Sabtu, 21 Juli 2012

Ramadán, měsíc plný požehnání: Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká: يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون ". Vy, kteří věříte, půst povinný na vás, jak je předepsáno pro ty před vámi, abyste může se ho bojí" [Al-Baqarah: 183]


Ramadán, měsíc plný požehnání: Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká: يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون
". Vy, kteří věříte, půst povinný na vás, jak je předepsáno pro ty před vámi, abyste může se ho bojí" [Al-Baqarah: 183]



Podle
Dr. Nasir bin 'Abdirrahman bin Muhammad al-Juda'i

ZÁVAZKY půst pro ramadánu
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:

يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون

". Vy, kteří věříte, půst povinný na vás, jak je předepsáno pro ty před vámi, abyste může se ho bojí" [Al-Baqarah: 183]

Řekl:

فمن شهد منكم الشهر فليصمه

"Kdo z vás je k dispozici (v zemi, kde žil) v měsíci, že se bude rychle v průběhu měsíce." [Al-Baqarah: 185]

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

بني الإسلام على خمسين ...

"Islám je postaven na pěti (společná)."

Pak sallallaahu To alaihi wa Salamem říká mimo jiné, půst o ramadánu. Muslimové se také shodli na nutnosti půstu v ramadánu.

Nicméně, tam je rozdíl v názorech (odchylku) (základní) pojmenování tohoto měsíce ramadánu podle jména. Existuje názor, říkat (z pohledu smysluplné, zavřený), která se jmenuje ramadán, protože turmadhu (ترمض) fiihidz Dzunuub (tento měsíc hříchy člověka vyhořel) a الرمضاء شدة الحر (ar-ramdhaa "význam rozpálený). [1] Jiní lidé vyjádřili názor, že tzv. ramadán, protože Arabové při převodu jména měsíců starověkém jazyce, kterému říkají ti měsíců založené na realitě a stavu, který nastane, když éru. Pak se náhodou tento měsíc k pádu přesně na hořící horkém počasí, tzv. jménem tohoto měsíce Ramadánu. [2]

Požehnání měsíc ramadán a jeho prvenství
Ramadán má mnoho požehnání, ctnosti a výsady, které nejsou ve vlastnictví ostatních měsících.

První požehnání, je to, že ramadán je půst hříchy způsobují terampuninya a odstranění různých chyb.

Jak je uvedeno v hadith aš-Shahihain Abu Huraira Alláha anhu, prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem, řekl:

من صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.

"Kdo se postil ramadán, protože víry a očekává odměnu (od Alláha Subhanahu wa Ta'ala), nepochybně bude odpuštěno jeho hříchy jsou minulostí." [3]

A v muslimském z Abú Hurayrah Shahiih anhu, že Posel Alláha alaihi sallallaahu To wa Salamem řekl:

الصلوات الخمس والجمعة إلى الجمعة ورمضان إلى رمضان مكفرات لما بينهن إذا اجتنبت الكبائر.

"Povinné pět čas modliteb, páteční modlitby na příští pátek, a ramadán k ramadánu příští zrušit hříchy spáchané v letech tohoto období, pokud hříchy dijauhkannya." [4]

Druhý požehnání, tento měsíc je noc lepší než tisíc měsíců, tj. v noci Laylat al-Qadr. Ale v této věci se bude zabývat zvlášť a samostatně v následující kapitole.

Třetí požehnání, tam je mnoho jiných hadísy, které vysvětlí klady a keistimeaan velmi požehnané tento měsíc, z nichž je uvedeno v hadith aš-Shahihain Abu Huraira Alláha anhu, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

إذا جاء رمضان فتحت أبواب الجنة وغلقت أبواب النار وصفدت الشياطين.

"Když přijde ramadán brány nebes otevřel a brány pekla jsou zavřeny a ďábel-ďábel řetězu nahoru." [5]

Zatímco historie an-Nasa-i a Imam Ahmad existují další: ". To přišel ramadán, měsíc plný požehnání" [6]

Čtvrtý požehnání, mezi požehnání tohoto měsíce muslimové jsou schopni dosáhnout mnoha přednosti a výhody půstu, který je pozemský a dále, z toho:

A. Pozemské ctnosti, ctnosti
Za prvé: zbožnost.
Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:

يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون

"Vy, kteří věříte, půst povinný na vás, jak je předepsáno pro ty před vámi, takže se může stát zbožný." [Al-Baqarah: 183]

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem také řekl: hadíth Abu Hurayrah Alláha anhu vyprávěný v knize al-Shahiihain:

والصيام جنة وإذا كان يوم صوم أحدكم فلا يرفث ولا يصخب فإن سابه أحد أو قاتله فليقل إني امرؤ صائم.

"Půst je štít, když jednoho dne jeden z vás ve stavu půstu, pak by neřekl, špinavé a křik. Pokud někdo kritizuje a mencacinya, měl by říct: "Určitě jsem půst." [7]

Slova proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem: "Půst je štít", což znamená, že hladovění vede pachatele Hell Alláha na Soudný den, držet půst od vášní a Munkar v životě jeho světa. [8] proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem také řídila osoba nalačno opustit sprostá slova a ošklivé, zlé skutky, a nechat emoce hněvu. A ušlechtilý charakter rychlých hráčů mu pomůže dosáhnout tohoto stupně zbožnosti. Že temperament je chvályhodná.

Za druhé: zdvojnásobení Pahala.
Na hadith popela uvedeny v knize hadíth Abu Hurayrah Shahiihain anhhu Alláha:

قال الله عز وجل: كل عمل ابن آدم له إلا الصيام فإنه لي وأنا أجزي به ...

"Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:" Každá láska, která dělala děti Adama, jsou pro něj, s výjimkou půstu. Skutečné rychle na mě. Já odmění ... '"

V historii Imam Muslim:

كل عمل ابن آدم يضاعف الحسنة عشر أمثالها إلى سبعمائة ضعف قال الله عز وجل إلا الصوم فإنه لي وأنا أجزي به يدع شهوته وطعامه من أجلي.

"Každá láska, která dělala děti Adama se násobí. Jeden dobrý násobí do deseti až 700 krát. Pak Alláh říká: "S výjimkou půstu. Skutečné rychle na mě a já jsem byl ten, kdo dává odměnu. Lidé, kteří jedí rychle a nechat chtíč pro mne sama. "[9]

Imám-Nawawi může Alláh mít slitování řekl: "Slovo Boha všemohoucího, který stanoví:" A já jsem byl ten, kdo dává odměnu, "je skutečná vysvětlení velikosti Boží dar a jeho bohatou odměnu děti pro skutečné lidi jsou vznešené a velkorysý, když řekl, že on sám bude mít návratnost, což se projevilo jak úrovně odpovědi, kterou posvětil a jak rozsáhlé dárek dal. "[10]

Za třetí: zápach z úst totiž půst člověk je lepší než v Alláha Ta'ala vůně oleje pižma.

Vzhledem k tomu, slova proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem v hadith Abu Huraira Alláha anhu:

والذي نفس محمد بيده لخلوف فم الصائم أطيب عند الله من ريح المسك.

"Pro Pán duší Muhammad (byl) v ruce, opravdu špatný dech více voní, kdo se postili u Boha než vůně oleje pižma."

Al-khaluuf znamená změnit špatný dech, v důsledku půstu. Ale to dopadá dobře v očích Alláha Subhanahu wa Ta'ala a dokonce ho měl rád. To ukazuje, jak tomu mám velkou naději v Alláha Ta'ala. Do té míry, že se něco nenávidí lidi a jsou považovány za hnus, se obrátil na straně Boha, je něco, co se dává přednost. Vzhledem k tomu, že je postaven na společné provádění půstu, který je poslušnost k Bohu.

Za čtvrté: Tam byl, pro půstu osoby štěstí dostat dva
Vzhledem k tomu, slova proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem v hadith Abu Huraira Alláha anhu:

للصائم فرحتان يفرحهما إذا أفطر فرح وإذا لقي ربه فرح بصومه.

"Pro lidi, kteří se nalačno, jsou tam dva šťastní, šťastní v době jeho přerušení, a byl spokojený s jeho rychle, když potká svého Pána." [11]

Za páté: výsadou těch, kteří rychle s jejich vstupem do nebe přes speciální dveře s názvem ar-Rayyaan.

Důkazem je hadíth o Sahl bin Sad anhu Alláha z alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, řekl:

إن في الجنة بابا يقال له الريان يدخل منه الصائمون يوم القيامة لا يدخل منه أحد غيرهم. "

"Opravdu v ráji se nachází dveře názvem ar-Rayyaan. V den zmrtvýchvstání ti, kteří rychle vstoupí do ráje jako dveře. Nikdo ale ti, kteří jsou povoleny (jít do nebe), do těch dveří. "[12]

2. Charakteristicky se vzdělávat Půst Výhody a sociální
První: Povolení jsem se být trpělivý a čelit obtížím a katastrof.
Proto se tento měsíc nazývá měsíc trpělivosti (popel-shabri syahru). Původní význam slova aš-shabru (trpělivost) je al-habsu (pohotovostní, omezení). Tak, tam je zdrženlivost v hladovění nebo abstinence od (chtíč), krmení a částečná (chtíč) pochoutkami. [13] To posílí touhu lidí, kteří nalačno.

Za druhé: Vývoj morálky.
Vyprávěný z alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, řekl:

من لم يدع قول الزور والعمل به فليس له g حاجة في أن يدع طعامه وشرابه.

"Ten, kdo neopouští falešné řeči a skutky, pak Bůh nepotřebuje (pro rychlé), i když on opustil jídla a pití." [14]

Podstatou hladovění je berpuasanya obě oči z pohledu na něco, co je haram a beruasanya sluchu od slyšení věcí, které jsou zakázané, půst od slov mluví lži, hnusné, a jako berpuasanya a celé tělo v tom něco haram. V oblasti vzdělávání je rituál půstu pro každého jednotlivce na podobnosti mezi chudými a bohatými, být laskavý k potřebným a chudým.

3. Zdraví Výhody
Za prvé: Uvolnění tělo nahromaděných tuků, a to zejména u lidí, kteří žijí v přepychu, kteří jsou často zdrojem nákazy při některých tuků stále roste.

Špatně z tohoto typu je onemocnění, obezity. Tak, hlad je nejlepší způsob, jak řešit obezitu.

Za druhé: Vyhoďte nečistoty z těla, hromadí toxiny z těla a tělními tekutinami, že poškození. Snadné průtok krve v tepnách a žilách aby jej z zavírání.

Za třetí: Půst má pozitivní vliv na mnoho onemocnění, mezi nimi na žaludeční vředy, vysoký krevní tlak, stres nebo deprese. [15] Proto půst má úžasnou pozitivní vliv na udržení zdraví. Kromě toho je půst provádí správně a řídil v době nejdůležitější (Afdhal) dle Shari'ah. U některých tělesných procesů, jako je půst vyžaduje, jak navrhl Ibn al-Qayyim ve své knize rahimahullah na-Thibbun Nabawi. [16] Lékaři v západním světě zaznamenali půst jako jeden z významných nástrojů různých modelů lékařské terapii. Většina z nich řekl: "Amen dispozici hlad lékařské terapie má tu výhodu, že vícekrát z užívání drog. [17] jiný doktor řekl: "Opravdu postního měsíce může odstranit různé nečistoty, zbytky těla po celý rok. [18] Toto je nejzřejmější z výhod půstu a barakahnya na světě a na onom světě, je půst požaduje od Boha k muslimskému měsíci roku. On je půst o ramadánu je to požehnání.

Pátý požehnání, velikost na základě dobrých skutků dělaných v tomto měsíci, a množství motivace Posel Alláha alaihi To wa Salamem pobídnout muslimy plnit dobré skutky v tomto měsíci. Mezi dobrými skutky jsou následující:

Za prvé: Qiyaamul Lail
Od Abu Huraira Alláha anhu, řekl, "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem dal motivaci (k jeho společníků) pro sestavení qiyaam Ramadhaan odst. Ramadán noc Modlitba), aniž byste jim násilím. Tak on sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

من قام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.

"Ti, kteří se pravidelně modlitební noci o ramadánu s vírou a doufají v odměnu (od Boha), zcela jistě jeho hříchy jsou odpuštěny minulosti."

Pak po proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem zemřel však služba pokračuje. A pokračoval během chalífátu Abú Bakr al-Siddiq a začátkem kalifátu 'Umara ibn al-Chattáb Alláha anhu. [19] proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem nikdy taráwíh ​​s přáteli Alláha anhum ho, pak odešel kvůli strachu z muslimů považuje za povinné modlitby. Potom Omar bin al-Chattáb převzal iniciativu získat lidi modlit v mešitách taráwíh. [20] A alhamdulillaah, rituál (syi'ar), jak to ještě pokračuje k tomuto dni. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem velmi vážně a byl aktivní v uctívání a modlitbě v deset v noci (al-'asyrul awaakhir) ramadánu.

عن عائشة رضي الله عنها قالت كان رسول الله صلى الله عليه وسلم إذا دخل العشر أحيا الليل وأيقظ أهله وشد المئزر.

"Z" A'iša anhuma Alláh řekl: "Posel Alláhův sallallaahu To alaihi wa Salamem, při vstupu do deset dní v posledně v měsíci ramadánu), obrátil se na noc, probudí jeho rodinu a utáhněte látku." [21] [22]

Za druhé: Ash-sadaqah.
Imám al-Bukhari a Muslim vyprávěný ze jmenovaného téma 'Ibn Abbase nahuma Alláha, řekl:

كان النبي صلى الله عليه وسلم ود الناس بالخير وكان أجود ما يكون في رمضان حين يلقاه جبريل فإذا لقيه جبريل كان أجود بالخير من الريح المرسلة.

"Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem byl nejštědřejší v její prospěch. A opět, když je štědřejší o ramadánu, kdy Gabriel setkal. Takže když Gabriel se s ním setkal, to když sallallaahu To alaihi wa Salamem je štědřejší v dobrotu větrů, které foukají. "

Poučení z této hadith je násobit doporučené lásku a almužnu, ještě více v požehnaném měsíci ramadánu to.

Za třetí: Tilaawah al-Korán-aanil Kareem.
Reprodukovat tilaawah Sunny al-Korán-(čtení Koránu al--an) v měsíci ramadánu. V tom byl odhalen al-Qur'an. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem vždy opakovat čtení Koránu al-hapalannya ní Gabriel, jeden v každém ramadánu. Jak je uvedeno v hadíth o Ibn 'Abbas anhuma Alláha. V hadísu je uvedeno:

وكان جبريل يلقاه كل ليلة في رمضان حتى ينسلخ يعرض عليه النبي صلى الله عليه وسلم القرآن.

"Gabriel setkal každý večer během ramadánu položit. Když Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem prokazují čtení al-Korán nazpaměť ji Gabriel. "[23]

Anhum Salafush reprodukovat četby Alláh Salih Al-Bukhari ve svých modlitbách a při dalších příležitostech. [24]

Za čtvrté: Al-I'tikaaf.
I'tikaaf mlčí v mešitě, aby se klaněl v pořadí taqarrub (blíže) Alláhu Ta'ala. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem vzduchu i'tikaf posledních deset dní ramadánu. V hadíth o "Aa'ishah Radhiyallahua anhuma uvedeno:

أن النبي صلى الله عليه وسلم كان يعتكف العشر الأواخر من رمضان حتى توفاه الله ثم اعتكف أزواجه من بعده.

"To proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem vzduchu i'tikaf posledních deset dní ramadánu, (tato praxe pokračuje v tom, stísněný), dokud Alláh mewafatkannya. Pak jeho ženy pokračovala v její lásku po jeho smrti i'tikaf ". [25]

Není pochyb o tom, že pomůže pachatele soustředit i'tikaf uctívat Boha a bertaqarrub Jalla wa 'Alaa. Tím spíše v době, je oslavován, jako ramadán, nebo posledních deset dní ramadánu.

Za páté: Al-'Umrah
Věta, která ukazuje na základě výkonu out "Umrah během ramadánu jsou slova proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem sdělil Ansar ženu, která nemohla uskutečnit pouť s alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem:

فإذا جاء رمضان فاعتمري فإن عمرة فيه تعدل حجة.

"Když přijde ramadán, pak laksanakanlah To umrah si," Umrah o ramadánu je ekvivalentní v hodnotě k Haji. "

V jiné zprávě uvádí: "('. Umrah o ramadánu) může nahradit nebo vytěsnit Hajj Hajj se mnou" [26] To znamená, že hodnota systému odměn To umrahnya žen Ansar rovnat odměny hodnotu vzduchu Hajj, místo "Umrah může nahradit právní postavení je povinné hadždž , aby mohl zrušit právo je povinné Hajj, není tomu tak. [27]

Šestý požehnání, že požehnání, požehnání ramadánu je mnoho velkých akcí, které se dějí v drahých Nan tento měsíc. A skutečně z mnoha důležitých událostí, které nastaly v tomto požehnaném měsíci, události nejvíce fenomenální a velmi prospěšné pro lidstvo je události úpadku al-Qur'an al-Karim.

Jak Alláh Ta'ala:

شهر رمضان الذي أنزل فيه القرآن هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان

"Měsíc ramadán, měsíc, ve kterém se (zahájení) al-Korán, jako vodítko pro lidstvo, a odůvodnění stopy a rozdíl (mezi pravou a falešnou) ..." [al-Baqarah: 185]

Zatím mimo jiné fenomenální událostí, které jsou plné dávky, jsou následující:

Za prvé, bitva u Badru Kubra, který je pojmenován jako yaumul Furqaan (den odlišuje).

V ten den Bůh oddělil a rozlišovat mezi pravdou a baatil. Takže, když to je, menšiny, kteří se domnívají vítězství nad bezvěrci ze skupiny, která je daleko lepší, pokud jde o množství vojáků a zásob. K tomuto incidentu došlo ve druhém roce Hijriyyah.

Za druhé, Futuh Makkah
Věru, Alláh dal velkou laskavost na věřících Futuh odst. dobytí) této požehnané. Lidé se hrnou do islámu, pak se stal Mekkou pro Daarul islámu (islámské země), když předtím se stal centrem modláři vyhýbat. K tomuto incidentu došlo na osmém roce AH.

Zatřetí, válka v roce 584 H. Hiththin
V této bitvě křižáci utrpěli drtivou porážku. Salahuddin al-Ayubi a vyhrál velké vítězství, a pak obnovit práva muslimů a kultivovat Baitul Maqdis.

Za čtvrté, válka 'Ain Jaluut
Je to nelítostná bitva, která skončila vítězstvím muslimů v tatarské vojsko. Tato bitva nastala v 658 Hijriyyah.

Poté, co jsme popsat globální rozsah nadřazenosti práva v rámci ramadánu, a mnoho požehnání obsažené v tomto ušlechtilém měsíce, pak již intenzity, pokud bych se modlit za své muslimské bratry a sestry tak, aby i nadále pít celou řadu ctností, a mohl dosažení požehnání, že provádění příkazů Alláha Ta'ala a sleduje Sunna alaihi Jeho proroka sallallaahu To wa Salamem, společníci Alláh anhum je ušlechtilý, a předchůdci tohoto Ummy jsou vybrány, stejně jako úsilí získat různé výhody, které jsou dále i světské, stejně jako z široké škály dobra.

[Kopírované z knihy Na Tabaruk Anwaa'uhu wa Ahkaamuhu hlavě v praktikách indonéských a čas Požehnaný, Autor Dr. Nasir bin 'Abdirrahman bin Muhammad al-Juda'i, Nakladatelství Press Ibn Kathir]



Jíst požehnání Sahur



Podle
Dr. Nasir bin 'Abdirrahman bin Muhammad al-Juda'i


DEFINICE
(السحور), je memfat-hahkan při pohledu na něco, co se používá bersahur [1] v podobě jídla a pití, a mendhammahkan, a to jako Masdar (původ slova) a také ke slovesu jako takový. [2]

Ibn al-Athir řekl: "Co víc je vyprávěn menfathahkan, někteří argumentovali:" Pravdou je, vzhledem k menfat didhummahkan-hahkan je na jídlo, požehnání, odměny a reakce akce, ne jídlo. "" [3]

ČAS
Jmenoval Sahur, jak provádí Sahur, zatímco AS-Sahir je konec noci před Shubuh, že by měl říkat, že je z poslední třetiny noci až do rána, [4] záměrem je, aby konec jídlo pro někoho, kdo rychle roste svítání.

Jak Alláh wa Subhanahu Ta'ala:

وكلوا واشربوا حتى يتبين لكم الخيط الأبيض من الخيط الأسود من الفجر

"... A jíst a pít, dokud bílá nit je zřejmé, na vás z černou nití [5] v úsvitu ..." [al-Baqarah: 187]

Sunna na mengakhirkan úsvitu Sahur pokud ne bál, historie al-Bukhari a Muslim z Anas Alláha od Zaid bin Harith anhu Alláha anhu, řekl: ". Jsme bersahur s alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem pak nastavit modlitbu" řekl jsem: " Jak dlouho mezi dvěma "On řekl:". Padesát poezie "[6]

Imám al-Baghawi řekl: "učenci navrhnou mengakhirkan ranní jídlo." [7]

PRÁVNÍ
Dawn právo je mustahab (Sunna) pro lidi, kteří rychle, protože proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

"تسحروا! فإن في السحور بركة."

"Bersahurlah vás, protože tam je požehnáním v bersahur." [8]

A v dalším vyprávění se sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

"فصل ما بين صيامنا وصيام أهل الكتاب, أكلة السحر."

"Rozlišování mezi naší půstu se svým rychle, je jíst Sahur ahlul Book". [9]

Tak, krmení prostředky má menyelisihi ahlul Sahur knihu.

Imám-Nawawi řekl: "To je, separátor a rozdíl mezi naším půst je jídlo s jejich rychle, protože nemají bersahur jsme se vyzývají, aby bersahur." [10]

Jíst Sahur může být něco k jídlu alespoň někoho, ať je to jídlo nebo pití. [11]

Prvenství úsvitu a KEBERKAHANNYA
Vyprávěný z proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem že sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

"تسحروا! فإن في السحور بركة."

"Bersahurlah, protože v ní se Sahur jídlo požehnání." [12]

A vyprávěl z al-anhu Irbadh Alláh ibn Sariyah [13], řekl: "Slyšel jsem proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem zavolat někoho, kdo by jedl Sahur jak on říkal:

"هلم إلى الغداء المبارك."
"Pojď sem jíst jídlo, které je požehnaný". [14]

Sahur jídlo má požehnání na světě a na onom světě, imám-Nawawi řekl, když vysvětluje rahimahullah Sahur požehnání platí, že "požehnání na jídle obsažené Sahur velmi jasně, protože on je osvěžující pro rychlé a nadšení pro něj a dostanete chuť na zvýšení závažnosti půst, protože její problémy . pro lidi, kteří bersahur "To říká:" Jistě, že obsahuje probudil, modlitby a prosby v době, kdy je čas padajících anděly, modlitbou a požádat o odpuštění, přijetí, a možnost to brát wudu "a modlit se nebo drží pokračoval vzhůru dhikr a prosby, modlitby nebo se připravit na ranní modlitbě až do svítání. "[15]

Pravda, která zahrnuje všechna požehnání, a další věci, že z hlediska přínosu Sahur, a to jak časové, a dále, a že jíst Sahur zahrnují potraviny a nápoje, zatímco sloveso je التسحر.

V knize Fat-Hul Baari, Ibn Hajjar řekl: "(stanovisko), nejlepší je, že požehnání jídla Sahur lze získat mnoha způsoby, které je sledovat Sunny a Ahl-ul porušuje knihu, zbožný Alláhu Subhanahu wa Ta'ala sloužit, přidejte Duch lásky a aby se zabránilo špatné chování způsobené hladem, byl příčinou lásky, jimž je žádost v té době, nebo si spolu s ním jíst, dělat dhikr, modlete se v době, modlitba je poskytnuta, stanoví záměr půstu pro ty, kteří melalaikannya před spaním, Ibn Daqiqil To EED [16] řekl: "Toto požehnání může vztahovat i na věci, dále jako vykonávajícího Sunny, bude odměněn a zvýšené Sunny (provádí), takže by se mohla vztahovat na věci tohoto světa, jako tělesná síla a také usnadňuje rychle bez nebezpečí pro toho, kdo se nalačno. "[17]

Mezi ctností, které jsou spojené jíst Sahur Alláh a jeho andělé se bershalawat pro lidi, kteří jedí Sahur, nepopírám, že je to velká ctnost.

Abu Said al-Khudri Alláh anhu je vyprávěný z alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, že řekl:

"السحور أكله بركة, فلا تدعوه ولو أن يجرع أحدكم جرعة من ماء, فإن الله وملائكته يصلون على المتسحرين."

"Jídlo je požehnáním Sahur, není jej ponechat, třeba jen doušek vody, protože Alláh wa Subhanahu Ta'ala a jeho andělé bershalawat pro lidi, kteří bersahur". [18]

Tak to se rozumí, pro muslima následovat proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem ve svých akcí na toto téma, aby bylo dosaženo udržitelnosti kahannya a jeho klady a výhody na světě a na onom světě.

[Kopírované z knihy Na Tabaruk Anwaa'uhu wa Ahkaamuhu hlavě v praktikách indonéských a čas Požehnaný, Autor Dr. Nasir bin 'Abdirrahman bin Muhammad al-Juda'i, Nakladatelství Press Ibn Kathir]



Andělé Shalawat Pro Lidé, kteří jedí Sahur



Podle
Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divine


Mezi lidmi, kteří jsou spokojeni s požehnáním na anděly jsou lidé, kteří jedí jídlo, a mezi argumenty, které ukazují, jsou:

A. Dva Imam, Imam Ibn Imám Hibban a ath-Thabrani vyprávěný od Ibn Omar anhuma, řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

إن الله وملائكته يصلون على المتسحرين.

"Opravdu Bůh a jeho andělé bershalawat lidem, kteří jedí jídlo." "[1]

Imám Ibn Hibban poskytnout kapitolu s názvem pro tuto hadith: ". Milosrdenství Alláha Subhanahu wa Ta'ala a Angels žádost odpuštění osob, kteří jedí Sahur" [2]

2. Imám Ahmad vyprávěný z Abú al-Sa'eed Khudri Alláha anhu, řekl: "Posel Alláha, řekl:

"السحور أكله بركة فلا تدعوه ولو أن يجرع أحدكم جرعة من ماء, فإن الله وملائكته يصلون على المتسحرين."

"Konzumace potravy jídlo je plný požehnání, nesmíte odejít, i když jeden z vás jen napít vody, pro Boha a Jeho anděly bershalawat lidem, kteří jedí jídlo." [3]

V této hadith je poučení, že je jasné, a sice, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem velmi odhodlaný, aby jeho lidé spokojeni s požehnáním Božím na جل وعلا na ně a žádost o odpuštění pro ně z andělů s jídlem, protože jídlo. Zdá se, ze slov alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem ". Takže se nemusíte jej ponechat, i když jeden z vás jen napít vody" To znamená: "Nenechávejte, takže i když ne aby jeden z vás, ale jen vypil trochu vody (pouze ) s cílem jídla, pití a pak s ním. "[4]

Shaykh Ahmad 'Abd al-Banna, aby se vyjádřil k tomuto hadith tím, že říká: "Alláh Shalawat pro ně je Jeho láska k nim, zatímco Ma-anděl Boží požehnání na nich je prosba o odpuštění pro ně, pak každý, kdo není jídlo, on bez překážek z milosti Všemohoucího Alláha a anděly milosrdenství návrhu na ně v té době. "[5]

Bože, ty nebudeš nás lidé, kteří jsou bráněno milovat a lidi, kteří blokované aplikace od Andělů pro naše odpuštění. Mahamendengarkan milostivě modlitba, Pane.

Pokud je to od Boha Ta'ala a požehnání na andělů pro lidi, kteří jedí jídlo samotné, tak jak se člověk zdokonaluje svůj půst, protože Alláh Všemohoucí? Jedno zvíře, byl úplně neschopný předvídat na světě. Je pravda, co je řečeno ústy proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem, když oznámil, že:

"قال الله:. كل عمل ابن آدم له إلا الصوم, فإنه لي وأنا أجزي به"

"On řekl:". Každý člověk je pro něj kromě lásky půstu, protože půst je pro mě a já jsem byl ten, kdo okamžitě se jí odvděčil "" [6]

A mnohé další hadís, který naznačuje, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem vyzývají lidi provedení jídlo, mezi něž patří:

A. Imám Muslim vyprávěný z 'Amr ibn al-`anhu Alláha, amen proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

"فصل ما بين صيامنا وصيام أهل الكتاب أكلة السحر."

"Rozdíl mezi naším půst a půst na lidi v knize jídle." [7]

2. Ash-Syaikhani anhu vyprávěl Anas od Alláha, řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

"تسحروا فإن في السحور بركة."

"Jezte sahurlah vás, protože v ranním jídlem žehná tam. '" [8]

3. Al-Imám-NASA-i vyprávěný z al-Alláh ibn Irbadh Sariyah anhu, řekl: "Slyšel jsem, že Messenger sallallaahu To alaihi wa Salamem byl požádán, aby ranní jídlo během ramadánu, řekl:" Jezme plné s požehnáním. "[9]

Mezi učenci Salaf je velmi znepokojen jídle, a mezi argumenty, které ukazují to, co je vyprávěno imáma ad-Darimi Abu Qais a bývalých otroků států Amr ibn al-`anhu Alláh řekl:" 'Amr ibn al- "Ash objednával jídlo, aby se jídlo pro něj, ale on nespecifikoval, jídlo, pak my říkáme:" Vy nám řekl (aby jídlo jídla), ale nezadáte jídlo. "

On řekl: "Vlastně jsem ti to neřekl, aby se jídlo, jak jsem chtěl, ale slyšel jsem na proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

"فصل ما بين صيامنا وصيام أهل الكتاب أكلة السحر."

"Rozdíl mezi naším půst a půst v knize je na jídle." [10]

[Zkopírováno ze alaihimul knihy Man Tushallii To Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divinity, v hlavě indonéském: Člověk v Do'aka andělů, Beni Sarbeni Překladatelé a vydavatelé Tisková Ibn Kathir]



Žádné známky bohatství slávy, tipy Ne chudoba ponížení



Podle
Duchovní Abu Minhal, Lc


فأما الإنسان إذا ما ابتلاه ربه فأكرمه ونعمه فيقول ربي أكرمن وأما إذا ما ابتلاه فقدر عليه رزقه فيقول ربي أهانن

Pokud jde o muže, když se jeho pán zkouší ho chválili ho a dala mu radost, pak řekne: "Můj Pán memuliakanku". Ale když se jeho pán (Alláh) zkoušky, a poté omezení jeho ustanovení (což žijí v chudobě), pak řekl: "menghinakanku můj pane." Určitě ne (tak), ... [al-Fajr/89 :15-16]

POPIS odstavec:
Potěšení na světě stát se hlavní fotografování lidí, kteří nevěří v Boha všemohoucího a den vzkříšení (nevěřící). Bojují den a noc jen z důvodu světského úspěchu!. Hojnost bohatství v jejich pohledu je znamením slávy života a zdroj důstojnosti. A naopak, nedostatek látek, chudoby a obtížnou hospodářskou život v jejich očích údaj o ponížení opět v materialistického pohledu těch, které jsou běžně označovány jako mâddiyyûn (množný Maddi) v arabštině.

Jeden z NAROZENÍ lidské přirozenosti a PAGAN
Na tomto základě, někteří učenci řekl, že po výše uvedeném verši Alláh Všemohoucí kázat jednu z charakteristik nevěřících a polyteisté při příjmu hojnost bohatství a materiální nedostatek, kdy hospodářské obtíže a utlačované. [1] Někteří jiní učenci říkají, že je vrozená vlastnost každý člověk, který pochází z přírody Jahl (neznalost, nevědomost o povaze problému) a odst. zhulm kezhaliman). [2]

Alláh říká:

فأما الإنسان إذا ما ابتلاه ربه فأكرمه ونعمه فيقول ربي أكرمن

Pokud jde o muže, když se jeho pán zkouší ho chválili ho a dala mu radost, pak řekne: "Můj Pán memuliakanku".

V tomto verši Alláh Všemohoucí odepřít lidé, kteří mají víru, pokud vzhledem k šíři ustanovení bylo znamení dávání Boží slávy pro sebe k.. Ve skutečnosti tomu tak není. Nicméně, zkoušky a zkušební pro ně od Boha Všemohoucího, [3] a zjistit, zda on nebo pacient stěžuje, ať vděčný nebo odmítnout dobro. [4] Je to jako slovo Alláh:

أيحسبون أنما نمدهم به من مال وبنين نسارع لهم في الخيرات بل لا يشعرون

Si myslí, že bohatství a děti, které poskytujeme na ně (to znamená, že), jsme se spěchat, aby dobré věci na ně? Ne, vlastně oni si neuvědomují [al-Mukminûn/23 :55-56]

Na rozdíl od dalším verši:

وأما إذا ما ابتلاه فقدر عليه رزقه فيقول ربي أهانن

Ale když se jeho pán (Alláh) zkoušky, a poté omezení jeho ustanovení (což žijí v chudobě), pak řekl: "Pán můj menghinakanku"

Když Alláh Všemohoucí zúžit výživu lidského zkoušek, většina lidí si myslí, že je forma ponížení, které se mu dostalo.

Imám al-Qurtubi potvrdil jeden z vlastností rahimahullah nevěřících, "sláva a hanba před očima pohanů rozsahem majetku ve vlastnictví osoby". [5]

Bohatství nevěstí nic dobrého GLORY, NEDOSTATEK ponížení nevěstí nic dobrého
Alláh Všemohoucí nikdy bohatství a nedostatky, které obsahují dané osoby stav jako formu hodnocení nebo pokorné pozice v slávě Boha všemohoucího. Nicméně, je to všechno a strastí, které Alláh dal lidstvu, které nelze oddělit od jeho osudu a qodho.

Všimněte si, že slovo Alláh následující:

قل إن ربي يبسط الرزق لمن يشاء ويقدر ولكن أكثر الناس لا يعلمون

Rci: "Pán můj věru rozšiřuje ustanovení pro koho chce a úzké (pro koho chce), ale většina lidí neví, [Saba/34: 36].

Všemohoucí Alláh dává bohatství těm, kdo ho milují Všemohoucího a lidem, kteří ho nemiluješ Všemohoucího, zúžení výživu Všemohoucího ho milovala a ti, kteří ho nemiluješ Všemohoucího. Ustanovení Alláha, je dokonalejší úžasný moudrost znám jiný než on. Nicméně, většina lidí neuvědomuje.

Zatímco slovo Alláh rozumí: كلا) je forma slova vyvrácení vysvětlit, že realita není jako říkáte, a ne jako lidské výhled obecně. Vyvracení pro ty, kteří měří všechno materiálu. V těchto slovech je mylná představa, zarovnat prvky na vrcholu, a že správa a držení ustanovení není spojeno s chovem pro někoho, nebo urazit jej. Nicméně, to je vše, test z Boha ke svému služebníku k.. [6]

Imám Ibn Katheer může Alláh smiluj se říká: "Není to, jako by očekával. Na rozdíl od prvního pohledu, je nepravděpodobné, že druhý pohled. (Věc) ze Alláh dát bohatství těm, kdo milují Boha Všemohoucího a Všemohoucí Alláh nemiluje, úzký štěstí na ty, kteří milují Alláha Všemohoucího, a že je všemohoucí láska. Základ v této otázce je poslušnost k Alláhovi, ve dvou případech, je-li hojné bohatství, měl k vděčný Bohu za požehnání, že při nedostatečné, musí být pacient ". [7]

Shaykh To Abdur Rahman as-Sa'di rahimahullah vysvětluje: "bohatství a chudoby, a omezená šíře ustanovení je zkouška od Alláha Všemohoucího a zkoušek pro testování své služebníky, být známý každému, kdo je vděčný a být trpělivý, pak Bůh Azza vyvýšen bude reagovat s velkou odměnu. Ten, kdo není tomu tak (ne vděčný, nebo pacient), bude odměněn bolestivou trest ". [8]

Mezitím Šajcha To Athiyyah rahimahullah Salim také řekl: "Všemohoucí Alláh říká, že On je Všemohoucí a odmítá vzdát (dar) jako zkouška sluhy". [9]

Všimněte si, že slovo Alláh následující:

كل نفس ذائقة الموت ونبلوكم بالشر والخير فتنة وإلينا ترجعون

Každá duše, neokusí smrti. Budeme testovat vás dobro a zlo jako proces (ve skutečnosti). A právě pro vás jsme zpět [Al-Anbiyâ/21: 35].

A také slovo Alláh:

واعلموا أنما أموالكم وأولادكم فتنة وأن الله عنده أجر عظيم

A vězte, že vaše majetky a vaše děti je jen zkouška a Alláh-Lo na velké odměny [al-Anfal / 8:28]

Jako lidské testování katastrofě odst. věci, které jsou nepříjemné), Alláh Všemohoucí také testován lidi s radostí.

Význam vlastní sebereflexe
Věřící, když se dostane potěšení Alláha Všemocného v podobě bohatství, bude vděčný za svého Pána, a podíval se na to čistě jako výlev štědrosti a laskavosti Boží proti němu, ne forma slávy, že Bůh dal těm, kteří mají nárok. A naopak, pokud se hospodářské potíže vyskytly pokusy, štěstí táhnout, bude věřící být trpěliví a čekat odměna od Boha Všemohoucího řekl, vlastní introspekci, tento incident není nic jiného za mé hříchy. Alláh není právě urazil a bytí mě pronásledují.

V těchto dvou verších obsahovaly klíč k významu osoby přijímat oznámení, kdy záplava ekonomické výživy nebo utlačováni. Například, řekl: "Proč Bůh Všemohoucí dal bohatou výživu? Co je žádoucí ode mě? Určitě bych mu vděčná. Proč Alláh Všemohoucí testování mi s nedostatkem bohatství a nemoci? Jistě Alláh chce, abych byl trpělivý.

Takže, ať vždy podívat dovnitř ve dvou podmínek. Takový přístup bude mít špatné lidi z těchto dvou vlastností, neznalosti a nespravedlnosti. Pro množství bohatství a omezené poskytování dojde na moudrosti a spravedlnosti Boha Všemohoucího [10]. Lidé musí ještě chválit Alláha Všemohoucího, v obou podmínek. [11]

POUČENÍ OD verších:
- Pohled z pohanské materialismu
- Pohled na materialismu pochází z hubbun šedohnědé-ya (láska na světě)
- Pohled na materialismu není nový pohled, protože tento názor je již zakořeněné v srdcích modloslužebníků z Kurajšovců od 14. století.
- Alláh je požehnání nenávisti a kufr Kufr
- Alláh je milující akt díkůvzdání
- Význam sebepozorování za všech okolností.
- Prozkoumat význam islámu, jak to bude představit povahu pravdy a celé záležitosti. A Alláh ví nejlépe.

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu 03/Tahun Edition XV / Shaban 1432/2011M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858196 Fax]




Ne Čtení hrob Al-Qur'an



Podle
Al-Yazid ibn Abd al-Kádir Ustadz Jawas



عن أبي هريرة أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال: لا تجعلوا بيوتكم مقابر, إن الشيطان ينفر من البيت الذي تقرأ فيه سورة البقرة

Od Abu Huraira Alláha anhu, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Nedělejte si dům vypadat jako na hřbitově, na vpravdě Satan může honit uteče z domova, který četl dopis Al-Baqarah v něm."

TAKHRIJ HADITS
To je vyprávěný:
A. Imám Muslim v jeho Shahiih (č. 780).
2. Imám-Tirmidhi v jeho Sunan (č. 2877), a on menshahihkannya.

Sharh HADITS
Tento hadís velmi jasně vysvětlil, že hřbitov podle islámského práva, není místo pro čtení al-Qur'an. Umístěte si můžete přečíst al-Korán je doma nebo v mešitě. Islámské právo přísně zakazuje, aby se dům vypadat jako na hřbitově, jsme doporučuje, aby si al-Korán a Sunna vykonávat modlitby doma.

Jumhur Salaf jako imáma Abu Hanifah rahimahullah, imám Malik, může mít Alláh slitování, a další kněží zakázal čtení al-Qur'an v hrobě. Následující úryvek jejich názor.

Imám Ahmad rahimahullah argumentuje tím, že čtení koránu u hrobu by nemělo být. Tento nezaujal imáma Abu Dawud rahimahullah v knize Imam Ahmad Masail. Imám Abu Daud rahimahullah řekl: "Slyšel jsem imáma Ahmada, může Alláh smiluj se, když byl požádán o al-Qur'an číst v hrobě? On odpověděl: "To by nemělo být."

Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah může mít slitování Alláh říká: "imáma SHAFI'I sám rahimahullah žádné slovo v této otázce. To ukazuje, že (viz al-Qur'an v hrobě), podle něj je kacířství. Rahimahullah Malik řekl: "Ne, já našel tabi'in společníky, kteří byli také to dělá!" [1]

To musí být považováno za muslima, není dovoleno, aby se klaněl v hrobě s modlitbami, modlit se, porážení zvířat nebo číst bernadzar al-Korán a uctívání. Žádný z právního popisu alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem a jeho společníci, kteří navrhovali dělají bohoslužbu u hrobu. V kontrastu, tam je silná hrozba pro lidi, kteří uctívají na hroby spravedlivých, ať je svatý nebo prorok, mnohem méně (je-li místo uctívání, že on dělá) ne (hrob) spravedlivého. [2]

Proroka Mohameda sallallaahu To alaihi wa Salamem vydal krutou hrozbu pro lidi, kteří dělají na hrob jako místo uctívání. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl,

لعن الله اليهود والنصارى اتخذوا قبور أنبيائهم مساجد

Alláh proklel Židy a křesťany (protože) udělali hroby svých proroků masjis (místo uctívání). [3]

Všichni stejný hrob, žádný z posvátné hrobky a požehnání. Z toho víme, že lidé, kteří úmyslně k určitému hrobu hledat Karamat a požehnání, on se dostal do zákona o kacířství nebo vyhýbat. V islámu není důvod, aby záměrně dělat Šafář (cesta) v souvislosti s poutí do hrobů některých (náboženský řád), jako například hroby svatých, náboženskými učenci a Habib a jiné se záměrem hledání svaté a požehnání a uctívat je. Taková akce je zakázáno a není dovoleno v islámu. Mezi ně patří inovace a mohl by být mezera, která vedla k pachatelům vyhýbat.

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

لا تشد الرحال إلا إلى ثلاثة مساجد: مسجدي هذا, والمسجد الحرام, والمسجد الأقصى

By neměly být drženy Šafář (cesta za účelem uctívání) kromě tří mešit, a to masjidku toto (Prorokova mešita), Velká mešita, přehrada Aqsa mešita. [4]

Hrob Adab pouť, muslimské pouti na hřbitov se vyzývají muslimy, aby pozdravila a modlit se, že jejich hříchy jsou odpuštěny a udělil milost Alláhem Subhanahu wa Ta'ala.

Mezi další výhody obsažené ve výše uvedeném hadith ("Nedělejte si dům vypadat jako na hřbitově ..."), by tato osoba neměla být pohřben v jeho domě. On byl pohřben na hřbitově v muslimů. Protože když on byl pohřben ve svém domě, bude následující:

A. A prostředky, které by mohly vést k ulejvat,

2. Dům byl příležitostí pro vynikající,

3. Neomezený z modlitby muslimů, kteří se modlí za odpuštění pro ty muslimy, kteří zemřeli na jejich pouti do hrobu,

4. Dědici bude těžké, takže je znuděný a nešťastné, a pokud chtějí prodat dům, pak není cena (levná).

5. A musí se provádět také u hrobu shonu, žertoval, že není užitečné, a protiprávní jednání v rozporu s šaríi. Ačkoli proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "pohřbít pouť, protože to bude dělat si vzpomenete na onom světě." [5]

Wallaahu Shawaab bish ví nejlépe.

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu 03/Tahun Edition XV / Shaban 1432/2011M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858196 Fax]



Vítejte měsíci ramadánu se Taqwa a opravdového pokání



Shaykh Bin Baz radí rahimahullah [1]
Vítejte ramadán s věrný a pravý pokání

Měsíců, takže jsme dlouho jeho příchodu přijde brzy. Ano, měsíc ramadán a požehnaný měsíc, měsíc, který má mnoho předností. Jako muslim, samozřejmě jsme se začali připravovat na památku velkou místnost. Měli jsme začali připravovat sami, aby se maximalizoval tento zvláštní okamžik ke zlepšení sebe a připravit se keidupan životě. Určitě nechceme tyto vzácné okamžiky proklouznout do. Jak ztratit, a to bude bolet, pokud k ní dojde. Protože jsme si nemusí nutně splnit další Ramadhan naživu. Kolik lidí, kteří žijí kolem nás v měsíci ramadánu v loňském roce, ale teď už tam není, není šance na zlepšení sebe a reprodukovat ustanovení níže. Namísto čekání na rok, měsíc ramadán je jen pár dní to nebyla naše dosah. Ano, Bůh, jen prosíme Tě, panjangkanlah našemu věku, aby mohli uctívat vás v měsíci ramadánu.

Pokud jde o měsíce ramadánu, prezentujeme naše čtenáře o radu předložené Sheikh Abdul Aziz bin Baz bin bin Abdillah Abdirrahman rahimahullah. Jeho rada je říci, kdy se rahimahullah požádal o to před příchodem ramadánu. Nakonec doufáme, že tato rada by mohly být užitečné pro nás zejména a muslimů obecně. Zde je rada, že rahimahullah.
_______________________________________________________________________

Moje rada pro všechny muslimy, ať se vždy věnuje Alláha Všemohoucího. Nechte je vítají příchod měsíce (ramadánu) je skvělé se skutečně činili pokání ze všech hříchů. Ať si ho pozdravil se snaží pochopit své náboženství a studovat zákony vztahující se k půstu a qiyâmul Lail (noční modlitba) je. Na základě slov proroka Shallallahu'alaihi wa Salamem:

من يرد الله به خيرا يفقهه في الدين

Kdo toužil a to jak u Všemohoucího Alláha, pak on Všemohoucí mu dá porozumět Deen [2]

Také slova alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem slovy:

إذا دخل رمضان فتحت أبواب الجنة وغلقت أبواب جهنم وسلسلت الشياطين

Když přijde ramadán, jsou brány ráje otevřela a brány pekla jsou zavřeny a ďáblové připoutaný [3]

Také založený na slova proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem:

إذا كان أول ليلة من شهر رمضان صفدت الشياطين ومردة الجن وغلقت أبواب النار فلم يفتح منها باب وفتحت أبواب الجنة فلم يغلق منها باب وينادي مناد يا باغي الخير أقبل ويا باغي الشر أقصر ولله عتقاء من النار وذلك كل ليلة

Je-li první noc ramadánu přichází, nezbedné ďáblové a Jin připoutaný, brány pekla jsou zavřeny nikdo otevřené brány ráje jsou otevřeny, nikdo se uzavřel. Pak jsou tu andělé volá: "Ó, hledači dobra, tváří (až Alláh zvýšit soulad)! O 'pachatelé zla, upustily! Amen Alláh má mnoho otroků, kteří byli osvobození od trápení pekelného ohně. Stává se to každý večer (Ramadán) [4]

Prorok Shallallahu'alaihi wa Salamem řekl:

من صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه ومن قام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه ومن قام ليلة القدر إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه

Každá osoba, půst, protože smyslem víry a očekává odměnu od Boha Všemohoucího, který prošel neodpustitelný hřích. Ten, kdo se modlí za noc smyslu víry a očekává odměnu od Boha Všemohoucího, pak se jeho hříchy jsou odpuštěny minulosti. Kdo se večer modlí v noci z al-Qadr ven smyslu víry a očekává odměnu od Boha Všemohoucího, pak se jeho hříchy jsou odpuštěny minulosti. [5]

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem také řekl:

قال الله كل عمل ابن آدم له إلا الصيام فإنه لي وأنا أجزي به والصيام جنة وإذا كان يوم صوم أحدكم فلا يرفث ولا يصخب فإن سابه أحد أو قاتله فليقل إني امرؤ صائم والذي نفس محمد بيده لخلوف فم الصائم أطيب عند الله من ريح المسك للصائم فرحتان يفرحهما إذا أفطر فرح وإذا لقي ربه فرح بصومه

Alláh říká: "Všechny dobré skutky Bani Adam je jeho, s výjimkou půstu. Protože půst je moje a já, kdo dal odpověď. Půst je štít. Pokud někdo z vás běží rychle, ať říkají ošklivé a křik. Pokud byl provokoval osobou nebo boj, a pak ať řekne: "Běžím rychle." Do duše Mohameda v ruce, opravdu špatný dech, že se lidé běží rychle, je více než vonné oleje pižma na straně Boha Všemohoucího. Lidé běží rychle má dva šťastní (to), pokud se zlomit, je to radost, a když se setkal se svým Pánem, že je šťastná se svým rychlým služby. [6]

Také slova alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem slovy:

من لم يدع قول الزور والعمل به فليس لله حاجة في أن يدع طعامه وشرابه

Lidé, kteří neopouštějí falešná slova a skutky lež, pak Alláh nemá potřebu půstu člověka. [7]

Tak jsem se, aby všechny muslimy, ať se vždy věnoval kepad Všemohoucího Boha a snaží se udržet si půst od všech nemorálních činů. Nechte je vážný v konání dobra a dělat různé dobroty, jako závodní bershadaqah, násobit hodnoty intenzity z Koránu, modlitební korálky, tahlil a Tahmid a Takbir a istigfâr. Protože měsíce (ramadánu) je měsíc al-Qur'an:

شهر رمضان الذي أنزل فيه القرآن هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان

(Před pár dny to byla stanovena) měsíc ramadán, měsíc, ve kterém se (zahájení) Al-Qur'an jako vodítko pro lidi a vysvětlení pokynů, a derivační (mezi právem a klamu). [Al-Baqarah / 2:185]

Proto disyari'atkan pro muže muslimy a žen za vážné čtení al-Qur'an, v době, kdy den a noc. Každý z těchto dopisů je stojí za laskavost a dobrotu odměněn desetkrát, jak káže alaihi proroka Muhammada sallallaahu To wa Salamem. (Semangaat konat dobro v tomto) musí být v duchu, aby zůstali daleko od všech forem zla a nemorální skutky, (musí být také doplněno vášní pro) poskytovat si navzájem s pravdou, poroučet dobré a zakazovat špatné.

Ramadán je měsíc násobí (hodnoty) dobré skutky v něm, stejně jako špatné odpovědi. Proto je muslim povinen vynaložit veškeré úsilí při plnění povinnosti Alláh Všemohoucí a nabít ho od všeho, co Alláh zakázal. A ať jeho pozornost (k odpovědnosti a zákaz-zavřený) v měsíci ramadánu dále posílena. Disyari'atkan stejně jako pro muslima vážně realizovat různé dobré skutky jako bershadaqah, navštěvovat nemocné, dodávat těla (hrob), připojte lano silaturrahmi, přečtěte si Korán, přečtěte si růženec, tahlil, Tahmid, istigfâr , modlitba a různé jiné dobroty. On (to, protože-zavřený), doufám, že k dosažení odměnu Alláha Všemohoucího, a protože ze strachu z trestu. Prosíme Všemohoucí Alláh, Alláh může dát taufiq pro všechny muslimy, aby jeho dobrou zábavu. Také žádáme ho o naší dlouhověkosti, aby mohli vykonávat rychle a qiyâmul Lail (noční modlitba nebo terawih-zavřený), založený na víře a touze dosáhnout jeho odměnu. Jak jsme se také obrátit na Všemohoucím Alláhem, může Všemohoucí Alláh nám všechny muslimy a pochopení tohoto náboženství, keistiqâmahan a vyvarovat se všeho, co by se mohlo projevit hněv a potrestání Alláha Všemohoucího. Prosíme Všemohoucí Alláh, Alláh může dát taufiq na vládce Muslmin; května Alláh nadále vodítko k nim, jejich zlepšení a dát jim platit taufiq Shari'ah-Shari'ah " V Alláh Všemohoucí ve všech oblastech života, jako ztělesnění slova Alláh slovy:

وأن احكم بينهم بما أنزل الله

Můžete se mezi nimi rozsoudil, co Alláh zjevil [al-Maidah / 05:49]

Jeho slova také:

أفحكم الجاهلية يبغون ومن أحسن من الله حكما لقوم يوقنون

Neznalost zákona je, zda chce, a (právní), který je lepší než (práva) Alláha pro ty, kteří věří? [Al-Maidah / 05:50]

Jeho slova také:

فلا وربك لا يؤمنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم ثم لا يجدوا في أنفسهم حرجا مما قضيت ويسلموا تسليما

Takže v zájmu Rabbmu, že (ve skutečnosti) nevěří, dokud se budete soudit o případu, který se liší, pak necítí ve svém srdci něco, co námitky k rozhodnutí dát, a dostávají naplno. [-Nisa '/ 4:65]

Jeho slova také:

يا أيها الذين آمنوا أطيعوا الله وأطيعوا الرسول وأولي الأمر منكم فإن تنازعتم في شيء فردوه إلى الله والرسول إن كنتم تؤمنون بالله واليوم الآخر ذلك خير وأحسن تأويلا

Vy, kteří věříte, poslouchat Boha a poslouchejte Messenger (IT), a ulil Amri mezi vámi. A pokud si na něčem liší, naleznete ho Alláh (al-Qur'an) a posla Jeho odst. Sunna), pokud jste opravdu věří v Boha av den soudný. takové, že (výhodnější) a lépe na konci. [-Nisa '/ 04:59]

Jeho slova také:

قل أطيعوا الله وأطيعوا الرسول

Rci: "Poslušnost Boha a poslouchejte posla". [An-Nûr/24: 54]

Jeho slova také:

وما آتاكم الرسول فخذوه وما نهاكم عنه فانتهوا واتقوا الله إن الله شديد العقاب

Jaký Messenger na vás, pak ji přijmout, a to, co zakazuje, tak by odejít. Alláh a strach. Amen Alláh je těžké v zákoně. [Hasyr/59: 7]

To je povinností muslimů jsou také některé ze svých vůdců. Pravítka a učenci (i) musí být věnována Alláh Všemohoucí a vysoký WAA, s výhradou jeho Shari'ah a aplikovat je v jejich životech. Vzhledem k Shari'ah Alláhův (dosáhneme) laskavost, vedení, konečné výsledky jsou chvályhodné, potěšení z Všemohoucím Alláhem, pravda a to Shari'ah (možné) vyhnout kezhaliman akci.

Prosíme Všemohoucí Alláh může dát pokyny, záměry a dobré skutky.

وصلى الله وسلم على نبينا محمد وعلى أله وأصحابه أجمعين

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu 03/Tahun Edition XV / Shaban 1432/2011M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858196 Fax]



Na hřbitově před Season ramadánu



Posvátné hroby těch, kteří volal starosta, v době, nebo určitých měsících, bude navštěvují lidé z různých oblastí, včetně v předvečer ramadánu. Mešity Alláhovi méně navštěvovaný, když přijde sezona. Atmosféra v půdním prostředí je další hřbitov, den nebo noc, mystické. Existují tadarrus al-Qur'an, je náhrobek tření, tam je zpívání modlitby a tam jsou slzy. Vše bylo shrbený, aby bertabarruk odst. ngalapberkah), které usilují syafâ'at a hledat pohodu. Některé z nich jsou pravděpodobně prosit, aby lidem, kteří byli pohřbeni na stovky let. Ale pokud se jim říká, aby uctívali Boha kromě oni odmítli. Oni za to, že lidé jsou mrtví Wasilah (zprostředkovatelé), aby Alláh. Jako důvody pro modloslužebníků uvedených v prvním slově arabské Alláh wa Subhanahu Ta'ala:

والذين اتخذوا من دونه أولياء ما نعبدهم إلا ليقربونا إلى الله زلفى

Lidé, kteří z jiného než Alláha jako strážce (řekněme): "My ne klanět se jim, ale pouze pro nás dostat se blíže k Bohu tím, na blízko dektanya [Az-Zumar/39: 3].

I když mohou existovat jiné, kteří se snaží uctívat Alláha kekhusyu'an v hrobě, protože se považuje za místo, které je blízko smrti. Pak se obrátil na mešitu hřbitově. Navíc budova je také neméně nádherná mešita.

Atmosféra na hřbitově, jako kubaran jistě považovat za posvátné atmosféry, plné úcty a pokory. " Pokud mešity Alláha, lidé si stále může žertovat, smát se, mluvit délku, aby zákaz kouření a možná i boj, pak na zemi to posvátné pohřebiště, lidé se neodváží nic dělat, protože , bude zatracen.

Životní prostředí v sekitarnyapun mohla proměnit v takovém tiban trhu. Lidé prodávají všechno pro potřeby poutníků, bude prodávat. I když lidé chtějí prodat surové vody, nebo obyčejný kámen, běžné opotřebení nebo roztržení tkaniny, mohou být prodávány s vysokou prodejní cenu. Původně zabaleny a prodávány se zvláštním kořením jazyka přesvědčit i lež, například, že zboží jsou posvátné předměty, může vyléčit nemoci, mohou usnadnit si kamaráda a tak dále.

Ramadhan je požehnaný měsíc, měsíc zisk odměna. Možné, aby se vítají přítomnost tohoto svatého měsíce ramadánu, mnoho muslimů, kteří se považují pouť k hrobu první, tak Afdhal. A co je dokonalé, aby tak, aby hrob diziarahi je hrob těch, kteří se považují za strážce, ačkoli to musí být přijata poškozují náklady, sílu a mysl, protože vzdálenost, že někdy na stovky a možná tisíce kilometrů. Ačkoli chudý, ale protože to bylo tak touží ulovit požehnání i když jen přelud, stále tlačit sami. Kromě toho nadšení přiživila chytrých lidí v jeho obci. . Požadavek syaddu rihal (a uchylují k vážné cestování) na místo, kde mnoho myšlení má fadhilah fadhilah-velký, pokud jde o hroby svatých.

Ačkoli proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, mistr všechny muslimy na světě, jasně řekl:

لاتشد الرحال إلا إلى ثلاثة مساجد: مسجد الحرام, ومسجدي هذا, والمسجد الأقصى. رواه أبو داود

Nebylo dovoleno se uchýlit k cestování disangatkan kromě tří mešit: na Posvátné mešity, Masjidku (Prorokovo mešita) a mešita Aksá. [HR. Abu Dawud] [1]

Nicméně, protože z nevědomosti a postoj ghuluw nadměrném) proti těm, kteří se považují za strážce, natož mrtví jsou považovány žít v hrobě jako její pozemský život, ale konečně obyvatele hrobu, Wasilah odst. zprostředkovatelé), které spojují je s Alláhem k. Tam, kde budou pohřbeni poté, i když neexistují žádné důkazy, kromě toho, že řekl a dodal, že hroby svatých států tak a tak.

Ghuluw druh postoje je, proč se lidé dostanou do uctívání na jiné než Alláh. Proto Alláh říká:

قل يا أهل الكتاب لا تغلوا في دينكم غير الحق ولا تتبعوا أهواء قوم قد ضلوا من قبل وأضلوا كثيرا وضلوا عن سواء السبيل

Say (Muhammad), "O lidi knihy Nebuďte přehnaně způsobem, který není pravdivý v náboženství. A neposlouchají touží (touhy) lidí, kteří se ztratili a od té doby se mnoho omyl (člověka), a sám sešli z přímé cesty. [al-Maidah / 5:77]

Tak, v některých měsících hroby lidí proměnila v místo uctívání, a dokonce postavil jako mešity. Tak, jak přesně tyto problémy podle islámských brýle?

[Zkopírováno z As-Sunny časopisu 03/Tahun Edition XV / Shaban 1432/2011M. Vydavatelé Nadace Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo 57 183 Tel. 0271-858197 0271-858196 Fax]
_______
Poznámka pod čarou
[1]. Viz Sahih Sunan Abi Dawood a Shaykh Al-Albani pracovního rahimahullah a Kitab al-Manasik, kapitola 98, I/568, ne. 2033




zdroj: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar