Jumat, 13 Juli 2012

Tabarruj v oblékání, Alláh říká:. قل من حرم زينة الله التي أخرج لعباده والطيبات من الرزق .. "Rci:" Kdo je Bůh chraň, šperky jeho, které bylo vydáno za své zaměstnance, a (kdo znovu, která zakazují) dobrá výživa "Rci:" Celkově (součást dodávky) pro ty, kteří věří v život světa (k nim stejně) v den zmrtvýchvstání "[al-A'raaf: 32]


Tabarruj v oblékání, Alláh říká:.
قل من حرم زينة الله التي أخرج لعباده والطيبات من الرزق ..

"Rci:" Kdo je Bůh chraň, šperky jeho, které bylo vydáno za své zaměstnance, a (kdo znovu, která zakazují) dobrá výživa "Rci:" Celkově (součást dodávky) pro ty, kteří věří v život světa (k nim stejně) v den zmrtvýchvstání "[al-A'raaf: 32]

.

Tabarruj, make-up ALA Neznalost moderní ženy

Podle
Abdullah bin duchovní Al-Buthoni Taslim, MA


Tabarruj v šatech
Jak informace jsme již bylo uvedeno, že závoj pro ženy cíl disyariatkannya je určena na pokrytí šperky a krásu, když jsou z domu, nebo v přítomnosti mužů, kteří nejsou manžel nebo mahram.

Proto, není pochyb o tom, ženy, které jdou ven na sobě oděv nebo závoj je zdobena výšivkou, krajky, řezbářské práce, motivy a podobně, to je samozřejmě forma tabarruj, protože oděv / šperky a závoje je odhalit krásy, které by měly být skryty.

Takže i přes závoj oblečení nebo textilie, která je volná a tenký, ale když zdobí dekorace, které přitahují pozornost, nebo modelovat přesně celkový vzhled žen, které nosí to jsou jasně součástí tabarruj.

? Pak, pokud si položíme ženu, která přidanou výšivky, krajky, řezbářské práce a podobný motiv na vnější oblečení, za jakým účelem, pak samozřejmě by řekl: tak krásná, pro dekoraci, tak v pohodě, a jiné podobné fráze.

Tak s tím jasné, že účelem doplnění výšivky, krajky, řezbářské práce a motivy v oblečení žen jsou určeny pro dekoraci a krásu, zatímco islámské Shari'a, aby pro ženy na krytí, a ne ukázat jim krásu šperků a jiných, než je jejich manžela nebo mahram.

I když máme na mysli pro pochopení jazyka, najdeme ve Velkém indonéského slovníku (KBBI on-line), že motiv / krajka / výšivka je také nazýván jako ozdoba.

Oblečení a šátků, jak již bylo zmíněno učenci z minulosti do současnosti, spolu s vážným varováním by keharamannya.

Imám ADH-Dzahabi řekl [1]: "Včetně práce (špatně) menjadikn prokletá žena (průběžně od milosti Boží Subhanahu wa Ta'ala) ukazuje šperky, zlato a Pearl (použitý) na zadní straně obálky jeho tváře, na sobě parfém s pižmem a vůní, když to vyšlo (dům), měl na sobě oblečení, které byly barviva barev (nápadné) a hedvábí krátké šaty, spolu s prodlužujícím se svrchních oděvů, rozšířit a prodloužit rukávy a jiné dekorace když se v domě). Patří mezi ně tabarruj nenávidí Boha a Jeho hněvu pachatele na světě a na onom světě. Kvůli tomuto aktu, který byl většinou provádí u žen, tak Rasululah sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl o nich: "Viděl jsem peklo Viděl jsem většinu jeho obyvatel byly ženy," [2]

Imám ADH-note řeč Dzahabi, jak se dělá tabarruj čin spáchaný mnoha žen jsou zahrnuty, protože to dělá většina z nich, včetně obyvatel pekla [3], na'uudzu billahi dzaalik min.

Imám Abul Fadl al-Alusi řekl: "Víte, vlastně si myslím, že je něco, co je zakázáno, včetně šperků žen být odhalen, šperky nosí většina žen, kteří jsou zvyklí na život v luxusu v naší době na vnější straně oděvu a jejich použití jako hidžábu, když z domu. To je tkaná z tkaniny krytu (tkanina) o barevné hedvábí, má řezba (vyšívané / vyšívané barevné) zlato a stříbro oslnění. Podíval jsem se v té manželů a opatrovníků, kteří umožňují jejich manželky z domu s klenoty, aby se běží na sbírce pro muže, kteří nejsou mahram jim šperky, včetně (výstava) slabosti žárlivosti (v manželů a jejich pečovatelé), a je to škoda byla rovnoměrně "[4]

Fatwa výbor daimah (sbírka odborné učenci fatwa), v Saúdské Arábii, která předsedá To ABDL To Sheikh Alu Azizi al-Shaykh, člen: Sheikh Saleh al-Fauzan, Abu Bakr Sheikh Zaid bin Abdullah Shaikh a Gudayyan. Fatwa ne. 21 352, ze dne 9/3/1421 H, obsah jsou následující: "" Abayah (závorka triko / halena), který je předepsán pro ženy je hidžáb, který se setkal svůj cíl islámského práva (v oblečení mentapkan pro ženy), na které se vztahuje (bižuterie a krása ženám) s perfektní a zachovat (ženy) z pomluvy. Na tomto základě "žen se s ním setkal abayah vlastnosti (požadavky) následující: ... Za čtvrté: abayah států není dána dekorace, které přitahují pozornost. Proto by "abayah být klidná z obrázků a ozdob (cetky), spisech (vyšívané / výšivka) a symboly" [5]

Šejch Muhammad ibn Sálih al-'Uthaymeen byly předloženy k němu následující otázku:
"V poslední době se objevily u žen (model)" abayah (vnější oblečení / oděvy závorky) jsou úzké a jeho paže kolem něj (tečkovaná), vyšívání výšivky nebo jiné dekorace. Tam jsou také některé "abayah rameno konec Část žen, které jsou velmi tenké, jaké poradenství Shaykh je v otázce dovnitř?"

On odpovídá:
"Máme důležité pravidlo (v tomto případě), (právní původ) v oblečení, potraviny, nápoje, a (všech věcí souvisejících s) mu'amalah je přípustné / povolené a halal. Každý, kdo není mengharamkannya, pokud existuje důkaz, že ukazuje keharamannya.

Takže pokud toto pravidlo jsme již viděli, a je v souladu s argumenty v Koránu a sunny v alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. Alláh říká:

هو الذي خلق لكم ما في الأرض جميعا

"On je Bůh, který stvořil vše na zemi pro tebe" [al-Baqarah: 29].

A Jeho Slovo:

قل من حرم زينة الله التي أخرج لعباده والطيبات من الرزق

"Rci:" Kdo je Bůh chraň, šperky jeho, které bylo vydáno za své zaměstnance, a (kdo znovu, která zakazují) dobrá výživa "Rci:" Celkově (součást dodávky) pro ty, kteří věří v život světa (k nim stejně) v den zmrtvýchvstání "[al-A'raaf: 32]
.
Takže vše, co není zakázáno v těchto věcech Boha znamená, že halal. To je (právní) domů (v tomto čísle), pokud je argument, že Shari'a mengharamkannya dovnitř, jako nelegitimní použití zlata a hedvábí pro muže, s výjimkou případu vyloučily nelegitimní isbal (napnuté látky nad kotníkem) na kalhoty rukavice, , svrchní plášť a pro muže a další.

Pokud tedy platí tento princip k problému, a to (legální použití) "abayah (model) v nedávné době, pak říkáme, že (právní) od oblečení (ženy) jsou povoleny, ale pokud oblečení přitáhnout pozornost, nebo (pozváni) pomluva, protože tam jsou vyšívané ozdoby, které upozorňují (pro diváka), pak jsme to zakazuji, ne proto, že samotné oblečení, ale proto, že oblečení způsobit fitnah "[6]

Jinde říká: "Použití" abayah (oblečení závorky) vyšitý zvážit, patří tabarruj (objevil) a šperky pro ženy je zakázáno, jako slovo Alláh:

والقواعد من النساء اللاتي لا يرجون نكاحا فليس عليهن جناح أن يضعن ثيابهن غير متبرجات بزينة

"A staré ženy, které byly zrušeny (od menstruace a obsahují) nikdy nechtěl oženit (opět), pak není hříchem pro ně, aby se svlékla (vnější), osoby bez (zamýšlený) pro zobrazení šperků" [an-Nuur: 60 ]

Pokud vysvětlení v tomto odstavci se vztahují na starších žen je zejména pro mladé ženy "[7]
.
Šejk Abu Malik ibn as-Sajjid Kamal Salim řekl: "Co je jasné, že oblečení pro ženy je oděv, který její šperky jsou vyrobeny z barevných materiálů nebo vyřezávané odst. vyšívané / vyšívané barevné) zlato a stříbro, které přitahují a oslnit oko" [ 8].

Pak musíme také připomenout, tady, že na základě výše uvedeného popisu, včetně tabarruj zakázána pro ženu, která je účetní nebo nošení některé z jejích zařízení, jako jsou kabelky, peněženky, boty, sandály, ponožky atd., v případě, že zařízení je má tvar, vzor či ornament, který přitahuje pozornost, tak, aby zahrnovala žen šperky, které musí být skryty.

Šejch Muhammad ibn Sálih al-'Uthaymeen řekl: "Nošení obuvi (způsobilé) vysoké (pro ženy) není povoleno, pokud je to ze zvyku (ženy), přináší tabarruj činu, zdá se (bižuterie) a aby byl atraktivní žena pozornost ( muži), protože Alláh říká:

ولا تبرجن تبرج الجاهلية الأولى

"A to vy (ženy) bertabarruj (často z domu s ozdobené a zákon) jako (vlastní) nevědomost žen, které kdysi" [al-Ahzaab: 33]

Takže vše, co přináší ženám zákona tabarruj, zdá se (bižuterie) a ukázat jí rozdíl mezi ženou od jiných žen, pokud jde o zkrášlování (sebe), pak by neměla být zakázána a pro ženy "[9]

Obsahuje barevné dámské hodinky?
Šejk al-Albani řekl: "Věz, že šperky není zahrnut vůbec, pokud měl na sobě dámské oblečení jiné barvy než bílé nebo černé barvě, jako spekulace chybně mít nějaké silné ženy, s islámským právem), je to ze dvou důvodů:

- Za prvé: slova alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem: "Parfém je jasné žena a slabý pach barvy" [10]

- Za druhé: akt ženy v době společníků Alláh anhum ... šejk Al-Albani pak citoval některé z historie, která vysvětluje, že ženy jsou na sobě červené šaty, a to i mezi nimi manželky alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem ... "[11] .

Šajcha al-Albani vysvětlení výše, pokud bychom ji kombinovat s dalšími výroky učenců, z nichž někteří byli naši nukilkan výše, můžeme konstatovat, že barva oblečení žen nezahrnuje klenoty by neměly být odhalen, pokud barva není jasný a zarážející, že to přitahovalo pozornost lidí, kteří to viděli. Proto, šejk al-Albani sám dodává jeho prohlášení výše v diskuzi o podmínkách dámském oblečení v souladu s šaría, což je druhý požadavek: oblečení nejsou šperky (pro ženy, které nosí) na látky [12]

Takže ženy by měly nosit oblečení jiné barvy než černá, například tmavě modré, tmavě zelené, hnědé a jiné barvy nejsou jasné a honosné.

Nicméně, většina vědců tvrdí, že černá barva oblečení pro ženy je důležité, protože více žen k pokrytí šperky a krásu.

Šejk Abu Malik ibn as-Sajjid Kamal Salim řekl: "Je to oblečení (barva) černá je více tradiční oděv pro ženy a další kryt (sebe), že. To je prorok manželky oblékat sallallaahu To alaihi wa Salamem, jak bylo uvedeno v hadith (historie) Ajša, když Alláh Alláh Safwan anhuma anhuma viděl (z dálky), uvedené v Hadith: "... pilový Safwan (něco) černá ( Jsou to) ty, kteří spí (Ajša anhuma Alláh) ". A v hadith (historie) Ajša druhé anhuma Alláha, řekl, že žena z Ansaar Alláha anhuma z domu (s černým závojem), jako by nad jejich hlavami žádné vrány [13].

Pochybné (zmatenost / pengkaburan) o problému dekorace na oblečení žen
Tam jsou některé pochybné (zmatenost) se používá jako držadlo, které umožňuje, aby některé z vyznamenání ve formě výšivky, krajky a další motivy v dámském oblečení, včetně:

A. První pochybnosti:
Umm Chálid Chálid bintu hadíth Alláha anha obsažené v al-Sahih kněze Bukhari [14], že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem byl dodán k němu malé černé šaty se vzorem zelená nebo žlutá, od země Habashah, pak proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem šaty je Um Khalid anha Alláha a řekl: "Ó Ehm Chálid to šaty sanaah (dobrý)".

Odpověď na tuto otázku pochybné:
Správné porozumění veršů Koránu a Hadith Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem musí být vrácen do učenců Salaf a kněží, kteří následovali své pokyny.

Pokud máme na mysli popisu imáma Ibn Hajar al-Asqalani [15], my jsme nenašli ulamapun naznačující, natož postulát tohoto hadísů, aby oblečení zdobené motivy pro ženy, když vyšel z domu. Jak se ukazuje, že Umm Chálid anhuma Alláh nosit v té době byly ještě malé, a to i v jednom z historie této hadith, Umm Chálid anha Alláh sám řekl: "(Pak) jsem byla mladá dívka ...". Později v historii pod podmínkou, že oblečení je malá černé šaty.

Jak jsme pochopili, že spolu se ženy, které jsou nezletilí dovoleno nosit oblečení jako je tento, na rozdíl od žen, které vyrostly.

2. Druhé pochybné:
Atsar obsažené v Sahih al-Bukhari [16] z ibn 'ATA "Abi Rabah příběhu thawafnya o" Aisha Alláha anhuma Ka'bah. "Ata řekl:" Ona ("A'iša anhuma Alláh, manželka alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem) byl v malém stanu (kde žil nějakou dobu v Mekce), který má kryt, neexistuje bariéra mezi námi a jím kromě Alláha anhuma krytu to. A viděl jsem Ajša sobě muwarradan anhuma Alláh (barevné růže / červená) ".

Někteří z těch, kteří tvrdí, se tento příběh převést států Atha Hasičské výše uvedená slova s ​​následujícím úvodníku: Viděl jsem Ajša anhuma Alláh na sobě červené šaty s růží vzorem.

Odpověď na tuto otázku pochybné:
Jako první hadith pochopit správně, pak by měly být vráceny k vysvětlení učenců, kteří vysvětlují význam tohoto hadith.

Imám Ibn Hajar al-'Asqalani [17] vysvětluje význam slova' Atha v horní části "růžový plášť šaty", který je zbarven červeně.

Imám Ibn Hajar také vysvětlil, že "Ata" vidět "Aisha Alláh anhuma nosit tyto šaty, protože to bylo" Atha "ještě malý, jak je uvedeno v historii imáma To Abdur Razzak al-San'ani, že" Ata "řekl:" (Time to), jsem byl dítě. " Vysvětlil také, že existuje možnost "Atha 'pohled náhodná.

Na základě těchto informací je zřejmé, že tento příběh nemůže být použit jako argument pro lidi, kteří umožňují oblečení zdobené motivy pro ženy, když z domu, z následujících důvodů:

- Ajša Alláh anhuma nosit tyto šaty ve stanu, kde žil nějakou dobu a ne mimo domov.

- Oblečení měl na sobě červené a ne vzorem růže, i když se říká, zvedl vzorované šaty, jako to mohou být použity v interiéru, a ne venku.

- "Atha" vidět "Aisha Alláh anhuma nosit tyto šaty ve stavu" ATA ", ještě malé a nezralé, to je jistě možné.

- K dispozici je možnost prohlédnutí Atha To, mimochodem, jako Ibn Hajar kněží popisu výše.

3. Třetí pochybné:
Vzkazuje někteří z těch, kteří umožňují dekorace ve formě výšivky, krajky a jiné motivy v oblečení žen, které oblékají jako, které jsou běžné v naší zemi tak, že podle "URF (vlastní) místní komunity, zatímco oblečený v černé / tmavé barvy a hladké místo přitahují pozornost v některých komunitách v Indonésii. Učenci řekl, že rozhodnutí makruh kdybychom menyelisihi To URF (vlastní) komunita.

Odpověď na tuto otázku pochybné:
Je pravda, že islámské náboženství v úvahu "URF (celní) obce, ale o věcech, které omezení nejsou popsány podrobně v šaríi. A včetně zahrnutí důležitých termínů států URF v šaría je to, že "URF není autentické menyelisihi argumenty uvedené v šaría [18]

Je nejisté, o sporu samy, protože argumenty šaría, které jsme popisují především jasně a pevně zakázat dámské oblečení zdobený s výšivkou, krajky a jiné motivy.

Navíc se pozdrav / pochybovat o nás bez výhrad přijmout, pak vyžaduje, aby necháme všechny šaty jsou čisté a menyelisihi Shari'a, jednoduše proto, že byly šaty hodně opotřebované a žen v naší společnosti, jako jsou mini šaty jsou široce rozšířen v společnost.

I s těmito lidmi lze říci, bolehnya nenosí hidžáb vůbec, protože se ukázalo, že ženy nejsou zahalené na veřejnosti více než závojem, pak je to určitě reálné chyba.

Poradenství a uzávěry
Muslimská žena, která má dar od Boha Všemohoucího vedením aby se pevně drželi tohoto náboženství, ať jsou pyšní na provoz šaría zákony jeho. Protože tím, že dosáhne nejvyšší slávu a štěstí ve světě a na onom světě, a to vše mnohem slavnější a důležitější než všechny světské požitky, které se shromažďují lidé.

Alláh říká:

قل بفضل الله وبرحمته فبذلك فليفرحوا هو خير مما يجمعون

"Rci:" S Boží milostí a Jeho milosrdenství, ať je (věřící) radost (pýcha), milost Boha a jeho milosrdenství je lepší než nic (pozemské luxusní) shromažďovány (lidmi) "[Yuunus: 58]
.
"Boží dar" v tomto verši je interpretován komentátory k víře akademičtí pracovníci vysokých škol v něm ", zatímco" Boží milost "je interpretována jako" al-Qur'an "[19].

V jiném verši Alláh říká Jalaa Jalaaluh:

ولله العزة ولرسوله وللمؤمنين ولكن المنافقين لا يعلمون

"A sláva (skutečnost), že patří jen Bohu, Jeho posel, a majetek patří k těm, kdo věří, ale pokrytci nevědí" [al-Munaafiqun: 8]

Ve slavných slov Alláh anhu Umar bin Khattab řekl: "Dříve jsme byli nejvíce opovrhoval, pak Alláh nám oslavovat s islámským náboženstvím, pak pokud se budeme snažit slávu náboženství než islámu je jistě Bůh Všemohoucí, aby nás opovrženíhodný "[20]

Května Alláh, aby tato práce užitečné a jako rada pro muslimské ženy k návratu do jejich skutečné slávě spuštěním pokyny Boha Jalaa Jalaaluh a posla Jeho sallallaahu To alaihi wa Salamem v náboženství islámu.

وصلى الله وسلم وبارك على نبينا محمد وآله وصحبه أجمعين, وآخر دعوانا أن الحمد لله رب العالمين

Kendari, 7 Sha'ban 1433 H
Abdullah bin al-Taslim Buthoni





Týden Tabarruj, makeup Ala neznalost Moderní ženy

.

Podle
Abdullah bin duchovní Al-Buthoni Taslim, MA


Termín "hidžáb slang", "hidžáb móda" nebo "závoj cool" ... rozhodně není cizí naše uši, protože názvy jsou velmi populární a ngetrend mezi muslimskými ženami. Ve skutečnosti většina z nich cítí hrdý na to, nosit hidžáb a myslím, že tento model je vhodné vzhledem k okolnostem dnes. Ironicky, někteří z nich ve skutečnosti se závoj v souladu s šaría, je starý, tuhý a není v souladu s duchem doby.

Ve skutečnosti, ne Bůh Subhanahu wa Ta'ala je mensyariatkan zákony islámu nad tím, kdo zná všechny věci k dobrému svým služebníkům a on je mensyariatkan pro své náboženské zákony jsou velmi vhodné k jejich stavu v každém čase a místě ? Alláh říká:

ألا يعلم من خلق وهو اللطيف الخبير

"Je to Bůh, který stvořil (vesmír a jeho obsah) vševědoucnost odst. všechny věci)? A On je důvtipný, vševědoucí "[al-Mulk: 14]

A není Bůh všemohoucí Jalaa Jalaaluh Jeho dokonalá znalost tak, aby nikdo nebyl ušetřen kebaikanpun jeho znalostí a není nikdo, kdo předepsaný keutamaanpun zapomněl ho v jeho náboženství?

Nejposvátnější Alláha, řekl:

لا يضل ربي ولا ينسى

"Můj Rabb (Alláh) se nemůže mýlit, a nikoli (také) na to zapomenout" [Ta-ha: 52].

V jiném verši, on Jalaa Jalaaluh řekl:

وما كان ربك نسيا

"A Pán tvůj (Alláh wa Subhanahu Ta'ala) nemůže být zapomenut" [Maryam: 64].

A velký byl Alláh, kdo řekl:

إن الله يأمر بالعدل والإحسان وإيتاء ذي القربى وينهى عن الفحشاء والمنكر والبغي يعظكم لعلكم تذكرون

"Opravdu, Bůh přikázal (vám) to být spravedlivé a dobré, což se příbuzenstvo, a nedej bože z obscénnosti, kemungkaran a nepřátelství. Učí vás, abyste se na pozoru "[An-Nahl: 90].

Tato vznešená verš ukazuje, že všechny případy jsou zakázána všemohoucího Boha v islámu by vedlo ke zhoršení a poškození, jako ve všech věcech, které velel musí vzít to dobré a pohodu [1]

Alláh může smiluj se nad Abdis Salam států Izzuddin To kněží Abdul Aziz bin 'To popsal krásu islámu ve svém projevu: "... Pak Alláh wa Subhanahu Ta'ala přikázal svým služebníkům skrze Jeho Messenger sallallaahu ústní "alaihi wa Salamem se vším dobrým a pohody, stejně jako pro blokování je od každého hříchu a nepřátelství ...

Podobně Jalaa Jalaaluh Řekl jim chytit všechny dobré (k) splnění (příkazy) a poslouchat ho, a drž se dál od všeho zla (s) hříšníka a neposlouchá ho, jak dobroty a milosti (z něj) k nim, protože je vše bohatý (a nemusí) k poslušnosti a uctívání.

Všemohoucí a řekl jim (v islámu) věci, které přinášejí veškerou laskavost a pomoc pro ně, že oni dělají, a věci, které přinášejí všechny ošklivosti a zvrhlostí pro ně, že se jí vyhýbat.

A on Subhanahu wa Ta'ala jim řekl, že Shaytan je nepřítel na ně tak, že jsou nepřátelští a neposlechl. On pak dělal vše Jalaa Jalaaluh dobře na světě a dále je dosaženo pouze tím, poslušnosti příkazu (-jeho) a od nemorální činy (do) ho "[2]

Mezi Syar'i A hidžáb džilbáb Gálie
Na základě výše uvedeného, ​​pak každý muslim, který věří v Boha Subhanahu wa Ta'ala a jeho pravé náboženství musí věřit, že všechna pravidla Alláha v islámu Jalaa set Jalaaluh oblečení a šperky pro muslimské ženy je ku prospěchu / wellness a péče o svatosti sebe a jejich čest.

Podívejte se na příklad pensyariatan džilbáb odst. oděv zcela pokrývá všechny nahotu [3]) pro ženy, když mimo domov a hidžáb / závoj na ochranu ženy z pohledu mužů, kteří nejsou mahram. Oba jsou velmi ušlechtilé cíle, a to dobrotu a cudnosti pro ženy.

Jalaa Jalaaluh Alláh řekl:

يا أيها النبي قل لأزواجك وبناتك ونساء المؤمنين يدنين عليهن من جلابيبهن ذلك أدنى أن يعرفن فلا يؤذين وكان الله غفورا رحيما

"Proroku, řekni manželkám svým, své dcery a manželky věřících, aby jim rozšířit jejich šátek hidžáb, kolem jejich těl. To je tak, aby byly snáze je třeba uznat, takže nejsou obtěžováni / poškozeni. A Bůh je oft-odpouštějící, slitovný "[al-Ahzaab: 59]

V tomto verši Alláh vysvětluje povinnost nosit závoj pro ženy a moudrost tohoto zákona šaría, a to: "tak, aby byly snáze rozeznat, tak, že nemohou být obtěžován / bolí".

Shaykh Abd al-Sa'di řekl: "To naznačuje, že porucha (pro ženu lidí zla), vznikne-li žena na sobě hidžáb (který podle šaría). To proto, že pokud žena nenosí hidžáb, možná lidé budou myslet, že to není žena, která "Afifah (chránil jeho čest), takže lidé, kteří mají onemocnění (impotence) v hatiya naruší a poškodí ženu, nebo dokonce ponižující / zneužitím ... Takže nosit hidžáb (který podle šaría) bude bránit (nástup) touhy (špatná) na sebe ženy od lidí, kteří mají špatné úmysly "[4]

V jiném verši Alláh říká:

وإذا سألتموهن متاعا فاسألوهن من وراء حجاب ذلكم أطهر لقلوبكم وقلوبهن

"A když se zeptáte na něco (potřeby) na nich (manželky Proroka), pak požádat o zpoza závoje. Takovým způsobem, že to je čistější pro vaše srdce a jejich srdce "[al-Ahzaab: 53]

Šejch Muhammad ibn Ibrahim al-Shaykh Al řekl: "(V tomto verši) Alláh kvalifikuje hidžáb / závoj jako svatost srdcích mužů věřících, a ženy, protože lidské oko, pokud nechcete zobrazit (něco, co se zve chtíč, protože neomezený hidžáb / závoj), pak jeho srdce nebude přát (špatný). Proto by v tomto stavu být posvátné lidské srdce, takže (možnost) je vznik fitnah (poškození) byl větší, protože hidžáb / závoj zcela zabránit (incidence) touhy (Špatný) od lidí, kteří mají onemocnění (v) jeho srdce "[5]

Stejně jako musíme věřit, že všechna ustanovení zákona o menyelisihi Alláha způsobí různé škody a špatné pro ženy a dokonce i muslimy jako celek.

Proto Alláh wa Subhanahu Ta'ala přísně zakazuje jednání tabarruj (odhalit krásu a bižuterie, když mimo domov [6]) pro ženy a menyerupakannya se svými akcemi ve dnech neznalosti. Alláh říká:

وقرن في بيوتكن ولا تبرجن تبرج الجاهلية الأولى

"A vám (Proroku manželky) zůstat ve svých domech a nechceš bertabarruj (často z domu s ozdobené a jednání) jako (vlastní) nevědomost žen, které kdysi" [al-Ahzaab: 33].

Význam tabarruj A Penjabarannya
Tabarruj doslovně znamená šperky show pro cizince (non-mahram). [7]

Imám aš-Syaukani řekl: "u-tabarruj byl se ženou, znázorňující část šperky a krásu, která je (pravděpodobně) musí utajit, že to může vyvolat Lust (touha) mužů" [8]

Shaykh To Abdur Rahman as-Sa'di při interpretaci poezie, řekl: "Význam tohoto verše: Myslíte si, (O ženy) jsou často z domu s ozdobeným nebo nosit vůni, jak bylo zvykem žen, které dříve neznalosti, že nejsou mají znalosti (náboženství) a víru. To vše, aby se zabránilo zhoršení (pro ženy) a jejich příčiny. " [9]

Šejk Abu Bakr Zaid řekl: "Když Alláh nařídil ženám, aby zůstali ve svých domovech a pak Alláh zakázal je z (vyšší) Ignorance tabarruj ženách, (zejména) často z domu nebo z domu s ozdobený, opotřebení vůně, odhalil tvář krásy a šperků, stejně jako o tom, že Bůh přikázal jim schovat.

Tabarruj (jazyk) je převzat z (slovo) Al-Burdž (hvězda, něco jasné a viditelné), mezi (význam) je nadbytečný v přehlídce šperků a krásy, jako hlava, obličej, krk, hruď, paže, nohy a jiný subjekt, nebo odhalit další šperky.

To proto, že často (ženy) z domu nebo ven na show (bižuterie a krása oni) způsobí fitnah a velkou korupci (pro sebe a společnost) "[10]

Z výše uvedeného lze učinit závěr, že překlad smyslu tabarruj obsahuje dva pojmy, a to:

A. Nejčastěji žena z domu, protože to je příčinou pomluvy a náhradu škody. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Hle, žena je nahota, a když vyšel (dům) bude následovat Shaytan odst. menghiasainya být proces pro muže), a keadaanya nejblíže k jeho pán (Alláh) je-li byl ve svém domě ". [11]

Imám al-Qurtubi, při výkladu verše, řekl: "Význam tohoto verše je příkaz (pro ženy), aby plnila své domovy. Ačkoli (původní) je určeno k manželkám alaihi proroka Mohameda sallallaahu To wa Salamem, ale na významu (ženy), ale (také) do objednávky. Tento případ není tam žádný důkaz, že zvláštní (včetně) všechny ženy. Ve skutečnosti odst. argumenty v) plné islámského práva (příkaz) pro ženy, aby splnily své domovy a nesmí opustit dům, kromě pro případ nouze (nucený) "[12]

Shaykh To Abdul To Azíz bin Baz, řekl: "Alláh Subhanahu wa Ta'ala objednat za ženu, aby zůstali doma a ne opustit dům, kromě požadavku, aby přípustné (povoleno preformance islámu) splnit předepsané Adab-Adab (v islámu). To již byl jmenován (akt) vypořádání ženu v jejím domě s "qaraar" (trvalý, stabilní, tichý), to znamená velmi vysoké a ušlechtilé. Vzhledem k této duše bude klidná, jeho srdce klidné a prostorný hrudník. A tak se z domu způsobí keguncangan duši, otřesů a těsnost na hrudi jeho srdce, a přivést ji k okolnostem, které by způsobilo špatné pro něj "[13]

Jinde, řekl: "Alláh nařídil ženám, aby splnily své domovy, protože jsou z domu, je často příčinou (výskyt) pomluva. A skutečně argumenty šaríja výstavy bolehnya nimi z domu, pokud je potřeba (což je podle šaría), tím, že nosí hidžáb (vpravo) a Vyhýbejte se nošení šperků, ale jejich vytrvalost v domácnosti je (právní) domů a je to lepší pro ně také dále, než pomluvu "[14]

Šejch Muhammad al-Albani Nashiruddin řekl: "(Právo) přišel od ženy by neměly být z jejich domů, pokud je třeba (v souladu s šaría), jak je uvedeno v hadíth (historie) Imám al-Bukhari (č. 4517), když se slovo Alláh:

وقرن في بيوتكن ولا تبرجن تبرج الجاهلية الأولى

"A vám (Proroku manželky) zůstat ve svých domech a nechceš bertabarruj (často z domu s ozdobené a zákona) jako (vlastní) nevědomost žen, které kdysi" [al-Ahzaab: 33]

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Opravdu vám Bůh dovolil (ženy), aby vyšel (domácí), pokud (jakékoliv), které potřebujete (což je přípustné šaría)" [15]

Dokonce i přetrvávání žen v domácnosti je "aziimatun syar'iyyah (právní původ je potvrzeno v islámském právu) tak, aby jejich dovednosti z domu je rukhshah (výjimky) jsou povoleny pouze v naléhavých případech, nebo pokud je potřeba. Tudíž i Alláh wa Subhanahu Ta'ala ve třech verších koránu [16] atributů / dok domů se ženy, když je jasné, že domy, které žijí ve vlastní manžela nebo zákonného zástupce, to vše ukazuje, , která vždy žila doma a je stát, který je vhodný i pro ně vhodná. [17]

2. Z domu odhalit krásu a šperky, které by měly být skryta v přítomnosti mužů, kteří nejsou mahram ..

Shaykh To Abdul Aziz bin To Baz, řekl: "Alláh wa Subhanahu Ta'ala nařídil ženám, aby splnily své domovy a zakázal jim v tom tabarruj (ALA) jahiliyyah, klenoty a krása, která se zjevuje, jako například hlavy, obličeje, krku, hrudníku , paže, nohy a šperky (krásná žena) více, protože to bude (vést k), pomluvy a poškození, a vyzvat lidi chovat se příčiny (což vede k) podle zákona o cizoložství ... ". [18]

Všemohoucí Alláh nařídil ženám, aby skrýt své šperky a krásu v jeho slovech:

ولا يضربن بأرجلهن ليعلم ما يخفين من زينتهن

"A není se (ženy) bouchli jejich nohy tak, aby lidé věděli, že se skrývají šperky." [-Nuur: 31]
.
Šperky je zakázáno být odhalen v tomto odstavci zahrnuje všechny typy šperků, ať už ve formě svých končetin a další šperky, které zdobí jejich fyzické.

Shaykh To Abdul To Azíz bin Baz, řekl: "Dívej se, že ženy mají zakázáno se ukázalo něco, co je zvýhodněný muži ženou a pozval ji, aby ho viděl, ať už je to šperk / krása původu (jejich končetiny), nebo šperky, které mohou být prodávány (Další klenoty, které zdobí jejich fyzické), to je vše, co je přidáno k posílení ženské fyzické a zdobí se "[19].

Hlasité hrozby a ošklivosti tabarruj
Od Abdulláha bin 'Amr ibn al-`anhu Alláha, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:" Bude na konci mého Ummy (později) oděné ženy (ale) nahá, na vrcholu své hlavy (žádné šperky) jako velbloud hrb, laknatlah, protože (opravdu) jsou prokleti (od milosti Boží Subhanahu wa Ta'ala) ".

Kromě toho je další hadís: "To nepůjde do nebe a nemůže cítit (vůně), ale opravdu můžete cítit vůni z dálky tak a tak" [20]

V této hadith je hrozbou pro těžké ukázat, že zákon tabarruj včetně velkého hříchu, velký hřích je každý hřích trestá Bůh do pekla, hněv, nadávat mu, jeho osud, nebo brání v nebi. Proto se všichni muslimové souhlasí tabarruj za nelegitimní, jako vysvětlení imáma aš-San'ani [21].

Imám al-kádí 'al-Yahshubi Iyadh tabarruj do akce množství hříchů na základě výše uvedeného hadith, ve své knize "al-Mu'lim syarhu shahiihi muslimské" (1/243).

Hrozby a jiné neřesti tabarruj uvedené v argumentech Sahih jsou následující [22]:

A. Tabarruj Nevědomost je sunna, stejně jako v Boží slovo:

وقرن في بيوتكن ولا تبرجن تبرج الجاهلية الأولى

"A vám (Proroku manželky) zůstat ve svých domech a nechceš bertabarruj (často z domu s ozdobené a jednání) jako (vlastní) nevědomost žen, které kdysi" [al-Ahzaab: 33].

2. Tabarruj digandengakan se ulejvat, smilstvo, krádeže a jiné hlavní hříchy, tak proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem dělal jeden z požadavků na membai'at muslimských žen tím, že opustí tabarruj. Od Abdulláha bin 'Amr ibn al-`anhu Alláh řekl: Umaimah bintu Ruqaiqah přišla k Prorokovi sallallaahu To alaihi wa Salamem na membai'at he sallallaahu Hasičské alaihi wa Salamem na náboženství islámu. Pak proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Já membai'at vás (základní), které nejsou sdružující Boha s něčím, nekradou, nepáchají cizoložství, ne zabít své děti, ne ležet mezi dvěma ruční vaše nohy, ne smutní nad mrtvolu, a dělal tabarruj (často z domu s ozdobené a jednání) jako (vlastní) nevědomost žen, které kdysi "[23]

3. Těžko kebinasan ohrožení ženy, které dělají tabarruj. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Existují tři skupiny lidí, kteří si žádají o nich (protože bude mít zničení): člověk, který opustil Shromáždění (muslimové) a vzpurný jeho kněz (pravítko / vládní) a poté zemřel ve stavu je otrokyně, nebo chlapec, který utekl (od zaměstnavatele) a poté zemřel (v tomto stavu), a žena, která (je-li), její manžel nebyl doma (stát), zaplatí zpět účelům jeho světa v život), pak to udělal tabarruj po tom, tak se jich ptát na to "[24]

4. Imám ADH-Dzahabi značka tabarruj činy spáchané žen, včetně těch, kteří si většinu, protože jsou mezi obyvateli pekla [25], na'uudzu billahi dzaalik min. Jeho projev budeme nukil v plném znění v tomto článku insha Alláha.

Šejch Muhammad ibn Ibrahim al-Shaykh Al [26] uvádí, zla skutky tabarruj založené na návrhu, kontroly v Koránu a sunny proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem, včetně následujících:

- Tabarruj je nemorální, aby Boha a posla Jeho sallallaahu To alaihi wa Salamem, protože argumenty jsme zmínili.

- Tabarruj přinese hněv a držel daleko od Boží milosti, neboť slova alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem: "Bude na konci svých ummah (později) oděné ženy (ale) nahá, na vrcholu své hlavy (žádné šperky) jako velbloudí hrb , laknatlah je proto, že (opravdu) jsou prokleti (od milosti Boží Subhanahu wa Ta'ala) "[27].

- Tabarruj včetně povahu žen obyvatel pekla, protože slova alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem: "Existují dvě skupiny, včetně obyvatel pekla, které jsem neviděl: (první) osoba, která drží bič jako dobytek, (používané) porazit / mučení lidé, (s) Ženy, které šaty (ale) holé ... "[28]

- Tabarruj je šero a tma v den zmrtvýchvstání. Šejch Muhammad ibn Ibrahim al-Shaykh Al zde tvrdí, se slabým hadith, ale jeho význam je pravda.

- Tabarruj je fahisyah listiny odst. zlý). Protože žena je nahota, pak odhalit nahotu, včetně obscénnosti a hněv Boží, která jim řekne, Syaithanlah ohavné činy. Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:

إنما يأمركم بالسوء والفحشاء وأن تقولوا على الله ما لا تعلمون

"Opravdu, může satan vyhnat jen ti dělat špatně (všechny hříšníky) a krutý, a říkají o Bohu to, co vy neznáte" [al-Baqarah: 169].

- Tabarruj je sunna ďábla. Vzhledem k tomu, že se snažil otevřít a odhalit jejich nahotu hidžábu, pak tabarruj jsou hlavní cíl (podvod) Satan. Jalaa Jalaaluh Alláh řekl:

يا بني آدم لا يفتننكم الشيطان كما أخرج أبويكم من الجنة ينزع عنهما لباسهما ليريهما سوآتهما

"Syn Adam, že ty chceš se oklamat Satanem, jak se vydal jak matce, že váš otec (Adam a Eva) z nebe, byl zbaven šatů ukázat, že jsou oba" přirození "[al-A'raaf: 27]

- Tabarruj je způsob klamání Židů. Vzhledem k tomu, že mají velkou roli v úsilí zničit lidský život prostřednictvím pomluvy a ukázat krásu žen, a jsou velmi zkušený v této oblasti. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Neboj se, abyste (pomluva) na světě, a strach na (hanobení) žen, protože vlastně první urážka na cti, které zasáhlo dětem Izraele je o ženě," [29].





Formuláře tabarruj

.

Podle
Abdullah bin duchovní Al-Buthoni Taslim, MA


Formuláře tabarruj [1]
A. Tabarruj patří: nošení šátku se nevztahuje a vztahuje se na celé ženské tělo, jako je hidžáb pochází z obou ramen, a nikoliv z vrcholu hlavy [2]. To je v rozporu smyslu slova Alláh wa Subhanahu Ta'ala:

يدنين عليهن من جلابيبهن

"Měli by rozšířit své závoje po celém těle" [al-Ahzaab: 59].

Vzhledem k závoji, jak to bude tvořit / vytisknout horní tělo ženy, a to je zjevně v rozporu s islámským hidžábem šaría vhodné.

2. Tabarruj patří: nosit hidžáb / šaty snížit ze dvou částí, z nichž jedna na pokrytí nákladů na horní části těla a druhou na dno. To je zjevně v rozporu s uvedením jeho učenců, kteří vysvětlují, že hidžáb je oděv, který pokrývá její celé tělo od shora dolů, tak to není součástí těla žen, které nosí.

3. Tabarruj patří: nosit hidžáb se stal šperky pro ženy, které nosí to.

Moudrost nošení hidžábu je předepsán pro ženy, když z domu je pokrýt krásu a šperky z pohledu mužů, kteří nejsou mahram, as říká:

ولا يبدين زينتهن إلا لبعولتهن أو آبائهن ...

"A oni (věřit ženy) předvést svoji ozdobu kromě k jejich manželům nebo jejich otců ..." [-Nuur: 31].

Šejch Muhammad al-Albani Nashiruddin řekl: "Cílem bylo nařízeno (nosit) závoj (pro ženy) je určena na pokrytí šperky, nemá smysl v případě, že závoj (on používá to), aby šperky (pro ni). To, jak vidíte, velmi jasně, a ne slabé "[3]

Jsou zahrnuty v tomto je "šátek visí ven" nebo "hidžáb móda", který je široce používán muslimských žen v tomto věku, které je zdobené krajky, výšivky, dekorací a barev, které jsou jednoznačně velmi zajímavé a to dělalo závoj nošeny jako šperky pro ni.

Insha Bůh, bude tato diskuse přezkoumá autoři podrobně v následující diskusi v tomto článku.

4. Tabarruj patří: nosit závoj a tenkou nebo průhledné oblečení.
Šejch Muhammad al-Albani Nashiruddin řekl: "Pokud jde o tenké šaty, které učiní ženu víc a víc (vzhled) krásná a svůdná. V tomto případě proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Bude na konci mého Ummy (později) oděné ženy (ale) nahá, na vrcholu jejich hlavy (žádné šperky) jako velbloudí hrb, laknatlah, protože (opravdu), že zatracených (od milosti Boží Subhanahu wa Ta'ala) ".

Kromě toho je další hadís: "To nepůjde do nebe a nemůže cítit (vůně), ale opravdu můžete cítit vůni z dálky tak a tak" [4]

Imám Ibn 'Abd al-Barr řekl: "Účelem proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem odst. hadís) jsou ženy, které nosí šaty (z) tenkého materiálu, který je transparentní, a netýká se (zcela), pak volal šaty, ale ve skutečnosti, že jsou nazí "[5]

V atsar vyprávěný Imam Malik v "al-Muwatta" (2/913) a Muhammad bin Sad v "ath-Thabaqaatul Kubra" (8/72), od Umm To Alqamah řekl: "Viděl jsem Hafsah bintu To Abdur Rahman bin Abu Bakr vidět Ajša anhuma Alláh sobě tenký závoj (tak) představuje jeho čelo, pak se Ajša Alláh anhuma vytrhl závoj, a řekl: "Ať už nevíte, Boží slovo, které se projevily Něm, v Sura- Nuur ". Pak se Ajša požádal Alláha anhuma další závoj a dát to ".

5. Tabarruj patří: nosit hidžáb / Oblečení líčit (tvar) subjektu, zatímco látka je tenká, jako závoj / těsné oblečení nosí mnoho žen dnes, tak jasně definované své držení těla a zdraví.

Šejch Muhammad al-Albani Nashiruddin řekl: "Vzhledem k tomu, že účelem nošení hidžábu není pomluvy vznikají, který může být realizován (nosit), šátek a volně nejsou těsné. Závoj / těsné oblečení, i když se kůže se bude týkat, ale její poloha a popsal ji v očích mužů. Rozhodně to způsobí poškození odst. fitnah) a spoušť, protože to (žena) musí (nosit závoj) / volné oblečení "[6]

Týká se tento zákaz je nosit hidžáb / Oblečení z pružného textilního materiálu (pokles), tak postupujte podle křivky žen, které nosí, jak je vidět v některých typů oblečení, které nosí ženy v tomto věku [7]

V fatwu Lajnah no daimah. 21 352, ze dne 9/3/1421 H, o podmínkách oděv / hidžáb syar'i pro ženy, je zmíněn mezi nimi by měl oblékat / závoj (kainnnya) tlustý (tak) neprokázalo dovnitř a šaty / závoj (tkaniny) není připojen (tělo) [8]

Pokud jde o argument, že ukazuje to je hadíth vyprávěný společníků ušlechtilý, Usámou bin Zajd sallallaahu To alaihi wa Salamem, řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem qibthiyah kladen na oblečení pro mě (od Egypta) je silná, je to dar oblečení Dihyah z al-Kalbi na alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. Pak se oblékat ho dám ke své ženě, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem mi řekl: "Proč ne nosit ty šaty qibthiyah". Řekl jsem: "Dal jsem ji své ženě." Pak proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Řekněte své ženě nosit spodní prádlo pod oblečení qibthiyah, protože ve skutečnosti Obávám se, že oblečení bude tvořit kostní držení těla (tělo)" [9].

V této hadith je zde jedna důležitá faidah, a sice, že qibthiyah oblečení oblečení jen silné, ale i tak proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem mengenakanya objednat pro ženy, aby nosily oděv do druhé tak, aby její tvar těla není vidět, zejména v případě, že šaty jsou z pružného textilního materiálu (pokles), tak postupujte podle křivky žen, které nosí.

Imám Ibn Sa'd vypráví atsar z Hisham bin 'Urwa, že když al-az-Zubair bin Mundhir v oddíle Iráku, poslal šaty své matky, ASMA To bint Abu Bakr anhuma Alláha, v té době ASMA To Alláh anhuma v slepé oči. Pak ASMA To Alláh anhuma touch oblečení po ruce, a pak řekl: "CIH! Obnovení oblečení k němu! ". al-Mundhir cítit těžký s tímto odmítnutím, a řekla své matce: O mé matce, to opravdu není nosí tenké! Pak ASMA To anhuma Alláh řekl: "I když oblečení není tenké, ale forma (tělo lidí, kteří jej používají" [10].

6. Tabarruj patří: ženy, které jdou ven na sobě parfém.
Abu Musa al-Ash'ari, že Posel Alláha alaihi anhu sallallaahu To wa Salamem betrsabda: "Žena, kdo to byl, kdyby (ven) opotřebení parfém, a pak předá že muži oni cítí vůni ona je cizoložnice "[11].

I v dalším hadíth [12], proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl, že zákaz se vztahuje i na ženy, které jdou ven na sobě vůni, aby se modlili v mešitě, pak samozřejmě zákaz je ještě těžší pro ženy, které jdou ven na trhu , obchody a jiná místa.

Proto Imám al-Haitami potvrdil, že ze svého domu ženu tím, že nosí parfémů a toaletních to zahrnuje velký hřích, i když je to povoleno jejich manžely [13]

Imám Ibn al-Qayyim řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem zakázal ženám opustit dům na sobě, nebo se dotýká parfém, protože je to opravdu znamená (příčina) přilákat pozornost mužů k ní. Vzhledem k voňavé vůně, její šperky, její držení těla a její krásou se ukázalo pozvání (touha mužů) k němu. Proto proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem nařídil ženu, když z domu (modlit se v mešitě), aby nedošlo k sobě parfém, stojící (v řadách) na zadní straně kongregaci mužů, a ne oslavovat (jako rozkaz muži), pokud je něco v modlitbě, ale (ona byla uložena) tleskat (když tam je něco, co v modlitbě). To vše s cílem uzavřít silnici a zabránit poškození (Fitna) "[14].

7. Tabarruj patří: ženy, které nosí oblečení, které se podobají pánské oděvy.
Od Abu Huraira Alláha anhu, řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem proklel muže, kteří nosí oblečení žen a ženy, které nosí pánské oblečení" [15]

Od Abdulláha bin 'Abbas Alláh anhu řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem nadával muže, kteří mají rádi ženy a ženy, kteří se podobají muži" [16]

Oba výše uvedené hadith jasně ukazuje, že se podobá ženské nelegitimní samce, a naopak, a to jak v oblečení a další věci [17]

Proto se učenci Salaf zákazů ženy, které nosí speciální oblečení pro muže. Od Ibn Abi Mulaikah, že Ajša anhuma Alláh byl požádán o ženy, které nosí sandály (zvláště pro muže), pak odpověděl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem nadával ženám, které se podobají mužům" [18]

Imám Ahmad bin Hambal byl požádán o otrokyně, který dal na speciální rukavice pro muže, a pak řekl: "Nemohu si oblékla šaty (model) mužů, by neměl menyerupakannya s muži" [19]

Včetně těch, které zakazuje učenců je v tomto případě žena, která nosí tenisky mužský model, na sobě sako a kalhoty muž model [20]

Také je třeba připomenout, tady, že zákaz žen, které stejně jako muži a naopak je pravda kdekoliv, doma i venku, protože je to zakázáno na podstatu, a to nejen proto, že ukázal, genitálie [21].

8. Tabarruj patří: ženy, které nosí oblečení syuhrah, oblečení modelu se liší od oblečení pro ženy obecně, s cílem hrdosti a popularita [22].

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Ti, kteří nosí oblečení na světě syuhrah Bohu, že ho v den oblečení vzkříšení ponížení (později), pak přešel mu peklo" [23]

Ženy, které nejčastěji spadají do těchto nesrovnalostí, protože postoj těch, kteří stále chtějí vypadat příliš atraktivní a chtějí vypadat zvláštní a odlišná od ostatních. Proto dávají velkou pozornost šperky a make-up, aby vypadaly krásné.

Jak moc vidíme ženy, který neváhal obětovat náklady, čas a velké úsilí jen ozdobit a zkrášlit modely oblečení, tak ona by vypadat jinak se oblečení, které nosí ostatní ženy. Takže s tím se proslavil, i oblečení modelu do aktuálního trendu u žen a vyzval ženy, kteří vědí dnešní módy.

Tato opatření zahrnují tabarruj, protože ženy, které nosí tyto šaty a šperky, které ukazují krásu, která by měla být skryty.

Tento zákaz se vztahuje i absolutně, uvnitř i mimo domov, protože je to zakázáno na látky [24].




Masjidul chrám (Masjid v domě), význam a funkce

.


Dům je jedním z největších požehnání Alláha Všemohoucího pro každého muslima. Alláh Všemohoucí varovala velikost tohoto lahodného a funkce důležité pro jeho obyvatele. Duše a jejich srdce se bude cítit v klidu, když jsem byl v tom. Dům bude místo pro odpočinek, zavřete genitálie, a kam utéct různé činnosti, které jsou prospěšné pro svět a na onom světě.

Všemohoucí Alláh varoval množství lahodného domova pro osoby se vyjadřovat.

والله جعل لكم من بيوتكم سكنا

"Bůh dal vám i vašim domy jako místa pro život" [an-Nahl/16: 80]

Včetně označení děkuje Alláh za požehnání tohoto stínu domu, by Všemohoucí Bůh být poslouchán v něm, aby ji jako místo uctívání, dhikr a sunna modlitby a jiné pobožnosti. Ne naopak, dokonce nemravné, že centrum Alláh Všemohoucí, naplněný různými zařízeními, že lidé zanedbávají se mu poklonit.

Mezi faktory, které podporují rodiny, aby se klaněl, učinil zvláštní místo pro uctívání pro celou domácnost, jako místo, kde dělá dhikr a sunny modlitby. Jedním z míst, které používají, aby si bermunajat se svým Pánem, Alláh Všemohoucí Dhul Jalali wal Ikram.

MAKE mešitu v domě, MUSTAHAB
Co je míněno Masjidul sloky, jak je uvedeno v názvu tohoto článku je založen na vysvětlení, které vědci místo nebo místnosti, která se věnuje a věnoval majitel domu jako místa vhodného pro dobrovolné modlitby a další uctívání ibdah nafilah [1]

Jak zákon vlastně dělá Masjidul chrám v domě muslim? Vytvoření zvláštní místo v domě, jako místo pro spuštění dobrovolnou modlitbu a pracovní praxe jiné náboženské praktiky mustahab (doporučeno). Učenci mluvili o této diskuse v knihách fiqh a Hadith jejich práce.

Umm Humaid anhuma z Alláha, manželka Alláha Humaid al-Sa'idi anhu, že mendatanggi proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem a řekl: "Ó Posle Alláha, mám ráda modlitbu (ve sboru) s vámi". Řekl: "Já už vím, že láska modlit se mnou, (ale) modlitby v mešitě domu v kde většina in-červeně) je lepší než modlitby v místnosti, vaše modlitby v pokoji je lepší než modlitby v domě, vaše modlitby v domě je lepší místo modliteb v mešitě vaši lidé, vaše modlitby v mešitě je lepší než vaši lidé v masjidku shalamu odst. Prorokovo mešita) ". Umm Humaid další žádosti mešitu (místo modlitby) na konci domu a nejtmavší. Tam on dělal jeho modlitby vidět Boha (Smrt přichází) [2]

Commander věrný v Hadith, imám Muhammad ibn Ismail al-Bukhari v knize shahihnya rahimahullah uvádí: ". Část mešit a modlitebních domů v al-Bara bin Azib anhu Alláha v mešitě podle jeho domovském sboru"

V souvislosti s jeho funkci jako místo uctívání, pak to musí být považováno aspekty čistoty a vůně. [3] Vzhledem k tomu, že pozitivní funkce ve výchově a vzdělávání dětí a vštěpovat islámské hodnoty jsou úžasný v příštích generací.

Ne nutně pokoj nebo Room Special
Existují dvě formy Masjidul chrámu v minulosti, jak je uvedeno v několika textech a atsar následuje;

1, Forma zvláštní místnosti v domě
První forma je založen na historii Alláha anhuma Umm Humaid bylo řečeno, že on přišel k Prorokovi a řekl: "Ó Posle Alláha, mám ráda modlitbu (ve sboru) s vámi". Řekl: "Já už vím, že láska modlit se mnou, (ale) modlitby ve většině míst v domě je lepší než modlitby v pokoji .... Umm Humaid další žádosti mešitu (místo modlitby) na konci domu a nejtmavší. Tam on dělal jeho modlitby vidět Boha (Smrt přijde). [4]

2.Tempat specializuje na jednom rohu místnosti
Pokud je menší, pro muslima mít zvláštní místnost jako chrám na místě Masjidul Sunny modliteb a dalších devotions nafilah, nezáleží na tom, zda se specifikuje pouze určitou rohu místnosti, které lze použít pro tyto účely. Je založen na hadith Abu Hurayrah, že muž Alláha anhu a Ansar prosil Prorok přišel (k ní) potěšit místo čáry na mešity v místě, on dělal doma za modlitby. To se stalo poté, co on snášel slepotu a proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem dodržovat. [5]

V al-Musnad, imám Ahmad vypráví z anhu rahimahullah To Itban Alláh ibn Malika, řekl: "Ó Posle Alláha, povodní byl můj způsob, jak navštívit mešitu v obci (u povinných modliteb). Chci, abyste se modlili a pak na jednom místě (později) udělám jako mešita (Masjidul sloka) ". Prorok odpověděl: "Dobře". Další den, Prorok šel do Abu Bakra a požádal ho, aby ho následovali. Při vstupu (na dům 'Itban), proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Kde chceš?" Tak jsem se ("Itban) ukázal do rohu jeho domu. Pak Prorok postavil a modlil se (tam). A my jsme postavili za ním. Modlil se dva pracovní rak'ahs s námi ". [6]

V historii al-Bukhari, "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem požádal o povolení (domů), pak jsem ho pozvat (GO). Neměl sednout říct: "Kde chceš, abych se modlit ve vašem domě?". Pak ("Itban) určí místo, které chtěl Prorok modlil se na něj .." [7]

UPOZORNĚNÍ, všechny mají DŮM Bait Masjidul
Generace Salaf a společníků proroka Tabi'in, jsou ve výšce píku v uctívání, se věnují Boha všemohoucího a koncentraci dosažení posmrtný život. Sunna uctívání tolik, že ano, zatímco v noci se naplní stojící, uklonil se a klanění se velmi dlouho. Jejich poslušnost je velmi velký. Mezi faktory, které podporují pro tento účel je Masjidul chrám, v jejich domovech.

Zřejmě už mají Masjidul chrám v jejich vlastních domovech. Je založena na prohlášení o Alláha přítele Abdulláha bin Mas'ud anhu následovně:

ما منكم إلا وله مسجد في بيته

"Každý z vás má mešity v jeho domě" [8]

Je to z důvodu jejich velkého soustředění na onom světě, který se setkal s nejhlubší zákoutí jejich srdcí. Přes jejich skromných obydlí a nejsou rozsáhlé, ale stále se specializují místo svého domova jako místa pro spuštění dobrovolné modlitby a nafilah. Prošli noc v něm ve stavu postavení, uklonil se a klanění, očekávají milost Alláh a strach z trestu, připomíná jim jejich životní cíle a další vesnice. Dokonce někteří z nich, jako například Abu al-Khusyanni Tsa'labah Alláh Masjidul anhu zemřel v chrámu ve stavu vyčerpanost.

VÝHODY Masjidul Bait
Existence chrámu Masjidul přinést řadu výhod a pozitivní dopad na rodinu sám. To je to, co motivuje generací Salaf ve specializovaných míst pro ni. Patří mezi dávky

• Jako místo pro posílení vztahu s Bohem Všemohoucím
• Jako místo pečovat o duši, aby se více upřímně mluvit a dělat. Vzhledem k tomu, uctívání se provádí od lidského pohledu přinese více upřímný.
• Jako místo modlitby za rodinu.
• Jako děti místo trénovat, aby se více oddaný a pilní v uctívání.
• jako hnací síly k uctívání a připomenout mu.
• Otočte Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem
• Pro média slinutého rodinných vztahů.
• Jako místo pro povinných modliteb, které mají udzur

Dobrovolné modlitby návnada v Masjidul
Fard modlitba se stala jednou z nejdůležitějších povinností pro každého muslima a Muslimah. A zvláště pro muže, Shari'a rozhodla, že provádění povinných modliteb v mešitě v kongregaci. Modlitba nafilah, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem podporovat jejich provádění v domácnosti.

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl.

عليكم بالصلاة في بيو تكم فإن خير صلاة المرءفي بيته إلا المكتو بة

"Modlitba, kterou u vás doma. Byl to nejlepší z něčí modlitby (hotovo) v domě s výjimkou povinné modlitby "[9]

V dalším hadísu proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl.

إذا قضى أحد كم الصلاة في مسجده فليجعل لبيته نصيبا من صلاته فإن الله جاعل في بيته من صلاته خيرا

"Po dokončení jedné z modliteb v mešitě, pak by měla modlitbu doma. Jistě Bůh bude dobré ve svém domě přes jeho modlitby (což se děje doma) ". [10]

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem byl požádán známému Hizam Alláh ibn Hakim anhu o místo modlitby, ať už doma nebo v mešitě. Ačkoli jeho dům je v těsné blízkosti mešity, on sallallaahu To alaihi wa Salamem odpověděl slovy:

ولأن أصلي في بيتي أحبء إلي من أن أصلي في مسجد إلا المكتوبة

"Modlím se v mém domě je pro můj vkus, než se modlí v mešitě, kromě povinné modlitby" [11]

Důraz povinných modliteb v mešitě v kongregaci pro muže bude stále zřejmější, přes radu přátel Abdullah bin Mas'ud Alláh anhu po cenné. On řekl: "Ti z vás, kteří se chtějí bavit zítra Setkání Boha v muslimském státě, by měli vést pět denních modliteb, které byly potřebné, když k jeho spuštění.

Opravdu se modlit pětkrát patří chůze pokyny, a skutečně Alláh nastavit širokou škálu silniční vedení. Každý z vás má mešity v jeho domě. Pokud se budete modlit (pětkrát) v mešitě vašeho domu jako mutakhollif odst. lidé, kteří nejsou zvyklí na příchodu do mešity modlit se sboru), který chcete spustit Prayer fard) v jeho domě (sama), znamená, že musíte opustit pokyny alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem vy, a pokud necháte pokyny alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem vás, jistě budete ztratit.

Viděl jsem, že nejsou zvyklí na mešity (pro modliteb v sboru) je pokrytec, který toleruje kenifakannya. Jednou jsem viděl je někdo přenášet dvě osoby, které mohou stát v řadách (povinné modlitby) "[13]

Zmínil se Hasyiyah Ibni Abidin (2/441), "... Amen vhodné pro muže se specializují na jednom místě od jeho domova jako místo modlitby megerjakan nafilah. Adapaun fard modlitby a I'tikaf, je pochopitelné, provádí pouze v mešitě. "

Tak dobro a požehnání Alláha Všemohoucího přijde domů s záře uctívání a vzpomínky, takže dům nesvítí tma jako v hrobě. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl.

اجعلوا من صلاتكم في بيوتكم ولا تتخذوها قبورا

Práce na některé z vašich modliteb ve svých domech. Nedělají dům vypadat jako na hřbitově "[Schváleno alaih]

NAFILAH modlitba (dobrovolné) shromáždění návnada v Masjidul
Předepsány pro muslimské modlitby na dobrovolné v sboru se členy své rodiny, a to i mustahab práva. Výhody jako vzdělávací akce pro rodinu byl evidentní. Nicméně, to by nemělo dělat to jako zvyk a rutinu.

Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah může mít slitování Alláh říká, "se shromáždili v běhu dobrovolné modlitby v kongregaci, včetně případu nelze doporučit pro zvyku .." [13]

Imám al-Bukhari vyprávěný z Anas ibn Malik rahimahullah Alláh anhu: "Já a sirotek, který byl v domě stále modlí za alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, zatímco moje matka a Umm Sulaim za námi." [14]

Imám al-Bukhari rahimahullah uzavřít nadpisy kapitol v knize s názvem kapitoly shalatul Shahihnya nawafili jama'atan. (Kapitola se provádí dobrovolné modlitbu ve sboru).

Kniha poskytuje V MAJIDUL rukopisů a návnady
Účelem disyariatkannya Masjidul konat v chrámu domu jako místo k praxi je dobrovolné a nafilah, dhikr a čtení koránu.

Za tímto účelem se tyto věci musí být stanoveno, že bude podporovat ji jako Mushaf al-Qur'an, která by měla odpovídat počtu rodinných příslušníků, spojený s náboženských knih a knihy dhikr.

Je rovněž vhodné učit děti a starší lidé naučili číst Korán, Hadith, jurisprudence a zákony civilizované islámské Adab.

Proč někteří zapomenout?
Ale proč je zapomenuta případ? Přestože stavba celé budovy váš dům, obsahuje velké množství pokojů, ložnice (kde) v rodinném stolování, obývací pokoj, místo vydělávat na živobytí (obchody), které jsou někdy zdobené rodinný pokoj s TV a dalších zábavních zařízení, kde rodina uvolněně, pokojová lázně, rybník, místo výkonu, někdy je také bazén v domě. Nebo dokonce i některé pokoje pronajímá někomu jinému. Tam, kde zvláštní místnost pro bohoslužby v domě? Proč nemůže být poskytnuta zvláštní místo, kde činnost rodinné bohoslužby bude spuštěn na to?

Pozornost a orientace (některých) lidí se změnily. Jak se svět stane hlavní záběr, a ve většině případů obsahuje duši, pak dům je zaplněn zanedbávají věci Boha všemohoucího a na onom světě.

Pojďme zase na jeden z alaihi sunny sallallaahu To wa Salamem je v našich domovech. A Alláh je zdroj síly

(Převzato z Abu Minhal Masajidul Buyut a Ahkamuha wa Adabuha (Ghurfatush modlil fil Baiti Sunnatun Ghaibah). DR Khalid bin Alí al-Anbari, Darul Atsariyyah, Amman Jordánsko)

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu XV/1432/2011M 04-05/Tahun Edition. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858196 Fax]






zdroj: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar