black box Sukhoi Superjet 100 is vastgesteld op dinsdag (15/05/2012) 's nachts. Dag-7, RS Politie Ontvang 30 lijkzakken
Militair
commandant kolonel Inf 061/Suryakencana AM Putranto ervoor te zorgen
dat de zwarte doos van de Sukhoi Superjet 100 vliegtuigen is gevonden op
dinsdag (05/15/2012) 's nachts.
Op
basis van de informatie op het gebied, heeft de zwarte doos
teruggevonden door reddingsteams in combinatie Koppasus en Klimmen
Federatie van Indonesië op dinsdag om 21.00 uur.
"Na
controle door de National Transportation Safety Committee (NTSC),
bevestigd dat het vliegtuig dat Special Forces team bracht is een zwarte
doos", zei kolonel Inf AM Putranto, dinsdagavond.
Volgens
hem is het bestaan van de zwarte doos van de Sukhoi Superjet 100
vliegtuigen die op de berg Salak neergestort op woensdag (05/09/2012) en
nodig is om de definitieve oorzaak van het ongeval te bepalen.
Eerder
druk gerucht gaat dat zwarte doos van de Sukhoi Superjet 100
vliegtuigen waren gevonden door zoekteams op de zevende dag, dinsdag
(15/05/2012), rond 21.00 uur. Er werd echter geweigerd.
Hoewel sommige zwarte doos is gevonden, wordt nog steeds gedragen Kopassus team. De
zwarte doos werd genomen uit Cimelati door het reddingsteam moet worden
overgedragen aan de controlepost in het Centraal Dierenlaboratorium
Embryo, Cipelang, Bogor.
Het
bestaan van de zwarte doos van Sukhoi Superjet 100 vliegtuig dat
neerstortte in de bossen van de berg Salak, Bogor regentschap, werd
gevonden op dinsdag (15/05/2012). Vinden van de locatie van de zwarte doos 100 meter boven de plaats van de staart.
"Het
is waar dat de zwarte doos werd gevonden door de teamleden van Kopassus
en de Indonesische Rock Climbing Federation een zoekopdracht. Box is
100 meter gevonden van de staart positie", aldus militaire commandant
kolonel 061/Suryakencana (Inf) AM Putranto Bogor wanneer ze in contact
op dinsdag 's avonds.
Commandant zei dat de zwarte doos werd ontvangen van de leden van de SAR rond 21:30 uur. Na
onderzoek door de vertegenwoordigers van de National Transportation
Safety Committee (NTSC), bevestigd dat het vak dat de gecombineerde
teamlid gevonden Charly is een black box.
Commandant zei dat, hoewel de zwarte dozen zijn gevonden, de zoekactie was het voortdurende slachtoffer lichaam.
"De
operatie nog verder op dit moment, want er zijn een aantal zakken van
het lijk te worden geëvacueerd, van boven tot Halim," zei hij.
De zwarte doos werd gevonden door luitenant (INF) Taufik van Kopassus rond 10:00 uur. Verder
wordt de box overhandigd aan de commandant rond 21.00 uur in de grote
controlepost afvoer van gewonden in het Centraal Dierenlaboratorium
Embryo, Cipelang, Bogor.
Het
plan zal worden verzonden naar de zwarte doos Halim Perdanakusuma,
woensdag (16/05/2012), en zal officieel worden overhandigd aan NTSC voor
het onderzoek.
Charlie
Kopassus team eindelijk de zwarte doos of black box op de kliffen van
de berg Salak, West-Java op dinsdag (5/15/2012) 's ochtends. De zwarte dozen zijn gevonden tussen de wrakstukken ongeveer 100 meter van de plaats van de ontdekking van de staart. Dit
werd bekendgemaakt Team Charlie Kopassus commandant, eerste luitenant
Infanterie M Taufik Akbar, woensdag (05/16/2012), wanneer ze in contact
Kompas.com.
Taufik vertelde de chronologie van de ontdekking van de zwarte doos. In
eerste instantie, Charlie Special Forces team van vijf mensen gekamd
het ravijn en de rots van de berg Salak is de plaats van het ongeval
vliegtuig Sukhoi Superjet 100 op woensdag (15/05/2012).
"Om 10.00 uur, vinden we er een doos die we vermoeden dat als een black box", zei Akbar.
De doos, zei hij, begraven in de grond en het wrak verspreid. Het team was verdacht omdat er een half-body black box dat verschijnt aan de oppervlakte.
"Er is nog steeds oranje randen, graven en ten slotte zien we dat vak", zei Akbar.
Toestand van de zwarte doos, Akbar gezegd, was verbrand. Het grootste deel van de dozen die kan gesprekken opnemen piloot, hoogte en snelheid wordt ook zwart van de brand.
Akbar legde uit dat de locatie van de ontdekking van de zwarte doos ligt op 100 meter boven de locatie van de staart. Sukhoi Superjet vliegtuig staart werd gevonden op 300 meter van de locatie van de crash gebeurde.
Om
de zwarte doos te verwijderen, het team moest ook een touw direct
benoemd tot lid van de Super Puma helikopter in handen van Air Force te
gebruiken. Ondertussen, de zwarte doos of black box is een set van apparaten die worden gebruikt in de transportsector. In
het algemeen, met verwijzing naar de flight data recorders (flight data
recorder / FDR) en cockpit voice recorders (cockpit voice recorder /
CVR) in vliegtuigen.
Functie
van zijn eigen Black Box is een gesprek tussen de piloot en gids
verkeer of de luchtverkeersleiding (ATC) op te nemen en te leren over de
luchtdruk en de weersomstandigheden tijdens de vlucht.
Hoewel de zogenaamde zwarte doos, maar in feite de doos is niet zwart, maar oranje (oranje). Het is bedoeld om het zoeken te vergemakkelijken wanneer het vliegtuig neerstortte.
De
zwarte doos zal een essentieel element voor de National Transportation
Safety Committee (NTSC), die de oorzaken van vliegtuigongevallen Sukgoi
Superjet 100 zal op woensdag (05/09/2012) te onderzoeken op de kliffen
van de berg Salak, West-Java te zijn.
Zelfs
zeven dagen na de crash van Sukhoi Superjet 100 die crashte in de
kliffen van de berg Salak, het proces van het vervoer van het lichaam
via de luchtzak van de berg Salak, Bogor, West-Java naar Jakarta blijft
tot op de dag Basarnas genomen.
Monitoring
Kompas.com bij de Politie Ziekenhuis, Bhayangkara, Kramat Jati,
woensdag (16/05/2012), als een zwarte body bags kwamen rond 19:44 met de
Parks Department en de ambulance Funeral Inrichtingen. De volgende officier om het lichaam zakken te brengen naar het lijkenhuis en opgeslagen in de koelkast.
Niemand kan worden gevraagd om een bevestiging over de inhoud van het lichaam zakken. Echter,
omdat het transport van lucht door het lichaam zakken begon op zaterdag
laatste, tot nu toe de RS De politie heeft 30 lijkzakken ontvangen.
Tot
gisteren, politiechef Brigadier General Hospital Agus Prayitno RS
onthuld, was het alleen ontvangen 29 lijkzakken, waarvan er vijf het
lichaam zakken met persoonlijke spullen in handen van het slachtoffer,
zoals kleding, sieraden, identificatiekaarten, en elektronische
apparatuur.
Intelligence
analisten Young Marshal (ret) Prayitno Ramelan Kopassus leden geloven
dat de getuigenis van sergeant Abdul Harris die meldden dat het vinden
van het lichaam van de piloot parachute bij de crash scene als een echte
Sukhoi. Prayitno Kopassus leden zijn van mening dat de openingszin verder onderzoek.
"Een
van de vereisten om een lid van de Special Forces zijn hebben
Separkoad (The School en het Commando van het leger), gevolgd, wat
betekent dat hij ook springpaarden. Nou, dat is mijn veronderstelling
dat Harris begrijpt en kan men de naam parachute vliegen met andere
apparatuur," aldus Prayitno als Kompasiana overgebracht door middel van het schrijven op woensdag (16/5) voor de dageraad.
Prayitno
in zijn geschriften over social media die video geüpload van Youtube
over Sergeant Abdul Harris interview met tv-station Metro TV journalist
omvat. Volgens hem, Harris is een zeer belangrijke verklaring de voorbereiding van het burgerlijke Sukhoi crash probe verder. "Vreemd,
dat is wat we voelen, dat het weinig informatie dat zou heel belangrijk
zijn in het onderzoek van vliegtuigongevallen," schreef hij.
Uitleg
over de parachute opgeblazen in Sukhoi crash site, volgens Prayitno
SSJ100 gerechtvaardigd en toegelicht door de voorzitter van de Russische
NTSC, Serge Korostiev, die zei dat de parachute werd gefuseerd met de
apparatuur om te overleven (survival kit), die het vliegtuig gehouden
met andere apparatuur. "Parachutes
zijn in een container box dat is de survival kit dat het vliegtuig zal
landen in een noodsituatie", zei Korostiev via een vertaler op een
persconferentie op Halim Perdanakusuma Airport op dinsdag (5/15/2012),
zoals geschreven Prayitno.
"Nu
hebben we duidelijk geworden dat de SSJ100 inderdaad is uitgerust met
een parachute, betekent dit dat informatie van sergeant Harris Abdul
waar. Gewoon nog niet duidelijk en moet uit te leggen hoe de parachute
aan het lichaam van de piloot. Wel is duidelijk parachute met een
survival kit gegooid tijdens de impact en kunnen worden weggeslingerd samen
met de piloot, of piloot werd een parachute draagt voor de gevolgen.
Dat is het mysterie dat blijft onbeantwoord, en het is belangrijk om de
waarde van informatie van inlichtingendiensten, "aldus Prayitno.
Het
bestaan van de zwarte doos van Sukhoi Superjet 100 vliegtuig dat
neerstortte in de bossen van de berg Salak, Bogor regentschap, werd
gevonden op dinsdag (15/05/2012). Vinden van de locatie van de zwarte doos 100 meter boven de plaats van de staart.
"Het
is waar dat de zwarte doos werd gevonden door de teamleden van Kopassus
en de Indonesische Rock Climbing Federation een zoekopdracht. Box is
100 meter gevonden van de staart positie", aldus militaire commandant
kolonel 061/Suryakencana (Inf) AM Putranto Bogor wanneer ze in contact
op dinsdag 's avonds.
Commandant zei dat de zwarte doos werd ontvangen van de leden van de SAR rond 21:30 uur. Na
onderzoek door de vertegenwoordigers van de National Transportation
Safety Committee (NTSC), bevestigd dat het vak dat de gecombineerde
teamlid gevonden Charly is een black box.
Commandant zei dat, hoewel de zwarte dozen zijn gevonden, de zoekactie was het voortdurende slachtoffer lichaam.
"De
operatie nog verder op dit moment, want er zijn een aantal zakken van
het lijk te worden geëvacueerd, van boven tot Halim," zei hij.
De zwarte doos werd gevonden door luitenant (INF) Taufik van Kopassus rond 10:00 uur. Verder
wordt de box overhandigd aan de commandant rond 21.00 uur in de grote
controlepost afvoer van gewonden in het Centraal Dierenlaboratorium
Embryo, Cipelang, Bogor.
Het
plan zal worden verzonden naar de zwarte doos Halim Perdanakusuma,
woensdag (16/05/2012), en zal officieel worden overhandigd aan NTSC voor
het onderzoek.
PT
Trimargarekatama als de Sukhoi Superjet 100 sales consultants op zoek
zijn naar verzekeringen voor de slachtoffers van vliegtuigongevallen
wordt steeds groter. Ze willen de verzekering bedrag in overeenstemming met de voorschriften van de minister van transport in 2011.
In eerste instantie Sukhoi alleen besteden ongeveer US $ 50.000 per persoon. Maar het midden van het werken aan PT Trimargarekamat verhoogd tot Rp 1,2 miljard. Dit
werd bekendgemaakt Trimargarekatama Business Development Consultant,
Soenaryo, dinsdag (15/05/2012), bij de Halim Perdana Kusuma luchthaven
Jakarta.
"Het
is nog steeds het uitvoeren van de onderhandelingen met de verzekering
Sukhoi Vennootschap. Wat we weten van 50 000, maar we proberen te
vorderen tot $ 1,2 miljard", aldus Soenaryo.
Verhoging
van de waarde van de verzekering, bleef Soenaryo, is in overeenstemming
met de Minister van Verkeer regelgeving nummer 77 in 2011. In
de uitspraak, moet de aanbieder van vervoersdiensten een verzekering
ter waarde van Rp 1,2 miljard als de passagier stierf op de weg.
Op
dit moment Soenaryo haar waardering uitgesproken over de verzekering
dat de verzekering zal worden voorgelegd aan de nieuwe Russische ploeg
komt morgen, woensdag (05/16/2012). "We
hopen te zijn tot de waarde ervan of op zijn minst aan de minister te
sluiten in overeenstemming met de regelgeving," zei hij.
Eerder,
de Sukhoi Superjet 100 vliegtuigen met vluchtnummer RA36801 geen
contact meer op de coördinaten 06 ° 43 '08 "zuiderbreedte en 106 ° 43
'15" oosterlengte. Coördinaten werden geschat in de buurt van Cidahu, Mount Salak.
Vliegtuigen vlucht uitgevoerd in Rusland is deel van een vlucht demonstratie georganiseerd door PT Trimargarekatama. Het bedrijf is een agent die de Sukhoi vliegtuigen kennis met luchtvaartmaatschappijen in Indonesië.
Het vliegtuig vloog twee keer. De
eerste vlucht van Halim Perdanakusuma naar Harbour van de Koningin om
12.00 uur met het passagiersvervoer op het gebied van de luchtvaart. Na het vliegen ongeveer 35 tot 45 minuten, het vliegtuig terug naar Halim Perdanakusuma in goede staat.
Een tweede vlucht om 14:12 uur met het transport van 45 personen. Van
dat bedrag, in totaal 8 personen WN Rusland, de Verenigde Staten een
persoon WN, 1 WN Frankrijk, en de rest zijn Indonesische burgers die
afkomstig zijn van de stewardessen, luchtvaartmaatschappij management,
en de massamedia. SAR-teams hebben vond geen overlevenden bij dit ongeval.
Tidak ada komentar:
Posting Komentar