Sabtu, 22 September 2012

27 Negativní dopad Akce cizoložství (sexuální vztahy bez manželství)


27 Negativní dopad Akce cizoložství (sexuální vztahy bez manželství)




Cizoložství je akt, který je velmi špatné a trestuhodné. Alláh Všemohoucí praví:

ولا تقربوا الزنا إنه كان فاحشة وساء سبيلا

A nepřišel přiblížili k smilstvu, že cizoložství je ohavný čin. A zlo způsobem. [Al-Isra '/ 17: 32]

V jiném verši Alláh Azza wa jallaberfirman:

والذين لا يدعون مع الله إلها آخر ولا يقتلون النفس التي حرم الله إلا بالحق ولا يزنون ومن يفعل ذلك يلق أثاما يضاعف له العذاب يوم القيامة ويخلد فيه مهانا

A ti, kteří neuctívají žádného jiného boha spolu s Alláhem a nezabíjejí duši, která Alláh zakázal (zabít) s výjimkou (důvod), je pravda, a ne cizoložství, ten, kdo to tak, určitě se dostane (odplata) sin (to) , (že) se zdvojnásobí na něho v den zmrtvýchvstání trestu a on bude věčný trest, ve stavu ponížení, [al-Furqan / 25:68-69]

V tomto verši Alláh Všemohoucí zmiňuje smilstvo po vyhýbají a po vraždě duše, která Alláh Všemohoucí zakázané. To ukazuje, jak akt cizoložství byl velmi špatný.

V jiném verši, Alláh Azza wa jallamenyebutkan sankce pro pachatele tohoto opovrženíhodný čin. Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

الزانية والزاني فاجلدوا كل واحد منهما مائة جلدة ولا تأخذكم بهما رأفة في دين الله إن كنتم تؤمنون بالله واليوم الآخر وليشهد عذابهما طائفة من المؤمنين

Cizoložné ženy a muži, kteří se dopustí nevěry, pak deralah každého z nich sto ranami a ať není soucit pro vás oba zabránit vám (spuštění) náboženství Alláha, budete-li věřit v Boha a dnem Věčnosti, a nechte (realizace) jejich trest bude svědkem skupinou lidí, kteří se domnívají,. [An-Nûr/24: 2]

Učenci řekl: "Tento trest pro muže a ženy, kteří se dopustí nevěry, pokud nejsou ženatý Zatím, pokud již ženatý nebo nikdy neoženil pak kamenovali (ukamenovali) s kameny až do smrti..

V autentickém hadith uvedeno

لا يزني الزاني حين يزني وهو مؤمن

cizoložství byl věrný, když se dopustil cizoložství [Buchari a Muslim]

V jiném hadith uvedl:

من زنا أو شرب الخمر نزع الله منه الإيمان كما يخلع الإنسان القميص من رأسه

Kdo je cizoložství nebo pití khamr Bůh zbavil víry této osoby jako lidské bytosti sundal košili z hlavy. [HR al-Hakim z hadíth Abu Hurayrah Radi anhu a As-Sujuti dává platný symbol]

Cizoložství je nejhorší menzinahi vlastní matka, dcera, sestra nebo jiný mahram. V hadith uvedl:

من وقع على ذات محرم فاقتلوه

Kdo je menzinahi mahram pak zabít! [HR al-Hakim a jeho shahihkan]

Zina obsahuje všechny ošklivosti z nich:

1. Zina snížit něčí náboženství

2. Zina odstranění vlastnosti Wara "

3. Zina poškození cti a důstojnosti

4. Zina snížení žárlivý

5. Pezina dostat hněv všemohoucího Boha.

6. Zina černat obličej a učinit z něj tmavý

7. Zina ztmavení srdce a světlo zmizelo

8. Zina výsledkem neustálého chudoby.

9. Zina odstranění viníka a zahazování hodnotu cudnosti před svým Pánem a před lidmi.

10. Zina stáhl chvályhodnou vlastnost a přezdívky jako "Iffah, dobré, spravedlivé, správce majetku pachatele a připnout vlastnosti takového fajir výčitky, zrádce, fasiq a cizoložník.

11. Pezina obrátit se v mukách v pekelném ohni pec úzký horní a dolní oblasti. Místo, které bylo svědkem proroka, nechť 'alejhi wa salam mučit se smilníci. [Bukhari v shahihnya přátel Samurah bin Jundab radi anhu].

12. Zina eliminovat jak a nahradit ho názvem khabîts al, připojte název pro smilníci

13. Alláh Subhanahu wa Ta'ala náležitou pozornost úzkosti pro smilníci

14. Zina odstranění orgán. Úřad bude odvolán z srdci rodiny, přátel a dalších

15. Muž se na něj podíval jako na zrádce. Nikdo nemůže věřit v péči o jeho ženu a děti

16. Alláh Azza wa jallamemberikan pocit stísněné a tvrdé srdce cizoložník

17. Cizoložník odstranila možnost získat potěšení se s ním na pobytu krásný anděl v nebi

18. Podporovat smilstvo viník se odvážil bouřit proti rodičům, rozhodne spřízněnost, nedovolenému podnikání, ostatní lidi a vysídlených menzhalimi manželku a rodinu

19. Smilstvo je obklopen jinými nemorálních činů. Takže to ponižující akt nebude realizován ledaže by mu předcházelo, doprovázela a následovala různé jiné hříšníky. Neslušnost vedl k ošklivosti světa a na onom

20. Cizoložství se bude trestat; svobodné smilníci šlehačkou stokrát a vyhoštěn na rok z regionu, zatímco herci, kteří nikdy ženatý nebo ještě ženatý ukamenován (vypeckované) ukamenován k smrti

21. Zina poškození nasab

22. Cizoložství ničí čest a důstojnost

23. Zina Waba způsobit šíření nebezpečných chorob, tha'un (malomocenství) a šíření pohlavní nemoci, která je obecně obtížné se k léčbě, minimální onemocnění syfilis

24. Smilstvo příležitosti pro rodiny s dětmi se dostat do podobné listiny. V přísloví říká:

كما تدين تدان

Budete odměněni podle skutků

25. Zina odpoví praxi shalihnya ztracenou věc, takže si zlomil v poslední den.

26. Den vzkříšení bude čelit cizoložství manželky dizinai která mají být přijata na odmění jeho laskavost opustil její manžel tak nezaslouží nejmenší

27. Členové orgánu, jako jsou ruce, nohy, kůže, očí, uší a ústní svědectví dá bolestivé. Alláh Všemohoucí praví:

يوم تشهد عليهم ألسنتهم وأيديهم وأرجلهم بما كانوا يعملون

V den (kdy) jazyk, ruce a nohy, jež mají být svědek proti nim za to, co dělají před. [-Nur / 24:24].

To je jedním z mnoha negativních vlivů smilstva. To vše dává představu o tom, jak špatné dopady tohoto opovrženíhodný čin a jak nízko morálka viníkem. Negativní účinky tohoto pochybení nebude možné pocítit jejich pachatelů, ale také dítě, které neví nic. Kéž Alláh Azza wa jallamelindungi nás a všichni muslimové za vraždu zákona.

(Přeloženo z kutaib Khatarul jarimah al khuluqiyah, Sheikh Abdullah bin Ibrahim bin al jârullâh Jârullah)

[Přepsaný z časopisů sunna 09/Tahun Edition XII / Dzulhijjah 1429/2008M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]



Mewasapadai Zina a příčiny





Alláh zakázal všechny akty hnusná, viditelné nebo není viditelná. Alláh také zakazuje kruté činy přiblížil a nařídil, aby zůstali daleko a pokrývají vše, co může být taženo směrem přístup zakázán. To vše jako forma milosrdenství (soucit) Alláha svým služebníkům, a subjekty záruky Alláh dal svým služebníkům z vystavení k něčemu škodlivému ve svém světě a na onom.

Mezi odporné skutky, které Alláh zakázal ve své knize, a posel Jeho je přes ústní smilstva. Různé metody přijaté v zakázaném aktu je tabu. Někdy používat frázi "nepřibližovat se" a vyřítil a zavřete všechny přístup k ní, někdy s kolíkem pro nejhorší titulu skutky hodné zvíře, někdy také s povahou muslimy, kteří se nedopustí cizoložství; zmínit hrozbu pro pachatele, a různé jiné metody. V podstatě opovrženíhodné činy jsou zakázány v islámu.

Kromě zakazují a popsat krutosti a špatné důsledky nemorálnosti, perfektní Shari'ah také zakazuje jakýkoliv přístup k pohybu směrem k němu jako forma preventivního opatření. Zákaz všech tohoto přístupu, stejně jako bariéra této ohavný čin. Mezi Shari'ah-šaría:

1. Výkon měl (sankce) proti cizoložství.
To znamená, že pro aktéry, kteří nejsou oddáni pak být sankcionováno řasy 100 krát a vyhoštěn na jeden celý rok. A ti, kteří jsou již ženatý, pak jsou sankce ukamenován (vypeckované) ukamenován k smrti. Alláh Všemohoucí nařídil hadd (sankce) je vymáhána přísně, ne lítost pro ně protože jsme zbytečně svůj zákon je. Všemohoucí Alláh také nařídil výkon tohoto Hadd zúčastnilo muslimy, tak výraznější a poskytnout odrazující účinek na duši pachatele a ty, kteří sledují.

2. Alláh Všemohoucí nařídil zadržované oči

قل للمؤمنين يغضوا من أبصارهم ويحفظوا فروجهم ذلك أزكى لهم إن الله خبير بما يصنعون وقل للمؤمنات يغضضن من أبصارهن ويحفظن فروجهن

Řekni věřícím mužům: "Ať držet pozornost, a udržuje jeho penis, jako je čistší pro ně, jistě Bůh ví, co dělají". A řekni věřícím ženám: "Ať držet své názory, a jeho penis" [An-Nûr/24: 30-31].

Vzhledem k názoru, že začal cizoložství, pak Bůh stvořil "překážení pohled" jako předběžné opatření vedení stydké. Všechny tyto trapné události vyplývá z oka, jako planoucí oheň začal od jisker jsou podhodnoceny. začala z pohledu, pak jen zbožné přání, a pak přistoupil a nakonec pád. Takže kdokoli plivat oči, aby viděli věci, které jsou zakázány Alláhem Všemohoucím, znamená to, že ona vlekla k pokraji zkázy. Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

يا علي فلا تتبع النظرة النظرة فإنما لك الأولى وليست لك الآخرة

O Ali, viď doprovázet své oči (věci, které jsou zakázány), s dalším výhledem. [1]

naopak, lidé, kteří vždy drží oči, pak Alláh Všemohoucí bude mu milost halawatul formu uctívání (v uctívání mír-červené) až do konce světa přijde.

3. Všemohoucí Alláh také přikázal muslimské ženy, aby se plně hidžábu.
Alláh přikázal ženy mukminah, že byl držen v zájmu zachování sebe a své muže, aby se podílejí na mazaný Satan. Alláh Všemohoucí praví:

وليضربن بخمرهن على جيوبهن ولا يبدين زينتهن إلا لبعولتهن

A ať položila závojem textilie na hrudi, a to Objeví se šperky kromě k jejich manželům. [An-Nûr/24: 31]

Alláh Všemohoucí také praví:

يا أيها النبي قل لأزواجك وبناتك ونساء المؤمنين يدنين عليهن من جلابيبهن

O Proroku, řekni manželkám svým, dcerám a manželky věřících: "Ať rozšířit svůj šátek na celé tělo." [Al-Ahzâb/33: 59]

Alláh Všemohoucí také praví:

وإذا سألتموهن متاعا فاسألوهن من وراء حجاب ذلكم أطهر لقلوبكم وقلوبهن

Když se na něco zeptat (potřeby) na ně (manželky Proroka), zeptejte se zpoza závoje. Takovým způsobem, že to čistější pro vaše srdce a jejich srdce. [Al-Ahzâb/33: 53]

To vše je v zájmu ochrany ženy a muže, aby se zapojené do této nemorální akt. Ale škoda, v tomto věku volajícího, nás vybízí, abychom prolomit ochrannou stěnu, a ta ženská z volně bez pokrývající aurat. Chtějí vidět muslimové klesá a rozpouští se v této nemorální akt. Oni výpad není divné, protože přijímají pravidla jejich bytné, kteří nevěří v Boha a neberou pravidla zjevení Alláha Všemohoucího. Ženy, drobná tersilaukan s slogany pravidel pengadobsi tomto kufr a přivítala pozvání znamenalo, že musel nahradit poslušnost Alláhu by neposlušnosti, posunula potěšení Alláha Všemohoucího se nahrazuje jeho hněvu, a odměnu v kurzu trestu. Co špatný postoj k ženám pro sebe a společnost. On poslechl tvora hříšníka na Boha Všemohoucího. iyadzan billah

4. Islám zakazuje muže ústraní (sama) s non-mahram ženy.
Odloučení (sama) s non-mahram příležitostí žena smysl pro satana, aby se táhnout oba se utápí v neslušnost. Nicméně úroveň zbožnosti a víry jsou oba stále ještě utápí příležitosti, které existují. V knize Sahih Bukhaari a Muslima, Umar ibn Abbaas vyprávěl, že Prorok, nechť 'alejhi wa sallambersabda:

لا يخلون رجل بامرأة إلا ومعها ذو محرم

Nikdy muž se ženou ústraní, pokud není doprovázeno žena mahram

Takže lidé, kteří odloučení (sám) s non-mahram ženy spáchal nemorální prostředky k Alláhovi a jeho poslovi, ať už je to v domě sám, kanceláře, obchod, auto, rekreace, nebo jiné. N Prorok řekl:

إياكم والدخول على النساء فقال رجل من الأنصار يا رسول الله أفرأيت الحمو قال الحمو الموت

Líbí se vám jít vstříc ženám (kteří nejsou mahram-potlačovaný)! Jeden muž se zeptal: "A co manžel příbuzných?" Prorok odpověděl: "Kamarádi z manžela (pokud je sám se ženou, tak způsobit zničení) smrti". [HR. Buchari a Muslim]

5. Islám zakazuje ženu dělá Šafář (mimo město) bez mahram.
Uvedeno v hadith.

عن ابن عباس رضي الله عنهما قال قال النبي صلى الله عليه وسلم لا تسافر المرأة إلا مع ذي محرم ولا يدخل عليها رجل إلا ومعها محرم فقال رجل يا رسول الله إني أريد أن أخرج في جيش كذا وكذا وامرأتي تريد الحج فقال اخرج معها

Od Ibn Abbaas anhuma, vypráví: n Prorok řekl: ". Žena by neměla dělat Šafář s výjimkou mahram, a člověk nesmí vstoupit na ni, pokud je mahram, aby ji doprovodili" Pak jeden člověk řekl: "Ó Posle Alláhův, jsem vlastně chtěl v této armádě, a to, že zatímco moje žena má v úmyslu provést hadždž". Pak Prorok řekl: "Poď ty (poutní) se svou ženou". [HR. Bukhari, no. 1862, muslim, ne. 1341]

Takže ženy, které cestují z města sám, bez mahram má menyelisihi pokyny tohoto ušlechtilého Proroka.

6. Islám zakazuje tabarruj (primp) pro ženy.
Islám zakazuje muslimská žena bertabarruj (až Menor), když venku. Vzhledem k tomu, to bude přitahovat pozornost mužů, kteří trpí srdečním onemocněním a prostředkem směrem neslušnost. Alláh Všemohoucí praví:

ولا تبرجن تبرج الجاهلية الأولى

A to ne tabarruj (ozdobený a chovat) stejně jako lidé z neznalosti starých. [Al-Ahzâb/33: 33]

To je vedení Alláha Všemohoucího pro ženy. Bohužel, dnes mnoho muslimských žen melatahi tohoto ušlechtilého verš. Nosí největších a luxusní vůně přicházející z na trhu nebo jiné. Co oni mají docela hřích medvěda pro ně. Pokud ženy chtějí jít ven do mešity na bohoslužby, která je nutná, aby nosit parfém, pak to, co s těmi, kteří jsou mimo kostelech a synagogách?

To je mezi Shari'ah-Shari'ah Alláha Všemohoucího nastavit jako raná prevence tohoto opovrženíhodný čin.

Tak ať nám všem zbožný k Bohu a zůstali daleko od všech zařízení, která provádějí k tomuto vraždu.

(Upraveno podle Isma'il Abu muslimský Al-Atsari z knihy Khatarul jarimah al khuluqiyah, Sheikh Abdullah bin Ibrahim bin al jârullâh Jârullah, s. 9-17.)

[Přepsaný z časopisů sunna 09/Tahun Edition XII / Dzulhijjah 1429/2008M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]
_______
Poznámka pod čarou
[1]. Oznámeno Ahmad, Abu Dawud, Tirmidhi. Abu Isa t Tirmidhi řekl Gharib Hasan hadith.




Zina Child Status



Podle
Ustadz Kholid Samhudi


Nic nemohlo být více, cizoložství katastrofa začala šířit v zemi. Zkaženosti a akty zla cizoložství byla zakryta termínu, který konotuje další. WIL (Ženy Koupě Ostatní), PIL (Mr. Wonderful Ostatní), CSW (obchodní prostitutky), a jako escort dívky zapůsobit tuto záležitost brát na lehkou váhu někteří. Navíc, islámské právo obecně a trest za cizoložníky zejména není implementována. Tyto podmínky příznivé šíření tohoto strašného moru v polovině muslimů.

Cizoložství je endemický vyvolává mnoho bolestivých sociální problémy. Nejen, že je druhé viník, ale také u dětí narozených prostřednictvím těchto nezákonných vztahů. Predikátu "nemanželské dítě" bylo dost způsobit chlapec utrpěl hluboký smutek. Zvlášť, když se podíváte na další problémy, které se musí v budoucnu čelit. Jak penasaban, dědictví, poručnictví a dalšími sociálními problémy nikdy nemohl vyhnout.

A. Bastard linie
Nemanželské dítě u matčina osudu domácí dinasabkan mulâ'anah dětí [1], které dinasabkan k jeho matce, ne otec. Proto, linie dětská odpojen od otce. [2] Prorok Shallallahu'alaihi wa salam uvedeno o přírodní dítěte:

لأهل أمه من كانوا

(Boy) pro matčiny rodiny, je tam pořád ... [3]

On wa salam také menasabkan Shallallahu'alaihi mulâ'anah dítě s jeho matkou. Umar Ibn Umar řekl:

أن النبي صلى الله عليه وسلم لاعن بين رجل وامرأته, فانتفى من ولدها, ففرق بينهما, والحق الولد بالمرأة

Shallallahu'alaihi wa salam Prorok vstoupil mulâ'anah mezi mužem a jeho ženou. Pak muž a jeho syn popírají Prorok Shallallahu'alaihi wa salam menasabkan oddělit a dítě s jeho matkou. [4]

Imám Ibn al-Qayyim rahimahullah při vysvětlování právní následky mula'aanah mezi manželem své ženě, která uvádějí: "Zákon je přestávka nasab šesté dítě z otcovy strany Kvůli Prorok Shallallahu'alaihi wa Sallammenetapkan nesmí být nazýván otcem dítěte s pány To je.. opravit a jsou většina vědců ". [5]

Shaykh Mustafa al'Adawi Hafizhahullah řekl: ".. To je názor většiny učenců, je nasab dítě odříznut od otcovy strany, protože Alláh wa Shallallahu'alaihi Sallammenetapkan vyhnout dinasabkan k otci To je správný názor" [6]
.
V souladu s výše uvedeným stanoviskem, Shaykh Muhammad ibn Salih al-Uthaymeen rahimahullah řekl:.. "Dítě cizoložství je vytvořen spermie bez manželství Pak dinasabkan k jednomu, jeden muž nebo žena manžel je menzinainya, když se provdala za Důvody, on dělal ne mají otce, který syar'i (prostřednictvím právního manželství, červená) ". [7]

Nasab dítě podvádění nebo cizoložství, pokud jsou podmínky jejího stavu, je možné rozdělit do dvou:

1. Matky status jako manželky.
Vdaná žena, která ukázala poměr (čti: cizoložství) porodila nemanželské děti vztahu, nemůže být oddělena od dvou okolností:

. Manžel nepopíral ani nepřiznává dítě jako svého syna.
Konkrétně, pokud vdaná žena, která porodila dítě a manžela nepopírá dítě, pak dítě je jeho, ačkoli tam jsou ti, kteří tvrdí, že je výsledkem její záležitosti, Posel Alláha Shallallahu'alaihi řekl v hadísu o Aa'isyah radikálů anhuma:

الولد للفراش, وللعاهر الحجر

Narozené dítě náleží vlastníkovi postele (manžel) a pezinanya zesílení ztráty [8].

Co je myšleno slovem al-firâsy tady je člověk, který má manželku nebo otrokyni, která měla digaulinya. Důkazem je hadith vyprávěný z Abú Hurayrah Radi anhu, Posel Alláha Shallallahu'alaihi jednou řekl:

الولد لصاحب الفراش

Narozené dítě náleží vlastníkovi matrace (manžel) [8]

Šejch 'Abdurrahman ibn Nasir as-Sa'di rahimahullah prohlásil: "Když žena stala firâsy, ať už jako manželka nebo ženského otroka, a porodila dítě, dítě patří majitele firâsy [10] rahimahullah dodal:." s vlastnictvím tohoto firâsy, je fyzická podoba nebo uznání osoby a dalších osob není považována za ". [11]

b. Manžel popírají
Pokud manžel popírá dítě, pak žena (jeho manželka) není možné oddělit od dvou okolností:

- Přiznal, že to bylo opravdu výsledkem cizoložství nebo prokázané výpovědí odpovídající Shari'ah. Pokud je to tento případ, pak žena odsouzena k ukamenování a stavu jejího dítěte je dítě cizoložství a nasabnya dinasabkan k jeho matce.

- Ona popírá, že se dítě narodí jako s výsledky z nevěry. To znamená, že řešení Shari'a, pár se na každé prokletí (mulâ'anah proces). Pak se oddělí a manželství je rozdělena na druhé člověka vůbec. Děti, které zpochybnili mulâ'anah ne nemanželského dítěte. I když to není nemanželské dítě, ale stále dinasabkan matce.

2. Není status jako manželky
Pokud žena nemá manžela, ať ovdovělý nebo nikdy legálně ženatý vůbec, pak porodila dítě, pak je dítě za dvou podmínek:

- Pokud se žádný muž nemá nikdy menzinainya dinasabkan Požádejte dítě, aby sám, pak dítě není dinasabkan k nějakému muži. Nasab chlapec připojen k matce.

- Tam je muž, který tvrdí, že má menzinai ženu a tvrdí, její dítě. V tomto čísle, učenci se liší:
První názor, s uvedením dítě není dinasabkan muže, který tvrdil, že.

Jedná se o školy al-`aimah al-arba'ah (čtyři madhhab Imam Imam Abu Hanifah, Imam Malik, Imam Shafi'i a Imam Ahmad rahimahumullah) [12], a Ibn Hazm rahimahullah [13]. Toto stanovisko dirajihkan Ibn Qudama v al-Mughni objemových.
To je základní myšlenka:

1. Slovo proroka Shallallahu'alaihi wa salam:

الولد للفراش, وللعاهر الحجر

Narozené dítě náleží vlastníkovi matrace (manžel) a pezinanya zesílení ztráty [14]

V této vznešené hadith, prorok Shallallahu'alaihi wa salam menasabkan není jiný než matka dítěte manželem. To znamená, že menasabkan přírodní dítě na obsah muž cizoložník menyelisihi této hadith.

2. Hadíth Amr Abdullah Ibn ', které zní:

قام رجل فقال يا رسول الله إن فلانا ابني عاهرت بأمه في الجاهلية فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم لا دعوة في الإسلام ذهب أمر الجاهلية الولد للفراش وللعاهر الحجر.

Jeden se postavil a řekl: "Ó Posle Alláha! Je to tak, a tak je můj syn, moje matka měla menzinahi dizaman nevědomost "Pak Alláh wa Shallallahu'alaihi Sallammenjawab:". Není uznání dítěte v islámu. Období nevědomosti je pryč. Děti patří do ženy manželovi (al-Firâsy) a cizoložnice dostat ztrátu. [15]

3. Shallallahu'alaihi wa salam Prorok:

لا مساعاة فى الإسلام من ساعى فى الجاهلية فقد لحق بعصبته ومن ادعى ولدا من غير رشدة فلا يرث ولا يورث

Neexistuje žádný cizoložství v islámu, který se dopustil cizoložství v době nevědomosti pak dinasabkan na rodinné dědicům (asabah) a kdo tvrdí, dítě bez důkazu, není dědičné a není dědičná. [16]

4. Hadís Abdulláha bin 'Amr radi anhu který zní:

إن النبى - صلى الله عليه وسلم - قضى أن كل مستلحق استلحق بعد أبيه الذى يدعى له ادعاه ورثته فقضى أن كل من كان من أمة يملكها يوم أصابها فقد لحق بمن استلحقه وليس له مما قسم قبله من الميراث شىء وما أدرك من ميراث لم يقسم فله نصيبه ولا يلحق إذا كان أبوه الذى يدعى له أنكره وإن كان من أمة لم يملكها أو من حرة عاهر بها فإنه لا يلحق به ولا يرث وإن كان الذى يدعى له هو ادعاه فهو ولد زنية من حرة كان أو أمة.

Amen Alláh Prorok Shallallahu'alaihi chtějí každé dítě rozhodnout otázky dinasabkan někoho po (smrt) dinasabkan její otec byl uznávaným jeho dědici. Pak se rozhodl, že všechny děti narozené otrocké postavení jeho (zaměstnavatel), když zajel (pohlavní styk), pak dítě dinasabkan na požádání penasabannya a dítě nemá sebemenší právo dědičnosti distribuované před (dinasabkan) na něm a nerozdělený dědictví tak dostal svůj podíl. Není dinasabkan (k otci), pokud otec popírá dinasabkan. Pokud otroci nejsou ve vlastnictví nebo dizinahinyanya nezávislá žena, pak dítě není dinasabkan ho, a dokonce i ti, kteří nezdědili dinasabkan nárok, protože ať už fyzické dítě svobodné, nebo otrok otrok. [17]

Ibn al-Qayyim řekl:. Tato hadith vyvrátil Ishaaq a kteří souhlasí s ním [18]

5. Shallallahu'alaihi wa salam Prorok:

أيما رجل عاهر بحرة أو أمة فالولد ولد زنا, لا يرث ولا يورث

Každý, kdo menzinahi svobodné ženy nebo otroci otrok pak dítě je dítě cizoložství, nezdědil a odkázat. [19]

6. Ibn Qudama rahimahullah sdělit důvod, že žádný bastard dinasabkan na svého otce, když nežádali penasabannya. To ukazuje, že dítě není považováno za dítě syar'i tak nemůže dinasabkan ho vůbec. [20]

Druhé stanovisko uvádí, že dítě dinasabkan cizoložnice, pokud se zeptá penasabannya.

Toto je názor Rahuyah rahimahullah Îsḥāq ibn 'Urwah ibn az-Zubeir rahimahullah, Sulaiman bin Yasar rahimahullah a Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah.

Ibn Taymiyyah rahimahullah uvedl: Existují dva názory učenců na emisní cizoložník, který požádal ho, jestli dítě zinanya dinasabkan dizinahinya žena není vdaná. Prorok Shallallahu'alaihi wa salam řekl:

الولد للفراش, وللعاهر الحجر

Narozené dítě náleží vlastníkovi matrace (manžel) a pezinanya potrestáni.

Prorok Shallallahu'alaihi wa salam, aby dítě patřil k manželovi (al-Firaasy) místo cizoložník. Pokud nebyla panna (al-Firâsy), pak se nevejdou do této hadith. [21]

Ibn Taymiyyah rahimahullah tvrdí skutky chalífa Umar ibn al-Chattáb, jak vyprávěný Imam Malik v al-Muwatta "s lafadz:

أن عمر بن الخطاب - رضي الله عنه - كان يليط أولاد الجاهلية بمن ادعاهم في الإسلام.

Umar ibn al-Chattáb Radi anhu první menasabkan děti, kteří připustí k neznalosti (jako dítě), v islámu. [22]

Podobně, on argumentoval tím, qiyas (analogie), protože jste jeden z těch párů smilní. Pokud dinasabkan k jeho matce a dědí a rodové linie mezi dítětem s příbuznými své matky, když on se dopustil cizoložství s mužem (její otec) je. Chlapec byl z vody druhé dvojice a sdružení k němu a oba se shodli na tom byl jeho syn, pak to, co brání dinasabkan dítě jeho otci, pokud to přiznat v jiných zemích? Toto je čistá qiyas. [23]

To râjih Alláh ví nejlépe, jsou ty, které keshahihan argumenty Jumhur druhé a čtvrté, které posilují Jumhur stanovisko.

Po projednání rozdíly v názorech na toto téma, a vyjádřila názor, první čtvrtý hadith, Ibn al-Qayyim rahimahullahmenyatakan: Pokud hadith je Saheeh pak musí být zjištěno, že obsah této hadith a vyzvednout. Pokud hadith není Saheeh stanovisko (tattoo-potlačované) je stanovisko Ishaq rahimahullah a lidé s ním. [24]

B. Syn Zinu a dědictví.
Nemanželské dítě dědické právo za všech okolností s dítětem dědické právo mulâ'anah, protože sdílejí stejný počet řádků odpojení od svého otce. [25] Problém pro mladé cizoložství dědice dědic je součástí důsledky nasabnya.

1. Děti menzinahi cizoložství se svým mužem.
Dědic dědictví vztah mezi otcem dítěte byl v přítomnosti jednoho mezi příčin dědictví (asbab al-Irts) linie. Když nemanželské dítě dinasabkan není syar'i na muže, který byl její matka menzinahi důsledkem žádný dědic-zdědil obě strany. Tak, nemanželské dítě nedostane panství osoby a jeho příbuzní. Takže je to chlap, nemůže získat majetek o dílo dětské zinanya.

2. Zina dítě s matkou
Zatímco dítě smilstva s matkou zdědil to zůstane jedním jiný. Dítě cizoložství je stejně jako ostatní děti matky. Vzhledem k tomu, že je jeho syn, on vstoupil do obecnosti slova Alláh Subhanahu wa Ta'ala:

يوصيكم الله في أولادكم للذكر مثل حظ الأنثيين فإن كن نساء فوق اثنتين فلهن ثلثا ما ترك وإن كانت واحدة فلها النصف ولأبويه لكل واحد منهما السدس مما ترك إن كان له ولد فإن لم يكن له ولد وورثه أبواه فلأمه الثلث فإن كان له إخوة فلأمه السدس من بعد وصية يوصي بها أو دين آباؤكم وأبناؤكم لا تدرون أيهم أقرب لكم نفعا فريضة من الله إن الله كان عليما حكيما

Bůh mensyari'atkan jste o (rozdělení dědictví pro) vaše děti. Jmenovitě: Courant syn spolu s částí dvou dospělých dcer, a v případě, že děti byly všechny ženy více než dvě, pak pro ně dvě třetiny majetku opuštěné, a když ona byla jedináček, takže je polovina majetky. a pro dvě matky-otce, pro každý jedna šestina opuštěné nemovitosti, v případě, že zemřelý měl děti, a pokud zesnulý nemá žádné děti, a on zdědil otcovu matku (pouze), pak dostala třetí, pokud má několik sourozenců zemřeli, pak jeho matka dostane jednu šestinu. (Distribuce výše), budou splněny poté, co dělal nebo (a) po zaplacení dluhu. (O) vaši rodiče a vaše děti, nevíte, který z nich je blíže (mnoho) výhody vám. To je výnos Alláha. Jistě Bůh je vševědoucí, moudrý. [-Nisa `/ 4: 11]

On je oprávněn dědit od své matky, protože dinasabkan ke své matce a linie je jeden z důvodů, jednou z příčin dědictví. V tomto případě, stav přírodního dítěte s dětskou mulâ'anah popsáno v Hadith Sahl ibn Sad as-Sa'idi radi anhu vypráví, že Posel Alláha Shallallahu'alaihi mulâ'anah soudce. Sahl ibn Sad radi anhu řekl:

فكانت سنة أن يفرق بين المتلاعنين وكانت حاملا, فأنكر حملها وكان ابنها يدعى إليها, ثم جرت السنة فى الميراث أن يرثها, وترث منه ما فرض الله لها.

Pak Sunna samostatné dva lidé, kteří dělají mulâ'anah, když je žena těhotná. Manžel popírají její těhotenství a její dítě na ženě dinasabkan. Pak použije sunna v tom, že dítě zdědil dědictví ženy majetku a ženou jeho dědice majetku v souladu s vyhláškou Boží. [26]

Ibn Quddâmah rahimahullah řekl: "A muže, když jedete mulâ'anah jeho manželka a syn, a soudce odmítl oddělit dvě, pak dítě pryč od ní a dědických práv terputuslah dědic muže, který dělal tento mulâ'anah. Neměl zdědit a nikdo dědice ("pozůstalý dědic) ji. On jen zdědil jeho matkou a dzawu al-Furudh (dědicové se některé díly-červeně) od matky. Také dědic dědic mezi manželi je rozbité a nejsme si vědomi žádného rozdílu názoru v tomto ohledu. [27]

C. Mahramkah nemanželské dítě se svou matkou mužem rodinném menzinai?
V minulosti popsané v názoru rajih (silnější), že snížení bastard řádků a dědictví od svých mužů matky menzinahi. Na tomto základě, dítě cizoložství není mahram pro muže rodině, protože mahram status získat třemi, protože počet řádků, mléka a mléčných výrobků a manželství. Zatřetí, protože tam je žádné dítě z cizoložství. Proto se není mahram pro muže, jsou bratři a synové narodil legitimní manželství. V důsledku toho všechny zákony týkající se schopností vidět, odloučení a Safar zakázáno je.

Ať muž oženit se svou ruční práce zinanya?

Tento problém nikdy nebyl požádán, aby Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah rahimahullah a on odpověděl:
Podle většiny učenců muslimů, neměl by si ji vzít k bodu popření Imam Ahmad rahimahullah disent v tomto případě mezi Salaf. On rahimahullah řekl: "Kdo by to, že (vzít své dílo zinanya-červená) potrestal sebevraždu. Který mu rahimahullah názor Imam Malik, že to umožňuje, pak Imám Ahmad rahimahullah penukilan popírači imáma Malika rahimahullah. Zákaz je názor Abu Haneefah rahimahullah a jeho následovníků, a následovníci Ahmad rahimahullah, Malik a většina jeho následovníků a také názor mnoha stoupenců SHAFI'I madhhab. On rahimahullah také popírají zprávy, že imám Shafi'i Buďte jiná s tím. Učenci řekl: "Imam Shafi'i řekl jediná dcera krmení není dítě ze smilstva. [Fatawa Majmu "třicet dva sto čtyřicet třiina]

Ibn Taymiyyah rahimahullah rovněž požádal o menzinahi ženu, a muž zemřel. Je dítě cizoložné muže je povoleno vzít si ženu, která dizinai otce?
On odpověděl: Je zakázáno ve školách Abu Haneefah, Ahmad a je jedním ze dvou stanovisek v madhhab Malik, a umožní mu druhý názor. A to je také Shafi'i madhhab. [Fatawa Majmu "třicet dva sto čtyřicet třiina]

Tak to je jasné, že status bastard linie, dědictví a mahram. Doufejme, že tento stručné vysvětlení pro nás pro všechny.
Wabillahi Taufiq.

[Přepsaný z časopisů sunna 09/Tahun Edition XII / Dzulhijjah 1429/2008M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]



Obviňování Wife podvádění



Podle
Ustadz Kholid Samhudi


Když muslimové jsou méně zaujatý s pravidly Shari'ah, negativní efekt se stává nutností, dříve nebo později. Například, pokud jde o ženu z domu, které nejsou v souladu s výskytem šaría a navíc bez naléhavé potřebě. V důsledku toho je rybolov často zločin. Problematika volného sdružení a rovnosti žen a mužů jsou často proklamované masmédia, přidávat do atmosféry horší. Konečně, Velký vůz domácnost, která navštěvoval mnoho uklidňujících z bouře problémů a pomluv. Od podvádění obvinění namířených na manžela, dítě pochybného narodil z lůna manželky jako dítě dokonce dosáhl fáze popírání dětí narozených manželku. To znamená, že manžel obvinil svou ženu z cizoložství s jiným mužem. Jak právní a jaké je řešení?

Obviňování poměr je hlavní Sins
V islámu muslimská žena obviněného cizoložství je velký případ a zahrnuje velký hřích. Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

اجتنبوا السبع الموبقات قالوا يا رسول اله l وما هن قال الشرك باله والسحر وقتل النفس التي حرم اله إلا بالحق وأكل الربا وأكل مال اليتيم والتولي يوم الزحف وقذف المحصنات المؤمنات الغافلات

"Vyhněte se sedm věcí, které ničí vás." Někdo se zeptal: "Je to sedm Posle Alláha?" On odpověděl: "přidružování partnerů k Alláhovi, magie, zabíjení duši, že Bůh diharam k výjimkou ze správných důvodů, náročné riba, spotřebováváme sirotčí majetek, prchající z bojiště, vycházející z cizoložství proti cudné ženy, kteří jsou ženatí a neopatrný." [Dohodnutého alejhi]

Proto islám stanoví zvláštní sankce pro člověka, který obviňuje ostatní z cizoložství nebyla schopna přivést čtyři svědky, kteří viděli události. Alláh Subhanahu wa Ta'alaberfirman:

والذين يرمون المحصنات ثم لم يأتوا بأربعة شهداء فاجلدوهم ثمانين جلدة ولا تقبلوا لهم شهادة أبدا وأولئك هم الفاسقون إلا الذين تابوا من بعد ذلك وأصلحوا فإن الله غفور رحيم

A ti, kteří obviňují ženy excelence (cizoložíce) a nemají přivést čtyři svědky, pak deralah oni (obviněného) osmdesát pruhy, a neakceptují jejich svědectví na věky. To a oni jsou zlí lidé.
Kromě těch, kteří činí pokání poté a napravit (sám), pak jistě Bůh je odpouštějící, slitovný. [An-Nûr/24: 4-5]

LI'AAN SOLUTIONS
Problém je, když člověk si manželčinu nevěru s jiným mužem, a neměl svědka v tomto případě. Nemohl si to za samozřejmost, ale jsou bezmocní, protože nemají svědky. Chcete-li tento problém vyřešit, zadejte Li'an nebo Mulâ'anah Shari'ah.

Pochopení Li'an Or Mulâ'anah.
Slovo Li'an (اللعان) a Mulâ'anah (الملاعنة) je základní slovo (Mashdar) od لاعن - يلاعن - ملاعنة و لعانا smysluplné prokletí. Li'an slova následovat vzor (wazan) فعال které obecně označuje akce přišla ze dvou směrů. Takže význam arabské prokletí Li'an je vzájemná mezi dvěma lidmi. [1]

Zatím, podle Shari'ah učenci, je Li'an svědectví-svědectví potvrdil přísahou jménu Alláha, nadávkám a tresty doprovodu hněvu. [2]

Tento proces se nazývá Li'an svědectví, protože muž (manžel) řekl: "Bůh la'nat mě, když jsem mezi těmi, kteří leží". Lafadz tento (kletba-ed) je považován (jak název-ED), aniž by viděl lafazh al-Ghadhab (který se používá k posílení manželky pesaksiaan-červená), i když existují ve slově Alláh Subhanahu wa Ta'aladalam an-Nûr/24 odst. dopise 6-9, stejně jako první zmínil lafazh prokletí než lafazh al ghadhab a manžel (man) je silnější než ženy, protože manžel byl schopen začít s prokletím.

Tam jsou také uvádí, že je to smysluplné slovo anathema vyhoštění a penjauhan a od té doby každý pár byl pryč od jejího partnera a zakázal manželství mezi nimi navždy. [3]

Pro Li'an
Li'an držel s tvrzeními, protože cizoložství (podvádění) o manžela, který je zaměřen na jeho manželku, ale on nemohl přivést čtyři svědky. Shaykh Salih al-Fawzaan řekl: "Je-li člověk obviní svou ženu z cizoložství pak musí prokázat důkazy svědků na obvinění. Pokud to možné není, pak bude potrestán cizoložství žalobce. Tento trest nemůže spadnout z něj kromě svědectví mu čtyřikrát s přísahou Alláhem Subhanahu wa Ta'alabahwa zahrnuje lidi, kteří jsou čestní a páté nehoda se za něho modlit, aby zlořečil (ho), když leží. Pokud by to udělal on nepotrestány žalobce z cizoložství. [4]

Shari'a Li'an.
Li'an nebo Mulâ'anah je předepsáno v islámu na základě al-Qur'an, Sunna a idžmá ".

Al-Koránu je slovo Alláha Subhanahu wa Ta'ala:

والذين يرمون أزواجهم ولم يكن لهم شهداء إلا أنفسهم فشهادة أحدهم أربع شهادات بالله إنه لمن الصادقين والخامسة أن لعنت الله عليه إن كان من الكاذبين ويدرأ عنها العذاب أن تشهد أربع شهادات بالله إنه لمن الكاذبين والخامسة أن غضب الله عليها إن كان من الصادقين

A ti, kteří obviňují své manželky (cizoložství), ve skutečnosti nemají žádné svědky, kromě sebe, pak svědectví této osoby je čtyřikrát přísahám při Alláhovi, neboť On je včetně správné kodeky. A (přísaha) pětinou la'nat Alláh na něj, kdyby včetně těch, kteří lžou. Jeho manželka byla ušetřena trest svědčit čtyřikrát, přičemž Alláha tím, že její manžel skutečně obsahuje lidi, kteří lžou. A (Přísaha) pátý, že prokletí Alláha být na ni, kdyby byly zahrnuty správné lidi. [An-Nûr/24: 6-9]

Mezitím, od Sunny hadith jako Sahl bin Sad radi-Sâ'idi anhu, který zní:

أن عويمر أتى عاصم بن عدي وكان سيد بني عجلان فقال كيف تقولون في رجل وجد مع امرأته رجلا أيقتله فتقتلونه أم كيف يصنع سل لي رسول الله عن ذلك! فأتى عاصم النبي صلى الله عليه وسلم فقال: يا رسول الله - فكره رسول الله صلى الله عليه وسلم المسائل - فسأله عويمر فقال إن رسول الله كره المسائل و عابها. قال عويمر: و الله لا أنتهي حتى أسأل رسول الله صلى الله عليه وسلم عن ذلك. فجاء عويمر فقال: يا رسول الله! رجل وجد مع امرأته رجلا أيقتله فتقتلونه أم كيف يصنع? فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: قد أنزل الله القرآن فيك و في صاحبك. فأمرهما رسول الله صلى الله عليه وسلم بالملاعنة بما سمى الله في كتابه فلاعنها ثم قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: إن حبستها فقد ظلمتها فطلقها فكانت سنة لمن كان بعدها في المتلاعنين ثم قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: انظروا فإن جاءت به أسحم أدعج العينين عظيم الأليتين خدلج الساقين فلا أحسب عويمرا إلا وقد صدق عليها و إن جاءت به أحيمر كأنه وحرة فلا أحسب عويمرا إلا وقد كذب عليها. فجاءت به على النعت الذي نعت رسول الله صلى الله عليه وسلم من تصديق عويمر فكان بعد ينسب إلى أمه

Opravdu "anhu přišel Uwaimir Radi" Asim bin 'Umar AdiRadhiyallahu který je v čele synů "Ajlan a řekl: Co si myslíte o člověku, který najde muže s manželkou, zda by mohl zabít ji a pak si (odpověď-ed) ho zabil, nebo jak by se měl chovat ? Zeptejte se ho pro mě na Alláhova posla! Then 'Umar radi Ashim přišla k Prorokovi, nechť' alejhi wa salam a řekl:! "Ó Posle Alláha - proroka, nechť 'alejhi wa salam nelíbilo otázky, jako že-pak" anhu zeptal Uwaimir Radi radi Ashim anhu a on řekl, že Prorok, nechť' alejhi wa salam nelíbil otázky a výčitky "Uwaimir radi anhu řekl," Při Alláhovi, já se nezastaví, dokud jsem se ptají Proroka, nechť Uwaimir radi anhu přišel a řekl. "alejhi wa salam na to pak.": Ó Posle Alláha! ? Muž si jiného muže s manželkou, zda by mohl zabít ji a pak (by odpovědět-ed), aby ho zabil, nebo to, co by měl dělat proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl: Opravdu Bůh Subhanahu wa Ta'ala snížila Al-Korán o vás . a manželka pak proroka, nechť '.. alejhi wa salam nařídil, že oba bermulâ'anah (vzájemná prokletý), s nimiž Bůh je uvedeno v jeho knize pak dělají mulâ'anah pak proroka, nechť' alejhi wa salam řekl: "Pokud ho zadrží, znamená, že . menzhaliminya "Pak Uwaimir radi Umar rozvedl jeho manželku pak budiž jako Sunna pro generace po nich v mula'anah pak proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl:.." Hle! Když porodila černé dítě, s vytřeštěnýma očima a černé, a druhý velký zadek velkých telat, takže jsem si jistý, že "Uwaimir upřímný v tomto ohledu, a kdy mít děti načervenale bílou, pak jsem přesvědčen, že" Uwaimir lhali. Pak porodila dítě, které má vlastnosti, jak je uvedeno proroka, nechť 'alejhi wa salam poctivosti "Uwaimir. Poté, dítě jí řekla matka dinasabkan. [5]

Podobně, Umar radi Anas hadith, které zní:

إن هلال بن أمية قذف امرأته بشريك ابن سحماء وكان أخا البراء بن مالك لأمه وكان أول رجل لاعن في الإسلام قال فلاعنها فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم أبصروها فإن جاءت به أبيض سبطا قضيء العينين فهو لهلال بن أمية وإن جاءت به أكحل جعدا حمش الساقين فهو لشريك ابن سحماء قال فأنبئت أنها جاءت به أكحل جعدا حمش الساقين

Opravdu Hilal bin Umayyah radi anhu obvinil svou ženu z cizoložství s Syarik Sahma bin `Umar radikálů. Hilal radi Seibu anhu byl bratr ibn al-BARA "Malik Radi anhu a on byl první muž, který dělal mulâ'anah v islámu. Řekl: Tak Hilal radi mulâ'anah anhu udělal své ženě. Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl: "Pehatikanlah žena Když porodila bílých dětí, rovné vlasy a její oči byly jasné a on patří k Hilal bin Umayyah a kdy mít děti černé oči, kudrnaté a dvě malé telata, a tak se o Sarik! . Sahma bin `Anas radi anhu řekl:. Řekl jsem ženě, která porodila Black Eyed, kudrnaté a malá obě nohy [6]

Shoda, pak al-Haafiz Ibn Hajar má menukilkan konsensus o pensyariatan Li'an. [7]

Moudrost Pensyariatan Li'an.
Mezi pensyariatan Li'an moudrosti je udržet linii a potupy manžela odmítl. [8]

Právní podmínky Li'aan
Li'an použije v případě, soulad s těmito požadavky:

1. Podmínkou je, aby obviněný manžel podvádí svou ženu, nemohl přivést čtyři svědky poplatku. Vzhledem k tomu, Alláh Subhanahu wa Ta'ala ve Svém Slově vyžaduje, aby:

والذين يرمون أزواجهم ولم يكن لهم شهداء إلا أنفسهم فشهادة أحدهم أربع شهادات بالله إنه لمن الصادقين

A ti, kteří obviňují své manželky (cizoložství), ve skutečnosti nemají žádné svědky, kromě sebe, pak svědectví této osoby je čtyřikrát přísahám při Alláhovi, neboť On je včetně správné kodeky. [An-Nûr/24: 6]

2. Žena, která obvinila není znám jako cizoložník a popřel obvinění z cizoložství. [9]

3. Žena, která obvinila žalobce manželku je ženatý manželství syar'i, kteří byli oba taktovaný nebo ne. [10]

4. Poplatek ve formě cizoložství nebo popírá děti narozené ženě jako ona, nebo odepřít její těhotenství. [11]

5. Li'aan dojít plnoletí, manželský a časté (mukallaf). Vzhledem k tomu, svědectví nemůže být přijat z těch, kteří mukallaf. [12]

6. Od manžela a částkou persaksiannya čtyřikrát. [13]

7. To se provádí před kádí (rozhodčí nebo jeho zástupce), protože Prorok, nechť 'alejhi wa salam seřazeny Hilal bin Umayyah, aby jeho ženu a udělal mulâ'anah dříve, než on, nechť' alejhi wa salam. [14]

Li'an Realizace procesu. [15]
To může být uzavřena z textů al-Koránu a hadísy o alejhi proroka, nechť "wa salam, že Li'an průvod je takto:

1. Provádění mulâ'anah disunnahkan halayak před sledováním.

2. Oba páry stáli, kdy lze mulâ'anah tolik lidí být viděn

3. Al-Qadi nebo soudce začal připomenutím oba k pokání před začátkem konání akce mulâ'anah.

4. Soudce začal se svým manželem a řekla mu, aby vstát a říct: Řekni čtyři slova:

أشهد بالله إني لمن الصادقين فيما رميت به زوجتي هذه من الزنا

Vydávám svědectví o Božím jménu, já jsem opravdu upřímný ve všech obvinění z cizoložství, které jsem poukázat na svou ženou tohoto!.

Pokud Li'an za popírání děti narozené do kádí (rozhodčí) nařídil mu, aby prohlásil:

أشهد بالله لقد زنت وما هذا الولد بولدي

(Svědčím o tom, při Bohu, že tato žena se dopustila cizoložství a dítě není můj syn).

Shaykh Ibn Uthaymeen rahimahullah Li'an umožní merajihkan stanovisko s jiným než arabsky. [16]

5. Projev prohlásil manžela přes čtyři časy.

6. Soudce nařídil muž položil ruku do úst a pak řekl: Ale bojte Alláh Subhanahu wa Ta'aladan doporučuje položit dále mučit horší než svět adzab a podobně.

7. Pokud manželé zajímavé li'ânnya potrestán al-Qâdzif (žalobce cizoložství).

8. Pokud zůstal neoblomný, že pronesl pátý

وعلي لعنة الله إن كنت من الكاذبين

Ať je Alláh prokleje potkat mě, jestli jsem lhal.

S tímto byl bez nástrah trestu.

9. Pak soudce řekl jí: "Vyberte si Vy jste popírat nebo potrestán smilníci Pokud nemá popírat cizoložníky potrestán (Rajam)!..

10. Pokud trvá na mulâ'anah pak řekl:

أشهد بالله إنه لمن الكاذبين

(Svědčím o tom, při Bohu, že on (manžel, Ed) lež) čtyřikrát.

11. Pak soudce požádal ho, aby přestal, aby vám poradit a říct, že to může způsobit hněv Alláha Subhanahu wa Ta'alakepadanya.

12. Když vytáhl persaksiannya přiznal se k cizoložství a trestalo se cizoložníka.

13. Pokud se i nadále odmítnutí pak nařídil, aby prohlásil:

وعلي غضب الله إن كان من الصادقين

May Boží hněv spadnout na mě, jestli to zahrnuje lidi, kteří jsou čestní.
Pak začala být bez trestního stíhání a mulâ'anah byl splněn. Tak, všechny důsledky způsobené Li'an v platnost na pár manžela a manželky.

Důsledky Li'aan.
Každé rozhodnutí a zákon má důsledky, tak i Li'an. Má některé důsledky v důsledku těchto mulâ'anah. Mezi tyto důsledky:

1. Oba jsou bez otroctví zákona, a to jak jako žalobník cizoložství trest (Haddul Qâdzif) nebo trestání cizoložství. To je založeno na slovo Alláha Subhanahu wa-Nur poezie Ta'aladalam dopis 6-9.

2. Ženy by neměly být obviněn z cizoložství podruhé, a to by nemělo být řekl, aby měl cizoložství po mulâ'anah. Stejně tak, by děti neměly být nazýván dítě cizoložství. [17]

3. Oba páry se oddělil [18] Jak je popsáno v hadíth Ibn Umar Umar.:

أن النبي صلى الله عليه وسلم لا عن بين رجل وامرأته, فانتفى من ولدها, ففرق بينهما, والحق الولد بالمرأة

Prorok, nechť 'alejhi wa salam mulâ'anah držet mezi osobou s manželkou. Pak muž a jeho syn popírají proroka, nechť 'alejhi wa salam menasabkan oddělit a dítě s jeho matkou. [19]

4. Jejich oddělení je faskh (rozpaky manželská smlouva) místo rozvodu (rozvodu). [20] Tak dirajihkan Ibn al-Qayyim rahimahullah v ZAD al-Ma'ad.

5. Manželé jsou odděleny na věky, a nelze získat znovu Ruju "nebo nové manželství. [21]

6. Žena má nárok na její věno a člověk nemůže vzít, když oba měli sexuální vztahy. [22]

7. Žena nemá nárok na místo k životu a uživit manžela.

8. Děti narozené po mulâ'anah nasabnya odpojení z rodu svého otce a jeho matka dinasabkan [23].

9. Existence ženy dědic dědicem se synem mulâ'anah.

Tak jsme předloží stručný problém mulâ'anah. Doufejme, že tento souhrn užitečných diskusí.

Wabillahi taufiq.

Reference.
1. Bi-Ilmâm Tashîlul Fiqhil-ahadith al-Maram Min Bulûgh, Shaykh Salih al Fawzaan bin Abdillah, nejprve tištěný v 1427 bez vydavatele.
2. ash-Syarhu al-Mumti'' Ala ZAD al-Mustaqni ", Shaykh Muhammad ibn Saalih al-'Uthaymeen, kompletní plísně Muassasah Ibn' Uthaymeen.
3. al-I'lân Bi Fawâ `id al-Ahkam Umdah, Ibn al-Mulaqqin, tahqiq Abdul'Aziz bin Ahmad al-Musyaiqih, nejprve tištěný v 1421 H, dár al-'Ashimah.
4. Al-Bayan fi madhhab al-Imam Shafi'i, Yahya al-Ya'mari, tahqiq Qaasim ibn Muhammad-Nuuri, dar al-Minhaj
5. Saheeh Fikhis-Sunna, Abu Malik ibn as-Sayyid Kamal Salim, al-Maktabah at-taufîqiyah.
6. Al-Majmoo "Syarhu al-Muhadzdzab-part disyarah Najieb Muhammad al-Muthi'i-, Dar Ihyaa" na-Turats al-'Arabi.
7. Fat-hu al-Bari Bi Syarhi Sahih al-Bukhari, al-Hafiz Ibn Hajar, Maktabah Salafiyah. Atd..

[Přepsaný z časopisů sunna 09/Tahun Edition XII / Dzulhijjah 1429/2008M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]




zdroj: http://almanhaj.or.id/
_______

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar