Jumat, 23 Maret 2012

По-голямата част от мюсюлманите днес, който е свидетелствал за La ilaha illallah (никой няма право да бъде почитан бог освен Аллах) не разбира смисъла на La ilaha illallah в добре


По-голямата част от мюсюлманите днес, който е свидетелствал за La ilaha illallah (никой няма право да бъде почитан бог освен Аллах) не разбира смисъла на La ilaha illallah в добре

ОтШейх Мохамед ал-Albani Nashiruddin


По-голямата част от мюсюлманите днес, който е свидетелствал за La ilaha illallah (никой няма право да бъде почитан бог освен Аллах) не разбира смисъла на La ilaha illallah и може би те разбират значението му, с разбирането, че е обърната на всички. Ще дам един пример за това: Някои от тях (той е Шейх Мохамед Ал-Hasyimi ", известен-Суфи на на пепел Syadziliyyah tariqa в Сирия преди около 50 години), пише трактат за смисъла на La ilaha illallah и интерпретират "Не Раб (създател и регулатор), с изключение на Аллах"!Идолопоклонниците дори да разберат смисъла, като такива, но тяхната вяра не е полезно значение за тях. Аллах Subhanahu WA Ta'ala казва:
"Което означава: И ако ги попитате:" Кой е създал небето и земята " Те със сигурност ще кажат: "Аллах" "[Luqman за: 25].
На невярващите вярват, че тази вселена има, Творец няма партньор за него, но те направиха със съперници на Божиите и съюзници в поклонение към Него. Те вярват, че Раб (регулатор и създател) е А, (един), но те вярват, че Бог е много. Ето защо Аллах опровергава тази вяра се нарича поклонението на други освен Аллах, в допълнение да се покланят на Бог чрез Неговото Слово:
", Което означава: И тези, които вземат за защита на друг освен Аллах (да кажем):" Ние не им се кланят само, че те ни приведе при Бога, достатъчно близо. " [Az-Zumar: 3].
Mushrikeen първо да знае, че думите на La ilaha illallah го изисква невинен за поклонение, различна от Аллах Всемогъщия. По-голямата част от мюсюлманите днес, тълкуването на фразата La ilaha illallah tayyibah това с: "Налице е не Раб (създател и регулатор), с изключение на Аллах". Но когато мюсюлманин да се каже, La ilaha illallah и поклонението си на друг освен Аллах, за да се поклонят освен Аллах, а след това той и неверниците са същите юристи, макар че външно е исляма, защото той, каза La ilaha illallah lafazh, така че до този израз той е мюсюлманин и е роден lafazh.
А това включва част от нашите задължения като проповедник на исляма за единство и да поддържа menda'wahkan доказателство за тези, които не знаят смисъла на La ilaha illallah, където те попадат на нещо, което нарушава La ilaha illallah. За разлика от неверниците, защото той не беше склонна да каже La ilaha illallah, така че той не беше мюсюлманин по рождение и психически. По-голямата част от мюсюлманите днес, те са мюсюлмани,, защото Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam каза:
"Това е: Ако те казват, (La ilaha illallah), а след това на чест и имущество от мен, освен буден с правото си, както и техните изчисления на Аллах Subhanahu WA Ta'ala". Сахих хадиса, разказана от Ал-Бухари (25) и на други места, и мюсюлмани (22), и много повече, от Хадиса на на Умар anhum Ибн]
Затова казвам, едно слово, че рядко дойде от мен, а именно: Със сигурност фактът, на мнозинството от мюсюлманите днес е зле, отколкото в ситуацията на арабите като цяло на първо периода на невежеството, неразбирането на смисъла на изречение tahyyibah това, защото хората арабските езичници първо да разберем смисъла на Ла ilaha illallah, но те не mengimaninya. Докато по-голямата част от мюсюлманите, сега те казват нещо, те не вярват, те казват: "на La ilaha illallah", но те всъщност не вярвам в с смисъла. (Те се поклониха на гроба, за тяхното клане жертва на друг освен Аллах, да се молим за хората, които са починали, това е реалността и естеството на това, което се смята от тези шиитски rafidhah, shufiyah, и последователите на други tariqa, поклонение на гробищата и мястото на бягат и да говоря със заобикалки около него и beristighatsah (за помощ) на праведните хора и се кълнат в (име) праведни хора са вярванията, че те държат здраво).
Ето защо аз смятам, че първото задължение на мюсюлманския проповедник, който всъщност призовава ги да Tawheed за това изречение и да обясни значението им за кратко. След като подробно последиците от този tayyibah изречение kosekuensi с mengikhlaskan поклонение на Бога и всички тези неща, защото, когато Аллах Всемогъщия казва думите на идолопоклонниците, която е:
"Това е: Ние не им се кланят, само че те ще получат по-близо до Бога с нашето тясно достатъчно". [Az-Zumar: 3]
Бог е създал всеки на поклонение, различни от Бог, предназначени за изневяра на Ла ilaha illallah изречение tayyibah.
Ето защо, днес аз казвам, че няма полезност във всичките си усилия да събере и обедини мюсюлманите в контейнер, а след това да ги оставите в грешка си, без да tayyibah разбере това изречение, така че не ги ползват в света, особено в отвъдното!.
Ние знаем, по думите на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu "
"Значение: Който е умрял и той свидетелства, че няма друг бог освен Аллах има право да бъде почитан с искреността на сърцето си, не дай Боже тялото му от ада" в друг разказ: "Тогава той ще отиде на небето". [Сахих хадиса, разказана от Ахмад (5/236), за Ибн Hibban (4) в Zawa'id и класифицирани като Сахих от Ал-Albaani "в Ал Saheehah (3355)].
След това може да бъде лице, което изрече с искреност tayyibah гарантирана в Рая. Аллах дори и след като казва, че получих. Хората, които вярват в истинския вяра срещу tayyibah, това изречение, тогава може би, той diadzab въз основа на неморални дела и извършил грехове, но в крайна сметка, където възвръщаемостта е рай.
И обратно, всеки монотеизма е изречена с езика си, така, че вярата не се влиза в сърцето му, то не се дава всяка полза в отвъдното, въпреки че понякога го даде в полза на света на формата на kesalamatan борили и убит, ако той е живял под егидата на Мюсюлманите, които имат силата и мощта. Що се отнася до живота след смъртта, тя не му даде и най-малката полза, освен ако:
[1] Той казва, и да разбере нейното значение.[2] Той смята, че значение, защото разбирането само по себе си не е достатъчно, но трябва да бъде придружено от вяра в това, което той говори.
Подозирам, че повечето хора пренебрегване на този въпрос!Тоест, те подозират, че разбирането не трябва да бъде придружено от вяра. , Когато в действителност всяка от тези две неща (т.е. разбиране и вяра) трябва да бъде в тандем с един друг, така че той станал вярващ. Това е така, защото по-голямата част от писанието на евреите и християните знаят,, че на Мохамед sallallaahu "alaihi WA Sallam е истински апостол в признаването му като апостол и пророк, но знанието им е, че Аллах Всемогъщият mempersaksikannya в Неговото слово.
"Това означава: Те (на Ahl-ул-книга от евреи и Nassara) знаехме него (Мохамед), тъй като те признават собствените си деца ..." [Ал Baqarah: 146 & Ал `ам: 20]
Независимо от това, че знанието не ги ползват на всички!Защо? Тъй като те не одобрявам всичко, което е признато от неговата sallallaahu "alaihi WA Sallam една nubuwah (пророчества) и минути (apostolate). Следователно, вярата трябва да бъде предшествано от ma'rifah (знания). И това не е достатъчно просто знания, без да са придружени от вяра и послушание, защото на Ал Maula Jalla Wa ала казва в Корана:
"Това означава: Значи знаете, че няма друг бог освен Аллах има право да бъде почитан и моли за прошка за греховете си ......." [Мохамед: 19].
Съответно, ако мюсюлманин да се каже, La ilaha illallah с перорален, тогава тя ще ги включи със знанието на кратко изречение tayyibah, по-късно в детайли. Така че, ако той знае, обоснове и вярвам, тогава той заслужава да има добродетели, както е споменато в хадисите, които споменах по-рано, включително думите на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ", като бияч в детайли:
"Значение: Който казва La ilaha illallah, тогава ползата за него, въпреки че един ден от времето си". [Сахих хадиса.Класифицират като Сахих от Ал-Albaani "в" Ал-Lineage Saheehah (1932), и той се наведе да Саид Ал-A'rabi в Mu'jamnya, и Abu Al-Hidayah Nu'aim в (5/46) и в Mu Thabrani, "в Ал-Ausath (6533), и Дая на Хадис Абу Хурайра]
Това е: тези изречение-tayyibah на след знае значението му, ще бъде спасител за него от вечността в ада. Това повтарям, че ние се заби здраво в предвид.
Може да бъде, на последиците от не прави това tayyibah оглед изречение на изтънченост и да оставите всички добри дела на грешници, но той е бил спасен от основен бягат и той е изпълнил това, което се търси и се изисква от гледна точка на вярата на дела на черния дроб и дела на Захир / раждане, според някои учени на ijtihad, в този случай има детайли, които не са на място, за да го обсъдим тук (Това е aqeedah праведни, и това е нашия разграничаването и Murji'a Khawarij,). Da той е по волята на Аллах, може да отиде в Ада първо завръщане на безнравственост и неморалност, той е или задължения, че той пренебрегва, тогава това изречение tayyibah го запишете или да му прости с дар от Бога и Неговата слава. Това е смисълът на думите на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ", а именно:
Значение: Който каза La ilaha illallah, след това с думите, че тя ще му се възползват дори и един ден от времето си "[Сахих Хадис класифицирани като Сахих от Ал-Albaani в Ал-Като-Lineage Saheehah (1932), и той се наведе към Саид Ал- a'rabi в Mu'jamnya, и Абу Ал-Hidayah "Nu'aim (5/46) и Thabrani в Mu` сладко Ал-Ausath "(6533), и от хадиса на Абу Хурайра]
Както и за тези, които изрече с езика си, но да не се разбере значението му, или се разбере значението му, но се не вярват, че смисълът на думите La ilaha Illaallah той не го даде в полза в отвъдния живот, макар че в света на думите е все още полезно, ако той живее под ислямското право.
Ето защо, трябва да има е опит вниманието да се съсредоточи върху проповядване монотеизма на всички нива на обществото или групата на мюсюлманите, които се опитват реално и сериозно да се постигне това, което се нарича от всички или повечето от ислямски групи, а именно реализацията на един ислямски общества и се установи ислямски страни, които налагат ислямското право във всички краища на земята, не се произнася по силата на закон на Бог и е открил.
Тези групи не са в състояние да реализира целите, които са договорени и те се опитват сериозно, но да започнем с това, което е започнало от alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ", че целта може да се превърне в реалност.
[Копираният от книгата At-Tawheed ислямска Du'atal Awwalan Да, Tawhid издания Индонезия, приоритетно и на Майн, от Шейх Мохамед Al-Albani Nashiruddin, стр. 16-26, публикувана от Дар ал-Хак, преводач Fariq, Gasim Anuz,]


Въведение: По-Tawhid ислямски Du'atal Awwalan Да


AT-YA AWWALAN DU'ATAL Ислям Tawhid [монотеизъм, приоритетен и основен]
Хвала на Аллах, Господа на Силите. Нека молитвите и поздрави при пророка Мохамед остават посветени, семейството, приятелите и последователите му.
Продължаване на пътя Salafush Салих е задължително за всеки мюсюлманин, както на Божието слово.
Значение: И това (което се нареди), това е правият път, така че да следват, и не следвайте улиците (другите)? [Al-Anam: 153]
За реалностите на живота, религиозни особености са намерени сред мюсюлманите. Те са далеч от учението на исляма, така че те да живеят в объркване и нерешителност. По-объркана, когато се опитват да се намери решение на проблема за религията и живота в грешка, опитвайки се да се прилага на мисълта и учението на невежество. Така че, следователно имаше много секти и течения атрибут за грешка с техните учения на Ал-Коран: и Сунната. Така че техните условия не са много по-различен от езичниците, както е казано в думите на Бога.
което означава: и не включват тези, които приписват Бог, Който е, че хората, които разделят тяхната религия и те станаха част от класовете. Всяка група е доволна от това, което е в своя клас? [AR-ром: 31-32]
В идеалния ниво на живот, ние рядко се мюсюлманин да помири проблемите, срещу които се изправя разбирането Salafush Салих, много нередности от модели на поведение и мисъл в тяхното лично, а понякога дори и за разлика от Salafush Салих aqeedah.
Въпреки, че хората не могат да бъдат един добър случай, без да се позовава на поколение от най-добрите, особено в въпрос на вяра и религия.
Всички сме свидетели, че мюсюлманите живеят в състояние на отшелничество и падна във всички аспекти на живота и дори да надир. Но лошо състояние, не е възможно да се възстанови и да се състезава отново победител, освен чрез пречистване Tawheed и Aqeedah фиксира, sebagiamana думите на Пророка Мохамед sallallaahu alaihi WA Sallam,.
което означава: Ако сте заети с търговия и животните, отглеждане на едър рогат добитък и земеделие и оставят джихад, Бог ще даде възможност на унижението и не ще бъдат разделени от (унизяване), докато се върнете към вашата религия? [Абу Дауд Хадис История]
Така че не е най-доброто решение, освен ако исляма в цялостен преглед от приоритизиране единство, без да се отказва на други клонове на науката. Ако разгледаме внимателно хората, знанията си на монотеизма е много ниска, дори повечето от тях все още не разбират добре смисъла и последиците на на изречения Shahadah La ilaha illallah. Много от тях извършва престъпление и отмяна sayahadah без натоварване, както политеизъм, ерес и суеверие, най-лесните неща, които намираме много по-малко сделки и ерес от бягат, е широко разпространена сред мюсюлманите
За всяка от мюсюлманите по-специално трябва да се слуша на проповедници, особено книжката, за да определи приоритетите в проповядването и разпространението на исляма, така че всяка от мюсюлманите ще направи най-много на монотеизма много спешно (спешна) и фундаментален. Само чрез реализиране на смисъла на монотеизма, мюсюлманите могат да се съберат и отново преживява слава.
Как могат мюсюлманите да бъдат обединени, ако те все още не са съгласни по този въпрос на идеология и разбиране на aqeedah. Тогава се обединят от хора aqeedah е по-важно от стил, за да обедини хора, единството е по-спешно от оправям оправям линията и реализира силна и чиста aqeedah бягат, ерес и суеверие по-основните върху всички форми на власт.
Надяваме се тази брошура е в състояние да растат нашето съзнание, за да се върнете към manhaj и правилно aqeedah и обща корекция на грешки от миналото всички нас.

ПреводачGasim Fariq Anuz


MUKADDIMAH
Слава на Аллах, ние го хвалят, молейки за помощ, напътствие и опрощение, и ние търсим убежище от злото kepad Бога нашата себе си и нашите лоши дела.
Всеки, който получава указания от Бога, тогава нищо не може да бъде подвеждаща. И който се увлича от Бога, тогава никой не може да му даде насоки. Давам свидетелство, че никой няма право да бъде почитан бог освен Аллах сам, няма съдружник на Него. И давам свидетелство, че Мохамед е неговият роб и на Неговия Пратеник.
Значение: О, вие, които вярват, бойте се от Аллах, в дясната искрена набожност, и че Ти няма да умреш, но в мюсюлманска държава? [Али Имран: 102]
Значение: О, хора, страх Rabbmu, който сте създали от едно самостоятелно и на своя Бог я, и вместо на Бога пропагандира, че много мъже и жени. И бойте се от Аллах, че (употреба) Неговото име да задам на всеки друг, за да един от друг, и (пазач) Silaturrahim отношения. Истина Аллах винаги да държат под око? Ан-Ниса: 1]
Значение: О, вие, които вярват, боиш от своя Бог, и да кажа точните думи, Аллах ще определи за нотариални актове, дела и прости греховете си. И който се покоряват на Аллах и на Неговия апостол, то със сигурност той има голяма победа? [Ал-Ahzab ": 70-71]
Baâdu Wa.
Това е трактат [1] една много голяма полза и faidahnya определят хората и интелигенцията, защото в нея съдържа отговорът а съвременните учени, а именно Шейх Мохамед Ал-Albani Nashiruddin може Бог да има милост и даде (нашия) знания и полза. В този трактат той отговори на въпрос, че се развива сред хора, които имат ghirah (дух) от религията на исляма, те са тревожни дни и нощи, които мислят по този въпрос и сърцата им са заети с това, основният въпрос е:
Какъв е начинът да отида, за да се постигне съживяване на мюсюлманите? И какъв път трябва да се вземат от тях, така че Аллах дава сила да ги и ги поставете в подходящо място други народи dianatara,?
Така че Ал-Allamah "Ал Albani може Бог да даде (ни) с наука и ползите си отговорим на този въпрос напълно и ясно, защото се почувства, че хората наистина се нуждаят от този отговор, ние почувствахме, че е необходимо да я разпространявате.
Аз се моля на Аллах Subhanahu WA Taala този трактат може да бъде полезен и нека Аллах да даде насоки на мюсюлманите към това, което е обичано и diridhaiNya. Истина Той е най-щедрите и Маджестик.

Дар Ан-Nabawi Hadyi
[Копираният от книгата At-Tawheed ислямска Du'atal Awwalan Да, Tawhid издания Индонезия, приоритетен и основен, от шейх Мохамед Ал-Albani Nashiruddin, V-4, публикувани от Дар ал-Хак, преводач Fariq Gasim Anuz]_________Забележка Фуут.[1] Този трактат е от записаното лента, след това писмено, и публикувани от As-Salafi не Magazine. 4-та 1419H
Задължително се обърне внимание на метода, Както, изпреварващо Tawheed на пророците и апостолите

ОтШейх Мохамед ал-Albani Nashiruddin


ВъпросNoble Шейх, няма съмнение, че вие ​​знаете за суровата действителност, с опит от мюсюлманите днес под формата на невежество по този въпрос на убеждения и други въпроси, верски, както и разцепление в методологията на разбиране и практика на исляма. Особено сега, че разпространението на ислямския набиране на в различни части на света вече не е в съответствие с aqeedah и manhaj първото поколение, което е в състояние да донесе най-доброто поколение.
Няма съмнение, че фактът, че тя е насочила болезнено ghirah (дух) на хората, които са искрени и готови да се променят и да поправи щетите. Само те се различават в начина на определяне на този феномен, причинена от различията в разбирането им за aqeedah и manhaj както знаете, с появата на различни движения и общество-ислямска събранието, който твърди, са били правилни Hizbiyyah мюсюлманите в продължение на десетилетия години, но заедно те не са успели, дори тези движения причиняват хора попадат в тези клевети и голямо сполети нещастие, тъй като те manhaj manhaj-Кайда и техните aqeedah menyelisihi команда на апостол sallallaahu "alaihi на WA Sallam и нищо , предявен от на неговата sallallaahu "alaihi WA Sallam, в който случай това оставя голямо въздействие под формата на объркване на мюсюлманите и особено на нейната младеж в решения за преодоляване на тази горчива реалност.
А мюсюлмански проповедник, които се придържат на manhaj nubuwwah и следвайте пътя на онези, които вярват и следват примера на разбирането на приятели и добре tabi'in сред ислямските учени се чувстват, че той е осъществяване много голям мандат в лицето на тази реалност и в правилната или да участват на финала.
Така че, какъв е Вашият съвет към последователите на тези движения и обществото, паството.?
И това, което е от полза и носеше разтвор в решаването на този факт.?
И мюсюлманин може да бъде свободен от тази отговорност пред Всемогъщия Аллах в Деня на Страшния съд.?
Отговор.Във връзка с това, което е споменато във въпроса по-горе, а именно на лошото състояние на мюсюлманите, след това ние се каже: Със сигурност това не е един болезнена реалност, отколкото в условия на арабите в дните на невежеството, когато на Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam, изпратени до тях е по-лош, заради посланието на исляма между нас и съвършенство, и съществуването на групи, които съществуват в Ал-Хак (истина), даване на указания и да покани хората на исляма е правилно отношение на aqeedah, поклонение, морала и manhaj,. Това е неоспорим факт, че арабите по време на невежеството като всъщност повечето от мюсюлманските групи днес!.
Съответно, ние казваме, че: Решението е изход някога от Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam и лекарството е като наркотик, който някога е използван от Пророка sallallaahu" alaihi WA Sallam. Както Пророкът е бил лечение на невежество на първия, след това на ток преводач на ислямската da'wah, трябва да се простират смисъла на човешка грешка непознаване Laa ilaha illallah, и трябва да намерите начин, на суровата реалност ги удари с лечение и начина, по който, в пътния от Пратеника на Аллах "alaihi WA Sallam. И по този начин смисълът е ясно, когато погледнем към словото на Аллах Всемогъщия.
"Което означава: Истина е (само), че Пратеникът на Аллах добър модел за подражание за вас (това) за хора, които очакват (Грейс) на Бога и (пристигане) Деня на възкресението и Аллах много." [Ал-Ahzab ": 21]
На Пророка sallallaahu alaihi WA Sallam е добър модел за подражание в предоставяне на решения за всички проблеми на мюсюлманите в съвременния свят по всяко време и състояние. Това е, което изисква от нас да започнем с това, което са започнали от alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ", е на първо място на всички корекция всичко, което е било повредено от на Aqeedah на мюсюлманите. И второто е богослуженията им. А третият е техния морал. Не че искам да кажа, разделяне на поредицата е случаят с един друг, това означава, пускането най-важното и то преди важно, а на следващия!. Но това, което искам е за мюсюлманите гледал с голямо внимание и на сериозни въпроси по-горе.
И това, което мога да кажа от мюсюлманите е на преводач за набиране на привърженици, или по-точно са на учени между тях, защото това е толкова жалко, че всеки мюсюлманин е вече лесно да получите заглавие като проповедник, въпреки че те са крайно липсва по отношение на науката. Дори сами себе си коронован като проповедници на исляма. Ако си припомним известния правило, аз не казвам, че правилата са добре познати сред учените, дори и добре познати сред всички мъже, на разбиране, правилото е:
"Значение: Хората, които нямат, не може да даде."
Тогава ние ще знаем, че има голяма група от мюсюлманите изобщо, може да достигне до милиони в брой, ако са известни думи: проповедник, тогава хората ще се обърнат към тях. Това, което искам да кажа е, общество или общество, проповядване проповеди. В същото време, повечето от тях са точно както Аллах Всемогъщия.
"Значение: Но повечето хора не знаят" Ал A'raaf: 187].
Както е известно от техните обръщахте методи, че те напълно са обърна основно внимание на първия или най-важен въпрос наред с въпросите, споменати по-горе, т.е. aqeedah, богослужение и морал. И те отказват да коригира aqeedah които Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam започна с него, дори и всички пророци, започващи с тази aqeedah. Аллах Subhanahu WA Ta'ala е казал.
"Което означава: А истина Ние изпрати посланици на всеки народ (обявява):" Поклонението на Аллах (самостоятелно), и да се отклоняват от злото "[Nahl: 36].
Те нямат интерес към тази тема и към първия стълб на стълба на исляма, както е известно, от мюсюлманите всичко. Първият апостол на апостолите са благородни Ной "alaihis Sallam е била поканена на въпрос на вяра почти хиляда години. И всички знаем, че в предишния Шериата Шериата няма подробности за церемониалния закон и muamalah, както е известно, в нашата религия, защото нашата религия е последната религия на Шериата други религии Шериата. Общо Ной "alaihis Sallam остава кани свои хора за 950 години, и той дори прекарал целия си внимание да Da'wah да Tawheed. Въпреки това, неговото набиране на отхвърли своя народ, както е описан в Корана.
"Което означава: И те казват:" Никога не ви оставя (поклонение) богове, нито пък трябва да ви някога напусна (поклонение) Wadd и не Suwaa ", Yaghuts, Ya'uq и Наср". [Нух: 23].
Това ясно показва, че най-важното нещо за приоритет от проповедници на исляма са набиране на привърженици към монотеизъм. И това е смисъл думата на Аллах Subhanahu, WA Ta'ala.
"Това означава: Значи знаете, че е точно няма бог (правото да бъде почитан), но Аллах". [Мохамед: 19]
Така на Суна на Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam в практиката и преподаването. Що се отнася до делата му, така че не трябва да се обсъждат, защото делата и da'wah Мека периодът на alaihi на WA на Пророка sallallaahu "Sallam menda'wahi най-ограничен по отношение на своя народ да се покланят на Аллах сам, няма съдружник на Него.
Докато по отношение на преподаването, споменати в хадиса на Anas бин Малик разказвам anhu Аллах в пепелта-Shahihain,. На Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam, когато е изпратена Muadh за Йемен, каза той.
"Това означава: първото нещо, което трябва да се обадите на тях е pesaksian, че няма право да бъде почитан бог освен Аллах сам, а след това, ако те mentaatimu го ..... и така нататък до края на хадиса [Сахих Хадис, разказана от Ал-Бухари. (1395) и на други места, и мюсюлмани (19), Абу Дауд (1584), AT-Тирмиди (625), всички от хадиса на Ибн Аббас, Аллах anhu]
Този хадис е познат и известен, Insha Аллах.
Ако е така, Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam е наредил на своите другари, за да се започне с това, което той сам инициира от на da'wah tawheed.
Няма съмнение, че има огромни разлики между арабите били идолопоклонници, когато разберат какво са им отговорили от техния език, с по-голямата част от арабите са мюсюлмани сега.Мюсюлмански арабските хора днес не трябва да бъдат призовани да се каже: Laa ilaha illallah, защото те са тези, които трябва да се каже, кредо Laa ilaha illallah, въпреки че на потока и техните различни вярвания. Те всички казват Laa ilaha illallah, но в действителност те наистина трябва да разберат повече за смисъла на това изречение tayyibah. И тази разлика е съществена разлика с арабите първият, в който те са горди, когато Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam ги призова да се каже, Laa ilaha illallah,, описани в Ал Qur'anul на Azhim, [1]. Защо те са горди?. Тъй като те разбират, че смисъла на Laa ilaha illallah, е, че те не трябва да направи съперника с Бога, и че те не се покланят, освен Аллах, като има предвид по-рано те се поклониха Бог selian всички, те наричат ​​върху освен Аллах, beristighatsah (за помощ), различна от Аллах , още повече, че по въпроса за други nadzar от Аллах, bertawasul с други освен Аллах, клане жертва, различна от Аллах и арбитър до друг освен Аллах, и така нататък.
Тя е средството да бягат, езичество известен и практикуван от тях, а те знаят, че сред последиците от Laa ilaha illallah изречение tayyibah на арабски език е, че те трябва да са невинни на всички тези въпроси, за разлика от смисъла на Laa ilaha illallah.
[Копираният от книгата At-Tawheed ислямска Du'atal Awwalan Да, Tawhid издания Индонезия, приоритетен и на Майн, от шейх Мохамед Ал-Albani Nashiruddin, стр. 5-15, публикувана от Дар ал-Хак, преводач Fariq Gasim Anuz,]_________Забележка Фуут.[1] Той намекна на думи на Аллах Subhanahu WA Ta'ala, в писмото на Аш-Shaffat: "Това означава: всъщност те са казали предварително, ако те са: Laa ilaha illallah Налице е не Бог, но Аллах има правото да бъде боготворен, те могат да се похвалят, и те казват : "ние наистина трябва да напуснат нашите богове, защото бяхме един луд поет"? [Ash на-Shaffat: 35-36]
Задължително На Всеки мюсюлманин прилагане на Закона на Бога във всички аспекти В съответствие с възможност
Задължително за всеки мюсюлманин закон на Бог ВЪВ ВСИЧКИ АСПЕКТИ НА животи, според способностите си.

ОтШейх Мохамед ал-Albani Nashiruddin





Задължение на всеки мюсюлманин е благотворителна организация, според способностите, Аллах не тежест лице, освен в съответствие капацитет. Поддържа единството и истинско поклонение не е задължително придружени от Daulah Islamiyah прилага в страни, които не арбитър с това, което Бог му разкрива, защото Божият закон трябва да бъде уважено, е да се установи единство. И без съмнение, има специфични въпроси, които са настъпили в някакъв период от време, а именно uzlah (изгнание) е по-добре, отколкото смесени, така че мюсюлманска изгнание в затънтена долина или място, и той се поклониха своя Господ, на човешките оцелелите от престъпления него и от самото престъпление за хората. В този случай има хадисите, които много, въпреки че законният произход, съдържащи се в Хадиса на anhuma Ибн Умар.
"Значение: вярващ, който може да се смесват с хора и пациенти с престъпленията си по-добре от вярващите, които не се разбира с хората и не може да чака за тяхното престъпление" [1]
Така Daulah Islamiyah-никакво съмнение, като средства за прилагане на законите на Бога на земята, а не дестинация.
И включва изненадващо нещо се е случило Повечето проповедници: Те се обърне внимание на въпроси, които не са в състояние да бъдат изпълнени и се оставя на задължение, което е лесно за тях, да я осъществи! Това е джихад срещу желанията си, както бе споменато от мюсюлмански проповедник, който даде доказателство за неговите последователи с думите си:
"Това означава: Привеждане в действие на ислямската daulah в себе си, Той ще издигне Ислямска daulah на земята ви".
Въпреки че в същото време, ние открихме, повечето от неговите последователи menyelisihi воля, те правят тяхното набиране на връх е единството на Всемогъщия Аллах, от гледна точка на закона, и по отношение на известния те го наричат: "Ал Hakimiyah до Бог". Няма съмнение, че законът принадлежи само на Аллах, няма съдружник на Него в тази или в други условия. Въпреки това, някои от тях включват хора, които са догматично към училищата в четирите школи в исляма, които в този момент, и когато доведени до него, както сунната са ясни и автентични, той каза: ", нарушава madzhabku". Е, къде е истината арбитър с онова, което Аллах е низпослал в условията на след сунна?. И сред тях се срещат сред тези, които се покланят на Аллах последващи tarikat tarikat shufiah!. Е, къде е истината арбитър с онова, което Аллах низпосла от гледна точка на монотеизма?! Така че те изискват от другите това, което не изисква от себе си.
Всъщност, включително милион много лесно нещо, което за вас е да прилага закона с това, което Аллах изпрати надолу по отношение на aqeedah, поклонение, akhlakmu по отношение на обучението на децата си у дома, по отношение на продажбата на belimu, докато тя включва нещо много трудно се вие наложи или премахване на владетели в повечето от неговите закони арбитър с нещо различно от това, което Бог му разкрива. Така че, защо го напускат лесно и трудно нещо да направя?.
Това показва един на две възможности, първото на възможността на бедните образование и насоки, на втори възможност заради лошо aqeedah която насърчава ги да плащат по-голямо внимание на това, което те не могат да си позволят това се случи, отколкото Внимавайте какво е все още в рамките на тяхната способност.
По това време, аз не го вижда, но се занимаваха да направи tashfiyah и tarbiyah и човешки menda'wahi, на aqeedah и истинско поклонение. Всичко е в съответствие с техните граници. Аллах не тежест лице, освен в съответствие с възможност. Alamin Алхамдуллилах Rabbil.
Молитви и мир на праха alaihi за WA Sallam на Пророка Мохамед sallallaahu "и семейството му.

[Копираният от книгата At-Tawheed ислямска Du'atal Awwalan Да, Tawhid издания Индонезия, приоритетно и на Майн, от Шейх Мохамед Al-Albani Nashiruddin, стр. 52-56, публикувана от Дар ал-Хак, преводач Fariq, Gasim Anuz,]_________Фуут Забележка[1]. Сахих хадиса разказана от At-Тирмиди (2507), Ибн Majah (4032), Ал-Бухари в симплекс Ал-Adabul (388) Ахмад (5/365), на хадис шейх сред на спътници на alaihi WA Sallam на Пророка sallallaahu ",, и класифицирани като Сахих от Ал Albaani в Ал-Saheehah "(939)

Гостите набиране на Сахих Необходимо е да се краде наистина Усилията и устойчиво
Проповядване приканва една Сахих необходимостта да се AqeedahНаистина работят И УСТОЙЧИВО D
ОтШейх Мохамед ал-Albani Nashiruddin


Da'wah поканени към монотеизъм и монотеизъм, в сърцето на човека изисква, че не можем да стихове, без подробности, където в ранните дни. Това е, първо, защото те разбират арабски фрази, с лекота, и последният, защото когато няма отклонение по отношение на aqeedah, които възникнаха от науката за Калам и философия на науката, за разлика от права aqeedah. Състояние по това време е различно от условията на мюсюлманите в първите дни. Така че ние не трябва да се приеме, че набиране на се взе коригира aqeedah при условие, че е лесно да се харесват първите дни. И Искам да приключа с един пример, че в този пример двама души не са в противоречие един с друг, Божията воля, която е:
Сред лекотата, когато е известно, че спътници чули хадис на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu "директно, а след това на tabi'in чух хадис директно от приятелите ... Така ние откриваме три поколения, които свидетелстват доброта. И ние питаме: Дали е там, когато има наука, наречена науката за хадиси? Отговорът е "не". И дали има място за наука, когато тя се нарича наука Jarh ta'dil WA? Отговорът е "не". Тъй като за сега, човек трябва да има както прокурорът наука, е наука, науката е включена fard kifaya,. Тя е на "Алим в момента, може да се намери хадис е Сахих или da'eef.
Тогава бизнес не е лесно, тъй като тези въпроси се разглеждат лесно за приятели, за приятелите хадис от други приятели, че те са били уверени от свидетелството на Аллах Всемогъщия на тяхна ... до края. Така че нищо не е, тъй като не е лесно, лесно в момента науката в условията на яснота и доверие в ресурсите Решение науката. Следователно, трябва да има сериозно внимание на този проблем, тъй като тя трябва да бъде наред, в съответствие с проблемите около нас като мюсюлмани днес, когато проблемът не се споделя от по-ранните поколения мюсюлмани от страна на aqidah примеси, които причиняват ( ) проблеми, проблеми и водят до съмнително, съмнително на експерт-обещаните нововъведения aqidah, които се отклоняват от автентичен и истински manhaj с различни имена, включително и на повикване, за да следват Корана и Сунната, според начина си на мислене , както това е признато от тези, които приписват (само) на науката за Калам.
И това е добре, тук можем да споменем някои от това, което се съдържа в Хадиса за това, като, че Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam когато той спомена за ghuraba" (чуждестранни лица) в някои хадис, хадис, той каза:
"Това означава:" За един човек сред тях петдесет и награда "Те (спътници), каза (50 награда) от нас или от тях, да, Пратеника на Аллах той отговори:?. От вас" [1]
А това включва от отчуждаване на исляма, е в момента, в който отчуждението не е така по време на предишните поколения. Няма съмнение, че по време на ранните поколения на отчуждение е отчуждението между ясното бягат и tawheed на чиста от всички петна, между реалната изневярата на истинската вяра. Тъй като за сега Ni е проблем, което е настъпило сред самите мюсюлмани, повечето от тях пълни с петното tauhidnya бягат, да го пратката да се поклонят, различна от Аллах, а той призна вяра.
Тези въпроси трябва да бъдат разгледани на първо място. И второ, не трябва някои хора казват: "Ние трябва да се премести в друг етап, различен от етапа на монотеизма, това е политиката"! Тъй като първата в ислямския da'wah е da'wah надясно (т.е. набиране на покани до истината), не е прилично да каже: "Ние сме араби и Корана с нашия език" И имайте предвид, че арабите по това време е различно от Ajam арабите, които разбират техния собствен език. Това ги отвежда от книгата на своя Господ и сунната на техния пророк.
Признавам, че ние сме араби и са разбрани от вярно разбиране на исляма, но се не изискват ни да мобилизира политическите и човешките същества с политически движения и да ги заемат с политика, но сега това е задължението им да разбират исляма по отношение на aqeedah, поклонение, muamalah и морал! Аз не съм сигурен, че днес има една нация, съставена от милиони хора трябва да се разбере исляма в правилното разбиране на исляма по отношение на aqeedah, поклонение, и морала, и те са били образовани по отношение на него.

[Копирано от книгата At-Tawheed ислямска Du'atal Awwalan Да, Tawhid издания Индонезия, Priorias първа и основна, от Шейх Мохамед Al-Albani Nashiruddin, стр. 36-40, публикувана от Дар ал-Хак, преводач Fariq, Gasim Anuz]_________Фуут Забележка[1]. [Сахих хадиса:, Разказва Атина Thabrani в Mu'jam Ал-Кабир (10/225) No. 10 394, от Хадиса на anhu Ибн Масуд Аллах. И този хадис има един мъченик хадис "Uqbah бин Ghazwan един от придружителите на Аллах" anhu, разказана от Ал-Bazzar ", както и в Ал-Zaqaid (7282). И този хадис също така има и друга мъченик на хадиса на Абу anhu Ал-Khusyani "Tsa'labah Аллах", разказана от Абу Дауд (четири хиляди триста четиредесет и един). И класифицират като Сахих от Ал-Albaani "в Ал Saheehah (494)
източник: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar