Selasa, 24 April 2012

Vas in Islam: die wet, sy deugde

Vas in Islam: die wet, sy deugde


Deur Sheikh Abdullah bin Abdul al-Azhim-Khalafi

A. Die statuut Ramadan vas is een van die pilare van die pilare van Islam en is ook een van sy verpligtinge.
Allah Ta'ala sê:
يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون أياما معدودات فمن كان منكم مريضا أو على سفر فعدة من أيام أخر وعلى الذين يطيقونه فدية طعام مسكين فمن تطوع خيرا فهو خير له وأن تصوموا خير لكم إن كنتم تعلمون شهر رمضان الذي أنزل فيه القرآن هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان فمن شهد منكم الشهر فليصمه ومن كان مريضا أو على سفر فعدة من أيام أخر يريد الله بكم اليسر ولا يريد بكم العسر ولتكملوا العدة ولتكبروا الله على ما هداكم ولعلكم تشكرون
"O, julle wat glo, vas verpligtend op julle, soos voorgeskryf vir diegene wat voor jou sodat jy vroom kan word. (Dit is) in 'n sekere aantal dae. Dus, as iemand siek onder julle of in transito (en dan het hy gebreek het), dan (wajiblah hom) as die dag het die ander dag.En verpligtend vir ernstige mense wat dit loop (as hulle nie vinnig) losprys, dat 'n arm man te voed. Enige persoon wat goeie spontaan doen, dan is dit beter vir hom. En is vinnig beter vir jou as jy net geweet het. (Sommige dae is dit gespesifiseer word) maand van Ramadan, die maand waarin (die begin van) al-Qur-1 as riglyn vir die mensdom en die verduidelikings van die leidrade en differensiasie (tussen die Haq en die leuen). Daarom, wie van julle teenwoordig is in die land waar hy gewoon het in die maand, en enigiemand siek of in transito (en dan het hy gebreek het), dan is (wajiblah hom vinnig), as die dag dit links agter die rug, op die ander dae. Allah wil hê vir jou verlig, en wil nie hê dat swaarkry vir jou. En jy sal God verheerlik vir Sy leiding wat aan jou gegee, dat jy dankbaar kan wees. "[Al-Baqarah: 183-185].
Dit is vertel van Ibn "Umar anhuma, het hy gesê dat het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
بني الإسلام على خمس, شهادة أن لا إله إلا الله وأن محمدا رسول الله, is إقام الصلاة, وإيتاء الزكاة, وحج البيت, is صوم رمضان.
"Islam is gebaseer op vyf beginsels, wat dra getuie dat geen god het die reg om te word korrek te aanbid, behalwe 'n God en Mohammed is die boodskapper van Allah, vestig gereelde gebed, uitgereik aalmoese, pelgrimstog na die Huis en die vas tydens Ramadan." [1]
En die volk het ooreengekom op die verpligting van 'n vas maand van Ramadan, en hy is een van die pilare van Islam pilare van die godsdiens wat bekend is met sekerheid. Enigiemand wat sy plig ontken, dan het hy nie geglo of uit van die Islam. [2]
2. Voorrang Van Abu Huraira Allaah anhu, het hy gesê, het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
من صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ماتقدم من ذنبه.
"Enigeen wat Ramadan vas met geloof en hoop vir 'n geskenk, ongetwyfeld sy sondes wat geslaag het, sal hom vergewe word." [3]
Ook vertel van Abu Hurairah dat die profeet van Allaah anhu sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Allah die Almagtige berfiman:
كل عمل ابن آدم له إلا الصيام فإنه لي وأنا أجزى به, والصيام جنة, فإذا كان يوم صوم أحدكم فلا يرفث ولا يصخب ولا يجهل, فإذا شاتمه أحد أو قاتله فليقل إني صائم, مرتين, والذي نفس محمد بيده لخلوف فم الصائم أطيب عند الله يوم القيامة من ريح المسك. وللصائم فرحتان يفرحهما: إذا أفطر فرح بفطره, وإذا لقي ربه فرح بصومه.
"Elke liefdadigheid kinders van Adam is vir hom alleen, behalwe vir vas, waar vas is vir my en ek sal dit beloon. Vas is 'n skild, indien op dag een van julle om te vas, laat hom dan sê vuil woorde , maak geraas en dit nie doen enigiets te dom mense en as iemand mencacinya of aangeval het, laat hom sê, "Kyk, ek is vas.". -Demi-Rabb twee keer die lewe van Mohammed in sy hand, die werklike reuk van die vastende persoon se mond is meer geurige in die oë van Allah op die Dag van Oordeel na olie kasturi ruik Vir die vastende persoon is daar 2 pret,. As jy breek die vinnige, hyberbukanya gelukkig met en as hy ook met sy Here tevrede is met sy vinnige "[4]
Sahl-bin Sa'ad ook van Allaah anhu, dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
إن في الجنة بابا يقال له الريان يدخل منه الصائمون يوم القيامة لايدخل منه أحد غيرهم يقال: أين الصائمون? فيقومون لا يدخل منه أحد غيرهم, فإذا دخلوا أغلق فلم يدخل منه أحد.
"Voorwaar in die Paradys is daar 'n deur wat genoem word ar-Rayyan. Van die ingang van die mense wat vinnig sal ingaan op die Dag van Oordeel 'n dag, niemand wat die deur as hulle het. Daar word gesê vir hulle, "Watter van wat gevas?" Toe hulle gestaan ​​het (om in te skryf), daar is geen 1 wat het by die deur as hulle, toe hulle ingaan, die deur is gesluit en niks maak hulle uitmekaar. " [5]
3. As gevolg van die verpligte vas van Ramadan Viewing Hilal (Maan) Kommentaar deur Abu Huraira Allaah anhu, het hy gesê, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
صوموا لرؤيته وأفطروا لرؤيته, فإن غمي عليكم الشهر فعدوا ثلاثين.
"Vinnig as jy dit (die maan) het gesien en eet as jy dit in elk geval gesien het. En as die maan sien jy weggesteek is, dan tel die maand (Ramadhan) tot 30 dae "[6].
4. Gedefinieer deur watter maand? Ramadan is die nuwe maan (die maan) te sien, hoewel die siening is net een betroubare persoon om 'n nommer of 'n 30-dag maand van Ramadhan te vervul. Dit het al vertel van Ibn 'Umar anhu, sê hy: "Mense is probeer om die nuwe maan sien, en dan ek het aan die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam dat ek dit het gesien, toe hy gevas en beveel dat die mans om te vas." [7]. As die maan kan nie gesien word as gevolg van bewolkte of die ander nie, dan is die maand van Ramadhan vervul getalle tot 30 dae, wat gebaseer is op die hadith van Abu Hurairah wat verlede.
Soos vir die maand van Shawwal, is dit nie omskryf is nie, behalwe deur die getuienis van twee mense. Dit was vertel van 'Abd ibn Zaid ibn al-Kahthtab, dat hy berkhutbah op die dag in vraag aan vas aan haar, en sê, "Weet wat ek het is met die bewoners van die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam, en ek het gevra hulle, toe hulle vertel my dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:
صوموا لرؤيته وأفطروا لرؤيته, وانسكوا لها, فإن غمى عليكم فأتموا ثلاثين يوما, فإن شهد شاهدان مسلمان فصوموا وأفطروا.
"Fast as jy dit (die maan) het gesien en eet as jy het gesien dit alles, sowel as sien beribadahlah As die maan is weggesteek sien jy, dan genapkanlah tot 30 dae. Nie. En as daar is 2 Moslems wat getuig (die maan), die vinnige en jy eet ". [8]
Vertel van die goewerneur van die Mekka al-Harith bin Hatibz, het hy gesê, "die boodskapper sallallaahu 'alaihi wa sallam ons mandaat om te aanbid volgens ons oog op die maan. As ons dit nie kan sien en getuig het van die twee mans wat vertrou (dat hulle dit gesien het), dan is ons aanbidding is gebaseer op die getuienis van beide van hulle "[9].
In sy woord wat sê: "En as daar is twee mense wat getuig het (sien die maan), vas en eet jy" uit die Hadeeth van 'Abd bin Zaid. En sy sê: "As ons nie kan sien nie (die maan) en getuig het die twee mans wat vertrou (dat hulle dit gesien het), dan is ons aanbidding is gebaseer op hul getuienis." In die Hadeeth van al-Harith, hulle het die sin dat daar moet opgestel word en breek jou vinnig (indienststelling van Shawwal?) Met die getuienis van een persoon, behalwe die bepaling van die vas die tyd, want daar het is argumente wat toelaat dat dit (die getuienis van een persoon), terwyl nie die breek is daar die argument dat menunukkan dit het, het hy bly in geregtelike oorsprong (dws het die getuienis van twee mense wat vertrou). Aan die einde van die boek Tuhfatul penukilan Ahwadzi (III/373-374), met 'n paar veranderinge aangebring.
Aandag: Enigiemand wat die nuwe maan sien alleen, dan laat hom vinnig aan die ander manne te vinnig. Daarom het hy nie breek hulle breek, wat gebaseer is op die Abu-Hurayrah geskiedenis dat die Profeet van Allaah sallallaahu alaiahi anhu wa sallam het gesê:
الصوم يوم تصومون والفطر يوم تفطرون, والأضحى يوم تضحون.
"Tyd is 1 dag van vas waarin jy is al vinnig, tyd om te breek (" Eid Al Fitr) is jy nou al gebreek, en die dag van "Eid al-Adha die dag waar jy offer." [10]
[Gekopieer vanaf die boek van Al-Sunnah wal Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, skrywer Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, Indonesië Guide Fiqh Volledige Edition, Translation Team Tashfiyah LIPIA - Jakarta, Ibn Kathir Reader Uitgewers, Gedruk in Ramadan 1428 - September 2007M]
Wie Vas voorgeskryf word?


Deur Sheikh Abdullah bin Abdul al-Azhim-Khalafi


Die geleerdes het ooreengekom dat die vas op 'n Moslem wat verstaan, baligh, gesonde en lewendige (nie reisigers) verpligtend is, en vir 'n vrou om hom te laat suiwer van menstruasie en geboorte [1].
Soos vir vas is nie verpligtend vir diegene wat nie rasionele en nie baligh is, dan is gebaseer op die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam:
رفع القلم عن ثلاثة: عن المجنون حتى يفيق, وعن النائم حتى يستيقظ, وعن الصبي حتى يحتلم.
"Dit gelig het die pen van drie groepe: van 'n mal mens tot hy besef het, uit die bed totdat sy wakker geword het, en van 'n kind voordat hy baligh nie." [2]
Soos vir vas is nie verpligtend vir die siekes en reisigers, dan op die woord van Allah, die Almagtige:
ومن كان مريضا أو على سفر فعدة من أيام أخر
"... En wie of siek op die pad (en dan het hy gebreek het), dan (wajiblah hom), as die dag agter gelaat het, op die ander dae ... "[Al-Hierna-rah: 185]
As mense is siek en die reisiger is nog steeds vinnig, dan is dit nie voldoende was nie, want hulle breek hulle toelaatbaarheid is 'n vorm van verligting (rukhsa), en as hulle bly 'n verpligte te implementeer, dan is dit goed.
6. Watter Tuis Vir wat meer as, breek of vinnig? As mense is siek en die reisigers het geen probleme met vas, vas meer hoofstroom, AANGESIEN dit as hulle gevind dat dit moeilik om te vinnig, dan is hulle meer hoofstroom breek.
Dit is vertel van Abu Sa'eed al-Khudri-Allaah anhu, het hy gesê: "Ons het na die oorlog met die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gedurende die maand van Ramadaan, onder ons is daar 'n vinnige en daar is 'n breuk. Diegene wat gevas het nie verwens nie die pouse, en andersom nie aan die kaak van die vinnige breek. Hulle kyk na mekaar, vir mense wat die krag het, hoe beter vir hom om te vas. En vir diegene wat swak voel, dan breek die vas is beter "[3].
Soos vir vas is nie verpligtend op vroue se menstruasie en geboorte, en wat gebaseer is op die Hadeeth van Abu Sa'eed Allaah anhu, dat het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
أليس إذا حاضت لم تصل ولم تصم? فذلك نقصان دينها.
"Is hulle (die vroue) menstruasie as hulle bid nie en nie vas? Dit is wat hulle 'n tekort in terme van godsdiens "[4].
As vroue menstruasie en geboorte bly abstinent, dan is sy vinnig is nie genoeg om hulle (nie geldig vinnig), want Vas is een van die voorwaardes van menstruasie en geboorte heilige, en verpligtend vir hulle na mengqadha 'vas.
Dit is vertel van 'A'ishah anhuma Allaah, het hy gesê, "een keer, terwyl ons was met menstruasie by die van die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam, het ons beveel aan mengqadha 'n vinnige en ons is nie opdrag aan mengqadha se gebede." [5]
7. Wat moet gedoen word deur die ou man en 'n Ou vrou wat Elder Swak ook siek Afwesigheid Hoop Herstel Wie is nie in staat is om vinnig te danke aan gevorderde ouderdom of 1 semisalnya nie, dan toegelaat word om hom te breek en 'n arm persoon te voed elke dag van die dae wat hy agtergelaat het, volgens die woord van God:
وعلى الذين يطيقونه فدية طعام مسكين
"... En 'n moet vir ernstige mense wat dit loop (as hulle nie vinnig) losprys, dat 'n arm man te voed ...." [Al-Baqarah: 184]
Dit is vertel van "Ata", wat hy gehoor het Ibn 'Abbas lees 'n vers, dan Ibn' Abbas het gesê dit nie doen Mansukh (geskrap jurisdiksie), wat die manne en vroue wat is bejaardes, waar hulle is nie te vinnig nie,dan sal hulle voed die armes elke dag van die dae wat ditinggalannya ". [6]
8. Swanger en Borsvoedingvereniging vroue Vroue wat swanger en lakterende vroue, as hulle nie in staat is om te vinnig of bekommerd oor hul kinders toe hulle is vas nie, moet dit wees vir die breek en verpligtend vir hulle te losprys vir beide van hulle, maar hulle is nie verplig om mengqadha '. Dit is vertel van Ibn 'Abbas Radhiyalahu anhuma, sê hy: "Gegewe 'n verligting aan die mense wat oud en verswakte ou dame in dit, was beide in staat om te vas nie te vinnig as hulle wil en voed die armes elke dag en daar is geen verpligting te maak vir beide. Dan is die wet is opgehef deur die vers:
فمن شهد منكم الشهر فليصمه
"Diegene van julle wat in daardie maand (Rama-dhan) teenwoordig is, dan laat hom vinnig." [Al-Baqarah: 185]
En is bestem vir die bejaardes en verswakte bejaarde vroue, as hulle nie in staat is om te vas. Ook vir vroue wat swanger en lakterende vroue, as hulle bekommerd is, dan moet hulle nie vas nie en moet 'n arm persoon voed elke dag "[7].
Ook vertel van Ibn 'Abbas anhuma Allaah, het hy gesê, "As 'n swanger vrou bekommerd oor haar, sowel as die vrees van vroue wat hul kinders borsvoed tyd van Ramadan, dan is dit moet wees vir beide van hulle te breek, en dan voed die armes elke dag van die dae wat hy links en geen verpligting op hulle mengqadha "vinnige" [8].
Van Nafi 'anhu Allaah, sê hy: "Een van die dogter van Ibn' Umar anhu het een van die manne van Quraysh se vroue, en by die van Ramadan sy was swanger, toe hy is dors, dan Ibn 'Umar beveel hom om te breek en voed 'n swak elke dag (links) "[9].
9. Die grootte van die verpligte voedsel wat Anas bin Malik vertel van Allaah anhu, wat hy het is nie in staat om te eet vir 'n jaar (30 dae in die maand van Ramadan-gevangene.), Sodat hy 1 groot bak pap maak en noem 30 mense arm om hulle almal vol te maak [10].
[Gekopieer vanaf die boek van Al-Sunnah wal Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, skrywer Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, Indonesië Guide Fiqh Volledige Edition, Translation Team Tashfiyah LIPIA - Jakarta, Ibn Kathir Reader Uitgewers, Gedruk in Ramadan 1428 - September 2007M]
Pilare, die pilare van vas, ses dinge wat die vinnig



Deur Sheikh Abdullah bin Abdul al-Azhim-Khalafi

10. Pilare, die pilare van vas a. Bedoeling Gegrond op die woord van God:
وما أمروا إلا ليعبدوا الله مخلصين له الدين حنفاء
"Al is hulle nie bestel, behalwe Allah te aanbid met gehoorsaamheid aan Hom suiwer binne om te hardloop die regte godsdiens ..." [Al-Bayyinah: 5]
Ook die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam:
إنما الأعمال بالنيات وإنما لكل امرئ ما نوى.
"Voorwaar, dade wat met die bedoeling en elke persoon kry 'n beloning vir sy dade in ooreenstemming met sy voorneme." [1]
En voorneme uitgevoer moet word voor dagbreek op elke aand van Ramadan. Dit is omdat van die Hadeeth van Allaah anhuma Hafsah, het sy gesê, het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
من لم يجمع الصيام قبل الفجر فلا صيام له.
"Wie is nie van plan om te vas voor dagbreek, dan is daar nie te vinnig vir hom." [2]
b. Weerhou van al die dinge wat die vas breek, van dagbreek tot sononder Allah Ta'ala sê:
فالآن باشروهن وابتغوا ما كتب الله لكم وكلوا واشربوا حتى يتبين لكم الخيط الأبيض من الخيط الأسود من الفجر ثم أتموا الصيام إلى الليل
"... En nou met hulle en soek wat Allah het vir jou bepaal en te eet en te drink totdat jy die verskil tussen die wit draad en swart draad van die dageraad. Voltooi dan jou vas tot (kom) vanaand ... "[Al-Baqarah: 187]
11. Daar is ses dinge wat die vinnige ongeldig a, b. Eet en drink doelbewus As iemand eet of drink in 'n toestand nie vergeet nie, is hy nie verplig mengqadha en die boete te betaal, gebaseer op die geskiedenis van Abu Huraira Allaah anhu, wat het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
من نسي وهو صائم فأكل أو شرب, فليتم صومه, فإنما أطعمه الله وسقاه.
"Diegene wat vergeet dat hy besig om te vas, en hy het geëet of gedrink het, laat hom sy vinnig te verfyn, want Allaah het gevoer en hom natgemaak." [3]
c. Braking op die doel Intussen, indien nie doelbewus nie, dan is dit nie verpligtend mengqadha "vas en die uitbetaling van 'n versoening. Dit is vertel van Abu Hu-rairah z dat het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
من ذرعه القيء فليس عليه قضاء ومن استقاء عمدا فليقض.
"Diegene wat gooi per ongeluk, dan is hy nie verplig mengqadha" vas, terwyl diegene wat doelbewus gebraak het, dan is dit verpligtend vir hom mengqadha '. "[4]
d, e. Menstruasie en beslissing Alhoewel dit gebeur op die laaste sekonde van die dag (voor die breek van die vinnig), volgens die konsensus (ijma ") van die geleerdes.
f. Copuleren En met die dat die versoening vereis word in die volgende hadith: Abu Hurairah Anhua van Allaah, sê hy: "Wanneer ons met die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam sit, het 'n man en sê:" O Boodskapper van Allah sallallaahu' alaihi wa sallam verwoes my. "Hy het gevra, "Wat het jy vernietig?" Hy het geantwoord, "ek seks met my vrou gehad het terwyl ek besig was in 'n staat van vas Ramadan" Hy het gevra, "Is jy in staat om 'n slaaf te bevry?" "Nee," antwoord hy. Toe vra hy weer: "Is jy in staat om te vas vir twee agtereenvolgende maande? Hy het geantwoord, "Nee." Hy het gevra, "En is jy in staat om 60 arm mense te voed? Hy het geantwoord, "Nee." Toe die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam stil, en wanneer ons in sulke omstandighede, die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam 'n mandjie van 'araq * datums gegee, en dan sê hy: "Waar mense vra" Die man het geantwoord: "Ek is." Hy het gesê: "Neem hierdie en bersedekahlah hom!" Die man het gesê: "Is daar mense wat armer is as ons O Allah! Deur Allah, niemand in die familie tussen die twee plekke wat 'n klomp van die swart klip in Madinah meer faqir van ons. " Toe het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam lag tot jy sien die tande, toe sê hy, "Gee aalmoese van jou familie dit eet". [5]
[Gekopieer vanaf die boek van Al-Sunnah wal Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, skrywer Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, Indonesië Guide Fiqh Volledige Edition, Translation Team Tashfiyah LIPIA - Jakarta, Ibn Kathir Reader Uitgewers, Gedruk in Ramadan 1428 - September 2007M]
Vas-Adab Adab

Deur Sheikh Abdullah bin Abdul al-Azhim-Khalafi

12. Vas-Adab Adab Aanbeveel vir mense wat vas in ag te neem van die volgende maniere:
a. Eet Sahur Anas vertel van Allaah anhu, wat het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
تسحروا فإن في السحور بركة.
"Jou sahurlah eet, want daar is eintlik 'n seën oor die ete." [1]
En getel word om 'n maaltyd te eet, maar net met 'n slukkie van die water, wat gebaseer is op die hadith van 'Abdullah bin "Amr anhuma Allaah, het hy gesê, die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het gesê:
تسحروا ولو بجرعة ماء.
"Eet jou sahurlah maar net met 'n slukkie water." [2]
Mengakhirkan Sunnah om die maaltyd te eet, soos vertel van Anas, van Zaid ibn Thabit, het hy gesê, "Ons het nog nooit geëet het die ete met die Boodskapper van Allah sallallaahu 'alaihi. Wa sallam, waarna hy dadelik gebede stel. Ek het gevra, "Hoe lank is die afstand tussen die oproep tot gebed en die ete?" Hy het geantwoord: "[3]" Wie is dieselfde as 50 verse te lees.
Indien die oproep tot gebed is geblaas, en die kos of drank wat steeds in sy hand, het hy kan eet of drink, gebaseer op die hadith van Abu Huraira Allaah anhu, het hy gesê, "sê Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam;
إذا سمع أحدكم النداء والإناء على يده فلا يضعه حتى يقضي حاجته منه.
"Diegene van julle wat die oproep gehoor te gebed (Shubuh) en voorwerpe (voedsel) is nog in sy hand, dan laat hy dit gestel het voordat hy klaar geëet het." [4]
b. Moenie van nuttelose gesprekke en vuil woorde, of soos met die dinge wat in stryd met die doel van vas
Kommentaar deur Abu Huraira Allaah anhu, dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
إذا كان يوم صوم أحدكم فلا يرفث ولا يصخب ولا يجهل, فإذا شاتمه أحد أو قاتله فليقل إني صائم.
"As jy op dag een van julle om te vas, laat hom sê vuil woorde, raas en nie enigiets doen te dom mense. En as iemand mencacinya of aangeval, dan laat hom sê, "Ek is vas." [5]
Ook vertel van Abu Hurayrah Radi anhu, het hy gesê, "sê Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam:
من لم يدع قول الزور والعمل به فليس لله حاجة في أن يدع طعامه وشرابه.
"Elkeen nie vals toespraak verlaat nie en dit doen, dan is God nie vereis dat die persoon wat die kos en drank (vas) te verlaat." [6]
c. Vrygewige natuur en reproduseer lesings al-Qur-'n Dit is vertel van Ibn 'Abbas, het hy gesê, "Voorwaar, die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam was die mees vrygewige in 'n goeie en hy sal wees meer vrygewige as gewone dae in die maand van Ramadan wanneer Gabriel het vir hom en is altyd kom Gabriel te sien elke aand van die nagte van Ramadan, totdat Ramadan voltooi is, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam opgesê Al-Qur'an Gabriel. En toe hy Gabriel ontmoet hy is meer vrygewige (saggies) van die sagte wind wat waai "[7].
d. Gou breek die vinnige (ta'-vols) Sahl bin Sa'd vertel van Allaah anhu, wat het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
لا يزال الناس بخير ما عجلوا الفطر.
"Die menslike ras sal bly so lank as hulle gou die breek van die vas." [8]
e. Breek die vas wat geredelik beskikbaar is van hierdie dinge vir hom in die volgende hadith Dit is van Anas vertel, het hy gesê: "Die profeet wat gebruik word om die vas te breek met ruthab (vars datums) voor die gebed. As hy kry nie ruthab nie, dan het hy breek met 'n paar tamr vrugte (ryp datums wat lankal geleer het) en indien dit nie tamr kry, sodat hy die water gedrink het. "[9].
f. Bid wanneer die breek van die vas met gebed, soos vervat in die volgende hadith Dit is vertel van Ibn 'Umar anhuma, het hy gesê, "Kyk, die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam wanneer die vas te breek is altyd om te lees:
ذهب الظمأ وابتلت العروق وثبت الأجر إن شاء الله.
"'N gevoel van dors verloor en nat die are het, en is gestig as 'n beloning, as God wil." [10]
[Gekopieer vanaf die boek van Al-Sunnah wal Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, skrywer Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, Indonesië Guide Fiqh Volledige Edition, Translation Team Tashfiyah LIPIA - Jakarta, Ibn Kathir Reader Uitgewers, Gedruk in Ramadan 1428 - September 2007M]
Die dinge wat toelaat dat 'n persoon wat het Vas



Deur Sheikh Abdullah bin Abdul al-Azhim-Khalafi


13. Die dinge wat toelaat dat 'n persoon wat het Vas a. Bad die liggaam af te koel Dit is vertel van Abu Bakr ibn 'Abdirrahman, uit 'n paar bewoners van die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam, sê hy: "Ek het gesien die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in Al-ARJ (Naam van 'n dorp binne 'n paar dae reis van Medina) natmaak sy kop met water, terwyl hy in 'n staat van vas, as gevolg van dors of hitte "[1].
b. Gorrelmiddel en gooi water in die neus met die moderering Van Laqith Allaah ibn Shabrah anhu, het hy gesê, het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
وبالغ في الاستنشاق إلا أن تكون صائما.
"En doen istinsyaq (om water in die neus), tensy jy in 'n staat van vas is." [2]
c. Hijamah (berbekam) Dit vertel van Ibn Abbas anhuma Allaah, het hy gesê, "dat die profeet sodra berbekam was hy in 'n staat van vas." [3]
Maar as hy is bekommerd berbekam dimakruhkan veroorsaak dat die liggaam te raak swak. Dit is van Thabit Al-Banani vertel, het hy gesê, Anas bin Malik gevra is, "Het jy haat berbekam vir mense wat vas is?" Het hy geantwoord, "Nee, tensy dit veroorsaak dat die liggaam te raak swak." [4]
d. Troetel en soen vir diegene wat nie kan bedwing homself Dit het al vertel van 'A'ishah anhuma Allaah, dat hy een keer vertel my, "het die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam nooit soen en maak uit hy is vas, dit is net dat hy is die persoon wat die meeste in staat om weerstand teen sy begeertes van julle." [5]
e. Word wakker na sy aankoms in 'n staat Shubuh tyd junub Gebaseer op wat vertel van 'A'ishah en die Umm Salamah anhuma Allaah, dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam nooit gevind die dagbreek opgestaan ​​het, is hy in 'n staat junub omdat gemeng met sy vrou, toe sy bad en vas [6].
f. Gaan voort te vas tot op die aanbreek van die tyd Dit is van Abu Sa'eed al-Khudri-Allaah anhu vertel dat hy gehoor het het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
لا تواصلوا, فأيكم أراد أن يواصل فليواصل حتى السحر, قالوا: فإنك تواصل يارسول الله, قال: لست كهيئتكم, إنى أبيت لي مطعم يطعمني وساق يسقيني.
"Verbind nie Moenie die vinnig en elkeen wat onder julle wil om dit te doen, dan laat hom verbind sy vinnig tot die begin van tyd." Die inwoners gevra, "Is nie wat jy ook verbind die boodskapper van Allah vas sallallaahu 'alaihi wa sallam?" Geantwoord, "my situasie nie is soos jy En Allah het 'n wag wat sal gee vir my kos en drank "[7].
g. Bersiwak, geklee in parfuums, hare olies, oogskadu, oogdruppels en inspuitings. Basiese toelaatbaarheid van hierdie hele saak is dat ten spyte van die wettige oorsprong van die verbod (al-al-Ashliyah Bara'ah), as dit is verbode vir die vastende persoon Allah en die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam dit sal verduidelik.
وما كان ربك نسيا
"En vergeet nie jou Here" [Maryam: 64]
[Gekopieer vanaf die boek van Al-Sunnah wal Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, skrywer Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, Indonesië Guide Fiqh Volledige Edition, Translation Team Tashfiyah LIPIA - Jakarta, Ibn Kathir Reader Uitgewers, Gedruk in Ramadan 1428 - September 2007M]
Vas is Sunnah
Deur Sheikh Abdullah bin Abdul al-Azhim-Khalafi

Profeet sallallaahu alaihi wa sallam is om bepleit om vinnig op die volgende dae: a. Ses dae van Shawwal, Dit is vertel van Abu Ayyub al-Ansari van Allaah anhu, wat sê die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het:
من صام رمضان ثم أتبعه ستا من شوال كان كصيام الدهر. Wie Ramadan gevas en dan gevolg deur ses dae van Shawwal, te vas, dan is hy so vinnig 'n jaar "[1].
b, c. Dag 'Arafah vir die diegene wat nie die pelgrimstog en die dag van voer' Ashura (die tiende dag van Muharram) en die vorige dag (negende). Dit is vertel van Abu Qatadah Allaah anhu, het hy gesê.
سئل رسول الله j عن صوم يوم عرفة, فقال: يكفر السنة الماضية والباقية. وسئل عن صوم يوم عاشوراء, فقال: يكفر السنة المضية.
"Die Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam is gevra oor die vas die dag van' Arafah, het hy geantwoord," Hy het weg van die afgelope jaar en die toekoms se sondes. "Hy het ook gevra oor die vas die dag van 'Ashura, het hy geantwoord," dit weg te neem die sondesondes van die afgelope jaar. "[2]
Van Umm al-Fadl al-Harith bintu anhuma-Allaah dat daar is 'n paar mense wat naby aan die tyd in 'Arafah vas haaks oor die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam op die dag van 'Arafah. Daar is sommige van hulle argumenteer dat hy gevas en 'n paar ander sê hy is nie vas, dan die profeet sallallaahu 'alaihi. Wa sallam het 'n glas melk, dan was hy op sy kameel by Arafat, en hy het gedrink. [3]
Ook vertel van Abu Ghathfan Tharif bin al-Muri, sê hy: "Ek het gehoor Ibn 'Abbas anhuma Allaah sê," Toe die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam, vas "Ashura en hy bepleit sy metgeselle om te vas, het hulle gesê," Boodskapper van Allah, Dit is werklik 'n dag wat deur Jode en Christene vereer word. "Toe het hy gesê," Wel, in die komende jaar sal ons vinnig op die negende dag (tasu'a) insha Allah. "Ibn 'Abbas gesê," egter nie tot volgende jaar, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam oorlede. "[4]
d. Op die meeste dae van vas in die maand van Muharram Van Abu Huraira Allaah anhu, het hy gesê, "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
أفضل الصيام بعد رمضان شهر الله المحرم وأفضل الصلاة بعد الفريضة صلاة الليل.
"Die beste van vas na die vas maand van Ramadan vas in die maand van Allah, die maand van Muharram en die beste van gebed na die verpligte gebede is die nag gebed." [5]
e. Op die meeste dae van vas in die maand van Ramadhan Van 'Aisha anhuma Allaah, sê hy: "Ek het nog nooit gesien het die boodskapper sallallaahu' alaihi wa sallam perfect, behalwe vir die vas maand van Ramadan maand en ek het nog nooit gesien hom vas in 'n maand meer as die maand van Ramadhan." [6]
f. Maandag en Donderdag Usamah ibn Zayd vertel van Allaah anhuma, sê hy: "Voorwaar die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam altyd gevas op Maandae en Donderdae, toe hy gevra is oor dit, het hy geantwoord:
إن أعمال العباد تعرض يوم الإثنين والخميس.
"Voorwaar dade gekonfronteer dienaar (Allah) op Maandae en Donderdae." [7]
g. Vas drie dae van elke maand (Hijriyyah) Van 'Abdullah bin "Amr anhuma Allaah, het hy gesê," Messenger van Allah sallallaahu' alaihi wa sallam het vir my gesê:
صم من كل شهر ثلاثة أيام, فإن الحسنة بعشر أمثالها, وذلك مثل صيام الدهر.
"Puasalah drie dae van elke maand. Die werklike beloning vir sy goeie bedoelings was tien keer soveel, so hy is soos vas al die tyd ". [8]
En Sunnah te maak om die drie-dag derde dag, veertien, en vyftien.Gegrond op die geskiedenis van Abu Dharr Allaah anhu, het hy gesê dat het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê het:
يا أبا ذر إذا صمت keterangan الشهر ثلاثة أيام فصم ثلاثة عشرة وأربع عشرة وخمس عشرة.
"O. Abu Dharr, as jy wil vinnig drie dae van 'n maand, dan puasalah op die dertigste dag, veertien, en vyftien." [9]
h. 'N dag en breek hul daaglikse vinnig (vas van die profeet Dawud Alaihissallam) Dit is verwant van "Abdullah bin" Amr anhuma Allaah, wat het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
أحب الصيام إلى الله صيام داود كان يصوم يوما ويفطر يوما.
"Vas is die mees geliefde van God is die vas van die Profeet Dawud, het hy 'n dag gevas en hul dag breek." [10]
i. Negende dag van die maand page Hijjah Hunaidah bin Khalid vertel van, van sy vrou, van 'n paar vroue van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, sê hy: "Die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gevas op die 9 dag van page Hijjah, die dag van 'Ashura, 3 dae van elke maand, eerste Maandag van 'n maand en op Donderdag "[11].
14. Dae van Vas is verbode vir hom a. Twee Dag (Eid al-Fitr en 'Eid al-Adha) Van Abu "Ubaid, 1 bevry slaaf van Ibn Azhar, het hy gesê," Ek is die viering van "Id" Umar bin al-Kaththab anhu Allaah, dan is hy ("Umar) gesê," Dit is 1 twee-dag profeet sallallaahu 'alaihi wa sallamverbied om ons te vinnig vir hom, die dag toe jy breek die vas en die ander dag, die dag waar jy jou offerdiere "[12].
b. Tasyriq dae * Van Abu Murrah, 1 bevry slaaf van Umm Hani se, dat hy saam met "Abdullah bin 'Amr het Allaah anhuma' Amr ibn al-` As, en dan is hy dien kos vir hulle twee, sê, "Eet!" Hy het geantwoord, " Ek vas "Amr het gesê," Eet, eintlik dit is die dag dat die profeet sallallaahu '. alaihi wa sallam vertel ons en vertel ons nie hulle vinnig om te breek "Malik gesê," Dit was die dag Tasyriq. nie. "[13]
En vertel van 'Aisha en Ibn' Umar anhum, het albei van hulle het gesê, "Nie toegelaat om te vas op hierdie dae tasyriq, behalwe diegene wat nie offer diere (in Mina toe die pelgrimstog)." [14]
c. Vas op Vrydag alleen Dit is vertel van Abu Hurayrah, het hy gesê, "Ek het gehoor die Messenger Shallahu-alaihi wa sallam gesê:
لا تصومن أحدكم يوم الجمعة إلا يوما قبله أو بعده.
"Laat nie een van julle vas op Vrydag, maar hy vas, het die dag voor of na." [15]
d. Vas op Saterdag alleen Gegrond op die geskiedenis van 'Abdullah ibn as Sulami Busr Allaah anhu, van sy suster, al-Samma anhuma Allaah dat die profeet sallallaahu' alaihi wa natuur het gesê:
لا تصوموا يوم السبت إلا فيما افترض عليكم, is إن لم يجد أحدكم إلا لحاء عنب أو عود شجرة فليمضغها.
"Moenie vinnig op Saterdae, tensy dit voorgeskryf is vir jou. As een van julle kry nie (voedsel vir die breek), behalwe die velle van druiwe of 'n boom tak, dan laat hom kou dit "[16].
e. Tweede helfte van die maand van Ramadhan vir diegene wat nie die gewoonte van vas Dit is vertel van Abu Hurayrah wat sê die boodskapper van Allah anhu Allaah sallallaahu 'alayhi wa sallam:
إذا انتصف شعبان فلا تصوموا.
"As dit was tot die middel van die maand Ramadhan, dan moet jy nie vas nie." [17]
Allaah ook van die Abu Hurayrah anhu, vertel dat het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
لا يتقدمن أحدكم رمضان بصوم يوم أو يومين إلا أن يكون رجل كان يصوم صومه فليصم ذلك اليوم.
"Moet nooit een van julle wat voorlê van Ramadan vas een of twee dae vroeër, tensy die persoon wat die werk op 'n algemene praktyk van vas, laat hom vinnig op daardie dag." [18]
f. Vas op die dag van die twyfel. "Ammar bin Yasir Allaah anhu, het hy gesê:" Elkeen wat op die twyfelagtige gevas beteken dat hy Abul Qasim (die Profeet sallallaahu ongehoorsaam 'alaihi wa sallam). "[19]
g. Vas vir ewig, selfs al het hy gebreek het in die vroeë dae van die verbode om te vas. Dit is verwant van "Abdullah bin" Amr anhuma Allaah, het hy gesê, "Messenger van Allah sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê:
يا عبد الله بن عمرو! إنك لتصوم الدهر وتقوم الليل, وإنك إذا فعلت epos هجمت له العين ونهكت, لا صام keterangan صام الأبد.
"O" Abdullah bin 'Amr, die ware jy is altyd vinnig gedurende die dag (vir ewig) en opstaan ​​in die nag. As jy aanhou om dit te doen, dan het jy jou oë is gesink en jouself te martel. Geen vas is vas vir die mense in ewigheid "[20].
Ook vertel van Abu Qatadah, dat daar is 'n man het aan die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam sê, vra, "O Boodskapper van Allah sallallaahu' alaihi wa sallam hoe doen jy vinnig?" Die Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam was kwaad oor die woorde en toe "Umar het dit gesien, het hy gesê, "Ons het die plesier van Allah as ons Here, Islam as ons godsdiens en Mohammed as ons profeet.Ons soek toevlug met Allah van Sy toorn en grimmigheid van sy boodskapper. "Hy gehou herhaal hierdie woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam stop kwaad, dan het hy gevra," O Boodskapper van Allah sallallaahu' alaihi wa sallam wat oor die vastende persoon vir ewig? " Hy het gesê:
لا صام ولا أفطر.
"Hy is nie vas nie en nie breek nie." [21]
15. Verbod van vas vir 'n vrou as haar man Daar is (tuis) Behalwe met die toestemming Gegrond op die geskiedenis van Abu Huraira Allaah anhu, het hy gesê dat het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê het:
لا تصم المرأة وبعلها شاهد إلا بإذنه.
"Dit is nie toegelaat om te vas op 'n vrou as haar man by die huis nie, behalwe met sy toestemming." [22]
[Gekopieer vanaf die boek van Al-Sunnah wal Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, skrywer Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, Indonesië Guide Fiqh Volledige Edition, Translation Team Tashfiyah LIPIA - Jakarta, Ibn Kathir Reader Uitgewers, Gedruk in Ramadan 1428 - September 2007M] _______
I'tikaf



Deur Sheikh Abdullah bin Abdul al-Azhim-Khalafi


Doen i'tikaf die laaste tien dae van Ramadan is 'n Sunnah wat aanbeveel, met 'n oog op die verkryging en op soek na Laylat al-Qadr goedheid.
Allah Ta'ala sê:
إنا أنزلناه في ليلة القدر وما أدراك ما ليلة القدرليلة القدر خير من ألف شهرتنزل الملائكة والروح فيها بإذن ربهم من كل أمر سلام هي حتى مطلع الفجر
"Voorwaar, het ons (al-Qur-an) op die nag van die heerlikheid. En jy weet wat die Nag van krag is? Nag van krag is beter as 'n duisend maande. Snags druppels Angel Angel en die Engel Gabriël met die Here toelaat om al die sake te reguleer. Daardie aand (volle) goed tot dagbreek "[Al-Qadr: 1-5].
Dit is vertel van 'A'ishah anhuma Allaah, het hy gesê dat alaihi wa die profeet sallallaahu' sallam beri'tikaf die laaste tien dae van Ramadan, en hy het gesê:
تحروا ليلة القدر في العشر الأواخر من رمضان.
"Soek Laylat Al-Qadr in die laaste tien nagte van Ramadan." [1]
Ook vertel van 'Aa'ishah dat die profeet anhuma Allaah sallallaahu' alaihi wa sallam gesê:
تحروا ليلة القدر في الوتر من العشر الأواخر من رمضان.
"Soek Laylat Al-Qadr in die vreemde nagte van die laaste tien nagte van Ramadan." [22]
Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam bepleit om mense te skakel nagte Laylat al Qadr. Kommentaar deur Abu Huraira Allaah anhu van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, het hy gesê:
من قام ليلة القدر إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.
"Wie Laylat al Qadr nag gebed van die geloof en hoop omdat hulle hom beloon het, sal dit hom vergewe word die sondes van sy verlede." [3]
I'tikaf moet slegs gedoen word in die moskee, op die woord van God:
ولا تباشروهن وأنتم عاكفون في المساجد
"... (Maar) hulle nie inmeng nie, beri'tikaf jy in die moskee ... "[Al-Baqarah: 187]
Ook omdat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam dit altyd beri'tikaf in nie.
I'tikaf Sunnah vir die persoon self te beklee met enige vorm van gehoorsaamheid aan God, soos gebed, lees die al-Qur-1, die bidsnoer, tahmid, tahlil en TAKBIR, beristighfar, lees die seëninge van die profeet, bid, studeer te sê en ander.
Dimakruhkan vir hulle om hulself te bemoei met dinge wat nie voordelig is, hetsy daad of woord. So is die refrein te praat, want hy beskou dit as 'n vorm van benadering tot God.
Beri'tikaf toelaatbaar is vir mense om uit te kom van die plek, want daar is 'n dringende behoefte is, is dit ook toegelaat om vir hulle te kam hulle hare en skeer, naels en skoon die liggaam sny. I'tikaf iemand sal nietig wees indien hy uit plek i'tikafnya geen onmiddellike behoefte is en ook as hy seksuele omgang gehad het.
[Gekopieer vanaf die boek van Al-Sunnah wal Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, skrywer Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, Indonesië Guide Fiqh Volledige Edition, Translation Team Tashfiyah LIPIA - Jakarta, Ibn Kathir Reader Uitgewers, Gedruk in Ramadan 1428 - September 2007M] _______ Voetnota [1]. Saheeh: [Mukhtasar Shahiih al-Bukharistraat (nr. 987)], Shahiih al-Bukharistraat (Fat-Hul Baari) (IV/259, nr 2020), Sunan-Tirmidhi (II/144, nr 789). [2]. Ooreengekom op: al-Bukharistraat Shahiih (Fat-Hul Baari IV/259, nr 2017), Moslem Shahiih (II/628, nr 1169). [3]. Ooreengekom: al-Bukharistraat Shahiih (Fat-Hul Baari IV/255, No 2014), Moslem Shahiih (I/523, geen 760), Sunan Abu Dawud (IV/146, nr 1359), Sunan 'n- Nasa-i (IV/157). [4]. Fiqhus Sunnah, (I/404) met die verandering.
bron: http://almanhaj.or.id/ 

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar