Sabtu, 22 September 2012

27 negatiewe impak aksies egbreuk (seksuele verhoudings sonder huwelik)


27 negatiewe impak aksies egbreuk (seksuele verhoudings sonder huwelik)




Owerspel is 'n daad wat baie sleg en verwerplik. Allah die Almagtige sê:

ولا تقربوا الزنا إنه كان فاحشة وساء سبيلا

En kom nie naby hoerery; feit dat egbreuk was 'n verfoeilike daad. En 'n slegte manier. [Al-javahe / 17: 32]

In 'n ander vers, Allah Azza wa jallaberfirman:

والذين لا يدعون مع الله إلها آخر ولا يقتلون النفس التي حرم الله إلا بالحق ولا يزنون ومن يفعل ذلك يلق أثاما يضاعف له العذاب يوم القيامة ويخلد فيه مهانا

En diegene wat nie 'n ander god aanbid saam met Allah en doodmaak nie nie die siel wat Allah het verbode (dood te maak), behalwe met (rede) is waar, en geen egbreuk, wie nie so, seker hy kry (vergelding) sonde (dit) (wat) sal verdubbel word vir hom op die dag van die opstanding straf en hy sal die ewige straf, in 'n toestand van vernedering, [al-Furqan / 25:68-69]

In hierdie vers, Allah die Almagtige noem hoerery na ontlopen en na die moord van die siel wat Allah het verbode Almagtige. Dit toon hoe die daad van owerspel was baie sleg.

In 'n ander vers, Allah Azza wa jallamenyebutkan sanksies vir die daders van hierdie veragtelike daad. Allah Subhanahu wa Ta'ala sê:

الزانية والزاني فاجلدوا كل واحد منهما مائة جلدة ولا تأخذكم بهما رأفة في دين الله إن كنتم تؤمنون بالله واليوم الآخر وليشهد عذابهما طائفة من المؤمنين

Die owerspelige vrou en mans wat owerspel mag pleeg nie, dan deralah elkeen van hulle 'n honderd strepe, en laat vir jou nie verskoon aan beide verhoed dat jy (loop) die godsdiens van Allah, as julle nie glo in Allah en in die Hiernamaals dag, en laat (implementering) hulle straf getuig word deur 'n groep van mense wat glo. [An-Nûr/24: 2]

Die geleerdes het gesê: "Hierdie straf vir manne en vroue wat owerspel bedryf, wanneer hulle nie getroud is nie, Intussen, indien reeds getroud is of nooit getroud nie dan moet hulle stenig (gestenig) met klippe tot die dood toe.

In 'n outentieke Hadith verklaar

لا يزني الزاني حين يزني وهو مؤمن

die owerspel getrou was toe hy owerspel gepleeg het [Bukharistraat en Moslem]

In 'n ander hadith gesê:

من زنا أو شرب الخمر نزع الله منه الإيمان كما يخلع الإنسان القميص من رأسه

Wie is egbreuk of drink khamr God ontneem die geloof van daardie persoon as 'n mens van sy hemp af van die kop. [HR al-Hakim van die Hadeeth van Abu Hurayrah Radi anhu en as-Suyuti gee geldige simbool]

Owerspel is die ergste menzinahi eie moeder, dogter, suster of ander mahram. In die hadith het gesê:

من وقع على ذات محرم فاقتلوه

Wat menzinahi mahram dan dood te maak! [HR al-Hakim en sy shahihkan]

Zina bevat al die lelikheid van hulle:

1. Zina n mens se godsdiens te verminder

2. Zina uitskakeling van eiendomme Wara '

3. Zina skade die eer en waardigheid

4. Zina die vermindering van die jaloerse

5. Pezina kry die toorn van God, die Almagtige.

6. Zina verswart die gesig en maak dit donker

7. Zina verdonker harte en die lig verdwyn

8. Zina gevolg van voortdurende armoede.

9. Zina elimineer die skuldige en die dalende waarde van kuisheid voor die Here en voor die mense.

10. Zina afruk 'n prysenswaardige eienskap en byname soos "Iffah, goeie, regverdige, trustee van die skuldige en pinning eienskappe sodanige fajir smaad, verraaier, fasiq en egbreker.

11. Pezina hulself in pyniging in die hel vuur 'n oond smal boonste en onderste area. 'N plek wat gesien het die profeet sallallaahu' alaihi wa Sallam die hoereerders om te martel. [Bukharistraat in shahihnya van vriende Samurah bin Jundab Radi anhu].

12. Zina skakel beide en vervang dit met die naam van al khabîts, heg 'n titel vir die hoereerders

13. Allah Subhanahu wa Ta'ala versigtig angs vir die hoereerders

14. Zina die gesag uit te skakel. Gesag herroep sal word uit die hart van die familie, vriende en ander

15. Man kyk na hom as 'n verraaier. Niemand kan glo in die sorg van sy vrou en kinders

16. Allah Azza wa jallamemberikan gevoel krap en harde harte egbreker

17. Egbreker het uitgeskakel die geleentheid om plesier te kry saam met hom by 'n koshuis pragtige engel in die hemel

18. Moedig hoerery skuldige gewaag en wederstrewig is teen die ouers, besluit om verwantskap, onwettige besigheid, ander mense en ontwortelde menzhalimi vrou en familie

19. Hoerery omring deur ander immorele dade. So hierdie vernederende daad sal nie besef word nie, tensy voorafgegaan, vergesel en verskeie ander sondaars gevolg. Onsedelikheid het gelei tot lelikheid van die wêreld en in die Hiernamaals

20. Owerspel sal beboet word; ongetroude hoereerders geklopte 'n honderd keer en verban vir 'n jaar uit die streek, terwyl die akteurs wat nooit getroud is of nog steeds getroud gestenig (gestenig) gestenig

21. Zina skade nasab

22. Owerspel vernietig die eer en waardigheid van die

23. Zina Waba die verspreiding van gevaarlike siektes, tha'un (melaatsheid) en die verspreiding van veneriese siektes wat is oor die algemeen moeilik om te behandel, minimale siekte sifilis veroorsaak

24. Hoerery geleenthede vir gesinne om te val in 'n soortgelyke daad. In die spreekwoord sê:

كما تدين تدان

Jy sal beloon word volgens die werke

25. Zina antwoord praktyk shalihnya verlore saak sodat hy gebreek het op die laaste dag.

26. Dag van die opstanding sal gekonfronteer word met owerspel die vrou dizinai moet geneem word op sy goedertierenheid sal beloon haar man verlaat het sodat dit nie verdien nie die geringste

27. Lede van die liggaam soos hande, voete, vel, ore, oë en mondelinge getuienis sal gee pynlik. Allah die Almagtige sê:

يوم تشهد عليهم ألسنتهم وأيديهم وأرجلهم بما كانوا يعملون

Op die dag (wanneer) die tong, hande en voete tot 'n getuienis teen hulle vir wat hulle gedoen het voor. [An-Nur / 24:24].

Dit is een van die baie negatiewe gevolge van hoerery. Al hierdie gee 'n idee van hoe erg die impak van hierdie veragtelike daad en hoe lae moraliteit skuldige. Die negatiewe gevolge van hierdie wangedrag sal nie net gevoel word deur die oortreders nie, maar ook deur die kind wat nie iets weet. kan Allah Azza wa jallamelindungi ons en alle Moslems van hierdie gruwelike daad.

(Vertaal uit kutaib Khatarul jarimah al khuluqiyah, deur Sheikh Abdullah bin Ibrahim bin al jârullâh Jârullah)

[Uit tydskrifte getranskribeer Sunnah 09/Tahun Edition XII / Dzulhijjah 1429/2008M. Uitgewers Foundation Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]



Mewasapadai Zina en oorsake





Allah verbied alle dade en niks onedels nie, sigbaar of nie sigbaar. Allah verbied ook wrede dade genader en beveel om weg te bly en alles wat gesleep word na toegang verbode dek. Dit alles as 'n vorm van barmhartigheid (deernis) Allah aan sy dienaars, en entiteite voorsorgmaatreëls Allah die Almagtige het aan sy dienaars word blootgestel aan enigiets skadelike in hul wêreld en in die Hiernamaals.

Onder die veragtelike dade wat Allaah in sy boek verbode en sy boodskapper is deur mondelinge hoerery. Verskeie metodes wat in die verbode handeling aangeneem is taboe. Soms is die gebruik van die frase "Moenie benadering" en verpletter en sluit alle toegang na dit, soms met 'n pen vir die ergste titel aktes waardig dier, soms ook met die aard van die Moslems wat nie nie egbreuk pleeg; noem 'n bedreiging tot die oortreder, en verskeie ander metodes. Wese afskuwelike dade is verbode in Islam.

Benewens gruweldade en slegte gevolge van onsedelikheid te verbied en te beskryf, die perfekte Shari'ah verbied ook enige toegang tot die beweeg na dit as 'n vorm van voorkomende optrede. Verbod van al hierdie toegang sowel as 'n versperring van hierdie gruwelike daad. Onder die Shari'ah-Shariah:

1. Afdwinging het (sancties) teen egbreuk.
Dit is vir akteurs wat nie getroud is nie dan beboet wimpers 100 tye en verban vir een volle jaar. En diegene wat reeds getroud is, dan sanksies gestenig (gestenig) tot die dood gestenig. Allah die Almagtige beveel die iemand stuur (sancties) streng toegepas word, om nie te jammer vir hulle veroorsaak ons ​​vermors sy wet is. Almagtige Allah het ook beveel dat die uitvoering van hierdie iemand stuur bygewoon het die Moslems, sodat die meer opvallend en 'n afskrikmiddel effek op die siel van die oortreder en diegene wat kyk.

2. Allah die Almagtige beveel aangehou oë

قل للمؤمنين يغضوا من أبصارهم ويحفظوا فروجهم ذلك أزكى لهم إن الله خبير بما يصنعون وقل للمؤمنات يغضضن من أبصارهن ويحفظن فروجهن

Sê vir die gelowige manne: "Laat hulle in besit wees van die oorweging, en hou sy haan, so is reiner vir hulle, Allah weet wat hulle doen nie". En sê vir die gelowige vroue: "Laat hulle hou sy mening, en sy haan" [An-Nûr/24: 30-31].

As gevolg van die siening dat die owerspel begin, dan is God het die "inperking view" as 'n voorlopige bevel wat die behoud van die pubiese. Al van hierdie verleentheid voorval spruit uit die oog, soos 'n brandende vuur begin van vonke onderskat. begin van die oog, dan wensdenkery, en dan optrek en uiteindelik val. So wie spoeg oë om die dinge wat ons wat deur Allah die Almagtige verbied word om te sien, beteken dit dat sy haarself gesleep na die rand van vernietiging. Profeet sallallaahu 'alaihi wa Sallam het gesê:

يا علي فلا تتبع النظرة النظرة فإنما لك الأولى وليست لك الآخرة

O Ali, jy vergesel nie jou oë (die dinge wat verbied) met die volgende uitsig. [1]

op die teendeel, die mense wat altyd sy oë hou, dan is Allah die Almagtige gee hom genade halawatul vorm van aanbidding (in aanbidding vrede-rooi) tot aan die einde van die wêreld kom.

3. Almagtige Allah beveel ook Moslem vroue tot volle hijab.
Allaah het beveel dat die vroue mukminah dat hy gehou word ten einde hulself en hul mans nie om betrokke te wees in die slinksheid van Satan te hou. Allah die Almagtige sê:

وليضربن بخمرهن على جيوبهن ولا يبدين زينتهن إلا لبعولتهن

En laat hulle sit haar sluier stof aan haar bors, en doen Appears juweliersware behalwe aan hul eie mans. [An-Nûr/24: 31]

Allah die Almagtige, sê ook:

يا أيها النبي قل لأزواجك وبناتك ونساء المؤمنين يدنين عليهن من جلابيبهن

O profeet, vertel julle vroue, dogters en vroue van die gelowiges: "laat hulle hul serp aan die hele liggaam." [Al-Ahzâb/33: 59]

Allah die Almagtige, sê ook:

وإذا سألتموهن متاعا فاسألوهن من وراء حجاب ذلكم أطهر لقلوبكم وقلوبهن

Wanneer jy vra vir iets (behoeftes) na hulle (vroue van die profeet), dan vra van agter die voorhangsel. So 'n manier dat dit vir jou hart en hulle harte suiwerder. [Al-Ahzâb/33: 53]

Dit is alles in om die vroue en mans nie om betrokke te wees in hierdie onsedelike daad te beskerm. Maar die skade wat in hierdie tyd van die oproeper, nooi om ons te breek die beskermende muur en dat die vrou uit vrylik sonder om oor die aurat. Hulle wil om te sien die Moslems sink en los in hierdie immorele daad. Hulle stoot is nie 'n vreemde ding, omdat hulle die reëls van hul waardin wat nie glo in Allah en neem nie die reëls van die openbarings van Allah, die Almagtige, die aanneming. Die vroue petit tersilaukan met slagspreuke pengadobsi hierdie Kufr reëls en verwelkom die uitnodiging beteken dat hy gehoorsaamheid aan vervang deur ongehoorsaamheid aan Allah, verskuif die plesier van Allah, die Almagtige, is vervang met sy toorn, en die beloning in ruil straf. Wat 'n slegte houding teenoor vroue aan homself en die samelewing. Hy het geluister na die skepsel in die sondaar na God, die Almagtige. iyadzan billah

4. Islam verbied 'n man afsondering (alleen) met 'n nie-mahram vrou.
Afsondering (alleen) met 'n nie-mahram vrou betekenisvolle geleenthede vir die Satan te sleep beide van hulle te mired in onsedelikheid. Maar die vlak van vroomheid en geloof is albei steeds vasgeval geleenthede wat bestaan. In die boek van Sahih Bukhaari en Muslim, Umar ibn Abbaas vertel dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallambersabda:

لا يخلون رجل بامرأة إلا ومعها ذو محرم

Nooit 'n man aan 'n vrou afsondering nie, tensy vergesel deur 'n mahram vrou

So, mense wat afsondering (alleen) met 'n nie-mahram vrou gepleeg het 'n immorele middele aan Allah en Sy boodskapper, of dit alleen in die huis, kantoor, winkel, motor, ontspanning, of 'n ander. N Die profeet sê:

إياكم والدخول على النساء فقال رجل من الأنصار يا رسول الله أفرأيت الحمو قال الحمو الموت

Gaan jy vroue (wat nie mahram-gevangene) te ontmoet! Een man het gevra: "Wat van die man se familie?" Die profeet het geantwoord: "Familielede van die man (indien alleen met 'n vrou wat sodanige vernietiging veroorsaak) dood". [HR. Bukhari en Muslim]

5. Islam verbied 'n vrou doen Safar (uit die dorp) sonder 'n mahram.
Vermeld in die Hadith.

عن ابن عباس رضي الله عنهما قال قال النبي صلى الله عليه وسلم لا تسافر المرأة إلا مع ذي محرم ولا يدخل عليها رجل إلا ومعها محرم فقال رجل يا رسول الله إني أريد أن أخرج في جيش كذا وكذا وامرأتي تريد الحج فقال اخرج معها

Vanaf Ibn Abbaas anhuma, hy vertel: n profeet sê: "'n vrou nie moet doen Safar behalwe met mahram, en 'n mens moet nie op haar nie, tensy daar is 'n mahram om haar te vergesel" En een man het gesê: "O boodskapper van Allah, ek eintlik wou in hierdie leër, en dat, terwyl my vrou van voorneme is Hajj uit te voer". Toe het die profeet gesê: "Kom jy (pelgrimstog) met jou vrou." [HR. Bukharistraat, no. 1862, Moslem, no. 1341]

So vroue wat reis van die stad alleen sonder mahram menyelisihi leiding hierdie edele profeet.

6. Islam verbied tabarruj (versier) vir vroue.
Islam verbied 'n Moslem vrou bertabarruj (up menor) wanneer die buitelug. Want dit sal die aandag van die mense wat ly aan hart siekte en 'n manier om die rigting van onsedelikheid. Allah die Almagtige sê:

ولا تبرجن تبرج الجاهلية الأولى

En nie tabarruj (versierde en optree) soos die mense van onkunde van die voorvaders. [Al-Ahzâb/33: 33]

Dit is die leiding van Allah, die Almagtige vir vroue. Ongelukkig is vandag baie Moslemvroue melatahi hierdie edele vers. Hulle dra ook die wonderlikste en mees luukse geure uit te kom vir die mark of die ander. Wat hulle doen, het nogal 'n beer, sonde vir hulle. As die vroue wil om uit te gaan na die moskee vir aanbidding wat nodig is ten einde nie parfuum te dra, wat dan van diegene wat daarop uit is om kerke en sinagoges?

Dit is onder die Shari'ah-Shari'ah van Allah, die Almagtige, wat as vroeë voorkoming van hierdie veragtelike daad.

Dan moet ons almal vroom aan Allah en weg te bly van al die fasiliteite wat gedrag teenoor hierdie gruwelike misdaad.

(Aangepas deur Ismael Abu Moslem Al-Atsari van die boek Khatarul jarimah al khuluqiyah, deur Sheikh Abdullah bin Ibrahim bin al jârullâh Jârullah, p. 9-17)

[Uit tydskrifte getranskribeer Sunnah 09/Tahun Edition XII / Dzulhijjah 1429/2008M. Uitgewers Foundation Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]
_______
Voetnoot
[1]. Gerapporteer deur Ahmad, Abu Dawud, Tirmidhi. Abu Isa t Tirmidhi sê Gharib hasan Hadeeth.




Zina Kind Status



Deur
Ustadz Kholid Samhudi


Niks kan meer word, het owerspel ramp begin om in die land te versprei. Verdorwenheid en bose dade van owerspel is verduister deur die term wat connotes ander. WIL (Vroue Gesoek Ander), PIL (Mr Wonderful Ander), TSW (kommersiële sekswerkers), en die soos escort meisies beïndruk hierdie saak ligtelik geneem nie deur sommige. Verder, Islamitiese wet in die algemeen en die straf vir egbrekers, veral nie geïmplementeer nie. Hierdie voorwaardes ten gunste van die verspreiding van hierdie verskriklike plaag in die middel van die Moslems.

Owerspel is endemies verhoog baie pynlike sosiale probleme. Nie net is die tweede skuldige nie, maar ook in die kinders wat gebore is deur sulke onwettige verhoudings. Predikaat "natuurlike kind" is genoeg veroorsaak dat die seun gely het 'n diep hartseer. Veral as jy kyk na ander kwessies wat hy moet gesig in die toekoms. As penasaban, oorerwing, voogdyskap en ander sosiale probleme het hy nooit kon vermy.

A. Bastard afkoms
Natuurlike kind by sy ma se huis dinasabkan mulâ'anah lot van kinders [1] wat dinasabkan aan sy ma, nie die vader. Daarom, die kinders se geslag ontkoppel van die vader. [2] Die Profeet Shallallahu'alaihi wa Sallam gesê oor natuurlike kind:

لأهل أمه من كانوا

(Boy) vir sy moeder se familie is nog steeds daar ... [3]

Hy wa Sallam ook menasabkan Shallallahu'alaihi mulâ'anah kind aan sy moeder. Umar ibn Umar het gesê:

أن النبي صلى الله عليه وسلم لاعن بين رجل وامرأته, فانتفى out ولدها, ففرق بينهما, والحق الولد بالمرأة

Het Shallallahu'alaihi wa Sallam Profeet ingeskryf mulâ'anah tussen 'n man en sy vrou. Toe het die man en sy seun ontken die profeet Shallallahu'alaihi wa Sallam menasabkan skei hulle en die kind aan sy moeder. [4]

Imam Ibn al-Qayyim rahimahullah wanneer verduidelik die wetlike gevolge van 'n mula'aanah tussen 'n man aan sy vrou met vermelding van: "Die wet is 'n break nasab 6 kind van sy vader se kant Weens Profeet Shallallahu'alaihi wa Sallammenetapkan nie te genoem word die vader van die kind met die stam Dit is.. korrigeer en is die meerderheid van die geleerdes ". [5]

Shaykh Mustafa al'Adawi Hafizhahullah het gesê: ". Dít is die mening van die meerderheid van die geleerdes, nasab kind is uitgeroei uit sy pa se kant, want Allah wa Shallallahu'alaihi Sallammenetapkan vermy dinasabkan aan sy vader Dit is die korrekte mening" [6]
.
In ooreenstemming met die bogenoemde mening, Shaykh Muhammad ibn Salih al-Uthaymeen rahimahullah het gesê:.. "Die kind van owerspel sperm is geskep sonder huwelik Toe hy dinasabkan aan die een, óf die man of die vrou se man is menzinainya toe sy getroud Redes, hy het nie het 'n pa wat syar'i (deur middel van 'n wettige huwelik, rooi) ". [7]

Nasab kind van bedrog of egbreuk, indien die bepalings van haar status, kan gekategoriseer word in twee:

1. Die moeder se status as vroue.
'N getroude vrou wat saak bewys (lees: egbreuk) het geboorte gegee aan buite-egtelike kinders van die verhouding, kan dit nie geskei word van twee omstandighede:

a. Die man het nie ontken of erken dat die kind as sy seun.
Naamlik as 'n getroude vrou wat geboorte gegee het aan 'n kind en die man nie het ontken die kind, dan die kind is sy, alhoewel daar is diegene wat beweer is dit die gevolg van haar verhouding, die boodskapper van Allaah Shallallahu'alaihi gesê in 'n hadith van Aa'isyah Radi anhuma:

الولد للفراش, وللعاهر الحجر

Die kind gebore behoort aan die eienaar van die bed (man) en pezinanya wins verlies [8].

Wat word bedoel met die woord al-firâsy hier is 'n man wat 'n vrou of 'n slavin wat digaulinya het. Die bewyse is die Hadeeth vertel van Abu Hurayrah Radi anhu, die boodskapper van Allaah Shallallahu'alaihi het eenkeer gesê:

الولد لصاحب الفراش

Die kind gebore behoort aan die eienaar van die matras (die man) [8]

Shaykh 'Abdurrahman ibn Nasir as-Sa'di rahimahullah gesê: "Wanneer 'n vrou firâsy het geword, óf as 'n vrou of vroulike slaaf, en sy het geboorte aan 'n kind, die kind behoort aan die eienaar firâsy [10] rahimahullah Hy het bygevoeg:." met die eienaarskap van hierdie firâsy, is die fisiese gelykenis of erkenning van 'n persoon en ander nie oorweeg ". [11]

b. Die man ontken
As die man die kind ontken, dan is die vrou (sy vrou) kan nie geskei word van twee omstandighede:

Hy het erken dat dit inderdaad was die gevolg van egbreuk of bewys deur die getuienis van die ooreenstemmende Shari'ah. As dit die geval is, dan is die vrou gevonnis tot steniging en die status van haar kind is 'n kind van owerspel en nasabnya dinasabkan na sy moeder.

- Sy het ontken dat die kind gebore is Soos met die resultate van ontrouheid. Dus, die oplossing van die Shari'a, die paartjie kyk by elke vloek (mulâ'anah proses). Dan was hulle geskei en die huwelik is gebreek vir die tweede man ooit. Kinders wat mulâ'anah nie 'n baster kind betwis. Alhoewel dit nie 'n natuurlike kind, maar nog steeds dinasabkan na sy moeder.

2. Nie status as vroue
As die vrou nie 'n man, óf weduwee of nog nooit voorheen wettig getroud is, dan het geboorte gegee aan die kind, dan is die kind is onder twee voorwaardes:

- As geen man het ooit menzinainya dinasabkan die kind vir homself vra, dan die kind is nie dinasabkan aan enige man. Nasab seun gekoppel aan sy moeder.

- Daar is 'n man wat beweer menzinai vrou te hê en haar kind te eis. In hierdie uitgawe, die geleerdes verskil:
Die eerste mening, met vermelding van die kind nie dinasabkan die man wat dit beweer.

Dit is die skole van al-`aimah al-arba'ah (die vier madhhab Imam Imam Abu Hanifah, Imam Malik, Imam Shafi'i en Imam Ahmad rahimahumullah) [12] en Ibn Hazm rahimahullah [13]. Hierdie mening dirajihkan deur Ibn Qudama in al-Mughni vol.
Dit is die basiese idee:

1. Woord van die profeet Shallallahu'alaihi wa Sallam:

الولد للفراش, وللعاهر الحجر

Die kind gebore behoort aan die eienaar van die matras (die man) en pezinanya wins verlies [14]

In hierdie edele hadith, die profeet Shallallahu'alaihi wa Sallam menasabkan nie anders as die kind se ma se man. Dit beteken menasabkan natuurlike kind aan die man egbreker menyelisihi inhoud van hierdie hadith.

2. Hadeeth van Abdullah ibn Amr wat lui:

قام رجل فقال يا رسول الله إن فلانا ابني عاهرت بأمه في الجاهلية فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم لا دعوة في الإسلام ذهب أمر الجاهلية الولد للفراش وللعاهر الحجر.

Een het gaan staan ​​en gesê: "O boodskapper van Allah! Dat dit so is en so is my seun, my ma het menzinahi dizaman Onkunde "Dan Allah wa Shallallahu'alaihi Sallammenjawab:" Daar is geen erkenning van die kind in die Islam. Tydperk van onkunde is verby. Kinders aan die vrou se man (al-Firâsy) en die egbreekster die verlies. [15]

3. Shallallahu'alaihi wa Sallam profeet:

لا مساعاة فى الإسلام من ساعى فى الجاهلية فقد لحق بعصبته ومن ادعى ولدا من غير رشدة فلا يرث ولا يورث

Daar is geen egbreuk in Islam, wat owerspel gepleeg het in die tyd van onkunde, dan dinasabkan familie erfgename (asabah) en wat die kind eis sonder bewys, is dit nie geërf het en nie geërf nie. [16]

4. Hadith Abdullah bin Amr Radi anhu wat lui:

إن النبى - صلى الله عليه وسلم - قضى dat كل مستلحق استلحق بعد أبيه الذى يدعى له ادعاه ورثته فقضى dat كل out كان out أمة يملكها يوم أصابها فقد لحق بمن استلحقه وليس له مما قسم قبله out الميراث شىء وما أدرك out ميراث لم يقسم فله نصيبه ولا يلحق إذا كان أبوه الذى يدعى له أنكره وإن كان من أمة لم يملكها أو من حرة عاهر بها فإنه لا يلحق به ولا يرث وإن كان الذى يدعى له هو ادعاه فهو ولد زنية من حرة كان أو أمة.

Voorwaar, Allah profeet Shallallahu'alaihi wil elke kind om te besluit dinasabkan iemand na (dood) dinasabkan haar pa erken is deur sy erfgename. Daarna het hy besluit dat alle kinders wat gebore is van slawe-status van sy (die werkgewer) wanneer geklokte (seksuele omgang), dan is die kind dinasabkan op 'n versoek penasabannya en die kind het nie die geringste reg van erfenis uitgedeel voor (dinasabkan) op dit en onuitgekeerde erfdeel so het hy sy aandeel. Nie dinasabkan (aan sy vader) as die vader ontken dinasabkan. As die slawe nie besit of onafhanklike vrou dizinahinyanya, dan is die kind is nie dinasabkan hom en selfs diegene wat nie beërwe die dinasabkan 'n eis, want hy óf die natuurlike kind van die vrye vrou of 'n slaaf slaaf [17].

Ibn al-Qayyim het gesê: Hierdie Hadeeth weerlê Ishaaq en wat met hom saamstem [18]

5. Shallallahu'alaihi wa Sallam profeet:

أيما رجل عاهر بحرة أو أمة فالولد ولد زنا, Nee يرث ولا يورث

Enigeen wat menzinahi gratis vroue of slawe slaaf dan die kind is 'n kind van owerspel, nie beërwe en bemaak. [19]

6. Ibn Qudama rahimahullah dra die rede dat geen baster dinasabkan aan sy vader nie toe hy gevra is penasabannya. Dit toon dat die kind nie oorweeg kind syar'i kan dus nie dinasabkan hom glad nie. [20]

Die tweede mening verklaar die kind dinasabkan die egbreekster as sy vra penasabannya.

Dit is die mening Rahuyah rahimahullah Ishaq ibn 'Urwah ibn az-Zubeir rahimahullah, Sulaiman bin Yasar rahimahullah en Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah.

Ibn Taymiyyah rahimahullah gesê: Daar is twee opinies van geleerdes oor die kwessie egbreker wat hom gevra of die kind zinanya dinasabkan dizinahinya vrou is nie getroud nie. Profeet Shallallahu'alaihi wa Sallam het gesê:

الولد للفراش, وللعاهر الحجر

Die kind gebore behoort aan die eienaar van die matras (die man) en pezinanya gestraf.

Profeet Shallallahu'alaihi wa Sallam maak die kind aan haar man (al-Firaasy) in plaas egbreker. As sy nie 'n maagd (al-Firâsy) pas nie in die Hadith. [21]

Ibn Taymiyyah rahimahullah argumenteer met dade Kalief Umar ibn al-Khattab, soos vertel deur Imam Malik in al-Muwatta met lafadz:

أن عمر بن الخطاب - رضي الله عنه - كان يليط أولاد الجاهلية بمن ادعاهم in الإسلام.

Umar ibn al-Khattab Radi anhu 1 menasabkan kinders wat aan onkunde (soos 'n kind) in Islam erken. [22]

Net so, het hy aangevoer deur qiyas (analogie), want jy is een van daardie paartjies egbreek. As dinasabkan aan sy moeder en die land beërwe en die geslag tussen die kind met die familie van sy moeder toe hy owerspel gepleeg het met 'n man (haar pa) is. Die seun was van die water tweede paar en assosiasie aan hom en albei saamgestem dit was sy seun, dan wat dinasabkan kind verhoed dat sy vader, as dit nie erken in die ander? Dit is suiwer qiyas. [23]

Dat râjih Allah weet die beste is diegene met keshahihan Jumhur tweede en vierde argumente wat versterk Jumhur mening.

Na die bespreking van die verskille van mening oor hierdie kwessie en spreek die mening eerste 4 hadith, Ibn al-Qayyim rahimahullahmenyatakan: As die Hadeeth is saheeh dan sal dit gevind word om die inhoud van hierdie hadith en dit kom haal. As die Hadeeth is nie die mening saheeh (die tattoo-gevangene) is die mening van Ishaq rahimahullah en die mense saam met hom [24].

B. Seun van Zina en erfenis.
Natuurlike kind erfdeel wet in alle omstandighede met erfenis wette mulâ'anah kind, want hulle gedeel dieselfde geslag ontkoppel van sy vader. [25] Die probleem vir jong erfgenaam erfgenaam egbreuk is deel van die gevolge nasabnya.

1. Kinders menzinahi owerspel met haar man.
Erfgenaam erfdeel verhouding tussen 'n kind se pa was in die teenwoordigheid van een onder die oorsake van erfenis (asbab al-Irts) die stam. Wanneer 'n natuurlike kind dinasabkan nie syar'i aan die man wat haar ma menzinahi die gevolg is geen erfgenaam nie tussen beide geërf. So kan die natuurlike kind nie kry die boedel van die persoon en sy familie. So is hierdie man, kan nie die boedel van die kind zinanya handewerk.

2. Zina kind saam met haar ma
Terwyl die kind van hoerery met sy moeder geërf het dit bly mekaar. Kind van owerspel is dieselfde as die ander kinders van die moeder se. Want hy was sy seun, het hy in die algemeenheid van die woord van Allah Subhanahu wa Ta'ala:

يوصيكم الله في أولادكم للذكر مثل حظ الأنثيين فإن كن نساء فوق اثنتين فلهن ثلثا ما ترك وإن كانت واحدة فلها النصف ولأبويه لكل واحد منهما السدس مما ترك إن كان له ولد فإن لم يكن له ولد وورثه أبواه فلأمه الثلث فإن كان له إخوة فلأمه السدس من بعد وصية يوصي بها أو دين آباؤكم وأبناؤكم لا تدرون أيهم أقرب لكم نفعا فريضة من الله إن الله كان عليما حكيما

God mensyari'atkan jy oor (die verdeling van oorerwing vir) jou kinders. Naamlik: Courant 'n seun saam met 'n gedeelte van twee volwasse dogters, en as die kinders was alle vroue meer as twee, dan vir hulle twee-derdes van die eiendom verlaat, en as sy was 'n enigste kind, so is hy die halwe besittings. en vir die 2 moeder-vader, vir elke 1-6 van die verlate eiendom, indien die oorledene het kinders, en indien die oorledene het geen kinders, en hy geërf het sy pa se ma (net), dan is sy het 1/3, indien die dit het verskeie broers en susters gesterf, dan kry sy moeder een-sesde. (Die verspreiding van die bogenoemde) voldoen sal word nadat hy of (en) nadat die skuld betaal het. (Oor) ​​jou ouers en jou kinders, het julle nie weet watter van hulle is nader (baie) voordele. Dit is die bevel van Allah. Waarlik, Allah is Alwetend, Alwijs. [An-Nisa: / 4: 11]

Hy is geregtig om by sy ma te beërwe omdat hy aan sy moeder dinasabkan en geslag is een rede onder die oorsake van oorerwing. In hierdie geval, die status van natuurlike kind met die kind mulâ'anah beskryf in die Hadith Sahl ibn Sa'd as-Sa'idi Radi anhu betrekking dat die boodskapper van Allaah Shallallahu'alaihi mulâ'anah regter. Sahl ibn Sa'd Radi anhu het gesê:

فكانت سنة أن يفرق بين المتلاعنين وكانت حاملا, فأنكر حملها وكان ابنها يدعى إليها, ثم جرت السنة <code> الميراث dat يرثها, وترث منه Wat فرض الله لها.

Dan is 'n sunnah aparte twee mense wat mulâ'anah doen wanneer die vrou swanger is. Die man ontken haar swangerskap en haar kind aan die vrou dinasabkan. Dan sal die toepassing van die Sunnah in dat die kind die nalatenskap geërf het van die vrou se eiendom en die vrou, sy erfgenaam eiendom in ooreenstemming met die bevel van God. [26]

Ibn Quddâmah rahimahullah het gesê: "'n man toe gaan mulâ'anah sy vrou en seun en 'n regter het geweier om die twee te skei, dan is die kind weg van haar en erfenis regte terputuslah erfgenaam van die man wat hierdie mulâ'anah het. Hy het nie dit erflik in besit neem en geen een erfgenaam (oorblywende erfgenaam). Hy het net deur sy moeder geërf het en dzawu al-Furudh (erfgename kry sekere dele-rooi) van die moeder. Ook erfgenaam erfgenaam tussen gades is gebreek, en ons is nie bewus van 'n verskil van mening in hierdie verband. [27]

C. Mahramkah natuurlike kind saam met haar ma menzinai familie man?
In die verlede beskryf in die mening van die rajih (sterker) wat sny baster afkoms en die erfdeel van sy moeder menzinahi mans. Op hierdie basis, die kind van owerspel is nie 'n mahram vir die man se familie, omdat mahram status verkry deur drie omdat die stam-, suiwel-en die huwelik. Derdens, want daar is geen kind van owerspel. Daarom het hy nie 'n mahram vir mans, broers en seuns van die wettige huwelik gebore. Gevolglik is al die wette met betrekking tot die vermoë om te sien, afsondering en Safar verbied hulle.

Laat die man trou met sy handewerk zinanya?

Hierdie probleem is nooit gevra om te Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah en hy het geantwoord:
Volgens die meerderheid van die geleerdes van die Moslems, moet hy nie die swaershuwelik met haar aan die punt van die ontken van van Imam Ahmad rahimahullah verdeeldheid in hierdie geval onder die Salaf. Hy rahimahullah gesê: "Wie sou doen wat (trou sy handewerk zinanya rooi) die gestraf selfmoord. Wat aan hom rahimahullah 'n mening van Imam Malik dat hy dit toelaat, dan is die Imam Ahmad rahimahullah penukilan deniers van die Imam Malik rahimahullah. Verbod dit is die mening van Abu Haneefah rahimahullah en sy volgelinge, en volgelinge Ahmad rahimahullah, Malik en die meerderheid van sy volgelinge en ook die mening van baie volgelinge van die Shafi'i madhhab. Hy rahimahullah ook die nuus dat die Imam Shafi'i anders met hierdie ontken. Die geleerdes het gesê: "Imam Shafi'i gesê enigste dogter van voedings is nie die kind van hoerery. [Majmu 'Fatawa 32/143]

Ibn Taymiyyah rahimahullah ook gevra oor 'n menzinahi 'n vrou, en die man het gesterwe. Word die kind van 'n owerspelige man is toegelaat om 'n vrou te trou wat vader dizinai?
Hy het geantwoord: Dit is verbode in die skole van Abu Haneefah, Ahmad en een van die twee menings in die madhhab Malik en hom toelaat om 'n tweede opinie. En dit is ook die Shafi'i madhhab. [Majmu 'Fatawa 32/143]

Dit is dus duidelik die status baster afkoms, erfenis en mahram. Hopelik sal hierdie kort verduideliking vir almal van ons.
Wabillahi Taufiq.

[Uit tydskrifte getranskribeer Sunnah 09/Tahun Edition XII / Dzulhijjah 1429/2008M. Uitgewers Foundation Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]



Beskuldig Vrou verneuk



Deur
Ustadz Kholid Samhudi


Wanneer Moslems is minder betrokke is met die reëls van die Shari'ah, die negatiewe effek word 'n noodsaaklikheid, vroeër of later. Byvoorbeeld, met betrekking tot die vrou van die huis wat nie in ooreenstemming met Shariah voorkoms plus geen dringende behoefte. As 'n resultaat, visvang is dikwels 'n misdaad. Die kwessie van vrye assosiasie en die kwessie van geslagsgelykheid is dikwels aangekondigde massa media, toe te voeg tot die atmosfeer erger. Ten slotte, die Big Dipper huishouding wat agtervolg baie cool calm van die storm probleme en laster. Vanaf bedrog beskuldigings wat gerig is op 'n gade, kind twyfelagtige gebore uit die baarmoeder van die vrou as 'n kind wat hy selfs bereik die stadium van ontkenning van die kinders wat gebore vrou. Dit is die man met 'n ander man het sy vrou van owerspel beskuldig. Hoe reg en wat is die oplossing?

Daarvan beskuldig dat 'n verhouding is Groot Sondes
In Islam 'n Moslem-vrou beskuldig owerspel is 'n groot saak en sluit 'n groot sonde. Profeet sallallaahu 'alaihi wa Sallam het gesê:

اجتنبوا السبع الموبقات قالوا يا رسول اله l وما هن قال الشرك باله والسحر وقتل النفس التي حرم اله إلا بالحق وأكل الربا وأكل مال اليتيم والتولي يوم الزحف وقذف المحصنات المؤمنات الغافلات

"Vermy die sewe dinge wat jou vernietig." Iemand het gevra: "Is dit sewe O boodskapper van Allah?" Hy het geantwoord: "assosieer vennote met Allah, magie, die doodmaak van die siel dat God diharam k behalwe vir die regte redes, beslag RIBA, die verbruik van die weeskind se eiendom, die vlug van die slagveld, beweer egbreuk teen kuis vroue wat getroude en onverskillig." [Ooreengekome alaihi]

Daarom, Islam stel spesifieke strawwe vir 'n persoon wat ander beskuldig van owerspel was nie in staat om vier getuies wat die gebeure gesien het te bring. Allah Subhanahu wa Ta'alaberfirman:

والذين يرمون المحصنات ثم لم يأتوا بأربعة شهداء فاجلدوهم ثمانين جلدة ولا تقبلوا لهم شهادة أبدا وأولئك هم الفاسقون إلا الذين تابوا من بعد ذلك وأصلحوا فإن الله غفور رحيم

En diegene wat vroue van uitnemendheid (owerspel bedrywe) beskuldig en hulle bring nie vier getuies, dan deralah hulle (die beskuldigde) se tagtig slae, en aanvaar nie hulle getuienis vir ewig. Wat en hulle is goddelose mense.
Behalwe diegene wat berou daarna en regmaak (homself), dan sekerlik Allah is Vergeven Gezind, Genadevol. [An-Nûr/24: 4-5]

LI'AAN SOLUTIONS
Die probleem is wanneer 'n man sy vrou se owerspel met 'n ander man kry en het nie 'n getuie in hierdie geval. Hy kon nie neem dit as vanselfsprekend aanvaar nie, maar is magteloos omdat hulle nie getuies. Om hierdie probleem op te los, spesifiseer Li'an of Mulâ'anah Shari'ah.

Begrip Li'an Of Mulâ'anah.
Die woord Li'an (اللعان) en Mulâ'anah (الملاعنة) is die basis woord (Mashdar) van لاعن - يلاعن - ملاعنة و لعانا betekenisvolle vloek. Li'an woorde volg die patroon (wazan) فعال wat oor die algemeen dui die aksie is afkomstig van twee rigtings. So is die betekenis van die Arabiese Li'an vloek is wedersydse tussen twee mense. [1]

Intussen volgens die Shari'ah geleerdes, Li'an getuienis-getuienis is bevestig deur die eed die naam van Allah, vloek woorde en sinne vergesel toorn. [2]

Die proses staan ​​bekend as Li'an getuienis omdat die man (die man) het gesê: "dat God la'nat my, as ek onder diegene wat lieg." Lafadz (vloek-ed) is geneem (as die naam-ed) sonder om te sien lafazh al-Ghadhab (wat is gebruik die vrou se pesaksiaan-rooi te versterk) selfs al is hulle bestaan ​​in die woord van Allah Subhanahu wa Ta'aladalam an-Nûr/24 paragraaf brief aan 6-9, asook eersgenoemde lafazh vloek as lafazh al ghadhab en die man (mens) is sterker as die vroue, omdat die man in staat was om te begin met 'n vloek.

Daar is ook aandui dat dit 'n sinvolle woord vervloeking uitsetting en penjauhan en aangesien elke paar is weg van haar vennoot en verbied die huwelik tussen hulle vir ewig. [3]

Vir Li'an
Li'an gehou met die bewerings omdat owerspel (bedrog) van 'n man wat aan sy vrou, maar hy kon nie vier getuies bring. Shaykh Salih al-Fawzaan het gesê: "As 'n man sy vrou van owerspel beskuldig dan moet hy getuienis van getuies te vestig op die bewerings. As dit nie kan nie, dan sal hy gestraf word egbreuk aanklaer. Hierdie straf kan nie val nie uit behalwe deur getuig aan hom vier keer met 'n eed deur Allah Subhanahu wa Ta'alabahwa dit sluit mense wat eerlik en vyfde ongeluk bid vir hom te vervloek (hom) wanneer lê. As hy dit gedoen het hy ongestraf bly aanklaer van owerspel [4].

Shari'a Li'an.
Li'an of Mulâ'anah voorgeskryf word in die Islam op die basis van al-Qur'an, Sunnah en ijma '.

Van Al-Qur `n is die woord van Allah Subhanahu wa Ta'ala:

والذين يرمون أزواجهم ولم يكن لهم شهداء إلا أنفسهم فشهادة أحدهم أربع شهادات بالله إنه لمن الصادقين والخامسة أن لعنت الله عليه إن كان من الكاذبين ويدرأ عنها العذاب أن تشهد أربع شهادات بالله إنه لمن الكاذبين والخامسة أن غضب الله عليها إن كان من الصادقين

En diegene wat hul vroue (egbreuk) beskuldig, in werklikheid het hulle geen getuies behalwe hulself, dan is die getuienis van daardie persoon is vier keer sweer by Allah, want Hy is met inbegrip van die korrekte. En (eed) die vyfde dat la'nat Allah op hom wees indien hy ingesluit diegene wat lieg. Sy vrou is gespaar straf getuig vier keer, met Allah feit dat haar man eintlik sluit in mense wat lieg. En (eed) die vyfde dat die vloek van Allah op haar as hy die regte mense. [An-Nûr/24: 6-9]

Intussen het van die sunnah hadith soos Sahl bin Sa'd Radi-Sâ'idi anhu wat lui:

أن عويمر أتى عاصم بن عدي وكان سيد بني عجلان فقال كيف تقولون في رجل وجد مع امرأته رجلا أيقتله فتقتلونه أم كيف يصنع سل لي رسول الله عن ذلك! فأتى عاصم النبي صلى الله عليه وسلم فقال: يا رسول الله - فكره رسول الله صلى الله عليه وسلم المسائل - فسأله عويمر فقال dat رسول الله كره المسائل و عابها. قال عويمر: و الله Nee أنتهي gegradeer أسأل رسول الله صلى الله عليه وسلم عن ذلك. فجاء عويمر فقال: يا رسول الله! رجل وجد مع امرأته رجلا أيقتله فتقتلونه أم كيف يصنع? فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: قد أنزل الله القرآن فيك و in صاحبك. فأمرهما رسول الله صلى الله عليه وسلم بالملاعنة بما سمى الله في كتابه فلاعنها ثم قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: dat حبستها فقد ظلمتها فطلقها فكانت سنة لمن كان بعدها in المتلاعنين ثم قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: انظروا فإن جاءت به أسحم أدعج العينين عظيم الأليتين خدلج الساقين فلا أحسب عويمرا إلا وقد صدق عليها و إن جاءت به أحيمر كأنه وحرة فلا أحسب عويمرا إلا وقد كذب عليها. فجاءت به على النعت الذي نعت رسول الله صلى الله عليه وسلم من تصديق عويمر فكان بعد ينسب إلى أمه

Inderdaad 'anhu het Uwaimir Radi' Asim bin 'Umar AdiRadhiyallahu wat hy is die hoof van die seuns se Ajlan en sê: Wat dink jy oor 'n man wat 'n man kry saam met sy vrou, as hy haar kan doodmaak en dan jou (antwoord-ed) vermoor hom of hoe hy moet optree ? Vra om dit vir my boodskapper van Allah! Dan 'Umar Radi Ashim het aan die profeet sallallaahu' alaihi wa Sallam en sê:! "O Messenger van Allah - Profeet sallallaahu 'alaihi wa Sallam nie het graag vrae soos wat-dan' anhu gevra Uwaimir Radi Radi Ashim anhu en hy het gesê dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa Sallam het nie soos die vraag en smaad "Uwaimir Radi anhu het gesê:" By Allah, ek nie sal ophou totdat ek kry gevra die Profeet sallallaahu Uwaimir Radi anhu gekom en gesê 'alaihi wa Sallam oor dit dan. ": O Messenger van Allah. 'n man kry 'n ander man met sy vrou, as hy kon doodmaak haar en dan is jy (sou antwoord-ed) hom te dood of wat hy moet doen Profeet sallallaahu 'alaihi wa Sallam het gesê: Inderdaad Allah Subhanahu wa Ta'ala Al-Qur `'n oor wat jy het verminder en vrou dan die profeet sallallaahu '. alaihi wa Sallam beveel beide bermulâ'anah (wedersydse vervloek) waarmee Allah in sy boek genoem het dan doen hulle mulâ'anah dan die profeet sallallaahu' alaihi wa Sallam het gesê: "As jy aanhou hom beteken jy . menzhaliminya "Dan Uwaimir Radi Umar van sy vrou geskei dan moet dit as 'n Sunnah vir die geslagte ná hulle in mula'anah dan die profeet sallallaahu 'alaihi wa Sallam het gesê:." Kyk! Wanneer sy het geboorte aan 'n swart kind, wye-eyed en swart, en 'n 2 groot esel groot kalwers, so ek is seker dat 'te dra Uwaimir eerlik in hierdie verband en wanneer kinders rooierig wit, dan ek glo dat die "Uwaimir het gelieg. Daarna het sy geboorte gegee het aan 'n baba wat die eiendom soos hierbo die profeet sallallaahu 'alaihi wa Sallam van eerlikheid' Uwaimir. Na dat die kind vertel haar ma dinasabkan. [5]

Net so, Umar Radi Anas Hadith wat lui:

إن هلال بن أمية قذف امرأته بشريك ابن سحماء وكان أخا البراء بن مالك لأمه وكان أول رجل لاعن في الإسلام قال فلاعنها فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم أبصروها فإن جاءت به أبيض سبطا قضيء العينين فهو لهلال بن أمية وإن جاءت به أكحل جعدا حمش الساقين فهو لشريك ابن سحماء قال فأنبئت أنها جاءت به أكحل جعدا حمش الساقين

Inderdaad Hilal bin Umayyah Radi anhu beskuldig sy vrou van owerspel met Syarik Sahma bin `Umar Radi. Hilal Radi Seibu anhu was die broer van al-Bara 'ibn Malik Radi anhu en hy was die eerste man wat mulâ'anah het in Islam. Het hy gesê: Dan Hilal Radi mulâ'anah anhu aan sy vrou gedoen het. Profeet sallallaahu 'alaihi wa Sallam het gesê: "Pehatikanlah vrou Wanneer sy het geboorte aan wit kinders, reguit hare en haar oë was helder en hy behoort bin Umayyah en toe te Hilal kinders swart oë, krullerige en 2 klein kalwers, so hy van Sarik te dra! Sahma bin Anas Radi anhu het gesê: Ek het vir die vrou wat geboorte swart oë, krullerige en klein albei bene het [6]

Die konsensus, dan is al-Haafiz Ibn hajar menukilkan konsensus oor pensyariatan Li'an. [7]

Wysheid Pensyariatan Li'an.
Onder pensyariatan Li'an wysheid is die geslag en die skande van die man het geweier om te hou [8].

Wettelijke Li'aan
Li'an toegepas word indien ooreenstemming met die volgende vereistes voldoen:

1. Gekondisioneer op die beskuldigde man verneuk sy vrou, kon nie vier getuies bring op die aanklag. Omdat Allah Subhanahu wa Ta'ala in Sy Woord vereis dat:

والذين يرمون أزواجهم ولم يكن لهم شهداء إلا أنفسهم فشهادة أحدهم أربع شهادات بالله إنه لمن الصادقين

En diegene wat hul vroue (egbreuk) beskuldig, in werklikheid het hulle geen getuies behalwe hulself, dan is die getuienis van daardie persoon is vier keer sweer by Allah, want Hy is met inbegrip van die korrekte. [An-Nûr/24: 6]

2. Die vrou wat daarvan beskuldig is nie bekend as 'n owerspeler en ontken die aantygings van owerspel [9].

3. Die vrou wat die eiser se vrou beskuldig is getroud met syar'i huwelik, het albei of geklokte nie. [10]

4. Die aanklag in die vorm van egbreuk of ontken kinders wat gebore is aan die vrou as haar of ontken haar swangerskap. [11]

5. Van die wettige ouderdom, getroude en 'n gemeenskaplike (mukallaf) Li'aan voorkom. Omdat die getuienis nie aanvaar kan word van diegene wat nie mukallaf. [12]

6. Begin van die man en die bedrag persaksiannya vier keer [13].

7. Dit word gedoen voordat die Qadi (regter of sy verteenwoordiger), omdat die profeet sallallaahu 'alaihi wa Sallam beveel Hilal bin Umayyah bring sy vrou en het mulâ'anah voordat hy sallallaahu' alaihi wa Sallam [14].

Li'an implementering proses. [15]
Dit kan afgelei word uit die tekste van al-Qur `n en die hadiths van die profeet sallallaahu 'alaihi wa Sallam dat Li'an optog is soos volg:

1. Implementering mulâ'anah disunnahkan halayak voor kyk.

2. Albei pare staan ​​wanneer mulâ'anah so baie mense gesien kan word

3. Al-Qadi of regter begin deur hulle daaraan te herinner om hulle te bekeer voor die aanvang van die geval mulâ'anah.

4. Die regter het saam met haar man en vertel hom om op te staan ​​en te sê: Sê vier woorde:

أشهد بالله إني لمن الصادقين فيما رميت به زوجتي هذه من الزنا

Ek getuig van die naam van God, ek is regtig eerlik in al die beskuldigings van owerspel dat ek na my vrou dié!.

As Li'an ontken kinders wat gebore is aan die Qadi (regter) beveel om Hom te verklaar:

أشهد بالله لقد زنت وما هذا الولد بولدي

(Ek deur Allah getuig dat hierdie vrou egbreuk gepleeg het en die kind is nie my seun nie).

Shaykh Ibn Uthaymeen rahimahullah Li'an toelaat merajihkan mening met ander as Arabic [16].

5. Spraak uitgespreek man meer as vier keer.

6. Die regter het beveel dat die man steek sy hand in sy mond en dan sê: Maar vrees Allah Subhanahu wa Ta'aladan aangeraai om hierna verwys erger as adzab wêreld pynig en die wil.

7. As mans interessante li'ânnya hy gestraf word met al-Qâdzif (aanklaer egbreuk).

8. As gebly vasbeslote dat hy geuiter die vyfde

وعلي لعنة الله إن كنت من الكاذبين

Mag Allah vloek tref my as ek gelieg het.

Met hierdie hy was vry van die strikke van die straf.

9. Toe het die regter het vir haar gesê: "Kies julle julle ontken of gestraf met hoereerders As hy nie ontken die egbrekers gestraf (Rajam).!

10. As dring aan op mulâ'anah dan sê hy:

أشهد بالله إنه لمن الكاذبين

(Ek van hom getuig dat hy (man, Ed) leuen) vier keer deur Allah.

11. Toe die regter gevra om hom te stop om te gee jou advies en jy vertel dat dit kan veroorsaak dat die toorn van Allah Subhanahu wa Ta'alakepadanya.

12. Toe het hy getrek persaksiannya bely het owerspel en gestraf word met die egbreker.

13. As hy voortgegaan ontkenning dan beveel om te verklaar:

وعلي غضب الله إن كان من الصادقين

Mag God se toorn op my val as dit sluit mense wat eerlik is.
Toe het sy begin om vry te wees van vervolging en mulâ'anah bereik is. So, al die gevolge wat veroorsaak word deur Li'an in werking op 'n paar van die man en vrou.

Gevolge van Li'aan.
Elke besluit en die wet het gevolge, so ook Li'an. Hy het 'n paar gevolge as 'n gevolg van hierdie mulâ'anah. Onder hierdie gevolge:

1. Beide is vry van die slawerny van die wet, sowel as 'n aanklaer van egbreuk straf (Haddul Qâdzif) of die straf van owerspel. Dit is gebaseer op die woord van Allah Subhanahu wa An-Nur Ta'aladalam brief verse 6-9.

2. Vroue moet nie beskuldig word van egbreuk vir die tweede keer en dit moet gesê word die owerspel nadat die mulâ'anah te hê. Net so, moet kinders nie genoem word 'n kind van owerspel. [17]

3. Albei pare het geskei [18] Soos beskryf in die Hadeeth van Ibn Umar Umar:

أن النبي صلى الله عليه وسلم لا عن بين رجل وامرأته, فانتفى out ولدها, ففرق بينهما, والحق الولد بالمرأة

Die Profeet sallallaahu 'alaihi wa Sallam mulâ'anah hou tussen 'n persoon met sy vrou. Toe het die man en sy seun ontken die profeet sallallaahu 'alaihi wa Sallam menasabkan skei hulle en die kind aan sy moeder. [19]

4. Hul skeiding is faskh (verwarring huwelikskontrak) in plaas van 'n egskeiding (egskeiding) [20] So die dirajihkan Ibn al-Qayyim rahimahullah in ZAD al-Ma'ad.

5. Gades vir ewig geskei en kan nie weer versamel word met Ruju of 'n nuwe huwelik. [21]

6. Die vrou is geregtig om haar bruidskat en die mens kan dit nie wanneer hulle albei seksuele verhoudings gehad het. [22]

7. Die vrou is nie geregtig op 'n plek om te woon en maak 'n lewe van haar man.

8. Kinders gebore nadat mulâ'anah nasabnya afgesny is uit die geslag van sy vader en sy moeder dinasabkan [23].

9. Die bestaan ​​van die vrou se erfgenaam erfgenaam met die seun mulâ'anah.

So bied ons 'n kort probleem mulâ'anah. Hopelik sal hierdie opsomming nuttige besprekings.

Wabillahi taufiq.

Verwysings.
1. Bi-Ilmâm Tashîlul Fiqhil-ahadith al-via die headquarters Maram Min Bulûgh, Shaykh Salih al Fawzaan bin Abdillah, die eerste keer in 1427 gedruk sonder 'n uitgewer.
2. ash-Syarhu al-Mumti'' Ala ZAD al-Mustaqni, Shaykh Muhammad ibn Saalih al-'Uthaymeen, volledige vorm Muassasah Ibn' Uthaymeen.
3. Al-I'lân Bi Fawâ `id al-Ahkam Umdah, Ibn al-Mulaqqin, tahqiq Abdul'Aziz bin Ahmad al-Musyaiqih, die eerste keer gedruk in 1421 H, dar al-'Ashimah.
4. Al-Bayan fi madhhab al-Imam Shafi'i, Yahya al-Ya'mari, tahqiq Qaasim ibn Muhammad 'n Nuuri, dar al-Minhaj
5. Saheeh Fikhis-Sunnah, Abu Malik ibn As-Sayyid Kamal Salim, al-Maktabah at-taufîqiyah.
6. Al-Majmoo Syarhu al-Muhadzdzab-deel disyarah Najieb Mohammed al-Muthi'i, Dar Ihyaa "at-Turats Al-Arabi.
7. Fat-hu al-Bari Bi Syarhi Sahih al-Bukharistraat, al-Hafiz Ibn hajar, Maktabah Salafiyah. Ens.

[Uit tydskrifte getranskribeer Sunnah 09/Tahun Edition XII / Dzulhijjah 1429/2008M. Uitgewers Foundation Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]




source: http://almanhaj.or.id/
_______

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar