Kamis, 15 Maret 2012

דיסמאַנטלינג קעביד'אַהאַן קאַרריערס און דיווערסיאָן טאַסק איין וויסנשאַפֿט (קאַטעגאָריע פון ​​ביד'אַה אין איסלאם)


דיסמאַנטלינג קעביד'אַהאַן קאַרריערס און דיווערסיאָן טאַסק איין וויסנשאַפֿט (קאַטעגאָריע פון ​​ביד'אַה אין איסלאם)
נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם האט דערקלערט, אַז אַלאַ סובהאַנאַהו WA טאַ'אַלאַ האט באשאפן דעם קלער נאָך די טויט פון די נביאים און שליחים.

 
זיי לעאַדעטה מענטשן פאַרבלאָנדזשעט צו די ינסטראַקשאַנז און מאַכן זיי זען דעם אמת פון גאָט ס אמת רעליגיע. ווי פילע מענטשן וואס געהאלפן מיט דעם לערנען און דער געראַנגל פֿאַר זייער פּראָפּאַגאַנדע.
הלוואי אַז זייער השפּעה אויף געזעלשאַפט און די מענטשן. אזוי די אַרבעט פון די געלערנטע טרעגערס פון וויסנשאַפֿט. זיי מוזן האַלטן די רעליגיע פון ​​איסלאם און מוסלימס פון אַרום די אַרויסדרייענ, קעביד'אַהאַן און ווידערשפעניקייט.זיי האַלטן עס פון דיסינטאַגריישאַן און די ראַווידזשיז פון די זאכן. אבער וואָס האבן זיי באַקומען? פאַרורטיילונג, משפט פון טעראָר, און פילע קומען און גיין. זיי זענען געמשפט ווי דיווייסיוו מענטשן, שאַרפּאַנינג דיפעראַנסיז אין ראַסע, דיפאַמאַטאָרי און אַ מיריאַד פון אנדערע טשאַרדזשאַז.
אַז ס אַלע ריסקס, פון די פליכט טרעגערס פון וויסן זיי פארדינט. זיי פאָרזעצן צו דורכפירן די אַרבעט פון מיינטיינינג די רעליגיאָנס און מענטשן פון אָפּטייל און אומקום, מיט געטרייַ ליבשאַפט פֿאַר די מענטשן לעבעדיק אונטער שוץ. זיי האַלטן דעם אפיקורס און פייַנט פון גאָט פון די אַקטיוויטעטן פון פּראַסאַלאַטייזינג און אַפּאָסטאַסי מענטשן, מיט גוטהאַרציקייַט בעראַמאַר נאַהי ומגערעכט, און פאַרבעטן מענטשן צו בלייַבן אַוועק פון אַלע קעסייריקאַן בערטאַוהיד, קעביד'אַהאַן און ווידערשפעניקייט.
ביד'אַה וועגן טאַראַוויה תפילה
טאַראַוויה תפילה געשווינד, ווי אַ הון פּעקינג אין עסנוואַרג. די מערהייַט פון ימאַמס געפעלט פּראָסט זינען און וויסן גוט אמונה. עס איז געווען קלאָר פון ווי צו דאַוונען.
 
אַז כּמעט אַלע פון ​​די תפילה איז געשען, ענלעך צו די תפילות פון מענטשן וואס זענען באזעסענע, ספּעציעל ווען טאַראַוויה תפילה. זיי דורכפירן 23 ראַק'אַהס מתפלל אין בלויז 20 מינוט, מיט די ריסייטינג סעראַט על 'אַלאַ דוהאַ אָדער אַדה.
לויט צו אַלע די שולן, די תפילות זאָל ניט זיין ווי אַז, ווייַל ער איז אַ צווויאַק תפילות, ווי זיין ווערטער: "און ווען זיי זענען געשטאנען אַרויף פֿאַר תפילה, זיי שטיין מיט פוילקייַט. זיי אויסן רייאַ 'אין דעם בייַזייַן פון יומאַנז און טוט ניט דערמאָנען גאָט, אָבער בלויז זייער קליין ".

 
פאָרעם און שטייגער טאַראַוויה תפילה ווי אַז, קלאר פאַרקערט צו די וועג טאַראַוויה תפילה נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם, די קאָמפּאַניאָנס און די סאַלאַף. דער נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם געזאגט. "און האלטן די סוננאַהקו און די סוננאַה פון די פיר קאַליפס וואס האט די ינסטראַקשאַנז, און גיגיטלאַה האָלד אים מיט אייערע ציין.
היט אייך פון נייע זאכן (ביד'אַה), ווייַל יעדער נייַ פאַל איז אַ כידעש און יעדער כידעש איז אַ מיסגיידיד ".
 
און דער נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם געזאגט. "בעט דיך אַלע ווי איר זען מיר מתפלל".

ונראַוועל יאַרן אַהלול ביד'אַה מיט סוף צווישן אידן און נאַססאַראַ
וועגן די טאַלקס וועגן די אַהל-אַל-ביד'אַה, אין פאַקט דראָז אונדז צו ונטערזוכן די ידעאָלאָגיע פון ​​די מענטשן פון פרייַערדיק געשיכטע, אַזוי אַז מיר קענען בילד זיי טראַנספּעראַנט אין אַלע אַספּעקץ פון לעבן.
 
א מענטש מאל אַנקאַנשאַסלי, האָבן געווען פארשפארט אין דער אַטמאָספער פון געדאַנק אָדער כאַראַקטער. דעריבער, מיר דאַרפֿן צו קוקן פֿאַר אַ מאָמענט וועגן אַלע די ינס און אַוץ פון זיי ניט אַפעקטיד דורך ראַטינג גאַמז.

 
מאַשמאָעס, דער קאַליף ומאַר ס עצה ווערט באמערקן. ער איז אַללאַאַה 'אַנהו אַמאָל געזאגט: "איך געלערנט בייז (שלעכט) ניט צו צולייגן, אָבער די שילד זיך.יענע וואס טוט ניט וויסן די נאַטור פון בייז, און ער וועט פאַלן אין עס ".

 
אידן און נאַססאַראַ, צוויי מענטשן פון די פאַרגאַנגענהייַט אַז געקענט בויען אַ ציוויליזאַציע און הערשן די וועלט. אזוי אַז מער אָדער ווייניקער וועט זיין דער צענטער פון אנדערע מענטשן. נביא האט מענסייאַליר, רובֿ אנהענגערס וואָלט נאָכגיין די סוננאַה (לייפסטייל) זיי זענען אין די בראָדיסט זינען.

 
דער נביא האט געזאגט: איר גויס זענען טאַקע געגאנגען צו נאָכפאָלגן די סוננאַ (לייפסטייל) מענטשן איידער איר, קיוביט דורך קיוביט, סעדעפּאַ נאָך אָרעם ס לענג. ביז ווען זיי אריין די גרוב יאַשטשערקע אויך, איר וועט נאָכפאָלגן. די קאָמפּאַניאָנס געפרעגט, "ווער זענען זיי אָ מעסינדזשער פון אַלאַ? צי יהודים און נאַססאַראַ? ער האט געזאגט, "וואָס אַנדערש אויב (ניט זיי)"

דיסמאַנטלינג קעביד'אַהאַן און דיווערסיאָן איין אַרבעט בערער פון וויסנשאַפֿט
נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם האט דערקלערט, אַז אַלאַ סובהאַנאַהו WA טאַ'אַלאַ האט באשאפן דעם קלער נאָך די טויט פון די נביאים און שליחים.
זיי לעאַדעטה מענטשן פאַרבלאָנדזשעט צו די ינסטראַקשאַנז און מאַכן זיי זען דעם אמת פון גאָט ס אמת רעליגיע. ווי פילע מענטשן וואס געהאלפן מיט דעם לערנען און דער געראַנגל פֿאַר זייער פּראָפּאַגאַנדע. הלוואי אַז זייער השפּעה אויף געזעלשאַפט און די מענטשן.
אזוי די אַרבעט פון די געלערנטע טרעגערס פון וויסנשאַפֿט. זיי מוזן האַלטן די רעליגיע פון ​​איסלאם און מוסלימס פון אַרום די אַרויסדרייענ, קעביד'אַהאַן און ווידערשפעניקייט.

 
זיי האַלטן עס פון דיסינטאַגריישאַן און די ראַווידזשיז פון די זאכן. אבער וואָס האבן זיי באַקומען? פאַרורטיילונג, משפט פון טעראָר, און פילע קומען און גיין.
זיי זענען געמשפט ווי דיווייסיוו מענטשן, שאַרפּאַנינג דיפעראַנסיז אין ראַסע, דיפאַמאַטאָרי און אַ מיריאַד פון אנדערע טשאַרדזשאַז. אַז ס אַלע ריסקס, פון די פליכט טרעגערס פון וויסן זיי פארדינט. זיי פאָרזעצן צו דורכפירן די אַרבעט פון מיינטיינינג די רעליגיאָנס און מענטשן פון אָפּטייל און אומקום, מיט געטרייַ ליבשאַפט פֿאַר די מענטשן לעבעדיק אונטער שוץ.

 
זיי האַלטן דעם אפיקורס און פייַנט פון גאָט פון די אַקטיוויטעטן פון פּראַסאַלאַטייזינג און אַפּאָסטאַסי מענטשן, מיט גוטהאַרציקייַט בעראַמאַר נאַהי ומגערעכט, און פאַרבעטן מענטשן צו בלייַבן אַוועק פון אַלע קעסייריקאַן בערטאַוהיד, קעביד'אַהאַן און ווידערשפעניקייט.
וועגן אפיקורסות פון אפיקורסות-קיראַ'אַה
פיטנאַה (טעות: טעות) צו נאָכמאַכן די קולות פון די קאַאַרי '(מענטשן וואס לייענען דעם קוור'אַן) און פּראַקטיסט אין די מאָסקס אין דעם בייַזייַן פון גאָט איז אַ ענין וואָס איז געהאלטן אפיקורסישע (נאָך) אין ענינים פון בוקן צו לייענען די קווראַן.
אין פאַקט איז אַ ענין וואס איז פאַרשטיייק אַז עס מימיקס די געזונט פון קאַאַרי 'וואָס קען יעדער זיין געטאן אין דער צייַט פון דער נביא סאַללאַללאַאַהו' אַלאַיהי WA סאַללאַם און זיין קאַמפּאַניאַנז אין דער צייַט פון אַללאַאַה 'אַנהום, אָבער ניט באקאנט צווישן די וואס בערטאַקאַאַרוב (עבודה) צו גאָט דורך ימאַטייטינגנאָכמאַכן די קול פון די נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם.
אזוי פון דאָ טאָן אַז דער אַקט איז געווען ניט מאַסירו '(דיסיאַרי'אַטקאַן / געלערנט) ווי געזונט ווי אַ שטעלונג פון מאכן עס אַרויף צו די אַרויסגעבן פון דינען.

 
נאָך לויט קאַעדאַ פּערסאָנאַליטי 'אַז יעדער פאַל פון עבודה איז ביד'אַה דיאַדאַ המצאות און אַלע ינאָווויישאַנז זענען מיסגוידאַנסע. דעם איז, אין אונדזער צייַט, אַז מאכט אַ פּלאַץ פון דזשאַסאַלינג מען אלנגעזאמלט אַרום די מאָסקס אַז כהנים האָבן אַ פּרינציפּ ווי אויבן (ימאַטייטינג דער געזונט פון די קאַאַרי 'באַרימט).אזוי פילע מענטשן בעשאַס ראַמאַדאַן זענען טראַוואַלינג פון איין לאַנד צו אן אנדערן מיט די ציל פון טאַראַוויה תפילה אין אַ מאַסק אַז כהנים האָבן אַ "גוט געזונט".

 
פרובירט צו האַלטן אין גייַסט דעם איז פייַן, ווי טראַמפּאַלד אויף זיי די סוננאַה פון דער נביא וועגן די פאַרווער פון "דיליבעראַטלי געפארן (צו אַ געלויבט רויט) חוץ צו דרייַ מאָסקוועס: האַראַם מאָסקווע, דער נביא ס מאָסקווע און מאַסדזשיד על-אַקסאַ"


ווארענונג דיין געבורסטאָג פון די נביא סאַללאַללאַאַהו אַלאַיהי WA סאַללאַם לויט צו די יסלאַמיק שאַרי'אַה
וואַרנינגס געבורט פון די נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם איז די אפיקורסות פון ראָנגדוינג. צווישן די ערשטער צו האַלטן עס איז די באַני 'ובאַיד על-קאַדדאַה וואס האט זיך דורך די פאַטימידס אין די 4 יאָרהונדערט אַ.זיי אַטריביוט זיך צו דער זון פון 'עלי בין אַבי טאַליב אַללאַאַה' אַנהו. אין פאַקט זיי זענען די ערידזשאַנייטער פון דעם שטראָם פון סייקאָוטעראַפּי. זייער אָוועס זענען באקאנט דישאַן יבן על-קאַדדאַה, קאָופאַונדער באַטהינייאַה לויפן אין יראַק.
די געלערנטע פון ​​די וממאַה, דעם פירער, און זיין סופּיריערז עדות געזאגט אַז זיי זענען חונפים זינדיק, וואָס באוויזן צו באַהאַלטן ינפידעליטי און איסלאם.
אויב עס זענען מענטשן וואס עדות אַז זיי האבן געגלויבט, און ער עדות געזאגט צו עפּעס וואס איז ניט באקאנט, ווייַל עס איז גאָרנישט אַז ווייזט זייער אמונה, אויף דעם פאַרקערט פילע זאכן וואס ווייַזן די צוויעס און קעזינדיקאַן זיי.

 
ליבע דער נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם איז געווען ניט צו באַלעבאָס events אַזאַ דיין געבורסטאָג סימכע, אָבער צו פאָלגן זיין אָרדערס, קאַנפערמינג אַלע די דיקאַבאַרקאַנניאַ, אַוועק פון אַלע וואס איז פאַרבאָטן און דיפּערינגאַטקאַנניאַ, און טוט ניט בוקן חוץ אַלאַ אלמעכטיקער מיט זיין שאַרי'אַה'אַטקאַן.

אבער די סוף פון די סוף פון ביד'אַה עקספּערץ
אפיקורסים זענען פאַרבאָטן פון טרינקט אַ געשמאַק מאַוטפול פון וואַסער פון די האנט פון דעם נביא סאַללאַללאַהו 'אַלאַיהי וואַסאַללאַם טעלאַגאַניאַ און פון וואָס דער אָזערע איז ווייטער ווי שניי און סוויטער ווי האָניק.און עס טאַקע איז אמת פון דער האַדעעטה פון אַנאַס אַללאַאַה 'אַנהו ער האט געזאגט: ראַסולוללאַה סאַללאַללאַהו' אַלאַיהי וואַסאַללאַם האט געזאגט: "ס טאַקע אַ מענטשן פון מיין וממאַה וועט זיין פארווארפן פון דער אָזערע ווי אַ פרעמד קעמל איז פארווארפן (פון די מאַסע פון ​​קעמל)", און איך זאָגן: "יאַ אַלאַ עס איז מיין מענטשן, "און האט געזאגט:" שורלי איר טאָן ניט וויסן וואָס זיי זענען ינווענטאַד נאָך איר ".

 
אזוי עס איז אַז די לעצט דיינומאַן כידעש עקספּערץ אי אין דער פאַרגאַנגענהייַט אָדער די פּרעזענט, (מייַ אַלאַ באַשיצן אונדז פון אַדווערס קאַרדיאָווואַסקיאַלער טויט ווי זייער סוף). אזוי צי זיי זענען באַוווסטזיניק פון אפיקורסות עקספּערץ אין יעדער צייַט און שטעלן זיי צוריק אין דער שלעכט שטעלן?

צווישן טראַדיציאָנעל און זיך בוקן
דעם איז אַ זייער וויכטיק סאַב-לערנען אַז ריפיוץ דער אויבנאויפיקער ייַנפאַל פון סיבה און וויסן, כידעש אָדער פיר אויב זיי מאַכן טשאַלאַדזשד און קריטיקירט, זיי געדאַנק זיי זענען טאן גוט, זיי געזאגט: "איז אפיקורסות! אויב אַזוי, די מאַשין אפיקורסות, אפיקורסות עלעקטרע, און שעה פון אפיקורסות! "
עטלעכע מענטשן וואס באַקומען אַ ביסל פון דער וויסנשאַפֿט פון דזשוראַספּרודאַנס מאל פילן סמאַרטער ווי סוני קלעריקס און יענע וואס נאָכגיין די סוננאַה דורך געזאגט צו זיי ווי אַ אָפּלייקענונג פון ויסרעדן די וואס זאָגן אַז די נייַ צדקה אַז ער האט עס בשעת ער איז געווען דערקלערט אפיקורסישע אַז "די אָנהייב פון אַלע זאכן זענען מעגלעך". אזוינע אויסדרוקן טאָן ניט קומען אויס פון זיי אָבער מחמת פון אומוויסנדיקייט וועגן די דיסטינגקשאַן צווישן קאַסטאַמערי כּללים און פּראַקטאַסאַז.

אפיקורסות און גוט ינטענטיאָנס

ווען רובֿ מענטשן פון אפיקורסות, זיי געשלאגן אַז זייער מעשים געטאן מיט גוט ינטענטשאַנז, איז ניט אַימעד קעגן די שאַרי'אַה, האט קיין מיינונג פֿאַר דעם ריכטיק רעליגיע, און ניט געהאט אין די לעבער פֿאַר אפיקורסות! אפילו עטלעכע פון ​​די פּאָסטולאַטעד דורך די האַדיטה פון די נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם. "שורלי אַלע די צדקה דעפּענדס אויף די כוונה".
צו יקספּאַנד די מאָס פון זייער וועג צו פאַרענדיקן דעם אמת פון דעם פאָרלייג און עטלעכע פון ​​די סיבות זיי לייגן עס, מיר אנגעוויזן אַז די פליכט פון אַ מוסלים וואס וויל צו וויסן דעם אמת אַז געקומען צו אים און געוואלט צו פיר עס איז נישט ערלויבט צו ניצן עטלעכע פון ​​די טענות האַדיטה דורך געלאזן טייל פון עס.

 
אבער וואָס ער דארף טאָן איז נאָטינג אַלע די לעגאַל טענות אין אַלגעמיין ביז נעענטער צו דער אמת און אַ פּלאַץ פון מיסטייקס. אזוי וואָס צו טאָן אויב ער איז געווען צווישן די וואס האָבן עקספּערטיז אין קאַנקלודינג טענות.

קיין רולינג אין גיהנום
די פֿראַזע איז זיכער אמת אַז איבערגעגעבן דעם נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם אַז סאָונדס ווילד אין די מחשבות פון פילע מענטשן ווען זיי זענען יקספּאָוזד צו עס ווען געמאכט אָדער פון אפיקורסות. ווו עמעצער געזאגט מיט דיספּלעזשער: "איז עס ווייַל פון דעם קליין כידעש אַז איך בין אין גיהנום?"

 
צו דערקלערן דעם אַרויסגעבן און די ענטפֿערס צו די קעמוסיקילאַן קענען מיר קוקן אין פון צוויי פונקטן ווי גייט. ערשטער: איינער פון די גרונט עמונע פון ​​אַהלוס סוננאַה וואָל דזשאַמאַ'אַה איז, "מיר טאָן ניט שטעלן עמעצער פון די מומחה ריכטונג פון הימל אָדער גענעם". צווייטע: אז יבן טייַמיייאַה אין פאַטאַוואַניאַ (יוו/484) האט געזאגט: "דו צו דעם סאַקאָנע פון ​​טעקסץ פּראָסט פאָרעם, און מיר טאָן ניט דערקלערן אים צו זיכער מען אַז ער איז געווען צווישן די באוווינער פון גיהנום.


פֿאַר די סיבות ביד'אַה

טאקע די פאָרעם פון טעות וואָס געפירט צו די ימערדזשאַנס פון כידעש איז רעכט צו אומוויסנדיקייט פון די סוננאַה, קייאַס פּאָסטן און ראַנג, אויך וועגן דעם נוסח פון דער אַראַביש שפּראַך.
אומוויסנדיקייט פון אומוויסנדיקייט וועגן די האַדיטה אַרייַננעמען סאַהעעה אַהאַאַדעעטה און די נאַרישקייַט פון ניצן האַדיטהס אין יסלאַמיק געזעץ פעסטקייַט.
ווו די ערשטע ימפּלייז די אָנווער פון געזעץ, אפילו כאָטש זייַן לעגאַל יקער איז די האַדעעטה, די רגע פּראַל איז ניט וואָרן עכט האַדיטהס און ניט זיין גיידיד דורך אים, און אפילו ריפּלייסט זיין פּאָסטן מיט טענות אַז ביסט נישט גערעכטפארטיקט אין די שאַרי'אַה.
בשעת אומוויסנדיקייט פון יסלאַמיק געזעץ אין די באַשטימונג פון קייאַס איז דער דור פון דזשוריס וואס מאַכן אַ דעפֿינירן כאַלאַף קייאַס אין ענינים פון רעליגיעז בוקן און ספּעציפיצירן עס אין צו וואָס איז ניט קאַנטיינד אין די האַדיטה און צדקה, אָבער פילע דאַרפֿן צו פיר עס און קיין איינער האַלטן אים.

צווישן אפיקורסות און אפיקורסות אַהלו
יעדער לערנען איז צו פאַרשטיין די פאַרגאַנגענהייַט, ער דארף וויסן קלאר דעם חילוק צווישן אונדזער ווערטער וועגן אַ נייַ פּראָבלעם, ניימלי "ס אפיקורסות," און אונדזער געזעץ צו פּערלאַקוניאַ אַז ער "אַהלו אפיקורסות"! ווייַל די געזעץ איבער נייַ צדקה אַז ער איז אַ אפיקורס, איז די אָנווענדלעך געזעץ לויט צו וויסנשאפטלעכן כללים און פּראַוויזשאַנז פון דער וויסנשאַפֿט פון וסול, וואָס שטייט אויף פון געלערנט און אַפּלייינג די געזעץ אין אַ קלאָר און מאַמאָשעסדיק.
די אפיקורסים זענען אַזוי קען זיין ער אַ מודזשטאַהיד, ווי שוין דערמאנט. און ידזשטיהאַד ווי כאָטש איינער קענען ניט זיין האט געזאגט אַז די קולפּריט ווי אַ אפיקורסות. און עס קען זיין אפיקורסים וואס פארלייקנט אים די שטום-ווי-אומוויסנדיקייט אַהלו היטל ווי אפיקורסות, אָבער ער געזינדיקט מעלאַלאַיקאַנניאַ זוכן וויסן, חוץ אויב אַלאַ וויל. אפשר עס זענען אויך באַריערז אַז פאַרמייַדן מענטשן וואס פאַלן רויב צו אפיקורסות ווי אפיקורסות אַהלו.

אַהלול ביד'אַה וועג פון אַרגיוינג
יעדער (גרופּע) אַז אָפּנייגן פון די סוננאַה אָבער ער גערעדט צו ינסטרומענט די סוננאַה, מוזן זיין טאַקאַללוף (צווינגען זיך) קוקן פֿאַר טענות צו באַרעכטיקן זיין אַקשאַנז (דיווייישאַן) זיי.

 
ווייַל, אויב זיי טאָן ניט טאָן עס, (זייער אַקשאַנז) שטעלן באַזונדער די סוננאַ זיך האט געלייקנט די טשאַרדזשאַז. יעדער אַפענדער אפיקורסות צווישן מוסלימס איז קליימד אַז ער איז אַ נאכגייער פון די סוננאַה, ניט ענלעך אנדערע פירקאַה פירקאַה-מעניעליסיהיניאַ-נאָר זיי האט ניט נאָך ריטשט די שטאַפּל פון פארשטאנד פון דער סוננאַה ווי אַ גאַנץ.

 
אַז ס מיסטאָמע ווייַל עס איז נישט זייער פארשטאנד פון אַראַביש ווערטער און ניט פאַרשטיין די צוועקן קאַנטיינד אין די סוננאַ. אָדער, עפשער אויך ווייַל עס איז זייער שכל אין טערמינען פון וויסן פון די כללים פון וסול.


מאַנדאַטאָרי ווייסט אפיקורסות און געווארנט
מאָנאָטהעיסם איז ניט וויסן אַחוץ צו בלייַבן אַוועק פון זיין קעגנער, אַז איז אַרויסדרייענ זיך, און אמונה וועט ניט זיין איינגעזען קעקולי צו בלייַבן אַוועק פון זיין קעגנער, וואָס איז קופר, דעמאָלט דער אמת וועט ניט זיין באקומען חוץ דורך אַבזערווינג דעם טעות. און אַז עס איז גאָר די זעלבע ווי "סוננאַה".און פארשטענדעניש די סוננאַה וועט ניט זיין קלאָר און דער וואונדער וועט ניט זיין דערקלערט חוץ דורך ווייסט די קעגנער ער זאגט, איז "אפיקורסות". און טאַקע, אַזאַ איז געווען פארלאנגט דורך דער נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם אין זיין געזאגט. "
באמת דער בעסטער פון רייד איז דער ספר פון אַלאַ (די קוור'אַן), און דער בעסטער פון גיידאַנס איז די גיידאַנס פון די נביא מוכאַמאַד סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם, און ווי שלעכט ווי די ערגסט פאַל איז אַז נייַ זאכן, און יעדער נייַ איז אַ כידעש , און יעדער אפיקורסות אין פייער "

ווער ס דיסטינגוישינג פארמען אפיקורסות?
וויסן אַז די באַטייַט פון די לשון איז: "אַ וועג אָדער דרך". און קיין צווייפל אַז די וואס נאָכגיין די וועג פון לעבן און די וועג דער נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם און זיין קאַמפּאַניאַנז זענען אַ גרופּע פון ​​אַהלוס סוננאַה. פֿאַר אין די טעג האָבן ניט געטראפן אפיקורסות.

 
טאקע די פאַרשיידנקייַט פון דאס נייַ און אנדערע פארמען פון כידעש איז נאָך די צייַט פון די נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם און זיין קאַמפּאַניאַנז.
אויף דעם סמך, עס איז ניט אַלעמען וואס לייענען, הערן אַ לעקציע אָדער ונטערזוכן אַ אַרויסגעבן פון עטלעכע ביכער קענען זאָגן די חילוק צווישן אפיקורסות און אפיקורסים איז ניט אַ פּשוט און לייַכט.
אבער פֿאַר מענטשן וואס ווילן צו ויסטיילן צווישן אפיקורסות און אפיקורסים זענען ניט צו פאַרשטיין צוויי זאכן. ערשטער: ווייסט סיראַה מעסינדזשער פון אַללאַאַה 'אַלאַיהי WA סאַללאַם-סוננאַה און די סוננאַה. צווייטע: וויסן די באַסיקס פון וויסנשאפטלעכע אפיקורסות.

איז טאַסבעה ביד'אַה?

דעריבער, ניצן די רעכט האנט צו ציילן די נומער קרעלן מער מיינסטרים ווי ניצן די לינק האנט, דעם איז דער ימפּלאַמענטיישאַן נאָכגיין די סוננאַה און האט שטעלן אַ בילכערקייַט אויף די רעכט.אַ € ~ דער נביא סאַללאַללאַאַהו אַלאַיהי WA סאַללאַם זייער גליקלעך פּאַטינג אַז רעכט אין ווערינג שיך, און אָנהייבן טריט אין דער רייניקונג ווי געזונט ווי אנדערע זאכן. אזוי, דער פּיעט דורך ניצן טאַסבעה ניט געהאלטן אפיקורסות אין רעליגיע, ווייַל עס איז אַ פאַרבאָטן כידעש איז אַ כידעש אין רעליגיעז ענינים, בשעת די פּיעט איז נאָר ניצן טאַסבעה ינערמידיעריז צו רעכענען די פּינטלעך נומער.
אזוי בלויז אַ ינערמידיערי אַז מאַרדזשוה. אבער, איבער דער הויפּט קאַונטינג קרעלן נומערן ניצן פינגער.

צוגרייטן לעגאַל פוד טן סעפּטעמבער צוואנציק זיבן פון ראַדזשאַב, שאַ'באַן, און טאָג פון אַשוראַ ניסיפו
הייַנט בייַ נאַכט ס 27 חודש ראַמאַדהאַן ווי פילע מענטשן געדאַנק די נאַכט אין וואָס דער נביא סאַללאַללאַאַהו אַלייַהי WA סאַללאַם אין מי'ראַדזשקאַן דורך גאָט.
 
דעם איז אַלע כיסטאָריקלי בייסלאַס. יעדער פון וואָס איז אַנפאַונדיד ליגן, און אַלע זענען באזירט אויף באַאַטיל איז שקר. הגם אַזאַ events פארגעקומען אויף דער נאַכט פון די 27, אַזוי שטיל עס מוזן נישט זיין פֿאַר אונדז צו מאַכן עס אַ סימכע אָדער אַ פאָרעם פון עבודה, ווייַל עס איז קיינמאָל געגרינדעט דורך דער נביא סאַללאַללאַאַהו אַלייַהי WA סאַללאַם און זיין קאַמפּאַניאַנז, אָבער זיי זענען מענטשן וואס רובֿ לייקס צו נאָכפאָלגן סוננאַה און ינסטרומענט סיאַרי'אַטניאַ.ווי מסתּמא איז קאָשער פֿאַר אונדז צו פעסטשטעלן וואָס איז קיינמאָל דארט בייַ די צייַט פון די נביא סאַללאַללאַאַהו אַלייַהי WA סאַללאַם און קאַמפּאַניאַנז אין די צייַט?
געבורט טאָג סעלעבראַטיאָן פון דעם נביא [נביא ס דיין געבורסטאָג]
אין טערמינען פון שאַרי'אַה, די סימכע איז געווען ניט עס ערידזשנאַלי. אויב עס כולל די שאַרי'אַה פון גאָט, פון די נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם האט געטאן עס און האט דערציילט זיין מענטשן, און אויב ער האט עס און באַפרייַען אים, שורלי דעם וועט זיין מיינטיינד שאַרי'אַה, ווייַל אַלאַ סובהאַנאַהו WA טאַ'אַלאַ האט געזאגט.

 
"שורלי מיר וואס פאַרלירן דעם קאָראַן, און מיר וועט אַשוראַדלי היטן עס." ווייַל עס איז נישט דער פאַל, און עס איז באקאנט אַז די סימכע איז ניט די רעליגיע פון ​​אַלאַ, און אויב ניט פון די רעליגיע פון ​​אַלאַ, דעמאָלט מיר זאָל ניט בוקן מיט אַלאַ סובהאַנאַהו WA טאַ'אַלאַ און ציען נעענטער צו אים מיט עס.
שייכות ביד'אַה און דערהייבונג מורסאַלאַה
הערעסיעס האָבן ספּעציעל טרייץ אַז איז עפּעס וואס איז בדעה פון די אָנהייב דורך דעם קולפּריט. זיי זענען-יוזשאַוואַלי-טאַקאַררוב צו גאָט דורך פּראַקטיסינג אפיקורסות און זיי טאָן ניט קערן אַוועק פון עס. זייער ווייַט מעגלעכקייט-פֿאַר-כידעש מומחה צו עלימינירן מעשים, ווייַל זיי באַטראַכטן עס אפיקורסישע צו געווינען איבער אַלע וואס אַנטקעגנשטעלנ זיך אים.
בשעת מאַשלאַהאַט מוסרשאַלאַה איז ניט דער קאַוואָנע פון ​​ביידע דער ערשטער און פאַל ין דער פאַרנעם פון סופּפּאָרטינג פאַסילאַטיז (וואַסאַ'יל), מחמת דעם איז אַקטשאַוואַלי מאַשלאַהאַט מורשאַלאַה איז פּריסקרייבד ווי אַ מיטל פון שטיצן אין ריאַלייזינג די אַבדזשעקטיווז פון יגזיסטינג שאַרי'אַ שאַרי'אַ.
ווי דערווייַז פון דעם, מאַשלאַהאַט מורשאַלאַה קענען פאַל ווען פייסט מיט מאַפסאַדאַה (שעדיקן) איז גרעסער.

דיפפערענסעס צווישן די זייַט פון אפיקורסות מיט וויצע
דיפפערענסעס צווישן די זייַט פון אפיקורסות מיט וויצע, אַזאַ ווי: באַסיק פאַרווער פון וממאָראַליש יוזשאַוואַלי ספּעציפֿיש טענות, ביידע די טעקסט פון התגלות (די קוור'אַן, די סוננאַה) אָדער ידזשמאַ 'אָדער קייאַס. אין קאַנטראַסט צו די אפיקורסות, אַז דער יסוד פון זייַן פאַרבאָט, די טענות זענען יוזשאַוואַלי פּראָסט און ווערטער פון דעם נביא ווי געזונט ווי קאַווערידזש מאַקאַאַשידוסיסיאַריי'אַה 'קוללו ביד'אַטין דהאַלאַאַלאַה' (יעדער אפיקורסות איז אפיקורסות).

 
הערעסיעס גלייַכן דיסיאַרי'אַטקאַן זאכן, ווייַל עס איז געווען באזירט און די אפיקורסות אַטריביאַטאַד צו רעליגיע. ניט ענלעך דעם וממאָראַליש, פאַרקערט צו וואָס ער פּריסקרייבד, ווייַל עס ס וממאָראַליש איז ווייַטער פון רעליגיע, און ניט אַטריביאַטאַד צו אים, סייַדן זינדיק איז געשען אין סדר צו ציען נאָענט צו גאָט, דעמאָלט טערקומפּוללאַה אין דעם מין פון ימעראַליטי, וויצע און אפיקורסות אין די צייַט דער זעלביקער.
די רעלאַטיאָנשיפּ צווישן אפיקורסות וויצע
ענלעכקייט ביד'אַה מיט זינדיקע: באָוט זענען גלייַך פאַרבאָטן, רעפּריכענסאַבאַל אין די שאַרי'אַה, און דעם קולפּריט גאַט זינד. און אַרייַן אין דער עמעס אפיקורסישע ווידערשפעניקייט [זען על-יטישאַם 2/60]. מיט דעם פּאַראַד, יעדער אפיקורסות איז וממאָראַליש, אָבער נישט יעדער וממאָראַליש איז אפיקורסות. ביידע טעראַסט טינגקאַרט, נישט איינער פון שטאַפּל, ווייַל, לויט צו די העסקעמ - קולעם פון די געלערנטע, זינדיקע געווען צעטיילט אין ווייסיז אַז קענען מאַכן די פּערפּאַטרייטערז ינפידעלז, און ימעראַליטי אַז ביסט קאַבאַ'יר (גרויס זינד) און שאַגהאַ'יר (מינערווערטיק זינד) [זען על-דזשאַוואַאַבול קאַאַפי 145-150], ווי געזונט ווי אפיקורסות צעטיילט אין עטלעכע לעוועלס.

אפיקורסות, אפיקורסות מאָסקווע און גהולווו
אַקטואַללי לייגן אַ בילד גרוב פון דעם נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם אין אַ מאַסק אָדער צו נאָכקרימען, איז אַ אפיקורסות און אומגערעכט.

 
באַזוכן און שטיין אין פאָרנט פון איר איז אַ אפיקורס און אנדערע מונקאַר ווייַל פירן מענטש צו צולייגן גהולווו (וידעפדיק) קעגן די צדיקים מענטשן און ווייַטער אין די גלאָריפיקיישאַן פון די נביאים און שליחים, ווי דער נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם, האט פאַרבאָטן די יקסטראַוואַגאַנס אין די פליסנדיק פון רעליגיע, ער האט געזאגט.

 
"סטייַ אַוועק דורך איר גהולווו (יגזאַדזשערייטיד) אין דעם (פליסנדיק) רעליגיע, ווייַל עס האט חרובֿ די מענטשן איידער איר זענען רעכט צו זייער יבעריק לעביהאַנניאַ אין (פליסנדיק) רעליגיע.". אנדערע ווי אַז, דעם אַקט איז געווען קיינמאָל יגזעמפּלאַפייד דורך די פריינט ניט דעם דור נאָך זיי דער בעסטער אין די סענטשעריז דעם מענטשן, ווען זיי געלעבט אין פארשידענע לענדער און אַוועק פון מאַדינאַה על-מונאַוווואַראַה

געזעץ פון סופי רעליגיעז באַזוכן צו דער גרוב און דעדיקאַטעד טעאַטשערס סאַקריפיסע
דעם קעמונגקאַראַן און גרויס בייז, ווייַל געגאנגען צו די בייס - וילעם איז אַ פרום באַזוכן קעמונגקאַראַן, דער נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם האט געזאגט, "דו זאלסט נישט פּרובירן שווער נסיעה חוץ צו דרייַ מאָסקוועס, מאַסדזשידקו דעם (דער נביא ס מאָסקווע), דער גראַנד מאָסקווע און די אַקסאַ מאָסקווע."

 
נאָך אַלע, נעענטער צו דער אַקיאַפּאַנץ פון די גרייווז מיט נאַדזאַר, קרבן, בלעסינגז אויף, תפילה און פרעגן הילף פון זיי, אַלע דעם איז אַרויסדרייענ זיך, צו אַלאַ.

 
א מוסלים זאָל ניט דאַוונען צו די באוווינער פון דער בייס - וילעם, כאָטש די באוווינער פון דער גרוב פון אַ איידעלע ווי די שליחים זאָל ניט פרעגן פֿאַר הילף צו זיי, ווי טאָן ניט פרעגן פֿאַר הילף צו אפגעטער, ביימער און שטערן. דער שפּיל קיילים און דראַמז אַז זיי אויסן צו ציען נעענטער צו אַלאַ סובהאַנאַהו WA טאַ'אַלאַ, דעם קאַנסטאַטוץ אַ ומגערעכט אפיקורסות.

סעלעבראַטינג דער לעגאַל געבורט פון די נביא אין די מאַסק
מוסלימס זאָל ניט האַלטן די סימכע פון ​​דער געבורט פון די נביא אויף דער נאַכט פון 12 ראַבי על-אַוווואַל אָדער די אנדערע נאַכט, און קען ניט זיין געזונט אָרגאַניזירט סימכע פון ​​זיין געבורט ווי געזען, פֿאַר דער דיין געבורסטאָג סימכע, אַרייַנגערעכנט ינאָווויישאַנז אין רעליגיע, ווייַל דער נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַםקיינמאָל סעלאַברייטיד זיין דיין געבורסטאָג בעשאַס זיין לעבן, אָבער זי וואס לערנט רעליגיע און שטעלן-שאַרי'אַה שאַרי'אַה פון זיין האר, ער אויך קיינמאָל באפוילן עס, כולאַפאַ'ור קאַליפס און די קאַמפּאַניאַנז און די טאַבי'ין איז קיינמאָל געטאן.
 
אזוי מיט דעם אין מיינונג אַז עס איז אַ סימכע פון ​​כידעש, בשעת דער נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם האט געזאגט, "ווער מאכט עפּעס נייַ אין אונדזער ענינים (אין איסלאם) אַז ביסט נישט (גיידאַנס) צו אים, אַזוי ער פאַבריקייטיד

שייכות צווישן ביד'אַה מיט סוננאַה

ם ווערטער פון דעם באַטייַט פון דער שפּראַך לוגהאַווי סוננאַה אויך מיטל כידעש, ווייַל די סוננאַה ממש מיטל אַטה-טאַריקאַ (דרך), צי עס זיין גוט אָדער שלעכט.דעריבער, יעדער מענטש וואס סטאַרטעד די זאַך אַז לעסאָף געמאכט דורך פילע מענטשן נאָך אַז, דעמאָלט עס איז גערופן די סוננאַ. [זע על-על-מוניר מישבאַה 292].
אזוי דער סוננאַה און כידעש אין לוגהאַווי אַדאַלאַם זעלביקער טייַטש. צווישן די ביישפילן פון די נוצן פון דעם סוננאַה אין דעם זינען לוגהאַווי לאַפאַזש זענען ווערטער פון דעם נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם.
"ווער האט דעם בייַשפּיל פון איסלאם מיט אַ גוט בייַשפּיל, דעמאָלט ער וועט באַקומען אַ באַלוינונג (אַזאַ ווי) שכר יענע וואס פיר עס דערנאָכדעם, אָן לעסאַנינג זייער שכר אויף אַלע. און ווער גיט אַ שלעכט בייַשפּיל, דעמאָלט ער וועט טראָגן זיין זינד און די זינד פון יענע וואס פיר עס נאָך אים, אָן פאָרורטל צו דער קלענסטער פון זייער זינד "

שייכות צווישן יבטידאַ 'מיט יהדאַאַץ
יבטידאַ 'און יהדאַץ אין שפּראַכן אַז ייַנטיילן אַ פּראָסט אָנהייב פון טייַטש, אַז איז געבראכט עפּעס נייַ וואס האט ניט געווען פריער. ווי פֿאַר די טייַטש סיאַר'י, דעריבער די פיר האַדיטה צוריק האט געוויזן אַז עס איז אפיקורסות לויט צו די שאַרי'אַה האט צוויי נעמען, די "אפיקורס און מוהדאַצאַט".עס ס נאָר אַז די וואָרט אפיקורסות איז וויידלי געוויינט און דיסקלאָוזד אין די ענינים פון (עפּעס) אַז דיאַדאַ אויסטראַכטן און רעפּריכענסאַבאַל אין קיין רעליגיע. די וויידלי אויסגעדריקט אין ווערטער מוהדאַצאַט דיאַדאַ אויסטראַכטן עפּעס מער רעפּריכענסאַבאַל, ביידע אין ענינים פון רעליגיע אָדער די אנדערע.דעריבער מיר קענען וויסן, אַז יהדאַץ מער פּראָסט און מער וויידספּרעד ווי יבטידאַ ', ווייַל די וואָרט קאָווערס אַלץ יהדאַץ דיאַדאַ אויסטראַכטן און רעפּריכענסאַבאַל, ביידע אין ענינים פון רעליגיע אָדער די אנדערע, דעמאָלט אַלע אקטן פון זינד און זינדיקע אין דער דעפֿיניציע יהדאַץ.

די טייַטש פון ביד'אַה אין פאַרגלייַך לוגהאַווי און סיאַר'י
דעפֿיניציע פון ​​אפיקורסות אין די אויגן פון דער שפּראַך (לוגהאַה) זענען מער געוויינטלעך ווי סיאַר'יניאַ טייַטש. צווישן די צוויי מינינגז האָבן דזשענעראַלאַטי און ספּעסאַפיסאַטי איז אַבסאָלוט, ווייַל יעדער אפיקורסות אין דער דעפֿיניציע פון ​​אפיקורסות סיאַר'יייאַה לוגהאַוויייאַה, אָבער ניט וויצע ווערסאַ, פֿאַר שורלי עטלעכע אַזאַ דערפינדונג אָדער כידעש לוגהאַוויייאַה ביינגז אומשטאנדן וואס זיינען ניט אַרייַנגערעכנט אין דעם מאַטעריאַל פארשטאנד פון כידעש אין שאַרי'אַה [זע יקהטידלאַוש שיראַטהיל מוסטאַקים 2/590].
אויב עס איז געזאגט צו זיין אַבסאָלוט אפיקורסות, און עס איז אַ אפיקורסות איז מענט דורך די האַדיטה "יעדער כידעש איז מיסגיידיד", און כידעש לוגהאַוויייאַה נישט אַרייַנגערעכנט, דעריבער אַקטשאַוואַלי אפיקורסות אַטריביאַטאַד צו דלאַלאַלאַה סיאַר'יייאַה (פאַלש) און מאַרדודאַה (פארווארפן).
שכל ביד'אַה לויט צו די שאַרי'אַה

האַדעעטה פון דזשאַביר בין אַבדאַלאַ, דער נביא שלום און בלעסינגז 'אַלאַיהי וואַסאַללאַם האט געזאגט אין כוטהבאַהניאַ: פארוואר דער בעסטער פון די בוך פון גאָט ס וואָרט איז די מערסט שיין און גיידאַנס איז די גיידאַנס פון מוכאַמאַד און די רובֿ מיעס ייסעק איז עפּעס אַז דיאַדאַ ינווענטאַד (אין רעליגיע) און יעדער פון דידיאַדאַ ינווענטאַד (אין רעליגיע) עס איז אַ כידעש און יעדער כידעש איז אפיקורסות און אַפּאָסטאַסי סעטאַפּ עס (ווו) אין גיהנום. ".

 
און אויב עס איז קלאָר מיט ביידע די האַדיטה, אַז עס איז על-ביד'אַה מובדאַצאַה (דיאַדאַ אויסטראַכטן עפּעס אין די רעליגיע), און עס ריקווייערז (אונדז) צו ונטערזוכן דער טייַטש יבדאַ '(פאָרגעס אין רעליגיע) אין די סוננאַה .

אין די טריאַנגלע שפּראַך ונדערסטאַנדינג ביד'אַה

מיטל עפּעס וואס איז באשאפן (געהאלטן) אָן קיין פּריסידינג בייַשפּיל. דעם טייַטש ווי די וואָרט פון גאָט. "זאג," איך בין ניט דער ערשטער שליח צווישן די שליחים ".דעם טייַטש איז אויך קאַנטיינד אין די ווערטער פון ומאַר 'אַנהו. "אין בעסטער אפיקורסות".
אויך, אין אנדערע ווערטער ימאַמס ווי ימאַם שאַפי'י, "ביד'אַה איז טופאָולד, ביידע אפיקורסות און אפיקורסים וואס זענען אויסער טייַנע, אויב צונעמען סוננאַה, דעמאָלט עס איז גוט, אָבער אויב אויף די פאַרקערט, דעריבער אַז איז שענדלעך". יבן ראַדזשאַב געזאגט, "ווי קאַנטיינד אין די ווערטער פון די סאַלאַף זענען געהאלטן יעדער טייל פון אפיקורסות איז אפיקורסות אין דעם זינען פון שפּראַך. ניט אַ אפיקורס אין דעם זינען פון שאַרי'אַה.
עטלעכע ביישפילן ביד'אַה הייַנט: וואָרשיפּ און טאַקאַררוב צו אַלאַ סובהאַנאַהו וואַ טאַ'אַלאַ
אפיקורסות, אפיקורסות שייַכות צו בוקן, אין דעם מאָמענט אַ פּלאַץ. באַסיקאַללי עס איז טאַוקיף דינסט (באגרענעצט צו דעם בייַזייַן און אַוועק פון אַרגומענט), בכן ניט עפּעס וואס איז פּריסקרייבד אין טערמינען פון דינען חוץ אויף די גראָונדס.
עפּעס וואס איז ניט קאטיגארעזירט ווי אפיקורסישע טענות, באזירט אויף די ווערטער פון דעם נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם. "די וואס טאָן ניט פיר אונדזער אָרדערס צו אים ער פארווארפן". פילע אקטן פון בוקן וואס איז געווען פּראַקטיסט בייַ די פּרעזענט צייַט, איז מחנה, צווישן זיי, פאַרגליווערן כוונה אין תפילה. פֿאַר בייַשפּיל, דורך לייענען אַפנ קאָל. "איך אויסן צו דאַוונען אַזאַ און אַזאַ ווייַל אַלאַ טאַ'אַלאַ".
עטלעכע ביישפילן ביד'אַה הייַנט: סעלעבראַטיאָן פון געבורט פון נביא קאָינסידינג מיט די לבנה ראַביול אַוווואַל
מאָדערן אפיקורסות פון אפיקורסות-פילע מינים, מיט די דורכפאָר פון צייַט, בייַ מינדסטער וויסנשאַפֿט, די נומער פון די קאָלער (פריידיקערס) זענען פארבעטן צו אפיקורסות און דיוויאַנס, און די ויסברוך פון טאַסיאַבוה (נאָכקרימען) די וואס דיסבאַליוו, אָדער אין מינהגים ישוז ווי געזונט ווי זייער פרום ריטשואַלז.דעם ווייזט די אמת (פאקטן) פון די נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם."וואס איר וועט נאָכגיין די וועגן פון איידער איר", למשל, איז: סעלעבראַטינג דער געבורט פון די נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם איז אפיקורסות, ווייַל די סימכע האט ניט יקער אין דעם ספר און סוננאַה, סאַלאַף סאַליה אויך אין אַקט און אין סאַקסעסיוו דורות פרייַערדיק ברירות. סימכע פון ​​די דיין געבורסטאָג פון די נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם אַקערז באַלד נאָך דער פערט יאָרהונדערט אַ.
אַטטיטודעס טאָוואַרד פּערפּעטראַטאָרס מאַנהאַדזש פון אַהלוס סוננאַה און ביד'אַה רעפוטעד אַקטאָרס אין ביד'אַה
מאַנהאַדזש זיי אין דעם פאַל באזירט אויף דעם ספר און דער סוננאַה.מאַנהאַדזש פעסט און ניט אין פּאָלעמיק, אין וואָס זיי ערשטער גילוי סאָפעקדיק, סאָפעקדיק פון די אפיקורסים און דעמאָלט לייקענען עס (איינער דורך איין).

 
און באזירט אויף דעם ספר און דער סוננאַה, זיי אויסדריקן פליכט קלינג צו די לערנונגען פון די שאַרי'אַ און די פליכט צו לאָזן אַ ברייט קייט פון ינאָווויישאַנז און זאכן וואס זענען געהאלטן. אַהלוס סוננאַה געלערנטע האָבן זיינען אַ פּלאַץ פון אַרבעט אין דעם אַכטונג.און אין די ספרים פון אַקעעדאַה, זיי אויך ריפיוט די אפיקורסים רילייטינג צו אמונה און דזשוריס. טאקע, עטלעכע האָבן געשריבן ווערק ספּאַסיפיקלי פֿאַר זיי.
הינטערגרונט די ימערדזשאַנס פון ביד'אַה

נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם האט דערקלערט עס אין אַ האַדיטה נערייטיד דורך יבן מאַס'וד קאָמפּאַניאָנס פון אַללאַאַה' אַנהו, האט געזאגט: מעסינדזשער פון אַלאַ סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם צו מאַכן אַ שורה פֿאַר אונדז, דעמאָלט געזאגט: "דאס איז דער וועג פון אַלאַ", דעמאָלט ער מאַכן די שורות אויף זיין רעכט און זיין לינקס, און האט געזאגט: "און דעם איז עטלעכע וועג אויבן יעדער גאַס עס איז שׂטן וואס שטענדיק ינווייץ (מענטשן) צו די וועג".ווער טורנס פון דעם ספר און דער סוננאַה, וועט שטענדיק שלאָגן די גאסן פון פאַלש און אפיקורסישע. אזוי דער הינטערגרונט אַז געפירט צו די ימערדזשאַנס פון כידעש-כידעש, אין קיצער איז ווי גייט: ומוויסנדיק פון די געזעצן פון אַד-דין, ווייַטערדיק די תאוות.

דעפֿיניציע פון ​​אפיקורסות, אפיקורסות און וואַריאָוס Kinds פון דער תורה, די געזעץ
דער אַקט פון אפיקורסות אין מינהגים (געוווינהייטן), ווי די נייַ דיסקאַוועריז אין די פעלד פון וויסנשאַפֿט און טעכנאָלאָגיע (אויך כולל נייַ אנטפלעקונגען פון וויסנשאַפֿט מיט פארשידענע-מינים). עס איז קאָשער (דערלויבט) ווייַל די אָנהייב פון אַלע מינהגים (געוווינהייטן) זענען קאָשער.
 
דער אַקט פון אפיקורסות אין די אַד-דין (איסלאם) איז האַראַאַם, ווייַל עס איז אין דער דין איז טאַוקיפי (קענען ניט זיין געביטן-ענדערונג), דער נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם האט געזאגט: "עס מיטל: די וואס האַלטן אַ נייע זאַך (טאָןנייַ אָנעס) אין אונדזער ענינים איז ניט פון אַזאַ ענינים, דעריבער דער אַקט איז פארווארפן (ניט אנגענומען). " און אין אנדערן נעריישאַן עס זאגט: "עס מיטל: אַני מענטש וואס קאַמיץ אַ אַקט וואס איז נישט באזירט אויף קיין פון אונדזער געזעלשאַפֿט, דעריבער זיין קאַמף איז פארווארפן.

קריטעריאַ ביד'אַה
שכל כידעש אין סיאַר'י פונט איז צו דינען אַלאַ מיט עפּעס וואס איז ניט דיסיאַרי'אַטקאַן גאָט. איר קען אויך זאָגן אַז כידעש איז צו דינען אַלאַ מיט עפּעס וואס איז ניט געוויזן דורך דער נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם ניט די פיר קאַליפס.געפונען דער ערשטער דעפֿיניציע פון ​​די וואָרט פון אַלאַ סובהאַנאַהו WA טאַ'אַלאַ "צי זיי האָבן קיין געטער אויסערדעם גאָט מענסיאַרי 'אַטקאַן צו זייער רעליגיע זענען ניט דערלויבט צו אַלאַ". בשעת די רגע דעפֿיניציע ינפערד פון די ווערטער פון דעם נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם. "זאל איר האַלטן פעסט צו די סוננאַה סוננאַהקו און כילאַפאַט ער ראַשידון וואס באַקומען גיידאַנס. גיגיטלאַה-סוננאַה סוננאַה עס מיט חכמה, און לאָזן איר בלייַבן אַוועק פון זאכן וואס דיאַדאַ נייַ המצאות"

איז ביד'אַה נאר עפפעקטיווע בייַ די פיעלדס פון וואָרשיפּ, די נאַטור פון ביד'אַה
כידעש איז ווי דערמאנט דורך דער נביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי WA סאַללאַם."זאלן איר בלייַבן אַוועק פון זאכן וואס דיאַדאַ נייַ המצאות, ווי יעדער נייַ קאַסטן (אין רעליגיע) איז באַפעלן 'אַ, קיין באַפעלן' אַ איז געווען פּערווערטיד, און יעדער פּערווערטיד עס (ווו) אין גיהנום".
אזוי, אַלע דער הערעסיעס, ביידע אָנהייב און קעסיידערדיק, דעם קולפּריט איז שולדיק, ווייַל ווי עס זאגט אין די האַדעעטה דער נביא, "(ווו) אין גיהנום" איך מיינען, אַז טעות איז געווען די גרונט פֿאַר דיאַדזאַב אין גיהנום. ווייַל ראַסולוללאַן האט געווארנט זיין מענטשן קעגן אפיקורסות, און עס איז פאַרשטיייק אַז עס איז טאַקע דאַמידזשינג, ווייַל דער נביא האט עס גלאָובאַלי און ניט ספּאַסיפיקלי דערמאנט, ווי אין די ווערטער ער האט געזאגט, "יעדער כידעש איז מיסגיידיד."
מקור: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar