy. Plus ďalšie nezrovnalosti v Shari'a, ktoré mení hodnota objednávky. Reality, miešanie mužov a žien nie sú považované za problém, obmedzujúce dieťa je odvolával sa na ako forma ekonomického vedomia, trasúce sa ruky so sebou po povinných modlitieb a iné praktiky, ktoré v rozpore s náboženskými pravidlami mylne ako súčasť náboženstva. Takže existencie absolútneho zjavenia je nutné pre každú ľudskú bytosť.

ولكن الله حبب إليكم الإيمان وزينه في قلوبكم وكره إليكم الكفر والفسوق والعصيان (Ale Boh ťa milujem viere vieru a robiť to krásne vo vašich srdciach a aby ste nenávidí nedôvery, bezbožnosti a neprávosti)

Ale pretože proroka, nech 'alejhi wa salam vás a Všemohúci Boh ťa milovať vieru a robiť to krásne vo vašej starostlivosti, pretože Božia láska dať al Haq a mengutamakannya srdce-myseľ vám. A tiež preto, že na presadzovanie dôkazov a pokyny pre al HAQ, ktorý ukazuje pravdu, bolo ľahké prijať, a taufikNya pre vás berinabah (späť) k nemu.

On robí nerád al kufra a fusuq, tj veľkých hriechov, a "ishyan, tj pod úrovňou hriechu prostredníctvom Boh dal nenávisti v srdciach vás a chýba vôľa to urobiť, rovnako ako prostredníctvom zriadenia argumentov a dôkazov ohavnosť, a pretože ľudská prirodzenosť neprijíma. [12]

أولئك هم الراشدون (Oni sú tí, ktorí nasledujú priame cesty)
Oni (spoločníci Proroka, Pen) bol na správnej ceste, ako sa stopy s dobrými mravmi, nebloudí znova nestratil. [13]

فضلا من الله ونعمة والله عليم حكيم (Za dary a láskavosti od Boha. Boh je vševediaci, múdry)

Darček, ktorý dostal pre vás je cnosť a potešenie pre vás. Alah vie tí, ktorí majú nárok na vhodné pokyny a človeka na scestie. Podobne, All-Wise Boh v každom slove, akcie a pravidlá SARIO, a osud. [14]

Pokyny získané priateľov je cnosť a milosť Božiu pre nich. Alah vie zámer a vôľu, ktorá je v nich. Boh je All-Wise v jeho regulácii, tým priateľov ako ľudské bytosti, ktoré si zaslúžia láskavosť, a urobiť je najlepší ľudia v úplnej [15]

NIEKTORÉ LEKCIA veršov
Z vyššie uvedených veršov, mohlo by to trvať niekoľko dôležitých lekcií, sa mení a dopĺňa takto: [16]

Prvá: Chápeme, že Prorok, nech 'alejhi wa salam má vysokú pozíciu.

Po druhé: Je povinné pre nás urobiť tatsabbut pri riešení dôležité správy, ktoré by mohli mať za následok narušenie alebo ohrozenie osobou vo vzťahu k správach počujeme.

Tretia: Zakázaný k konať v zhone môže viesť u človeka s základným predpokladom sedlovitosti niečo menghukumi, aby páchatelia budú ľutovať, vo svete a na onom.

Po štvrté: Medzi veľké potešenie získal veriaci, že Boh robí lásku k viere v Neho, a robiť (viera) je krásna vo svojom srdci.

Piaty: Boh nenávidí akt tvorby kufor, zlobu a nemorálnosť. S ním, veriaci sa stáva priamy človek po jeho spoločníkov Proroka, nech 'alejhi wa salam.

Washallahu 'Ala Muhammada wa nabiyina "wa ala aalihi shahbihi ajma'in.

Skopírované z časopisov Sunna X/1427/2006M 01/Tahun Edition. Vydavatelia Nadácia Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]


Aby sa mohol stať Air Heart Detská



Podľa
Ustadz Abdullah bin al-Taslim Buthoni


Prítomnosť dieťaťa v domácnosti sa dá opísať ako prítomnosť hviezdy v noci, ktorá je ozdoba nebies. Podobne, zmysel bytia dieťa manželského páru, ako ozdoba v živote sveta. To znamená, domáce život bez detí, sa bude cítiť prázdna a bezútešná.

Alah Všemohúci vraví:

المال والبنون زينة الحياة الدنيا والباقيات الصالحات خير عند ربك ثوابا وخير أملا

Bohatstvo a deti sú život sveta šperkov, ale skutky-činy a zbožný večná odmena je lepšie v ruke a Pán tvoj je lepšie byť nádejný "[Al-Kahfi/18: 46] ..

Súčasne, uprednostňuje existenciu tohto dieťaťa rovnako ako test, ktorý by mohol ponoriť sluhu v ničenia. Všemohúci Boh varoval o tom vo svojom slove:

يا أيها الذين آمنوا إن من أزواجكم وأولادكم عدوا لكم فاحذروهم

Vy, ktorí veríte naozaj medzi svojimi ženami a vaše deti je nepriateľ na vás, takže buďte opatrní ste s nimi ... [at-Taghâbun/64: 14]!

Význam "Byť nepriateľ na vás", je odviesť vás od toho spravodlivé činy a môže menjerumuskanmu do nemorálnych skutkov, aby Alah Všemohúci. [1]

Pri interpretácii vyššie uvedenom verši, Shaykh "Abdurrahman as-Sa'di rahimahullah povedal:" ... pretože ľudská duša má prirodzenú tendenciu miluje svoju manželku a deti, potom (v tomto verši) Alah Všemohúci varuje svojich služobníkov, aby nie je na lásku, je, aby boli v súlade so všetkými chce svoju ženu a svoje deti do vecí, ktoré sú zakázané v šaría. Alah Všemohúci motivovať jeho služobníci vykonávať vždy jeho prikázania a v prospech jeho dobré potešenie ... ". [2]

Zodpovednosť Vzdelávanie detí
Náboženstvo islam veľmi zdôrazňuje povinnosť vychovávať deti so vzdelaním, ktoré pochádza z vedenia Alaha Všemohúceho a jeho prorok. Alah Všemohúci vraví:

يا أيها الذين آمنوا قوا أنفسكم وأهليكم نارا وقودها الناس والحجارة

Vy, ktorí veríte, strážiť seba a svoje rodiny z ohňa, ktorého palivom je muži a kamene. [At-Tahrîm/66: 6]

Ali ibn Abi Talib radi Anhui pri výklade vyššie uvedenom verši hovorí: "(To znamená, že): Teach láskavosť seba a svoju rodinu" [3].

Šejch 'Abdurrahman as-Sa'di povedal: "Udržať od ohňa pekelného je požadovať pre seba vykonávať príkazy Alaha Všemohúceho a od svojho zákazu, a činiť pokánie zo všetkých činov, ktoré viedli k hnevu a trestu Medzitým udržujú. jeho manželka a deti od ohňa pekelného je vzdelávať a učiť je islamské právo, rovnako ako nútiť je vykonávať príkazy Alaha Všemohúceho. potom služobník by neprežila muky pekla, ak sa vážne vykonávať príkazy Alaha Všemohúceho (v tomto odseku) na seba a osôb v rámci právomocí a zodpovedností ". [4]

V Saheeh Hadise, proroka, nech 'alejhi wa salam po zakázané Hasan ibn' Ali radi anhuma sa almužnu dátami v tej dobe Hasan radi anhuma ešte malé, proroka, nech 'alejhi wa salam povedal: "Hekh ... hekh", že Hasan discard dáta , potom nech 'alejhi wa salam povedal: "Vari neviete, že sme (proroka, nech' alejhi wa salam a jeho potomkovia), aby sa dobročinnosť?" [5] Imám Ibn Hajar rahimahullah uvádza, že medzi obsahom sú. bolehnya prinášajú malé deti do mešity a vychovávať ich s etiketou, ktorá bude mať prospech, a brániť im, aby urobil niečo, čo ohrozuje ich vlastné, že robiť veci, ktoré sú zakázané (v náboženstve), aj keď dieťa nebolo zaťažené povinnosťou šaría; vyškolení tak, že tomu tak láskavosť. [6]

Praví metódy vzdelávania detí
Islam perfektné náboženstvo učí Adab-Adab slávna pre deti účely Satan, ktorý chce memalingkannya úsilie od správnej cesty, pretože sa narodil do tohto sveta.

V Hadith Quds Alah hovorí: "Amen, som vytvoril moji služobníci sú v stave Hanif (čisté a sklon k pravde), potom diabol prišiel k nim a premenili je ďaleko od svojho náboženstva (islam)" [7].

V inom hadíth, proroka, nech 'alejhi wa salam povedal: "Slzy dieťa, keď (nový) sa narodil defekt (pokušenie klamať) od diabla" [8].

Zvážte tento skvelý Hadise, ako Satan usiluje o to, otočiť muža z cesty Božej Všemohúceho, pretože oni boli narodení do sveta, vzhľadom k tomu, novorodenci by nepoznal vášeň, krása sveta a iné pozemské pokušenie, tak ako to je, keď vedel, všetky tieto pokušenia? [9]

Tak tu čapy hlavnou funkciou islamského práva a Sunna Proroka, nech 'alejhi wa salam v súlade novorodencov od pokušenia Satana, cez civilizované správanie vyučovaných v Sunny Proroka, nech' alejhi wa salam spojené s narodením dieťaťa. [10 ]

Napríklad, proroka, nech 'alejhi wa salam, obhajovať pre manžela, aby sa priskrutkovaná jeho manželka prečítať modlitbu:

بسم الله اللهم جنبنا الشيطان وجنب الشيطان ما رزقتنا

"S (volanie) mene Alláha, ó Bože, vziať náš of (nedovolené bránenie), a dať preč zlé démonmi výživy [11], ktorým ste obdaril nás".

Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal: "Ak je manžel chce, aby jeho manželka priskrutkovaním čítať modlitbu, potom Alah Všemohúci vysvätený (narodenia) dieťa vzťahu, potom diabol nebude môcť ublížiť dieťaťu, je navždy" [12].

Tak, to je jasné, že islamské právo je jediný správny spôsob v oblasti vzdelávania detí, čo znamená, že len zavedením šaría islam vzdelávanie a koučovanie deti budú produkovať dobré výsledky.

Shaykh Muhammad ibn al-Saalih "Uthaymeen povedal:" Čo určuje úspech koučovanie detí, ťažké alebo ľahké, je to ľahké (Taufika) Alaha Všemohúceho Ak zamestnanec strach Alah Všemohúci a (snaží), aby sa zodpovedajúce metódu. Islamské právo, potom Alah uľahčí svoje záležitosti (vo výchove detí), Alah Všemohúci hovorí:

ومن يتق الله يجعل له من أمره يسرا

Tí, ktorí sa obávajú Boha Urobí pre neho ľahké v (všetky) veci "[ath-Thalâq/65: 4]. [13]

Duchovný a fyzický vývoj
Ozajstná láska pre deti nemôžu byť realizované len s dostatočnými časovými potrebami iba. Ale oveľa dôležitejšie je, ako to všetko je uspokojovanie potrieb ich duchovné a náboženské vedenie k výučbe, ktorá je na základe pokynov al-Korán a Sunna z alejhi proroka, nech "wa salam. To je dôkaz lásky a náklonnosti, že vlastne, pretože si uvedomil, s niečím užitočným a trvalé v tomto svete a na onom svete.

Alah pochválil Jeho Prorok Ya'qub Alaihissallam vysoko uprednostňuje vieru formáciu pre svoje deti. Až do posledných chvíľ svojho života, po poradenstvo je to, čo zdôraznil im. Alah Všemohúci vraví:

أم كنتم شهداء إذ حضر يعقوب الموت إذ قال لبنيه ما تعبدون من بعدي قالوا نعبد إلهك وإله آبائك إبراهيم وإسماعيل وإسحاق إلها واحدا ونحن له مسلمون

Ste prezentovať pri Ya'qub príchodu (známky) smrti, keď povedal svojim synom: "Čo si uctievať po mne?" Oni odpovedali, "Budeme uctievať svojho Pána a Pána vašich predkov, Ibrahim, Isma'il a Ishakovom (že) Pán všemohúci a my predloží k nemu [al-Baqarah / 2:133]

Premýšľajte o najvyšší príklad tohto ušľachtilého Božieho proroka, ako sa vydal posledný výčitka k jeho deťom, aby trvala na náboženstvo Alaha [14], ktorá je základom uctievania Alaha Všemohúceho výhradne (Tawhid) a od akcie vyhýbať (pripisovanie partnerov k nemu s stvorenia). Ak väčšina ľudí dnes jednoducho dať primárnu pozornosť potrebám samotná svetská. Čo jete po mne neskôr? Ako sa vám ponúka pre váš život? Kde budete mať dostatočný príjem? a tak ďalej.

V inom verši Alah Všemohúci vraví:

وإذ قال لقمان لابنه وهو يعظه يا بني لا تشرك بالله إن الشرك لظلم عظيم

A (pamätať si), keď Luqman povedal svojmu synovi, dal radu k nemu: "Môj synu, nebuď Bohu, naozaj pripisovať (Alah) je naozaj skvelé kezhaliman" [Luqmân/31: 13]

Pozrite sa, ako služobník Alaha Všemohúceho, že tento zbožný poradenstvo dieťa je najviac miloval a miloval. Preto bolo odporúčanie po prvýkrát predstavený svojmu dieťaťu, je príkaz na uctievanie (Alah Všemohúci mentauhidkan) iba a vyhýbajú preč. [15]

Výhody a význam Vzdelávanie detí
Imám Ibn al-Qayyim Jauziyyah - môže Alah zmiluje nad ním - povedal: "Jeden kňaz povedal:" Veru, Alah v deň zmŕtvychvstania bude požadovať od rodičov o ich deti, ako žiadať o zodpovednosti detí na rodičov Due. ako rodičia majú právo (ktoré majú byť splnené) deti, (rovnako ako) dieťa má právo (ktoré majú byť splnené) rodičia potom, ako Alah hovorí.:

ووصينا الإنسان بوالديه حسنا

A sme uložila muža (robiť) dobrý k rodičom [al-'Ankabût/29: 8]

Alah Všemohúci tiež hovorí:

يا أيها الذين آمنوا قوا أنفسكم وأهليكم نارا وقودها الناس والحجارة

Majte seba a svoju rodinu z ohňa, ktorého palivom je muži a kamene "[at-Tahrîm/66: 6]

Takže, ak niekto nemá vychovávať svoje deti so vzdelaním, ktoré ťažiť ho a odísť bez vedenia, potom skutočne urobil veľké zlo svojmu synovi. Väčšina morálneho úpadku u detí vznikajú práve kvôli chybám svojich rodičov, je to preto, že neposkytujú vodítko a poučenie pre svoje deti o povinnosti, ako aj návrhy v náboženstve. Tak, kvôli ich nevenoval pozornosť vzdelávaniu svojich detí ako dieťa, potom dieťa nemôže robiť dobro pre seba. Na konci deti neboli schopní urobiť dobré svojich rodičov, keď starší. To je to, čo sa stane, keď jeden z otca odsúdil jej bezbožný, potom chlapec povedal: "Ó, môj otec, naozaj si neposlúchla ma (sa vzdelávať mňa), keď som bol dieťa, potom som sa nepočúvať rodičia po vás, pretože ste zbytočne. nyiakanku u dieťaťa, potom som sa v dobe plytvanie nyiakanmu si starý ". [16]

Postačí slová alejhi proroka, nech "wa salam ukazuje výhody a prednosti vychovávať deti:

إن الرجل لترفع درجته في الجنة فيقول: أنى هذا? فيقال: باستغفار ولدك لك

Naozaj človek, bude povýšený kategórie v nebi (neskôr), potom sa opýtal: "Ako môžem dosiahnuť?" Tak povedz mu: "(Je to všetko) z dôvodu istigfâr (žiadosť odpustenie Alah Všemohúci, ktorý bol vždy hovorí) Thy ste '". [17]

Niektorí učenci vysvetľujú zmysle tejto Hadith je, že ak dieťa zaberá vyššie postavenie ako postavenie svojho otca v nebi (neskôr), potom by som sa opýtať (modliť sa), aby Alah Všemohúci, že jeho vznešené postavenie (napríklad na pozíciu), tak Boh Azza wa Jallapun raise (stojaci) jeho otec. [18]

V inom hadíth prorok, nech 'alejhi wa salam povedal: "Keď zomrie človek, terputuslah (odmena) skutkov okrem troch prípadoch charity naďalej prúdiť (odmena za diwakafkan), ktoré aj naďalej malo využívať vedy (praktizuje po ňom), a deti zbožný stále sa modlite ". [19]

Tento Hadise ukazuje, že odmena všetky dobré skutky vykonávané zbožného syna bude na rodičoch automaticky a bez úmyslu, pre deti, vrátane časti úsilie svojich rodičov. [20] Odkaz na "modlitbe" v Hadise neznamená obmedzenie, že iba modlitba bude na rodičoch [21], ale cieľom je motivovať deti, aby sa vždy modliť za zbožné rodičia. [22]

Shaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin - môže Alah zmiluje nad ním - povedal: "(All odmena) dobré skutky urobené zbožné dieťa, bude tiež postarané o rodičov, aby bol dotknutý sebemenší odmenu dieťa, pretože dieťa je súčasťou úsilie a úsilie svojich rodičov. "

Alah Všemohúci vraví:

وأن ليس للإنسان إلا ما سع

A ten muž, žiadny zisk iná ako to, čo zarobil "[an-Najm/53: 39]

Prorok, nech 'alejhi wa salam povedal: "Je to najlepšie z oboch (výživa) je jeden človek, je jeho vlastné, a to vrátane jeho syna (časti) podniku" [23].

Obsah vyššie uvedených veršov a Hadith je tiež spomenuté v Hadith-Hadith (ostatné), ktoré sa špecificky označuje príchod prospech (odmena) dobré skutky (hotovo) podľa zbožného syna k rodičom, ako almužnu, pôst, uvoľňovať otrokmi a ďalšie záležitosti ... " . [24]

Krytie
Písanie tohto zhrnutia môže byť motiváciou pre nás, aby venovali väčšiu pozornosť vzdelávaniu našich detí, a najmä ich náboženská výchova, pretože zase je prínosom pre všetky pre dobro seba vo svete a na onom.

Náš Pán, daj nás manželky a našich potomkov vzduchu (zrak) oči (us), a aby nám vedúci pre tých, ktorí sa bojí Boha.

وصلى الله وسلم وبارك على نبينا محمد وآله وصحبه أجمعين, وآخر دعوانا أن الحمد لله رب العالمين

[Skopírované zo sunny Edition časopisu 08/Tahun XIII/1430/2009M. Vydavatelia Nadácia Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]



Odmietnutie mylné a bid'ah



Podľa
Ustadz Al-Yazid bin Abdul Kadir Jawas


عن أم المؤمنين أم عبد الله عائشة رضي الله عنها قالت: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: من أحدث في أمرنا هذا ما ليس منه فهو رد. (رواه البخاري ومسلم) و في رواية لمسلم: من عمل عملا ليس عليه أمرنا فهو رد.

Rozprával Ummul-Mu'mineen, ehm 'Abdillah, "Aisha x povedal: The Messenger, nech' alejhi wa salam povedal:" On vytvoril nový prípad (uctievanie), ktorý nemá právny základ, potom je odmietnuté ". (Hlásenie al-Bukhara a Muslim). V Hadise rozprávaný moslima: proroka, nech 'alejhi wa salam povedal: "Ten, kto robí dobré skutky, ktoré nie sú založené na našich zákaziek, odmietol".

ŽIVOTOPIS rozprávači
Bol Ummul-Mu'mineen "AISA Bint Abu Bakr as-Siddiq radi anhuma, manželka proroka, nech 'alejhi wa salam, ktorý sa oženil v Mekke vo veku šiestich rokov. Prorok, nech 'alejhi wa salam s ňou býval v Medine, keď jej bolo deväť rokov, čo je v druhom roku Hijriyyah a on si nevzal žiadnu inú dievčinu.

Bola manželkou najmilovanejšiu medzi jeho manželkami iných. Ona je žena, ktorá bola uvoľnená Bohom z falošných informácií, ktorá sa stala s zjavenie alejhi proroka, nech "wa salam. On bol veľmi memorovanie Hadise, a zahŕňa väčšinu inteligentnú ženu. Jedného dňa proroka, nech 'alejhi wa salam hlásené k nemu, že anjel Gabriel Alaihissallam jej posielal pozdravy k nemu.

V čase alejhi proroka, nech "wa salam zomrel, bolo osemnásť rokov. Hovorí sa, že on bol najvznešenejšie žena a manželka by proroka, nech 'alejhi wa salam v nebi. "Aisha zomrel v 58 Hijriyyah vek 67, a bol pochovaný na cintoríne Baqi". [1]

TAKHRIJUL-Hadise
1. Sahih al-Bukhara, al-Shulhi kniha, kapitola Idzas Tholahu "ala Shulhi Jaurin, no. 2550.
2. Sahih Muslim, kniha al Aqhdiyah, kapitola-Ahkamil Naqdhil Bathilah RADDA Muhdatsatil wa-Age (č. 1718 (17, 18).
3. Sunan Abi Dawud, kniha as-Sunna, kapitola Fi Luzumis-Sunna, no. 4606.
4. Ibni Majah v Sunan al Muqaddimah, no. 14.
5. Musnad Imam Ahmad (VI/73, 146, 180, 240, 256, 270).
6. Ibni Hibban Saheeh, no. 26 a 27.

AHAMMIYATUL Hadise (Naliehavosť Hadise)
Imám-Nawawi (d 676 H) t hovorí: "To Hadith by mal byť do pamäte a použiť ako argumenty odmietnuť akýkoľvek mylné."

Daqiqil Ibn-"Id (d 702 H) rahimahullah povedal:" To Hadith je jedným z dôležitých smerov v islame, ktorý je jawami'ul Kalim (vety krátke a zmysluplné), bola daná k prorokovi, nech 'alejhi wa salam. Táto Hadith rázne odmietol akýkoľvek prípad herézy, a každý prípad (v náboženských záležitostiach) boli navrhnuté. Usul fiqh Niektorí odborníci túto hadíth ako základ pre pravidlo, že každý nedovolený vyjadrené ako deštruktívne vec. "[2]

Ibn Rajab al-Hanbali (d 795 H) rahimahullah povedal: "To Hadith je jeden z veľkých základných princípov základných princípov islamu, a barometer všetkých charitatívnych skutkov Zahir (viditeľné). Ako Hadith," Innamal- "škoda binniyat ... (vlastne všetko závisí na zámeru skutky ...)." je barometrom akéhokoľvek konania, pokiaľ ide o pamäte (úmysel) ".

Naozaj, každý charitatívne akt nie je určený usilovať o potešenie Alaha, potom je láska nie je obohacujúce. Podobne, sú všetky dobré skutky, ktoré nie sú založené na príkazy Alaha a posla Jeho i vyrobené z páchateľov. Každý, kto vytvára nové veci v náboženstve, ktoré nie sú povolené Boha a posla Jeho, potom to nie je vrátane nejaké náboženské záležitosti. [3]

Al Hafiz Ibn Hajar al-'Asqalani rahimahullah povedal, "To Hadith zahŕňa časť základných princípov islamu a je pravidlo z pravidiel islamu." [4]

FIQHUL Hadise (Hadise CONTENT)
1. Zavedenie islamského Shari'ah s tým, ako Ittiba "(Po), nie je Ibtida" (staromódny Ngada).
Prostredníctvom tohto hadíth prorok, nech 'alejhi wa salam udržiavať čistotu islamu z rúk tých, ktorí prekročia hranice. Táto Hadith je jawami'ul Kalim (krátke, ale zmysluplné vety), ktorý sa odvoláva na rôzne textov al-Korán, ktorý hovorí, bude, že spasenie dosiahnuť len v rámci nadväznosti na proroka, nech 'alejhi wa salam, bez pridávania alebo odoberanie, ako je uvedené Božie slovo:

قل إن كنتم تحبون الله فاتبعوني يحببكم الله ويغفر لكم ذنوبكم والله غفور رحيم

Povedz (O Muhammad):. "Ak všetci milujú Boha, potom za mnou, veď Boh ťa milovať a odpustí vám vaše hriechy, Boh je veru odpúšťajúci, Súcitný" [Imran Ali '/ 03:31].

Tiež jeho povediac:

ومن يبتغ غير الإسلام دينا فلن يقبل منه وهو في الآخرة من الخاسرين

Každý, kto hľadá náboženstvo ako islam, nebude to nikdy byť prijaté (náboženstvo) tejto zmluvy, a na onom svete, že patrí k tým, ktorí prídu. [Ali 'Imran / 3:85]

Aj v jeho slovách,

وأن هذا صراطي مستقيما فاتبعوه ولا تتبعوا السبل فتفرق بكم عن سبيله

A naozaj je to môj priamy cesta, tak po nej, a vy sa cestami (zavádzajúce), pretože to môže rozptýliť vás z mojej cesty. [Al An'am / 6:153].

Imám Moslim rozprávaný v knihe Shahihnya, že vo svojom kázaní, proroka, nech 'alejhi wa salam povedal:

فإن أصدق الحديث كتاب الله وخيرالهدي هدي محمد صلى الله عليه وسلم وشر الأمور محدثاتها وكل محدثة بدعة وكل بدعة ضلالة.

Najlepšie prejavu je kniha Alaha (al-Korán) a najlepšie vedenie je vedenie alejhi proroka Muhammada, nech 'wa salam. Najhoršie prípady sú-up, a to všetko made-up je inovácia, každá inovácia je mylné, zatiaľ čo.

V histórii al Bayhaqi a-Nasa-i, ktoré znejú:

وكل ضلالة في النار.

A to všetko odpadnutí v pekle.

2. Rôzne akcie odmieta.
Tento Hadise je jasný podklad, že všetky akcie nie sú založené na Shari'ah príkaz odmietnutý. Táto Hadith tiež ukazuje, že všetky dobré skutky týkajúce sa príkazu a zákazu, viazaná zákonom šaría. Preto je veľmi zavádzajúce činy z ustanovení Shari'ah, ako keby menghukumi perbuatanlah Shari'ah, a nie Shari'ah, že skutky menghukumi. Preto sa každý moslim vyhlási, akcie, ktoré sú mimo rámec ustanovení Shari'ah je bathil a odmietol.

Akcie, ktoré sú mimo rámec ustanovení Shari'ah je rozdelená na dve časti. Po prvé, vo veci uctievania. Po druhé, problém mu'amalah.

Prvá: Vo veci uctievania.
Právny pôvod uctievanie, je pôvod zakázané, s výnimkou ako ilustrovaný Shari'ah. Každá osoba, ktorá bližšie k Alláhu Ta'ala s modlitbou, potom musia byť pôvodné argumenty, ktoré ukazujú uctievanie disyari'atkannya. Ak uctievanie osoby zo zákona Shari'ah, je odmietnutý akt. Táto položka v slovo Alaha Subhanahu wa Ta'ala:

أم لهم شركاء شرعوا لهم من الدين ما لم يأذن به الله

Majú nejaké spojencov iné ako Alaha, ktorý stanovila pravidlá náboženstvo pre tých, ktorí nie sú povolené (požehnaný) Boha? [Asy-Syura/42: 21].

Napríklad, priblížiť sa Bohu a počuť spev, tanec, vidieť ženu, alebo akékoľvek iné akcie, ktoré nie sú založené na šaría. To sú ľudia, ktorí sú zaslepení ho Boha, takže nemôže vidieť pravdu, a dokonca potom vždy postupujte podľa krokov Satana. Oni tvrdia, že môžu priblížiť k Bohu skrze podvodu sa prepracovať.

Sú príliš nelíši od Arabov nevedomosti, ktoré vytvára formu uctievania a prístup k Bohu, ale Boh neznižuje dôkaz (veda) ju. Alah Subhanahu wa Ta'ala hovorí:

وما كان صلاتهم عند البيت إلا مكاء وتصدية فذوقوا العذاب بما كنتم تكفرون

A ich modlitby okolo Baitulláha ju, nie je nič iné ako pískanie a tlieskanie. Potom okúsiť muky spôsobená neveriacky týmto. [Al-Anfal / 08:35].

Niekedy disyari'atkan akt v uctievaní, ale to nie je pravda uctievanie v inom čase a mieste.

Napríklad, stojí v modlitbe, je charitatívna (skutky) disyari'atkan poslušnosť. Avšak, úmyselne stojí v horúcom slnku bodnutie, keď pôst nie je disyari'atkan. Raz, v čase proroka Mohameda sa postil niekto stojí pod prudkom slnku bodnutie. Nemal sedieť a prístrešie. Potom Prorok mu povedal, aby si sadnúť a vziať úkryt a zároveň naďalej zdokonaliť svoj pôst. [5]

Učenci sa dohodli, modlitba nie je platný, ak dve podmienky sú zhromažďované. To je preto, že Boh úprimne a mutaba'ah (po vzore alejhi proroka, nech 'wa salam). Malo by byť známe, že mutaba'ah (ittiba) sa nestane, ale ak je to v súlade s charitatívnej islamským právom v šiestich prípadoch: (a), prečo (b) sex, (c) v krvi (počet / veľkosť) to, ( d) kaifiyat (cesta) je, (e) doba, a (f) miesto.

. Prečo.
Ak niekto robí uctievanie Boha, pretože to nie je predpísaná, potom je uctievanie bid'ah a nebol prijatý. Napríklad, tam sú ľudia, ktorí sa tahajud modlitby v noci z 27. na Rajab, pod zámienkou, že ten večer bol večer Mi'raj Proroka (zdvihnutý k nebu). Tahajud Modlitba je uctievanie, ale preto, že je spojená s príčinu, potom sa stáva kacírstva. Vzhľadom k tomu, uctievanie bolo založené na dôvodoch, ktoré nie sú definované v Shari'ah. Toto ustanovenie je veľmi dôležité, pretože to by bolo známe na nejakú charitu, ktoré sú považované za zahŕňajú Sunny, ale pravda je kacírstvo.

b Kind.
To znamená, že musí byť uctievanie byť v súlade s Shari'ah svojho druhu. Ak nie, potom to nie je prijateľné. Napríklad, kôň zabitím pre obeť. Potom porážka nie je platný, pretože ustanovenie porušuje Shari'ah svojho druhu. To môže byť obeť ťavy, kravy, kozy a

c Úrovne (počet / veľkosť) to.
Ak je tu niekto, kto sa pridá čísla raka'at modlitbu, ktorý, ako povedal pridanie to bolo nariadené, potom modlitba je kacírstva a nie je prijateľná, pretože nie je v súlade s ustanoveniami Shari'ah z hľadiska počtu raka'atnya. Takže ak existuje päť raka'at vykonať obedňajšiu modlitbu, napríklad, jeho modlitba nie je platný.

d Kaifiyat (ako) to.
Ak sú ľudia, ktorí sa modlia, uklonil pred vyklenutie, jeho modlitba je neplatný a bol odmietnutý, pretože to nie je v súlade s Shari'ah predpísaným spôsobom.

e Time.
Ak sú ľudia, ktorí poráža zvieracie obeť alebo hady v prvý deň DHU al-Hijjah, zabíjanie (obeť) je nezákonné, pretože v časovom rozpätí nad rámec ustanovení s učením islamu. Ďalším príkladom,, osoba, ktorá sa modlí pred vstupom do doby jeho modlitba nie je prijatý.

f Miesto.
Ak sú ľudia, ktorí beri'tikaf na inom mieste, než mešity, potom i'tikafnya. nie je platný. Preto, len I'tikaf v mešite [6].

Po druhé: V problému mu'amalah.
Právny pôvod v mu'amalah je prípustné, okrem toho, že diadém mu'amalah INVENT, čo je o žiadny popis Shari'ah ktorý ukazuje prohibícia mu'amalah.

Vyhlásenie takto:
. Rôzne prísľuby urobené ľuďmi namiesto platnej zmluvy Shari'ah.
Napríklad, udalosti v alejhi proroka, nech "wa salam. Raz, keď sa niekto opýtal Proroka a chce trest cudzoložstvo znení sankcií, Prorok odmietol. Ďalšie podrobnosti, incident rozprávaný Imam al-Bukhara a Imam Moslim v Hadise o tom, že prorok Muhammad, nech 'alejhi wa salam priblížil niekoho. Muž povedal: "Môj syn pracuje v tak a tak, a on sa dopustil cudzoložstva s manželkou. . Zaplatil som pokutu sto kôz a slúžka "Vypočutie penuturannya, proroka, nech 'alejhi wa salam povedal:" Sto kozy a slúžka sa vrátil k vám, a trest za syna sto rán a exil po dobu jedného roka ".

b Akad zakázané pod Shari'ah, ako sú:
- Svadby sú zakázané Bohom spôsobiť príbuzných, alebo počet riadkov, alebo kombinovať dve sestry. Takže akadnya je bathil (neplatí).
- Strata jedného z podmienok uvedených v zmluve, ako je manželstvo bez sprievodu, obe dievčatá a vdovy, to je nelegitímne zmluva neplatná.
- Dohoda, ktorá je zakázaná Alahom Ta'ala, ako nákup a predaj khamr (likér), kadáverov, bravčové, sochárstvo, psy, úžera, a všetky predaje, ktoré je zakázané Shari'ah, potom akadnya bathil a odmietol.
- Dohoda v ktorom kezhaliman alebo podvodu, potom sa vrátil do dizhalimi, a ďalšie.

Podobne, všetky zmluvy (transakcie), ktoré je zakázané podľa islamských pravidiel ", alebo dvaja ľudia, ktorí sa zmluva s výhľadom jeden z pilierov alebo zmluvných podmienok zmluvy môžu byť zrušené a zamietnuť. Problém je, na legitimite a prítomnosť a neprítomnosť vymyslel, a podrobnejšie si môžete prečítať v knihách fiqhu.

3. Prijaté skutky.
V živote existujú veci, ktoré sú nové a nie je v rozpore so šaría, vhodné alebo by mohli byť podporované aj základy šaría. Takže otázky sú prijímané. To sa nazýva maslahat mursalah. Spoločníci oveľa nedokladuje. Vzhľadom k tomu, Koránu al hromadí počas Abu Bakr, uniformity (čítanie) al Korán v Affan "Uthman ibn 'zaslaním kópie rukopisov do rôznych častí pozdĺž recitátor".

Ďalším príkladom vedy písania Nahwu, komentáre, Sanada Hadith a rôznych iných vedách, a to ako teoretických a empirických veľmi prínosné pre človeka, a môže podporovať vznik vykonávanie zákona Božieho na tejto zemi.

Z vyššie uvedeného možno urobiť záver, že, že veci, ktoré sú nové a je v rozpore s Shari'ah, bol prípad klasifikovaný ako žalostnom herézy a heretikov. Prípady, ktoré sú nové a nie je v rozpore s Shari'ah, ale aj vhodné a podporuje Shari'ah, potom v prípade, je dobrá a prijateľná.

Odtiaľ je to dôležité a Sunny, tam je aj záväzný charakter kifayah. Perverse kacírstva bola menená: sú makruh a haram tam, v závislosti na nebezpečenstvo a nezlučiteľnosti s islamskými hodnotami. Aj v páchaní kacírstva, mohol niekto spadnúť do neviery a odpadlíctvo. Napríklad ľudia, ktorí sa pripoja k kult, ktorý popiera zjavenie a Shari'ah Božie, volal uložiť umelých zákony, obviňujúci uplatňovanie Božieho zákona je retardovaný. Alebo ľudia, ktorí sa pripojili k kongregácie Sufi veriacich pohŕdavé rôzne povinnosti, alebo ste pochopil wihdatul formulár alebo Hulul (manunggaling kawulo Gusti) a rôzne iné deviované správanie, potom akt je jasne kufor, a môže odstrániť páchateľa islamu , kurz, po splnení podmienok, a nie je žiadna prekážka, ktorá ho drží od islamu.

Ktorá zahŕňa aj sayyi'ah kacírstvo alebo kacíri, a to glorifikácia objektu a požiadať o požehnanie do objektu s vierou, že vec, ktorá mu drahocenné prospech. Napríklad oslavovať stromy, skaly alebo iné. Raz priateľ prešiel, keď ďalšie Lote oslávený modloslužobníci.

Bolo vyrozprávané z Abú Waqid al Laitsi Radi Anhui, povedal:

Išli sme von s alejhi proroka, nech "wa salam, aby Hunain, a my sme tí, ktorí sú na islam. Pri že modloslužobníci majú Lote strom s názvom dzatu anwath. Vždy príde a zavesiť svoje vojnové zbrane na strom. Povedali sme si: "Ó poslať Alaha. . Byť dzatu anwath nás, pretože majú dzatu anwath polyteisty "Prorok povedal:

سبحان الله هذا كما قال قوم موسى اجعل لنا إلها كما لهم آلهة والذي نفسي بيده لتركبن سنة من كان قبلكم.

[Subhanallaah, je to ako slová proroka Mojžiša (synov Izraelových, aby Mojžiša), "byť bohom pre nás, pretože majú boha". Súra al-A'raf / 7, bod 138 - Pre Pánovi, že som bol v jeho rukách, si skutočne nasledovať tradíciu tým, ktorí pred vami]. [HR at-Tirmidhi nie. 2181. On povedal: "To Hadith je hasan Saheeh."].

V tomto prípade sa nepreukázalo, že neverí, pretože sú nové islamu. A tieto slová, hovorí z nevedomosti.

Druhý Hadith, "Ten, kto robí dobré skutky, ktoré nie sú založené na našich zákaziek, potom (prax) je odmietnutý", ako niektorí odborníci tvrdia, kacírstvo prvý Hadith "Ten, kto je vytvára nové veci v prípade (uctievanie), ktoré nemá právny základ, na poprel ". Argumentovali tým, že sme sa nikdy vytvoriť niečo nové. Čo robíme, máme od ľudí pred nami.

Tak s týmto druhým uvedením Hadith, že nestojí za argument.
1. Z vyššie uvedeného Hadise môžeme pochopiť, kto sú oni jednej praxe, potom jeho hriech, on sám nesie a postupy sú zamietnuté.

2. Každá osoba, ktorá koná niečo nové v uctievanie, ako modlitby a Dhikr isté, že žiadny Sunnah z alejhi proroka, nech "wa salam, potom zhrešil zo štyroch podmienok.
. Odchod disyari'atkan modlitbu a Dhikr.
b Ozdobiť islamské právo.
c Mensunnahkan niečo disyari'atkan.
d Blázon obyčajných ľudí, ktorí podľa nich, že by sa malo uskutočniť. [7]

ZÁVER
Povinná pre všetky stíhanie vedy je potrebné byť opatrný, a neponáhľajte do charity menghukumi zamietnutá (nebol prijatý) nastolila tejto Hadith. Povinné je vidieť a požiadať o stanovisko právnej odborníci v problému. On musí pochopiť pravidlá a zásady používané učenci pri určovaní, či charita prijatá alebo zamietnutá. [8] Alah vie najlepšie.

FAWAIDUL Hadise (BENEFIT Hadise)
1. Táto Hadith ako barometer (váhy) charitu Zahir.
2. Akt kacírstva je zakázané v náboženstve.
3. Deeds je postavený na inováciách, bolo zamietnuté.
4. Že zákaz niečoho, pravdepodobne v dôsledku vplyvu týchto škôd.
5. Všetky akcie sú diadém-kované v islame neexistuje žiadny pokyn od Shari'ah, bol zákon zamietnutý, aj keď urobil s dobrými úmyslami.
6. Dobré skutky sú robené nie sú v súlade s šaría, rovnako ako šesť vyššie uvedených prípadoch (tj príčina, typ, stupeň, kaifiyat, čas a miesto), dobročinné bathil a neplatné.
7. Že islam je dokonalé náboženstvo, a nie je tam žiadny nedostatok.
8. Povinnosti moslimovia sú úprimní v uctievanie Boha a ittiba "na proroka, nech 'alejhi wa salam.
9. Podmienky prijatia charity je úprimné a mutaba'ah (po vzore proroka).

Mara "
1. Ibni Li Sharh al Arba'in Daqiqil 'Id, Ed. Th. 1427 H, Dar Ibni HAZMAT.
2. Jami'ul-"Ulúm wal-Hikam, tahqiq Shoaib Shaikh a Ibrahim al-Arnauth Baajis.
3. Al Wafi fi Syarhil - Nawawiyyah Arba'in, Dr. Mustafa al Bugha a Muhyiddin Mostu, Ed. VIII, Th. 1413 H, Maktabah Dar u-Turats.
4. Qawa-id wa svorka Fawa-id - Nawawiyyah Arba'in, práca Nazhim Muhammad Sultan Ed. I, Th. 1408 H, Dar as-Salafiyyah.
5. Sharh al Arba'in, Shaykh Muhammad ibn Saalih al-'Uthaymeen, Ed. III, Th. 1425 H, Dar Tsurayya lin-Nasyr.
6. Fat-Hul Qowiyyil Matin fi Sharh wa al Arba'in Tatimmatul-Khamsin, Shaykh "Abdul Muhsin bin Hamdi al-'Abbadom al-Badr, Ed. I, Th. 1424 H, Dar Ibni "Affan.
7. Tash-hihud-Du'a `, Shaykh Bakr Abu Zaid.

[Skopírované zo sunny Edition časopisu 01/Tahun XI/1428/2007M. Vydavatelia Nadácia Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]




zdroj: http://almanhaj.or.id/
_______

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar