Kamis, 30 Agustus 2012

Imám Shafi'i Aqidah: Allah Subhanahu Wa Ta'ala tu Above


Imám Shafi'i Aqidah: Allah Subhanahu Wa Ta'ala tu Above


Podle
Shaykh Muhammad ibn Musa Nasr Alu



Mezi hlavní body Aqeedah z Ahlus-Sunna wal-Jama'ah, je věřit, že Alláh Subhanahu wa Ta'alaberada na obloze (na obloze), Alláh je nad jeho stvoření a vzduch-istiwa ` (bydlí) na trůně podle jeho dokonalosti a vznešenosti, ne jako lidské bersemayamnya. Nicméně, i když Alláh Subhanahu wa Ta'alabersemayam na trůn, jeho znalosti v každém místě a on je blíž, než něčí krční žíly. Ani je skryto před ním, co je na nebi i na zemi, i on věděl a svědkem tajné rozhovory.

Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

ما يكون من نجوى ثلاثة إلا هو رابعهم ولا خمسة إلا هو سادسهم ولا أدنى من ذلك ولا أكثر إلا هو معهم أين ما كانوا

... Tam je žádná tajná jednání mezi tři, ale on je čtvrtý. A ne (rozhovory mezi) pět let, ale on je šestý. A není (i), rozhovory mezi částkou, která je nižší, než to, nebo více, ale on je s nimi, ať jsou kdekoli .... [Al-Mujâdilah/58: 7].

Ale jednotnost je jednotnost jednání, znalosti, mistrovství a milosrdenství, ne společně fyzicky, jak je uvedeno jahmies [1], a Huluuliyah [2]. Nejvyšší Bůh z toho, co říkají.
Povaha "Uluw (High) Alláh Subhanahu wa Ta'ala, dělí na obecné a specifické. Všeobecné podmínky jeho výšce nad všechny tvory, a konkrétně, pokud při pohledu shora trůnu bersemayamnya po stvoření nebes a země.

Odtud Ahlus-Sunnah výška Essence Boha, jeden z jeho slávy. On existoval před stvořením tvora, před stvořením nebes a země, a před časem a místem.

Pak, po vytvoření trůn, on přebývá na ní. Zde lze dojít k závěru, že výška je vlastnost dzatiyah [3] Bůh. Zatímco bersemayamnya Alláh Subhanahu wa Ta'aladi Throne je příroda fi'liyah ikhtiyariyah [4], pak Bůh přebývá kdykoli a jakýmkoli způsobem chce.

Al-istiwa `(obydlí), al-'uluw (high) a al-irtifa" (výška) má čtyři významy. Styl znamená "(nahoře), irtafa'a (vysoká), sha'ada (nahoru), a istaqarra (pevná) bez nutnosti být požádán bagaimananya.

Jak Imam odpověď Malik, když byl dotázán istiwa, řekl: "Al-istiwa` je obeznámen (tj. srozumitelné) a jeho forma nemá smysl (není schopen chápat smysl), zatímco mengimaninya povinné, a ptal se, že je inovace, "a pak byl odsouzen k odstranění tazatele z mešity.

Proto, Ahlus-Sunnah výška esenci Boha a povaha "uluw (vysoká) obecně celé věci před vytvořením povaze" uluw (high), zejména, nadmořskou výšku a jeho obydlí po vytvoření trůnu. Takže povaha "uluw (vysoká) obvykle připojené k jeho podstata, zatímco povahu" uluw (high), zejména s ohledem na jeho vůli a volbu.

Mnoho skupin má menyelisihi Ahlus-Sunna v určení povahy "uluw, mezi jahmies, Hulûliyah Ittihadiyah, Mu'tazilites a vedle nich. Oni interpretují slova istila istiwa `` (master, chytit). Jedná se o nový výklad, který infiltroval do islámu, který byl nikdy neuznala lidmi této první generace, generace z nejlepších lidí. Řekl istiwa `, pokud je učiněno aktivní spojky (على), pak nemají žádný význam, kromě" uluw (high) a fauqiyyah (výška).

Alláh Subhanahu wa Ta'alaberfirman:

الرحمن على العرش استوى

Milosrdný, který sedí na trůnu. [Thaha/20: 5]

Ve skutečnosti, Další význam istiwa `ještě mnohem, ale že je rozdíl mezi Ahlus-Sunna s ostatními skupinami, je v aktivní formě u spojení (على). Takže Boží slovo, které bylo uvedeno výše, význam (على) je na vrcholu. Zde penyelisihan Ahl-ul-Bid'ah terghadap Ahlus Sunna. Trvali na tom,, což znamená, istaulâ istiwa `je`. Oni berhujjah s falešným báseň sloky, které zní:

استوى بشر على العراق من غير سيف ولا دم مهراق

(Bishr master / chytit do Iráku bez meče a průtoku krve).

Báseň není známo, kdo dělal to. Někteří říkají, že tento verš patří Akhtal an-křesťané mohou (někdo, kdo je náboženský Nassara), ale nebyl nalezen ve sbírce básní-jeho poezii. I když slova jsou pravdivá, zda bychom říci, že náboženské Akhtal křesťané mohou lépe pochopit významy Al-Koránu než jeho společníky a první generace lidí? Ačkoli tato slova jsou velmi jasné ketidakbenarannya. Jak by mohli odmítnout verše Koránu a hadísy o alejhi proroka, nechť "wa salam, pak kované důkaz poezie, to není jasné, kdo to řekl? Ahlus-Sunna tak mohl snadno zlomit jejich slabá argumenty s Al-Korán a Sunna, i když jazyk přes hodnocení.

Tam bylo mnoho příběhů o odborných znalostech o tomto vyvracení, jako příběh lingvista Imám Ibn al-'Arabi. Kdysi tam se ho zeptal: "O Imam, co znamená slovo Boží (الرحمن على العرش استوى)?"

On odpověděl: "Jeho význam je isti'lâ` (vysoko nad) ".

Tazatel popřel: "Ne, jeho význam je istaula (master / win)."

Řekl: "Drž hubu Arabové nedávalo smysl s tím istaulâ istawa` `, kromě případů, kdy je odpor a nesouhlas Kdo je schopen bojovat proti Boží moci a jeho!.?"

Pak, když řekneme, `smysluplné istawa istaulâ`, pak jsme založili slabost pro Alláha Subhanahu wa Ta'ala. Vzhledem k tomu, ze jeho trůnu means've zvládl druhý nějakou dobu, že Bůh měl viset zpět. Tak to je velmi daleko (což je nepravděpodobné) se to děje proti ideální Všemohoucí Bůh je.

Verše Al-Qur'an, které vysvětlují povahu "uluw (high) Alláh Subhanahu wa Ta'alasangatlah moc. Mezi slovy všemohoucího Boha:

أأمنتم من في السماء أن يخسف بكم الأرض فإذا هي تمور

Líbí se vám pocit bezpečí proti Bohu v nebi, že On převrací zemi s vámi, tak, že se najednou země začala třást. [Al-Mulk/67: 16].

Účelem FIS stejného muže, je "ten, kdo je v nebi", je ten, kdo je nad nebesa. Tak Alláh je nad nebesa (není v něm, Pent.). Vzhledem k tomu, že nebe je číslo sedm, pak Alláh je nad sedmém nebi. Místo Throne je nad sedmi nebi. Takže, Bůh Subhanahu wa Ta'ala byly na trůn je v souladu s jeho dokonalosti, vzhledem k tomu, Jeho znalosti zahrnuje všechny místa. To je způsobeno tím, spojení (في, F II) ve výše uvedeném odstavci mají význam "nad" (fauqiyyah a "uluw), nikoli jako zharfiyyah (popis místa).

Když říkáme, الماء في الكوز (voda v poháru), v těchto slovech (في) popis místa (zharfiyyah), tak to znamená, že "uvnitř". Stejně jako my říkáme الطلاب في القاعة (studenti ve třídě). Vzhledem k jejich okolí třídy, pak studenti interpretovány "v" třídy. Ale to není možné v Boha, přičemž nebesa, která ho obklopovala. Pak definujeme (في) s "shora", protože to je také jeden z významů (في).

Mezi argumenty, které (في) znamená "nahoře" je také slovo Alláh Subhanahu wa Ta'alaketika říct, Pharaoh na čarodějnice slov:

قال آمنتم له قبل أن آذن لكم إنه لكبيركم الذي علمكم السحر فلأقطعن أيديكم وأرجلكم من خلاف ولأصلبنكم في جذوع النخل ولتعلمن أينا أشد عذابا وأبقى

Farao řekl:.. "Máte důvěru v něj (Mojžíš) předtím, než jsem vám svolení, jakož Jistě že je to váš šéf kdo tě učil magii, stejně pak jistě vypléním ruce a nohy zkřížené pro všechny z vás, jak s olovnatý a tam, a dokonce nechám ukřižovat vás všechny v palmu, a zvíte, která z nás je palčivější a trvalejší siksanya ". [Thâhâ/20: 71].

V tomto verši se kouzelníci Faraonovi vyhrožoval věřící s proroctví Mojžíše. Vyhrožovali, aby byl ukřižován na palmě. Je možné, že inteligentní lidé říkají význam (في) ve verši je "in"? Tak co je dobré, pokud hrozba mágů Pharaoh palmového kříže ve stromě? Farao ne těmto hrozbám tak, že jiní se obávají, aby krutosti? Jak jinak by se bát, pokud nemůžete vidět, co se děje?

Další verš, který vysvětluje (في) bermakana "shora", že Boží slovo:

قل سيروا في الأرض ثم انظروا كيف كان عاقبة المكذبين

Rci: "Jdi na zemi, pak uvidíte, jaký byl konec těch, kteří to popřel." [Al-`am / 6:11].

Je pojem "chůze zemi", jak je uvedeno ve výše uvedeném verši znamená vyhledávání jeskyně v temných útrobách země? Do brodit vodní lázeň? Co může být viděn? (Ne, Pent.).

Tak, účel "chodil po zemi", je chodit na to přemýšlet o vytvoření Alláha, ze znamení Božích ve vesmíru dodat ke strachu z Alláha Subhanahu wa Ta'ala.

Podobně, Imam Shafi'i rahimahullah aqeedah, které shrnul v následujícím prohlášení: "Pojem islámu, které jsem lpět na, a držel lidi, které znám, jako Sufyan (ats-Tsauri), (Imam) Malik a další, ( je) uznání svědectví, že není boha kromě Alláha má právo diibadahi, a že Muhammad je Posel Alláhův. Amen Alláh na trůně, se blíží jeho stvoření podle jeho vůle, a na zem v souladu s vůlí nebes- Jeho ". (Mukhtasar "Uluw)

[Zkopírováno ze sunny Edition časopisu 01/Tahun XII/1429/2008M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]


Prohlášení o Aqidah imáma SHAFI'I problémů "



Know aqidah kněze Ahlu Sunna je důležitá věc. Zejména tehdy, když kněz má následovníky po celém světě a školy. Proto, protože věděl, prohlášení o Imam SHAFI'I madhhab madzhabnya hodně muslimů v této zemi, se stává důležitější a naléhavější, takže se všichni můžeme jasně vidět, aqidah Imam SHAFI'I, a to může být poučením pro muslimy v Indonésii.
Za tímto účelem, zde prezentujeme několik výroků o problémech se Aqeedah, Manhaj převzato z knihy imáma SHAFI'I al-Aqidah fi Itsbat, Dr.. Muhammad ibn Abd al-Wahab al-'Aqil.

PROHLÁŠENÍ O PROBLÉMU imáma SYAFI'I GRAVE
1. Sloučit práva hřbitov.

و أحب أن لا يزاد في القبر من غيره وليس بأن يكون فيه تراب من غيره بأس إذا زيد فيه تراب من غيره ارتفع جدا و إنما أحب أن يشخص على وجه الأرض شبرا أو نحوه

"Mám rád, když se hřbitov není zvýšena v jiných, a neberte ho z jiné země. Nesmí, když přidal se k půdě jiného je velmi vysoká, a nezáleží na tom, jestli to zní trochu o.

Jen jsem rád zvýšené (hrob) nad zemí palec nebo tak ". [1] (1/257)

2. Graves Stavební zákon a Menemboknya.

و أحب أن لا يبنى ولا يجصص فإن ذلك يشبه الزينة و الخيلاء و ليس الموت موضع واحد منها زلم أر قبور المهاجرين و الأنصار مجصصة قال الراوي عن طاوس إن رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى أن تبنى أو تجصص وقد رأيت من الولاة من يهدم بمكة ما يبنى فيها فلم أر الفقهاء يعيبون ذلك

"Mám rád, když (hrob), je postaven a zděné, protože to se podobá decking a marnost, a smrt není místo ani pro jednoho z nich., A já nevidím hroby společníků emigranty a pomocníky zděné".

"Jeden z vypravěčů uvádí Thawus, že Prorok zakázal n konstruováno nebo zděné hrob".

Já sám jsem viděl nějaké orgány v Mekce demolici všech budov na něm (hrob), a nevidím Jurist odsoudil to [2]. (1/258)

3. Nad Právo stavebního mešity hřbitově.

و أكره أن يبنى على القبر مسجد و أن يسوى أو يصلى عليه و هو غير مسوى أو يصلى إليه و إن صلى إليه أجزأه و قد أساء

"Zakázal jsem mešitu postavit nad hrobem a srovnání nebo se modlili na tom v nerovném nebo modlit se potýkají hrobů. Pokaždé, když se modlil směrem k hrobu, pak je stále platný, ale zhřešili" [3]. (1/261).

PROHLÁŠENÍ O PROBLÉMU imáma GRAVE pomluvy SYAFI'I a potěšení

و أن عذاب القبر حق و مساءلة أهل ال} قبور حق

Opravdu Alláh hrob byl správný a otázka anděly do hrobu, jsou skutečnými odborníky [4]. (2/420)

PROHLÁŠENÍ O PROBLÉMU imáma vzkříšení SYAFI'I, zápočet, nebe a peklo

و البعث حق و الحساب حق و الجنة و النار وغير ذلك ما جاءت به السنن فظهرت على ألسنى العلماء و أتباعهم من بلاد المسلمين حق

Vzkříšení je pravda, je pravda, zúčtování, nebe a peklo, a dalších, které byly popsány v Sunny-Sunna (hadísy), pak je orálně-orální duchovních a jejich následovníci v muslimských zemích je správná [5]. (2/426)

IMAM SYAFI'I PROHLÁŠENÍ VE VĚCI s názvem než Bohu slíbil

فكل من حلف بغير الله كرهت له و خشيت عليه أن تكون يمينه معصية و أكره الأيمان بالله على كل حال إلا فيما كان طاعة لله مثل البيعة في الجهاد و ما أشبه ذلك

Všichni lidé, kteří přísahají, jiné než Alláh, já jsem odmítl a znepokojující viník, tak přísahal, že byla neposlušnost. I já nenávidím přísahám při Alláhovi za všech okolností, pokud je poslušnost Bohu, jako berbai'at k džihádu a podobný tomu [6]. (1/271)

PROHLÁŠENÍ imáma přímluvě SYAFI'I

فكان صلى الله عليه وسلم خيرته المصطفى لوحيه المنتخب لرسالته المفضل على جميع خلقه بفتح رحمته و ختم نبوته و أعم ما أرسل به مرسل قبله

On (proroka, nechť 'alejhi wa salam) je nejlepší člověk si Bůh vyvolil za zjevení opět vybráno jako Poslu, a že má přednost před všemi tvory s jeho milostí otevření, uzavření prorocké, a důkladněji než učení apoštolů před. On povýšil jeho jméno ve světě a stal přímluva, která syafa'atnya poskytnuta v příštím [7]. (1/291).

On také vyjádřil o stavu přijetí přímluvy:

واستنبطت البارحة آيتين فما أشتهي باستنباطها الدنيا و ما قبلها (وهي قوله تعالى): يدبر الأمر ما من شفيع إلا من بعد إذنه وفي كتاب الله هذا كثير. (قال تعالى): من ذا الذي يشفع عنده إلا بإذنه فعطل الشفعاء إلا بإذن الله

Včera večer jsem se faidah (istimbâth) ze dvou veršů, které dělaly mě zajímá na světě a starší. Slovo Boží: ... On přebývá na trůně (Throne) organizovat všechno. Nikdo nebude moci přímluvu kromě po jeho souhlasu .... -Yunus/10 Odstavec 3.

A v Knize Alláha, tohle:? ... Kdo může přimluvit u Boha bez jeho souhlasu .... -Al-Baqarah / 2 verš 256.
Přímluva Alllah zamítl s výjimkou povolení [8]. (1/291).

Prohlášení povahy imáma SYAFI'I istiwa "pro Boha

القول في السنة التي أنا عليها و رأيت عليها الذين رأيتهم مثل سفيان و مالك و غيرهما الإقرار بشهادة أن لا إله إلا الله و أن محمدا رسول الله و أن الله على عرشه في سمائه يقرب من خلقه كيف شاء و ينزل إلى السماء الدنيا كيف شاء .. .

Moje názory na sunny (Aqeedah), že jsem byl na to, a vidím, že je ve vlastnictví lidí, které jsem vidět, jak Sufyaan, Maalik a mnohem více, je slibovat syahadatain (La ilaha Illa-Allah wa Anna Muhammador), (věřit), že Alláh je nad trůnu ho v nebi, přichází z Jeho stvoření, jak se mu líbí, a na nejnižší nebe, jak On miluje ... (2/354-355)

POVAHA imáma výpis SYAFI'I Nuzul (SNÍŽENÍ) pro Boha

و أنه يهبط كل ليلة إلى سماء الدنيا بخبر رسول الله صلى الله عليه وسلم

Bůh sestoupil každý večer na nejnižší nebe na základě zpráv proroka n. (2/358).

و أن الله على عرشه في سمائه يقرب من خلقه كيف شاء و ينزل إلى السماء الدنيا كيف شاء

Amen Alláh je nad trůnu nad jeho nebi, jeho stvoření blíží z toho, jak se mu líbí, a Bůh l na nejnižší nebe, jak On miluje. (2/358).

Imám Prohlášení SYAFI'I ruce na VLASTNOSTÍ pro Boha
Amen Alláh má dvě ruce na základě Božího slova, (což znamená): Židé říkají: "Alláhova ruka svázaný", ve skutečnosti oni byli spoutáni ruku a jsou prokleté, protože to, co řekl. (Není to tak), ale oba otevřené ruky Boha, On utrácet podle své vůle. A Al-Korán, která odhalila na vás od Pána vašeho vskutku přidat nepravost a nevíru pro většinu z nich. A jsme způsobily nepřátelství a nenávist mezi nimi až do Soudného dne. Pokaždé, když zapalují oheň války, Bůh jej uhasit a dělají neplechu na zemi, a Bůh nemiluje ty, kteří neplechu. -Qs. al-Maida / 5, bod 64.

A skutečně Má také svou pravou ruku na základě Božího slova, (což znamená): A nemají oslavovat Boha tím, že oslavuje nezbytné, záležitost zcela v rukou země v den zmrtvýchvstání a nebesa srolovaný v pravé ruce. Slávyplný být On a Exalted ho z toho, co spojuje. -Qs. az-Zumar/39 verš 67.

IMAM Prohlášení SYAFI'I o Bohu se podívat na onom světě

عن الربيع بن سليمان قال كنت ذات يوم عند الشافعي رحمه الله ز جاءه كتاب من الصعيد يسألونه عن قول الله تعالى: كلا إنهم عن ربهم يومئذ لمحجوبون فكتب فيه لما حجب الله قوما بالسخط دل على أن قوما يرونه بالرضا قال الربيع: أوتدين بهذا يا سيدي قأل : و الله لو لم يقن محمد بن إدريس أنه يرى ربه في المعاد لما عبده في الدنيا

Z bin Sulaiman Ar-Rabi ", řekl:" Jednou jsem byl blízko SHAFI'I a přišel dopis od popela-Sha'id Ptali se ho na slovo Boží, (což znamená):. Jednorázové no, vlastně byli v ten den byl naprosto zastíněn od (vidění) jejich Lord.-Qs. Muthaffifin/83 verši 15 - a píše (odpověď) obsahuje (prohlášení), když Bůh je blokování jeden z hněvu příčiny, pak to znamená, že lidé vidí ho způsobují potěšení ".
Ar-Rubayyi "zeptal se:" Jste náboženské s tím, ó můj pane? "
Pak řekl: "Při Alláhovi měl Muhammad ibn Idris nevěřil, že viděl svého Pána v onom, nechtěl uctívat ve světě!". (2/286).

عن ابن هرم القرشي يقول سمعت الشافعي في قوله تعالى: كلا إنهم عن ربهم يومئذ لمحجوبون قال فلما حجبهم في السخط كان دليلا على أنهم يرونه في الرضا

Ibn al-Haram Qurasyi, řekl: "Slyšel jsem, že Shafi'i řekl slovo Boží l" Nay, opravdu se ten den byl naprosto zastíněn od (vidění) svého Pána. - Muthaffifin/83 verš 15 - ", to je argument, že správci jeho ho viděl v den zmrtvýchvstání [9] (2/387)..

Postoje vůči šíitským Imam SYAFI'I

عن يونس بن عبد الأعلى يقول: سمعت الشافعي إذا ذكر الرافضة عابهم أشد العيب فيقول شر عصابة

Od Yunus bin Abdila'la, řekl: Slyšel jsem Shafi'i, Shi'i Rafidhah když volal jména, kritizoval ho velmi tvrdě, a řekl: "nejošklivější skupiny" [10]. (2/486).

لم أر أحدا أشهد بالزور من الرافضة

Neviděl jsem jeden z nejvíce křivé výpovědi šíitského Rafidhah [11]. (2/486).

قال الشافعي في الرافضة يحضر الوقعة: لا يعطى من الفيء شيئا لأن الله تعالى ذكر آية الفيء ثم قال: جاءوا من بعدهم يقولون ربنا اغفر لنا ولإخواننا الذين سبقونا بالإيمان فمن لم يقل بها لم يستحق

Ash-Shafi'i řekl o šíitskou Rafidhah ve válce: "Neuvedeno některý z válečné kořisti, neboť Bůh dodat odstavec l fa'i (zkazí války), a pak říká: A ti, kteří přišli po oni (Emigranti a pomocníci), modlili se: "Pane náš, odpusť nám a naši bratři, kteří mají víru před námi, ..."-Qs. al-Hasyr/59 verš 10 - pak ten, kdo nemá. uvedena tak, samozřejmě, není oprávněn (získat fa'i) [12]. (2/487).

ATTITUDE imáma SYAFI'I SHUFIYAH (TASHAWWUF)

لو أن رجلا تصوف من أول النهار لم يأت عليه الظهر إلا وجدته أحمق

Pokud se někdo stane Sufi (bertasawwuf) ráno, před příchodem nepochybně Dhuhr čas, byste najít, ale být blázen [13]. (2/503).

ما رأيت صوفيا عاقلا قط إلا مسلم الخواص

I, v žádném případě dostat Sufi citlivou, s výjimkou muslima al-Khawash [14]. (2/503).

أسس التصوف الكسل

Princip tasawwuf je lenost [15]. (2/504).

لا يكون الصوفي صوفيا حتى يكون فيه أربع خصال: كسول, أكول, شؤوم, كثير الفضول

Je nesmí být Sufi mystik, mají čtyři vlastnosti: líný, rád k jídlu, často cítí nešťastný, a mnozí z nich udělali zbytečně [16]. (2/504).

Podobně, někteří z prohlášení a postoj jeho, aby věděl, jak se za ním správně. Doufejme, že užitečné.

[Zkopírováno ze sunny Edition časopisu 01/Tahun XII/1429/2008M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]



Viděl Prorok Muhammad, nechť alejhi wa salam života v přírodě Grave a slyšet Tvůj?



Editorial Úvod
Ústav pro Království Saúdské Arábie fatwy "Lajnah Da'imah", dává odpověď v jeho fatwa ne. 4383 [1], když byl dotázán na některé z věcí, které se týkají života alejhi proroka Mohameda, nechť 'wa salam v přírodě Barzakh, jak je uvedeno v hadíth Abu Hurayrah Radi anhu vyprávěný Imam Abu Dawud objemových. Význam hadísu je: Nikdo pozdraví mě kromě Alláha Všemohoucího, aby obnovení mého ducha ke mně, a tak jsem se vrátil jeho pozdrav.
Zde jsou některé otázky a odpovědi Da'imah Stálý výbor, který byl pak v čele Sheikh Abdul Aziz bin Baz rahimahullah, místopředseda: Sheikh Abdur Razaq rahimahullah Afifi a členů: Sheikh Abdullah bin Ghudayyan. Jmenován s volným překladem.

CO JE proroka Mohameda, nechť 'alejhi wa salam GRAVE AS BYDLENÍ VE SVĚTĚ

Problém:
V souvislosti s životem proroka Mohameda, nechť 'alejhi wa salam, je nádherná v hrobě, Prorok Muhammad, nechť' alejhi wa salam žít jako žijí fyzicky ve světě, s návratem ducha a fyzické tělo do he he alejhi nechť 'wa salam? Nebo si nechť 'alejhi wa salam barzakhiyah ukhrawiyah žít v "Illiyyun horní bez zatížení (taklif) do He, nechť' alejhi wa salam? Jako slovo On nechť 'alejhi wa salam, když zemřela (význam): "Ó Alláhu, by ar-Rafíka al-A'la". Zatímco jeho tělo nyní leží v hrobce zůstává bez ducha? Zatímco duch On nechť 'alejhi wa salam byl v "horní Illiyyun? Zatímco spojení těla a ducha s vůní Jejího těla se stane v soudný den? Jak Alláh Všemohoucí praví:

وإذا النفوس زوجت

A když duchové sešel s tělem. [At-Takwîr/81: 7]

Odpověď:
Opravdu, náš prorok, nechť 'alejhi wa salam žije v hrobě ve smyslu života za hrobem (barzakhiyah). V hrobě On nechť 'alejhi wa salam získat různé keni'matan život udělené Alláhem Všemohoucím v reakci na práci velký a dobrý, kdo si to nechť' alejhi wa salam během svého života na zemi. Pozdravy a požehnání Alláha většiny Afdhal by měla být vždy věnována jemu.

Ale to neznamená, že jeho duše se vrací do těla tak, že nechť 'alejhi wa salam přišel k životu jako žil. Stejně tak není jeho duch s tělem, dokud se shromažďují, nechť 'alejhi wa salam život jako život v posmrtném životě. Ale tento život je přirozená život Barzakh, na půli cesty mezi živým světem a posmrtný život.
Tak to je známo, že je mrtvý (dead) jako proroci a další lidé zemřeli dříve. Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

وما جعلنا لبشر من قبلك الخلد أفإن مت فهم الخالدون

A jsme neudělali člověka před vámi věčného života. Takže pokud zemřete, ať už jsou věčné? [Al-Anbiya '/ 21:34]

كل من عليها فان ويبقى وجه ربك ذو الجلال والإكرام

Vše, co je na zemi, zahyne. Ale tvář Pána tvého, který má velikost a slávu zůstává věčná. [Ar-Rahman/55: 26-27]

إنك ميت وإنهم ميتون

Vpravdě (Muhammad) se zemřít, a zemřou stejně. [Az-Zumar/39: 30]

A další verše dokazují, že Alláh Všemohoucí mewafatkan On nechť 'alejhi wa salam. Kromě toho také (existují jiné důkazy, mezi nimi):

• To Sahabah radi anhum bylo koupání mrtvolu on nechť 'alejhi wa salam, mengafaninya, menyalatkannya a pohřben. Pokud Prorok Muhammad, nechť 'alejhi wa salam byl naživu, jak život On nechť' alejhi wa salam na světě, samozřejmě, že nebude dělat všechno, na co udělali všichni ostatní mrtví.

• Radi anhuma Fatimah také požádalo o dědictví svého otce dědictví. Pro Fátima věří, že Prorok, nechť 'alejhi wa salam zemřel. A tato víra není popírána někdo mezi společníky. Ale Abu Bakr radi anhu vysvětlil, že proroci nemají dědit majetek. [2]

• Radi anhum Společníci se také dohodly na výběr kalifa pro muslimy po smrti He, nechť 'alejhi wa salam jako nástupce vedení. A to se stalo s jmenováním Abu Bakr jako kalif Umar radikálů. Když Prorok, nechť 'alejhi wa salam byl naživu, jak žít ve světě, samozřejmě, že nebude držet jmenování chalífy. Tak to je ijma "na Sahaba Radi anhum, že Prorok, nechť 'alejhi wa salam zemřel.

• Podobně, když fitnah (svár osob) a hmotnost problémy sužovaly lidi během panování Uthman a Ali Radi anhuma, také otázky před a po. Když se to stane, Sahaba nešla do hrobu alejhi proroka, nechť "wa salam požádat o radu nebo požádat o pomoc tak, že cesta ven, a řešení sporů a tyto problémy. Pokud by Prorok, nechť 'alejhi wa salam byl naživu, jak žít ve světě, samozřejmě, že se nebude plýtvat této příležitosti, zatímco oni zoufale potřebují přítomnost lidí, kteří by mohli zachránit před katastrofami, které je obklopuje.

Duch na něj, duch, který byl v "nejvyšší Illiyun, protože nechť 'alejhi wa salam byl nejlepší muž. Alláh dal vysokou pozici He, nechť 'alejhi wa salam v nebi.

CO proroka, nechť 'alejhi wa salam slyšet žádné hovory nebo modlitba

Problém:
Viděl Prorok Muhammad, nechť 'alejhi wa salam v nádherné hrobě můžete slyšet každou modlitbu nebo volejte žít, nebo poslouchat na zvláštní modlitby adresované jemu? Jak hadith (význam): "Kdo shalawat mě v mém hrobě, Slyšel jsem, že ..." a tak dále. až do konce hadith? Je to hadith Saheeh, Da'eef nebo false v názvu alejhi proroka, nechť 'wa salam?

Odpověď:
Doma budou všichni mrtví uslyší volání živých potomků Adama, ani jsem neslyšel jeho modlitbu. Jak Alláh Všemohoucí praví:

وما أنت بمسمع من في القبور

A ty (Muhammad) se nepodařilo, aby lidé, kteří jsou v hrobech slyší. [Fathir/35: 22]

Nejsou k dispozici informace, že je závazné, a to jak v Koránu a Sunny Shahihah, které mohou prokázat, že Prorok Muhammad, nechť 'alejhi wa salam v hrobě slyšet každou modlitbu nebo volejte živého člověka, tak to je považováno za specifičnost Prorok, nechť " alejhi wa salam.

Definitivní historie proroka, nechť 'alejhi wa salam, je, že požehnání a pozdravy lidí, kteří čtou bude až on nechť' alejhi wa salam. To je všechno. Oba byli ve čtení modlitby u hrobu proroka Mohameda, nebo daleko od ní. Stejně, pořád bude až alejhi nechť 'wa salam. Na základě jasného historii Ali ibn Husajn ibn Ali Radi anhum (vnuk Ali ibn Abi Talib radi-pero anhu), viděl člověka, jak přichází do otvoru v hrobě alejhi proroka, nechť "wa salam, a lidí se dostává do ní a modlit se. Pak Ali bin Husajn bin Alí radi anhum ban a řekl:. "Mám ti říct hadís, který jsem slyšel od svého otce, od mého dědečka, o alejhi proroka, nechť" wa salam řekl:

لا تتخذوا قبري عيدا, ولا بيوتكم قبورا, وصلوا علي فإن تسليمكم يبلغني أين كنتم. رواه أحمد وغيره

Nenechte si, aby můj hrob jako oslava vás, a nechcete, aby vaše domy jako hroby, přečtěte modlitby nade mnou, vlastně pozdrav vám přijít ke mně, ať jste kdekoli. [3]

Pokud jde o hadith:

من صلى علي عند قبري سمعته ومن صلى علي بعيدا بلغته

Ten, kdo shalawat mě blízko mého hrobu, slyším ho, a kdo shalawat mě z dálky, bude na něm.

Tak to hadith je Da'eef hadith podle hadith učenci. Syaikhu Islám Ibn Taymiyyah rahimahullah řekl:. "Tento hadís je hadith maudhu" (false) jménem al-A'masy podle konsensu učenců [4]

Zatímco hadith vypráví Abu Dawood s hasan isnaad, od Abu Hurayrah Radi anhu, že Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

ما من أحد يسلم علي إلا رد الله علي روحي حتى أرد عليه السلام

Nikdo pozdraví mě kromě Alláha obnoví mou duši ke mně, tak jsem se odpovědět na jeho pozdrav. [5]
Takže to hadith není jasná (sharih) vysvětluje, že prorok, nechť 'alejhi wa salam slyšel (vpravo) pozdrav muslim. K dispozici je i možnost smyslu je Proroka Muhammada, nechť 'alejhi wa salam by odpovědět, pokud muslim pozdrav anděl řekl on, nechť' alejhi wa salam Muslim pozdrav ho.

I když připustíme, že Prorok, nechť 'alejhi wa salam vlastně slyšel pozdrav muslim, ale to není nutně jistotu, že nechť' alejhi wa salam slyší každou modlitbu a při volání na živý člověk he, nechť 'alejhi wa salam.

SYIRIKKAH modlit k Prorok Muhammad, nechť alejhi wa salam
Volání proroka, nechť 'alejhi wa salam nebo se modlit, aby mu tak nechť' alejhi wa salam uspokojení potřeb žadatele, nebo vzduch-isti'anah (o pomoc) k on nechť 'alejhi wa salam, že zabývat se neštěstí nebo katastrofy, ať už prováděné u hřbitova On je ušlechtilý, nebo vzdáleně, ať již legální nebo ne vyhýbat tak špatné?

Odpověď:
Prosil, volání a žádá o pomoc, aby ho po Zemřel, takže splňuje požadavky volajících a že on, nechť 'alejhi wa salam off nouzi, zákon je ulejvat akbar, což pachatele z islámu, well done blížit se k jeho hrobu, nebo daleko z hrobu. Například, když někdo řekl, "Ó Posle Alláha, nechť alejhi" wa salam, dej mi přímluvu! " . Nebo říkat, "Zpět tohle chybí, nebo jiné výroky založené na obecnost Alláh Subhanahu wa Ta'ala říká:

وأن المساجد لله فلا تدعوا مع الله أحدا

Jistě tato místa patří k přídi Alláhu dolů, takže se nemusíte prosit (modlit se), aby nikomu kromě Alláha. [Al-Jin/72: 18]

ومن يدع مع الله إلها آخر لا برهان له به فإنما حسابه عند ربه إنه لا يفلح الكافرون

A ten, kdo odvolávat (uctívání) k jiným bohům kromě Boha, když se nikdo buktipun mu o tom, pak výpočet jen na svého Pána. Skutečně nevěřící nebudou mít štěstí. [Al-Mu'minûn / 23:117]

يولج الليل في النهار ويولج النهار في الليل وسخر الشمس والقمر كل يجري لأجل مسمى ذلكم الله ربكم له الملك والذين تدعون من دونه ما يملكون من قطمير إن تدعوهم لا يسمعوا دعاءكم ولو سمعوا ما استجابوا لكم ويوم القيامة يكفرون بشرككم ولا ينبئك مثل خبير

Položil noc do dne a začlenit denní světlo do večera a slunce a měsíc, každý běh pod stanovenou dobu. Kdo (to), takže Alláh, Pán tvůj, Jemu náleží všechna království. A ty, které jste zavolat (modlitba / uctívání) kromě Alláha nemá nic ačkoli tenkou epidermis. Pokud se obrátit na They, že nejsou slyšet váš hlas, a kdyby jen slyší, nemohou dovolit žádosti. A v den zmrtvýchvstání budou popírat kemusyrikanmu. A nikdo vám může poskytnout informace, jak je uvedeno v Alláha Všemohoucího opatrně. [Fâthir/35 :13-14]

Taková fatwas Lajnah Da'imah, které popisuje, zda v hrobě, proroka, nechť 'alejhi wa salam slyšet pozdravy, modlitby, žádosti a zvuku bydlení? Odpověď je, že neexistují žádné jasné texty popisují ji. Kdyby to prorok, nechť 'alejhi wa salam slyšel pozdrav živých směřující k němu, ale to neznamená, že slyšel každé slovo, volejte a požádat ho. Dokonce odvolalo k alejhi proroka, nechť "wa salam tak on potřebuje žadatel je vyhýbat akbar. Zvlášť pokud to není prorok, nechť 'alejhi wa salam, jakkoli vysoko jeho postavení jako starosta. Pokud by se lidé bojí Boha, a strach z jeho ohrožení. Nikdo nemůže mu pomoci, pokud Alláhův hněv a trest uvalený na něj. Nas'aluLLaha al-'Afiyah.

[Přepsaný z časopisů sunna 03/Tahun Edition XV / Shaban 1432/2011M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Fax 0271-858196]
_______
Poznámka pod čarou
[1]. Může být viděn v Fataawa al-Lajnah ad-Dâ'imah, ověřování a Tartib: Shaykh Ahmad ibn Abdur Razaq ad-Duwaisy, Daar "Ashimah, III/227-231
[2]. Jak je uvedeno v Sahih al-Bukhari, Ne: 6725, Bari 6726/Fathul XII / 5, Sahih Muslim / Sharh-Nawawi, ověřování Khalil Ma'mun Syiha XII/299, no. 4555 a Abu Dawud (Saheeh Sunan Abi Dawud, Shaykh al-Albani II/239, ne. 2968, 2969, 2970, 2977 atd.
[3]. Výše hadís vyprávěný Abu al-Mushili Ya'la v Musnadnya, no. 469. Muhaqqiq Musnad Abi Ya'la: Hussain Salim Asad řekl výše Da'eef historii, protože munqathi ". Ali ibn Husayn ibn Ali vyprávěl od svého dědečka Mursal. Viz Abi Musnan Ya'la, ověřování: Salim Asad Husajn I/361-362 ne. 469, Maktabah ar-Rushd a Daar al-Ma'mun lit Turats, cet. I 1430 H/2009 M. Ale je tu Saheeh hadith odpovídající, vyprávěný Abu Dawood, z Abú Hurayrah Radi anhu, řekl: Prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

لا تجعلوا بيوتكم قبورا, و لا تجعلوا قبري عيدا, وصلوا علي فإن صلاتكم تبلغني حيث كنتم.

Neučiníš své domy jako hroby, a nebudeš dělat můj hrob jako oslavu, a shalawatlah já, vlastně shalawatmu přijde ke mně, ať jste řekl. (Viz Saheeh Sunan Abi Dawud, Shaykh al-Albani I/571, no. 2042
[4]. Poradenství welcome "v Majmoo" Fataawa Ibni Taymiyyah XVII/241
[5]. Viz Saheeh Sunan Abi Dawud, viz výše. I/570 Kitab al-Manasik, Bab al-Qubur Ziyarati, no. 2041


Pochopení Aqidah Ahlus sunna Wal Jama'ah


Podle
Ustadz Al-Yazid bin Abdul Kádir Jawas


A. Definice "Aqeedah
"Aqidah (العقيدة) podle jazyka arabského (etymologie) je odvozen od slova al-'aqdu (العقد), který znamená, že pouto, na-tautsiiqu (التوثيق), ​​což znamená víru nebo silnou víru, al-ihkaamu (الإحكام), což znamená, potvrzuje (nastavení ), a ar-rabthu biquw-wah (الربط بقوة) se silně váže významné. [1]

Mezitím, v souladu s podmínkami (terminologie): "aqidah je víra a jistota, což bezpochyby pro ty, kteří věří.

Tak, "islámská Aqeedah je neochvějná víra a určitě Allah Subhanahu wa Ta'ala v každé exekučních povinnosti, tauhid [2], a poslouchají ho, věřit v jeho anděly, Jeho posly, Book- Jeho kniha, konec dne, dobré a špatné osud a víra ve všem, co nemá nic společného autentické informace o principech náboženství (islámské teologie), a nadpřirozené věcech, věří v to, co idžmá "(konsensus) o Salafush Salih, a všechny novinky qath'i (určitě), a to jak vědecky a amaliyah definovány podle Al-Qur'an a autentické sunny a idžmá "Salafush Salih. [3]

B. Zajímavosti: Přírodní vědy "Aqeedah [4]
"Aqidah při pohledu z pohledu sci-fit konceptu Ahlus Sunnah wal Jama'ah pokrývající témata: Jednota, Faith, islám, problém ghaibiyyaat (neviditelné věci), proroctví, osud, zprávy (o minulost a budoucnost), právní základ qath'i (pro jistotu), všechny základy náboženství a víry, včetně popření "wal Bida" na Ahl-ul-Ahwa (stoupenci vášní a inovací odborných) , všechny školy a sekty menyempal opět zavádějící a postoje k nim.

Aqidah disciplín "má název, který bude odpovídat, a jména jsou rozdílné mezi Ahlus Sunny s firqah-firqah (frakce) více.

• Pojmenování "Aqeedah z Ahlus Sunna podle:
Mezi jmen "Aqeedah z Ahlus Sunna podle učenců je:

1. Al-Iman
"Aqeedah se také nazývá al-Iman, jak je uvedeno v Al-Qur'an a hadith Proroka, nechť 'alejhi wa salam, as" Aqeedah diskutovat šest pilířů víry a záležitosti s ním související. Vzhledem k tomu, zmínky o al-Iman ve slavné hadísu známé jako Hadith Jibril Alaihissallam. A učenci Ahlus Sunny často zmiňují pojem "Aqeedah al-Iman ve svých knihách. [5]

2. "Aqidah (I'tiqaad a" Aqaa-id)
Učenci Ahlus Sunna je často nazýván věda "Aqeedah, pokud jde o" Aqeedah Salaf:. "Aqidah Ahl al-I'tiqaad Atsar a ve svých knihách [6]

3. Jednota boha
"Aqeedah z tawheed jako pojmenovaný diskuse se točí kolem tawheed nebo pengesaan k Bohu v Rububiyyah, Uluhiyyah a Asma 'wa Shifat. Tak, studium vědy Aqeedah tawheed "z nejušlechtilejší a hlavní cíl. To je důvod, proč je věda nazývána vědou tawheed obecně podle Salaf učenců. [7]

4. As-Sunna
Sunna znamená cestu. "Aqeedah Salaf As-Sunna vyzval své stoupence, aby se cestou pořízena proroka, nechť 'alejhi wa salam, a jeho společníci v dané věci Radi anhum" aqidah. A to je termín termín známý (populární) v prvních třech generacích. [8]

5. Islámská teologie a Ushuluddiyanah
Usul znamená Faith pilíře, pilířů islámu a qath'i problémů a otázek, které se staly konsensus učenců. [9]

6. Akbar Al-Fiqhul
To je další jméno islámské teologie a opak al-Fiqhul Ashghar, sbírka zákonů ijtihadi. [10]

7. Ash-Shariah
Jde o to, že všechno, co bylo nastaveno v Alláha a Jeho posel ulic forma průvodce, a to zejména a nejzákladnější je Ushuluddin (otázky "Aqeedah). [11]

To je nějaký jiný název vědy "Aqeedah z nejznámějších, a někdy přidání Ahlus Sunny názvem" Aqeedah je s názvy používaných Ahlus sunny, jako většina toku Asyaa'irah (Asha'ira), zejména odborníků z hadísů mezi je.

• Pojmenování "aqidah podle firqah (sekta) jako:
Tam jsou některé další výrazy používané v firqah (sekta), než Ahlus sunny jako název aqidah věda ", a z nichž nejznámější je:

1. Věda Kalam
Pojmenování je známá po celém teologické potoka mutakallimin (pengagung věda Kalam), jako je tok Mu'tazilites, Asyaa'irah [12], a skupina, která jde ruku v ruce s nimi. Toto jméno by nemělo být použit, protože samotná věda Kalam merupa už nová věc a má diada-invent princip taqawwul (něco říct) jméno boha není založena na vědě.

A ban bolehnya název na rozdíl od metodiky používané Salaf badatelům v definování aqidah problémy, ".

2. Filozofie
Tento termín je používán filozofy a lidi v souladu s nimi. To je název, který by neměl být používán v "aqidah, protože základní filozofie, která je imaginární, racionalita, beletrie a pověry názory o věcech neviditelných.

3. Tashawwuf
Tento termín je používán některými z Shufi, filosof, orientalista a lidé v souladu s nimi. Toto je název, který by neměl být používán v 'aqidah, protože se jedná o pojmenování nového delší-invent diada. Obsahuje Shufi delirium, pohledávky a doznání jejich pověry používané jako odkaz na "aqidah.

Naming Tashawwuf a Shufi není známo na začátku islámu. Pojmenování je slavný (tam) po tom, nebo se dostat do islámu od náboženských učení a víry než islámu.

Dr. Shabir Tha'imah komentoval ve své knize, wa ash-Shuufiyyah Mu'taqadan Maslakan: "Je jasné, že Tashawwuf ovlivněny života křesťanských duchovních, chtějí nosit oblečení z vlny a bydlí v klášterech, a to je obrovský. Islám se rozhodl tento zvyk, když vydal všechny země k monoteismu. Islám dává dobrý vliv na životy a zlepšení postupů uctívání špatných lidí před islámem. "[13]

Shaykh Dr. Ihsan Divine Zahir (. D. 1407 H) rahimahullah řekl Wal Mashaadir jeho na-Tashawwuful-Mansya ': "Podíváme-li se pozorně o učení první a poslední Shufi (později), jakož i stanoviska jsou uvedeny a uznány jejich v knihách Shufi oba starý a nový, budeme jasně vidět, že velký rozdíl mezi učením Shufi na Al-Koránu a Sunny. Tak i my jsme nikdy neviděl žádné semena Shufi v způsobu života alejhi proroka, nechť "wa salam a jeho společníci Radi anhum, jsou (jako nejlepší) možnost Alláh ze služebníků Svých (po Proroci a apoštolové). Místo toho, můžeme vidět, že učení Tashawwuf převzaty z křesťanských kněží, Brahmin, hinduistické, židovské, buddhistické a všechny zuhudan, popel-Syu'ubi koncept v Zoroastrianism v Íránu, který je na počátku období Shufi, Ghanusiyah, řecké, a myslel Neo -Platonism, který byl dělán lidmi Shufi později. "[14]

Šejch 'Abdurrahman al-Vice rahimahullah řekl ve své knize, Mashra'ut Tashawwuf: "Jistě je to podvod Tashawwuf (zrada) nejhrůznějších a trestuhodné. Shaytan učinil služebníkem Alláha podvedeni ho a bojovat proti Alláha a Jeho Posla, nechť 'alejhi wa salam. Opravdu Tashawwuf je (jako) pod záminkou, že on byl viděn jako Zoroastrian expert uctívání, dokonce záminkou všech nepřátel tohoto náboženství. Když zkoumal více do hloubky, lze nalézt v učení, že Shufi učení Brahmanism, buddhismus, Zoroasterisme, Platoisme, judaismus, křesťanství a pohanství. "[15]

4. Ilaahiyyat (teologie)
Illahiyat je studium "Aqeedah s metodikou filozofie. To je jméno používané mutakallimin, filozofy, orientalisty a jejich následovníků. To je také pojmenování je chyba, že tyto názvy by neměly být používány, protože znamenají filosofy a filozofické vysvětlení na mutakallimin o AllahSubhanahu wa Ta'alal podle jejich vnímání.

5. Za síle přírody metafyzické
Termín je používán filozofy a západních spisovatelů, stejně jako ty, které jsou v souladu s nimi. Tento název by neměl být používán, protože je založena pouze na lidské myšlení sám a proti Al-Koránu a Sunny.

Mnoho lidí, kteří volají, co oni věří a zásadami či nápady, které vyznávají víru, i když je to false (bathil) nebo nemají žádný základ (argumenty) "aqli a naqli. Opravdu "aqidah, který má skutečný chápání" Aqeedah z Ahlus sunna wal Jama'ah jsou vyráběny z Al-Qur'an a hadith Proroka, nechť 'alejhi wa salam Saheeh a idžmá "Salafush Salih.

C. Definice Salaf (السلف)
Podle jazyk (etymologie), Salaf (السلف) se rozumí bývalý (předkové), starší a mnohem důležitější [16]. Salaf znamená jeho předchůdce. Pokud se říká, (سلف الرجل) někdo Salaf, což znamená, oba rodiče, kteří mu předeslali. [17]

V souladu s podmínkami (terminologie), slovo Salaf znamená první generace a nejlepší z Ummah (Muslim), který se skládá z Sahaba, Tabi'in, tabi'ut Tabi'in a imámy dopravce pokyny na tři období (generace / budoucí) první byli poctěni Alláhem Subhanahu wa Ta'ala, jako slova alejhi proroka, nechť 'wa salam:

خير الناس قرني ثم الذين يلونهم ثم الذين يلونهم.

"Nejlepší muž je v mé době (tj. doba společníků), pak další (Tabi'in období), pak další (období tabi'ut Tabi'in)." [18]

Podle al-Qalsyani: "Salafush Salih byla první generace tohoto ummy velmi hluboké pochopení pro přírodní vědy, které následovat proroka, nechť 'alejhi wa salam a udržet sunny. Bůh vyvolil, aby doprovázel svého proroka, nechť 'alejhi wa salam a stanovit jeho náboženství ... "[19]

Shaykh Mahmud Ahmad Khafaji řekl ve své knize al-'Aqiidatul Islamiyyah Bainas Salafiyyah wal Mu'tazilah: "Stanovení termínu Salaf nestačí pouze omezenou dobu, by měla i odpovídat Al-Koránu a Sunny podle chápání Salafush Salih (o "aqidah, manhaj, mravnosti a mystika-zadržovaný.). Každý, kdo si myslí, že v souladu s Al-Qur'an a Sunna "aqidah, podle chápání práva a suluknya Salaf, pak to je voláno Salafi když vzdálené místo a jiný čas. Místo toho, kdo porušuje stanovisko Al-Koránu a Sunny, pak není Salafi, i když žil v době Přátelé, Ta-bi'in a tabi'ut Tabi'in. [20]

Penisbatan nebo slovo Salaf jako-Salafiyyuun nezahrnuje případy kacířství, ale je to penisbatan penisbatan syar'i jako osoba připisuje se do první generace tohoto ummy, totiž Sahaba, a tabi'ut Tabi'in Tabi'in.

Ahlus Sunnah wal Jama'ah řekl také jako-Salafiyyuun, protože sledovat manhaj z Přátel a Salih Salafush tabi'ut Tabi'in. Pak se všichni, kdo šli v jejich stopách a spustit jejich manhaj v všech dob, oni jsou nazýváni Salafis, jako připsaný k Salaf. Salaf není skupina nebo třída, jak ji chápe většina lidí, ale je to manhaj (live systém ber'aqidah, uctívání, rozsuzovat, morální a jiné), která je povinná pro každého muslima. Tak, pochopení Salaf připsal lidí, kteří udržují bezpečnostní "aqeedah a manhaj provedeno v souladu s tím, co prorok, nechť 'alejhi wa salam, a jeho společníci radi anhum před nepokoji a sváru. [21]

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyah rahimahullah (. D. 728 H) [22] řekl: "To není ostuda lidí, kteří se objevili manhaj Salaf a člověk připisuje se na Salaf, nebo dokonce povinnost ji přijmout jako takové manhaj Salaf není nic jiného než pravdu." [23 ]

[Zkopírováno z knihy Sharh Aqidah Ahlus sunna Wal Jama'ah, autor Yazid bin Abdul Kádir Jawas, Vydavatel Reader imáma aš-Shafi'i, Po Box 7803/JACC 13340A Jakartě, reprodukce třetí 1427H/Juni 2006M]



Definice Ahlus sunna wal Jama'ah. Historie vzniku Ahlus sunna wal období Jama'ah



Podle
Ustadz Al-Yazid bin Abdul Kádir Jawas


D. Definice Ahlus sunna wal Jama'ah
Ahlus Sunnah wal Jama'ah jsou:
Ti, kteří se to, co vůbec pořízena alejhi proroka, nechť "wa salam, a jeho společníci Radi anhum. Volal Ahlus Sunnah, protože silné (oni) držet a berittiba "(následovat) Sunna Proroka, nechť 'alejhi wa salam, a jeho společníci radi anhum.

As-Sunna podle jazyka (etymologie) je cesta / cesta, ať už je to dobré nebo špatné způsobem. [1]

Zatím, podle vědců, Aqeedah (terminologie), je-Sunna je průvodce, který byl proveden v proroka, nechť 'alejhi wa salam, a jeho společníci, a to jak o vědě, i'tiqad (víry), slovo a skutek. A to je Sunna je třeba dodržet, ti, kteří ho následovali být chválen a kritizoval ty, kteří by menyalahinya. [2]

Pochopení As-Sunna Ibn Rajab al-Hanbali rahimahullah (d. 795 H): "As-Sunna je pořízena silnici, zahrnuje držet toho, co je realizován proroka, nechť 'alejhi wa salam a jeho nástupcům, kteří vedeni a rovné tvoří i "tiqad (přesvědčení), slova a skutky. To je perfektní Sunna. Proto byla předchozí generace není jmenován Salaf As-Sunna, kromě toho, co se zabývá třemi aspekty. To je vyprávěn z imáma Hasana al-Basri (d.. 110 H), Imam al-Auza'i (d.. 157 H) a imáma Fudhail bin 'Iyadh (d.. 187 H). "[3]

Volal al-Jama'ah, protože jsou spojeni v pravdě, nechci berpecah-strany v náboženských záležitostech, shromážděné v rámci vedení imámů (dodržování) al-Haqq (pravda), nedostanete se z jejich sboru a sledovat, co se stalo dohoda Salaful Ummah. [4]

Jama'ah podle Aqeedah učenci "(terminologie) je první generace tohoto ummy, tedy společníci, tabi'ut Tabi'in stejně jako ti, kteří následují v dobrotě až do dne vzkříšení, jak je shromáždili na pravdě. [5]

Imám Abu Samma rahimahullah Shafi'i (. D. 665 H) řekl: "Aby se držet na shromáždění, záměrem je držet se pravdy a sledovat jej. Přestože přenášení bit a Sunna, že menyalahinya hodně. Vzhledem k tomu, pravda je to, co se děje v shromáždění první, který nesl Proroka, nechť 'alejhi wa salam, a jeho společníci bez předchozího upozornění na osoby, které se odchylují (commit lež) po nich. "

Jak již bylo uvedeno Ibn Mas'ud Radi anhu: [6]

الجماعة ما وافق الحق وإن كنت وحدك.

"Al-Jama'ah je po pravdě, i když jste sami." [7]

Takže, Ahlus Sunna wal Jama'ah jsou ty, které mají povahu a charakter následovat Sunna alejhi proroka, nechť "wa salam a vyhnou nových věcech a inovací v náboženství.

Vzhledem k tomu, že jsou ti, kteří ittiba "(následovat) k Sunny Proroka, nechť 'alejhi wa salam a postupujte Atsar (trace Salaful Ummah), tak oni jsou také nazýváni Ahlul hadith, Ahlul Atsar a Ahlul Ittiba". Kromě toho jsou také řekl, aby byl ath-Thaa-ifatul Manshuurah (třída dostane za pomoci Alláha), al-Firqatun Naajiyah (Sect), Ghurabaa "(cizinec).

O ath-Thaa-ifatul Manshuurah, proroka, nechť 'alejhi wa salam řekl:

لاتزال من أمتي أمة قائمة بأمر الله لا يضرهم من خذلهم ولا من خالفهم حتى يأتيهم أمر الله وهم على ذلك.

"Tam byla vždy stranou mého komunity, jenž vždy prosazovat Boží přikázání, neublíží ti, kteří nemají pomáhat jim, a lidé, které menyelisihi až přišel Boží přikázání a zůstat na vrcholu cestě." [8]

On al-Ghurabaa ", prorok, nechť 'alejhi wa salam řekl:

بدأ الإسلام غريبا, وسيعود كما بدأ غريبا, فطوبى للغرباء.

"Islám původně cizí, a musí vrátit jako cizinci jako první, pak štěstí pro al-Ghurabaa" (cizinci). "[9]

Zatímco význam al-Ghurabaa "je, jak je vyprávěn" "Amr ibn Abdullah ibn al-'Ash Radi anhuma, když jeden den proroka, nechť' alejhi wa salam vysvětlil význam al-Ghurabaa", on nechť 'alejhi wa salam řekl:

أناس صالحون في أناس سوء كثير من يعصيهم أكثر ممن يطيعهم.

"Lidé, kteří uctívá ve středu mnoha lidí, kteří jsou chudí, ti, kteří neposlouchají je více než řídit se jimi." [10]

Prorok, nechť 'alejhi wa salam také řekl o smyslu al-Ghurabaa ":

الذين يصلحون عند فساد الناس.

"To je, lidé jsou vždy zlepšit (umma) uprostřed ničení lidských bytostí." [11]

V jiném vyprávění uvedeno:

... الذين يصلحون ما أفسد الناس من بعدي من سنتي.

"To, že lidé, kteří opravit Sunna (Sunnah z alejhi proroka, nechť 'wa salam) po zničené člověka". [12]

Ahlus Sunnah, ath-Tha-IFAH al-Mansurah a al-Firqatun Najiyah všichni říkali Ahlul hadith. Zmínka o Ahlus Sunna, ath-Thaifah al-Mansurah a al-Firqatun Najiyah Ahlul hadíth něco slavný a známý od generace Salaf, protože zmínka o ní je požadavek textů a v souladu s podmínkami a realitou. To je vyprávěn s isnaad Saheeh z imámů, jako například: "Abdullah Ibn al-Mubarak:" Ali Ibn Madini, Ahmad ibn Hanbal, al-Bukhari, Ahmad bin Sinan [13] a jiní, رحمهم الله.

Imam Shafi'i [14] (. D. 204 H) rahimahullah řekl: "Když vidím odborníka hadith, jako kdybych viděl jeden z společníků alejhi proroka, nechť" wa salam, doufejme, že Alláh odmění nejlepší na ně. Byly vedení specifika náboženství pro nás a povinné na nás jim poděkovat za jejich úsilí. "[15]

Imám Ibn Hazm Azh-Zhahiri (. D. 456 H) rahimahullah vysvětluje Ahlus sunna: "Ahlus sunna, že jsme se zmínili, že je Ahl-ul-Haqq, zatímco navíc jsou Ahlul Bid'ah. Neboť to je Ahlus Sunnah z Sahaba Radi anhum a každý, kdo je následovali od Tabi'in vybrané manhaj, pak popel-haabul hadith a kdo je následovali od právníků z každé generace až do naší doby, stejně jako laici kteří se jimi řídit jak na východě a na západě. "[16]

E. Historie vzniku Ahlus sunna wal období Jama'ah
Pojmenování termín Ahlus sunna byl asi od první generace islámu v období vznešeného Boha, generace společníků, Tabi'in a Tabiut Tabi'in.

"Abdulláha ibn 'Abbaas anhuma [17] řekl při výkladu slovo Alláh Subhanahu wa Ta'ala:

يوم تبيض وجوه وتسود وجوه فأما الذين اسودت وجوههم أكفرتم بعد إيمانكم فذوقوا العذاب بما كنتم تكفرون

"V den, kdy se v té době byly bílé tváře záře, a některé černé tvář ponuře. Pokud jde o lidi, kteří se potýkají ponuré černé (kdo řekl): "Proč jsi nevěřící poté, co své víře? Z tohoto důvodu se cítil muka, způsobila nedůvěru, že "" [Ali 'Imran: 106].

"Bílé lidé čelí, jsou Ahlus Sunnah wal Jama'ah, zatímco černá tvář jsou Ahlul Bid'ah a zavádějící." [18]

Pak termín Ahlus Sunna následuje většinou učenců Salaf رحمهم الله, mezi nimi:

1.Ayyub as-Sikhtiyani rahimahullah (. D. 131 H), řekl: "Když jsem byl informován o smrti jednoho z Ahlus sunny, jako kdyby chybí jeden z mých končetin."

2. ATS-Tsaury rahimahullah Sufyan (. D. 161 H) řekl: "Já wasiatkan vás držet Ahlus sunny dobře, protože jsou al-ghurabaa". Jak Ahlus Sunnah wal Jama'ah nejméně. "[19]

3. Fudhail bin 'Iyadh rahimahullah [20] (. D. 187 H) řekl: "... říká Ahlus Sunna:. Víra je víra, slova a skutky"

4. Abu 'Ubaid al-Kásim ibn Sallam rahimahullah (. Živá th 157-224 H) řekl ve své knize Muqaddimah al-Iimaan [21]: "... A skutečně, pokud se mě ptáte víře, zpochybňuje lidi dokonalosti víry, růst a ztráta víry, a říkáte, jak chcete-li vědět, víru podle Ahlus Sunny způsobu ... "

5. Imám Ahmad bin Hanbal rahimahullah [22] (. Živá th 164-241 AH), řekl ve své knize Muqaddimah, As-Sunna: "Tyto školy ahlul" ilmi, popel-haabul atsar a Ahlus Sunnah, oni jsou známí jako stoupenci sunny nechť "alejhi wa salam, a jeho společníci, od doby Sahaba Radi anhum až v současné době ..."

6. Imám Ibn Jarir Tabari rahimahullah (. D. 310 H) řekl: "... Pokud jde o právo na slov přesvědčení, že věřící budou vidět Boha v den zmrtvýchvstání, pak je to to, co naše víra v Boha s ním, a víme, že Ahlus Sunnah wal Jama'ah našel obyvatelé nebes uvidí Boha v souladu s hadíth alejhi proroka zprávy Shaallallahu 'wa salam. "[23]

7. Imám Abu Ahmad ibn Muhammad Ja'far ath-Thahawi rahimahullah (live th. 239-321 H). Říká, že v "aqidahnya slavný dané knihy Muqaddimah (al-'Aqiidatuth Thahaawiyyah):" ... To je vysvětlení "Aqeedah z Ahlus sunna wal Jama'ah."

S penukilan, pak je nám jasné, že Ahlus Sunna lafazh již známé mezi Salaf (brzy generace této ummy) a učenců poté. Termín Ahlus Sunna je absolutní termín na rozdíl od slova Ahlul Bid'ah. Učenci Ahlus Sunny písemné vysvětlení "Aqeedah z Ahlus Sunna, že Ummah ideologie" aqidah je správné a rozlišovat mezi nimi a Ahlul Bid'ah. Jak bylo provedeno Imam Ahmad bin Hanbala, Imam al-Barbahari, Imam ath-Thahawi a další.

A také jako vyvrácení pro ty, kteří tvrdí, že pojem Ahlus Sunna byl nejprve používán skupinou Asha'ira, zatímco Asha'ira vyskytuje ve 3. století a 4. Hijriyyah. [24]

V podstatě, není Asha'ira připsat Ahlus sunny, protože některé základní rozdíly v principech, včetně:

1. Menta'-wil Asha'ira atributy Alláha Ta'ala, vzhledem k tomu, Ahlus Sunna definovat atributy Boha, jak jsou definovány v Boha a posla Jeho, jako istiwa "přírody", tvář, ručná, Al-Korán-an Kalamullah , a další.

2. Asha'ira se zabýval vědou o Kalam, učenci Ahlus Sunny zatímco odsoudil vědu Kalam, jako vysvětlení Imam SHAFI'I rahimahullah když odsoudí vědu Kalam.

3. Asha'ira odmítnout autentické zprávy o atributech Boha, odmítají ji s rozumem a qiyas (analogie) je. [25]

[Zkopírováno z knihy Sharh Aqidah Ahlus sunna Wal Jama'ah, autor Yazid bin Abdul Kádir Jawas, Vydavatel Reader imáma aš-Shafi'i, Po Box 7803/JACC 13340A Jakartě, reprodukce třetí 1427H/Juni 2006M]


zdroj: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar