Kamis, 28 Juni 2012

Vládnoucí Angels pro osoby se být před modlitební Shaff,


Vládnoucí Angels pro osoby se být před modlitební Shaff,



Podle
Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divine


Mezi těmi, kteří mají to štěstí se s anděly k jejich požehnání na ty, kdo jsou na přední straně Saff v modlitbě, ať už na Shaff první, druhé nebo jiné přední Shaff.

Pokud jde o argument, že ukazuje, že andělé bershalawat těm, které existují v prvním Shaff, když modlitba je hadís vypráví Imám Ibn al-Shahiihnya Hibban v knize, on vyprávěl z anhu Alláha al-Barra, on řekl: "Posel Alláha "alaihi wa Salamem řekl:

إن الله وملائكته يصلون على الصف الأول.

"Opravdu Bůh a jeho andělé se bershalawat (ti), kteří jsou na první Shaff. '" [1]

Al-Mulla Ali al-Karí když vysvětlí slova proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem: "Amen, Alláh a Mala-bershalawat jeho pás," řekl: "To je pokles o lásce k Bohu, modlitba za Boží pomoc je vždy pro něj a další požadavky ze strany andělů pro něj. "[2]

Imám Ibn Hibban poskytnout kapitolu s názvem této hadith: ". Vysvětlení o milosrdenství Boží a jeho aplikace جل وعلا milosrdenství Andělé Prayer for People v první Shaff" [3]

Co se týče argumentu o andělů pro požehnání na ty, které existují na druhé Shaff v modlitbě s těmi, které existují v prvním Shaff je hadís vypráví Imam Ahmad, Abu Umamah z anhu Alláha, on řekl: "Posel Alláha alaihi wa Salamem řekl: "Amen Boha a andělů bershalawat na ty, které existují v prvním Shaff (v modlitbě)" Pak přítel řekl: ".! A k těm, které existují ve druhém Shaff, Posel Alláha" [ 4] a prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Amen Boha a andělů bershalawat na lidi, kteří jsou na první Shaff (v modlitbě)" Pak přítel řekl:. "A druhý Shaff, Posel Alláha!" Pak Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "A (lidé, kteří jsou) ve druhém Shaff" "[5].

This hadís ukazuje, že Alláh wa Subhanahu Ta'ala a jeho andělé bershalawat lidem, kteří jsou na druhém Shaff v modlitbě, ale s vysvětlením, že lidé, kteří jsou na první Shaff více hlavní proud než oni jsou, protože proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem opakovat požehnání na Boží a jeho anděly, aby lidem, kteří jsou na první Shaff dvakrát. Uvnitř smyčky, jak bylo zjištěno Šejch Ahmad ibn 'al-Banna Abdirrahman-že je ctnost, která je pro ty, kteří jsou na první Shaff a ctnost je ctnost je dvojnásobek ve srovnání s druhým Shaff, protože ten člověk, který odešel Shaff První by měl být vždy ve střehu cítit připraveni, takže se nehodí do jiných Shaff, dokud není vyloučen z těchto velkých ctností. [6]

Pokud jde o argument, že ukazuje, že andělé bershalawat pro lidi, kteří jsou u-Shaff Shaff je modlitba lídrem v hadísu vyprávěný imáma dva (tj. Abu Dawud a Ibn Khuzaimah) od 'bin' al-Bara Azib anhuma Alláha, řekl: : "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

إن الله وملائكته يصلون على الصفوف الأول.

"Amen Alláh a Jeho anděly bershalawat se (ti), kteří jsou na-Shaff Shaff ostří." [7]

Imám Ibn Khuzaimah dát tento hadíth v kapitole o Shahiihnya s názvem: ". Kapitole O Shalawat Boha a Jeho andělů Shaff Shaff póly" [8]

V historii imáma an-Nasa-i, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

إن الله وملائكته يصلون على الصفوف المتقدمة.

"Amen Alláh a Jeho anděly bershalawat se (ti), kteří jsou na-Shaff Shaff popředí." [9]


Závěrem lze říci, že Alláh wa Subhanahu Ta'ala a jeho andělé bershalawat lidem, kteří jsou na první Shaff v modlitbě, lidé, kteří jsou na druhém Shaff, a lidé, kteří jsou u-Shaff Shaff popředí. Ale požehnání pro lidi, kteří jsou na první Shaff mnohem více proudu než Shaff Shaff jiný.

Tak, tam je ještě jedna zpráva, která ukazuje nadřazenost lidí, kteří jsou na první Shaff v modlitbě, ve kterém je vyprávěn pomocí al-Imám al-Bukhari z Abú Huraira Alláha anhu, řekl: "Amen, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl :

لو يعلم الناس ما في النداء والصف الأول ثم لم يجدوا إلا أن يستهموا عليه لاستهموا.

"Pokud lidé jsou si vědomi (odměna), který je na první výzvu k modlitbě a Saff, pak se to dostat k jiným účelům být vypracovány [10], by to dělali v loterii." [11]

Kéž Bůh nás všechny včetně osob, které byly vždy první Shaff se svými ctnostmi. Bože milostivě, yaa yaa Hayyu Qayyuum.

[Zkopírováno ze alaihimul knihy Man Tushallii To Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divinity, Vydavatel idarah Turjuman al-Islami, Pákistán, nejprve publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlavě indonéském: Člověk v Do'aka andělů, Beni Překladatelé Sarbeni]


Vládnoucí anděl Čekání na lidi, kteří sedí modlitbu



Podle
Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divine


Mezi lidmi, kteří jsou spokojeni s žádostí o milost a modlit Angels je služebník, který seděl v mešitě k modlitbám ve stavu čekání na wudoo ".

Imám Muslim vyprávěný z Abú Huraira Alláha anhu, reálná proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

أحدكم ما قعد ينتظر الصلاة في صلاة ما لم يحدث تدعو له الملائكة:. اللهم اغفر له اللهم ارحمه "

"Není to jeden z vás sedí čekání na modlitbu, pokud je ve stavu čistoty, ale andělé mendo'akannya:" Ó Alláhu, odpusť mu. Bože, starat se to. "" [1]

Imám Ibn Khuzaimah také vyprávěl tento hadís v knize Shahiihnya a to s názvem: "Ctnost Kapitola sedí čekání v mešitě v rámci modlitby, a vládnoucí anděl anděl Shalawat ho, on ne rušit ostatní a dlouhé Wudhu'nya není jasné." [ 2]

Allahu Akbar! Je to láska, která je velmi snadné, ale odměny jsou obrovské. Někdo sedí ve stavu čekání wudoo To pro modlitbu, tak jako by byl v modlitbě a Angels mendo'akannya, takže se dostane odpuštění od Boha Subhanahu wa Ta'ala a jeho lásky.

Ó Alláhu, nebrání nám, naši bratři, naše děti jsou také velmi vznešené lásky a je plný požehnání. Milostivě, Bože všemohoucí více úžasný.

Mezi učenci Salaf nás velmi odhodlaní to udělat velmi ušlechtilý charitu, a mezi show, jak je vyprávěný Imám Ibn al-Mubarak, z ibn 'ATA ", jak-So-ib, řekl:" Přišli jsme na Abdirrahman Abu To Sulami-jak-byla "Abdullah bin Hubaib na smrt čekat v mešitě. Pak jsme si řekli: "Bylo by hezké, kdyby se přesunete na posteli, protože tam autsar (pohodlnější)."

Al-Husajn, jeden vypravěč řekl: "Autsar význam je mnohem pohodlnější."

On řekl: "Tak, a tak se týká mě, ve skutečnosti proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

لا يزال أحدكم في صلاة ما دام في مصلاه ينتظر الصلاة.

"Vždy někdo z vás dostat odměnu, pokud se modlil v mešitě, kde se modlil za čekání na modlitbu." [3]

V historii Ibn Sad říká: "Andělé, řekl:" Ó Alláhu, odpusť mu. Bože, to starat. "

On (Abu To Abdirrahman jako-Sulami) řekl: ". Chci umřít, když jsem byl v mešitě," [4]

Bože, smiluj se nad svého služebníka, a aby nás lidé, kteří užívali cestu. Milostivě, Bože, ó Yang Mahahidup Mahaberdiri vlastnit znovu.

Další předností, kterých lze dosáhnout ti, kdo sedí čeká na modlitební na základě Alláha, Posel Alláha alaihi sallallaahu To wa Salamem dal radostnou zvěst, že lidé, kteří se modlili v době modlitby a iqamat, určitě se k modlitbám nesmí být zamítnuta. Imám (imám Ahmad, Imám Ibn Khuzaimah, imám a Imám Ibn Dhi Hibban-ya-Uddin al-Maqdisi) anhu vyprávěl Anas od Alláha, řekl: "To Rasululah sallallaahu alaihi wa Salamem řekl:

إن الدعاء لا يرد بين الأذان والإقامة, فادعوا.

"Amen, modlitba (který nabídl) ve výzvě k modlitbě a iqamat nikdy být zamítnuta, protože to berdo'alah." [5]

Imám Ibn Khuzaimah vytvořit kapitoly v této hadith s názvem: "Kapitola Dianjurkannya Mezi Adhan a Iqamat modlit s nadějí, že modlitby Nesmí odepřen."

Bože, aby modlitbu jako velký dar pro nás. Všechny naše požadavky milostivě, Pane zástupů.

[Zkopírováno ze alaihimul knihy Man Tushallii To Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divinity, Vydavatel idarah Turjuman al-Islami, Pákistán, nejprve publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlavě indonéském: Člověk v Do'aka andělů, Beni Překladatelé Sarbeni]




Anděl milosrdenství petice pro lidi, kteří spí ve státní Holy Night (Je to holka)


Podle
Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divine


Mezi lidmi, kteří jsou spokojeni s modlitbou andělů jsou lidé, kteří spali v noci ve stavu čistoty. Mezi důkazy, které ukazují, že je:

A. Al-Imám ath-Thabrani vyprávěný od Ibn 'Abbás anhuma Alláha, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

طهروا هذه الأجساد طهركم الله, فإنه ليس من عبد يبيت طاهرا إلا بات معه في شعاره ملك, لا ينقلب ساعة من الليل إلا قال: اللهم اغفر لعبدك فإنه بات طاهرا.

"Oslavuj své tělo, Bůh vám posvětí, protože žádný sluha spal celou noc ve stavu čistoty, ale anděl bude s ním v syi'aar [1], a ne jednou se mu otočit, ale andělé budou říkat : "Ó Alláhu, odpusť svého služebníka, protože spal v noci ve stavu čistoty." "[2]

2. Al-Imám Ibn Hibban vyprávěný od Ibn Omar Anuma, řekl: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

من بات طاهرا بات في شعاره ملك, فلم يستيقظ إلا قال الملك: اللهم اغفر لعبدك فلان, فإنه بات طاهرا.

"Ti, kteří spí v kedaan svatý, pak andělé budou s ním v oblečení a žádný anděl, ale probudil se modlil:." Ó Alláhu, odpusť váš služebník to tak a tak, protože spal ve stavu čistoty. '"[3]

Imám Ibn Hibban začít s titulem této hadith: "Anděl milosrdenství Aplikace pro lidi, kteří spí ve stavu svaté noci, kdy ji probudit."

Mezi látky, které mohou být získané z výše uvedených hadith je:

Za prvé: andělé budou s ním v jeho oblečení. Byl to nejlepší přítel a nejvznešenější, je-li odpovědi na lidi, kteří spí v posvátném kedaan pouze to, že pak by bylo dost.

Za druhé: anděl poslal Alláh wa Subhanahu Ta'ala o odpuštění prosila ho pokaždé, když se otočil v noci, a když se probudil ze spánku.

Allahu Akbar! Charitativní organizace, která je velmi snadné, ale odměna je obrovský!

A nejen to, že je ještě jedna zpráva, která ukazuje ctnost těch, kteří spali v noci ve stavu čistoty. Tak, aby byl vyprávěn dvěma imámů, imám Ahmad a imáma Abu Dawud ze společníků Mu'adh bin Jabal Alláha anhu, prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem, řekl:

ما من مسلم يبيت على ذكر طاهرا فيتعار من الليل فيسأل الله خيرا من الدنيا والآخرة إلا أعطاه إياه.

"To není muslim, strávil noc ve stavu dhikr Alláha a ve stavu čistoty, pak se probudí [4] v jednu noc a modlil se za dobro světa nebo dále jen prosil, aby Bůh, ale Alláh poskytne svou žádost." [5]

Lze chápat z hadísů, že spí ve stavu čistoty, jsou jednou z příčin modlitbou uděluje Alláh wa Subhanahu Ta'ala, protože popel-Shaadiqul Mashduuq (spravedlivý a oprávněný), který mluví s odhalením, že naše ušlechtilé Prorok sallallaahu "alaihi wa Salamem řekl, že lidé, kteří spí ve stavu čistoty a dhikr pak vstal a prosil dobro světa nebo na věčnosti, pak Bůh Subhanahu wa Ta'ala udělí petici.

Kéž Alláh Ta'ala potěšením, aby nás všechny spadají do této skupiny. Milostivě, Bože všemohoucí více úžasný.

[Zkopírováno ze alaihimul knihy Man Tushallii To Malaa ikatu wa-Man Tal'anuhum, autor Dr. Sheikh Fadl bin poledne Divine Divinity, Vydavatel idarah Turjuman al-Islami, Pákistán, nejprve publikoval H 1420 - 2000 AD, v hlavě indonéském: Člověk v Do'aka andělů, Beni Překladatelé Sarbeni]




Výzvy k Bershalawat alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem


Podle
Al-Yazid ibn Abd al-Kádir Ustadz Jawas



Mezi práva alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, že Alláh wa Subhanahu Ta'ala disyari'atkan nad jeho lidem, je pro ně říci, modlitby a pozdravy jemu. Alláh wa Subhanahu Ta'ala a jeho andělé se bershalawat jeho alaihi sallallaahu To wa Salamem, a Alláh wa Subhanahu Ta'ala přikázal svým služebníkům říci, modlitby a taslim k němu. Alláh wa Subhanahu Ta'ala říká:

إن الله وملائكته يصلون على النبي يا أيها الذين آمنوا صلوا عليه وسلموا تسليما

"Opravdu Bůh a jeho andělé bershalawat k Prorokovi. Vy, kteří věříte, bershalawatlah vám na počest Proroka a pozdravit s ním "[Al-Ahzaab: 56].

Uvádí se, že význam Božího požehnání na proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem je chvála Bohu na něm v přítomnosti Jeho andělé jsou andělé znamenalo Pray požehnání na něj, a požehnání na jeho lidi znamená žádost o odpuštění za jeho sallallaahu To alaihi wa Salamem.

Ve výše uvedeném verši Alláh zmínil o postavení služebníka a Jeho proroka Muhammada sallallaahu To alaihi wa Salamem na nejvyšší místa, že pochválil ji před Anděl nejbližší, a že andělé také modlit se za něj, pak Alláh nařídil všem Obyvatelé tohoto druhu říkat modlitby a pozdravy na tom, aby sjednoceni ve chvále jeho nejvyšší přírody s nejnižší naturální (země).

Co se týče významu: "Pozdravuj ho" je mu sallallaahu To alaihi wa Salamem hold respekt k islámu. A pokud Prorok Muhammad bershalawat nechat někoho sestaven s ohledem na něj. Protože to by nemělo odradit jeden z nich. Například tím, že říká: "Shallallaahu" alaih (doufejme, že udělil požehnání na něj) "nebo jednoduše říci:" ". Alaihis Salaam (může delegovat na něj spásy)" Je to proto, že Bůh přikázal jim říct.

Se vyslovuje požehnání na proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem velel Shari'ah v době přehlíženy, a to buď povinné nebo sunna muakkadah. V knize Jalaa'ul Afhaam, Ibn al-Qayyim uznání rahimahullah 41 čas (místo). On rahimahullah začít nejdůležitější věc v modlitbě na konci tasyahhud. V době, kdy se učenci shodují na disyari'atkannya bershalawat na alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, ale oni nesouhlasí zákona je povinné. Mezi jindy uvedených na konci Qunut, pak při kázání jako kázání pátek svátek a istisqa ', pak po zodpovězení muadzdzin, když se modlí, když dovnitř a ven z mešity, stejně jako jeho jméno sallallaahu To alaihi wa Salamem.

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem učí muslimy z vyhlášky říci požehnání na. Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem obhajoval zvýšit čtení požehnání na něj v pátek.

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

أكثروا الصلاة علي يوم الجمعة وليلة الجمعة, فمن صلى علي صلاة صلى الله عليه عشرا.

"Rozšiřte své čtení a požehnání pro mě v pátek večer, ten, který mi jednou řekl Bůh bershalawat bershalawat ho desetkrát." [2]

Pak Ibn al-Qayyim rahimahullah zmínit některé z výhod se vyslovuje požehnání na proroka alaihi sallallaahu To wa Salamem, když říká, že je 40 dávek. Mezi výhody patří:

A. Shalawat je forma poslušnosti Božích příkazů.
2. Získejte 10 krát Božího požehnání na ty, kdo bershalawat jednou alaihi jeho sallallaahu To wa Salamem.
3. Očekávat v případě udělení modlitbě předchází shalawat.
4. Shalawat je, protože stále syafa'at z proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, když vyslovoval požehnání na tom, zda spolu s žádostí na Boha, aby Wasilah (vysoká poloha), aby jeho sallallaahu To alaihi wa Salamem o Soudném dnu.
5. Shalawat proto, že hříchy diampuninya.
6. Požehnání na důvodu, že proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, že lidé, kteří říkají, modlitby a pozdravy jemu. [3]

Ale to není dovoleno, aby nastavit čas a jistý způsob, jak v bershalawat a chválil jeho sallallaahu To alaihi wa Salamem výjimku z vousů autentické od Al-Korán a Sunna. Mezi učenci Ahlus Sunny bylo široce hlásil, lafazh lafazh požehnání na autentický, jak to bylo učil alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem řekl svým společníkům Alláha anhum.

Mezi ně patří:

اللهم صل على محمد وعلى آل محمد كما صليت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد, اللهم بارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد.

"Ó Alláhu, dej požehnání k Mohamedovi a rodina Mohameda, jak jsi dal milost k Abrahamovi a rodinu Ibrahim. Ty úžasný Mahaterpuji znovu. Ó Alláhu, dej požehnání k Mohamedovi a rodina Mohameda, jak jsi dal požehnání k Abrahamovi a rodinu Ibrahim. Mahaterpuji Ty, Most-nádherné. "[4]

Května modlitby a pozdravy je vždy Bůh obdařil tohoto ušlechtilého Proroka, a to i pro jeho rodinu, jeho společníci, a ti, kteří sledují jeho kroky až do Soudného dne.

ZÁKAZ GHULUW a nadsázka V alaihi chvály Proroka sallallaahu To wa Salamem

Ghuluw znamenat dál. To řekl: "غلا يغلو غلوا," pokud dojde k překročení limitu ve velikosti. Řekl:

لا تغلوا في دينكم

"Ne překračují limity uvedené v náboženství." [-Nisa ': 171]

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

إياكم والغلو في الدين, فإنما أهلك من كان قبلكم الغلو في الدين.

"Mějte se před ghuluw odst. přehnané) v náboženství, protože skutečný postoj tohoto ghuluw zničili lidi před vámi." [5]

Jedním z důvodů, proč je osoba ghuluw kufr je náboženský postoj, zda osoba, se považuje za spravedlivý nebo opatrovník nebo ghuluw na hrobech světců, dokud se zeptat a modlit se k němu, ale to je vyhýbat Akbar.

Zatímco ithra "se rozumí za (přehnané), ve chvále a lhal o tom. A význam správného alaihi ghuluw proroka sallallaahu To wa Salamem je za lichotivé, a tak zvedl ho nad řadou jako služebník a apoštol (Posel) Boha, přisuzují mu některé z vlastností Ilahiyyah. Byla to taková prosit a prosit o pomoc pro něj, tawassul jím, nebo tawassul jeho postavení a čest, přísahám, která mu jako forma "ubudiyyah k jiným než Alláha, tento skutek je vyhýbat.

A je ithra "právo proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem je přehnané v chvále, když zakázal jim svými slovy:

لا تطروني كما أطرت النصارى ابن مريم, فإنما أنا عبده, فقولوا عبد الله ورسوله.

"Nic ve chvále přehánět, protože křesťanský lid byl přehnané chvále To Isa syna Maryam. Jsem jen jeho sluha, slovo smysl,'' wa Rasuuluhu Abdullaah (otrok Alláha a Jeho posel). "" [6]

Jinými slovy, máte kompliment nepravdu a nemusíte přehánět ve chvále. Je to, jako tomu bylo podle křesťanů proti "Isa Alaihissallam, a tak se za to, aby měl vlastnosti Ilahiyyah. Proto jsem sifatilah jako svého Pána mi dává charakter, řekl: [7] "Sluha Boha a posla Jeho odst. delegátů) k němu."

"Abdullah bin al-Syikhkhir Alláh anhu řekl:" Když jsem šel s delegací Banu To Amir, aby byly splněny proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, řekli jsme mu: "Jste Sajjid (vládce) nás!" Spontánní proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem odpověď:

السيد الله تبارك وتعالى.

"Sajjid (úřady) jsme Tabaaraka wa Alláha!"

Pak jsme si řekli: "A vy jste poslední a nejvyšší dobro." A hned sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

قولوا بقولكم أو بعض قولكم ولا يستجرينكم الشيطان.

"Řekni to v souladu s tím, co je běžné (reálná) říkáte, nebo jako některé ze slov ty a ne nechat se zatáhnout Satan může pronásledovat vás." [8]

Anas bin Malik řekl: Alláh anhu "Někteří lidé mu řekl:" Ó Posle Alláha, ó muži nejlepší mezi námi a syn jednoho z nejlepších mezi námi! Ó náš Sayyid Sayyid a náš syn "A hned proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

يا أيها الناس قولوا بقولكم ولا يستهوينكم الشيطان, أنا محمد, عبد الله ورسوله, ما أحب أن ترفعوني فوق منزلتي التي أنزلني الله عز وجل.

"Ach, lidé, říká se obvykle (normální) mluvíte! Nenechte se svést Satanem může pronásledovat, byl jsem (ne více), je Muhammad, služebník Alláha a Jeho posel. Nemám rád, kdybyste zvedl (plošší) mé výše (více) názor, že Bůh mi dal. "[9]

On sallallaahu To alaihi wa Salamem nesnáším, když se lidé chválí ho s různými výrazy jako: "Ty jsi sayyidku, jste jedním z nejlepších u nás, jste jedním z nejhlavnější z nás, jste jedním z nejušlechtilejší mezi námi . "Když ve skutečnosti on je stvoření nejdůležitější a nejvznešenější absolutně. Přesto, on zakázal jim, aby jim od postoje příliš extravagantní a ve svém právu plošší sallallaahu To alaihi wa Salamem, také udržovat čistotu monoteismu. Pak sallallaahu To alaihi wa Salamem kvalifikuje jej dovést ke dvěma vlastnostem je služebníkem nejvyššího stupně, ve kterém neexistuje žádná ghuluw a žádná újma "aqeedah. Dva objekty, které jsou "Abdullaah wa Rasuuluh (služebník a posel Alláha).

On sallallaahu To alaihi wa Salamem nelíbilo, co povýšil než Alláh wa Subhanahu Ta'ala a Alláh dal ridhai. Ale mnoho lidí, kteří porušují zákaz alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, takže se k němu modlí, žádat o pomoc pro něj, klení jeho jménem a ptal jsem se ho něco, co by nemělo být požadováno, kromě Boha. Bylo to stejně jako oni dělali, když narozeniny výročí proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem v kasidah nebo anasyid, kde nerozlišují mezi právy Alláh wa Subhanahu Ta'ala se správným Messenger sallallaahu To alaihi wa Salamem.

Al-'Allama Ibn al-Qayyim Jauziyyah kasidah nuniyyah rahimahullah v jeho slovy:

لله حق لا يكون لغيره
ولعبده حق هما حقان
لا تجعلوا الحقين حقا واحدا
من غير تمييز ولا فرقان

"Bůh není přímo posedlý kromě jeho
pro zaměstnance, byl tady, a je to dva různé práva.
Myslíte si, aby to do jedné ze dvou práv práv,
bez oddělení a bez rozdílu. "[10]

[Kopírované z knihy Sharh Aqeedah Ahlus Sunny Wal Jama'ah, autor Yazid ibn Abdul Qadir Jawas a Reader Nakladatelství imáma aš-Shafi'i, PO Box 7803/JACC Jakarta 13340A, Třetí Tisk 1427H/Juni 2006M]




Jak zápasu Shalawat sunny, a může Shalawat doprovází tamburínou?



Otázka.
Ana se chtěl zeptat matoucí problém amaliyah o problematice požehnání alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem.

A. Mají mnoho druhů požehnání na to?
2. Jak cvičit požehnání vpravo je založena na Sunny Alláha? Zda se jednalo individuálně nebo ve sboru, s velikým hlasem nebo sirr (pomalu)?
3. Mohou při doprovodu tamburíny (hudební nástroj)?

[Abdullah S.Aga. Květina City, West Java]

Odpověď.
Alhamdulillah, než odpověděl Váš dotaz Abdullaha S.Aga, chceme sdělit, že skutky uctívání bude přijat Bohem, pokud splňuje požadavky na přijetí uctívání. Uctívání, které se provádí lidí, kteří věří, s upřímností a v souladu Sunny (učení) ze alaihi proroka Muhammada sallallaahu To wa Salamem.

Ale v dnešní době, kolik lidí se netýkají výše uvedených požadavků. Takže otázka, kterou žádám, je krokem k Sunny z Posel Alláha obavám "alaihi wa Salamem. Kéž Alláh wa Subhanahu Ta'ala taufiq vždy dát nám na správnou cestu.

Chtěl jsem se zmínit, bahwasannya požehnání na proroka je skvělá forma uctívání. Ale tolik odchylky a inovace, které dělal mnoho požehnání na proroka o. Zde je naše odpověď na vaši otázku.

A. Požehnání na Prorokových mnoho druhů. Ale celkově lze rozdělit na dvě části.

. Požehnání na Disyari'atkan týden
Jmenovitě shalawat učil alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem řekl svým společníkům. Požehnání tohoto formuláře Existuje několik druhů. Šejk Al Albani rahimahullah modlitební kniha proroka zmiňuje Shifat sedm požehnání na tvaru hadiths alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. Duchovní Abdul Hakim bin Amr bin Abdat Hafizhahullah ve své knize Přírodní Shalawat & S pozdravem, čímž osm povahy požehnání na proroka historii.

Mezi požehnání formou učí alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem je:

اللهم صل على محمد وعلى آل محمد كما صليت على (إبراهيم وعلى) آل إبراهيم إنك حميد مجيد اللهم بارك (في رواية: و بارك) على محمد وعلى آل محمد كما باركت على (إبراهيم وعلى) آل إبراهيم إنك حميد مجيد

(Allahumma shalli 'Ala Muhammada wa' ala Ali Muhammad, kamaa shallaita 'Ala Ibrahima wa' ala Ibrahim aali, innaKa Hamidum Majid. Allahumma řádků (v jednom příběhu, wa linek, bez VR) 'Ala Muhammada wa' ala Ali Muhammad, KAMA barakta 'Ala Ibrahima wa' ala Ali Ibrahim, innaKa Hamiidum Majid).

Ano, Bůh. Grant (tj. doplněk) shalawat (lichocení) k Mohamedovi a rodina Mohameda, jak jste daný požehnání na Abrahama a rodina Ibrahima, amen Jste Vše chvályhodné (více) Nejvyšší Výsosti. Ano, Bůh. Darujte (extra dobrý) k Mohamedovi a rodina Mohameda, jak jsi dal požehnání na Abrahama a do rodiny Ibrahim, opravdu jste všichni chvályhodné (více) Nejvyšší Výsosti. [Bukhari, muslimský, a další. Viz Shifat modlitbu proroka, s.. 165-166, práce al-Albani a Maktabah Al Ma'arif].

A to včetně disyari'atkan shalawat, obvyklé požehnání na mluvené a psané v Salafush Salih.

Sheikh Hamd bin Abdul Al Muhshin To Abbad Hafizhahullah řekl: "Salafush Salih, včetně hadith odborníků, byl používán pro volání modlitby a pozdravy pro proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem při volání (jméno), on se dvěma kompaktní formě, a to:

صلي الله عليه و سلم (pokoj a požehnání je alaihi wa Salamem) a

عليه الصلاة والسلام ("alaihish shalaatu byl Salaam).

Alhamdulillah, tyto dvě formy splňují hadith knihy. Oni dokonce napsal závětí ve svých dílech, aby jej v perfektním stavu. Které jsou kombinací modlitby a pozdravy na žádost proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem. "[FADH-svěží Salah" Alan proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem věst. 15, práce Shaykh Abdul Muhshin bin al-Hamd Abbad]

b.. Shalawat co ne Disyari'atkan.
Požehnání, že na příchod hadíthů Da'eef (slabé), takže Da'eef a maudhu (o false), nebo nemají žádný základ. Podobně shalawat zhotovené (obvykle odborníků Bid'ah), a pak účtují podle jména požehnání na toto požehnání, nebo na něm. Požehnání na této šarže, a to i stovky. Například, mnoho z Ala knihy shalawat Dalailul Khairat WA Anwar Fi Syawariqul Dzikrish Salah To Nabiyil Muchtar, práce Al Jazuli (D.. 854H). Mezi tyto inovace je shalawat shalawat Basyisyiyah, shalawat Nariyah, shalawat Fatih, a další. Včetně nehody, že obsahuje některé inovace shalawat vyhýbat. [1]

2. Požehnání na správný způsob, jak cvičit podle Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem je následující:

. Shalawat kdo četl požehnání na disyari'atkan, protože shalawat včetně dhikr, včetně uctívání a vzpomínky. Shalawat není kacířství, protože všechny hereze je kacířství.

Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah může mít slitování Alláh řekl: "dhikr-vzpomínka a modlitba, modlitební obřady včetně jsou nejdůležitější. Zatímco uctívání je postaven na ittiba (o sledovat Sunna proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem). Nikdo nemá právo na Sunny na dhikr a dhikr a modlitba-modlitba, která není Sunna (proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem), pak se to pravidelný zvyk, a lidé se vždy provádějí. Takové případy jsou vymýšlí nové náboženství, které není dovoleno v Boha. Na rozdíl od modlitby, která je někdy člověk modlí se k němu a ne, aby to jako Sunny (praxe). "[Citace z Wal Ad'iyah Fiqhul Adzkar, 2/49, o Sheikh Abdur Razaq Al Badr bin Abdul Muhshin].

b.. Vynásobte čtení shalawat v libovolném čase a místě, především v den sobotu, nebo v době tzv. název alaihi proroka Mohameda sallallaahu To wa Salamem a na dalších místech uvedených v Sahih ahaadeeth.

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

من صلى علي واحدة صلى الله عليه عشرا

Ten, kdo požádal o požehnání mi jednou, že Alláh bershalawat desetkrát. [Muslim, ne. 408, od Abu Hurayrah].

c.. Nespecifikuje množství, čas, místo, nebo způsob, který je určen podle Shari'ah.
Jako je určení doby před beradzan, když seděl mezi dvěma khathib páteční kázání a další.

d. Hotovo samostatně, ne v kongregaci.
Vzhledem k tomu, čtení shalawat obsahuje modlitby a zahrnuje uctívání, tak to by se mělo řídit Sunna alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. A pro všechny víme, že to není argument, že důvodem bershalawat s sboru. Vzhledem k tomu, je-li provedeno v kongregaci, bude číst nahlas, a je v rozporu s Boží přikázal dhikr Adab tím, že pomalu.

e. Hlasováním sirr (pomalé), není těžké.
Vzhledem k tomu, čtení shalawat včetně dhikr. Zatímco v dhikr Adab, tj. hluboký hlas, pokud se neprokáže, že přehlídka (musí být) vyslovuje nahlas. Alláh řekl,

واذكر ربك في نفسك تضرعا وخفية ودون الجهر من القول بالغدو والأصال ولاتكن من الغافلين

A dzikirlah (vzpomeňte si, zavolejte na název), Pán tvůj ve vašich srdcích pokořit sami a strach, a ne jeho hlas, ráno a večer, a nezahrnují lidi, kteří jsou z nedbalosti. [Al A'raf: 205].

Ibn Katheer, může mít slitování Alláh říká: "To je důvod, proč Alláh řekl:
ودون الجهر من القول (a ne jeho hlas), takže se dhikr neupřednostňuje s hlasitým výkřikem příliš mnoho. "[Tafseer Ibn Katheer].

Al Qurtubi rahimahullah řekl: "To ukazuje, že pozvedli své hlasy v dhikr (je) zakázané." [Tafsír Al Qurtubi, 7/355].

Muhammad Ahmad lawh řekl: "Mezi vlastnostmi pobožností a požehnání na disyari'atkan, což není těžké, nerušit ostatní, nebo o tom, že (esence) je určeno pro osoby s dzikirnya dhikr (místo) pryč, aby vyžadoval příchod zvýšil hlas. "[Taqdisul typické popel-Fi Fikrish Shufi, 1/276, Muhammad Ahmad lawh].

Abu Musa al-Ash'ari řekl.

لما غزا رسول الله صلى الله عليه وسلم خيبر أو قال لما توجه رسول الله صلى الله عليه وسلم أشرف الناس على واد فرفعوا أصواتهم بالتكبير الله أكبر الله أكبر لا إله إلا الله فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم اربعوا على أنفسكم إنكم لا تدعون أصم ولا غائبا إنكم تدعون سميعا قريبا وهو معكم وأنا خلف دابة رسول الله صلى الله عليه وسلم فسمعني وأنا أقول لا حول ولا قوة إلا بالله فقال لي يا عبدالله بن قيس قلت لبيك يا رسول الله قال ألا أدلك على كلمة من كنز من كنوز الجنة قلت بلى يا رسول الله فداك أبي وأمي قال لا حول ولا قوة إلا بالله

Když Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem boj nebo Khaibar, lidé do údolí, a zvýšil hlas se slovy: Takbir Allahu Akbar, Allahu Akbar, Alláh La ilaha Illa. Pak proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Pelanlah, vlastně nejste volání do hluchý a že neexistuje. Jistě budete volat (Alláh) slyšící a zařízení All-U, a on je s vámi (s jeho znalostmi, ucha, ostražitý a dohled, pero.). "A já (Abu Musa) ve zvířatech za alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. Slyšel, jak mi říká: Laa Laa quwwata haula wa Illa billah. Pak mi řekl: "O 'Abdullah bin Qais (Abu Musa)." Řekl jsem, "já se na vaše předvolání, Ó Posle Alláhův." On řekl: "Mám ukázat, do jedné věty, která je milenkou nebe úspor ? "odpověděl jsem," Jistě, Ó Posle Alláhův Můj otec a matka jako výkupné "On řekl:" Laa Laa wa haula quwwata billah Illa "[Bukhari, ne 4205;. muslim, č. 2704.]. týden.

3. Shalawat nelze číst, zatímco spolu s tamburínou (hudební nástroj), protože obsahuje inovace. Tato akce je podobný zvyk mnoha lidí Shufi. Čtou qasidah-qasida nebo sya'ir sya'ir-senem a postrádá punč hole, tamburíny, a podobně. Mají svolal "nebo taghbiir.

Dále jsou mezi slovy Ahlus učenců Sunna, kdo to popírají.

Imám aš-Shafi'i řekl: "V Iráku, nechal jsem něco jako taghbiir. [2] (IE) nových případů diada vynalezl Zanadiqah odst. zindiq lidí; deviantní), které brání lidem z koránu "[3].

Imám Ahmad byl požádán o taghbiir, odpověděl: "kacířství". [Al Khallal historie. Citoval z knihy Tahrim nástroje Ath-Tharb věst. 163].

Thurthusi Imám Ath, prominentní učenci města Qurthubah Malikiyah (D. 520 H), byl požádán o skupině lidí (tj. těch, Shufi) někde kteří čtou Korán, pak jeden z nich zpívala sya'ir, pak se tančí a kymácející. Dopadem na tamburínu a hraní na flétnu. Je přípustné, aby zúčastnit, nebo ne? (Na otázku, z nich), odpověděl: "způsob, jakým lidé Shufi je pomíjivost a zavádějící. Islám je jen kniha Alláha a Sunna Jeho Poslu. Tanec a předstírat, že k prokazování lásky (k bohu), pak první výhně byly kamarádi Samiri (v době Mojžíše). To je, když socha z Samiri tele mohl mluvit s nimi, a pak přijdou k tanci kolem a předstírat, že k prokazování lásky (k Bohu). Tanec je náboženství nevěřících a ctitelům telete. Panel Posel Alláha alaihi To wa Salamem a jeho společníky velký klid, jako by byli zabaveno přes hlavy ptáků. Tak by vládnoucí a zakázat jejich zástupce navštěvuje mešity a další (pro zpěv a tanec a Pen). A pro někoho, kdo věří v Boha av den soudný, není dovoleno navštěvovat je. Není dovoleno, aby jim pomohla udělat špinavosti. Tak tato cesta odst. imám) Malik, popelu SHAFI'I, Abu Hanifa, Ahmad a další z řad kněží muslimů. "[Citace z knihy Tahrim nástroje Ath-Tharb věst. 168-169]

Imám Al-Hafiz Ibn Ash Shalaah, autor slavného kněze Muqaddimah To Ulumil Hadith (d. 643 H.) Byl požádán o lidech, kteří prokazatelně zpívat s tamburíny a flétny, k tanci a potlesku. A považuji to za zákonné a qurbah případě odst. případ je blíže k Bohu), a to i (jak on říká) konečný uctívání. Pak řekl: Oni lhal ve jménu Alláha Ta'ala. S tímto názorem, mají spolu mystické lidi, kteří nedodržují. Oni také menyelisihi idžmá ". Kdo menyelisihi idžmá ", (on) vystaven hrozbě Božího slova:

ومن يشاقق الرسول من بعد ماتبين له الهدى ويتبع غير سبيل المؤمنين نوله ماتولى ونصله جهنم وسآءت مصيرا

A ti, kteří se staví proti posla poté, co zjevné pravdy k němu. a následovat cestu, která není způsob, jak věřící, necháme ho volně k omylu, který zvládl to a dáme ho do Jahannam a Jahannam je nejhorší místo znovu. [Nisa: 115] [4]

Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah může Alláh mít slitování říct, "a byl známý pro jistý od náboženství islámu, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem ne mensyari'atkan na spravedlivých lidí a náboženských učenců jeho vlastních lidí, aby si servítky a zaposlouchejte se do veršů, které zpíval s běhounu pat ruky, nebo hit se dřevem odst. hole), nebo tamburína. Jak on nepočítal, kdo ne za ním, nebo ne následovat to, co je v knize a Al Hikmah odst. Sunna). On nedovolil, a to buď ve vnitřní věci, věc se narodil, pro laika, nebo na konkrétní osobu. "[5]

Tak naše vysvětlení, můžete odstranit zmatek. Alhamdulillah Rabbil To alamin, washalatu wassalaamu 'Ala Muhammada wa' ala wa ahlihi shahbihi ajma'in.

[Zkopírováno z časopisu vydání As-Sunny Nadace vydával 12/Tahun VII/1420H/1999M Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo - Purwodadi Km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 08121533647, 08157579296]



Zvedací ruce v modlitbě práva


Podle
Šejch Dr. Abdur Razzaq bin Abdul Al Muhsin Abbad


Zvedl obě ruce v prosbě k Bohu Subhanahu wa Ta'ala, včetně majestátní chování. Tak tam jsou v mnoha Sahih hadíth od alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem. Někteří učenci zařadit je do smyslu hadith mutawatir.

V Sharh Taqrib Tadribur Rawimu imáma Nawawi, jak bylo uvedeno mutawatir hadísy, které mají smysl, imám Suyuti rahimahullah řekl: "Bylo vypravováno z He sallallaahu To alaihi wa Salamem o hadith obsahuje sto a prosbu s rukama zdviženýma. Sbírám je v jedné části Koránu sám, ale s jiným problémem. Opravdu, v každém čísle, hadith žádný mutawatir. Nicméně, pokud shromážděné, to stane se mutawatir ". (2/180).

V jeho Sahih, Imám Bukhari rahimahullah aby kapitola o zvyšování ruce v modlitbě. Přinesl některé hadith, že Abu Musa al-Ash'ari z, řekl:

دعا النبي صلى الله عليه وسلم ثم رفع يديه ورأيت بياض إبطيه

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem modlil, pak zvedl ruce, takže jsem viděl dva bílé podpaží. [1].

Hadíth o Umar ibn, on řekl:

رفع النبي صلى الله عليه وسلم يديه وقال اللهم إني أبرأ إليك مما صنع خالد

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem zvedla ruce a modlil se: "Ach, Bože. Jsem nevinný, co se stalo tobě Chálide (Ibn Walid). "[2]

Hadíth o Anas bin Malik a proroka:

عن النبي صلى الله عليه وسلم رفع يديه حتى رأيت بياض إبطيه

To, že on sallallaahu alaihi wa Salamem zvedla ruce, takže jsem viděl dva bílé paže. [3]. .

V Sharh Bukhari odst. Fatthul Bari), Al Hafiz Ibn Hajar rahimahullah navrhl, že poskytují stejnou hadith hadísy je mnoho. Pak se říká, že v části, jako hadith Abu Huraira Alláha anhu:

قدم الطفيل بن عمرو الدوسي النبي صلى الله عليه وسلم فقال يارسول الله إن دوسا عصت فادع الله عليها فاستقبل القبلة ورفع يديه فقال اللهم اهد دوسا

Thufail bin 'Amr Ad Dausi přišla k Prorokovi sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Ó, Posel Alláha. Daus má skutečně povstalecké kmeny. Berdo'alah Alláh nadávat jim, "pak stojí před Qiblah a zvedl ruce," Ó, Bože. Dávat pokyny k Daus kmene. "(Hadith Imám Bukhari byla vydána v knižní Adabul simplex, a také obsaženy v Shahihain bez výrazu" ruce ". [4].

Hadith Jabir bin Abdillah, té Thuafil bin 'Amr, přestěhoval se pak řekl muž, který emigroval se svou zmínkou o proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Ó, Bože. Vzhledem k tomu, akt jeho rukou, a tak mu odpustit, "řekl a zvedl ruce. Al Hafiz řekl: "Sanadnya platnost." Vydal i muslimy [5].

Hadíth o "Aa'ishah anhuma Alláha, viděl proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem modlil se, zvedl ruce:" Ó, Bože. Jsem jen člověk ... ". [6] Al Hafiz řekl:" Sanadnya platnost. "

Kromě toho, Al Hafiz řekl: "Mezi Sahih ahaadeeth v této otázce, která je vydané hadith Al Buchari v knize Juz Rof'ul Yadain:" Viděl jsem na proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem zvedl ruce modlit Uthman "[7 ]. Také vydal Abdurrahman ibn muslima z hadíth o Samurah v příběhu zatmění ". I (Rahman) přišel alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, zatímco se modlil, když zvedl ruce" [8]

Hadíth o "Aa'ishah anhuma Alláha v příběhu o zatmění, proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem zvedl ruce. [9] z 'Aa'ishah také, když Alláhův posel modlit se za přáteli, kteří byli pohřbeni v Baqi," řekl sallallaahu To alaihi wa Salamem zvedl ruce tři čas. "[10]

Z hadíth Abu Hurairah, že délka událostí uvedených Fathu Mekky, "zvedl ruce a začal se modlit." [11]

Hadith Ibn Abu Humaid příběh Lubtiyyah, "řekl sallallaahu To alaihi wa Salamem pak zvedl ruce, dokud jsem viděl bílou ruku, říká:" Ach, Bože. Už jsem se nevydal (pojednání Mu). "" [12]

Abdullah bin Amr hadís: "Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl, výroky proroka Ibrahim a proroka Ježíše, pak zvedl ruce, (zatímco) řekl:" Ach, Bože. Mým lidem. '"[13]

V hadíth o Umar anhu, zmínil, že "proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem bude-li se zjevení k němu slyšet z blízkosti tváře, jako hučení včel. Jeden den zjevení sestoupil na něj, pak pocit, hmotnost je pryč přijímat zjevení od něho, pak (on) s výhledem na Qiblah a modlil se. " [14]

Usáma hadís, řekl: "Já jezdím proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem v Arafata, pak (on) modlil` s rukama. Posunula tak, že velbloudi mimo jeho vodítku, pak vzal otěže jednou rukou, zatímco druhou rukou ještě zvýšil "[15].

Qois bin Sa'd je hadís, řekl: "Tak proroka sallallaahu To alaihi wa sllam zvedl ruce a modlil se:" Ó, Bože. Nalijte požehnání a milosrdenství do rodiny bin Sa'd Ubadah ". [16]"

"A hadith na toto téma velmi mnoho," řekl Al Hafiz Ibn Hajar. (Fathul Bari, 11/142). Al Hafiz byl studován do hloubky hadísy, které obsahují `se zvednutou rukou. Mezi Sahih hadíth v této otázce je Salman Al Farisi hadís, Prorok řekl:

إن ربكم حيي كريم يستحيي من عبده إذا رفع يديه إليه أن يردها صفرا

"Opravdu jsi Nejvyšší Robb plachý a úžasný, byl v rozpacích, jeho služebníka zvedne ruku na její zaměstnance, když se vrátil do prázdné (není udělena)". [17]

Tyto hadísy a jejich význam, což naznačuje, že zvedli ruce, když se modlí, modlí k Alláhovi, včetně chování jsou velmi vysoké. Patří mezi ně příčiny udělení modlitby. Sunna Proroka také ukazuje, že zvedli ruce v modlitbě mít tři způsob, jak v souvislosti s obsahem modlitby. Za prvé, když modlitba je požadavek, že opravdu je potřeba, má svůj vlastní způsob, jak se modlí. Za druhé, když modlitba byla žádost, pak je zvláštní způsob. Za třetí, pokud modlitba je žádost o odpuštění, pentauhidan a chvály, ale také přijala svůj vlastní způsob, jak dobře.

Třetí způsob zvedání rukou je popsán v hadíth Ibn Abbase v marfu "a mauquf, a to:" Pokud petice, pak zvedněte ruce rovnoběžně s ramenem nebo podobné na to. Je-li žádost o odpuštění, měl berisyarat s ukazováčkem sám. Pokud forma naléhavé výzvy, zvedněte ruce. " Na druhé editory (zmínil se o): "Pokud pentauhidan, pak hendakanya berisyarat se ukazováčku. Je-li forma modlitby (požadavek) a zvedl ruku tak vysoko jako rameno. A pokud formě naléhavé výzvy, by měla zvýšit ruce vzhůru ". Vyprávěl Abu Dawud v jeho Sunan a Ath Thabrani v knize Do `, a kromě dvou. [18]

S ohledem na tuto hadith, šejch Abdullah Abu Bakr bin Zaid řekl: Došlo k některé z akcí proroka hadith vysvětluje postavení každého z těchto tří způsobů, jak se modlí. Způsob, jakým to není odchylka tanawu modlitba "(různé způsoby, z nichž každá může být dáno tím, že to není v rozporu, pero). Penjelasaannya takto.

Za prvé: Rozhodnutí generál.
Jmenoval modlitební požadavky, a také volal modlitba. A to zdvižením obou rukou ramen nebo úroveň s ní. Obě ruce zaťaté. Uvnitř dlaně natažené směrem k nebi, a na zadní straně ruky směrem k zemi. Pokud si přejete, může také odhaluje obě ruce na obličej, zatímco zadní část ruky směřuje k Qiblah. To je obyčejný způsob, jak zvýšit své ruce, když se modlí, je absolutní, a to jak v modlitbě Qunut, witr, zeptejte se na déšť nebo na šesti místech, kdy hadždž, která je v Arafata, by měla společnost `ar Haram, poté co hodíte Jumrah Sughra a Wustha, když na kopci Shofa a Marwah, au jiných časů.

Za druhé: Rozhodnutí o rozkladu o milost.
Volal také udělat `upřímný, to je tím, že zvýší svůj pravý ukazováček. Tato metoda je obzvláště když dhikr, modlitební kázání u řečnického pultu, když tasyahud v modlitbě, když dhikr, chválit la ilaha Illa Alláha a číst modlitby.

Za třetí: Rozhodnutí Ibtihal.
To je ponižující pro Boha a odvolání velmi. Také se nazývá rahb modlitba (petice). Můžete to udělat tím, že zvýší obě ruce k nebi, až uvidíte ruku. Zobrazený v horní části paže viditelné jako zvedl obě ruce ve vzduchu. Tato metoda je přesnější než obousměrný předem. Tato metoda také dikhususukan při obtížné situaci, návrh je, například-když sucho, kalamita, obsazeny nepřítelem a dalších obtížných situacích. [19]

Jak zvýšit HAND
Je uvedeno v hadíth o Anas bin Malik řekl:

كان النبي صلى الله عليه وسلم لا يرفع يديه في شيء من دعائه إلا في الاستسقاء

Proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem nikdy modlit s rukama zvedl, s výjimkou isitisqa `(požádat o dešti). [20]

Na základě této hadith, někteří učenci tvrdí, že zvedli ruce, když se modlí, není disyari `atkan, s výjimkou jen v modlitbě istisqa", modlitba disyari'atkan jinak zvednout ruku. Ale tento hadís je v rozporu s mnoha hadith, které ukazují, disyari `atkannya zvedli ruce kromě isitisqa". Proto Šejk al-Islam řekl: "Pravda je naprosto zvedli ruce. Tato metoda byla uvedena v mutawatir v Sahih hadíth, jako např.: Ad Thufail Dausi přišla k Prorokovi a řekl: "Ó, Posle Alláhův. Opravdu Daus byl nerespektující kmeny, laknatlah je. "Tak on se potýká s Qiblah a zvedl ruce," Ach, Bože. Dávat pokyny k Daus kmene, a přivést je ke mně. '"[21]

Nahrána za Sahih, když Prorok sallallaahu To alaihi wa Salamem modlit Abu `s Amir, zvedl ruce [22] je uvedeno v hadíth dne. Ajša:" Když se modlili za přítelem, který byl pohřben v Baqi `, zvedl ruce třikrát ". [Vyprávěl Muslim] [23].

V hadís říká, zvedl ruce a modlil se: "Můj Ummah, lide můj," na konci této hadith: "Alláh řekl (že), budu tě rád své lidi a nebudeme tě mít" [24].

V bitvě u Badru, když viděl polyteisty, on Shallallahi To alaihi wa Salamem zvedla ruce a začal prosit Pána svého. Byl neustále prosí, do té míry, že její šátek padající z ramen [25].

V hadith vyprávěný Qois bin Sa'd: Pak sallallaahu To alaihi wa Salamem zvedla ruce, pak se modlit,

اللهم اجعل صلاتك ورحمتك على آل سعد بن عبادة

Ach, Bože. Dej milost a milosrdenství do rodiny bin Sa'd Ubadah. [26]

Při posílání vojáků, a Ali se zúčastnil, se modlil: "Ó, Bože. Nevypínejte mě viděl jsem Ali. "[27] V Qunut hadith, on také zvedl ruce [28].

Šejk al-Islam pak řekl Anas hadís předem, že Prorok nemodlil s rukama v modlitbě pozvedá než v istisqa, pak řekl:

Pengkompromian mezi Anas hadith s mnoha hadith (má) vyjádřené některými učenci, že Anas řekl, zvedněte ruce nad hlavu vysoké, aby se rameno sallallaahu To alaihi wa Salamem Vypadá a tělo se ohýbal. Tímto způsobem, že Ibn Abbase říká Ibtihal odst. aplikace, která je). Ibn Abbas popisovat, jak tuto modlitbu do tří druhů. Za prvé, gesto s ukazováčkem, stejně jako proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, když kazatel za kazatelnou. Za druhé, modlitba návrhu. Zvýšením obě ruce paralelně k ramenům. Takže je obsažen v mnoha hadith. Za třetí, Ibtihal. A to, jak prozradil Anas. Proto Anas řekl: "Zvedl ruce k podpaží vzhled." [29] Jak tato modlitba zvyšováním obě ruce vysoko, odhaluje vnitřní dlaně a zemí, které vedou k tváři, zatímco hřbet ruky vede k nebi. Tento výklad je potvrzen hadith vyprávěný Abu Dawud v knize Marasilnya od hadíth Abu Ayub Sulaiman ibn Musa Ad Dimasqi rahimahullah, řekl: "Ne, zaznamenaný od alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem, když zvedl obě ruce, s výjimkou třech situacích. (Je to), když se zeptá na déšť (istisqa "), požádejte o pomoc, odpoledne na Arafata. Kromě toho (z doby) byl, občas zvedl ruku, někdy ne "[30]. Pravděpodobně odkazoval se na Anas je, když berkhutbah v pátek, jak je uvedeno v muslimské a jinak: "Nechtěl zvedne ruku, s výjimkou ukazováčku" [31]. V tomto čísle našli dva názory v madhhab imáma Ahmada. Za prvé, Sunna. Toto stanovisko Aqil Ibn '. Za druhé, není Sunna, a to i makruh. Tento názor je správný. [32] Tyto informace Šejk al-Islam Ibn Taymiyyah může mít Alláh slitování.

Al Hafiz Ibn Hajar vysvětluje rahimahullah, srovnávání mezi Anas hadith v jiných hadith, které definují zvednuté ruce jeho významu. To byl odepřen, je zvláštní způsob zdvižením ruky, místo zvednutí ruky sám. Vzhledem k tomu, zvedli ruce, když istisqa modlitba, modlitba se liší v jiných oblastech, jako jsou paralelní tváře rukama vysoko zvednutý. A když se modlitební žádostí (druhé, pero.), Tj. (o) ruka je zvýšena rameno linku. Komproni není na rozdíl od Hadith, že zvedl ruku, takže to vypadá, bílé podpaží. Ale mohla být ohrožena, že neviditelnost bílých podpaží, když `istisqa udělat to znamená, když zvedali ruce, když istisqa vyšší než zvedli ruce, když se modlí na v jiných zemích. Je to proto, že když istisqa, dlaně vede k zemi, a když je vystaven k nebi se modlí. Al Mundziri řekl: "Předpokládejme, že kompromis je možný, ale zvedli ruce k modlitbě je rajih (silný)". I (Ibn Hajar), řekl: "Hlavně hadís, který zjistit existenci zvedl ruce jsou velmi". [Fathul Bari, 11/142]

Z popisu na obličeji, je zřejmé, že zvyšování ruce v modlitbě disyari `s atkan, a to jak v istisqa, nebo jinak. Dokonce zvedl ruce, včetně příčin poskytované modlitby, jako v hadith: "Hle, Pán tvůj je vše plachý a Majestic. Styděl se svým služebníkům, když sluha zvedl ruku pro něj, on se vrátil, že je prázdná (není udělena).

Je to prostě zvedli ruce, když istisqa byla vyšší, protože v obtížných situacích a žádost, aby je. Ruce zvednutý v modlitbě, v jiných pouze tak vysoko, jak ramena nebo s úrovní, jako praxe hadith, které byly uvedeny na začátku.

Je uvedeno v hadíth o Anas bin Malik jiného: "To udělal Prorok istisqa modlitbu a řídí hřbet ruky k nebi" [33]. V této hadith je znamením rukama zdviženýma do vzduchu, když horším časům a kdy istisqa. Proto Šejk al-Islam řekl: "To proto, ruční vysoká, pak uvnitř dlaně vede k zemi místo na účel, protože tam je historie, která informuje, že zvedl obě ruce rovnoběžně s tváří".

Shaykh Ibn Utsamin rahimahullah řekl: `zdvihu modlil ruku ve třech druzích.

Za prvé: Pokud je problém, aby zvýšily své ruce, pak zvedl ruku Sunny, jako je (také) modlitby istisqa, na modlitbu Safa a Marwah v Arafata.

Za druhé: Existují argumenty, ale neukazuje () zvedne ruku, (není disyari'atkan zvedl ruku, pero), jako jsou modlitby v modlitbě, tasyahud konec.

Za třetí: Neexistuje žádný argument, který vysvětluje, zvedl ruku, nebo ne zvedne ruku, a pak doma, by měla zvýšit své ruce: o (způsoby), který zahrnuje Adab modlitby [34].

Kromě toho, zvedali ruce, když se modlí obsahují ketundukkan postoj, bude pokoří a předání, klid a vzhled postoje potřebují a vyžadují Pán Všemohoucí výsost. To vše je modlitba za samozřejmost.

Jak Safarini rahimahullah řekl: učenci říkají, disyari'atkannya zvedli ruce, když se modlí, je prostě přidat ketundukkan postoj. Tak terkumpullah na lidech pod časovým atmosféru uctívání. Navíc, často otrok nemá žádnou moc probudit jej z nedbalosti, zatímco on má moc pohybovat ruce a ústa. (Tak to zvedl ruku), prostředky k soubor `jater kekhusyu. Ulama řekl údu způsobit vnitřní štěstí. Tato podmínka se zvedl ukazováček, když tasyahud v modlitbě. Sbírá srdce, jeho slovní a tělesné pohyby přeložit mensucikannya. [35]

CHYBY v příručním LIFT modlit
Závazné pro každého muslima znát pokyny nadšený Proroka, postupujte podle pokynů, odešel manhajnya a nové způsoby, které lidé dělají v zdvižením ruky a ruční pohyby při modlitbě, což znamená, že nepatří ke generaci, nejlepší a nejdokonalejší lidské bytosti udělat "a poslušnost k Alláhovi a jeho poslovi. Pochází z Prorokova autentické, že sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl:

إذا سألتم الله فاسألوه ببطون أكفكم ولا تسألوه بظهورها

Zeptáte-li Boha, zeptejte se vaše dlaně čelit uvnitř něj, nevystavujte hřbet ruky. [36]

Je závazné pro každého muslima, aby věnovaly pozornost na hadiths Proroka jsou platná a závazek k ní. Proto, pokyny, sallallaahu To alaihi wa Salamem je nejlepší průvodce. Vyhněte se nadměrnému zvyšování jejich postoj v ruce, když se modlí. Salaf je zabránit uvedení cesty modlitba není na místě, jako je zdvihání obě ruce při kázání v pátek, ale není to modlitba istisqa. Zvedl obě ruce v modlitbě disyari'atkan kdykoliv jindy.

Muslimské vyprávěný z 'Umarah bin Ru'aibah, viděl Bishr ibn Marwan zvedl obě ruce, když na kazatelně. Pak "Umarah řekl:" Kéž Bůh degradují ruce. Opravdu jsem nikdy neviděl Messenger ne více než jen zvedl ruku takhle, "a pokynul svým ukazováčkem" [37].

Tak jak by se lidé, kteří vytvářejí nové způsoby, jak zvýšit své ruce, nebo hnutí, které nemá základ? Každý, kdo se dívá na situaci lidí, kteří se modlí, bude vidět, jak mu ty podivné [38].

Mezi podivnosti toho, tam jsou někteří lidé, kteří odešli ruku pod pupkem nebo pupíku úrovni, se táhnul nebo uzavřené. Je zřejmé, že toto je důkaz nevědomosti a nedostatku pozornosti k této problematice. Jiní zvedli ruce natažené. Náběžné hrany poloměru směrem, ale oběma palci přejděte na obloze. To je jasně na hadith Proroka pokynů menyelisihi předem: Pokud zeptat Boha, zeptejte se vaše dlaně čelit uvnitř něj. Jiní, zvedl ruce a opět ji do různých směrů, nebo přesunout pohyb stojící v potrubí. Zatímco ostatní, pokud se modlit nebo se modlil před třením jednu ruku na druhý, nebo třást ruce nebo jiné podobné hnutí. Jiní zase, a pak jí políbil ruku po zrušení, takže není původ.

Další chybou, mnul si ruce poté, co se modlí k její tváři. Tato vlastnost se vyskytuje v některých hadith, prostě není závazné. Rahimahullah Shaykh Ibn al-Islam Taymiyyah řekl: "Je jich tolik, hadíth, který informuje, že Prorok zvedl ruce, když se modlí. Nicméně, otřel obličej po modlitbě není vyprávěn od něj, ale jen jeden nebo dva hadísy, ale nemůže sloužit jako důkaz, "[39]. Další nový způsob, pusinkování dva palce, pak dal ve dvou očích, když muezzin z Prorokova názvu nebo kdykoliv jindy. Tato metoda je obsažena v hadith, ale marnost, neoprávněné použití proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem, s redakcí "Kdo, když slyšel volání k modlitbě říci" Vítejte, ó má ​​lásko a moje oči klimatizace, Muhammad bin Abdillah, "pak, políbila ho na palec, pak ji v očích, oči, které navždy nebudou slepí a ne dostat nemocný ". Mnoho učenců, kteří deklarované tuto hadith marnost, a to platí od alaihi proroka sallallaahu To wa Salamem [40].

Včetně Sufi imaginárních lidí, většina z nich spoléhají hadís říká tento klam se Khidhir Alaihissallam [41]. Včetně kacířství také, což někteří lidé lisovaného prsty jeho pravé ruky, poté se přesune na jeho pravé oko a levé ruky na levé oko, doprovázený hodnot (Al Korán, pero) nebo modlitba.

Dalším způsobem, který není autentická, někteří lidé modlí položit ruce na hlavu po pozdravu. Jejich podpora je hadís z Anas řekl: "Je to prorok, poté, co si otřel čelo modlit s jeho pravou rukou, a modlit se:

بسم الله الذى لا إله إلا هو الرحمن الرحيم اللهم أذهب عني الغم والحزن

Ve jménu Boha právo být uctíván žádný bůh kromě on, slitovný a soucitný. Ano, Bůh. Eliminovat úzkost a smutek. " [Oznámeno v knize Al Ausath Thabrani a Al bazzar, ale neodpovídá] [42].

Chyby v modlitbě, někteří lidé, kteří se modlí v době, napovídající obou ukazováčků, když tasyahud týden Vyprávěný v hadíth:

أن النبي مر على إنسان يدعو وهو يشسر بأصبعيه السبابتين فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم أحد أحد

Prorok modlil se nad někým, on berisyarat s oběma ukazováků, pak proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem řekl: "Jen jeden, jedna!" [Tirmidhi vyprávěl] [43].

Další nesrovnalosti, někteří lidé zvedli ruce modlit v určitých obdobích bez argument založený na syar'i, jako je zvyšování ruce po iqomat k modlitbě, (což dělají) před nebo po pozdravu takbiratul ihram z povinného modlitbě společně nebo odděleně.

Sheikh Abdul Aziz Samahatusy bin Abdullah bin Baz rahimahulah řekl: "Pokud vím, hadísy, které uvádějí proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem modlí s rukama zdviženýma po povinných modlitbách, není závazné, není pravé z Prorokových společníků stejně. Co se týče, že mnoho lidí je to blud, žádný základ, "[44]. Další chyba, která zvedli ruce v modlitbě po vysílení výčty, při pohledu na Měsíc a na druhou dobu.

Závěrem lze konstatovat, že časy, kdy proroka sallallaahu To alaihi wa Salamem byl ještě živý, ale sallallaahu To alaihi wa Salamem nevznesl své ruce v modlitbě, je-li, není dovoleno, aby zvedli ruce. Proto se akce on sallallaahu To alaihi wa Salamem je sunna, praxe odpuštění je sunna (vlevo). On sallallaahu To alaihi wa Salamem je dobrým vzorem v praxi, že by přišel a minulost. Povinny založit svou praxi s tím, co Prorok přinesl, a odešel, že on sallallaahu To alaihi wa Salamem vlevo.

(Citace z Wal iyyah Fiqhul Adzkar `s AD, Šajch Dr. Abdur Razzaq bin Abdul Al-Muhsin Abbad a 2/172-197 a Abu al-Nu` s cíl Atsari)

[Zkopírováno z časopisu vydání As-Sunny Nadace vydával 06/Tahun VIII/1425H/2004M Lajnah Istiqomah Surakarta, JL. Solo - Purwodadi Km. 8 Selokaton Gondangrejo Solo 57 183 Tel. 08121533647, 08157579296]



 
zdroj: http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar