Kamis, 05 Juli 2012

An Angels Abair "Aamiin" Nuair a dhéanamh Léitheoireachta An Imam Al-Faatihah

An Angels Abair "Aamiin" Nuair a dhéanamh Léitheoireachta An Imam Al-Faatihah



De réir
Dr Sheikh Fadl bin nóin Dhiaga Dhiaga


Tá téacsanna an oiread sin a thaispeáint go rá an aingil "aamiin" nuair a chríochnaigh sagart ag léamh an al-Faatihah.

I measc na fianaise a léiríonn go bhfuil sé:

A. Al-Imam al-Bukhari narrated ó Abu Huraira Allaah anhu, dúirt sé: "verily an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam dúirt:

إذا قال الإمام (غير المغضوب عليهم ولا الضالين) فقولوا:. آمين, فإنه من وافق قوله قول الملائكة غفر له ما تقدم من ذنبه "

'Más rud é ina shagart léamh: غير المغضوب عليهم ولا الضالين, ansin fhuaimniú tú an' aamiin, '. Toisc go bhfuil sé i gcomhthráth whoever focal (mar is cuí) leis an Beannacht ar an aingeal, ansin beidh a chuid peacaí a mhaitheamh an am atá caite' "[1]

2. Ash-Syaikhani narrated ó Abu Huraira Allaah anhu, a dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam:

إذا قال أحدكم آمين وقالت الملائكة في السماء آمين, فوافقت إحداهما الأخرى غفر له ما تقدم من ذنبه.

"Má deir tú ceann de na 'aamiin', ansin na haingil ar neamh rá 'aamiin', ansin an ceart amháin ag an méid a deir daoine eile, [2] go bhfuil sé go mbeidh bpeacaí anuas a maite." [3]

Tá roinnt rudaí is féidir linn é a thuiscint as an Hadith a rá an aingil "aamiin" ag deireadh na léitheoireachta de al-Faatihah sagairt, agus is é an bhrí an fhocail آمين (aamiin): ". Dhia, chaoin"

Al-Hafiz Ibn Hajar dúirt: "Agus lafazh آمين lena n-áirítear isim ficil, cosúil le lafazh صه, a bhfuil a bhrí go bhfuil 'stoptar suas!' Is é an bhrí a آمين (aamiin) de réir scoláirí an chuid is mó:. 'A Dhia, chaoin" Agus tá mhaíomh nach mar sin, tá sé ach go bhfuil gach rud ar ais go dtí go bhfuil brí. "[4]

Al-Imam al-Bukhari narrated ó 'Ata' go bhfuil an focal آمين paidir. [5]

Toisc go bhfuil sé ar eolas gur thug an Angels syafa'at do dhaoine a guí ag deireadh na léitheoireachta de al-Faatihah sagairt, a dúirt sé leis an aingeal ag rá: 'Aamiin,' a bhfuil brí: ". Dhia, a iarraidh iad a chaoin"

De réir a chuid cairde is féidir, Allah a dhéanamh linn go léir lena n-áirítear a n-ranganna, aamiin. Allah Cé Mahahidup Mahaberdiri féin arís.

[Cóipeáladh ó alaihimul an Fear Tushallii leabhar 'Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, údar an Dr Sheikh Fadl divinity nóin bin Dhiaga, Publisher idarah Turjuman al-Islami, an Phacastáin, d'fhoilsigh An Chéad H 1420 - 2000 AD, i dTeideal Indinéisis: Daoine I Angels Do'akan, Beni Aistritheoirí Sarbeni]



Beannachtaí ar an Angels do Nascadh Daoine Shaff



De réir
Dr Sheikh Fadl bin nóin Dhiaga Dhiaga


Ina measc siúd a fháil sonas le beannachtaí ar Allah agus a chuid aingeal leo iad na cinn a nascadh i gcónaí Shaff, ní bheadh ​​siad a cheadú i bhfolús Shaff.

I measc na fianaise a léiríonn go bhfuil sé:

A. An Imam (ie Ahmad, Ibn Majah, Ibn Khuzaimah, agus Ibn al-Hakim Hibban) narrated ó 'A'ishah anhuma Allaah, dúirt sé: "Tá an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam dúirt:

إن الله وملائكته يصلون على الذين يصلون الصفوف.

"Tá Allah verily agus na haingil bershalawat i gcónaí do dhaoine a nascadh-Shaff Shaff. '" [1]

Al-Imam Ibn Khuzaimah ar fáil don chaibidil a bhfuil an teideal seo a Hadith: ". Caibidil Shalawat trácht ar Dhia agus a Angels chuig an Shaff Daoine Nascadh" [2]

Cé go Imam Ibn Hibban caibidlí a chur ar fáil le teidil seo Hadith: "Achainí Trócaire Dé جل وعلا agus maithiúnas ó Angels do Dhaoine Shaff Nascadh atá Dícheangailte." [3]

2. Imam Ibn Khuzaimah narrated ó 'bin' al-Bara Azib anhuma Allaah, dúirt sé: "alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam chuaigh go dtí gach Shaff ó cúinne amháin go ceann eile cúinne. Chuimil sé shoulders nó ciste de gach ceann dár cófra ag rá:

لا تختلفوا فتختلف قلوبكم.

'An bhfuil tú ag easaontú lena chéile, mar má sin, a bheith cúramach ansin go mbeadh tú a bheith ag teacht salach.' "

Dúirt sé alaihi sallallaahu 'wa sallam freisin:

إن الله وملائكته يصلون على الذين يصلون الصفوف الأول.

"Verily, tá Allah agus an aingil i gcónaí bershalawat do dhaoine a nascadh Shaff Shaff-rá." [4]

Imam Ibn Khuzaimah thabhairt caibidil sa leabhar dar teideal: ". Cuirtear an Chaibidil Maidir Shalawat Dia agus an Angels chun an Phobail Nascadh Shaff Shaff-cuaille" [5]

An compánach an Allaah anhum bhíodh an-mharthanach i líonadh an Shaff folamh. I stair an seó bhfuil rudaí:

An chéad, al-Imam al-Bukhari narrated ó Anas Allaah anhu, alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, dúirt sé:

أقيموا صفوفكم فإني أراكم من ورائي ظهري.

"Déan díreach-Shaff Shaff tú, toisc gur dhearc mé ó taobh thiar de mo dhroim."

"Agus chuir duine againn i gcónaí ar a ghualainn le shoulders de cara atá ar a thaobh, agus a chosa ar an scór a chara." [6]

Dara, Dawud al-Imam Abu narrated ó Nu'man-araid Bashir anhuma Allaah, dúirt sé: "alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam daoine atá os comhair a bhfuil a aghaidh agus ansin dúirt:

أقيموا صفوفكم.

'Déan díreach-Shaff Shaff tú! "(Labhartha trí huaire). [7]

Ansin dúirt sé:

والله لتقيمن صفوفكم أو ليخالفن بين قلوبكم.

'Trí Allah, a dhéanamh beidh díreach Shaff Shaff Dia a dhéanann tú nó rabhadh duit (frithpháirteach) aontaíonn.' "

Dúirt sé: ". Chonaic mé duine a brúite gualainn ar ghualainn le cara in aice láimhe, glúine a glúine, agus rúitín a rúitín" [8]

Azhim Shaykh Muhammad al-Haqq Syamsul 'Abadi dúirt: "Tá an hadiths Is iad na hargóintí a léiríonn an tábhacht a ailíniú-Shaff Shaff i nguí. Agus tá sé mar chuid de na foirfeachta de paidir, gan aon ais nó ar aghaidh níos mó ná aon cheann eile sa Shaff, shoulders séalaithe a ghualainn, knees brúite le chéile leis na glúine, agus rúitíní fastened do na rúitíní. Ach ar an drochuair, tá an Sunnah fhág lá atá inniu ann, agus má tá an Sunnah dhéanamh, ansin beidh go leor daoine rith amach mar a asal fiáin. Innaa lillaahi innaa ilaihi raaji'uun wa. "[9]

Ní Bealtaine Allah Subhanahu wa Ta'ala a dhéanamh linn i measc iad siúd atá drogall ar ceangal Shaff, áfach, féadfaidh an Allah Subhanahu wa Ta'ala ag a chuid cairde a dhéanamh linn go léir lena n-áirítear daoine atá i gcónaí ceangal-Shaff Shaff i nguí ionas go Dia agus a chuid aingeal ag bershalawat i gcónaí dúinn go léir.

Aalamiin Yaa Aamiin Rabbal '.

[Cóipeáladh ó alaihimul an Fear Tushallii leabhar 'Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, údar an Dr Sheikh Fadl divinity nóin bin Dhiaga, Publisher idarah Turjuman al-Islami, an Phacastáin, d'fhoilsigh An Chéad H 1420 - 2000 AD, i dTeideal Indinéisis: Daoine I Angels Do'aka, Beni Aistritheoirí Sarbeni]
_______



Beannachtaí ar an Angels Daoine Bheith I An Ceart Next Nuair Shaff Urnaí


De réir
Dr Sheikh Fadl bin nóin Dhiaga Dhiaga


I measc na daoine atá sásta leis an Angels a blessings ar na daoine atá ar an Imam ceart ag guí. I measc na fianaise go léiríonn sé seo le Hadith narrated ag Imam (ie Abu Dawud, Ibn Majah agus Ibn Hibban) as 'Aa'ishah anhuma Allaah, a dúirt sé, "Tá an sallallaahu Prophet' a dúirt alaihi wa sallam:

إن الله وملائكته يصلون على ميامن الصفوف.

"Allah verily agus a chuid aingeal bershalawat go (sin) atá in-Shaff Shaff ceart. '" [1]

Al-Imam Ibn Majah ar fáil don chaibidil a bhfuil an teideal seo a Hadith: ". Ceart Aghaidh Caibidil Shaff bhua" [2]

Al-Imam Ibn Hibban ar fáil chomh maith sa chaibidil ar an Hadith leis an teideal: ". Trócaire Trócaire ar Dhia agus Achomhairc Urnaí Angels Chun duine éigin i bhfeidhm Shaff Ceart Next Door" [3]

An compánach an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam bhí i gcónaí ag dúil go mór a bheith i gceart (Shaff) an an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam nuair guí.

Imam Muslim narrated ó 'bin' al-Bara Azib Allaah anhu, dúirt sé:

كنا إذا صلينا خلف رسول الله صلى الله عليه وسلم أحببنا أن نكون عن يمينه يقبل بوجهه.

"Má bhí ag guí orainn taobh thiar alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, bhíomar ag iarraidh i ndáiríre a bheith ina láimh dheis, áit a mbeidh sé aghaidh a thabhairt ar ár aghaidh." [4]

Al-Imam ar-Nawawi ar an Hadith ar fáil ar an chaibidil seo leis an teideal: ". Caibidil Urnaí Imam Dianjurkannya Ceart Next Door" [5]

Ali Al-Mulla 'al-Qari Sleachta ó Shaykh Ibn Malik, gur thug sé ta'liq (comments) i Hadith ag rá: ". Seo Hadith Léiríonn an Shaff ghlóir ceart" [6]

Bealtaine Allah Subhanahu wa Ta'ala faoiseamh a thabhairt dúinn go léir chun guí i gcónaí leis an gceart an sagart. Is Allah verily Hearer agus Mahamengabulkan iarraidh.

[Cóipeáladh ó alaihimul an Fear Tushallii leabhar 'Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, údar an Dr Sheikh Fadl divinity nóin bin Dhiaga, Publisher idarah Turjuman al-Islami, an Phacastáin, d'fhoilsigh An Chéad H 1420 - 2000 AD, i dTeideal Indinéisis: Daoine I Angels Do'aka, Beni Aistritheoirí Sarbeni]




Bhíonn i bhfeidhm Angels do Dhaoine Le Bheith I Tosaigh An Shaff Urnaí


De réir
Dr Sheikh Fadl bin nóin Dhiaga Dhiaga


I measc iad siúd atá ádh le hAingil a blessings ar na daoine atá ar thaobh tosaigh an Saff i paidir, go mbeadh sé ar an chéad Shaff, Shaff os comhair an dara nó eile.

Maidir leis an argóint go léiríonn go bhfuil an bershalawat Angels dóibh siúd atá sa Shaff chéad nuair a bhíonn an phaidir a Hadith narrated ag Imam Ibn al-Shahiihnya Hibban sa leabhar, narrated sé ó anhu al-Barra 'Allaah, dúirt sé: "Tá an Messenger de Allaah 'Dúirt alaihi wa sallam:

إن الله وملائكته يصلون على الصف الأول.

"Bershalawat Allah verily agus a chuid aingeal go (sin) atá ag an Shaff gcéad dul síos. '" [1]

'Ali al-Qari nuair ag míniú na bhfocal an sallallaahu Prophet' Al-Mulla alaihi wa sallam: "verily, Allah agus an Mala-bershalawat a crios," a dúirt sé: "Is laghdú de grá Dé, an phaidir chun cabhair Dé i gcónaí dó agus iarratais eile déanta ag an Angels dó. "[2]

Imam Ibn Hibban ar fáil ar an chaibidil seo leis an teideal seo Hadith: ". Míniú Maidir Trócaire ar Dhia agus ar a Iarratais جل وعلا trócaire de Angels Urnaí do Dhaoine sa Shaff Chéad" [3]

Maidir leis an argóint faoi na Angels do blessings ar na daoine a bheith ann ar an Shaff dara ag guí leis na atá ann sa Shaff chéad is Hadith narrated ag Imam Ahmad, Abu Umamah de anhu Allaah ', a dúirt sé: "Tá an Messenger de Allaah alaihi wa sallam dúirt: 'Allah verily agus an bershalawat Angels dóibh siúd atá ann sa chéad Shaff (i nguí) "Ansin dúirt an cara:.'! Agus dóibh siúd atá sa dara Shaff, Messenger de Allah '[ 4] Agus an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam dúirt:' Allah verily agus an bershalawat Angels do dhaoine atá ar an Shaff chéad (i nguí) "Ansin dúirt an cara:. 'Agus an Shaff dara, Messenger de Allah!' Ansin an Prophet sallallaahu 'alaihi wa sallam dúirt:' Agus go (na daoine atá) sa dara Shaff '"[5].

Seo Hadith Léiríonn sé seo go Allah Subhanahu wa Ta'ala agus a Angels bershalawat do dhaoine atá ar an dara Shaff i paidir, ach leis an míniú gur daoine atá ar an Shaff chéad níos mó príomhshrutha ná mar atá siad, mar gheall ar an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam arís agus arís eile ar blessings Allah agus a chuid aingeal do dhaoine atá ar an Shaff gcéad faoi dhó. Laistigh den lúb, le fios ag Shaykh Ahmad ibn 'al-Banna Abdirrahman-go bhfuil de bhua go bhfuil níos mó dóibh siúd atá ar an Shaff gcéad, agus de bhua é go bhfuil an bhua dhó i gcomparáid leis an Shaff dara, mar gheall ar an duine a d'fhág Shaff Ba chóir an chéad a bheith i gcónaí ar garda a bhraitheann bhaint, ionas nach bhfuil sé oiriúnach i na Shaff eile, go dtí nach bhfuil sé faoi urchosc ó na virtues mór. [6]

Maidir leis an argóint go léiríonn go bhfuil an bershalawat Angels do dhaoine atá ag-Shaff Shaff ina cheannaire urnaí i Hadith narrated ag Imam dhá (ie Abu Dawud agus Ibn Khuzaimah) ó 'bin' al-Bara Azib anhuma Allaah, dúirt sé: : "a dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam:

إن الله وملائكته يصلون على الصفوف الأول.

"Allah verily agus a chuid aingeal bershalawat go (sin) atá i-Shaff thús cadhnaíochta Shaff. '" [7]

Imam Ibn Khuzaimah thabhairt seo hadeeth i caibidil ar Shahiihnya leis an teideal: ". Caibidil Maidir Shalawat Allah agus a Angels a Shaff Shaff-cuaille" [8]

I stair an Imam ar-Nasa-i, arsa an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam:

إن الله وملائكته يصلون على الصفوف المتقدمة.

"Allah verily agus a chuid aingeal bershalawat go (sin) atá i-Shaff Shaff thús cadhnaíochta." [9]

Mar fhocal scoir, go Allah Subhanahu wa Ta'ala agus a Angels bershalawat do dhaoine atá ar an Shaff chéad paidir, na daoine atá ar an dara Shaff, agus daoine atá ag-Shaff Shaff chun tosaigh. Ach an blessings ar na daoine atá ar an Shaff chéad príomhshrutha i bhfad níos mó ná-Shaff Shaff eile.

Dá bhrí sin, níl fiú amháin tuarascáil go nochtann an tosaíocht atá ag na daoine atá ar an Shaff chéad uair i nguí, ina bhfuil narrated ag al-Imam al-Bukhari ó Abu Huraira Allaah anhu, dúirt sé: "verily, dúirt alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam :

لو يعلم الناس ما في النداء والصف الأول ثم لم يجدوا إلا أن يستهموا عليه لاستهموا.

"Má tá daoine ar an eolas (an luach saothair) atá ar an glaoch chéad phaidir agus Saff, ansin ní bheidh siad é a fháil ach amháin a chur le chéile [10], ba mhaith leo a dhéanamh ar an gcrannchur. '" [11]

May Allah a dhéanamh linn go léir lena n-áirítear daoine a bhí i gcónaí ar an chéad Shaff lena virtues. A Dhia chaoin, yaa yaa Hayyu Qayyuum.

[Cóipeáladh ó alaihimul an Fear Tushallii leabhar 'Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, údar an Dr Sheikh Fadl divinity nóin bin Dhiaga, Publisher idarah Turjuman al-Islami, an Phacastáin, d'fhoilsigh An Chéad H 1420 - 2000 AD, i dTeideal Indinéisis: Daoine I Angels Do'aka, Beni Aistritheoirí Sarbeni]



Angel Rialú Feithimh A Dhaoine Cé Suigh Urnaí



De réir
Dr Sheikh Fadl bin nóin Dhiaga Dhiaga


I measc na daoine atá sásta leis an iarratas le haghaidh maithiúnais agus guí an Angels is seirbhíseach a bhí ina suí le linn an mosque do paidreacha i stát ag fanacht wudoo '.

Imam Muslim narrated ó Abu Huraira Allaah anhu, dúirt alaihi an fíor Prophet sallallaahu 'wa sallam:

أحدكم ما قعد ينتظر الصلاة في صلاة ما لم يحدث تدعو له الملائكة:. اللهم اغفر له اللهم ارحمه "

"Níl sé ar cheann de tú i do shuí ag fanacht leis an paidir, chomh fada agus a bhfuil sé i stát íonachta, ach beidh an Angels mendo'akannya: 'O Allah, logh dó. A Dhia, chun aire a thabhairt dó. '"[1]

Imam Ibn Khuzaimah narrated freisin seo Hadith sa leabhar Shahiihnya agus dar teideal sé: "bhua Chaibidil shuí Feithimh i mosque sa Chreat na Urnaí, agus an Rialú Angel Angel Shalawat air, Nach bhfuil sé Chun cur isteach ar Eile agus Wudhu'nya fada Not Clear." [ 2]

Allahu Akbar! Tá sé carthanas go bhfuil an-éasca a dhéanamh, ach an luach saothair is ollmhór. D'iarr duine éigin ina suí di i stát de am feithimh wudoo 'chun guí, mar sin amhail is dá raibh sé ag guí agus an mendo'akannya Angels mar sin faigheann sé maithiúnas ó Allah Subhanahu wa Ta'ala agus a ghrá.

O Allah, ná bac dúinn, ár deartháireacha, go bhfuil ár gcuid páistí freisin de carthanas an-uasal agus atá lán de blessings. Chaoin, a Thiarna Almighty níos sublime.

Na scoláirí ar an Salaf linn a chinneadh an-é seo a dhéanamh carthanas an-uasal, agus i idir an seó mar go bhfuil sé le tráchtaireacht ón Imam Ibn al-Mubarak, ó ibn 'Ata' mar-Sa-ib, dúirt sé: "Tháinig muid go Abdirrahman Abu ' Sulami-mar-a bhí sí 'Abdullah bin Hubaib-bás ag fanacht sa mosque. Ansin dúirt muid: 'Bheadh ​​sé go deas má bhogann tú go dtí an leaba, toisc go autsar (níos compordaí).' "

Al-Husain-aon-scéalaí dúirt sé, "is brí Autsar níos compordaí."

Dúirt sé: "Mar sin, agus mar sin de a bhaineann le dom, i ndáiríre, dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam:

لا يزال أحدكم في صلاة ما دام في مصلاه ينتظر الصلاة.

'I gcónaí a fháil ar cheann de tú an luach saothair chomh fada agus a bhí ag guí sé i mosque áit a ghuigh sé ag fanacht leis an phaidir.' "[3]

I stair an Ibn Sa'ad a deir: "aingeal ag dúirt: 'O Allah, logh dó. A Dhia, chun aire a thabhairt dó. '"

Sé (Abdirrahman Abu 'mar-Sulami) dúirt: ". Ba mhaith liom bás nuair a bhí mé sa mosque" [4]

A Dhia, déan trócaire ar do ghiolla, agus a dhéanamh linn mar dhaoine a raibh an chosáin. Chaoin, a Dhia féin, O Yang Mahahidup Mahaberdiri arís.

Eile de bhua a bheith faighte ag na daoine a suí ag fanacht leis an bhua paidir-ar na Allaah, an Messenger de alaihi Allah sallallaahu 'wa sallam thug an dtuairisc sásta go bhfuil na daoine a prayed ag am an urnaí agus Iqamat, surely tá sé paidreacha ní a dhiúltú. An (Imam Ahmad, Imam Ibn Khuzaimah, Imam agus Imam Ibn Dhi Hibban-ya-uddin al-Maqdisi) Imam anhu narrated ó Anas Allaah, dúirt sé: "alaihi Rasululah sallallaahu 'wa sallam dúirt:

إن الدعاء لا يرد بين الأذان والإقامة, فادعوا.

'Ní bheidh paidir verily (a thairiscint) sa ghlao chun urnaí agus Iqamat a dhiúltú, mar tá sé berdo'alah.' "[5]

Imam Ibn Khuzaimah chruthú caibidlí sa Hadith leis an teideal: "Caibidil Dianjurkannya Idir Adhan agus Iqamat guí le súil go Nach mór an diúltaithe paidreacha."

A Dhia, a dhéanamh paidir mar do bhronntanas a chur chugainn. Gach ár iarratais chaoin, a Thiarna na slua.

[Cóipeáladh ó alaihimul an Fear Tushallii leabhar 'Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, údar an Dr Sheikh Fadl divinity nóin bin Dhiaga, Publisher idarah Turjuman al-Islami, an Phacastáin, d'fhoilsigh An Chéad H 1420 - 2000 AD, i dTeideal Indinéisis: Daoine I Angels Do'aka, Beni Aistritheoirí Sarbeni]


Tá an aingeal ar achainí thrócaire do Dhaoine Cé Codladh I stáit Oíche Naofa (cailín Tá sé saor)



De réir
Dr Sheikh Fadl bin nóin Dhiaga Dhiaga


I measc na daoine atá sásta leis an paidir ar an aingeal tá daoine a chodail an oíche i stát íonachta. I measc na fianaise a léiríonn go bhfuil sé:

A. Al-Imam Ath-Thabrani narrated ó Ibn 'Abbas anhuma Allaah go sallallaahu Prophet' a dúirt alaihi wa sallam:

طهروا هذه الأجساد طهركم الله, فإنه ليس من عبد يبيت طاهرا إلا بات معه في شعاره ملك, لا ينقلب ساعة من الليل إلا قال: اللهم اغفر لعبدك فإنه بات طاهرا.

"Móraim do chomhlachtaí, féadfaidh an Dia sanctify duit, toisc go raibh aon seirbhíseach codladh na hoíche i stát íonachta ach beidh aingeal a bheith leis i syi'aar [1], ní raibh an am amháin aige cas timpeall ach beidh an aingeal rá : 'O Allah, logh do sheirbhíseach, mar gheall ar chodail sé an oíche i stát íonachta.' "[2]

2. Al-Imam Ibn Hibban narrated ó Ibn 'Umar anuma, dúirt sé: "Tá an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam dúirt:

من بات طاهرا بات في شعاره ملك, فلم يستيقظ إلا قال الملك: اللهم اغفر لعبدك فلان, فإنه بات طاهرا.

"Iad siúd a chodladh i kedaan naofa, ansin beidh an Angels a bheith leis i na héadaí Agus ní aingeal ach dhúisigh sé suas prayed:. 'O Allah, logh é do sheirbhíseach amhlaidh agus mar sin de mar gheall ar chodail sé i stát íonachta.'" [3]

Imam Ibn Hibban tús a chur leis an teideal seo Hadith: "Tá an aingeal an Iarratais trócaire Do Dhaoine atá ag codladh i staid an Oíche Naofa nuair Wake sí suas."

I measc na comhdhúile is féidir a fhoghlaim ó na Hadith thuas:

An Chéad: Beidh an Angels a bheith leis ina éadaí. Ba é an cara is fearr agus is uasal, má tá freagraí ar dhaoine a chodladh sa kedaan naofa amháin sin, ansin bheadh ​​sé go leor.

An Dara: An aingeal sheoladh tríd an Allah Subhanahu wa Ta'ala do maithiúnas begging air gach uair a chas sé timpeall ar an oíche, agus nuair a dhúisigh sé as a chodladh.

Allahu Akbar! Tá carthanas go bhfuil an-éasca a dhéanamh, ach an luach saothair ollmhór!

Agus ní hamháin seo, níl fiú amháin tuarascáil a léiríonn an bhua na ndaoine a chodail an oíche i stát íonachta. Bhí narrated Mar sin, go bhfuil ag an Imams dhá, Imam Ahmad agus Imam Abu Dawud ó Mu'adh araid companions Jabal de Allaah anhu, alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, dúirt sé:

ما من مسلم يبيت على ذكر طاهرا فيتعار من الليل فيسأل الله خيرا من الدنيا والآخرة إلا أعطاه إياه.

"Níl sé ina Moslamach, chaith oíche i stát de dhikr de Allah agus i stát íonachta, ansin wakes sé suas [4] i oíche amháin agus prayed ar mhaithe leis an domhan nó ina dhiaidh seo phléadáil do Dhia ach beidh Allah dheonú a iarraidh." [5]

An féidir tuiscint a bhaint as an Hadith go bhfuil codlata i stát íonachta i measc na cúiseanna paidir arna dheonú ag Allah Subhanahu wa Ta'ala, mar gheall ar an Mashduuq luaith-Shaadiqul (righteous agus call) a labhraíonn le revelation, go bhfuil ár uasal Prophet sallallaahu 'Dúirt alaihi wa sallam gur daoine a chodladh i stát íonachta agus dhikr ansin fuair sé suas agus begged ar mhaithe leis an domhan nó na dhiaidh, ansin beidh Allah Subhanahu wa Ta'ala dheonú an achainí.

Bealtaine Allah Ta'ala Tá áthas a dhéanamh linn go léir a thagann isteach sa ghrúpa seo. Chaoin, a Thiarna Almighty níos sublime.

[Cóipeáladh ó alaihimul an Fear Tushallii leabhar 'Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, údar an Dr Sheikh Fadl divinity nóin bin Dhiaga, Publisher idarah Turjuman al-Islami, an Phacastáin, d'fhoilsigh An Chéad H 1420 - 2000 AD, i dTeideal Indinéisis: Daoine I Angels Do'aka, Beni Aistritheoirí Sarbeni]



Sainmhíniú ar éirí as


De réir
Dr Umar 'Abdullah bin' ad-Dumaiji


A. Tuisceana Lughawi (I Bahasa).
An focal "التوكل" a thagann as an focal "وكل". Tá sé sin,
"وتوكل عليه واتكل وكل بالله" ciallaíonn a thabhairt suas don Eisean. [1] Chomh maith leis sin, "وكل إليه الأمر وكلا ووكولا" rud a chiallaíonn a thabhairt suas agus a fhágáil dó. [2]

Chomh maith, "رجل وكل ووكلة" cosúil leis an focal "humazah" agus "tukalatun" rud a chiallaíonn duine lag a léiríonn a ghnó le duine éigin eile ag an am céanna ag brath ar sé [3] dúirt Al-Azhari.:

رجل وكلة إذا كان يكل أمره إلى الناس

"D'iarr duine éigin ar a dtugtar 'Wukalatun,' má thug sé a ghnó le duine éigin eile." [4]

Agus an frása, "وفرس واكل" ciallaíonn ag brath ar na marcaigh sa léim agus éilíonn Punch.

Agus an focal "الوكيل" berwazan fa'iil bhrí maf'ul, is é sin, iad siúd a chuirtear de chúram le gnóthaí an úinéir an ghnó. Al-Azhari dúirt sé, "Glaoite 'وكيل', toisc go bhfuil bronnadh sé ina úinéir an ghnó (is ionann) an t-údarás dó a chríochnú a ghnó agus dá dtagraítear sé mar [5] 'موكول إليه'"

Tá cuid acu léirmhíniú an focal "الوكيل" mar "الكافل" ie go bhfuil na ráthaíochtaí. Raghib deir, "Tá an focal 'الواكيل' níos ginearálta, mar ní mór gach wakiil kafiil, ach ní gach wakiil sé mar kafiil." [6]

An focal "التوكيل" ciallaíonn, má tá tú ag brath ar dhaoine eile agus a dhéanann tú é mar ionadaí duit féin.

An focal "توكل" berwazan "تفعل" an focal "الوكلة" nó "وكلة" rud a chiallaíonn an seó agus an míchumas a bheith ag brath ar dhaoine eile [7]. Agus is é isimnya [8] "التكلان".

Ibn al-Athir dúirt sé, "a deir sé توكل بالأمر ', más rud é cur chun feidhme ina ábhar clúdaithe. 'وكلت أمري إلى فلان', ciallaíonn sé go chlaon mé dó ag an am céanna bhí dídean sa affair. Agus freisin toscairí an t-ábhar féin [9]. Agus uaireanta an dá chéile.

Ar-Raghib al-Ashfahani dúirt sé, "Tá an focal 'التوكل' a dúirt an dá thaobh. Deir sé, 'توكلت لفلان', rud a chiallaíonn cumhacht serahi mé dó. Agus tá sé sin chomh maith, 'وكلته فتوكل لي', rud a chiallaíonn mé nithe a fhágáil dó ionas go léiríonn sé dom. Agus ciallaíonn an focal 'توكلت عليه' lean mé air. "[10]

Bunaithe ar an mhéid sin roimhe seo, tá sé i gceist ag an bhfocal الوكالة Tá dhá ghné:

An Chéad: التوكيل, is ionann sin agus i láthair.

An Dara:. التوكل rud a chiallaíonn reáchtáil an tasc atá bunaithe ar an ionadaíocht a thug an giver ar chearta [11]

Mar sin, go bhfuil cuid de réir bhrí an fhocail. Agus tá roinnt brí eile, agus anseo agam nach raibh aon ghnó a insint mar nach raibh aon bhaint acu le cad atá i gceist anseo.

B. Le sainiú an téarma.
Réir bhrí an téarma "توكل" (tawakkul), ansin féachaint air ón seasamh a nochtann ar cheann de na stáit an ae atá deacair le buille faoi thuairim ag teorainn áirithe. Dá bhrí sin, bhí léirmhínithe go leor de na scoláirí i bhfoirmeacha éagsúla. Mar atá nach bhfuil ann iad a léirmhíniú, agus níl freisin léiriú de ghnáth trí úsáid a bhaint as na cúiseanna agus na tosca, nó an luach nó cuid de a bhrí, mar is é an saincheaptha an Salaf i lena léiriú.

I measc na cúiseanna go bhfuil difríocht an stáit sin de chroí agus gníomhais tá sé an-deacair a buille faoi thuairim a nochtadh agus le cinnteacht (srian) i bhfocail. Dá bhrí sin, ar an éirí as oifig. Al-Ghazali dúirt sé, "... Níl sé soiléir ó thaobh brí agus deacair ó thaobh carthanas." [12]

Toisc nach bhfuil siad ag tabhairt faoi na nóisin le tuiscint bhunúsach ar an téarma, ach tá siad ceaptha amháin a mhíniú ar an tábhacht a bhaineann leis na critéir nó ar staid an duine a deir nó fiú le éisteoir áfach, nó cúiseanna eile a chothabháil.
Dá bhrí sin, is cosúil teacht chun cinn lena léirmhíniú agus lahiriyahnya mar má tá difríocht agus athrú, atá go bunúsach tá sé comhdhéanta de chodanna éagsúla de réir bhrí ginearálta an focal féin nó an t-éirí an leitheadúlacht, tionchar, agus luach.

I measc an ceann is tábhachtaí de na léirmhínithe go bhfuil:

A. Abbas Ibn 'anhuma Allaah a deir, "Is é sin, go hiomlán muinín i nDia [13]".

2. Imam Ahmad dúirt sé, "Ciallaíonn an éirí as cinneadh a dhéanamh ar an gcuardach leis an éadóchas a bheith [14]."

Agus dúirt sé freisin, "Ciallaíonn an focal éirí as oifig faoi bhráid Allah Almighty gnóthaí Tsanuhu chomh maith le muinín go hiomlán dó." [15]

3. 'Abdullah ibn Dawud al-Khuraibi [16] a deir, "a chonaic mé an t-éirí mar husnuzhan (ceachtar claonadh) le Dia." [17]

4. Syaqiq bin Ibrahim [18] dúirt sé, "Ciallaíonn an éirí as suaimhneas intinne ar cad a bhí geallta ag Dia Almighty." [19]

5. Iarradh ar Al-Hasan mar gheall ar an éirí as oifig, d'fhreagair sé, "Is é sin, is toil leis an Dia Almighty"

6. Nuair a d'iarr ar an éirí as oifig, 'Ali ibn Ahmad al-Busyanji [20] a deir, "Briseadh amach as an cumhacht agus neart agus cumhacht agus neart na daoine cosúil leatsa." [21]

7. Ibn Jauzi rahimahullah dúirt cuid acu, "isteach i do ghnóthaí Dé, mar fhoirm muinín iomlán ina dea-bhainistíocht." [22]

8. Ibn al-Rajab Hanbali dúirt sé, "Is é sin, an hearts brath iarbhír do Dhia Almighty a fháil ar mhaithe le gnóthaí agus dhiúltaigh siad dochar don domhan ar fad agus na dhiaidh." [23]

9. Al-Hafiz Ibn Hajar dúirt sé, "Tá cuid a rá, 'Is é sin, cas ar thuairimí na cúiseanna éagsúla tar éis ullmhaithe do.'" [24]

10. Abd Shaykh 'Abdullah Muhammad bin bosca bruscair' al-Wahhab dúirt sé, "Is é sin an gníomh de chuid seirbhíseach quieuit a ghnó a Allaah ina n-aonar, nach bhfuil aon pháirtí a dó i ngach gnóthaí, idir chúrsaí creidimh agus gnóthaí worldly." [25]

11. B'fhéidir gurb é an sainmhíniú is gaire d'fhéadfadh a chur le chéile na gcodanna éagsúla de na nithe thuas a rá, "Sin é an stát de chroí a thagann as an eolas ar Dhia, creideamh i sé aontacht a chruthú, a rialú, ag tabhairt an dochar agus tairbhe, agus diúltú a thabhairt. Cad a bheidh sé uachtanna, a tharlóidh agus nach bhfuil an méid atá ag teastáil, ní bheadh ​​sé tarlú. Mar sin, níl aon gá a bheith ag brath air ag aon uair amháin gach rud a thabhairt suas dó ag an am céanna a bhraitheann calma agus muiníneach leis. Chomh maith leis sin Creidim go hiomlán maidir le leordhóthanacht atá ann cheana i dó ar cad lean sé ar Eisean. "[26]

[Cóipeáladh ón leabhar Ag-tawakkul alallaahi 'Ta'aalaa, údar an Dr Umar 'Abdullah bin' ad-Dumaiji, an Indinéis TUIGIM Edition éirí as oifig Leaning Gach gnóthaí a Allah Almighty, aistritheoir M. Abdul Ghaffar E.M. Foilsitheoirí Reader Ibn Kathir, Rabi al-Awwal 1426H Aibreán 2005M]



Cineál d'éirí as oifig



De réir
Dr Umar 'Abdullah bin' ad-Dumaiji


Mar atá ráite againn cheana go bhfuil an t-éirí ar staid chúrsaí a eascraíonn as an leagan amach, i gcás nach mbeidh an nádúr an éirí as a bheith foirfe, ach amháin i gcás dó. Dá bhrí sin, Ibn al-Qayyim dúirt sé, "tá sé áitithe go bhfuil i bhfad an chine daonna a léirmhíniú go hiomlán leis an éirí as mar iontaobhas agus é a dhéanamh mar éirí as oifig féin an nádúir. Agus tá roinnt a léirmhíniú mar thabhairt suas. Daoine eile a léiriú é chomh thabhairt suas. Dá bhrí sin is féidir a fheiceáil go bhfuil an seasamh éirí as oifig a aontú leis an rud ar fad. "[1]

Tá roinnt scoláirí a léiriú go bhfuil an t-éirí ainmnithe mar aon ní amháin, dhá nó trí de na gnóthaí. Ibn al-Qayyim agus glao sé ag céimeanna cúpla [2], mar seo a leanas:

A. Know an Tiarna agus a Tréithe, go mbeadh sé an cumas, údarás, leordhóthanacht, deireadh gach gnóthaí ina eolaíocht, a chuma a uachta, an creideamh i leordhóthanacht na a chosaint, agus foirfeacht a fhorghníomhú sannadh cad dó, agus nach bhfuil aon chréatúr Is féidir áitiú an bpost seo. [3]

Rahimahullah Ibn al-Qayyim dúirt sé, "ma'rifat (eolas) is é seo an chéad leibhéal, áit a chur seirbhíseach a chos sa éirí as (post)." [4]

Sleachta sé freisin an frása a Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah bhfuil Allaah trócaire, is é sin: "Dá bhrí sin, ní bheadh ​​an éirí as a bheith fíor agus tá sé deacair a shamhlú go bhféadfaí a dhéanamh ar fealsamh nó grúpaí Qadariyah (ghrúpaí gur diúltú na tréithe Dé), a deir go bhfuil i nádúr bhfuil Dia na cumhachta rud nach féidir a uachtanna nó ó rang Jahmiyah a negates an carachtar Dé Almighty. Agus nach bhfuil an t-éirí ag dul ceart, ach amháin as an AHL-ul-Ithbat (Ahlus Sunnah). "[5]

Ibn al-Qayyim dúirt sé, "Bhí siad, go bhfuil an Fhealsúnaí agus Saxon Qadariyah a breaker chroí do na sráide, an croí dó féin na Creator agus an grá Allah Subhanahu wa chroí Ta'la." [6]

Cén chaoi a bhféadfaí iad a shamhlú é-é sin, an t-éirí go Allah Subhanahu wa Ta'ala, fad a dhiúltú siad eolas ar Allah Subhanahu wa Ta'ala nithe beaga chomh maith le diúltú dó de na hairíonna de al-ficil al- ikhtiyariyah (gníomhais huachtanna), beidh de dhia, agus beidh.

2. Cinneadh de na cúiseanna, cothabháil, agus cur i bhfeidhm.
Is é sin, ní bheidh an t-éirí de seirbhíseach a bheith díreach agus fíor, ach amháin a bhunú ar na cúiseanna, toisc go raibh an t-éirí an cúis leis an is cumhachtaí sa culprit a thabhairt suas dó. Chuid is mó de na mystics a thuiscint go bhfuil an cinneadh de na cúiseanna is féidir a stain an éirí as agus penafiannya (peniadaannya) a éirí as oifig foirfe.

Sa chás seo, tá siad roinnt tuairim go cothrom-aitheanta go maith, beidh an plé a chur i láthair chomh maith le fhrisnéis dó a thuilleadh, le cúnamh Dé. Ach nach bhfuil, san áireamh go bhfuil na foirfeachta d'éirí as oifig bunaithe ar na cúiseanna agus ag brath air, chomh maith le foirceannadh a croidhe, a bheidh sonraithe mar déanaí dijelasskan.

Dá bhrí sin, ní bheidh an t-éirí a bheith foirfe, ach amháin ag deireadh na cúiseanna a spleáchas croí agus slándáil phearsanta air, mar sin uaireanta gearradh sé amach uaidh agus lean sé leis uaireanta. Ach a fhios ag Allah Subhanahu wa Ta'ala an níos fearr. [7]

3. Neartú na croí ar bhonn aondiachas.
Nach bhfuil d'éirí as oifig a mheas seirbhíseach fíor a mheas i gceart tauhidnya ar aon nós. Go deimhin, ar an mór inneachar sár-éirí go bhfuil aontacht san ae. Dá bhrí sin, chomh fada agus tá sé fós i mo chroí tá naisc den shirk, ansin a mheas tawakkalnya lochtach. Cé chomh fada an íonacht aondiachas, a mhéid a bhfuil sé chomh maith measúnú ar éirí fíor. [8]

4. Croí scíthe a Allah Subhanahu wa Ta'ala agus sílim socair agus serene, agus muinín go hiomlán ar a bhainistiú, mar a mhol roinnt intleachteach: "Daoine a bhfuil muinín-aon Is cosúil le leanbh, ní fhios agam cad a d'fhéadfadh sé a dhéanamh le cosaint , mura rud é na máthar chíche. Den sórt sin ansin tá na daoine aonair iontaobhas, ina ní féidir leis a thógáil tearmann, ach amháin ar a Tiarna ina n-aonar. "[9]

Dá bhrí sin, is féidir Ibn al-Qayyim Allaah tá trócaire rá, "éirí as oifig é an bhrí a ghabhann leis an dá Basics: muinín agus ag brath ar. Is é seo an bunúsach: إياك نعبد وإياك نستعين '. Amháin aoibheann liom thú a aithint agus Thee ach raibh mé ag iarraidh chun cabhair' "[10] [11]

5. Kindly shíl do Dhia Almighty.
Tá sé léiriú ag roinnt daoine a bhí an chéad Labhair faoi. Tá sé seo ar cheann de na piléir éirí as oifig, nach féidir a éirí as cur síos a dhéanamh, ach amháin ó dhaoine a berhusnuzhan (cineálta shíl) a Allah Subhanahu wa Ta'ala.

Rahimahullah Ibn al-Qayyim dúirt sé, "Is í an fhírinne gur thóg Dia di husnuzhan chun an t-iontaobhas amháin i dó, toisc go raibh an t-éirí shamhlú dóibh siúd a bheith mar an sprioc de amhras agus tá freisin éirí as oifig ar an chuid den gan choinne. amháin a fhios ag Dia is fearr. "[12]

Dá bhrí sin, tá Allah Almighty dúirt i gceann Hadith qudsi, "ag brath mé ar mo dochar do sheirbhísigh i gcoinne me." [13]

Trí lá roimh a bhás, tá alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam dúirt:

لا يموتن أحدكم إلا وهو يحسن الظن بالله تعالى

"Ná lig éagfaidh aon cheann de tú, ach bhí sé i stát de chineál a chreidtear a Dhia Almighty." [14]

6. Croí a thabhairt suas don Eisean agus gach fachtóir go thoradh air a tharraingt agus a ghearradh go léir perintangnya amach.
Tá sé seo foirm den scoth a chur faoi bhráid Allah Subhanahu wa Ta'ala, mar sin ní fheicfidh sí a bheidh, ach cad é atá ag teastáil Allaah, ní grá, ach cad grá aige, ní fuath, fuath, ach amháin an méid dó, agus ní a dhéanamh nó a fhágáil, ach amháin an méid atá i gceannas ag Dia é a dhéanamh nó é a fhágáil.

Agus is é seo an réadú de réir bhrí 'ubudiyah (dhaoirse) foirfe chun Allah Ta'ala. Agus sin an bhrí an Hadith an iontaobhaí (Allah), a dúirt:

... وما يزال عبدي يتقرب إلي بالنوافل حتى أحبه, فإذا أحببته كنت سمعه الذي يسمع به, وبصره الذي يبصر به, ويده التي يبطش بها, ورجله التي يمشي بها, وإن سألني لأعطينه, ولئن استعاذني لأعيذنه ...

"... Agus mo sheirbhíseach i gcónaí níos cóngaraí do mo chleachtas sunnah leis an gcleachtas is-sin grá agam dó. Agus dá mbeadh grá agam dó, ansin beidh mé ag éisteacht go úsáid sé a chloisteáil, súile a úsáid sé a chuardach, airm a úsáid sé a ionsaí, agus gur úsáid sé a cosa chun siúl. Agus má iarrann tú dom beidh mé a thabhairt surely air, agus má tá tú ag iarraidh ar an chosaint dom é a chosaint ndéanfaidh mé cinnte ... "[15]

7. Thabhairt suas Féin. [16]
Tá sé seo atá arna léiriú ag Imam Ahmad agus daoine eile. Ibn al-Qayyim dúirt sé, "go dtabharfar suas an spiorad, substaint, chomh maith leis an nádúr d'éirí as oifig. Eadhon, an dearcadh thabhairt suas do Dhia go léir gnóthaí, agus é a chur air le dóchas, gan comhéigean agus éilimh. "[17]

Dá bhrí sin, d'éirigh as an díorma meán ag an am céanna iad féin as cumhacht agus neart agus a chur isteach go léir ach amháin maidir le gnóthaí Penguasannya [18] An Mighty, sublime arís. I paidreacha, aithris alaihi an Shallalahu Prophet 'wa sallam:

اللهم أسلمت وجهي إليك, وفوضت أمري إليك.

"O Allah, I mo aghaidh a chur faoi bhráid tú agus pasrahkan mo ghnó mé a thabhairt duit." [19]

Agus mar gheall ar an believers as measc na teaghlaigh de Pharaoh dúirt sé i an focal de Allah, an exalted:

وأفوض أمري إلى الله إن الله بصير بالعباد

"... Agus a chur faoi bhráid mé mo affair a Allah. Is Allah verily Seer de chuid seirbhíseach "[Al-Mu'min: 44].

Leanadh leis an soláthar de luach saothair do na éirí as oifig, a dúirt sé:

فوقاه الله سيئات ما مكروا

"Mar sin, Dia a choinneáil as a n-olc guile ..." [Al-Mu'min: 45]
.
Ibn Jarir Tabari narrated leis an sanadnya mar-Sya'abi, a dúirt sé, "Syatir [20] Ibn Sahl shuigh uair amháin in aice Masruq, ansin Syatir a rá, is féidir leat insint dom cad a chuala tú ó Ibn Mas'ud, mar sin beidh mé údar maith agat nó mé a insint duit go mbeidh tú féin a chosaint? Masruq dúirt ansin, 'No Ach, tá tú ar an eolas go mbeidh mé údar tú "Ansin dúirt sé, 'Chuala mé Ibn Mas'ud dúirt sé,' Cinnte an véarsa is mó i al-Qur-ina bhfuil thart ar:. Tafwiidhan [21] (aighneacht féin), is é sin, 'Agus beidh whoever iontaobhas amháin i Allah Allah leor (is gá) é.' [22] Masruq dúirt sé, 'Tá an ceart agat.' "[23]

8. Ridha.
Ibn al-Qayyim dúirt sé, "Ridha bhí mar thoradh ar an éirí as. Agus iad siúd a léirmhíniú [24], agus mar sin léirmhíníonn sé le luach agus sochair mór. Dá bhrí sin, más rud é an t-iontaobhas-aon dó go hiomlán, a bheadh ​​sé a bheith sásta gan amhras leis an méid atá déanta ag an dipasrahinya páirtí. "[25]

Shaykh al-Islam Dúirt an bheannacht agus timpeall bhfuil ag éirí as i ndán (a éirí as roimh an teagmhas, agus an pléisiúr tar éis na hócáide). [26]

Dá bhrí sin, daoine a muinín i nDia amháin roimh an ngníomh agus áthas ar an méid atá leagtha amach agat dó tar éis an ghnímh, rud a chiallaíonn sé déanta 'ubudiyah, nó bhrí. [27]

Agus tá Allah Subhanahu wa Ta'ala a réiteach ar an dá ina bhfocail:

ولو أنهم رضوا ما آتاهم الله ورسوله وقالوا حسبنا الله سيؤتينا الله من فضله ورسوله إنا إلى الله راغبون

"Más rud é go raibh siad i ndáiríre sásta leis an méid a thug sí Allah agus a Messenger dóibh, agus dúirt: 'Allah is leor dúinn, beidh Dia a thabhairt dúinn roinnt de chuid bounty, agus dá bhrí sin (freisin) a Messenger, Surely againn siúd tá súil i nDia, '(mar sin bheadh ​​sé níos fearr dóibh) "[Ar-Tawbah: 59]..

Mar a alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam freisin a réiteach eatarthu sa phaidir a mhúin sé Istikharah a chompánaigh, mar a múineann sé chomh maith le litir ó al-Qur-ar dóibh, i gcás ag tús na paidreacha, sé dúirt:

اللهم إني أستخيرك بعلمك, وأستقدرك بقدرتك, وأسألك من فضلك العظيم

"Alah Sea, go deimhin, impigh mé ort chun treoir a thabhairt dod eolaíocht, phléadáil leis an cumhacht ag Thy reachtanna, agus impigh mé é Do ghrásta iontach."

Agus é seo éirí as oifig agus tafwidh (suas). Ansin dhún sé é ag iarraidh paidreacha ar an taitneamh a Beannacht air:

واقدر لي الخير حيث كان, ثم أرضني به

"A bhunú maith liom an dea-uair é, ansin na daoine a dhéanann áthas orm an fhoráil seo." [28]

Agus is i measc na paidreacha a ghuigh sé ina paidir mar seo a leanas: "... وأسألك الرضا بعد القضاء" (". ... Agus impigh mé an taitneamh i ndiaidh a dhéanamh suas '(réiteach))" [29]

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyah dúirt sé, "an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam d'iarr tú tar éis an sásamh a dhéanamh suas', mar ag an am sin idir an cineál pléisiúir roimh, toisc go ndáiríre tá sé cinneadh a dhéanamh go bhfuil áthas air má fhaigheann tú é, mar gheall ar fad beidh sé teralisasi ridhaan ina dhiaidh sin." [ 30]

Dá bhrí sin tá na hocht leibhéal, cuid acu mar chuid de na cúiseanna agus na hailt éirí as oifig, agus tá chomh maith le cuid de luach agus tionchar a imirt, agus cuid acu chuid dá bhrí. Ciallaíonn sé duine ar bith a perfected sé perfected stáisiún d'éirí as oifig arna chinneadh ag an am céanna air. Agus más rud é nach duine amháin acu, ciallaíonn laghdú easnaimh a luach tawakkalnya comhfhreagrach. Agus fhios Allaah is fearr.

[Cóipeáladh ón leabhar Ag-tawakkul alallaahi 'Ta'aalaa, údar an Dr Umar 'Abdullah bin' ad-Dumaiji, an Indinéis TUIGIM Edition éirí as oifig Leaning Gach gnóthaí a Allah Almighty, aistritheoir M. Abdul Ghaffar E.M. Foilsitheoirí Reader Ibn Kathir, Rabi al Awwal 1426 H - Aibreán 2005 M]






foinse: http://almanhaj.or.id/


Tidak ada komentar:

Poskan Komentar