Proč by ženy hidžáb?, Alláh wa Subhanahu Ta'ala vysvětluje moudrost za příkazem nosit hidžáb se slovem.
ذلك أدنى أن يعرفن فلا يؤذين وكان الله غفورا رحيما
"To je tak, aby byly snáze je třeba uznat, proto nejsou narušeny. A Bůh je odpouštějící, slitovný." [Al Ahzab: 59]
Tato otázka je velmi důležitá, ale odpověď je mnohem důležitější. Jedna otázka, která vyžaduje dlouhou odpověď. Šátek hidžáb, nebo je jedna věc, že bylo nařízeno tvůrce šaría. Jak Shari'a, který má důsledky daleko do budoucnosti, o štěstí a kemashlahatan žít ve světě a na onom světě. Takže otázka hidžábu není jen otázka vlastní nebo módní hidžáb móda je univerzální módou nosit ženy, která se zavázala svou víru. Bez ohledu na to, zda je muslim Arab, Indonésie, Evropa nebo Čína. Vzhledem k tomu příkaz nosit hidžáb je společné pro všechny muslimské ženy v každém koutě světa.
Zde bychom přezkoumat část odpovědi výše:
Za prvé: Jako forma poslušnosti k Alláhovi a jeho poslovi.
Poslušnost je zdrojem velkého štěstí a úspěch ve světě a na onom světě. Osoba nebude cítit sladkost víře, když on byl neochotný si uvědomit, aplikovat a provádět všechny příkazy Alláha a Jeho Poslu.
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká.
ومن يطع الله ورسوله فقد فاز فوزا عظيما
"A kdo podřídit se Alláh a Jeho posel, pak jistě on má velké vítězství". [Al Ahzab: 71]
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl.
ذاق طعم الإيمان من رضي بالله ربا وبالإسلام دينا وبمحمد رسولا.
"To bude chutnat sladkost víry, někoho, kdo má sebagaiRabb Alláh chtít, islám jako náboženství a Mohameda jako poslové Boží." [Muslim].
Za druhé: Pochlubte se na krásu nahoty a tělo je forma nemorálnosti, který přivodil hněv Alláha a Jeho posel.
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká.
ومن يعص الله ورسوله فقد ضل ضلالا مبينا
"A kdo neposlouchá Boha a Jeho apoštola, pak skutečně to byl on byl zvrhlý, perverzní skutečná". [Al Ahzab: 36].
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl.
كل أمتي معافى إلا المجاهرن.
"Každý z mých lidí (vinný) bude odpuštěno, kromě těch, kteří otevřeně (cizoložství)." [Schváleno alaih].
Zatímco ženy, které ukazují mimo krásu nahoty a tělo jako znamenat, že on se odvážil ukázat očividné neposlušnosti.
Za třetí: Jistě Bůh příkazy hidžáb snížit širokou škálu fitnah (poškození)
Pokud pomluvy různé slabé a zmizí, pak lidé, kteří obývali od ženy hidžábu by bylo jistější a bezpečí před pomluvami. Naopak, lidi, kteří obývali ženou, která má rád bertabarruj (šaty sexy), genitálie a předvést krásu těla, je náchylná k různým hrozbám a sexuálnímu obtěžování a pomluvu smyslné otřesu, který přinesl zkázu a ničení je velmi velký. Jasné, že nahá těla vyvolá pozornost a jedovatý názory. To je první fáze demolice a destrukce morálky a civilizace ve společnosti.
Za čtvrté: Ne hidžáb a šperky Výstava bude zvát hanobení pro muže.
Pokud ženské tělo tvaru a šperky předvést před non mahram mužů, by jistě pozvat pozornost Johns pánské a vlkem v rouše beránčím. Pokud je šance, že by oběť brutální jako hladový lev.
Řekl básník,
نظرة فإبتسامة فسلام * فكلام فموعد فلقاء.
"Od pohledu a pak se usmála a pozdravit následovat jednání a skončit s událostí a schůzek."
Za páté: Muslimská žena, kteří dodržují hidžáb, nepřímo říká, na všechny lidi, "Tundukkanlah oči, já nejsem vaše a vy také ne moje. Já jen patří k Božímu lidu, je mi sluší. Jsem nezávislá osoba, která není vázána na nikoho a nemám zájem o nikoho, protože jsem byl vyšší a daleko čestnější než oni. "
Žena, která bertabarruj nebo se pochlubit a odhalují krásu nahoty těla před muži Johns, nepřímo řekl: "Prosím, vychutnat krásu mého těla a obličeje krásy. Je tu někdo, kdo by přišel blízko? Je tu někdo, kdo by se na mě? Je tu někdo kdo by mi s úsměvem? Nebo jsou lidé, kteří vtipkoval: "Ó, jak je krásná?". Oni skáčou vychutnat krásu jejího těla a její krásou, než oni byli terfitnah.
Který z těchto dvou žen na větší nezávislost? Je zřejmé, že hidžáb je dokonalá žena by nutil každého člověka ke snížení jeho pohled a být uctivý, když vidí to, až dospějí k závěru, že je nezávislé, svobodné a pravdivé.
Proto Alláh wa Subhanahu Ta'ala vysvětluje moudrost za příkazem nosit hidžáb se slovem.
ذلك أدنى أن يعرفن فلا يؤذين وكان الله غفورا رحيما
"To je tak, aby byly snáze je třeba uznat, proto nejsou narušeny. A Bůh je odpouštějící, slitovný." [Al Ahzab: 59]
Ženy, které odhalují nahotu těla a krásy, a krásu jeho tváře, jako žebrák, který kňučel o milost. Aniž by si uvědomili, že jsou ochotni padnout za kořist k pánské zvrhlý a poškozen. Stala se ženou ponižován, opuštěný, levné a ztráty důstojnosti a posvátnosti. A on ponořil se do zkázy a katastrofy života.
PODMÍNKY hidžáb
Hidžáb jako součást islámské šaría, má zjevné omezení. Učenci obhajovat náboženství Boží popsal ve svých spisech o kritériích pro hidžábu. Každý mukminah musí dodržovat šaríja omezení spojená s tímto hidžábu. Korán a Sunna Jeho Proroka dělat základní odkaz v charitě, a nejsou dodržována názory se odchylují od vášní napodobitelů. Tak cíle mohou být realizovány disyariatkanya hidžáb, bi'aunillah.
Mezi podmínkami hidžábu mimo jiné:
Za prvé: To by se měla vztahovat na celé tělo a ne ukázat sebemenší končetiny než vyloučené. Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká.
وقل للمؤمنات يغضضن من أبصارهن ويحفظن فروجهن ولايبدين زينتهن إلاماظهر منها وليضربن بخمرهن على جيوبهن
"A řekni věřícím ženám, ať porazil své názory a ne se chlubit svou ozdobu kromě obvyklého vzhledu a dejte jim dal závoj hadřík na jejich hrudi." [Nuur: 31].
A také slovo Alláh wa Subhanahu Ta'ala.
يآأيها النبي قل لأزواجك وبناتك ونسآء المؤمنين يدنين عليهن من جلابيبهن ذلك أدنى أن يعرفن فلا يؤذين وكان الله غفورا رحيما {59} * لئن لم ينته المنافقون والذين في قلوبهم مرض والمرجفون في المدينة لنغرينك بهم ثم لايجاورونك فيهآ إلا قليلا
"Proroku, řekni své ženy, své dcery a manželky věřících," Ať si rozšířit svou šálu na těle. "To je tak, aby byly snáze je třeba uznat, proto nejsou narušeny. A Bůh je vše odpouští a nekonečné péče. " [Al Ahzab: 59].
Za druhé: hidžáb by neměl upozornit na názory lidí nejsou mahram. Hidžáb, aby nedošlo k vyvolání názor mužů, že musí splňovat následující požadavky:
-. Hidžáb by měly být ze silného materiálu, který neodhalí barvu těla.
-. Hidžábu by mělo být volné a nesmí ukazovat tvar těla.
-. Hidžáb by neměl být používán jako klenoty dokonce mít jednu barvu, spíše než různé barvy a motivy.
-. Hidžáb není šaty pýchy a arogance.
Na základě slov alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem takto.
من لبس ثوب شهرة في الدنيا ألبسه الله ثوب مذلة يوم القيامة ثم ألهب فيه النار.
"Ti, kteří nosí oblečení ve světě arogance Alláh ostuda nosit později v den zmrtvýchvstání a pak spálil v pekle." [Zpracoval Abu Daudem a Ibn Majah, a to hadíth je Hasan]
-. Hidžáb by neměl být podáván parfém nebo vůně. V podstatě to je hadíth Abu Musa al Asy'ary Alláha To anhu, řekl, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl.
أيما امرأة استعطرت فمرت علي قوم ليجدوا ريحهافهي زانية.
"Každá žena, která nosí parfém a prochází třídu lidí, kteří se cítit, tak ona je žena cizoložník". [Zpracoval Abu Daudem Tirmidhi a Nasa'i a Hadith Hasan]
Za třetí: oblečení, nebo hidžáb by neměl podobat oblečení nosí muži nebo ženy oblečení bezvěrců. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl.
من تشبه بقوم فهو منهم.
"Ten, kdo se podobá lidem, pak je část z nich". [Zpracoval Ahmad a Abu Dawood]
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem proklel muže, který nosí dámské oblečení, stejně jako odsuzovat ženy, které oblékat jako muži. [Zpracoval Abu Daudem Nasa'i a Ibn Majah a tato hadith Sahih].
Poznámka:
Šejk al-Albani ve své knize knize Veil mar'ah byl Al Sunna muslim Fil řekl, pokrývající tvář je sunna zákona (není povinné), ale kteří ho mají přednost. A Alláh ví nejlépe
Tato práce, jsem se obrátil na mé sestry a sestry, kteří mají dále upevnit svou hidžábu hidžáb jen hledat Boží tvář. Také pro ty, kteří nemají hidžáb, aby činili pokání a ihned začít vydělávat odpuštění od Boha Všemohoucího.
Wallahu waliyyut taufiq
(Um Ahmad Rifqi)
Maraji ":
Al-Afrah, Ahmad bin Abdul Aziz Hamdani.
Bil-Tanbihaat Ahkaami Takhtasu Mukminaat, Dr. Fauzan Sálih bin Abdullah Al Fauzan.
Hidžáb Al-muslimské Al Fil Kitabi mar'ah Byl Sunna, Shaykh Al-Albani Nashiruddin.
[Zkopírováno z časopisu vydání As-Sunny nadace Zveřejněno 04/Tahun VII/1424H/2003 Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo - Solo Gondangrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 08121533647, 08157579296]
Když muslimský oděv Dumpingový
Dnes vznikající muslimský oděv s různými styly a módy. I zobrazena v prodejních místech jsou obvykle plná oblečení pengumbar genitálií. Nicméně, většina muslimských šaty jsou stále zobrazují křivky, úzké, pevněji. Podobně, různé vzory, jako jsou závoje visí ven s uzávěrem, který se vztahuje jen vlasy sám.
Na druhou stranu, muslimský oděv používat pouze v určitých událostí nebo náboženské činnosti. Například, jen když se modlí, muslimská žena snaží zakrýt své tělo od shora dolů tak, aby vlasy a nohy nejsou vidět. Nicméně, jakmile pozdravy bylo řečeno, bude se situace vrátí k normálu.
Oni odejdou z domu nosit oblečení, které si mysleli, že byli pod islámskou vládou, ale ve skutečnosti nejsou způsobilé ke krytí nahotu. Tak vstoupili do kategorie "oblečená, ale nahá." Jako by chtěl zavřít nahotu je povinný pouze při modlitbě sám, nebo jen kůže již není vidět pouhým okem jiného člověka. Wa ilallâhil musytaka (pro Alláha je místo, kde reklamaci).
إذا المرأ لم يلبس لباسا من التقى
تقلب عريانا وإن كان كاسيا
و خير لباس المرء طاعة ربه
و لا خير فيمن كان عاصيا
Pokud někdo nenosí oblečení zbožnosti,
on byl transformován do nahého muže se vztahuje i když jeho tělo.
Nejlepší oblečení je poslušnost svého Pána,
Není dobro v lidech, kteří dělají neposlušnost.
Požehnání islámu PRO ŽENY
Obsah učení islámu, konkrétně míra oslavuje žen ve věku nevědomosti je ve velmi nízké úrovni a jejich práva pošlapána. Islám se stanoví pravidla pro dva druhy lidí, mužů a žen v souladu s přírodou. Islám také vyrovnání žen a mužů v určitých věcech, k zamyšlení nad moudrostí Boží Ta'ala.
Aspekty, které mezi nimi byli ubytováni v nejlepší možné, aby byl poškozen nikdo. Soulad ve vedení muslimské šaría Alláha, islám civilizované chování a morálku, to je nejdůležitější metody a nejdůležitější prostředky pro posílení postavení žen ve vývoji člověka a pokrok civilizace. Bylo prokázáno, historií, takže by měl získat podporu a uznání všech muslimů.
Omyl slogan SLOGAN-muslimské ženy
Nepřátelé islámu se velmi zajímají o zneužívání muslimských žen. Protože vědí, skutečnou pozici muslimské ženy v strategického rozvoje a vytvoření silné muslimské generace.
Přes trychtýř-nálevku (masová média) v muslimských zemích, nepřátelé islámu, že hází nabubřelých sloganů, aby se zbavil posvátnosti muslimských žen, hrad a ctít lidi trénovat roli.
Ve jménu tahrîrulmar'ah (Svoboda pro Evu), arraghbah filistifâdah min thâqatil mar'ah odst. postavení žen), inshâfulmar'ah odst. spravedlnost pro ženy / emancipace) a sloganů modernizace tvrdí, nepřátelé islámu a loutky Gang se pokusil oklamat muslimský.
Slogany a propaganda zaměřena na jeden cíl. Které vytáhl ženu z manhaj syar'i islámu, a podal ho na hrozbu zneužívání nahoty a ostuda, ponížení a pomluvy. Některé muslimské je propaganda na kolena tváří, který se zdá být dobré, a to mengentaskannya o "utrpení". Tak, aby byla vnímána propagandisty, a to jak z sekularisty a liberály. Takoví lidé, který vyhrožoval, aby zůstali daleko od Boží šaría těsně despotický život.
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
ومن أعرض عن ذكري فإن له معيشة ضنكا ونحشره يوم القيامة أعمى
"A ti, kdo se ode mě, pak jistě úzká pro své životní potřeby, a my se menghimpunkannya k soudu v blind" [Thâhâ/20: 124]
TRAGEDY a spalování odzbrojení muslimský oděv
Pohyb "osvobození" žen často chlubí podporu udržet muslim z úctyhodné identity. Dělají demonstraci a odmítl ctít pravidla, která udržují ženy. Není to objevující se v posledních letech, ale semena už od roku 1919 nl
V té době to vypadalo, muslimské demonstrace v Egyptě 12. března 1919 pod velením Hůda Sha'rawi společně uvolnění hidžáb (Islámský šátek je perfektní). On byl první arabskou ženu k odstranění hidžáb. Následně, on byl následován Sa'ad Zaghlul manželkou. Tato žena s těmi ženami, které podvedla hidžáb pryč a dupl na něj. A příběh končí se spalováním oblečení do identity muslimských žen.
Svoboda, že chtějí jít, vlastně ještě vyskytnout v opovržení. Vzhledem k tomu, že žaloba je začátek tercampaknya svou čest a ctnost.
ZPRACOVÁNÍ islámu a muslimů nepřátele islámu
Všemohoucí Bůh stvořil ženu jako zdroj klidu pro muže a osiv jako místo setí. Žena je také zodpovědný za jejího manžela domu. Alláh Ta'ala mentakdirkannya obsahovat a povinnost vychovávat děti. Protože takový velký a těžký odpovědnost, pak Alláha Všemohoucího, aby odpovědnost na muže, vést a řídit ji.
Mezitím Jahiliyyah kuffar nesnáším je žena v jejich středu. I když se narodila dcera, je akce, která přijmou, zavražděný sadistické nebo pohřben zaživa. Nebo je nechte v potupnou okolností. V těchto dnech, ženy měly žádná dědická práva, byl jeho názor nikdy řešit.
Jako muž, může si vzít nějakou ženu, kterou chce. On byl volný přinést spoustu žen v náručí, a dokonce si dělat by nebylo spravedlivé, aby jeho manželky. Pak Islám přišel zachránit ženy z neznalosti kezhaliman a dát práva dědičnosti. Muž může vzít až čtyři ženy pouze za předpokladu, že lze učinit zadost své manželky. Pokud není schopen, pak to může vzít pouze jednu ženu.
Pohled na nevěřících vůči ženám v tomto věku se rovná minulosti. Chtějí jednat s ženami pracovních míst mimo mužů od přírody, tak, že ženy bez ohledu na slávu, čest a vypadat dobře před lidmi. Až lze zneužít levně a snadno přes stále odvolání. Naopak, pokud je ustupující kouzlo, a tak byl opomíjen.
Závazné právní muslimské šaty
Otázka hidžábu (oděv muslimské je perfektní) nevyžaduje učence ijtihad. Základní informace jsou velmi jasné, v Al-Qur'an.
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
يا أيها النبي قل لأزواجك وبناتك ونساء المؤمنين يدنين عليهن من جلابيبهن ذلك أدنى أن يعرفن فلا يؤذين وكان الله غفورا رحيما
"Proroku, řekni manželkám svým, své dcery a manželky věřících, aby jim rozšířit jejich šátek kolem těla. To je tak, aby byly snáze je třeba uznat, proto nejsou narušeny. A Bůh je často odpouštějící, slitovný. " [Al-Ahzâb/33: 59]
Rahimahullah Ibn Kathir říká: "Alláh řekl svým apoštolům, že objednané muslimská mukminah rozhodl, konkrétně na manželek a dcer rozšířit svá roucha celém těle Aby bylo možné rozlišit jahiliyyah ženy a otroky-značky. otrokyně. Co se rozumí pod závojem, to je látka, která je nad khimar odst. pokrývka hlavy). "
Šejk as-Sa'di rahimahullah řekl: "Tento verš je jen bod hijaab Alláh nařídil jeho Proroka a zeptejte se ženy v muslimské) obecně, a začít s uvedením manželek Alláhova a jeho dcery Protože oni jsou.. většina orgány jsou povinny (zavést) než jiné ženy. Lidé, kteří budou přikazuji (žena), jiné, by měl začít od rodiny dříve, než kdokoliv jiný.
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
يا أيها الذين آمنوا قوا أنفسكم وأهليكم نارا
"Vy, kteří věříte, chránit sebe a své rodiny z pekla ..." [At-Tahrîm/66: 6]
To znamená, že zde jsou nutné k pokrytí tváře, krky a truhly, jejich hruď. Pak Alláh říká za moudrosti obsažené v tomto pravidle. Tj. "To je tak, aby byly snáze být uznána, protože oni nebyli obtěžováni." To naznačuje, vznik poruchy dochází, když ženy nenosí hidžáb. Důvodem je, když se ženské tělo pokryté nejlepší (ženy nemají hidžáb), může vzniknout předsudek, že to nebyla dobrá žena. Dopad, muž, jehož srdce je nemocný a ublížit jim na překážku. Nebo možná, že bude ponížen, protože jsou otroci. Proto lidé, kteří se neobtěžují přemýšlet. To znamená, že hidžáb je odstrašující touhy chamtivých mužů k ženám ... "[al-Tafseer Sa'di ve zkratce].
Řeholnice se musí naučit
Odpor hnutí, které ohrožují integritu lidí, musí být přijata, zejména žen samotných. Nejdůležitějším faktorem, který táhl ženu sledovat kultury nejsou nemorální, je tento prvek jahâlah (neznalost) o svém náboženství.
Pravda, dobrota pro ženy, je vznik vlastní motivace se učit své náboženské zákony a povinnosti, které musí vydržet, tak posvátné a zabezpečit se z nízké morálky nebo zdroje zla.
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
من يرد الله به خيرا يفقهه في الدين
"Ten, kdo toužil její dobrotu Alláhem chtěl, on by mencerdaskannya v náboženských záležitostech." [Al-Bukhari a Muslim]
Historicky, muslimský soulad s pravidly Alláha Všemohoucího a islámských hodnot a morálky, je nejlepší způsob, a nejdůležitějším prostředkem k posílení postavení žen v rodině zřízení, zlepšení a posílení lidské civilizace.
Povinnosti mateřských A Ulama
Existence negativních jevů, které byly napadeny a obálka ženy (dospívající a dospělí), je povinností lidí, kteří ovládají důvěru (region), považovat je za nejlepší možnou cestu. Dejte mu vzdělávání a odborné přípravy, a posílit jejich škodlivých účinků. Zejména v poslední době je naloženo s vlnou pomluvy a svodům, které ambushed ze všech stran. Správce byla obrovská zodpovědnost, když dívky, ženy a ženy, který se stal jeho odpovědnost ke spáchání podvodu.
Zvláště, většina z informačních kanálů v hromadných sdělovacích prostředků) rozmanité formy článek o otrávených šípů z nepřátel islámu cíl roztrhat na stavitel generaci bojovníků islámu a budoucnost tiskárny (Muslim). Alespoň, nepřátelé islámu podařilo realizovat cíl jako duch strážce muslimské chybí zodpovědnost a promarnil ohromující mandát, že pokud se lidé požehnaný Alláhem.
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:
الرجال قوامون على النساء
"Člověk je lídrem pro ženy ...." [-Nisa '/ 04:34]
إن الر جال الناظرين إلى النساء
مثل السباع تطوف باللحمان
إن لم تصن تلك اللحوم أسودها
أكلت بلا عوض و لا أثمان
Opravdu, muži, kteří vidí ženy,
jako vlci kolem hromadu masa.
Pokud se lvi nevedou maso,
bude nepochybně být konzumovány bez timbalbalik a ceny
Pohled na počet lidí, kteří zavádění a propagovat myšlenky liberalismu v muslimské společnosti, a protože záporný náboj v podobě opozici vůči Bohu a Jeho posel, a pak šejch šejk Salih Al radil, který zahrnuje důležitou věc, a sice hnutí učenců a studentů, a lidé, kteří mají velkou pozornost pro dobrý hrozeb, jimž čelí, pochybné, nejisté rozvrátit je, a oni jsou odhalen.
[Přijato od Mar'atu kutaib al-Islami wa-Baina Takrîmil Da'awat, Muhammad bin Nasir al-Tahrir To Uraini. Úvod: Shaykh Saalih ibn 'Abd al-' Aziz bin Muhammad Šajch Alu, Látka V, rok 1425]
[Zkopírováno z As-Sunny časopisu XI/1428H/2007M 09/Tahun Edition. Nadace publikoval Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858197 Fax]
Ochrana posvátnost muslimských žen, krajina rozpor mezi muži a ženami
Podle
Prof Dr. Abdur Razaq bin Abdul Muhsin Al-'Abbad Al Badr
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
فاتقوا الله في النساء فإنكم أخذتموهن بأمان الله واستحللتم فروجهن بكلمة الله ولكم عليهن أن لا يوطئن فرشكم أحدا تكرهونه فإن فعلن ذلك فاضربوهن ضربا غير مبرح ولهن عليكم رزقهن وكسوتهن بالمعروف. أخرجه مسلم: 1218
"Strach Bůh kluci odst. manipulace) manželky. Jistě si užívat s pocitem bezpečí od Boha, jako ospravedlnění pro svá přirození s větou Boha. Právě jste nad nimi, (je) by neměly být uvedeny do postele vám někoho, kdo vás nenávidí. Pokud ano, pak je bili s punčem, který nebyl zraněn. pro ně (povinnost) na vás, aby výživy a oblečení pro ně vhodným způsobem ". [Muslim, 1218]
Hanif náboženství islámu, s přímými směrnicemi a pokyny jsou plné moudrosti, péči o ženy, chrání slávu a důstojnost. Také zajištění realizace slávě a opravdové štěstí.
Islám otevřela cestu pro ženy k dosažení radost ze života, pryč z atmosféry pochybností a pomluvy, stejně jako (hodně) z ošklivosti a ničení. Učení islámu není jen bezpečnostní ventil pro ženy samotné, ale to je komplexní pro veřejnost, takže žádné zamotané ošklivost a pomluva. Islám a slouží k zabránění katastrofy a Bouře, která by se stalo.
Pokud se příznaky islámu týkající se žen zmizel ze společnosti, pak bude poškození, opotřebení a nebezpečí přicházeli a odcházeli. Skutečnost, historie svědkem. Každý, kdo se dívá na historii celé věky, bude k závěru, že nejvlivnější faktor pro zničení civilizace, zničení obce, morální degeneraci, šíření nemorálních činů a ušlechtilé hodnoty zhroucení a rozsáhlé trestné činnosti, propuštění žen z náboženských učení jsou rovné a režie full-moudrý směr, vedení je požehnáním.
Povinnosti muslimské ženy, je s to přijmout všechny učení islámu s prostornou hrudník, játra jasná, a uplatňování osvědčených postupů, aby mohl žít šťastně, získal dobré radost svého Pána a pozemské štěstí a ukharawi.
Povinnost osoby pověřené žen tak, že jsou vážně prosazovat a podporovat je s Adab Adab-Islam, a udržovat své osobní práva a ctít a být laskavý k nim jako forma poslušnosti Bohu a hledání odměnu a strachem Alláha forem realizace. Alláh je místem pro pomoc požádat, jinak není pánem. Wala Wala haula quwwata billah Illa.
[Khuthab Mawa'idh min Hajjati wa al Wada ", str. 33-34, SEČ. I. Th. 1426 - 2005].
Krajina Nesoulad MUŽŮ A ŽEN
Podle
Šejk Abdul Mohsen Bin Hamd Al-'Abbad Al-Badr
V posledních letech došlo k nedorozumění mezi mužskými a ženskými váhy. Muži jako ženy a naopak, ženy stejně jako muži.
Je uvedeno v Sahih al-Bukhari, od anhuma Ibn Abbase Alláha, on řekl:
لعن رسول الله n المتشبهين من الرجال بالنساء والمتشبهات من النساء بالرجال
"Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem proklel muže, kteří mají rádi ženy a ženy, kteří se podobají muži".
K dnešnímu dni došlo k události, které se nikdy nestaly v době ačkoli neznalosti. Jmenovitě, vznik příznaků tabarruj (předvádí krásu) žen, které jsou velmi obávají. I v mnoha islámských zemích, ženy na těchto trzích a veřejné ulici ukazovat hlavu, krk, ruce, paže, nohy a dokonce i jejich stehna. Místo toho, muži vrazil oblečení na úhradu kotníky. Ačkoli proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
ما أسفل من الكعبين من الإزار ففي النار
"Co pod kotníkem oděvu (pokud je) v pekle". [Bukhari, 5787].
V dalším Hadith, Abu Dharr Alláh To vyprávěl anhu, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
ثلاثة لا يكلمهم الله يوم القيامة ولا ينظر إليهم ولا يزكيهم ولهم عذاب أليم قال فقرأها رسول الله ثلاث مرارا قال أبو ذر خابوا وخسروا من هم يا رسول الله قال المسبل والمنان والمنفق سلعته بالحلف الكاذب
"Existují tři skupiny, že Bůh není mluvit s nimi v den zmrtvýchvstání, on neviděl ani očistit je a pro ně bolestivé Alláh". Abu Dharr řekl: "Posel n to říct třikrát," pak Abu Dharr řekl: "!? Opravdu, oni zažili selhání a ztrátu Kdo to je, Posle Alláhův" On odpověděl: "(muž), který strčil kotník za jeho oblečení, lidé, kteří přinášejí do daru, a lidé, kteří chtěli propagovat zboží s falešnou přísahy." [Muslim, 106].
Muži strčil oděvy jsou zakázány pod kotníky, ale ukázalo se natáhla šaty přes kotníku. Zatímco na druhé straně, ženy, které bylo nařízeno zavřít genitálie jako celku (hidžáb), ale ukázalo se, že skutečně předvést genitálie a fyzickou krásu.
V tomto případě proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
"Tři skupiny se nebude do nebe:" Osoba, která je neposlušná jeho rodičů, dayyuts (muž, který nemá narušit stávající kemungkaran rodinu), a ženy, které se podobají mužům "[Zpracoval al-Hakim (1/72. ), stejně menshahîhkannya, a souhlasila s tím, adh-Dzahabi].
Musta'an Alláh.
[Převzato z knihy Rasaail a Shaykh To Abdul-Muhsin al-'Abbad věst. 425, s volným překladem].
Horlivost alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem proti jeho manželky
Podle
Dr. Muhammad ibn Musa Nasr Alu
On sallallaahu To alaihi wa Salamem velmi žárlivý na jeho manželky. Jeho slovy:
إنمآ جعل الآستذان من أجل البصر
"Ve skutečnosti drží idzin požadavek, který způsobil vizi". [1]
On sallallaahu To alaihi wa Salamem poslal návštěvník (někdo navštěvovat, červená), pokud to klepe na dveře tak, aby stát před dveřmi [2]. On sallallaahu To alaihi wa Salamem nikdy neviděl někoho, kdo byl u dveří. On také řekl: "Když jsem tě viděl, budu stab oči s tím". Jmenovitě se sallallaahu To alaihi wa Salamem má mudrah, jako hřeben pro poškrábat hlavu. On je také slovo: "Pokud je tu někdo dívá ostatní z díry, pak se muž bodl ji, tak proč ne pro něj."
Nicméně, žárlivost mu sallallaahu To alaihi wa Salamem není bohatá pokud jde o míru předsudků, i on sallallaahu To alaihi wa Salamem to zakázal.
Žárlivost je přirozené, že Bůh stvořil pro člověka. Nicméně, zvláštní dnes nedostaneme žárlivost na manžela sama, s výjimkou osob, které požehnané Bohem.
Žárlivost je přirozené, že Bůh stvořil všechny jeho bytosti, do té míry, že by nějaké zvíře (mají žárlivost), s výjimkou prasat. Tato prasata, jediné zvíře, které není žárlí na její partner. Není divné, pokud ti, kdož neuvěřili, jíst vepřové nemá pocit žárlivosti jejich manželek, neboť jejich povaha je podobná prasete charakteru, protože jíst hodně vepřového masa. I když žádný z prasete kromě znaku pak to je prostě zakázáno jíst. A prasat jsou nečisté, jako jíst nečisté.
[Zdroj:-Nabi fi Baitihi, Dr. Muhammad ibn Musa Nasr Alu]
[Zkopírováno z As-Sunny časopisu X/1427H/2006M 02/Tahun Edition. X/1429H/2008M 04/Tahun vydání. X/1428H/2007M 11/Tahun vydání. MDiterbitkan Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo - Solo Gondangrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]
Studiemi na ženy
Podle
Umm Salamah As-Salafiyyah
Alláh Ta'ala říká:
"Alláh povýší ty, kteří věří, mezi vámi a těmi, kteří dostali určitý stupeň znalostí." [Al-Mujaadilah: 11]
On také řekl:
"Hele," jsou ti samí lidé, kteří znají lidi, kteří neznají. "Berakallah Ti, kteří jsou schopni přijímat lekce." [Az-Zumar: 9]
On také řekl:
"Řekni," ó Rabb, přidejte vědu ke mně. '"[Ta-Ha: 114]
Z anhu "Uthman Alláha, on říkal, že proroka sallallaahu To alayhi wa salam řekl:
ÎóíúÑõßõãú ãóäú ÊóÚóáøóãó ÇáúÞõÑúÂäó æóÚóáøóãóåõ.
"Nejlepší je, že naučit se Korán a učit." [HR. Al-Bukhari]
Z Zajd ibn Thabit, řekl jsem slyšel Messenger sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
äóÖøóÑó Çááåõ ÇãúÑóÃð ÓóãöÚó ãöäøóÇ ÍóÏöíËðÇ ÝóÍóÝöÙóåõ ÍóÊøóì íõÈóáøöÛóåõ ¡ÝóÑõÈøó ÍóÇãöáö ÝöÞúåò Åöáóì ãóäú åõæó ÃóÝúÞóåõ ãöäúåõ ¡æóÑõÈøó ÍóÇãöáö ÝöÞúåò áóíúÓó ÈöÝóÞöíåò.
"Bůh zkrášlení člověka, který naslouchá na hadith od nás, a on ji nazpaměť, když to mám. Vzhledem k tomu, kolik lidí si přinést do judikatury od někoho více odborníka. A kolik lidí u sebe fiqh ale nebyl právník. "[HR. Abu Dawood s Sahih Sanad]
Tyto argumenty a také semisalnya je obecná a není specializace pro něj. A přijďte společně hledat znalosti v mešitách je lepší a proudu.
Od Abú Hurayrah, řekl, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
ãóäú äóÝøóÓó Úóäú ãõÄúãöäò ßõÑúÈóÉð ãöÜäú ßõÑóÈö ÇáÏøõäúíóÇ äóÝøóÓó Çááåõ Úóäúåõ ßõÑúÈóÉð ãöäú ßõÑóÈö íóæúãö ÇáúÞöíóÇãóÉö ¡æóãóäú íóÓøóÑó Úóáóì ãõÚúÓöÑò íóÓøóÑó Çááåõ Úóáóíúåö Yoi Yoi ÇáÏøõäúíóÇ æóÇúáÂÎöÑóÉö ¡æóÇááåõ Úóæúäö ÇáúÚóÈúÏö AOC ßóÇäó ÇáúÚóÈúÏõ Yoi Úóæúäö ÃóÎöíåö ¡æóãóäú Óóáóßó ØóÑöíÞðÇ íóØúáõÈõ Ýöíåö ÚöáúãðÇ Óóåøóáó Çááåõ áóåõ Èöåö ØóÑöíÞðÇ ¡ÇáúÌóäøóÉö Åöáóì æóãóÇ ÇÌúÊóãóÚó Þóæúãñ Yoi ÈóíúÊò ãöäú ÈõíõæÊö Çááåö íóÊúáõæäó ßöÊóÇÈó Çááåö æóíóÊóÏóÇÑóÓõæäóåõ Èóíúäóåõãú ÅöáÇøó äóÒóáóÊú ÚóáóíúåöÜãõ ÇáÓøóßöíäóÉõ æóÛóÔöíóÊúåõãõ ÇáÑøóÍúãóÉõ æóÍóÝøóÊúåõãõ ÇáúãóáÇóÆößóÉõ æóÐóßóÑóåõãõ Çááåõ Ýöíãóäú ÚöäúÏóåõ ¡æóãóäú ÈóØøóÃó Èöåö Úóãóáõåõ áóãú íõÓúÑöÚú Èöåö äóÓóÈõåõ.
"Ten, kdo odstraňuje problémy některých obtíží utrpěla světa věřícího, později v den Soudný Alláha odstraní jeden z problémů utrpěl nějaké potíže poté. Kdo je jednodušší pro lidi, kteří jsou v all-susahan, pak Bůh, aby bylo snadné, jak celkově, tak v životě. A Bůh vám vždy pomůže jeho sluha tak dlouho, jak sluha pomáhá bratrovi. Kdo cesta hledat znalosti, Alláh mu usnadní cestu do nebe. A nikoli lidí se sešlo na jednom z domů Alláh (mešity), zatímco oni si přečíst knihu Alláha a jeho studiu mezi nimi, ale uklidnění a ohromený z milosti a budou obklopeni anděly . Alláh o nich každému, kdo měl v ruce. Každý, kdo zpomalil jeho skutky, pak nebude možné urychlit nasab (potomek) to. "[Hr. Muslimské]
Také vyprávěl z hadíth o Amir "Uqbah bin ', řekl:" Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem přišel, když jsme byli ještě v suffah, pak řekl: "Která z vás, kteří chtějí jít každý den Buthan nebo al-Aqiq , a od něho přišel s dvěma velkými hrbatý velblouda bez hříchu a bez ukončení vztahu? "
Tak jsme si řekli: "Ó Posle Alláha, jsme se to líbilo." Řekl,
ÃóÝóáÇó íóÛúÏõæ ÃóÍóÏõßõãú Åöáóì ÇáúãóÓúÌöÏö ÝóíóÚúáóãõ Ãóæú íóÞúÑóÃõ ÂíóÊóíúäö ãöäú ßöÊóÇÈö Çááåö k ÎóíúÑñ áóåõ ãöäú äóÇÞóÊóíúäö æóËóáÇóËñ ÎóíúÑñ áóåõ ãöäú ËóáÇóËò æóÃóÑúÈóÚñ ÎóíúÑñ áóåõ ãöäú ÃóÑúÈóÚò æóãöäú ÃóÚúÏóÇÏöåöäøó ãöäó ÇúáÅöÈöáö.
"Copak někdo z vás chodí do mešity, a pak učit nebo číst dva verše z Knihy Alláh, tak kdo je pro něj lepší než dva velbloudy. A tři verše je pro něj lepší, než tři velbloudy. A čtvrtý verš je pro něj lepší než čtyři velbloudy a tak dále. "
Výše uvedené argumenty jsou obecného charakteru a nejsou specificky pouze pro muže, a to i v době alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, mnoho žen, které chodí do mešit získat znalosti. I proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem se sám specializuje na poskytování poradenství (pro ženy).
Vyprávěný Imam Muslim z Fatimy bint Qais Alláh To anha, že podle něj v dlouhém hadith v al-Jassasah příběhu, on řekl: "Když" iddahku skončil, jsem slyšel volající volá proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, který prohlásil, "Modlitba v sboru bude třeba udělat." Pak jsem šel do mešity a modlit se alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, a já jsem byl v přímé linii žen, které jsou za lidi. A po proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem ukončil modlitbu, posadil se na kazatelnu a směje se, jak říká: "Ať každý člověk vždycky na modlitební místo."
Pak se zeptal: "Zajímá vás, proč jsem shromáždil vás?" Řekli, 'Alláh a Jeho posel znám nejlépe. "
Řekl:
"Při Alláhovi, nechci sbírat vás na přání nebo strach, ale já shromáždím vás kluci, protože Tamim ad-Z, je muž, který byl křesťan. Kde on přišel a berbai'at a prohlásil islám ... '"
Z 'Amra bint Abdirrahman ze sester Amra, řekl: "Já nazpaměť: Th. æóÇáúÞõÑúÂäö ÇáúãóÌöíÏö "Qaaf. Kvůli al-Koránu-jsou ušlechtilé, "z úst proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem v pátek, kde on četl to v kazatelny každý pátek." [HR. Muslimské]
Z anhu Ibn Abbase Alláha, on řekl: "Svědčím alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. -Nebo ATA "řekl," svědčí o Ibn 'Abbas', že proroka alaihi wa Salamem nikdy neopustí dům Bilal. Pak si myslí, že se nehraje na ženy, a proto radil jim a nařídil jim na charitu. Pak tam byla žena, která hodila náušnice a prsteny. Zatímco Bilal vzal jeho košili. "[Hr. Al-Bukhari]
Od Abu Said al-Khudri, řekl, "Posel sallallaahu To alaihi wa Salamem nikdy vyšel v době" Eid al-adh-ha a "Eid al-Fitr modlitbu místo (pole), pak přešel spoustu žen, jak on říkal:
MOV ãóÚúÔóÑó ÇáäøöÓóÇÁö ÊóÕóÏøóÞúäó ÝóÅöäøöí ÃõÑöíÊõßõäøó ÃóßúËóÑó Ãóåúáö ÇáäøóÇÑö ÝóÞõáúäó ¡: ¿Çááåö æóÈöÜãó MOV ÑóÓõæáó ÞóÇáó: ÊõßúËöÑúäó ÇááøóÚúäó æóÊóßúÝõÑúäó ÇáúÚóÔöíÑó AOC ÑóÃóíúÊõ ãöÜäú äóÇÞöÕóÇÊö ÚóÞúáò æóÏöíäò ÃóÐúåóÈó áöáõÈøö ÇáÑøóÌõáö ÇáúÍóÇÒöãö ãöäú ÅöÍúÏóÇßõäøó. Þõáúäó: æóãóÇ äõÞúÕóÇäõ ÏöíäöäóÇ æóÚóÞúáöäóÇ MOV ÑóÓõæáó Çááåö ¿ÞóÜÇáó: ÃóáóíúÓó ÔóåóÇÏóÉõ ÇáúãóÑúÃóÉö ãöËúáó äöÕúÝö ÔóåóÇÏóÉö ÇáÑøóÌõáö Þõáúäó ¿: ¡Èóáóì ÞóÇáó: ÝóÐóáößö ãöäú äõÞúÕóÇäö ÚóÞúáöåóÇ ¡ÃóáóíúÓó ÅöÐóÇ ÍóÇÖóÊú áóãú ÊõÕóáøö æóáóãú ÊóÕõãú Þõáúäó ¿: ¡Èóáóì ÞóÇáó: ÝóÐóáößö ãöäú äõÞúÕóÇäö ÏöíäöåóÇ.
"O všem ženám, bersedekahlah vy, jistě jste pro prokázáno, že mě jako většina obyvatel pekla." Ptali se: "Za co, Ó Posle Alláhův?" On říkal, 'vy proklínat a popírají mnohé manžely. Nechápu ty, kteří mají nedostatek v intelektu a náboženství rychle odstraní pocit člověka, který pevně, než některý z vás. "Ptali se:" Tak co je náš nedostatek víry a rozumu, Ó Posle Alláhův? "Zeptal se," není svědectví ženy poloviční jako svědectví muže? "Řekli:" Ano. "řekl," že část nedostatek důvtipu. Koneckonců, pokud jste menstruovat, se nemodlí, a ne rychle? "Řekli:" Ano. "On také řekl:" To je forma nedostatku víry. "[HR. Al-Bukhari a Muslim]
Od Abu Said al-Khudri Alláha To anhu, řekl: "Ženy řekl proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem," Byli jsme poraženi muži naučit se vám tedy dát jeden den pro nás času . "
Pak jim slíbil jeden den s nimi setkat, a radil jim najednou řekl jim, mezi které se mluví jím k nim byli:
AOC ãöäúßõäøó ÇãúÑóÃóÉñ ÊõÞóÏøöãõ ËóáÇóËóÉð ãöäú æóáóÏöåóÇ ÅöáÇøó ßóÇäó áóåóÇ ÍöÌóÇÈðÇ ãöäó ÇáäøóÇÑö.
"Tam byla žena jste odešel zemřít do jejích tří dětí, ale budou omezení v pekle."
Pak je tu žena říká: "Včetně dvou dětí?" On odpověděl: "obsahuje dvě děti." [HR. Buchari]
Jedním z argumentů, že mnoho z argumentů stačí rozbít výraz:
ãóÜÇ áöáäøöÓóÇÁö æóáöáúÞöÑóÇÁóÉö æóÇáúßöÜÊóÇÈóÜÉö
åõäøó áóÜäóÇ æóáóåõäøó ãöäøóÇ Ãóäú íóÜÈöÊúäó Úóáóì ÌóäóÇÈóÜÉö
Ženy nemají právo číst a psát
Je pro nás a ať zůstanou ve stavu junub.
Stejně tak lidé, kteří tvrdí, jednat heretické ženy studují v mešitě. Ještě více bizarní než je to, jak by mohl zakázat svou ženu jít do domu Božího studovat, zatímco ona mu povolení hrát od domu k domu a obchod od obchodu.
Zatímco proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:
ACO ÊóãúäóÚõæúÇ ÅöãóÇÁó Çááåö ãóÓóÇÌöÏó Çááåö.
"Ne zakázat ženské sluhy Alláha, aby šli do mešity."
Pak argument, co blázen, bylo posoudit stíhání kacířství proti vědě pro ženy v mešitě a nechte ji doma.
Proto jsme se a naši odborníci budou učenci Ahlus Sunny Wal Jama'ah nikdy dobrovolně, pokud mešity jsou prázdné vědecké halaqah halaqah a jen držet ji v domácnostech jen. Proto nevidíme žádné požehnání vědy a vzdělávání, s výjimkou mešity, mužů i žen. A kdo chtěl oddělit, pak musí dát argument, wallaahul musta'aan. A my prosit, aby Alláh Všemohoucí, že On nám dává pochopit náboženství a nutí nás užitečné islámem a muslimy. Vpravdě On je Pán všeho, co a moc nad všemi věcmi.
[Kopírované z knihy Al-li Intishaar Huquuqil Mu'minaat, vydání Indonésie Držte se svých práv O muslimských žen, autor Umm Salamah As-Salafiyyah, Ibn Kathir Vydavatel Reader Tlumočník Abdul Ghoffar EM]
Chcete-li věrnost Manželka manžel
Podle
Abú Kamal Hafs Usáma bin bin Abdir Razzaq
Firma s poctivým loajality je hlavní ženská postava.
Příběh říká, že Asma bint To Umais To je manželka Ja'far bin Abi Talib, a stala se manželkou Abu Bakra za ním, pak po manželství podle 'Ali Alláha To anhu. Druhý syn, Muhammad bin Ja'far Muhammad ibn Abi Bakr a pyšný na sebe. Každý z nich říká: "Já jsem lepší než ty, můj otec je lepší než tvůj otec." Slyšet toto, "Ali řekl:" Rozhodněte se, věc mezi nimi, ó ASMA '. "On řekl:" Já nevidím větší arabskou mládež lepší než Ja'far a já nevidím starý muž lepší než Abu Bakr. "" Ali řekl: "neopouštěj nás trochu. Řeknete-li jiný než říkáte, určitě jsem naštvaný s tebou. "Asma 'řekl:" Ze tří, ty jsi aspoň z nich zvolit "[1]
Abu Bakr Alláh To anhu říkat Asma bint To Hasičské Umais Alláh To anhuma koupání (jeho smrt). Učinil tak, když byl ve stavu nalačno. Pak řekl přistěhovalců, kteří přišli, "postil jsem se a teď je velmi chladný den, když jsem je (jsou) vana?" Oni řekli: "Ne." Před Abu Bakr Alláh To anhu zdůraznil mu, že (při koupání), on ne nalačno, řka: "To, to tě posílí."
Pak si vzpomněl na slib Abu Bakr v pozdním odpoledni, a tak požádal o vodu a pili jej a řekl: "Při Alláhovi, já nechci, aby doprovázet přísahu dnes rozbitím" [2]
Když hříšník více zlý obklopují spravedlivé vůdce a "vražda obětí" hříšníka "Uthman bin 'Affan Alláh To anhu a napadl jej s mečem, pak jeho manželka (Na'ilah bint al-Furafishah) dříve, než on postupoval, aby se stal patronem ho před smrtí. Vrazi se nesmí ignorovat kruté čest těmto ženám a nadále snižují "Uthman s mečem, (ale manželka je vychýlena) od zatínal prsty, až do jeho prstů z ruky. Jeho manželka držela a spadl s ním, pak se zabít "Uthman [3].
Jak Commander věrný Mu'awiya Alláha To anhu navrhoval, ona odmítla slovy: "Při Alláhovi, nikdo nemůže nahradit pozici Hasičské Uthman odst. manžel) navždy." [4]
Mezi mnoha znamení oddanosti svým manželům shalihah žena po jeho smrti, že ani se znovu oženit. Nikdo zamýšlel zůstat se svými manželkami v ráji "[5]
Z Maimun bin Mihran, řekl: "bin Abi Mu'awiya Sufjan Alláh To anhu woo Ummud Darda", ale on odmítl vzít si ho a řekl: "Slyšel jsem Abud Darda" řekl: "Slyšel jsem, že Messenger sallallaahu To alayhi wa salam řekl.
ÇáúãóÑúÃóÉõ yoiu ÂÎöÑö ÃóÒúæóÇÌöåóÇ ¡Ãóæú ÞóÇáó: áÂÎöÑö ÃóÒúæóÇÌöåóÇ.
"To znamená: žena s manželem poslední," nebo říká, "k manželovi konečně" [6]
Z "Ikrimah, že ASMA To bint Abi Bakr se stal ženou az-Zubayr ibn al-'Awwam a její těžké proti němu. Pak ASMA "přišel k otci stěžovat na to, aby mu řekl:" Ó, dcero, buďte trpěliví! Má-li žena má spravedlivý manžela, pak ho nechal zemřít, a on nevzal za ním, a tak se shromáždili v ráji "[7]
Od Jubair bin Nufair z Ummud Darda ", který řekl Abud Darda '," Jistě budete muset navrhnout, jak se rodiče na světě, a oni si tě vzala s sebou. A teď, ptám se vás vzít si k vám v životě. "Abud Darda" řekl, "No, nenechte se oženil po mně." Když Mu'awiyah požádat o její ruku, a řekl o tom, co se stalo, a pak Mu'awiyah řekl: "Rychle! [8]
Když Sulayman ibn 'Abd al-Malik vyšel a on doprovázel bin Sulaiman bin Abi al-Muhlib Shafrah z Damašku s cestováním, míjeli hřbitov. Najednou je žena sedící na státní pohřeb se slzami. Pak vítr, takže odhalit závoj z obličeje, pak se zdá, do mraku, sluneční ozáření. Tak jsme stáli v překvapené stavu. Vidíme, pak Ibn Muhlib mu řekl? "O služebník Boží ženě, chceš být ženou Commander věrný" Podíval se na ně, pak se tvářil vážně a řekl:
"Neptejte se o mé touze
Pro ty, kteří touží být pohřben, ó mládí
Opravdu Stydím se za něj, zatímco země je mezi námi
Stejně jako jsem se styděl za ním, když mě uviděl "
Takže jsme ve stavu úžasu. [9]
Mezi příklady stojí za zmínku jako konečný příklad těchto žen je Fatima bint 'Abd al-Malik bin Marwan. Fatima bint Amir al-Mumineen 'Abd al-Malik bin Marwan byl v době manželství, otec má obrovskou moc nad Sham, Iráku, Hijaz, Jemenu, Íránu, Qafqasiya a Qarim a oblasti za řekou na Bukhara a Janwah na východě, a Egypt, Súdán , Libye, Tunisko, Alžírsko, pokud Západ a západní Španělsku. Fatima není jediná dcera Velké kalifa, a to i bratr se také vede o čtyři kalifů islámu: al-Walid bin 'Abd al-Malik, Sulaiman ibn' Abd al-Malik, Yazid ibn 'Abd al-Malik a Hisham ibn' Abd al-Malik. Více než že ona byla manželka chalífy islámu známý vede po začátku čtvrtého kalifa v islámu, velitel Abd v věrný 'Umar ibn' al-'Aziz.
Dcera kalifa a chalífátu je dědeček
Bratr chalífa a kalif byl její manžel
Noble žena, která je dcerou kalifa a jeho čtyř chalífů byla z otcova domu do domu svého manžela den, přinesla ho, aby nejdražší majetek ve vlastnictví ženy na této zemi v podobě šperků. To znamená, že mezi dvěma přívěsek šperků je známý v historii Marie a často si broukat penya'ir. Pár přívěsek je jen ekvivalent zakopaný poklad.
Když její manžel, Commander věrný, nařídil mu, aby všechny její šperky k Baitul Mal, on se nebránil a ani tvrdit, vůbec.
Tyto skvělé pro ženy víc než jen to, když její manžel, Commander věrný Abdul To Aziz Omar bin 'zemřel bez zanechání nic vlevo pro sebe a své děti, pak deska Baitul Mal k němu přišel a řekl: "šperky, O sayyidati, stále zůstává jako obvykle, a já ho soudit jako důvěra (vklad) pro vás a já jej udržovat na den. A teď se dostávám k žádáte o povolení přivést (zpět), Klenoty (pro vás). "
Fatima dal odpověď, že má šperky na dihibahkannya Baitul Mal pro zájmy muslimů, protože poslouchat Commander věrný. Pak řekl: "Slyšel jsem v jeho celém životě, a já mendurhakainya po jeho smrti? [10]
[Kopírované z knihy Isyratun Nisá Minal Ilal Alif Yaa, Indonésie Edition Kompletní průvodce od A do Z manželství, autor Abú Kamal Hafs Usáma bin bin Abdir Razzaq, Saikhu Tlumočník Ahmad, Ibn Reader vydavatelů Katsair]
Ona je stvoření Méně vysvětlení mysl a jeho náboženství
Podle
Sheikh Abdul Aziz bin Abdullah bin Baz
Otázka
Sheikh Abdul Aziz bin Abdullah bin Baz byl požádán: Často slyšíme vznešené hadís: "Ženy jsou tvorové nižší intelekt a náboženství", tak to je používáno některými muži, aby přehlížely ženy. Doufáme, že vysvětlit význam této hadith.
Odpověď
Význam hadíth alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem: "Nikdy jsem neviděl ženu chybí rozum a víra jsou lépe schopni porazit člověka smysl, který je silnější než jeden z vás".
Je mu řekl: "Ó Posle Alláha, co rozum nedostatek?" Řekl.
"Není svědectví dvou žen cenil svědectví muže."
Je mu řekl: "Ó Posle Alláha, co náboženství nedostatek?" Odpověděl.
"Není právě menstruaci, když se modlil a postil ne?"
Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem vysvětlil nedostatek intelektu slabosti příležitostně, a že persaksiannya by měla být posílena svědectví jiných žen, které to podporují, protože někdy se zapomíná, že on by mohl zvýšit nebo snížit v perksaksian, jak bylo zjištěno Alláh Subhanahu wa Ta'ala.
"Což znamená: A persaksikanlah dvěma svědky těchto mužů (mezi vámi). Nejsou-li dva muže, pak se (be) muž a dvě ženy ze svědků, který ridhai, takže když jeden zapomněl, druhý připomíná "[Al-Baqarah: 282]
Zatímco nedostatek náboženství, protože menstruace a porod, kdy žena opustila modlitby a půstu a modliteb mengqadha ne. Je to nedostatek víry. Nicméně, tento nedostatek není přípustné, protože je nedostatek odhodlání, které pochází od Boha Subhanahu wa Ta'ala. On byl ten, kdo jej nastavit jako soucit a pomoc k němu. Vzhledem k tomu, když je třeba, aby rychle, dokud je menstruace a porod, pak to poškodí ji. Protože Boží lásky k němu, pak je dovoleno opustit rychle, když menstruaci a porodu, a pak se tvoří rychle po ukončení menstruace a porodu.
Pokud jde o modlitbu, při menstruaci, měla něco, co mu brání v plnění očištění. Protože milost Boží Subhanahu wa Ta'ala mu dovoleno opustit modlitbu, stejně jako v době porodu. Pak Alláh mensyariatkan pro něj není pro vytvoření rychle, protože tam je velký problém v mengqadha. Modlitba se provádí několikrát za den pětkrát, zatímco menstruace někdy se prodlužovat do několika dnů až sedm dní, osm dní a více. Vládnoucí někdy až čtyřicet dnů. Protože milost Boží a jeho dobrota je držena pryč od její povinnosti provádět a mengqadha.
Ale to neznamená nedostatek smyslu ve všech případech, náboženské či méně ve všech ohledech. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem vysvětlil, že nedostatek důvtipu děje nepřesnosti svědectví a nedostatek náboženství došlo v podmínkách, které vždy opustily modlitbu a půst jako menstruaci a porodu. To neznamená, že vždy byl pod mužem ve všech věcech a muži jsou vždy důležitější než ženy. Opravdu, mužské pohlaví důležitější než ženy obecně z několika důvodů, jako je mluvené.
"Význam: člověk je lídrem pro ženy, protože Alláh dává přednost sebahagian jejich (samec) na sebahagian jiný (žena), a protože oni (muži) mají menfkahkan stranu svého majetku" [ -Nisa: 34]
Opravdu někdy ženy než muži v některých ohledech. Kolik více žen než mužů v jeho rozum, jeho náboženství a jejich přesnost. Který popsal proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem je, že mužské pohlaví je důležitější než ženy, která byla zmíněna ve dvou proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem. Mnohé ženy, které spravedlivé činy překročí spravedlivé skutky mužů, zbožnost melabihi zbožný muž, v nejbližší vyšší postavení než muži. Někdy ženy mají přesnost lepší než muži v některé z problémů, zvláště spokojen s ním, který se snažil zapamatovat si jej a nastavit jednu nahoru. Tam je odkaz na historii islámu, a tak dále.
Jejich nedostatky nebrání, aby byl nejlepší z Boží služebníci v jeho náboženství, i když istiqomah osvobozeny od půstu jako menstruaci a porodu jsou přímo i qadhanya, ačkoli osvobozeny od modlitby buď přímo, nebo qadhanya, to vše neznamená, že za méně ve všech věcech, jako je zbožnost, provádění jeho práce, jeho přesnost v tomto konkrétním případě zápasil. Tento nedostatek je zejména nedostatek v rozum a náboženství jako alaihi vysvětlil proroka sallallaahu To wa Salamem, pak by neměla být pro muslima odkazovat se na to jako deficitní ve všech směrech a slabé náboženství ve všech jeho problémů. Konkrétní nedostatky v jejich náboženství a jejich mysl, pokud jde o přesnost nebo výpovědi a podobně. Tento případ by měl být považován a je chápán jako alaihi vysvětlil proroka sallallaahu To wa Salamem s těmi nejlepšími. A Alláh ví nejlépe
[Fatawa wa Majmu Maqalat Mutanawi'ah, Shaykh Ibn Baaz, 4/292]
[Kopírované z knihy Al-Fatawa Al-Jami'ah Mar'atil Lil Muslimah, Indonésie problém Fatwa fatwy o ženách, spisovatel Amin bin Yahya Al-Wazan, Amir Hamzah Fakhruddin překladatelé, nakladatelé Darul Haq]
Otevření právní Aurat Pro ženu na ženách Ostatní
Podle
Šejk Muhammad bin Sálih al-Uthaymeen
Otázka.
Šejk Muhammad bin Sálih al-Uthaymeen byl požádán: Máme služku, může si otevřít svůj soukromý díly v přední části ženských obyvateli domu, mějte na paměti, že je muslimka?
Odpověď
Jedna žena s jinou ženou, je pouze vidět jeho obličej, hlavu, ruce, předloktí, nohy a lýtka jestli je muslim nebo nevěřící. Založený na skutečném názoru při výkladu slova Alláh wa Subhanahu Ta'ala.
أو نسائهن nebo ženy "[-Nur: 31]
To, že žena v pochybnost tady je Al-jins (typ) namísto Al-Wafsu (příroda). Ale jsou tu i někteří učenci, kteří argumentovali, že to, co je míněno ženy zde jsou ženy islámu, tak to není povolena pro muslimskou ženu otevřít nahotu pohanské ženy. A kdo přesně je myšleno slovem ženy v poezii je al-jins (typ), že jsou ženy a že zahrnuje typ žen, tedy ženy mohou otevřít některé ze svých soukromých částí muslimské nevěřících žen.
Zde jsem popsal jeden problém, který proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa Salamem zakázal ženám vidět další ženské genitálie, a některé ženy si jen žena může nosit krátké nebo těsné prádlo nejsou na kolena a měl by nosit oblečení, které vypadají na hruď tak, aby Podíval jeho paži a hrudník a krk. Takový názor je špatný, protože tato hadith vysvětluje nedostatek ženských pohlavních orgánů bolehan vidí jiné ženy, se zde hovoří, je pohled na nepoužíváte, a to bez ohledu na to, kdo na sobě musí nosit oblečení, které pokryjí její tělo.
Pokud jde o oblečení manželky společníků na zápěstí, nohou a kotníků, ale často, když chtěli jít na trh, nosí dlouhé šaty na pokrytí nohy hraniční Cubit. Tak to bylo na pokrytí jejich nohy. Takže zde je rozdíl mezi používat a vidět, že když žena na sobě oblečení, které pokryjí její nahotu, a to zvedla oblečení na močení nebo jiného, pak otevřel nohy, takže to není nezákonné, jiné ženy k vidění.
Podobně, když ženy byly mezi jinými ženami, zatímco on měl na sobě oblečení (oblečení), které pokryjí její nahotu. Pak se podívejte na její ňadra, protože ona chtěla kojit své děti, nebo její prsa vypadají z nějakého důvodu, proč, když takové není vidět před sebe. Žena, která záměrně nosit krátké šaty, takže by neměl být, protože obsahuje ošklivost a ničení.
[Wa Fatawa Durus Haramil Makki, Shaykh Ibn Uthaymeen, 3/264]
Právo před DÁMSKÁ Srst se, že není muslim
Otázka.
Šejk Muhammad bin Sálih al-Uthaymeen byl požádán: Může žena otevřela vlasy v přítomnosti ne-muslimských žen, když bylo řečeno, jeho zdravotní stav pro příbuzné těch mužů, kteří nejsou muslimové?
Odpověď.
Tato otázka je založena na učenců sporu o výklad Božího slova.
"Řekni věřícím ženám:" Nech svůj pohled, a udržuje jeho penis, a oni neukazují své šperky, kromě toho, že (obvykle) se zobrazí jejich. Hadříkem a nechat dát závoj k hrudi, a ne ukázat ozdobu kromě k jejich manželům nebo jejich otcům a jejich manžela nebo otce, syny či synové jejich manželů či bratrů a jejich bratrem, nebo synové se svými bratry, syny a jejich sestry, nebo ženy .. "[-Nur: 31]
Zájmeno ve verši أو نسائهن "nebo ženy, učenci odporují o tom, někteří interpretují jako Al-jins, což znamená, že typ ženy obecně. Tam je interpretován Al-Wasfu (příroda), že pouze ty ženy, které věří v něj. První názor, že je přípustné pro ženu odhalit vlasy a tvář před zraky nevěřících a ženami není dovoleno další názor. Máme tendenci preferovat první stanovisko, protože to je blíže k pravdě. Protože všechny ženy jsou stejné, není rozdíl mezi nevěřícím a muslimské, ne-li bál způsobit fitnah.
Ale pokud se obávají, že by vedlo k pomluvám, například, ženy, kteří viděli jeho stav informovat příbuzné muž-muž, pak výskyt pomluvy problémy, by přednost, a není přípustné, aby si žena odhalit něco ze svého těla, stejně jako jeho tělo, nohy, vlasy a jiné přítomnost jiné ženy, ať už muslimské nebo jiné muslimské ženy.
[Fatawal mar'ah 1/73]
[Kopírované z knihy Al-Fatawa Al-Jami'ah Maratil Lil Muslimah, Indonésie problém Fatwa fatwy o ženách, spisovatel Amin bin Yahya Al-Wazan, překladatelé Shihab Ahmad Amin, nakladatel Dar Al Haq]
zdroj: http://almanhaj.or.id/
Tidak ada komentar:
Posting Komentar