Bir Pilot ölü iddia edilen Sukhoi Superjet 100, Alexander Yablontsev, bulundu. kurtarma ekibi Endonezya katılmak için iki Rus kurtarma ekibi (2x 25 kişi). tahliye organlarının 20 torba vardı
Bir Pilot ölü iddia edilen Sukhoi Superjet 100, Alexander Yablontsev, nihayet bulundu. Bu sağlam durumda bulunan kurbanların sadece organları olduğunu.
"Pilot vücudu sağlam durumda bulunmuştur. Saat 10:00 sularında bulundu oldu," dedi Alan Kroket, Kum Pogor, Cijeruk, Bogor, Batı Java, Cumartesi (2012/05/12) Özel Kuvvetler SAR ekibinin bir üyesi.
Bulundu organları giyilen giysiler görüldüğü pilot olduğunu iddia etti."Bu giyilen giysiler bellidir. Vücudu tahrip edilmemiştir," SAR ekibi adlı söyleniyor.
Ayrıca bir ağaç kalmış bir paraşüt pilotu olduğundan Charlie Takım üyelerinin, Çavuş Abdul Haris, iddiaları dedi. "Pilot paraşüt eğer Kan, bu hazır olmalıdır" diye Nangka Curug, kaza yerinin etrafında söyledi.
Ikinci bir göstergesi de yüzünü hala tanınabilir, beyaz deri, saçları Endonezya'nın farklı bir renk olmasıdır. "Bu Kafkasyalılar," diye artık sağlam aşağı, bel durumu ekliyor yanı başın arka olarak.
Subaylar da cebindeki cüzdan kimliğini keşfetti.
Tahliye ve Jakarta uçtu birçok vücut çanta, sadece pilot vücut dışında görünüyor bir şekil hala sağlamdır. Ceset torbaları eğrisi de genel vücut şeklini görüldü.
Şu anda, uçan fazla 14.000 saat ile bir üst düzey pilot vücut Halim Perdanakusuma hava üssü, Jakarta helikopter kurtarma ekibi tarafından taşınmış. Sukhoi Superjet ile 1300 saat uçuş toplam Yablontsev 100 aldı.
Sukhoi Superjet 100 14:33 temas kaybetti Çarşamba (2012/09/05) üzerine bir gösteri uçuşu olduğunu. Bu uçak Aero Trafik Merkezi Soekarno-Hatta Havaalanı, Jakarta için 6000 metre rakımda aşağı istemişti. Perşembe günü (2012/05/10), enkaz bulundu Dağı Salak, Bogor bir yamaca yayılmış oldu.
G yedinci takım veya arama ve tahliye görevleri Sukhoi Superjet 100 uçak kazasında ekip Pazar (2012/05/13) Komuta Cipelang, Cijeruk ilçe, Bogor Regency gelen, 08:00 etrafında sevk edildi.
Ekibi SAR gönüllüleri, öğrenciler, izciler, ve gazeteci oluşan 64 personel askeri / polis ve 28 sivilin oluşur. İki Kompas günlük gazeteci Ambrose Kumoro Sri Harto ve Heru, ayrıca eklenir.
"Önceki takımı gibi, takım bulmak ve hem de maddi uçak kazasının kurbanları toplamak için görevlendirildi," Operasyonlar Bölüm Yarbay Şafak Nugraha ekibi Başkanı söyledi.
Dawn göre, uçurumun tepesinde enkazı ve kurbanların cesetlerinin çoğunlukla taşınır. Bu nedenle, Dawn devam etti, ekibi uçurumun dibinde ameliyat daha olacak ve böylece özel yetenekli gibi tırmanma becerileri gibi personel ve donanım gerektirir.
"Gönüllüler ve ordu / polis yaklaşık 2.000 kişi kayıt yaptırmıştır. Geçici olarak, numara eklenmesi gerekmez. Aşağı gitti Ekip üyeleri, iki üç gün sonu açığız. Gerekirse, tekrar sevk edilebilir, Dawn" dedi.
Arama ve Cijeruk ilçe, Batı Java, Cumartesi (2012/12/05) gece helikopter pisti yaklaştığım Kurtarma Ekibi Rusya, sadece Dağı Salak düşen uçağı Sukhoi Superjet 100 malzemenin tahliye üzerinde duruldu.
Ancak, Pazar sabaha kadar, yine Salak Mount kımıldamadım.Helikopter pisti kenarında üç çadır olmuştu 25 personelin toplam Albay Sorokin, Acil Durumlar Bakanlığı takım lideri tarafından yürütüldü.
Ancak, hala alınacak önlemler hakkında yorum istekli değildir. Onlar hazırlamakla meşgul çünkü "Bu (mülakat) gibi değil.
Ancak, dün, Sukhoi gevreği ve siyah kutuları tahliye çalışmalarını sunulan, "Tri Marga Sahrudin, Pazar günü helikopter pisti de Rus kurtarma ekibinin çevirmen dedi.
İki ceset torbası gibi birçok Polis Hastanesi Dr tekrar geldi gibiEtrafında 7:50 pm at Sukanto Kramatjati Doğu Jakarta, Pazar (2012/05/13) sabah.
Artan iki ceset torbası ile, daha sonra toplam torba Polis Hastanesi Dr oldu 18 torba Sukanto Kramatjati toplam.
Kurbanın vücuduna durumu bozulmamış artık çünkü Ama ceset torbası hiçbir şekilde bir yolcu ve bir kurtarma ekibi gabungan.Satu ceset torbası birden fazla vücut içerebilir tarafından tahliye edildi mürettebat Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100) sayısını gösterir.
Bildirimi (yolcu listesi) SSJ-100 uçakları göre, uçuş ekibi olarak hareket sekiz yabancı uyruklular da dahil olmak üzere yolcu 45 isim var.
Bu arada, sivil nakliye uçağı Sukhoi kaza kurbanlarının tahliyesi Pazar sabahı yeniden başladı. 2086 kişi toplam kombine SAR ekipleri Dağı Salak, Bogor, kader kaza yerinin bölgede hava şartlarına çok bağlıdır.
Kadar 562 gibi müşterek personel kurtarma ekipleri deniz seviyesinden 2.000 2.066 metre yükseklikte yayılır üç nokta Dağı Salak pozisyonu hala Askeri Komutanı (komutanı) 061/Suryakancana Albay Inf AM Putranto, Cumartesi gecesi (2012/12/05) göre.
Komutan ek personel Pazar günü tahliye gönderilir söyledi.
Başkanı Mareşal TNI Basarnas Daryatmo bu Cakarta uçağı Sukhoi Superjet 100 konumu çöküş noktasına gelen organlarının 17 torba getirmeyi başardı, saptandı. 17 torba, bir kurban bulundu öğeleri içerir.
"Bugün Cakarta götürüldü, hava ve kara tahliye kombinasyonu, hepimizin beden kadar 17 kadar torba tahliye tahliye yürütmek" diye geliş terminalinde düzenlediği basın toplantısında, Halim Perdanakusuma, Cumartesi (2012/05/12) dedi.
Daryatmo saha ekibi çok zor bir alanda karşı karşıya açıkladı.Torbasına yerleştirilmiş olan organları 250 metre helikopter altında ise uçurumun en üst noktası, helikopter iniş için bir yer olması.
Kanyona helikopter arasındaki alanda kurtarma çalışanlarından biri, gelen bilgilere göre 500 metre mesafededir. "Alttan uçurum, beş orta alan bizim tahliye mağdurları. Yani helikopter pisti için alınacak Buradasınız kurbanlar toplamak için ne kadar zor," Daryatmo dedi.
Daryatmo, önceki planı izleyen kurbanın vücut düzenini daha da kaldırılması göre ekip kurtarma denilen örgü çanta veya net bir tür olan kurbanın cesedini girmek için uçurumun ortasında çökme noktası, 500 metre yarıçapındaki bir alana yayılmıştır. "Kurbanı ortasında helikopter pisti kadar getirildi itibaren Cijeruk ilk götürüldü Jakarta, yerine yeni bir helikopter," diye devam etti.
061/Suryakancana Askeri Komutanı Albay AM Putranto, 562 personel gibi birçok arama ve Mount Salak, Bogor, Batı Java Sukhoi Süper Jet 100 kaza kurbanlarının tahliyesi sürdürecek beşinci gün atlama, söylüyorlar.
"Sadece birkaç dakika önce biz hala Yukarıdaki durum bekliyoruz. Iki ceset torbaları atıldı, ama rüzgar nedeniyle helikopterlerin güvenlik faktörünün sevk edilemez oldukça güçlüdür.- AM Putranto
"Sadece birkaç dakika önce biz hala Yukarıdaki durum bekliyoruz. Iki ceset torbaları atıldı, ama rüzgar helikopterler, çünkü emniyet faktörünün sevk edilemez oldukça güçlü ise," Helikopter pisti Putranto Pogor Kum Pazar (13/5) sabah, dedi 08:40 sularında.
Putranto 562 personelin toplam asker, polis, Basarnas ve gönüllülerden oluşuyor, dedi. Hala erişilebilir olmayan parçalar olduğundan Endonezya Federasyonu Tırmanma.
"Bu sabah da doğrudan 11:00 üzere hastaneye. Tahliye ile 10:00 arasında yaklaşık iki saat bize iki çanta, ve dün gece vardı bir öncelik olmaya devam etmektedir," Putranto dedi.
Salak Dağı, Batı Java yamaçlarında kaza yerinde Sukhoi Superjet 100 uçak az uçurumun diklik, tahliye sürecini zorlaştıracaktır. Arama ekibi çökme noktasına ulaşmak için bir ip üzerinde sallanan edilecek.
"Uzunluk tabanına çünkü. Bir halat sapan asılı uyku ekip üyeleri Neyse ki onlar mağaza yiyecek ve içecek gibi bir yağmurluk. Yani, orada yedim ve orada yattığını sırt çantası taşımak," Bölgesel Askeri Komutanı III / Siliwangi Tümgeneral Sonny dedi Ana Mesaj Cipelang, Bogor, West Java at Widjaja, Cumartesi (2012/05/12).
Sonny göre konumu asılı bir kenarı 150 metre bir mesafe içinde olmuştur. 500 metreden daha bahsedilmektedir uçurumun derinliği.Yamacın eğimi neredeyse dik, ya da yaklaşık 85 derece. Bu nedenle, uçağı ile çarpışma noktasına ulaşmak için en olası yolu bir ip kullanarak kenarından aşağı doğru tırmanıyordu.
Sonny ek halat sapanlar Cumartesi sabahı sahne etrafında olduğunu söyledi. 300 metre ile ilgili ek ip hemen uçurumun alt ulaşması bekleniyor varolan bir iplikçik halat bağlandı.
Eğer öyleyse, o kurbanlar için arama ve aynı zamanda can daha özgürce uçuruma düşmek olasıdır kara kutu. Sonny söyledi "Bu sabah gibi hava, özellikle eğer tahliye işlemi sorunsuz ve hızlı bir şekilde tamamlanır etsin".
Cumartesi gününe kadar Dağı Salak, Batı Java, (2012/12/05) üzerine Tahliye ekibi Sukhoi Superjet 100 uçak kazası vadi tabanının ulaşamaz. Bu nedenle, ekip kazasında kurtulan olup olmadığını teyit edemeyeceğini.
"Dün sadece uçurumdan 250 metreye 200 metre yüksekliğe sahip. Vadinin sadece yarısı sapan yeterli değildi, çünkü," Komuta Cipelang, Cumartesi günü Cijeruk ilçe, Bogor, Bölgesel Askeri Komutanı Tümgeneral III Siliwangi Sonny Widjaja söyledi.
Ona göre, takımın tüm devlet tahliye olduğu pozisyonda Cuma günü çanta 12 ayrıntılarını ve Cumartesi sabahı dört torba ile, 16 ceset torbaları vardı.
Cumartesi sabahı, Sonny dedi, takım ek bir sapan aldı. Uzaklıkta bir ek yaklaşık 300 metre uzanan vadinin kata ulaşması bekleniyor."Şimdiye kadar. Bildirilen hiçbir kurtulan olmamıştır Ancak, vadi tabanından ulaşılmış değildir," dedi.
Bir Pilot ölü iddia edilen Sukhoi Superjet 100, Alexander Yablontsev, nihayet bulundu. Bu sağlam durumda bulunan kurbanların sadece organları olduğunu.
"Pilot vücudu sağlam durumda bulunmuştur. Saat 10:00 sularında bulundu oldu," dedi Alan Kroket, Kum Pogor, Cijeruk, Bogor, Batı Java, Cumartesi (2012/05/12) Özel Kuvvetler SAR ekibinin bir üyesi.
Bulundu organları giyilen giysiler görüldüğü pilot olduğunu iddia etti."Bu giyilen giysiler bellidir. Vücudu tahrip edilmemiştir," SAR ekibi adlı söyleniyor.
Ayrıca bir ağaç kalmış bir paraşüt pilotu olduğundan Charlie Takım üyelerinin, Çavuş Abdul Haris, iddiaları dedi. "Pilot paraşüt eğer Kan, bu hazır olmalıdır" diye Nangka Curug, kaza yerinin etrafında söyledi.
Ikinci bir göstergesi de yüzünü hala tanınabilir, beyaz deri, saçları Endonezya'nın farklı bir renk olmasıdır. "Bu Kafkasyalılar," diye artık sağlam aşağı, bel durumu ekliyor yanı başın arka olarak.
Subaylar da cebindeki cüzdan kimliğini keşfetti.
Tahliye ve Jakarta uçtu birçok vücut çanta, sadece pilot vücut dışında görünüyor bir şekil hala sağlamdır. Ceset torbaları eğrisi de genel vücut şeklini görüldü.
Şu anda, uçan fazla 14.000 saat ile bir üst düzey pilot vücut Halim Perdanakusuma hava üssü, Jakarta helikopter kurtarma ekibi tarafından taşınmış. Sukhoi Superjet ile 1300 saat uçuş toplam Yablontsev 100 aldı.
Sukhoi Superjet 100 14:33 temas kaybetti Çarşamba (2012/09/05) üzerine bir gösteri uçuşu olduğunu. Bu uçak Aero Trafik Merkezi Soekarno-Hatta Havaalanı, Jakarta için 6000 metre rakımda aşağı istemişti. Perşembe günü (2012/05/10), enkaz bulundu Dağı Salak, Bogor bir yamaca yayılmış oldu.
G yedinci takım veya arama ve tahliye görevleri Sukhoi Superjet 100 uçak kazasında ekip Pazar (2012/05/13) Komuta Cipelang, Cijeruk ilçe, Bogor Regency gelen, 08:00 etrafında sevk edildi.
Ekibi SAR gönüllüleri, öğrenciler, izciler, ve gazeteci oluşan 64 personel askeri / polis ve 28 sivilin oluşur. İki Kompas günlük gazeteci Ambrose Kumoro Sri Harto ve Heru, ayrıca eklenir.
"Önceki takımı gibi, takım bulmak ve hem de maddi uçak kazasının kurbanları toplamak için görevlendirildi," Operasyonlar Bölüm Yarbay Şafak Nugraha ekibi Başkanı söyledi.
Dawn göre, uçurumun tepesinde enkazı ve kurbanların cesetlerinin çoğunlukla taşınır. Bu nedenle, Dawn devam etti, ekibi uçurumun dibinde ameliyat daha olacak ve böylece özel yetenekli gibi tırmanma becerileri gibi personel ve donanım gerektirir.
"Gönüllüler ve ordu / polis yaklaşık 2.000 kişi kayıt yaptırmıştır. Geçici olarak, numara eklenmesi gerekmez. Aşağı gitti Ekip üyeleri, iki üç gün sonu açığız. Gerekirse, tekrar sevk edilebilir, Dawn" dedi.
Arama ve Cijeruk ilçe, Batı Java, Cumartesi (2012/12/05) gece helikopter pisti yaklaştığım Kurtarma Ekibi Rusya, sadece Dağı Salak düşen uçağı Sukhoi Superjet 100 malzemenin tahliye üzerinde duruldu.
Ancak, Pazar sabaha kadar, yine Salak Mount kımıldamadım.Helikopter pisti kenarında üç çadır olmuştu 25 personelin toplam Albay Sorokin, Acil Durumlar Bakanlığı takım lideri tarafından yürütüldü.
Ancak, hala alınacak önlemler hakkında yorum istekli değildir. Onlar hazırlamakla meşgul çünkü "Bu (mülakat) gibi değil.
Ancak, dün, Sukhoi gevreği ve siyah kutuları tahliye çalışmalarını sunulan, "Tri Marga Sahrudin, Pazar günü helikopter pisti de Rus kurtarma ekibinin çevirmen dedi.
İki ceset torbası gibi birçok Polis Hastanesi Dr tekrar geldi gibiEtrafında 7:50 pm at Sukanto Kramatjati Doğu Jakarta, Pazar (2012/05/13) sabah.
Artan iki ceset torbası ile, daha sonra toplam torba Polis Hastanesi Dr oldu 18 torba Sukanto Kramatjati toplam.
Kurbanın vücuduna durumu bozulmamış artık çünkü Ama ceset torbası hiçbir şekilde bir yolcu ve bir kurtarma ekibi gabungan.Satu ceset torbası birden fazla vücut içerebilir tarafından tahliye edildi mürettebat Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100) sayısını gösterir.
Bildirimi (yolcu listesi) SSJ-100 uçakları göre, uçuş ekibi olarak hareket sekiz yabancı uyruklular da dahil olmak üzere yolcu 45 isim var.
Bu arada, sivil nakliye uçağı Sukhoi kaza kurbanlarının tahliyesi Pazar sabahı yeniden başladı. 2086 kişi toplam kombine SAR ekipleri Dağı Salak, Bogor, kader kaza yerinin bölgede hava şartlarına çok bağlıdır.
Kadar 562 gibi müşterek personel kurtarma ekipleri deniz seviyesinden 2.000 2.066 metre yükseklikte yayılır üç nokta Dağı Salak pozisyonu hala Askeri Komutanı (komutanı) 061/Suryakancana Albay Inf AM Putranto, Cumartesi gecesi (2012/12/05) göre.
Komutan ek personel Pazar günü tahliye gönderilir söyledi.
Başkanı Mareşal TNI Basarnas Daryatmo bu Cakarta uçağı Sukhoi Superjet 100 konumu çöküş noktasına gelen organlarının 17 torba getirmeyi başardı, saptandı. 17 torba, bir kurban bulundu öğeleri içerir.
"Bugün Cakarta götürüldü, hava ve kara tahliye kombinasyonu, hepimizin beden kadar 17 kadar torba tahliye tahliye yürütmek" diye geliş terminalinde düzenlediği basın toplantısında, Halim Perdanakusuma, Cumartesi (2012/05/12) dedi.
Daryatmo saha ekibi çok zor bir alanda karşı karşıya açıkladı.Torbasına yerleştirilmiş olan organları 250 metre helikopter altında ise uçurumun en üst noktası, helikopter iniş için bir yer olması.
Kanyona helikopter arasındaki alanda kurtarma çalışanlarından biri, gelen bilgilere göre 500 metre mesafededir. "Alttan uçurum, beş orta alan bizim tahliye mağdurları. Yani helikopter pisti için alınacak Buradasınız kurbanlar toplamak için ne kadar zor," Daryatmo dedi.
Daryatmo, önceki planı izleyen kurbanın vücut düzenini daha da kaldırılması göre ekip kurtarma denilen örgü çanta veya net bir tür olan kurbanın cesedini girmek için uçurumun ortasında çökme noktası, 500 metre yarıçapındaki bir alana yayılmıştır. "Kurbanı ortasında helikopter pisti kadar getirildi itibaren Cijeruk ilk götürüldü Jakarta, yerine yeni bir helikopter," diye devam etti.
061/Suryakancana Askeri Komutanı Albay AM Putranto, 562 personel gibi birçok arama ve Mount Salak, Bogor, Batı Java Sukhoi Süper Jet 100 kaza kurbanlarının tahliyesi sürdürecek beşinci gün atlama, söylüyorlar.
"Sadece birkaç dakika önce biz hala Yukarıdaki durum bekliyoruz. Iki ceset torbaları atıldı, ama rüzgar nedeniyle helikopterlerin güvenlik faktörünün sevk edilemez oldukça güçlüdür.- AM Putranto
"Sadece birkaç dakika önce biz hala Yukarıdaki durum bekliyoruz. Iki ceset torbaları atıldı, ama rüzgar helikopterler, çünkü emniyet faktörünün sevk edilemez oldukça güçlü ise," Helikopter pisti Putranto Pogor Kum Pazar (13/5) sabah, dedi 08:40 sularında.
Putranto 562 personelin toplam asker, polis, Basarnas ve gönüllülerden oluşuyor, dedi. Hala erişilebilir olmayan parçalar olduğundan Endonezya Federasyonu Tırmanma.
"Bu sabah da doğrudan 11:00 üzere hastaneye. Tahliye ile 10:00 arasında yaklaşık iki saat bize iki çanta, ve dün gece vardı bir öncelik olmaya devam etmektedir," Putranto dedi.
Salak Dağı, Batı Java yamaçlarında kaza yerinde Sukhoi Superjet 100 uçak az uçurumun diklik, tahliye sürecini zorlaştıracaktır. Arama ekibi çökme noktasına ulaşmak için bir ip üzerinde sallanan edilecek.
"Uzunluk tabanına çünkü. Bir halat sapan asılı uyku ekip üyeleri Neyse ki onlar mağaza yiyecek ve içecek gibi bir yağmurluk. Yani, orada yedim ve orada yattığını sırt çantası taşımak," Bölgesel Askeri Komutanı III / Siliwangi Tümgeneral Sonny dedi Ana Mesaj Cipelang, Bogor, West Java at Widjaja, Cumartesi (2012/05/12).
Sonny göre konumu asılı bir kenarı 150 metre bir mesafe içinde olmuştur. 500 metreden daha bahsedilmektedir uçurumun derinliği.Yamacın eğimi neredeyse dik, ya da yaklaşık 85 derece. Bu nedenle, uçağı ile çarpışma noktasına ulaşmak için en olası yolu bir ip kullanarak kenarından aşağı doğru tırmanıyordu.
Sonny ek halat sapanlar Cumartesi sabahı sahne etrafında olduğunu söyledi. 300 metre ile ilgili ek ip hemen uçurumun alt ulaşması bekleniyor varolan bir iplikçik halat bağlandı.
Eğer öyleyse, o kurbanlar için arama ve aynı zamanda can daha özgürce uçuruma düşmek olasıdır kara kutu. Sonny söyledi "Bu sabah gibi hava, özellikle eğer tahliye işlemi sorunsuz ve hızlı bir şekilde tamamlanır etsin".
Cumartesi gününe kadar Dağı Salak, Batı Java, (2012/12/05) üzerine Tahliye ekibi Sukhoi Superjet 100 uçak kazası vadi tabanının ulaşamaz. Bu nedenle, ekip kazasında kurtulan olup olmadığını teyit edemeyeceğini.
"Dün sadece uçurumdan 250 metreye 200 metre yüksekliğe sahip. Vadinin sadece yarısı sapan yeterli değildi, çünkü," Komuta Cipelang, Cumartesi günü Cijeruk ilçe, Bogor, Bölgesel Askeri Komutanı Tümgeneral III Siliwangi Sonny Widjaja söyledi.
Ona göre, takımın tüm devlet tahliye olduğu pozisyonda Cuma günü çanta 12 ayrıntılarını ve Cumartesi sabahı dört torba ile, 16 ceset torbaları vardı.
Cumartesi sabahı, Sonny dedi, takım ek bir sapan aldı. Uzaklıkta bir ek yaklaşık 300 metre uzanan vadinin kata ulaşması bekleniyor."Şimdiye kadar. Bildirilen hiçbir kurtulan olmamıştır Ancak, vadi tabanından ulaşılmış değildir," dedi.
Tidak ada komentar:
Posting Komentar