Sabtu, 04 Agustus 2012

Gondolatok a Ramadán


Gondolatok a Ramadán


Által
Ustadz Firanda Ibn Abidin As-Soronji


Van egy nagy áldás az ő szolgáinak, hogy Isten különleges áldását töltött idő, az Ő szolgái, hogy kihasználják, és megnyerte a futamot, mint sok áldást.

Találkozott a Ramadán egy hatalmas öröm. Szóval egy muszlim tényleg úgy érzi, az öröm és animál is. Hány ember meggátolni ezt a finom, vagy azért, mert a halál már felvette, vagy a képtelenség, hogy imádják, ahogy kellene, mert a betegség vagy a másik, vagy mert félrevezetett és tudatlan e dicső hónapban. Ezért a muszlim megköszönni Istennek ezt az ajándékot. Imádkozzatok Hozzá megadta az őszinteség és a szellem felelős e nemes hónap, az istentisztelet és dhikr hozzá.

Sajnos, sokan nem értik a dicsőségét ennek a szent hónap. Ne tedd ezt a szent hónap, a földet learatni a jutalom Isten kiterjesztésével imádat, szeretet, és elolvassuk a Koránt. De ez a nagy hó, évszak, feltéve, hogy esznek, és a különböző ételek és italok, elfoglalják az anya továbbra is küzd a konyhába. A többiek ott, hogy kihasználják ezt a dicsőséges hónapban csak ébren maradni és beszélni, amíg ma reggel, majd délután tele álmokkal. Van még túl késő, hogy imádkozzon a mecsetben. Vagy amikor a mecsetben imádkozni, azt álmodta, hogy a pap üdvözlő azonnal. Mások vannak, akik tudják, azt a szent hónap a szezon rake pénzt, amennyire csak lehetséges. Állások, munkalehetőségek vezethető, mint egy kísérlet arra, hogy a világ kotor [1]. Mások nagyon aktívak a vételi és eladási, bye állni a piacon, és hagyja el a mecsetbe. Még ha az ima a mecsetben, imádkoznak sietett. És Allaah musta'an ... [2]
.
Bárki, aki ismeri a nagysága e szent hónap, ő nagyon hiányzik majd találkozni vele. A salaf éreztem a felsége e szent hónap, így a jelenléte mindig várakozással őket. Még jóval korábban, hogy ők készen találkozás.

Mu'alla bin Al Fadl mondta: "Ők (a Salaf) imádkozott, hogy Allah hat hónapot, hogy Isten hozta őket kapcsolatba a ramadan hónap ...." [3]

Hála Istennek, és köszönöm neki, hogy elhozta nekünk a Ramadán állapotában a nyugalom és a béke. Gondolj bele, hogy az állam hogyan testvéreink Palesztinában, Csecsenföldön, Afganisztánban, Irakban és más országokban? Milyen az ő helyzete üdvözlik ezt a szent hónapban? Katasztrófa utáni katasztrófa, a szenvedés szenvedés után történt velük. Sírt a fájdalomtól, és üdvözöljük ezt a szent hónap.

A mi sokféle étel böjt. Szóval, hogyan lehet a mi testvéreink szomáliai feltörése gyorsan? Ők továbbra is szembesülnek éhínség katasztrófa. [4]

Ramadan egy arany lehetőséget, hogy az óvatos
Azt mondta:

يأيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون

Ó ti, akik azt hiszik, feladata, hogy gyors, szükség szerint azok számára, mielőtt így óvatos. [Al Baqarah: 183]
.
Shaykh Uthaymeen, esetleg Allaah kegyelmezz mondani, hogy "لعل hogy Ta` Lil (miért). Ez magyarázza a bölcsesség (objektív) böjt. Nevezetesen, hogy (a népnek) van félelem Allah. Ez a bölcsesség (fő) böjt. A bölcsesség-bölcsessége böjt, mint testi épségében vagy társadalombiztosítási, akkor kövesse azt (nem a fő tanulsága, toll). "[5]

Hány ember van ebben a korban, ha azt mondják nekik: "Ne félj te Istenben", majd padamlah arca vörös düh és becsapta magát. Azt hiszi, ő Allah félelem, így érzik sértve, ha azt mondja neki, mert attól tartanak Allah.

Ibn Mas'ud mondta: "Elég annyit mondani, hogy valaki ártatlan neki:" Fear Allah ", aztán azt mondta:" Vigyázz magadra, az emberek, mint te azt tanácsolom engem? '. "

Egy napon a kalifa Harun Ar Rasid teve lovaglás ki fényűző és díszes, és egy zsidó azt mondta neki: "Ó, a hívők parancsnoka. Te félik Istent ", akkor beliaupun le a járművét, és földig hajoltak, hogy Allah a földre teljes tawadhu` és az alázat. Khalifah ezután elrendelte, hogy a zsidó emberek szükségleteinek.

Amikor megkérdezte, hogy miért a kalifa elrendelte, azt válaszolta: "Amikor meghallottam a szavakat a zsidó nép, eszembe jutott az Isten szavát

وإذا قيل له اتق الله أخذته العزة بالإثم فحسبه جهنم ولبئس المهاد

(És amikor azt mondta neki: "Fear Allah", felmerült, hogy az arrogancia okozta a bűnt. Elég lesz (visszatérő) pokol. És csakugyan Jahannam lakások legrosszabb. "Al-Baqarah vers 206 -), akkor aggódom Én voltam az, aki Istennek nevezett ". [6]

Ezért a böjt egy arany lehetőséget, hogy képezzük magunkat, hogy félelem Allah.

A legtöbb Salaf mondta, böjt a legkönnyebb bal enni és inni. Jabir mondta: "Ha gyors, ezért kell a hallás, látás, lisanmu, túl gyors ... És amikor a böjt, nem csinál, mint ahogy a dolgok voltak, amikor a dolgok nem voltak böjt". [7] Abul "Aliah mondta, az emberek, akik böjtölt mindig imádsággal, Bár volt olyan állapotban az alvás ágyában, (hogy) Mindaddig, amíg nem rágalmazás (WAG) mások. [8]

Mint Shaykh Sudais mondta: "És ha már végre és alkalmazzák, amit a célok disyariatkannya böjt (azaz, hogy félelem Allah)? Vagy sokan azok közül, akik nem ismerik a bölcsességet disyari'atkannya böjt és felejtse el az édes gyümölcs a jámborság és az odaadás utcák vannak megvilágítva, így elegendő csak a böjt tartózkodik ételek és italok, valamint az éhomi Érvénytelen a Zahir? "[9 ]

Azt is mondta: "A legtöbb ember nem ismeri a böjt lényege. Ezek korlátozzák a böjt értelmét, amely csak ne evés és ivás. Akkor látni néhányat, a böjt nem képes megakadályozni a (gonosz) verbális, tehát belecsúszni a rágalmazás, és fekvő namimah. Hasonlóképpen, hadd járják a füle és szeme, így esett a bűn és engedetlenség. Imám Bukhari már elmondott 1 hadeeth az ő Saheeh, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

من لم يدع قول الزور والعمل به والجهل فليس لله حاجة في أي يدع طعامه وشرابه

Aki nem hagyja el a hamis beszédet, és azok végrehajtására [10], valamint a tudatlanság nem [11], akkor Allah nem kell gyorsan balról enni és inni. [12]

Ibn Rajab mondta: "Aki a Ramadan nem szerencsés, akkor mikor lesz az asszony szerencsés? Minden olyan személy, aki e szent hónapban nem tudta rászánni magát, hogy Isten, akkor ő valóban elveszett. "[13]

Be vagyunk, mint a pillangók szórakoztató és szép, amikor láttam, valamint előnyös a házasság között, a növények, míg korábban ez a hernyó, hogy kár a lombozat és a növényi kártevők. Után azonban az éhezést még egy ideig a báb, a hernyó átalakul egy gyönyörű pillangó.

A böjt egy esélyt kap a használt MENTADABBUR Korán
Hány ember elfordult a Koránt és a balra olvassa a Koránt. Vagy amikor olvastad, anélkül, hogy ahhoz ne kapcsolódjon mentadabburi (kontempláció) tartalma értelmét. Tehát egyes emberek, a Korán, hogy valami emlékezetes [14].

Ibn Rajab azt mondta: "Allah mondják az emberek, akik olvassák a Koránt megértés nélkül (mentadaburi) jelentése. Azt mondta ومنهم أميون لايعلمون الكتاب إلا أماني (és köztük volt írástudatlan nem ismeri a Szentírást (at Law), de csak puszta mítosz. "Al-Baqarah vers 78 -). Ugyanis az olvasás nem ismerik a jelentését. Célja a kinyilatkoztatás a Korán kell érteni a jelentését, és gyakoroltam, nem csak át kell olvasni ". [15]

Amikor megérkezik Ramadan AZ Zuhri azt mondta: "Ramadán olvassa a Koránt és takarmányok (a szegényeknek)".

Ibn Abdilhakim mondta: "Ha az érkezési ramadán, Imam Malik elmondta a hadíszt távol maradnak, és eszmecserére a tudósok. Ő koncentrált a Korán olvasása Mushaf ".

Abdurrazak mondta: "Ha megy a Ramadan ideje alatt, Áts Tsauri hagyjanak istentisztelet és összpontosítás olvassa a Koránt."

Ibn Rajab azt mondta: "A Ramadan hónapban, a salaf koncentrálni olvasni a Koránt. Köztük van mengkhatamkan Korán minden héten van három naponta néhány töltenek két éjszakát. Még néhány közülük idején az utolsó 10 éjszaka, kiegészítve a Korán minden este.

Ami a hadíszt, hogy megmagyarázza a Korán betiltására mengkhatamkan kevesebb, mint három napig, majd a szándék, ha folyamatosan végzik. Ami a Koránt befejezése idején (csak) a nemes, mint a Ramadán, különösen éjszaka, hogy várható, ami Laylat al-Qadr, továbbá olyan helyeken, hogy nemes, aztán így van Sunnah szavalni reprodukálni Qur 1 `, hogy kihasználják a lehetőséget, hogy térben és időben egy dicsőséges. Ez a véleménye az Imam Ahmad és társai, és gyakorolják más, mint ők ". [16]

Között civilizált modor, amikor olvassa a Koránt. [17]
A. Kell olvasni a tartil, figyelem a szabályok szavalat kíséri mentadabburi verseket olvasni. Ha a vers, ami beolvassa kapcsolatos hiányosságokat vagy hibákat, akkor meg kell beristighfar. Ha átmegy a verseket kapcsolatos Isten kegyelmét, akkor meg kell kérni Istentől az Isten kegyelmét. Ha át a verseit Allaah, akkor kell félni Allah és menedéket keresnek Allaah ettől. Ezért, ha olvassa a Koránt egy gyors és kevesebb figyelmet szabályai szavalat, nehéz gyakorolni tadabbur Korán. Még olvasni a Koránt menet közben anélkül, hogy a szabályok, néha a törvény jogellenes lehet, ha a változásokat okozhat a betűk (nem megfelelően történt makhrajnya), mert a változásokhoz vezetnek a Koránban. Mintha olvasni gyorsan, de továbbra is úgy vélik szabályai szavalat, akkor nem számít, mert néhány ember könnyebb a szóbeli olvasás a Korán (és egyesek még olvasni mentadabburi Korán gyorsan).

2. Ha nem vágja az olvasó a Korán, mert azt akarta, hogy csevegjen barátaival mellette ült. Néhány ember, ha elolvassa a Koránt, és akkor van egy barátja mellé, majd ő is gyakran levágják olvasás beszélni a barátjával. Az ilyen intézkedések nem lehet elvégezni, mert a kategóriába tartozik távol a Koránban nélkül.

3. Ne olvassa fel hangosan a Korán így zavaró embereket maga körül, aki olvasta a Koránt is, vagy imádkozik, vagy alszik. A Próféta megtiltotta ebben a témában.

Abu Al Sa'id Khudri, azt mondta: "A Próféta i'tikaf a mecsetben, majd hallotta, hogy a ember olvassa a Koránt hangosan, és a Próféta volt a sátorban i'tikafnya. Beliaupun megnyitotta a szitár (szövet) sátor, majd így szólt: "Ti mindannyian bermunajat az ő Ura, úgy néhányan közületek zavarni. Nem néhány, akkor felemelte a hangját, amikor elolvasta a Koránt "vagy azt mondta:" Az (olvasni a Koránt) az imádság. " [18]

Ramadán az alkalom, ÉN introspekció
Omar Al-Faruq mondta:

حاسبوا أنفسكم قبل أن تحاسبا وزنوها قبل أن توزنوا و تزينوا للعرض الأكبر

Hisablah magad, mielőtt felelősségre vonását. Mérjük le magad, mielőtt mérlegelni. És berhiaslah (shalihlah jótékonysági) elkészítéséhez a tettek ditampakkannya nap rabszolgák. [19]

Azt mondta يومئذ لا تخفى منكم خافية (Azon a napon, amikor szembesül (neked Lord), nincs semmi rejtve az államot (az Isten) Al-Haqqah: 18 -).

Igaz, hogy beszélt az Al Faruq, muhasabah valódi én ebben a világban, sokkal könnyebb, mint a számvetés Allah a túlvilágon, (vagyis), amikor a gyerekek haja fehérré. Aki az Isten.

És a bizonyíték hiteles könyv jellegű: ... Ne hagyjuk a kicsi és nem (is) egy nagy, de megjegyezte, ez az egész?, és úgy találták, hogy mit csinálnak ott (írásban). És te Uram ne megvert egy juapun. (Al-Kahf: 49).

Al-Hasan azt mondta: "A hívő a vezérlőn. (Kell) menghisab ő maga, mint Isten. Ez vezetett számvetés a fény a túlvilágon van, mert a lelkük menghisab a világon. És ez okozza a súlya a leszámolás az Ítélet Napja hamar, mert hogy ebben az esetben nem bermuhasabah (a világ) ". [20]

Muhasabah természet, számítsuk ki és hasonlítsa össze a jót a rossztól. Így az összehasonlítás nem ismert, hogy ezek közül melyik a leginkább. [21]

Ibn al-Qayyim magyarázza: "Ez azonban muhasabah nehéz lesz azok számára, akik nem rendelkeznek a három esetben, vagyis a fény a bölcsesség, nem érinti a maguk és a (képesség) megkülönböztetésére öröm és rágalom (istidraj)."

Először is: a fény, a bölcsesség, a tudomány, amellyel egy rabszolga lehetett különbséget igazság és hazugság, útmutatást és félrevezetés, haszon és kár, és a kevésbé tökéletes, jó és rossz. Így tudta kideríteni szintje gyakorlata könnyű és nehéz, amelyet elfogadott és elutasított. Minél világosabb a fényében ezt a bölcsességet a személy, akkor ő lesz pontosabb a számítás (muhasabah).

Második: Ami a saját sérelme van szükség (a muhasabah). Mert az a fajta gondoltam, hogy a lélek, gátolhatják a tökéletlen vizsgálata a lélek, így lehet, ő meg fogja vizsgálni a jó a gonosz, csúnya, és az (megfordítva) tekintetében, mint a tökéletes vele szégyent. És nem érinti őt, kivéve azokat, akik ismerték őt. Aki gondolta volna, kedves lelke, ő volt a leginkább tudatlan magáról.

Harmadik: Ami a (képesség) megkülönböztetésére öröm és rágalom, ami megkülönböztetni az örömben, hogy Isten adta neki, az ő jóságának és a szeretet, érzelem, amit el lehet érni, örök boldogság öröm ez istidraj az Isten. Hányan kapnak az öröm terfitnah együtt (balról fulladjon öröm, így a távolabb tévútra az útról Allah, toll), és ő nem volt tudatában.

Ők dicsérni terfitnah a hülye emberek, becsapta az ő igényeinek is megfeleljenek, és a szégyen, hogy mindig zárva Isten. A legtöbb férfi, hogy három esetben (a dicséret a férfiak, kielégítetlen szükségletekre, valamint a kár, hogy mindig zárva) jeleként a boldogság és a siker. Amíg a tudomány, ahol úgy tűnik, hogy ......

Ibn Qayyim folytatja: .... minden hatalom, a jó megjelenés és az elme, ha kísért végrehajtása Isten parancsolatait, és amit Isten jóváhagyja, akkor ez egy ajándék Istentől. Ha nem, akkor az erő egy katasztrófa.

Minden állam arra használják, hogy hirdessem az Allah vallása, és a maga módján, akkor ez egy ajándék Istentől. Ha nem, akkor ez csak egy katasztrófa.

Minden olyan tulajdonság, amely kíséri berinfaq, ahogy Allah, hogy nem számíthatunk jutalmak és hála az ember, akkor ez egy ajándék Istentől. Ha nem, akkor az ingatlan csak visszafelé sül el neki ....

És minden ember, aki megkapja a hozzáállás és pengagunggan és a szeretet neki, ha azokhoz olyan érzése szerint az alacsony és alázatos Isten előtt, valamint a szégyen neki ismerős és nem a tettek, és tanácsot ad az üzletemberek, akkor ez az Isten ajándéka. Ha nem, akkor ez csak egy katasztrófa.

Ezért kell egy szolgája megfigyelni egy nagyon fontos pont, és ez veszélyes, annak érdekében, hogy különbséget ajándékok és katasztrófák, és a Boomerang áldás számára, mert milyen sok szakértő és nemes istentisztelet a félreértést és kétértelműséget, hogy megértsék ezt a vitát. [22]

Tudd meg, köztük muhasabah tökéletességet, hogy megtudjátok, hogy minden celaanmu a testvérem, aki házasságtörést elkövetni, vagy gyalázat, akkor azt vissza.

Narrátor: A Próféta azt mondta, hogy:

من عير أخاه بذنب لم يمت حتى يعمله

Minden olyan személy, aki elítélte testvérét, mert az ő bűne (kemaksiatannya), akkor nem fog meghalni, amíg ő követte el a engedetlenség. [23]

Értelmezésekor a hadíszt, Imam Ahmad azt mondta: "Ez (mint mondják), sin (bűnös), hogy ő is megbánta". [24]

Ibn al-Qayyim mondta: És még a szemrehányás az izgalom párosul a bukása ellenzői, akik hibáztatták a hibát. Imám At-Tirmidhi is elmesélte, hogy a Próféta-marfu' azt mondta: "Ne jelenjen meg izgalom a katasztrófa befell öcséd, ezért Isten áldja meg a testvére, és hogy katasztrófa neked '." [25]

És talán még a szándéka, hogy a próféta celaanmu elleni bűn a testvére nagyobb, mint a bátyja a bűn és a bűnösök is rosszabb, mint csinálni. Mert ez azt mutatja, tazkyiatun celaanmu nafs (ön dicséret), és azt állítják, hogy te mindig felül megfelelés és ártatlan volt a bűn és a bűn hozott saudaramulah.

Akkor lehet, sajnálom, hogy a bátyja bűne miatt, és annak következményeit, hogy az után merülnek fel, hogy egyfajta visszafogott és alacsony, valamint sértés lelkét, és engedje fel őt a szent önismeret betegség, egyfajta büszkeség és ujub, valamint létrehozása őt Isten arcát állapotban le szívvel lemondott, hasznosabb és jobb neki, mint a vallomás, hogy Ön mindig a tetején és az Allah iránti engedelmesség nem tartod magad egy csomó Isten iránti engedelmesség. Még úgy érzi, hozzájárult ahhoz, hogy az Isten teremtésének és a lények, mint alávetettség. Ez a te testvéred, akik kötelezettséget vállaltak engedetlenség-(sokkal) közelebb az Isten kegyelmét. És mennyi az emberek érzik és hozzájárulnak ujub jótékonysági miatt engedelmeskednek Isten haragját.

Sin vezető úgy érzi, megalázták a tettes előtt Allah Allah részesítik előnyben, ahelyett, hogy egy jótékonysági ragaszkodás vezet a tettes úgy érzi, "ujub. Sőt, ha véletlenül elaludna éjjel (nem végeznek éjszakai imádságok), akkor sajnálom, reggel, jobb, mint ha imádkozol este, majd reggel úgy érzi, "ujub magadnak, mivel a valódi emberek ujub, nem jótékonykodás Akár Isten. Te nevetsz, ahogy elismeri (a hibákat és hiányosságokat) jobb, mint sírni, de úgy érzi, "ujub.

Nyögi a bűnös szemében Allah előnyben részesített szavazást képest, akik dicsőíteni azonban dhikr "ujub. Lehet, hogy a bűn által elkövetett testvérek, Isten adott neki, és visszavonják a kábítószer-betegség, amely megöli magát, de a betegség rajtad, és nem érzed azt.

Istennek van egy titkos és bölcsességet az ő szolgáinak, hogy engedelmeskedjenek, és aki részt erkölcstelen, senki sem ismer, csak őt. A tudósok és a bölcsek nem értik meg a titkot belőle, kivéve azt az egy elvárná, és elfogták az öt emberi érzék. De azon túl, hogy van Isten misztériumának nem ismert, még a felvétel angyalok a szeretet.

Próféta azt mondta:

إذا زنت أمة أحدكم فليقم عليها الحد ولا يثرب

(Ha egy rabszolga nő tulajdonában lévő valamelyik akkor törj házasságot, a büntetés létrehozása volt neki szemrehányást, és nem) [26], mert valójában az értékelés oldalán a törvény Isten és az Ő. És célja, hogy megerősítse a büntetés volt a rabszolga nő, nem szemrehányás.

Isten azt mondta, arról szól, hogy a legjobb tudását, és leginkább vele (azaz a Próféta): "És ha nem erősíti (szív), te minden bizonnyal kevésbé hajlamos őket (a hitetlenek)". (Al-ISRA ': 74). A Joseph próféta azt mondta, "... És ha Te elfordulnak tőlem a pergő, biztosan hajlamos lenne (eleget kívánságaikat), és én biztosan ember között, akik hülye. "(A Yusuf: 33).

Próféta leggyakrabban esküsznek, mondván لا ومقلب القلوب (a essek vissza a lényege az emberi szív) [27]. Azt mondta: "Még egy emberi szívet, de ő volt a két ujja közé az ujjak az Isten. Ha Allah úgy akarja, (akkor) Isten ad neki utasításokat. És ha Allah úgy akarja, akkor Allah is félrevezethetik, "[28], majd imádkozott:

اللهم مقلب القلوب ثبت قلوبنا على دينك

O az, aki tükrözött vissza az ember szívét, meg a szívünk, ahogy csak jólesik. [29]

اللهم مصرف القلوب صرف قلوبنا على طاعتك

Essence of O-malingkan lopni az emberek szívébe, palingkanlah szívünket engedelmeskedni Önnek. [30]

Imádkozzatok Isten, hogy imádják Fast KAPOTT
Ibn Rajab mondta: "A Salaf, igyekeznek komolyan, hogy finomítsa és javítsák gyakorlat. Ezután, hogy ők nagyon aggasztja, hogy tetteik fogadhatók el, és attól féltek, hogy tetteket nem fogadunk el. Ők azok, akik adnak, amit adnak, a szíve a félelem. (Al Mukminun: 60).

Ez volt a narrátora 'Ali, azt mondta: "Legyen inkább az, amit kapott a jótékonysági (miután csinál egy jó cselekedet), a figyelem szíves tetteit (amikor pedig jótékonysági). Hát nem hallja Isten szavát إنما يتقبل الله من المتقين (Bizony, Allah fogadja csak azoknak, akik félnek Allah, Al Maidah: 27).

A Fadhalah azt mondta: "Tudom, hogy Isten elfogadja tetteim kisebb, mint a mustármag, bár én szerettem jobban, mint a világot és mindent, mert Allah azt mondta: Bizony Allah csak akkor fogadja el azoktól, akik félnek Allah. (Al Maidah: 27) ".

Abu Dárda azt mondta: "Tudom, hogy Isten elfogadta nekem csak egy imát, hogy én több szeretet, mint a föld és annak minden tartalmát, mert Allah azt mondta: Bizony Allah csak akkor fogadja el azoktól, akik félnek Allah. (Al Maidah: 27) ". [31]

Malik bin dinár mondta: "érzése a félelem, ha a gyakorlatban nem fogadják el, nehezebb, mint a szeretet."

"Ahogy` Sulami Atha mondta: "Vigyázz, nehogy a tetteket nem azért, mert az Isten."

Abdulaziz bin Abi Ruwwad mondta: "Én találtam őket (a salaf) nagyon komolyan, amikor a jó cselekedetek. De ha már befejezte csinál egy jó cselekedet, azok felülíródnak a szomorúság és az aggodalom, hogy tetteik elfogadják, vagy nem? "

Ezért a Salaf hat hónap után az imádságnak, hogy Isten hozta össze a ramadán. Azt is imádkozott Ramadán után hat hónapot, hogy tetteik fogadható el.

Wuhaib bin Al Ward olvasva Isten szavát

وإذ يرفع إبراهيم القواعد من البيت و إسماعيل ربنا تقبل منا إنك أنت السميع العليم

(És amikor Ábrahám fel (nevelés) alapjai a ház Isma'il (imádkozó): "Ó, mi Rabb, fogadják el azt (tetteinkben). Bizony Te vagy hall, és meghatározza az Al-Baqarah vers 127 -, akkor ő (a Wuhaib bin Al Ward) sírt, mondván: "Ó, szeretett AR Rahman. Te AR Rahman fel a házat, akkor attól tartanak, hogy a tetteket nem fogadja el AR Rahman". [33]

Ibn al-Qayyim mondta, és érezte, elégedett (elégedett) egyike volt a jótékonysági odaadás amit tett, azt jelzi, hogy nem volt tudomása a helyzet maga. Ő nem ismeri a jogait Alllah és hogyan kellene Istent. Tudatlanság a maguk és a hiányzó utálatosságok szereplő jótékonysági odaadással, és az ő tudatlansága Isten nagyságát és a jobb-jobb, hogy neki vagy előítéletes a lelke tele hibák, így végül elégedett volt az ő engedelmes szeretet. Azt is létrehoz egyfajta "ujub (lenyűgözött) önmagával, amely több éve folytat karitatív engedelmességet, és arra késztetheti az érzés a büszkeség és más májbetegségek, ami (természetesen) sokkal veszélyesebb, mint a nagy bűnök, amelyek megjelennek, mint például a házasságtörés, az ivás kemény, és kirohant a csatatéren. Ha igen, úgy érzi, elégedett a jótékonysági odaadással, az ostobaság és a butaság a lélek.

Ha figyelembe vesszük, kiderül, az emberek, akik óvatosak és szakértői szolgáltatás, ők kérnek bocsánatot, Isten akkor is, ha befejezték az engedelmesség a szeretet. Ez, mert felismerik a hiányosságokat, amikor jót. És azt elismerte, hogy a szeretet nem fér, hogy betartják a nagyságát és fenségét Isten. Ha nem volna Isten parancsára cselekszik, akkor ők is szégyellni fogja Isten elé imádatuk hibás, és nem adja fel az öröm, az istentisztelet az Isten hibás. De még ezt a parancsot, hogy imádják Istent, bár tele van hibákkal.

Allah elrendelte a zarándokok (látogató Isten háza) a beristigfar befejezése után a rituálék Hajj a legfenségesebb és nemes, hogy az Arafat wukuf. Allah azt mondja, ami azt jelenti: Tehát ha tudtak elszakadni Arafat Istennek Masy'aril berdzikirlah Haram. És berdzikirlah (hívó) Isten mint ditunjukanNya neked, és azt megelőzően, hogy tényleg, valóban, az emberek tévútra. Akkor veszik fel a kiindulópontot sokan (azaz Arafat), és kérjen bocsánatot az Allah, bizony Allah Megbocsátó és Könyörületes. (Al Baqarah: 198-199).

Allah is mondja والمستغفرين بالأسحار (És kérem bocsánatát hajnalban., Ali Imran vers 17 -). Hasan Al-Basri mondta: "Ők az éjszakát imádságban megnyúlnak, amíg az idő, hogy hajnali (napkelte előtt), és aztán ülni és beristighfar az Isten". És egy saheeh hadeeth említettük, ha a próféta üdvözlet imádság, ő beristighfar háromszor. [34]

Allah elrendelte, hogy a próféta beristighfar után nyilvánított prófétai értekezést, és ő sallallaahu "alaihi wa sallam már jól teljesített, valamint a zarándoklat befejezése után, és mielőtt meghalt. Akkor Allah azt mondja a levélben, hogy tavaly ősszel a Próféta: "Ha Allah segítsége és a győzelem jött. És látod az embereket fog Allah vallása droves, majd dicsőítsék az Úr dicséretét, és te bocsánatot kérni tőle. Bizony, Ő a legtöbb fogadja bűnbánat ". (A versek Nasr 1-3).

A visszaesés e levél, majd Omar Ibn Abbász és tudom, hogy ez a bejelentés, hogy az Allah Küldötte n, jeleként halála volt Allah Küldötte. Tehát Isten megparancsolta, hogy beristighfar miután vállalt kötelessége értekezését Isten. Olyan ez, ha az értesítést, hogy (O Próféta) teljesítette kötelezettségét, és nincs más feladat, majd végezze el a fedelet a megbocsátás. Csakúgy, mint a záró imát, zarándoklatot, imák ma este. A mosdás után is, azt mondta:

سبحانك اللهم وبحمدك أشهد أن لا إله إلا أنت أستغفرك وأتوب إليك.
أللهم اجعلني من التوابين و اجعلني من المتطهرين.

Így az állam az emberek, akik tudják, mi kellene, és összhangban az Isten dicsőségét, és megérteni a jogokat az imádat és a követelményekről.

Said néhány bölcs: "Ha ön elégedett (elégedett) az Ön és a tettek Allah, (majd), akkor tudja, hogy Allah nem elégedett amalmu. És aki tudja, hogy neki volt egy folt tévedés, szégyen és csúfság, és tudni, hogy a tettei tele vannak a betegségek és a hiányosságok, akkor hogyan lehetett volna elégedett tettekkel? Hogy tudta gyakorlat kedvéért Allah? "

Nagyon szép szavait Shaykh Abu Madin: "Azok, akik felismerik az istentisztelet, akkor ő nézni tettei szemüveges Riya". Ránézett a helyzet a puszta elismerése, és nézte a szavait egy puszta hazugság. A több az, amit elvár a szíved, a lelked egyre kisebb lesz előtted, és annál kevesebb az értéke az áldozat amit meg kell tölteni eléréséhez nagy reménység. Minél jobban ismeri az Isten természetét és a természet rububiyah "ubudiyah, és minél többet megismerni Istent és ismerd meg magad, annál inkább egyértelmű az Ön számára, hogy ami benned formájában jótékonysági áhítat, nem helyénvaló, hogy az Istennek. Annak ellenére, hogy jött össze tettekkel (mint például azt a gyakorlatot, mérlegelés minden) Jinns és férfi, akkor még a büntetéstől való félelem az Isten (mert félsz nem fogadták el, toll). Bizony Allah fogadja el tetteit a kegyelem és a kegyelem méltóságát és az Ön számára. Ő is jutalmazza és jutalmazza meg, valamint a dicsőség, irgalom és kegyelem. " [36]

Shaikh Abdurrahman Sudais Mint mondta: "Íme, testvéreim, ahogy üdvözlöm ezt a szent hónap, akkor is hamarosan elhagyja őt. Tudod, ó, Allah szolgája, hogy akkor kell eleget tenni e hónap végén? Vagy nem fogsz találkozni vele? Allah, nem tudjuk, mi pedig minden nap több tucat menyalatkan szervek. Hol használják őket, hogy gyorsan velünk? Egy bölcs ember teszi mindezt sántaság bermuhasabah és igazítsa, távolítsa el az utat az engedelmesség a halála előtt egy hirtelen, így nem volt előny, kivéve a jó cselekedetek. Rabb Ikrarkanlah ígéretet, hogy ha ezen a szent helyen, és ebben az áldott szent, hogy tartsanak bűnbánatot és megbánni, és elszakadni a bilincseket, az engedetlenség és a bűn. Valójában ez volt a célja, hogy imádkozzanak a jó a magad és a testvérek, a muszlimok ". [37]

Washallahu "ALA Nabiyina Muhammadin sallallaahu" alaihi wa sallam.

Maraji `:
A. Madarijus Salikin, Ibn al-Qayyim, Abdulaziz bin tahqiq Nasir Al Julaiyil, Dar Thaibah Ath.
2. Wazhaif Ramadan, Sheikh Mohammad bin bin Abdurrahman Qasim.
3. Mint Ahaditsu Siyam, Wa Ahkamuhu Adabuhu, Sejk Abdullah Al Fauzan.
4. Korán Tafseer Al Al Karim, Shaykh 'Uthaymeen, Dar Ibn Jauzi.
5. Ramadan Fursah Lit Taghyir, Muhammad bin Al Habda Abdillah.
6. Kaukabah Khutab Al Al Al Kaaba Munifah Min Szószék Ash Syarifah, Abdulaziz bin Abdurrahman sejk Mint Sudais.
7. Fathul Bari, Ibn al-Hadzsar "Asqalani, Darus Salam, Rijád.
8. Tuhfatul Ahwadzi, Al Mubarakfuri, Dar Ihya At Turots Al-'Arabi.
9. Tafsir Ibn Kathir.

[Másolt As-Sunnah magazin IX/1426/2005M 06/Tahun Edition. Kiadók Alapítvány Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 tel. 0271-858197 Fax: 0271-858197]



Ha azt várjuk, Áldás keresztül Dhikr Allah Subhanahu Wa Ta'ala


Által
Dr. Nasir bin "bin Muhammad al Abdirrahman-Juda'i


A lényeg az áldás mindig jól van, folyamatos, bőséges és egyre nő. És minden jósága mind világi, és a továbbiakban is a kezében Allah wa Subhanahu Ta'ala, mint korábban leírt előzetes megbeszélést. Ezért, az áldás nem várható és szükséges, kivéve Allah wa Subhanahu Ta'ala egyedül, vagy már át is mindent, hogy Allah wa Subhanahu Ta'ala Leave áldást neki, ami persze a megfelelő módon a Shari'a (masyruu " ). És dzikrullaah (emlékére Subhanahu Allah wa Ta'ala) az egyik eszköz a keresési keberkah van tőle.

Dhikr (emlékére Subhanahu Allah wa Ta'ala) is óvatosan kell eljárni (qalbi milliárd), valamint a szóbeli (milliárd lisaan). De a legjobb (al-Afdhal) a máj és a szóbeli is [1], de ha a választás korlátozódik csak az egyiket, majd több alapellátási (Afdhal) [2], mert a szív dhikr (dzikrul Qalbi) fog tudást (ma'rifah), és felkelti a szeretet érzése (al-mahabbah) és a szégyen (al-hayaa "), szül félelmet (makaafah), és hogy egyfajta kontroll (muraaqabah) az Allah wa Subhanahu Ta'ala [3].

Különböző típusú Dhikr
Rahimahullah Ibn al-Qayyim könyvében, az al-Waabilush Shayyib említés a fajta dhikr, az emlékezés volt, két részre tagolható, nevezetesen:

Első: Calling a nevek, Attribútumok Allah wa Subhanahu Ta'ala és laposabb őt segítségével a nevek és tulajdonságok is megtisztítja őt az összes mindent, ami nem valósítható meg pihen benne. És ez két részből állt:

A. Magatartása a dicséret, hogy Allah wa Subhanahu Ta'ala beszélve a Nevek vagy attribútumok.
Ezek a szakaszok magyarázata a hadíszt a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam hasonlóan, سبحان الله, والحمد لله, ولا إله إلا الله, والله أكبر és سبحان الله وبحمده és لا إله إلا الله وحده لا شريك له, له الملك, وله الحمد, وهو على كل شيء قدير vagy a másik.

És a legjobb (Afdhal) ebben a szakaszban, és magában foglalja az összes dicséretet, az سبحان الله عدد خلقه. Ez több mainstream (Afdhal), mint سبحان الله. Mintha azt mondod: "الحمد لله عدد ما خلق في السماء وعدد ما خلق في الأرضى وعدد ما بينهما, وعدد ما هو خالق" több mainstream (Afdhal), mint csak "الحمد لله". Ő ezt azzal erősíti megemlíteni néhány hadíszt próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.

2. Információ [4] Allah wa Tabaaraka Ta'aalaa normák szerint a neveket és az Ő tökéletes tulajdonságok.
Mármint, hogy a mindenható Isten meghallotta a hangokat, az Ő szolgái, látván azok mozgása, nincs semmi elrejtve a szeretet, Ő a legkegyesebb nekik, mint szüleik és hogy ő ezt a hatalmat minden valamire és mások.

Ibn al-Qayyim lehet Allaah Irgalmazz, majd így folytatta: "És (hogyan) a legjobb ilyen típusú, azaz dicsérik Őt a dicséret, amely szokott dicsérni magát, és dicsérni az Ő Messenger, Muhammad sallallaahu" alaihi wa sallam használt dicsérni nélkül tahriif (torzítják értelmében a nevét és a természet), anélkül, ta'thiil (attribútumok Ő tagadja), anélkül, tasybiih (kereszttel rupakan anyagát és az anyag jellegétől és a természet a maga által teremtett) és anélkül tamtsiil (egyenlő anyagát és az anyag jellegétől és a természet az ő teremtményei.)

Aztán említette valamilyen más megint, és így szólt:
Másodszor, a hívás és visszahívás parancsok, tilalmak és törvények Allah wa Subhanahu Ta'ala.

Ezeket a típusokat soroltuk két csoportra oszthatók:
A. Hívás és emlékezni dolgokra, mint a tájékoztatás és értesítés róla, hogy Allah Ta'ala elrendelte azt, tiltja meg, mint ebben az esetben a harag, és az örömben, hogy a dolog.

2. Hívás és emlékszik az ő parancsolatait, akkor siettetni, hogy megtörténjen, vagy hívja és visszahívja a tilalmat, majd sietve elhatárolják magukat tőle.
Majd így folytatta: "És többek között a dhikr Allah wa Subhanahu Ta'ala annak megemlítése az Ő kegyelme és áldása, jóságát, az Ő segítségét és az Ő ajándéka, minden az Ő szolgái. Szóval, minden van öt féle dhikr ". [5]

A következtetés, dhikr Allah Ta'ala osztva: Calling a neve és attribútumok az Ő Magasságos, aki szándékosan használt dhikr és ez volt pengkabaran. És ne feledjük a parancsok és tilalmak az ő törvényei, függetlenül attól, hogy azt mondja (qaulan) és gyakorlati (gyakorlat), és ezt a bounties az Ő jósága és az Ő jóságát az Ő teremtményei.

Így megengedhető kérni áldását dhikr két, a fenti típusát és fajta-féle. Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nyújtott útmutatást számunkra, hogy olvassa el a dhikr és wird wird, amely előírt vagy egy általános vagy egyedi, és köti a hely, idő és a körülmények-1, amely előírtak szerint dhikr az imádság után, ima, zarándoklat és a különböző Egyéb istentisztelet, valamint dhikr, emlékezés éjjel-nappal, hogy már megkülönböztetni, például dhikr délelőtt és délután, alvás közben, járművezetés, amikor felöltözött, és másokban. Tehát még bizonyos időszakokban és bizonyos feltételek eltérőek, és az egész állam egy muzulmán.

Lafazh dhikr felsorolt ​​és meghatározott könyvei Sunnah, és néhány tudós is elválasztotta a vita dhikr egy külön könyvet. A világ legnépszerűbb és legjobb, ha az al-Adzkaar könyvet írt Imam Nawawi lehet Allaah irgalmazz. A törvény dhikr változatosak, vannak kötelező, mint a dhikr, emlékezés az imádság, az imádság gyöngyök, miközben meghajolt, sa földre borul, csakúgy, mint másokban. Ugyanígy van Sunnah, ez a csoport, hogy a legtöbb az előzőt.

Hívó nevének Allah Ta'ala egyfajta Dhikr
Tartalmazza a kategóriában dhikr a neve Allah wa Subhanahu Ta'ala most beszélni és dolgozni. Tasmiyyah (mondjuk بسم الله) a Sunnah elején minden szó és tett. [6] Vagyis: "Én kezdődik a neve Allah (bi tasmiyyatillaah), mielőtt mondok vagy teszek." Az egyik tanulsága az emlékezés, hogy szerezze be az áldást, ami a továbbiakban, valamint a világi kérdésekben, valamint gátolja a kár és a csúnya belőle, azzal a dicsőséggel, Allah wa Subhanahu Ta'ala és az Ő segítségével.

Azt követően, hogy példa erre, Ibn al-Hafiz Katheer, esetleg Allaah kegyelmezz mondani, hogy "Mi van előírva a neve Allah wa Subhanahu Ta'ala mikor fog tenni a fent említett dolgokat, annak érdekében, hogy számíthat áldás, bizakodó, optimista és remélem, a segítő, így Isten örült, hogy tökéletes a nakannya és elfogadja azt. "[7] és az egyik ügyekben előírt bertasmiyyah (Isten nevének), ez volt akkoriban az áldozat és a vadászat.

Allah wa Subhanahu Ta'ala mondja:

ولا تأكلوا مما لم يذكر اسم الله عليه وإنه لفسق

"És nem mamakan állatokat nem említett Isten nevét, ha a vágás. Bizonyára egy ilyen aktus vétek ... "[Al-An'am: 121]

És azt is a szavait:

فكلوا مما أمسكن عليكم واذكروا اسم الله عليه

"... Szóval, mit eszik elkapnak az Ön számára, és emlékszik a neve Allah felett a fenevad (idő nélkül) ..." [Al-Maa-Idah: 4]

És idején mosdás ", zuhanyzó, Tayammum, [8], valamint idején a belépési és kilépési a mecset. Csakúgy, mint az evés és az ivás, amint a hamuban-Shahiihain (Sahih al-Bukhari és Muszlim Sahih), a 'Umar ibn Abi Salamah [9] anuma Allaah mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam így szólt hozzám:

"يا غلام سم الله, وكل بيمينك!"

"Ó, ifjak hívják a neve Allah, és enni a jobb kezével!" [10]

A több könyvet a Sunan 'Aisha anhuma Allaah mondta: "A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

"إذا أكل أحدكم طعاما, فليقل: بسم الله فإن نسي في أوله فليقل: بسم الله في أوله وآخره."

"Ha az egyik eszik, akkor csak azt mondom bismillaah (a neve Allah). De ha elfelejti, majd kiejteni bismillaahi wa FII awwalihi aakhirihi (Isten neve az elején és végén). "[11]

És tasmiyyah is, amikor be-és ki a házból, mikor elalszol, majd Jima "és mások. Hasonlóképpen basmalah (azaz mondás بسم الله الرحمن الرحيم) van előírva idején fogja olvasni az elején a betűk az al-Qur-kivétel a levél Bara-ah (at-Tawbah).

Néhány tudós már idézett számos oka ennek, többek között a keretek bertabarruk (reményét áldás) vele. Hasonlóképpen, a tudósok már egyeztetett a nép, hogy írjon elején a könyvek és levelek.

Top Shalawat Alaihi Wa Sallam próféta
És köztük is az emlékezést Allah wa Subhanahu Ta'ala van, áldást a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, ő is része volt az emlékezés Allah wa Subhanahu Ta'ala és hála neki, és elismerik Ő áldása, hogy a hívek küldte neki a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam.

Áldás a próféta kötelező végén az ima-tasyahhud az ismert megfelelő lafazh szerint Sunnah, ami több esetben is azon a véleményen tudósok, hogy van két vélemény. [12] Shalawat disyari'atkan is a legkülönfélébb körülmények között, mint már Imam Ibn al-Qayyim megemlíti, hogy a (áldás e) disyari'atkan 40 feltételeket érveiket is könyvében, Jalaa-ul Afhaam fiish Shalaah volt Salaam "Alaa Khairil Anaam. [13] Ezek közé tartoznak az áldást a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam amikor említette név szerint, [14] az első napon az imádság és végül pénteken, és másokban.

Azzal az érvvel kapcsolatban disyariatkannya szava Allah wa Subhanahu Ta'ala:

إن الله وملائكته يصلون على النبي يا أيها الذين آمنوا صلوا عليه وسلموا تسليما

"Bizony Allah és az Ő angyalai bershalawat a próféta. Ó ti hívők! Bershalawatlah meg a becsületét a Próféta és köszönjön neki. "[Al-Ahzab: 56]

És hadiths, hogy ez ösztönözze, szoroz, és felfedi az ő erénye nagyon sok minden. [15] I nukilkan közülük az, amit narrátora muszlim imám Abu Hurayrah, hogy a Messenger a Allaah anhu sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

"من صلى علي واحدة, صلى الله عليه عشرا."

"Aki bershalawat nekem egyszer, hogy Isten bershalawat [16] őt 10-szer". [17]

És említi könyveiben az Sunan lafazh Anas Allaah anhu:

"صلى الله عليه عشر صلوات, وحطت عنه عشر خطيئات, ورفعت له عشر درجات."

"Mert Isten bershalawat őt 10-szer, és eltávolították a 10 hibát és őt nevezték ki a 10 fokos". [18]

[Átmásolja a könyvet Tabaruk Anwaa'uhu wa Ahkaamuhu cím indonéz gyakorlat és idő van megáldva, szerző Dr. Nasir bin "bin Muhammad al Abdirrahman-Juda'i, Press Kiadó Ibn Kathir]


Összefüggés a döntés és Dhikr



Által
Dr. Nasir bin "bin Muhammad al Abdirrahman-Juda'i



Köztük van egy nagyon szoros kapcsolat, amely Allah imádkozni Subhanahu wa Ta'ala együtt dhikr neki, ő egy rabszolga igényeihez Urának róla igényeit, mind időben, mind a továbbiakban, a kifejezési formát körülmények és feltételek, valamint a szavak.

Majd az imádság szereplő dhikr egyszer, így is nevezik az imádságot az emlékezés a legtöbb ember. Érdemes megemlíteni, hogy minél több emléke Mindenható Allah és dicsérd Őt imában, akkor jobb, és az elsődleges és immár méltó, hogy meg kell adni.

Imam Ibn al-Qayyim mondta: "A Sunnah (mustahab) az imádság imádság kezdeni imákat dicsérettel Allah wa Subhanahu Ta'ala, majd a Próféta bershalawat sallallaahu" alaihi wa sallam a petíció kell szállítani, majd kifejezni a vágyait, [1], majd megemlítette, néhány érvet, hogy magyarázza ezt.

Ezért az at-tawassul (válasszon egyik formája az istentisztelet érdekében, hogy közelebb-pent.) Allah wa Subhanahu Ta'ala hogy használja a nevét a neve Isten jó (al-Asmaa-ul Husnaa), vagy egy annak jellege attribútumok magas (hamu-Shifaatul "Ulyaa) az ima egyik formája tawassul megengedett a Shari'a (at-timsó-sul-al masyruu"). Például, ha egy muzulmán mondani az ő imája: "Ó Allah, hogy én kérni téged, te Irgalmas Mahapengasih, Mahalembut tudó, adj egészséget." Vagy azt mondta: "Könyörgöm hozzád kegyelmed amely magában mindent, gazdagon és bocsásd meg a bűneimet. "[2]

Azzal az érvvel kapcsolatban, hogy az ilyen típusú mensyari'atkan tawassul szava Allah wa Subhanahu Ta'ala:

ولله الأسماء الحسنى فادعوه بها

"Csak Allah Asma-ul Husna, a bermohonlah neki hívja Asma-ul Husna volt ..." [Al-A'raaf: 180]

És az érvek között, és az egyéb alapítványok, mint a profilos Allaah Alaihissallam ima Salamon király az ő szavai:

رب أوزعني أن أشكر نعمتك التي أنعمت علي وعلى والدي وأن أعمل صالحا ترضاه وأدخلني برحمتك في عبادك الصالحين

"... Ó Uram, adj nekem az ihletet, hogy továbbra is hálás a Te tettél szívességet, amely ajándékozott meg engem és a szüleimet, és hogy jót cselekedjen, hogy ridhai, és adjuk meg nekem kegyelmed, hogy az osztály te szolgáid az igaz. "[An-Naml: 19]

Azzal az érvvel kapcsolatban az as-Sunnah ahogy az a hamu-Shahiihain (Sahih al-Bukhari és Muszlim Sahih), az Ibn Abbas, hogy a Messenger a Allaah anhuma sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

"اللهم إني أعوذ بعزتك, لا إله إلا أنت, أن تضلني."
"Ó Allah, kerestem menedéket az Ön dicsőség, senki sem érdemel, de csak imádni téged, hogy te megvéd engem." [3]

És narrátora a "Abdullah ibn Mas'ud anhu, hogy a próféta a Allaah sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

"ما أصاب أحدا قط هم ولا حزن فقال: اللهم إني عبدك, وابن عبدك, وابن أمتك, ناصيتي بيدك, ماض في حكمك, عدل في قضاؤك, أسألك بكل اسم هو لك, سميت به نفسك, أو علمته أحدا من خلقك, أو أنزلته في كتابك, أو استأثرت به في علم الغيب عندك, أن تجعل القرآن ربيع قلبي ونور صدري, وجلاء حزني وذهاب همي, إلا أذهب الله همه وحزنه, وأبدله مكانه فرجا. "

"Ez nem valaki írja felül a szorongás és a fájdalom, majd azt mondja: 'Ó, Allah, bizony én vagyok a te szolgád, a fia (utódja), a szolga (Adam), gyermek (utód) a szolga leánya (Éva) található, a felső ubunku kezed, te határozatokat alkalmazni kell nekem, te igazságos rendeletek számomra, könyörgöm hozzád minden név tartozik, hogy téged, és te na-evő Self-te vele, vagy ha már tanítani egyik te szolgáid Te lény, vagy azt, hogy kimaradt a te könyv, vagy azt, hogy szakosodnak magadnak láthatatlan kezedbe, hogy te, hogy al-Qur-1, kondicionáló szívem és a lelkem fölött fény , megnyugvást és vigaszt laraku bánat. "Ezután Allah eltörli a bánat és a szomorúság és helyette készségesen". [4]

Miután leírom néhány egyszerű fajta dhikr, akkor én most ezt a vitát zárja elmagyarázza a formák at-tabarruk (előrejelzés áldás) keresztül emléke Allah wa Subhanahu Ta'ala (bi dzikrillaah), hogy az eljárásokat a tabarruk dhikr Allah SWT Egyre nyilvánvalóbbá válik, wa Ta'ala.

[Átmásolja a könyvet Tabaruk Anwaa'uhu wa Ahkaamuhu cím indonéz gyakorlat és idő van megáldva, szerző Dr. Nasir bin "bin Muhammad al Abdirrahman-Juda'i, Press Kiadó Ibn Kathir]


És az áldás az ő erényei Dhikr


Által
Dr. Nasir bin "bin Muhammad al Abdirrahman-Juda'i


Dhikr Allah wa Subhanahu Ta'ala megvan az a nagy erény és áldás-áldások bőséges, mind globálisan, mind a túlvilágon, többek között:

Földi áldásokat, nevezetesen;
A. A lelki béke és a veszteség a félelem, mint a szava Allah wa Subhanahu Ta'ala:

ألا بذكر الله تطمئن القلوب

"... Ne feledjük, csak egy emléke Allah nem találja szívek megelégedésére. [Ar-Ra'd: 28]

2. Dhikr memória erősítése, hogy tudott ő semmit nem nélkülözheti a dhikr.
Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam tanított lánya Fatima anhuma Allaah és (jog)" Ali Allaah anhu dicsőítése minden este, amikor lefekszem, mint 33-szor, és több mint 33-szer, és bertahmid bertakbir mint 34-szer. Amikor (Fatima Allaah anhuma) kérte, hogy a Próféta megsegít sallallaahu "alaihi wa sallam, és elpanaszolta neki, mi szállt szembe a házasság, a Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam tanította a fentiek szerint, majd így szólt:

"فهو خير لكما من خادم."

"Ez jobb, mint ti ketten egy szolga." [1]

Azt mondják, hogy "Azok, akik továbbra is ezt folyamatosan, akkor erősödhet a testében, hogy már nem igényel segítőt. [2]

Imam Ibn al-Qayyim rahimahullah beszélve, hogy a "لاحول ولا قوة إلا بالله" óriási befolyása van abban, hogy a tevékenység, amely nehéz és könnyű és nehéz kususahan, majd odaadja az érvek és ar-gumentasinya benne. [3]

3. Között a világi előnyöket istighfaar (kérjen bocsánatot), a másik pedig megtalálható az Allah szót Subhanahu wa Ta'ala a Noé-levél:

فقلت استغفروا ربكم إنه كان غفارا يرسل السماء عليكم مدرارا ويمددكم بأموال وبنين ويجعل لكم جنات ويجعل لكم أنهارا

"Kérjetek bocsánatot a Lord, biztosan Ő A leggyakrabban megbocsátó, Ő esőt neked egy bokros, és kiegészítik a jólét és a gyerekek, és tartsa meg és tartsa kertek (is benne) az Ön számára folyók. "[Noé: 10-12]

És a próféta szavai narrátora "Abdullah bin 'Abbász Allaah anhuma:

"من لزم الاستغفار جعل الله له من كل ضيق مخرجا, ومن كل هم فرجا, ورزقه من حيث لا يحتسب."

"Ezek mindig levegő istighfaar, Allah wa Subhanahu Ta'ala nyújt megoldást minden nehézséget okoz számára, nyugodt idején zavargások, és Allah majd ad neki sok sikert az úton váratlan általa." [4]

4. Között az áldott emlékezés időbeli szempontból is ar-Ruqyah (varázslat) a neve Allah Ta'ala és a dhikr disyari'atkan élne a gyógyító és egészségügyi kér.
Látva a kérdés fontosságára, ezért tettem ezt a vitát, különös tekintettel saját, és lesz a következő megbeszélés (a második beszélgetés), amelynek témája AR-bi Ruqyah Dzikrillaahi Ta'aalaa, wa milliárd Korán Kareem aanil, azaz ruqyah a dhikr Allah Subhanahu wa Ta'ala és az Al-Korán al-Karim.

Megáldotta a továbbiakban, nevezetesen;
A. A bűn az abortusz és a szorzás a jutalom.
Hadísz amely leírja, hogy nagyon sok, megemlítek néhány közülük, többek között, az elbeszélt al-Shahiihain, Abu Huraira Allaah anhu, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

"من قال: لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد, وهو على كل شيء قدير, في يوم مائة مرة, كانت له عدل عشر رقاب, وكتبت له مائة حسنة, ومحيت عنه مائة سيئة, وكانت له حرزا من الشيطان يومه ذلك حتى يمسي, ولم يأت أحد بأفضل مما جاء به, إلا أحد عمل أكثر من ذلك. "

"Azok, akik azt mondják:" Senki sem érdemel imádni kell, kivéve Allah, és nincs partner őhozzá tartozik minden hatalom és dicsőség Istennek, és Ő nagy teljesítményű mindenek fölött, "100-szor egy nap, ami megegyezik az felszabadítása neki 10 rabszolgák, és rögzített 100 jutalom neki, és megtörölte vele 100 hibát. És van egy pajzsot, hogy megvédje a Sátán aznap estig, senki sem tudja jobban, mint ő, kivéve azokat, akik gyakorlat (a gyakorlat dhikr) még többet. "[5]

Szintén narrátora muszlim Abu Hurayrah az Allah Küldötte anhu Allaah sallallaahu "alaihi wa sllam, azt mondta:

"من سبح الله في دبر كل صلاة ثلاثا وثلاثين, وحمد الله ثلاثا وثلاثين وكبر الله ثلاثا وثلاثين, فتلك تسعة وتسعون وقال تمام المائة: ((لا إله إلا الله وحده لا شريك له, له الملك وله الحمد, وهو على كل شيء قدير)) غفرت خطاياه وإن كانت مثل زبد البحر. "

"Azok, akik dicsőítik mindkét végén az ima 33-szer, 33-szer és bertakbir bertahmid 33-szer, minden elérte a 99, majd ő ellátja keseratusnya olvasható:" Vannak olyan jog, imádni kell, kivéve Allah egyedül, partner nélkül Hozzá tartozik Akit minden hatalom és a dicséret, és Ő hatalma mindenek fölött. "Kétségtelenül ő lesz bocsátva a hibáit, de annyi hab a tengeren". [6]

Az al-Bukhari Saheeh a Shaddad Allaah ibn Ausz anhu [7], hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

"سيد الاستغفار: اللهم أنت ربي لا إله إلا أنت, خلقتني وأنا عبدك وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت, أبوء لك بنعمتك علي وأبوء لك بذنبي, فاغفر لي فإنه لا يغفر الذنوب إلا أنت, أعوذ بك من شر ما صنعت, إذا قال حين يمسي فمات دخل الجنة أو كان من أهل الجنة وإذا قال حين يصبح فمات من يومه مثله. "

"Istighfaar a lényeg: 'Ó, Allah, Te vagy az én Uram nekem, senki nem érdemel imádni kell, hanem te, te vagy az egyetlen, aki teremtett engem, én vagyok a te szolgád. És én leszek hű az esküt, és az ígéretemet, hogy néked az én képességét, bevallom, minden te kedvez nekem, [8], és bevallom, hogy Téged a bűneimért, tehát bocsásd meg bűneinket, mert senki megbocsát bűneinkért, kivéve téged. És én menedéket keresnek téged a gonosz, amit csinálok. "Ha azt mondjuk, amikor meghalt tegnap este, aztán megyek a mennybe, vagy ő lesz a mennyben egy szakértő. És amikor megszólalt a reggeli és meghalt azon a napon, így szeretné, ha a fentiekkel. "[9]

2. Többek között a továbbiakban, hogy a szerelvények dhikr egyfajta nyugalom és a bőség csökkenése Allaah kegyelmének és az angyalok veszik körül. Azt narrátora az Abu Hurayrah és muszlim Abu Said al-Khudry Radhiyallau anhuma, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

"لا يقعد قوم يذكرون الله إلا حفتهم الملائكة وغشيتهم الرحمة ونزلت عليهم السكينة وذكرهم الله فيمن عنده."

"Ez egy ember gyűlt össze, és a dhikr Allah, de angyalok veszik körül őket, az Isten kegyelme kiterjed, és a többit majd háttérbe szorítják őket, és Allah is beszélve (a neveket) ezek közül a lények az oldalán, azaz a elismert (jelenlétében az angyalok). "[10]

Földi áldásokat, és a továbbiakban egy időben.
Dhikr Allah (dzikrullaah) egy bevehetetlen erőd a megtévesztés és a Sátán bűneiért.

Hadiths, amelyek azt mutatják, hogy nagyon sok, ezek a következők:

Talált Saheeh muszlimot Jabir ibn 'Abdillah anhuma Allaah, hogy hallotta a próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

"إذا دخل الرجل بيته فذكر الله عند دخوله وعند طعامه قال الشيطان: لا مبيت لكم ولا عشاء, وإذا دخل فلم يذكر الله عند دخوله قال الشيطان أدركتم المبيت, وإذا لم يذكر الله عند طعامه قال أدركتم المبيت والعشاء."

"Ha valaki belép a házába, és ő nevezte Isten, amikor (majd), gyere be, és akkor is, amikor (Will) enni, akkor az ördög azt mondta (a barátja)," Nincs hely az Ön számára az éjszakát és a vacsora. "És mikor belépett a házba de nem említette a nevét, Isten, amikor (Will) bejegyzést, akkor az ördög azt mondta (a barátja), "Kapsz egy helyen maradni." És ha ő nem említi Isten nevét, ha (majd) enni, amit az ördög azt mondta: "Kapsz egy hely, ahol aludni és vacsora ". [11]

A hamu-Shahiihain, az Ibn 'Abbas anhuma Allaah, azt mondta: "A Messenger sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

"لو أن أحدهم إذا أراد أن يأتي أهله قال: باسم الله, اللهم جنبنا الشيطان وجنب الشيطان ما رزقتنا, فإنه إن يقدر بينهما ولد في ذلك, لم يضره شيطان أبدا."

"Ha van valaki, aki hamarosan a felesége (van), és azt mondta:" A neve Allah, Ó Allah, maradjunk a Sátántól, és tartsa a Sátán (a) mit ajándékozott nekünk. "Mert bizony, ha szánják azokat, hogy a gyermek a (kapcsolat), akkor az ördög nem lesz képes zavarta őt mindörökké. "[12]

És több könyvet a Sunan, az "Ali ibn Abi Talib Allaah anhu, hogy a Messenger sallallaahu" alayhi wa sallam mondta:

"ستر ما بين أعين الجن وعورات بني آدم, إذا دخل أحدهم الخلاء, أن يقول: بسم الله."

"A gát a szemét Jinn és a meztelenségét az emberi gyermek, ha valaki belép a fürdőszoba (wc), azaz" A neve Allah. "[13]

Valóban van egy ima gyümölcsöt és egy jó eredményt a világon, és a következő. Között a show lesz erény az emlékezés, hogy a szándék minden formájának engedelmesség által Isten szolgája, hogy megerősítse a dhikr Allah wa Subhanahu Ta'ala. Mindig emlékezni Allah (dzikrullaah) bizalmas, valamint a szellem minden formájának az engedelmesség. [14]

Sok más sokféle erények és áldását, amely sok dhikr Allah wa Subhanahu Ta'ala [15]. Ezért a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam dhikr Allah mindig minden körülmények között. [16] Amint narrátora 'Aisha anhuma Allaah.

Akkor kell lennie számunkra, hogy összhangban legyenek a dhikr Allah Subhanahu wa Ta'ala a különböző formák és anyagok, melyek egyértelműen melyek mindegyike összhangban kell lennie a dhikr, dhikr, hogy írják elő, például a végrehajtását engedelmesség Allah Subhanahu wa Ta'ala és emulálják a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, elvárják, hogy a nagy erénye, és bőséges áldást és a jóság, hogy sok dhikr Allah wa Subhanahu Ta'ala ebben a világban és a túlvilágon később.

[Átmásolja a könyvet Tabaruk Anwaa'uhu wa Ahkaamuhu cím indonéz gyakorlat és idő van megáldva, szerző Dr. Nasir bin "bin Muhammad al Abdirrahman-Juda'i, Press Kiadó Ibn Kathir]


A Reading Tabarruk Al-Korán Al-Karim


Által
Dr. Nasir bin "bin Muhammad al Abdirrahman-Juda'i


Elején az utolsó fejezet, leírta a értelmében az al-Qur-1 és keberkahannya, és most lesz több vita csak adja meg a problémákat-Tabarruk bi-watil Tilaa aanil Qur-Kareem, vár áldást, hogy olvassa el az al-Qur- anul Karim, és számos más dolog, hogy a kapcsolat vele.

Áldás olvasása Al-Qur-1 és annak elsőbbsége
Allah wa Subhanahu Ta'ala elrendelte az olvasó könyvének al-Karim az ő szavai:

واتل ما أوحي إليك من كتاب ربك لا مبدل لكلماته

"És elmondják, mit is kiderült, hogy ha a ti Uratok könyve (al-Qur-1). Nincs (1), aki tudja változtatni a mondatokat ... "[Al-Kahf: 27]

És a próféta Shallallahu'alaihi wa sallam mondta:

"اقرئوا القرآن, فإنه يأتي يوم القيامة شفيعا لأصحابه."

"Olvassa el az al-Qur-an, mert jön egy adakozó syafa'at az ő olvasói az Ítélet Napján." [1]

Ezt narrátora muszlim imám Abu al-Bahili Umamah anhu Allaah. [2]

Jalaa Allah wa "Alaa megmagyarázni a fogva olvasás al-Qur-1 szerint:

إن الذين يتلون كتاب الله وأقاموا الصلاة وأنفقوا مما رزقناهم سرا وعلانية يرجون تجارة لن تبور ليوفيهم أجورهم ويزيدهم من فضله إنه غفور شكور

"Azok, akik mindig olvassák el a könyvet Allah, és létrehozza az imádság és költeni, amit jó szerencsét nekik titokban és nyíltan, vártak, hogy a kereskedelem nincs semmi vesztenivalója, hogy Isten megjutalmazza azokat finomítani őket, és adjunk hozzá nekik az Ő fejvadász. Bizony Allah Megbocsátó, Mahamensyukuri. "[Fatir: 29-30]

Hadiths a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nagyon sokat magyarázni ezeket a problémákat, amelyek között volt narrátora" Uqbah bin 'Amir [3] Allaah anhu szereplő Sahih muszlim, és Rasululllah sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

"أفلا يغدو أحدكم إلى المسجد, فيعلم أو يقرأ آيتين من كتاب الله, خير له من ناقتين, وثلاث خير له من ثلاث, وأربع خير له من أربع, ومن أعدادهن من الإبل."

"Nem egy közületek reggel sietnek a mecsetbe, majd tanított olvasni, vagy két versben a Book of Allah, (akkor) jobb, mint két tevét, és (ha) a három vers (akkor) jobb Három teve, és (ha) a négy vers (akkor) jobb, mint négy tevét, és így tovább összehasonlítása összeget száma tevék ". [4]

Szintén narrátora az Abu Huraira Allaah anhu szereplő Saheeh muszlim, Rasululllah sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

"وما اجتمع قوم, في بيت من بيوت الله يتلون كتاب الله ويتدارسونه بينهم, إلا نزلت عليهم السكينة, وغشيتهم الرحمة, وحفتهم الملائكة, وذكرهم الله فيمن عنده."

"Ez egy ember gyűlt össze egy házban Allah (mecset), miközben olvastam a könyvet Allah (al-Qur-an), és megtudta tőlük, kivéve a belső béke jön le rájuk, és eltöltötte őket az Isten kegyelme, és az Angyalok veszi körül őket, és Allah wa Subhanahu Ta'ala említem (büszkeség) az (angyalok), akik közel állnak hozzá. "[5]

Azt jelentették kőris-Shahiihain, hogy az angyal eljött, és hallgatta a USAID Allaah ibn leolvasott Hudhair anhu. [6]

At-Tirmidhi narrátora a hadíszt Ibn Mas'ud Allaah anhu, mondta a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

"من قرأ حرفا من كتاب الله فله به حسنة والحسنة بعشر أمثالها, لا أقول الم حرف, ولكن ألف حرف, ولام حرف, وميم حرف."

"Aki olvas egy levelet az al-Qur-1, akkor ő az egyik erény, és az erény az egyetlen volt a duplájára, 10-szer annyi, én nem mondom Alif Lam MIM egy levelet, de egy betű Alif, Lam és Mim egy levelet egy betű ". [7]

Végül, Felvettem egy példázatot a próféta által adott sallallaahu "alaihi wa sallam bárki, aki elolvassa az al-Qur-1, vagy hagyja, hogy ő egy hívő vagy képmutatók, mint narrátora al-Bukhari és Muszlim Abu Musa Allaah al-Ash'ari anhu, mondta a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

"مثل المؤمن الذي يقرأ القرآن كمثل الأترجة, ريحها طيب وطعمها طيب, ومثل المؤمن الذي لا يقرأ القرآن كمثل التمرة, لا ريح لها وطعمها حلو, ومثل المنافق الذي يقرأ القرآن مثل الريحانة, ريحها طيب وطعمها مر, ومثل المنافق الذي لا يقرأ القرآن كمثل الحنظلة ليس لها ريح وطعمها مر. "

"A példázat egy hívő, aki olvassa a Koránt, mint al-utrujjah gyümölcs (egyfajta citrom-pent) [8], illatok illatos és finom íze. És a példázat egy hívő, aki nem olvassa el az Al-Korán, amely nem szaga, mint a datolyapálma, de nem volt édes. És a példázat egy álszent, aki elolvassa az al-Qur-1, mint raihaanah (egyfajta elfojtott bazsalikom), pikáns illatú és ízű keserű. A példázat a képmutató, aki nem olvassa Al-Qur-1, mint Hanzalah (egyfajta elfojtott vág) nincs szaga és íze keserű. "[9]

Így átfogó képet az erények és áldás a továbbiakban az olvasás al-Qur-1.

Az áldás és a kedvezményezettek duniawiyah, amelyek így, és megteszi a gyógyulás útján előnyeit ruqyah néhány levelet és verset az al-Qur-1. Vitát ezekről a kérdésekről lesz szó tágabb értelemben a további vitát, ha Allah úgy akarja.

Így az erény és áldás a világban, és a továbbiakban, amint azt korábban, és még sokan mások, amelyek által biztosított Isten formájában számos nagyon kedvesen és nagy jutalom az olvasó al-Qur-1.

És van néhány betűt vagy akár bekezdést szentelt és az erények által leírt hadíszt a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam, mint tudjuk, mint a levél az al-Fatihah, az ima, amely a kötelezettség nem érvényes, csak olvasni, valamint két betű al-Baqarah és Ali Imran, amelyben a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta róluk, amit narrátora Imam Muslim:

"اقرئوا الزهراوين البقرة وسورة آل عمران, فإنهما تأتيان يوم القيامة, كأنهما غمامتان, أو كأنهما غيايتان, أو كأنهما فرقان من طير صواف, تحاجان عن أصحابهما."

"Olvasd el az-Zahraawain [10] (a két dolog, hogy világít), betű al-Baqarah és Ali" Imraan, mert valójában a második betű az ítélet napján jön később, mint két felhők vastagok, vagy egy árnyalattal menedéket, [ 11] vagy két csoport a madarak terjesztették el szárnyait a levegőben, amelyek segítik az olvasót a levelet.

Ezután a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallambersabda erről levélben al-Baqarah:

"اقرءوا سورة البقرة, فإن أخذها بركة, وتركها حسرة, ولا تستطيعها البطلة."

"Olvasd el a levelet al-Baqarah, mert olvasni fog áldásokat, és hagyja veszteséget jelent. Boszorkány nem lesz képes (rosszat tenni, hogy az olvasó), hogy [12] ". [13]

És egy levelet az al-Baqarah áldás másoknak, hogy az ördög megszökött otthonról, aki olvasni egy levelet, amelyben az al-Baqarah leírtak szerint a hadíszt a Próféta sallallaahu wa sallam a'alaihi. [14] Ugyanebben a levélben vannak arra utaló jelek ülések hol van a legnagyobb vers-al Qur-1, és tartalmaznia áldást és erények, különösen a világ és a túlvilág. [15], valamint az utolsó két versét Surat al-Baqara-keuta is nagy hasonlóságot.

A levél is a alapján a levél szentelt al-Ikhlas, 1-Naas, al-Falaq és másokban. [16]

Reading-Adab Adab Al-Qur-1
Amint tudjuk, mit tartalmaz az olvasóteremben az al-Qur-1 a nagy és nemes erények áldásokat, akkor azt fogja megvitatni a legtöbb civilizált modor szerint Shari'ah mikor fogod olvasni al-Qur-an, hogy mi is áldások és erények megszerzésére, és a célunk az volt tökéletes engedélyével Subhanahu Allah és az Ő wa Ta'ala Taufik, és így nem fogja elmulasztani, hogy megragadja azt.

Ez magában foglalja a valós Adab Adab-al leginkább olvasni a Korán az egyetlen őszinte szándékok Allah wa Subhanahu Ta'ala egyedül a szavát:

وما أمروا إلا ليعبدوا الله مخلصين له الدين حنفاء

"Bár ezek nem rendelhető, kivéve Allah, hogy imádják az engedelmességet neki tisztítja a (futó) vallás ..." [Al-Bayyinah: 5] [17]

Korán olvasása al-imádat egy dicsőséges, mint tudjuk.

A Sahih al-Bukhari és Muszlim Sahih a 'Umar ibn al-Khattab Allaah anhu mondta: "A Messenger sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

"إنما الأعمال بالنيات, وإنما لكل امرئ ما نوى."

"Bizonyára minden olyan cselekmény, amely függ a szándékai, és mindenki kap, amely szerint ő céljaira ..." [18]

Amikor beszélve arról, Adab al-Adab olvassa a Koránt, Imám 1-Nawawi mondta, "ő nem szándékozik kell olvasni és tanítani, mint egy eszköz a számára, hogy világi célokra, mint a megállapítás kincs, pozíció, rang vagy büszkeség barátok barátok, vagy más emberek bókot neki ehhez, vagy a véleményét, vagy hasonlók. "[19]

És a leginkább civilizált viselkedés, ha fogod olvasni al-Qur-1 mutatja be jelentését a májban (tadabbur), a máj és kekhusyu'an részvételt. Egyértelmű, hogy azok az ügyek, amelyeket át kell tekinteni az olvasó al-Qur-1, mire ő olvasta, hogy ő hozza a jelentését a verseket amit olvasott magamban, megérteni, és gondold azt Allah Subhanahu wa Ta'ala rontja al-Qur-an, hogy gondolkozzanak és figyelembe leckéket is, mint például a szavát:

كتاب أنزلناه إليك مبارك ليدبروا آياته وليتذكر أولو الألباب

"Ez egy olyan könyv, amely küldtünk le nektek tele áldásokat, hogy fontolóra vehetik a verset, és így tanult emberek, akik egy elme." [Shad: 29]

Az olvasó követi a téma al-Qur-1, végre, ha van egy parancs, távol marad, ha korlátozások vannak, a félelem a fenyegető verseket, remélve, hogy versei a remény, könyörögve bocsánatot idején a versek az irgalom, leckéket a verseket, hihetetlen, de azok, akik megfeleltek az igazak, vagy a pogányok, hittek és hisznek a verseket magyarázzák, hogy a hit és a "aqeedah. [20] Ezért Salih Salafush gyakorlatban ezeket a dolgokat, hogy tanulmányozza az al-Qur-1, hinni és végrehajtása átfogó törvények alapján "aqeedah erős. [21]

Vannak más civilizált viselkedés az olvasás al-Koránban, hogy meghatározásra kerültek, és éppen olyan fontos, mint olvasni a tartil (lassan, nem siet, és jogszabályai alapján szavalat-pent), szépíteni a hang, olvassa el ta'awwudz korai olvasás és egyéb így tovább. [22]

Egy muszlim kell fenntartani a következetességet olvassa a Koránt al-Adab-adabnya és törvényeit tajwidnya, az éjszaka folyamán, míg az utazás és nem azért, mert emlékezett a legfontosabb. [23] eddigi tudósok a dicséretes szokás mengkhatamkan méretű al-1-Qur vele, [24], amely azt mutatja, hogy mennyire tartós vannak az olvasás többszörösen al-Qur-1.

Miután több ízben megemlíteni, amikor az igazak közül mengkhatamkan al-Korán 1-Imam Nawawi mondta: "A legtöbb helyes véleményen van, hogy ki kell igazítani a feltételeket az egyes olvasó, és más lesz minden egyes személy. Aki úgy néz ki, hogy így mély gondolkodás és belátás, és ez egy prioritás kölcsönhatása al-Qur-1, majd neki, amit ő tudott elolvasása után az al-Qur neki, hogy ő is megértse, amit olvas . Hasonlóképpen, azok, akik prédikálnak, vagy elfoglalva, más dolog, hogy fontos kérdésekben a vallás és a jó a muszlimok általában, meglehetősen szabványos méret neki, hogy teljesíti a végső idő, és mindenki, aki nem tartozik egy embercsoport fent említett majd szorozzuk szerint az ő képessége, nem megy át az unalom és az unalom az olvasás al-Koránban. [25] Ez egy nagyon jó részletes véleményem.

Akkor szeretnélek emlékeztetni veszélyeire elfordulva olvasás al-Korán, vagy elutasítja, vagy felejtsd el néhány verset vagy a helyébe újságolvasás, magazinok, vagy ilyesmi, különösen az utóbbi években számos egyszerű módja, hogy megtanulni al-Qur-1 és a tananyag dicsérni lehet, hogy Allah mindenek felett-, és aki nem tud olvasni al-Qur-1-ben HAF MUSHs bizonyos okok, hallja, azt bármilyen más, közvetlenül vagy a szalagok az al-Qur- van egy kiemelkedő.

L Azt kérjük Istent, hogy adja az ő ajándéka számunkra, azaz olvasás al-Korán olvasásával az igaz, és nekünk az emberek, akik megtartják határértékeket, valamint a betűk és segíts kap a világ és keberkahannya Mostantól bizony Allah wa Subhanahu Ta'ala Mahamengabulkan hallgató az imákat.

[Átmásolja a könyvet Tabaruk Anwaa'uhu wa Ahkaamuhu cím indonéz gyakorlat és idő van megáldva, szerző Dr. Nasir bin "bin Muhammad al Abdirrahman-Juda'i, Press Kiadó Ibn Kathir]



Néhány erények és áldás hétfőn és csütörtökön



Által
Dr. Nasir bin "bin Muhammad al Abdirrahman-Juda'i


Között erény és keberkahannya, hogy a mennyország kapui nyitva mindkét napon, azaz hétfőn és csütörtökön. Ez az, amikor a hívő megbocsáttatik, de a két hívő, akit ellenséges. Erősíti az érvet, hogy ez a hadíszt szereplő Saheeh muszlim Abu Hurayrah Allaah anhu, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam mondta:

"تفتح أبواب الجنة يوم الاثنين ويوم الخميس فيغفر لكل عبد لا يشرك بالله شيئا إلا رجلا كانت بينه وبين أخيه شحناء, فيقال: أنظروا هذين حتى يصطلحا, أنظروا هذين حتى يصطلحا, أنظروا هذين حتى يصطلحا."

"Az ajtók Mennyország hétfőn és csütörtökön. Akkor az összes Isten szolgái, akik nem kapcsolja össze semmivel megbocsáttatik bűneit, hacsak valaki nem történt közte és bátyja ellenségeskedést. [1], és azt mondja:" Tedd le [2] a megbocsátás ezek ellen a két férfi, amíg a békét, a megbocsátást, hogy elhalasztja a két amíg összeegyeztetni, elhalasztják a megbocsátás a két férfi, amíg a békét ". [3]

Az erény és az áldások után, hogy az emberek cselekedeteit vizsgálta jelenlétében Allah wa Tabaaraka Ta'aalaa mindkét napon. Mint talált Saheeh muszlim Abu Hurayrah a Messenger a Allaah anhu sallallaahu "alaihi wa sallam. Azt mondta,

"تعرض أعمال الناس في كل جمعة مرتين يوم الاثنين ويوم الخميس فيغفر لكل عبد مؤمن إلا عبدا بينه وبين أخيه شحناء."

"Jótékonysági vizsgált férfiak jelenlétében Istent minden héten (jumu'a) kétszer, azaz hétfőn és csütörtökön. Ezután minden hűséges szolgái a megbocsáthatatlan bűn, de a szolga, aki közte és bátyja történt ellenséges ... "[Al-Hadísz] [4]

Ezért helyénvaló egy muszlim hogy tartózkodjon ellenséges muszlim fiú testvére, vagy kiírási neki, vagy figyelmen kívül hagyjuk, és más tulajdonságok elítélendő, hogy a Mindenható Isten jóságát ne kerülje el belőle.

2. Hétfő és csütörtök elsőbbsége mások meg, hogy a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam nagyon lelkes böjt második napján.
Ahogyan a legtöbb könyvet a hadeeth a "Aa'ishah Rahiyallahu anhuma, azt mondta:

"كان النبي صلى الله عليه وسلم يتحرى صوم الإثنين والخميس."

"A Próféta sallallaahu" alaihi wa sallam nagyon lelkes és komoly böjtöt hétfőn és csütörtökön ". [5]

Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam kézbesített egy másik oka az éhomi ezen a napon az ő mondása,

"تعرض الأعمال يوم الإثنين والخميس فأحب أن يعرض عملي وأنا صائم."

"Jótékonysági emberi radír vizsgált hétfőn és csütörtökön, így szeretem a jótékonysági tetteimet, míg megnéztem állapotban böjt." [HR. At-Tirmidhi és társai] [6]

És a muszlim Saheeh hadeeth Abu Qatadah anhu, hogy a Messenger a Allaah sallallaahu "alaihi wa sallam azt kérdezték, koplalás, hétfőn ő sallallaahu" alaihi wa sallam mondta:

"ذاك يوم ولدت فيه ويوم بعثت أو أنزل علي فيه."

"A mai napon születtem, és ma már küldték vagy kinyilatkoztatása al-Qur-1 számomra ez a nap". [7]

Ash-San'ani rahimahullah mondta: "nincs ellentmondás a kettő között ok". [8]

Érvek alapján a hadiths, hogy egy muszlim Sunnah gyorsan ezen a két napon, amilyen gyorsan tathawwu "(sunnah).

3. Egy másik fogva tartják csütörtökön, hogy a legtöbb út (Sáfár), a Próféta sallallaahu "alaihi wa sallam történt csütörtökön.
Szeret kimenni csütörtökön. Amint az Sahih al-Bukhari, hogy Ka'b bin Malik Allaah anhu mondta:

"لقلما كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يخرج إذا خرج في سفر إلا يوم الخميس."

"Nagyon ritkán a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam kijött (utazni), kivéve csütörtökön. "
Egy másik jelentés is Ka'b bin Malik Allaah anhu:

"أن النبي صلى الله عليه وسلم خرج يوم الخميس في غزوة تبوك وكان يحب أن يخرج يوم الخميس."

"Ez a próféta sallallaahu" alaihi wa sallam jött ki csütörtökön a csatában Tabuk és (valóban), hogy szereti-ből (utazás) csütörtökön. "[9]

[Átmásolja a könyvet Tabaruk Anwaa'uhu wa Ahkaamuhu cím indonéz gyakorlat és idő van megáldva, szerző Dr. Nasir bin "bin Muhammad al Abdirrahman-Juda'i, Press Kiadó Ibn Kathir]





Forrás: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar